Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1586 2109
-

Zobacz także:


E evilone
+70 / 138

podpisz to, albo cię psikniemy gazem. tu nie ważne jest czy to morderca, złodziejaszek, czy niewinny obywatel! jesteś kretynem usprawiedliwiając tortury w celu wymuszenia zeznania!

Odpowiedz
P Paolo789456123
+8 / 46

dokładnie. A dodatkowo autor nie zna języka polskiego i nie umie logicznie myśleć. Gdyby znał, wiedziałby, ze wyrażenie "podstawne nadużycie władzy" (które to wynika z podpisu) to coś w stylu cofać się do przodu. Gdyby były "podstawy" do "nadużycia" nie byłoby to już nadużycie. Język to nie tylko ortografia, ale też myślenie...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 October 2014 2014 9:25

RAFALOSKAR
+5 / 33

DROGI AUTORZE ! Jak można użyć przemocy "podstawnie" ? - To się nazywa przemoc i tyle a nie jakieś mówiąc delikatnie przekroczenie uprawnień ! Idąc twoim tokiem rozumowania każdy który był karany z kodeksu wykroczeń przy kolejnych wykroczeniach powinien być sowicie i bezpodstawnie nap%rda$any przez SM - bo tak po prostu wypada ? Żenada ;/

P.s. Vivat Admini i Moderzy za puszczanie takiego gównianego lapsusu - kolejny medal dla portalu za szerzenie inteligencyjii !!!

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 28 October 2014 2014 8:44

~woowowwwowoowwowowo
+4 / 18

@evilone Dokładnie to samo chciałem napisać! SM wykonuje swoją pracę i ma to robić profesjonalnie. Jeżeli praca Policjanta czy SM ma polegać tylko na waleniu ludzi tonfą po głowach to niech mnie do służb biorą, mam wystarczająco "pary w łapie". Strażnik zachował się źle i powinien za to ponieść konsekwencje. Tyle w temacie.

P Paolo789456123
+9 / 13

bardziej inteligentne niż pisanie caps lockiem :)

K krys89
+11 / 19

jeśli to prawda to czemu było "podpisz to, albo cię psikniemy gazem" , a nie "podpisz to, albo SKIERUJEMY SPRAWĘ DO SĄDU" gdzie sędzia wiedząc co to za gagatek mógłby przywalić nawet karę aresztu?? Mi to wygląda na próbę wybielenia kolegi po fachu

A Anarchy
-1 / 15

Serio, ludzie w tym kraju mnie przerażają. Służby mundurowe, ci którzy mają nas bronić, biją człowieka na ulicy, a odmóżdżeni ludzie przyklaskują, bo w ich opinii gość był w jakimś sensie gorszy od nich. Czy do was nie dociera, że każdemu należy się szacunek? Nie można po prostu pobić człowieka na ulicy, zwłaszcza takiego, który jest słabszy od nas. A funkcjonariusze powinni być wzorem, podczas gdy te zera wykorzystały własny autorytet, by poznęcać się nad chłopakiem. Weźcie jeszcze pod uwagę, że skoro jednych można bić, to jakie jest kryterium dopuszczające? Dziś są to ludzie z patologicznych rodzin, jutro słabiej zarabiający, pojutrze całe społeczeństwo?

W wacht
+4 / 10

Co to w ogóle za pytanie w democie czy aby napewno bezpodstawnie nadużył władzy. A to sa jakieś podstawy prawne żeby nadużywać władzy? Nadużywanie władzy samo w sobie jest zawsze bezpodstawne. Nie wiem o co ta cała dyskusja. To tylko świadczy o zepsuciu społeczeństwa. Gdzies głęboko w was siedzą jeszcze czasy ZOMO i ORMO. Nadużywanie władzy to jest patologiczne zjawisko.

wasp_9277
0 / 0

@up to samo Paolo napisał, ale to chyba jakaś niewygodna prawda gramatyczna, że tak zajadle minusują

Rafaell95
-3 / 5

Gdyby ten koleś w nocy powiedział dawaj telefon albo kosa w płuca to nie jestem pewien czy teraz pisałbyś tak samo .. to jest poniekąd usprawiedliwione co innego jakby tak pobili 80 letnią staruszke. Co do chłopaka to efekty bezstresowego wychowania ..

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 October 2014 2014 21:03

W wacht
0 / 2

A gdyby babka miała jajca to byłaby dziadkiem.

~podziemnatv2007
-3 / 3

Posłuchajcie opinii pana Daniela z kanału podziemnaTV na youtube. Dwa ostanie filmy są na ten temat. Mówi bardzo sensownie. Ogólnie posłuchajcie jego filmów.. warto.

W wacht
+2 / 2

Ale co tu opiniować i o czym dyskutować. Jest prawo i zostało nadużyte i tyle. Może chcesz w zęby a potem posłuchamy pana Daniela czy bardzo sensownie o tym mówi?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 October 2014 2014 22:46

E evilone
+2 / 2

Rafaell95 gdyby była taka sytuacja, to po pierwsze masz prawo się bronić, a po drugie nie potrzebowaliby jego przyznania się do winy, więc skuliby bydlaka i do aresztu. bez przyznania się do czegoś, czego prawdopodobnie nie zrobił, bo a nóż był w złym miejscu akurat, przecież nie przyłapali go na gorącym uczynku. Ani straż miejska ani kontrwywiad nie ma prawa torturować nikogo, tylko po to, żeby wymusić zeznanie, to nie inkwizycja! A jeśli torturujący nie ponosi kary, to jest patologia gorsza niż gwałciciele, bo nie dość, że cię wydymają, pobiją to jeszcze nie masz prawa ich przy tym uderzyć, bo cię pozwą.

~def29
+17 / 39

Każdy ma prawa, nawet najgorszy zbir.. To, że nie został przykładnie ukarany wcześniej to jedynie zasługa wymiaru sprawiedliwości.

Odpowiedz
P patriotka
0 / 18

nadal uwazam że SM nadużyła swojej władzy. Nie mieli prawa katować tego chłopaka to wszystko w temacie. W Polsce przemoc i używanie siły fizycznej w stosunku do słabszego to ciągle coś normalnego n.p. bicie dzieci...a to proszę panstwa nie jest normalne!!!

Odpowiedz
G Goodmusic
+9 / 21

Strolował wszystkich - włącznie z internautami. Wygląda na to, że do akcji się przygotował (dyktafon) itp. Jeśli gnojki rzeczywiście nie dają żyć innym to jestem za tym by ktoś porządnie im spuścił vprdl. Niekoniecznie straż miejska.

Odpowiedz
E evilone
+2 / 10

Niech go obiją, ale nie straż miejska i za karę, a nie żeby wymusić na nim przyznanie się do winy, niezależnie od tego, czy coś zrobił czy nie. Jakby ciebie tak traktowali to też byś chciał mieć coś żeby to udokumentować.

K kastyl
0 / 4

Z tego co wiem, przyznał się do tego, że był przygotowany do nagrywania, ponieważ nie był to pierwszy raz, gdy był tak potraktowany. Chłopak przyznał się do tego, co napisane jest w artykule, że nie jest świętoszkiem, ale to nie jest powód aby chłopaka bić w celu podpisania pod jakimś papierem. Równie dobrze mogłoby to być przyznanie się do zabójstwa, albo przyjęcie głupiego mandatu. Poprawka, fizycznie torturować. Panowie ze Straży Miejskiej zastosowali praktyki rodem z prl-u, nie wiem, może tęsknią za tamtymi czasami.

A tu jest link do wywiadu z tym chłopakiem, w którym sam mówi, że świętoszkiem nie jest i że to nie był pierwszy raz.gdy został podobnie potraktowany.
https://www.youtube.com/watch?v=7RT4b8CQ4YY

W Wojtek1291
+5 / 17

Jeden z reporterów podczas wywiadu z tym chłopakiem wtrącił się i mówił o innej sprawie podobnej, gdy wywieziono kogoś i pobito, a gps w pojazdach został "przypadkiem" wyłączony, tak samo jak monitoring miejski. Widziałem nie raz poziom inteligencji i wartości strażników miejskich w Łodzi i są to ludzie niepoczytalni. Bawią się w szeryfów. Teraz trafiło na gnojka z patologii, z którym sobie nie radzą, a co potem? Są winni i powinni zostać ukarani. A młodego nie cierpi tylu ludzi i tylu popiera działąnie SM, a sami nic nie zrobią, czyste łapki. I tacy porządni, bo powiedzą, ze to policja powinna załatwić, bo bicie go to nie metoda, ale jak funkcjonariusz bije, to się cieszą. Hipokryzja na każdym kroku i ta debilna polska mentalność. Sami mu spuśćie wpie*dol, a policji i SM w to nie mieszajcie.

Odpowiedz
cati8
+2 / 14

jak Ci bliska osobe zgwalci to wtedy pogadamy. dziwie sie tylko sąsiadom, ze nadal prosza policje o pomoc a nie zbiora kasy na kogoś b. skutecznego

W wacht
0 / 2

A jak ci strażnik zgwałci to co? Będziesz skamlać jak ten gnojek: "panie... panie..." A pan będzie pukał twoją żonke i gazem doprawiał. A gnojkowi to przynajmniej coś możesz zrobić.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 29 October 2014 2014 0:06

K kamil1024
-2 / 12

Tak, na pewno bezpodstawnie! To, co ten chłopak ma na sumieniu, wcale nie rozgrzesza ani nie usprawiedliwia tego, co zrobiła straż miejska. Bić nie wolno nikogo (chyba, że w samoobronie, ale to jest zupełnie co innego), wymuszać zeznań nie wolno w żadnym wypadku. Od tego jest prawo, żeby w jego świetle karać takie osoby, jak ten chłopak, ale nie na własną rękę, nie w taki sposób.

Ludzie z niewiadomych powodów próbują wybrać - albo straż miejska jest winna, albo chłopak. To błąd - nie ma powodu, żeby obie strony nie mogły być winne!

Odpowiedz
A anarchian
+3 / 11

wymuszanie zeznań przez funkcjonariusza państwowego - nawet do 10 lat więzienia! bez względu na przeszłość przesłuchiwanego! Mowi ci to coś, ciołku?

Odpowiedz
W Warmonger
-1 / 7

Ciekaw jestem, co na sumieniu ma autor demota. Dajcie mi człowieka, a znajdę paragraf - jak mawiał Stalin.

Odpowiedz
~Paweł
+6 / 6

Tego nie powiedział Stalin tylko Feliks Dzierżyński ;)

~Hienaaa
+4 / 8

Widze pracownicy Straży Miejskiej nauczyli się wrzucać demoty. Może i gnojek ale cała załoga tej gabaryny nie nadaje się do życia w społeczeństwie,nie mówiąc o służbie publicznej.

Odpowiedz
~arturdzie
-4 / 4

Serio? ktoś wrzucił demotywator z filmem przed 3 lat i już na demotywatorach będą się pojawiać demoty o gnojeniu straży miejskiej?

Odpowiedz
~Bloodcarver
+7 / 7

Podstawnie czy bezpodstawnie, jeśli organy powołane do pilnowania prawa same to prawo łamią, to jest to bardzo nie w porządku - bo mamy wtedy nie prawo, a wojny gangów, z czego jeden (albo i kilka) w mundurach.

Odpowiedz
~podatnik12
+2 / 14

Pała i woda, lać takich gówniarzy ile wlezie. A cala ta gimbusiarnia chwdp/sm 99%(bo sie troche cykam) co go broni tez powinna wylapac nauczyli by sie porzadku. Wobec takich elementow trzeba lamac prawo bo inaczej niczego sie nie wyegzekwuje.

Odpowiedz
E evilone
-1 / 7

i kolejny kretyn, który nie widzi różnicy między karą (nawet nielegalną), a wymuszaniem zeznań przez aparat ucisku. jak go spiorą to się wykuruje i wszystko w porządku, jak wymuszą zeznanie do przestępstwa, nie dość, że pójdzie siedzieć, to już roboty nie znajdzie i będzie uprzykrzał życie innym do końca swojego.

thesmigul21
-3 / 3

Przez takich ludzi jak ty nie chce żyć na tej planecie.

~wiertara1995
0 / 10

Nie interesuje mnie to co on zrobił, jaki on jest itd. Zasranym obowiązkiem straży jest godne traktowanie zatrzymanych. Żyjemy do cholery w cywilizowanym kraju czy nie?

Odpowiedz
~jhthtytyh
-1 / 1

Wy, amrgines społeczny rządacie godnego traktowania, a czy sami jesteście w 100% w porządku w stosunku do innych? Nigdy nie zaczepiacie, nie wszynacie burd, zawsze jesteście spokojni i rozważni?

~he_man
+9 / 9

Skoro tyle razy był skazywany na prace społeczne, których na dodatek wszystkich jeszcze nie odpracował, to chyba jest coś nie tak z takim rodzajem kary?

Odpowiedz
~lk
+8 / 8

Nie bronię gnoja, ale wymuszanie zeznań jest drogą donikąd.

Odpowiedz
P Pereplut
0 / 6

On był do cholery torturowany przez służby państwowe. O podpis! On może z tym nagraniem iść do trybunału praw człowieka i wygra! A podatnicy zrzucą się na odszkodowanie...
A skoro taki młody zbir pozostawał tyle czasu bezkarny a na koniec może dostać kupę kasy w nagrodę to po co nam taka niekompetentna straż miejska?

Odpowiedz
B borys42
0 / 4

Autor demota nigdy chyba wpier....lu porządnego nie dostał w życiu i dlatego się tak obszczekuje. Może ze straży wiejskiej jest albo to ktoś z rodziny strażnika co sam bym go na OIOM wysłał lekarzowi jako model do badań. Nawet jak imprezował i darł ryja to nie zmienia faktu, że obywatel ma się nie bać władzy tylko władza ma się bać obywatela bo to dzięki niemu istnieje.

Odpowiedz
~rteyuhrtuj
-2 / 4

Chłopak NIGDY nie był skazany ani nawet aresztowany także pierodlenie jaki to winny zostaw sobie i faszeruj nim jakiś głupków

Odpowiedz
~obywatel123
+2 / 2

Jak to dobrze, że są Służby Bezpieczeństwa, bo nie wiedziałbym co mam myśleć.

Odpowiedz
~oscar_dziki
+4 / 6

hahaha... zatem mamy podstawne i bezpodstawne nadużycie władzy. zabawne:) i któreś może jest lepsze od drugiego. głupota internetu jest niezmierzona.

Odpowiedz
B bartii93
+2 / 4

To niczego nie zmienia, powinni odwieźć go na "dołek" na 48h i niech ochłonie ale nie mają prawa go tknąć ani potraktować oczu gazem jeśli nie jest wobec nich agresywny. Wciąż uważam, że SM powinno się zlikwidować.

Odpowiedz
~Wiktoratc
-2 / 2

Czy ktoś próbuje mi coś przekazać (nie mam na myśli tego demotywatora)?Bo nie wiem?Nikt mi nie powiedział?Jako że zbliża się hallowen chciałbym poinformować że hallowen jest fajnym świętem.

Odpowiedz
~ZOMO_wróć
-3 / 3

Przesiedlić chwasta do bloku w którym mieszkają decydenci zwalniający strażnika miejskiego z pracy za "nadużycie" władzy, siły itp, itd. Ciekawe co wówczas by zrobili i czy byliby takimi praworządnymi dbającymi o demokrację i prawa obywateli, szczególnie tych niesplamionych nauką ani pracą. Znalazł się jeden nieliczny strażnik, który miał odwagę pogonić chuligana, zamiast tylko zakładać blokady na koła to trzeba było go zwolnić... Bez komentarza.

Odpowiedz
~mn
0 / 0

zgadzam się,jak by był w USA to by już siedział gnojek,to są konsekwencje tego co on robi,może powinni go prosić by uspokoił się śmieszne jak ludzie bandytów bronią,na godne traktowanie trzeba zasłużyć

G gorylson
+1 / 1

mn bawią mnie te porównania do USA. Jak tak Ci się podoba w stanach (których za pewne nie byłeś), to tam popłyń na statku, albo poleć samolotem. Nikt Cię w kraju na siłę nie trzyma (oprócz wiz :). Chyba, że jesteś niepełnoletni.

~Rinako
+2 / 4

W żaden sposób nie tłumaczy to karygodnego zachowania straży miejskiej! Nawet jeśli ofiara jest chuliganem, to czy Straż Miejska powinna się zniżać do jego poziomu? Działają oni z poziomu prawa i państwa, więc powinni swoimi działaniami służyć społeczeństwu i dbać o dobre imię. Nic ich nie usprawiedliwia i nie upoważnia do krzywdzenia człowieka - jakim on by nie był.

Odpowiedz
M MaWaw
+3 / 3

I tak uważam, że Straż Miejska nie jest nam potrzebna. Zajmuje się tym samym, co Policja, i sama Policja już wystarczy. Po co pieniądze mają iść na kolejne służby?

Odpowiedz
D dudi1982
+3 / 3

To po co nam taka straż miejska, która 50 razy kolesia zgarnia i nie potrafią go porządku nauczyć inaczej niż gazem? Po co po raz 51-szy pan kung-fu strażnik się z gówniarzem szarpie? Wezwać policję i niech oni się męczą, skoro straż jest nieskuteczna.

Odpowiedz
thesmigul21
+1 / 5

Nie po to mamy prawo żeby sobie jacyś strażnicy miejscy samosądy urządzali. Szczególnie że ci ludzie powinni dawać przykład innym a walczenie metodą oko za oko czyni z was takich samych zwyrodnialcow jak czlowiek z którym walczycie.

Odpowiedz
~HJ
+2 / 2

Autor tego demota prawdopodobnie nie skalał się żadną głębszą myślą. Proponuję aby sam kiedyś stanął przed nieuczciwym przedstawicielem władzy, niezbyt ważne z jakiego powodu i przeżył podobną jazdę. Nawet osobie winnej należy się traktowanie zgodne z prawem, nie życzę sobie by bandytów łapali bandyci z moich pieniędzy.

Odpowiedz
G gregorek59
+2 / 2

Do autorów tych wpisów ,czy nie zrozumieliście przesłania ,że tu chodzi o sposób interwencji rodem z czasów gestapo ? Strażnicy mogli gościa zawieść na policję i tyle a tak to okazało się że gostek jest bardziej inteligentny niż ci strażnicy

Odpowiedz
mobyk
-1 / 5

..dostał wj****a*ne (dobrze wie, że nie za darmo) i poszedł na skargę jak małe dziecko. "mientka pipa jesteś kolo"

Odpowiedz
E evilone
+3 / 5

ohh szacunek ulicy normalnie się odzywa, co zrobisz pobijesz strażników kozaku? czy zniszczysz im życie jednym nagraniem?

~elmer_777
-1 / 1

Oczywiście to, że nie odpracował prac na które skazał go sąd usprawiedliwia pobicie przez Strażników Mięsnych?

Odpowiedz
~klacjusz
-1 / 1

Powinni strażnicy tę młodocianą patologię zatłuc. Przez takie śmieci jak on nie można spokojnie żyć.

Odpowiedz
O ostrowski2
0 / 2

Wielu jest takich co broni tego chłopaka ale prawdopodobnie gdyby komuś zaproponowano go jako sąsiada juz by tak go nie bronili. Prawda jest taka ze jest to tzw element i problem polega na tym ze nie do konca da się takiego kogoś ukarać bo przewidziane sankcje w granicach prawa są śmieszne czego dowodem jest bezkarność tego młodego człowieka. Jest to recydywista jesli chodzi o zgłoszenia zakłócania porządku i uprzykrzania zycia normalnym ludziom. Kara powinna być taka aby mu się odechciało. To troche jak ta sprawa z tym gościem co dostał 12 lat za to ze naćpany i pijany zabil samochodem 6 osobowa rodzinę. Kara jest śmieszna podobnie jak uzasadnienie ze nie chcial zabić... Albo breivik? Zabil ponad 70 osób i dostal 21 lat. Czy to sprawiedliwa kara? W takich wypadkach kiedy człowiek patrzy na to i czuje bezsilność niektórym puszczają nerwy i wymierza sprawiedliwość na własną rękę. Zanim dalej ktos będzie go bronił i mowil ze SM przesadzila niech sobie go wyobrazi jako sąsiada. Niech sobie wyobrazi ze ma dwoje mslych dzieci które rano trzeba odwieźć do przedszkola a samemu iść do pracy. Niech ktos sobie wyobrazi ze mieszka za ścianą. I dopiero wtedy zada pytanie kto tu przesadza. Otóż przypominam. To nie byl przypadkowy chłopiec ale tzw wrzód na zdrowym organizmie. Wystarczy posłuchać relacji tych którzy go znają i mieszkają nieopodal. Szukałem szukałem i nie znalazłem ani jednej pozytywnej opinii o nim... Aha , czytając komentarze obrońców tego chłystka przypomniałem sobie ciekawa historie jednej kobiety z pewnej instytucji broniącej szykanowania muzułmańskich imigrantów w Norwegii. Bardzo gorliwie ich broniła, przekonywała ze to wspaniali ludzie (otóż nie - oni są zupełnie inni mentalnie) a nawet stawiala pod sad tych którzy otwarcie krytykowali ich imigrację. Jakże zmienily się jej poglądy po tym jak została brutalnie zgwalcona przez trzech muzułmańskich imigrantów... Latwo mówić o tym jak niesprawiedliwie potraktowano tego miłego nastolatka dopóki nie mieszka koło nas... Ale jakby mieszkal i codziennie fundował nam tego typu rozrywki, jak byśmy się zastanawiali którędy nasza szesnastoletnia corka będzie wracać ze szkoły , czy przypadkiem jak znów będą siedziec na murku nacpani to nie zgwalca jej np... To może czsrny scenariusz ale gdyby się ziscil to przypominam ze maksymalny wyrok to chyba 12 lat? U mnie kiedys miedzkal podobny delikwent. Ludzie gadali " przydałoby się żeby ktoś go przetrzepał" ale jak się taki co przetrzepie znajdzie to okaze się ze PRZESADZIŁ. Jak zastrzelisz włamywacza to tez przesadzisz.

Odpowiedz
E evilone
+3 / 5

taka długa wypowiedź a sprawdza się do głupiego stwierdzenia, dobrze go potraktowali, bo on był zły. Co to za problem, żeby całe piętro się zebrało żeby nastukać palantowi? wystarczy zorganizować się i będzie 15 świadków, którzy powiedzą, że nic się nie działo i będzie koleś myślał po 5 razy zanim coś wywinie. Ale SM to nie jest jakieś zbiegowisko wkurzonych sąsiadów, którzy chcą stłuc gościa za bycie "elementem" oni mają więcej praw i więcej obowiązków, ich słowa mają być ważniejsze w sądzie, przysięgi składali i gdyby karali go gazem za cokolwiek tam zrobił, to nie miałbym problemu, ale on twierdził, że nic nie zrobił, a oni mu kazali podpisywać jakieś zeznanie, do czego nie mają prawa, mało kto broni tutaj tego kolesia, tu ludzie bronią swojej nietykalności i prawa do nie zgadzania się z władzą.

S sebaj2001
+1 / 3

Słuchałem rozmowy z tym chłopakiem i powiedzial on, ze te 50 "interwencji" to spisanie przy kontroli. Zastanówcie sie co mowicie?

Odpowiedz
NightBosman
0 / 0

Rozumiem że 2001 to rok twoich urodzin bo tylko osoba o tak młodym wieku może pie*dolić takie głupoty... Jak by ci powiedzieli że Hitler był kobietą to też byś uwierzył ?

~Polak102
+3 / 3

Pozwalajcie dalej na takie zachowanie to będzie jak za komuny, a może już jest?

Odpowiedz
~spałować_gnoja
-2 / 2

Zastanawia mnie tylko, dlaczego tak zaciekle bronicie tego gnoja?! Nie raz notowany, ciągłe skargi na niego, podpuchę strzelił strażnikom i teraz afera, że postanowili się z nim rozprawić. Ale jak zacznie ćpać pod blokiem, to wszyscy 986 kręcą. Obrońcy tego sku** to obłudnicy jakich dawno nie było.

Odpowiedz
~Vaizerro
+3 / 3

Zacznijmy od tego, że jak już się robi taki obrazek to dobrze by było umieć mówić po polsku. Bo, moje drogie mądrale, nadużycie władzy nie może być "podstawne" bo samo w sobie jest BEZPRAWNE.. I to że gościu sprawiał wcześniej problemy nie daje funkcjonariuszom NAJMNIEJSZEGO prawa do takiego zachowania podczas TEJ KONKRETNEJ interwencji. Cymbały.

Odpowiedz
~jasiek2343
+1 / 3

Ciekawe Autorze tego marnego demota jak by Ciebie funcjonariusz publiczny pobił jak bys sie czuł.
To co zrobiła straz miejska to jest tortura, za lamanie praw czlowieka i za nie robienie z tym nic powinni pojsc siedzieć tak samo jak strażnik i jego kompan rownież ich przelozeni.
Prokurator za brak działania powinien dostać karę, jak trzeba zniszczyć człowieka to prokuratura i urzędasy wiedzą co zrobić.

Odpowiedz
G grescio
+2 / 2

Strażnik dał się sprowokować i tyle. Choćby to był najgorszy bandyta to służby muszą dotrzymać procedur.

Odpowiedz
~bonuuuss
-1 / 1

Nawet jak mu wpieprzyli to bardzo dobrze, to coś nie ma wstydu, pokazuje się w telewizji w całym seciku ubrań JP i Bonus RPK.

Odpowiedz
T Triglav
+1 / 1

nadużywanie władzy jest zawsze bezpodstawne ! jak można "poprawnie" nadużywać władzy tłukąc zatrzymanego.

Odpowiedz
~kryszo
+2 / 2

czy winny czy nie - od tego jest niezawisły sąd. SM zachowała się karygodnie i nic tego nie zmieni!!!

Odpowiedz
M Mithlaure
+1 / 1

Kwestia poczucia sprawiedliwości. Naturalnie chciałoby się użyć mocniejszych środków w przypadku takiego degenerata, zwłaszcza gdy inne środki zawodzą i mamy do czynienia z powtarzającymi się przewinieniami, widać, że prawo nie funkcjonuje odpowiednio. Mogę zrozumieć frustrację SM, co nie zmienia faktu, że powinni wziąć odpowiedzialność za te tortury. Źle to świadczy o przepisach prawa oraz szacunku do nich, kiedy strażnik prawa je łamie. Należałoby zatem zmienić/zaostrzyć prawo dotyczące notorycznych wykroczeń, jak w tym przypadku, no i ukarać odpowiednio tamtych funkcjonariuszy. Taki jest sensowny wniosek z tej sprawy, zamiast pierniczenia jednej i drugiej strony kto tu postępuje źle. Rzecz dość oczywista.

Odpowiedz
~Troskliwy
-1 / 1

Z całego serca popieram to co zrobił ten Pan z SM. Już po twarzy tego Grzesia widać, że to typowy prawilniaczek, zakała narodu. Jestem przekonany, że ostro dawał się we znaki mieszkańcom. Jedyny błąd to taki, że mogli kolesia grzecznie zapakować do radiowozu i pod komendą zmaltretować.

Odpowiedz
~jones1234
0 / 0

To nie była przemoc. To było torturowanie. Mam nadzieję, że autor demota nie wychowuje w ten sposób swoich dzieci.

Odpowiedz
~mistrzp
0 / 0

jak to czytam to nie wierzę, autor jak i osoby to lubiące to muszą być kretyni; no sorka ale taka prawda, od samego początku było jasne, że to młody gnój który zasłużył jak i straż w dupę lepsza miejska to gnoje (tak, wszyscy bez wyjątków); jesteście jak stado baranków, można wam każdą sprawę pokazać z jednej bądź z drugiej strony i za każdym razem będziecie w szoku i oburzeni ale 99% z was nigdy przy żadnej sprawie od razu się nie zastanowi jak wygląda to od drugiej strony; tyle w temacie, miłego dnia:)

Odpowiedz
Krzysiek9375
-1 / 1

smiejecie sie z policji i strazy bo nic nie moga, a potem sie dziwia. Taka wlasnie jest prawda, ze tylko te wszystkie JP kozaki maja problemy z policja. Zaden porzadny czlowiek nigdy sie nie skarzy tylko te JP. Kozak kozak yebac policje i sady a potem w placz bo go zbili. I pozywa do sadu. Ku*wa strozowi prawa tez moze sie skonczyc cierpliwosc. Sie mowi raz drugi trzeci ku*wa dwudziesty a oni dalej swoje to nie ma innego wyjscia. Tak samo sie ku*wa dzieci spinaja bo fotoradary. To ku*wa jezdzij przepisowo to nie dostaniesz mandatu palo. A jak ci ku*wa nie pasuje to wyjedz z tego kraju. Jednego idiote mniej. Chcesz tu mieszkac to respektuj prawo chocby bylo poyebane. Chcesz wprowadzac swoje zasady to spie*dalaj do dzungli

Odpowiedz
~spokojny_mieszkaniec
-2 / 2

Oj, ale gówniarstwa się wypowiedziało :) Waszą złotą wolność naruszają bo spuścili wp***** gnojkowki? I Bardzo dobrze, jeszcze tylko kibiców zlać ;] Normalni ludzie nie mogą na takie gnojstwo patrzeć, a policja nie może nic zrobić, bo biedni chłopcy ich nagrają, a stado internetowych baranów przyklaśnie.

Odpowiedz
Sajotyn
+2 / 2

Zatem nadużyła swojej władzy podstawnie, co nie zmienia faktu że nadużyła, także nie zmienia faktu winy gościa

Odpowiedz
~kolkttrf
+1 / 1

czyli obligatoryjnie wszystkich "podejrzanych " w pysk lać i będzie ok...
tak rodzi się faszyzm

Odpowiedz
T Trzezwy
-1 / 1

Po pierwsze, chłopak NIKOMU nie spuścił wpier**lu takiego jakiego sam dostał, po drugie straż miejska to nie SBcja, komuna już się skończyła. Druga sprawa, czy w ogóle autor demotywatora zweryfikował informacje, które podał ? Czy tylko powtórzył papkę, którą zaserwowały mu media ? Pozdrawiam i życzę odrobinę więcej bystego patrzenia na świat...
P.S. Kobiecie z rocznym dzieckiem, która rzekomo była agresywna też postawiono zarzut naruszenia nietykalności cielesnej. Ciekawy kiedy o niej usłyszymy, że się awanturuje na rejonie...

Odpowiedz
~oppahoppa
+1 / 1

Fakt, że miała dziecko nie zmienia tego, że była agresywna. Mieszkam opodal zakładu wytrzeźwień (połączony z domem dla samotnej matki). Widziałem już nie raz kobiety tłuaczące spokojnie przyjmujących to policjantów, z boku stały ich średniorozumiejące co się dzieje dzieci. Mało widziałeś, mało wiesz.

dupaszatana93
-1 / 1

Co to za różnica czy młodociany bandyta, czy przykładowy katolik? Przedstawiciele jakiejkolwiek władzy nie mają prawa wymuszać zeznań w tak brutalny sposób !!!

Odpowiedz
G gorylson
+3 / 3

Nie mają prawa w ogóle wymuszać zeznań.

~Demaskator29
+2 / 2

A co by było gdyby jakby ciebie tak pobili za np umieszczenie tego artykułu. Zastanów się człowieku co ty piszesz?

Odpowiedz
~skywarp
+2 / 2

To, że chłopak sieje patologie nie znaczy, że na to trzeba odpowiadać patologią. Żyjemy w cywilizowanym kraju, a nie gdzieś na wschodzie gdzie nie słyszeli nawet o prawach człowieka. Sieje patologie nie pierwszy raz, a po przednie kary na nic się nie zdały? To paki go wrzucić sądownie, albo obciążyć grzywnami lub innym sposobem kary. Czy należało czy nie, nie powinien tego zrobić stróż prawa. Jeśli nie czynił nikomu krzywdy w sposób fizyczny i mam tu na myśli kradzież, napad albo co gorsze próba zabicia to wtedy ma prawo go zaatakować, a tego chłopaka już "obezwładnili". Jedynie co musieli zrobić to zidentyfikować go i jeśli niczego karalnego nie zrobił to go puścić, a jeśli już coś zrobił to po ustaleniu danych osobowych wypisać mandat.

Odpowiedz
G gorylson
0 / 2

Nie bronie chłopaka, ale skoro SM nadużyła władzy to nieważne czy miała podstawy czy też nie.

Odpowiedz
~Neron0010
+2 / 2

Dlaczego to gówno w ogóle trafiło na główną? Czyżby SM poprosiła policje i zaczynają odwracać kota ogonem ? PROSZĘ Nie za taką Polskę walczył mój dziadek...

Odpowiedz
kapitanKOLBA
-1 / 1

JSM! Je@ać Straż Miejską, na pohybel!
Jak coś się nie podobało to pod sąd, a nie gazem....

Odpowiedz
~czaruni0
+2 / 2

szczeze sasiedzi tez przesadzaja i robia z ludzi czasem przestepcow !ze ktos stoji pod blokiem wzywaja straz miejska jak by ktos tam nie wiadomo co robil nie raz nie dwa spotkalem sie z taka sytuacja ze siedzialem na klatce palac papierosa ze znajomym i zaden sasiad nie zwrocil uwagi ze mu to przeszkadza czy cos a za chwile straz miejska ze zaklucamy cisze nocna i maja siebie za ch... wie kogo jak by wszystkie rozumy zjadly madza sie i naduzywaja swojch praw grozadz mandatem albo dolkiem zal... i to jeszcze za moje podatki takie nr

Odpowiedz
~Roman6921
0 / 2

Nieważne jaki jest, kto tym cwelom ze "Straży Wiejskiej" daje prawo do bicia ludzi?!
Trzeba być debilem żeby coś takiego usprawiedliwiać, przecież to normalny komunizm!!!!
Tyle w temacie.

Odpowiedz
A Adasq01
0 / 0

Uff... Po zobaczeniu demota miałem tyle wulgarnych słów już w myślach wypisanych... ale na szczęście przeczytałem komentarze i zobaczyłem, że ludzie jednak nie są aż tak durni, więc mi przeszło :).

Odpowiedz
Keroq
0 / 0

KAŻDE nadużycie włądzy przez funkcjonariusza powołanego do przestrzegania prawa powinno być piętnowane i karane z całą surowością. Funkcjonariusz to zawód zaufania społecznego i od takiej osoby NALEŻY wymagać całkowitego posłuszeństwa obowiązującemu prawu. Nawet wobec osób łamiących to prawo. Funkcjonariusz to osoba przeszkolona i wyczulona na łamanie prawa, więc nawet nie może się zasłonić jego nieznajomością. A wykorzystywanie otrzymanych od prawa uprawnień by łamać prawo wobec innych to jedno z najgorszych sku***elstw jakie znam.

Odpowiedz
~PyraPyra
+2 / 2

Każdy który staje w obronie takich śmieci jak ten tu przedstawiony (o ile to FAKTY a nie pierdzielenie) to mieszka na jakimś zadupiu albo ma 15 lat i życia nie zna. Na takie bydło jest TYLKO KIJ, nie ma z nimi dialogu. Żadnego. Proponuje pomieszkać w centrum jakiegokowiek miasta a potem pierdzielić o rzekomej brutalności policji/straży miejskiej czy innych nadużyciach. Mieszkając w centrum jest STRACH SYF I CHAMSTWO. Niejednokrotnie znajdowałem ślady butów na samochodzie, nie raz nie moglem spać w nocy bo nadzierają mordy lub się tłuką, nie raz musiałem kupić nowe wycieraczki/lusterko. Niby mnie znają i "swoich" nie zaczepiają ale STRACH wypuścić żonę wieczorem do sklepu, bo jak naćpani to nie odróżniają ludzi od stodoły. Nie raz idąc po schodach mijałem dzieciaka w wieku 16-22 lata który siedział ze spuszczonymi gaciami i wielkie oczy na mnie i zdziwiony co ja robię u niego w kiblu. A do tego nie płacą czynszów, zarabiają na lewo, ciągną socjal i śmieją się z WAS - obrońców biednych uciśnionych i pobitych przez tą straszną policję. (a i nurt JP i "nie zaganiaj" to śmiech i dziecinada. Ci wielcy co nie zaganiają to pierwsi lecą na policje jak coś im ukradną albo jak po mordzie zbiorą) POZDRO

Odpowiedz
~Jacek57
0 / 0

W kraju było takie postępowanie przez funkcjonariuszy. Jedyną różnicą była literka w skrócie nie SM, a SB...

Odpowiedz
S st220
0 / 0

Zmuszanie do podpisania zeznań jest nadużyciem władzy, koniec kropka!

Odpowiedz
kumpeltwoj
0 / 2

Nieważne czy miał coś za uszami, czy też nie. Strażnikom miejskim nie wolno dopuszczać się samosądu ani tym bardziej wymuszania zeznań! Nie należy dalej używać metod z poprzedniego systemu.

Odpowiedz
B blahara
-1 / 1

SM powinna mu solidnie wpier... skoro jest takim osiedlowym cwaniaczkiem.

Odpowiedz
LordX
+1 / 1

SM to gówno, które powinno zostać zlikwidowane. Koniec. Kropka. Nie wiedzą co to prawo, nie znają swoich praw i obowiązków, wielokrotnie łamiąc nie jeden paragraf. Więcej problemów robią, niż rozwiązują. Idealnie to obrazuje nagranie tego zajścia. 0 pomyślunku, zastraszania i na koniec z podkulonym ogonem "zawieźć Cię do szpitala?". Kur*a, nawet nie pomyślą o tym, na ile sobie mogą pozwolić. Banda imbecyli, którzy roboty nie mogli znaleźć, a w dzieciństwie chcieli być komandosami. A co do demota, to nic nie tłumaczy idiotyzmu. Daj im społeczne przyzwolenie na takie traktowanie "imprezowiczów", a po chwili będziesz mieć bandę kozaków w mundurach. Takie zachowania się powinno tępić, a nie szukać dla nich wyjaśnień. Funkcjonariusz nie jest od pozyskiwania zeznań, czy wymierzania sprawiedliwości. Ja nie mogę od tak wziąć i komuś przetrącić nóg, powyrywać paznokci, czy zgasić peta w oku, bo chcę się czegoś dowiedzieć. Funkcjonariusz też nie ma prawa zastraszać, stosować przemoc od tak, bez powodu, bo ktoś jest "z patologii i jest dobrze znany". Widać mamy na demotach zwolennika łapanek. "Ty Janek, patrz! To ten, co tydzień temu siedział z piwem na ławce z kumplami! Bierzemy go! Trzeba gnoja nauczyć, że się przed nami nie spierd*la!". Autorowi demota przydałby się mocny kop w ten głupi łeb, albo sam powinien zostać ofiarą łapanki. Na cwaniaczków są inne sposoby i nie musi jakiś imbecyl z SM się w agenta CIA bawić. PS. Jak, do jasnej cholery, można przekroczyć swoje uprawnienia i nadużyć pozycji SŁUSZNIE? Po coś chyba normy zostały określone dla służb mundurowych, prawda? Co, i w jakich sytuacjach można zrobić. Niech zaczną do Cb strzelać jak będziesz piwo pił na plaży. To będzie słuszne. Przysługa dla ludzkości.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 28 October 2014 2014 23:42

Odpowiedz
~Lukaaaasz
0 / 0

Slusznie czy nie, straz miejska czy policja nie jest od sadzenia czy wymierzania sprawiedliwosci!

Odpowiedz
P pluszczek
0 / 0

SM to darmozjady. A takich Grześków powinni sprzątać Ci co niszczą szkodniki tak jak szczury.

Odpowiedz
R ryjcio
0 / 0

Co wy pierdzielicie kurna mać. Jakie przekroczenie uprawnień.

To były TORTURY i WYMUSZANIE ZEZNAŃ co jest niezgodne z KONWENCJĄ MIĘDZYNARODOWĄ.

A z polskich przepisów:

246. KK. Funkcjonariusz publiczny lub ten, który działając na jego polecenie w celu uzyskania określonych zeznań, wyjaśnień, informacji lub oświadczenia stosuje przemoc, groźbę bezprawną lub w inny sposób znęca się fizycznie lub psychicznie nad inną osobą, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10”

247. § 13 „Kto znęca się fizycznie lub psychicznie nad osobą prawnie pozbawioną wolności, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. Jeżeli sprawca działa ze szczególnym okrucieństwem, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10. Funkcjonariusz publiczny, który wbrew obowiązkowi dopuszcza do popełnienia czynu określonego w § 1 lub 2, podlega karze określonej w tych przepisach”.

Do wszystkich broniących Strażników Miejskich: PATOLOGII NIE ZWALCZA SIĘ PATOLOGIĄ.

Odpowiedz
L lostek815
0 / 0

Tortury to są w Guantanamo. To było co najwyżej pogłaskanie idioty po mordzie.

Silentous
0 / 0

Co jak co ale użycie środków przymusu bezpośredniego jest regulowane ustawą. Panowie sobie z ustawy zrobili napis na dropsach... Jak już słusznie zauważył pan evilone można takie zachowanie podciągnąć pod tortury. Swoją drogą, pojęcia nie mam jaki jest ten Grzegorz, sprawdzając różne fora ze szczecinka jego temat pojawia się dość ogólnikowo i tylko w dwóch mediach internetowych jest on przedstawiany w negatywnym świetle. SM jest znana z tego że lubi interpretować przepisy wedle własnych widzi mi się, dlatego nic tylko się cieszyć że nie mają broni, z kolei jeśli mają dalej istnieć jako formacja, zabrałbym im i pałki i gaz, najwyraźniej z tymi akcesoriami łapie ich ułańska fantazja.

Odpowiedz
~xior
0 / 0

na pewno bez podstawie i to skandal by tak zachowywał się strażnik wobec kogokolwiek

Odpowiedz
L lostek815
0 / 0

Można się było tego spodziewać. Ale najlepiej kopiować bezmyślnie filmik gdzie funkcjonariusz Straży Miejskiej bije "niewinnego" chłopaka bo przecież Straż Miejska i Policja to zło i trzeba takie rzeczy nagłaśniać. A okazuje się, że chłopak wcale taki niewinny nie jest. Zresztą jaka niewinna osoba ma przygotowany telefon czy dyktafon do nagrywania takiej akcji? Bo jakby mnie ktoś napieprzał w radiowozie to bym raczej nie potrafił po omacku w kieszeni włączyć nagrywania w telefonie. Musiał mieć to wcześniej przygotowane, czyli musiał prowokować Straż Miejską z myślą o nagraniu czegoś takiego i nagłośnieniu sprawy. A taką patologię to nic tylko bić po mordzie.

Odpowiedz
~anonimus_
0 / 0

nie wazne kim byl i co robil kazdy z nas ma swoje prawa a policja czy sm nie powinna ich naduzywac w koncu zyjemy w panstwie prawa ktore powinno byc rowne dla wszystkich a tu widac przejaw komunizmu pala i gzem jak sie nie przynasz co to do cholery ma byc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ????????????????

Odpowiedz
J JestemPanemSamegoSiebie
0 / 0

A skąd pewność czy wcześniej ten chłopak nie był zmuszany do podpisywania papierków? Z tego co mówił ten chłopak to był on przygotowany do nagrywania...

Odpowiedz
~opinia
0 / 0

Zgadzam się, że Straż Miejska nie zachowała się jak należy. Jednak wcale nie jest mi żal tego chłopaka. Niejednokrotnie spotykam się z tym, że jakaś grupka "dresów" siedzi pije alkohol w parku i zaczepia wszystkich. Ile razy zdarzyło się, że kogoś pobili i okradli i nikt z tego wielkiego halo nie robi. Wyobraźcie sobie, że wy albo wasze dziecko mogło paść ofiara Grzegorza Milczarka, wtedy zapewne już byście go tak nie bronili i nie współczuli. Jestem pewna, że gdyby nic złego nie robił taka sytuacja nie miałaby miejsca, musiał na to zasłużyć. Niech tacy jak on nie czują się bezkarni!!!!! Śmiem twierdzić, że skoro było tyle interwencji do tego człowieka, nie był on bez winy. Teraz robi z siebie ofiarę i jeszcze pewnie wymusi odszkodowanie i dalej będzie robił to co robił, czyli zakłócał spokój i straszył bezbronnych ludzi. Żal mi ludzi którzy wierzą w jego niewinność... Bardzo łatwo wami manipulować

Odpowiedz
~RobiSS
0 / 0

to nie bylo pobicie tylko tortury pobic to ja moge kogos a to bylo wmuszanie zeznan za pomoca tortur przez funkcjonariusza na sluzbie i ztego trzeba sobie zdac sprawe bo ten straznik zszarpal i tak juz watpliwa reputacje SM prz takich jak on czlowiek na ich widok nie wie w ktora uciekac i do kogo moze miec zaufanie

Odpowiedz
~AnalnyFapeta
0 / 0

Na marginesie - kiedy czytam o "pracach społeczno-użytecznych" (czy też słyszę o "boleriozie"), zastanawiam się, czy osoby do pracy w dziennikarstwie rekrutuje się wśród niedoszłych strażników SM.

Odpowiedz