Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
3014 3176
-

Zobacz także:


A Ant1984
+73 / 97

Kiedy zrozumiecie, że "teorie" spiskowe istnieją?! Oni wiedzą po co jest taki olej i właśnie dlatego go zakazują. Albo dlatego, że wiedzą do czego jeszcze może służyć... Karzą za to, bo widocznie zdrowie ludzi nie jest w ich interesie. Tak jak np karzą surowo za podniesienie ręki na władzę (nawet symbolicznie, lub prześmiewczo), a za podniesienie ręki na innego człowieka karzą słabo. To jest przekaz do ludzi, że władzy nie można tknąć, ani się jej sprzeciwić.
PS. Są inne naturalne, nieszkodliwe substancje lecznicze, a które są zakazane. Np Ibogaina - jest "organicznym związkiem chemicznym", który pozyskuje się z "kory afrykańskiej rośliny Tabernanthe Iboga". "Stwierdzono, że ibogaina jest skuteczna przy leczeniu uzależnień od kokainy, heroiny, etanolu i nikotyny" (wikipedia).
Jednak nie jest NIGDZIE zalegalizowana jako ogólnodostępny lek, a nawet handel nią jest ZAKAZANY. Ciekawe czemu...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 April 2015 2015 7:32

Odpowiedz
A Ant1984
+46 / 58

W telewizji też mogą powiedzieć, co tylko zechcą, ale im wierzysz na słowo.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 April 2015 2015 7:48

M Medur
+6 / 22

Bo logicznie myśląc, szczepionki dają większe zyski niż leczenie "powikłań", a więc szczepionki są gorsze dla nas niż sama choroba, bo na nich można zarobić więcej.

quintus2610
+4 / 28

Kiedy do ludzi w końcu dotrze, że ŚWIATEM RZĄDZĄ GANGSTERZY, MORDERCY I ZŁODZIEJE!!??? Wystarczy podać przykład 11 września 2001 - gnoje zabili ponad 3 tys. swoich obywateli, by zdobyć ropę, czy chemtrails - codziennie rozpylaną na nas chemię (aluminium, bar sront, ołów, arszenik, wirusy, grzyby). Alkohol, najbardziej niebezpieczny i uzależniający narkotyk jest legalny i powszechnie dostępny, natomiast wszystkie inne "używki" takie jak marihuana mająca od tysięcy lat medyczne zastosowanie, będą zwalczane z całych sił. Firmy farmaceutyczne, którym zależy na tym byśmy jak najwięcej chorowali i ładowali w siebie ich niebezpieczną chemię zrobią wszystko, by zioła były zakazane. Albo się w końcu obudzimy albo pozwolimy się zarżnąć jak nieświadome bydło.

~kamileo123446
+1 / 39

Kiedy zrozumiesz, że znachorzy tez istnieją. I nie leczą. To oszuści. Zwróc uwagę, co on gada - wyleczył mame z czerniaka, ale chwilę potem mówi, że nie wiadomo, czy to był czerniak, bo zabronił jej iść do lekarza. Tak działają znachorzy - wmawiają ci chorobę, a potem dokonują "cudownego" uleczenia. A Ty wychodzisz od znachora zdrowy bo... wcale nie byleś chory. Jesli jestes po stronie tego kolezki - to szerzysz ciemnotę i dajesz przyzwolenie na oszustwo.

G Gimbek
0 / 2

@Medur Mylisz się

E everain
-1 / 7

To co, że ibogaina jest organicznym związkiem chemicznym? Botulina, strychnina, albo rycyna też są organicznymi związkami chemicznymi. 100% natury. Łykniesz? Tym bardziej, że ibogaina nie jest zalegalizowana jako ogólnodostępny lek, bo badania nad nią ciągle trwają, z tego też powodu obrót nią jest zakazany. Natomiast samo posiadania i produkcja są zakazane tylko w niektórych krajach (Polsce również), zapewne ze względu na to, że trafiła do kategorii zbiorczej i nigdy nie była rozpatrywana indywidualnie.

RAFALOSKAR
+2 / 10

!!! PIĘKNA BUJDA !!!

1. Wyleczył olejem konopnym już dwoje ludzi, w tym jeden w stanie terminalnym?
WOW! Brakuje jeszcze tylko przywrócenia do życia zmarłego, a będziemy mogli go uznać za nowego mesjasza. Sorry, ale niestety w stanie terminalnym, jak nazwa wskazuje, żadne leki syntetyczne czy naturalne nie wyleczą. Można jedynie nimi łagodzić objawy, ale i tak jest to droga w jedną stronę.
2. Wyleczył mamę ze zmiany czerniakopodobnej i nie pozwolił jej iść na biopsję?
Pominę fakt narażenia życia matki poprzez zabronienie jej diagnostyki. Czerniaka nie diagnozuje się biopsją przez nakłuwanie zmiany skórnej. Robi to dermatolog, ewentualnie onkolog, przyrządem o nazwie dermatoskop. Opiera się to na ocenie wizualnej danej zmiany. Jeśli jest podejrzana to się ją wycina w całości z marginesem zdrowej skóry i wysyła na badanie histopatologiczne.
Aha, biopsja nie rozsiewa komórek krwionośnych nowotworu (słyszałem o naczyniach krwionośnych zbudowanych m.in. z komórek śródbłonka albo komórkach krwi, ale komórki krwionośne? cóż to takiego?) ani komórek samego nowotworu. To jest mit.
3. Jego ojciec ma 4 nowotwory, nie podjął się leczenia konwencjonalnego, ale i tak usunął 4 organy?
Domyślam się, że chodzi mu o 4 różne nowotwory. Czy jego tata pracował w Czarnobylu i Fukushimie podczas katastrof? Skoro ojciec nie podjął się leczenia konwencjonalnego to jak mu usunięto te 4 organy? Leczenie chirurgiczne jest właśnie leczeniem konwencjonalnym. Mógł co najwyżej zrezygnować z późniejszej chemioterapii, ale w takim wypadku to nie dziwię się nawrotom.
I skoro miał 4 nowotwory i ciągle ich wznowy, to czy w jego organizmie są jeszcze normalne komórki?

Niektórzy powinni się trochę zapoznać ze współczesną medycyną i aktualnymi procedurami leczenia, bo robią z siebie, delikatnie mówiąc, bajkopisarzy. A tacy "ambasadorowie" nie przysługują się sprawie legalizacji konopi w celach medycznych, a tym bardziej rekreacyjnych.
Lub to po prostu marna prowokacja - winszuje po raz kolejny ADMINISTRATOROM TEJ STRONY !

Trepan
+1 / 1

Ant1984 nie boisz się seryjnego samobójcy?

A Ant1984
-1 / 1

@Trepan Jak nic nie będziemy robić, to dopiero będzie po nas. Więc można powiedzieć, że próbuję ratować siebie i innych.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 April 2015 2015 19:53

~Kiolol
+23 / 35

"Wyleczył" mamie czerniaka ale nie wie czy to był czerniak ;)

Odpowiedz
~kamileo123456
+21 / 31

ale za to napisał w internecie długi post o tym, jak to niby "walczy z systemem" więc wszyscy mu uwierzą. Magia internetu.

D dawidsznurek
+6 / 12

Eh, a ja czekam czy maryśka da radę wskrzeszać i dawać nieśmiertelność, bo tylko jeszcze tego nie jest w stanie wyleczyć :)

~ewkaxxx3
0 / 6

I znów odzywa się brak umiejętności czytania ze zrozumieniem... "Zmiana czerniakopodobna" to niekoniecznie czerniak! Nie widzę więc nic karygodnego w tym, że autor tekstu nie ma pewności, czy był to czerniak czy tylko coś podobnego. Ważne, że udało mu się to wyleczyć.

~illuminati333
-1 / 1

Napisał to baran który pewnie wierzy Władzy i mediom. Go back to sleep sheep.

~kalamburki
+16 / 46

Ja leczę raka bułką z masłem. Dużo tańsza i w pełni legalna metoda. Wyleczyłem już z raka mózgu mojego brata, chociaż nie jestem pewien czy to był rak, czy po prostu był pijany.

Odpowiedz
Qrvishon
+23 / 37

To co kto chce sobie aplikować powinno być jego i wyłącznie jego sprawą. Państwa gówno powinno obchodzić czy na śniadanie jem bułkę z masłem czy z marihuaną. Nic złego nikomu tym nie robię, nikt mnie nie zmusza, a mimo to jakby policja złapała mnie z tą drugą bułką to poszedłbym do więzienia. Za co? Uczciwy człowiek, płacący podatki, nie robiący krzywdy drugiemu idzie do więzienia za kilka gram roślinki lub proszku. Czy to nie jest poje...ne? A później jeszcze my musimy płacić na jego utrzymanie, a jak wyjdzie to idzie po zasiłek bo go już nikt szanujący się nie zatrudni żeby nie mieć wydziału "sprawiedliwości' na karku.

Odpowiedz
~jakisjak
+21 / 23

@mruufff Hm... czy aby to samo nie dzieje się w przypadku alkoholu, który jednak jest legalny?

D dziwnyzapach
+4 / 6

co z tego, że alkohol jest legalny, on nie pisze , że żuli chce leczyć ze swych pieniędzy

~xXx1124
+2 / 6

@jakisjak, zcvbnm - argumenty z alkoholem i papierosami zawsze mnie powalają na kolana. Lata temu ludzie popełnili błąd, chociażby masowo paląc papierosy. Te kilkadziesiąt lat temu nawet uważano, że to zdrowe! Dotlenianie organizmu i te sprawy... Dopiero po latach "wyszło szydło z worka" i okazało się, jakim świństwem są papierosy. Jednak wyroby tytoniowe były już tak mocno zakorzenione w rynku, że praktycznie nie dało się ich zdelegalizować, mimo oczywistej ich szkodliwości. I dlatego, że kiedyś ludzie popełnili błąd, mamy legalizować to, o czym wiemy, że jest świństwem? Nie piszę tutaj stricte o maryśce, ale chociażby o "proszkach" o których wspomniał Qrvishon. Takie porównywanie legalizacji narkotyków do legalności chociażby papierosów, jest jak głupie gadanie "Aaa, kiedyś popełniliśmy błąd, więc teraz już będzie z górki i możemy popełniać błędy cały czas... Chulaj dusza, piekła nie ma!" :P

M masti23
+1 / 1

Jestem przeciwny narkotykom w celach uzytkowych,od czasu kiedy nacpany koles zaatakowal mojego ojca nozem,ojciec mial duze szczescie ze nie stracil oka,jedno ciecie na twarzy i po calych dlugosciach plecow.Pijany koles by sie nie utrzymal na nogach,wiec mniejsze zagrozenie i latwiej powalic w razie ataku.

M Morela01
-1 / 7

asacośtacośtam..., asandi napisze i uwierzy we wszystko, byle koło jego gęby pojawiło się parę plusów.

KrulEuropy
+11 / 11

A co z synem ministra Andrzeja Halickiego? Czy sprawa udostępniania narkotyków przez młodego pana H. znalazła już finał w sądzie?

Odpowiedz
Azon
+17 / 17

Nie, czekają aż się przedawni.

H huuh
+6 / 10

Żeby w takie rzeczy wierzyć muszą wyglądać wiarygodnie, a tu mamy:
(1) w USA zalegalizowali ten lek - tak, tylko że nie do leczenia raka a do łagodzenia jego przebiegu:
http://www.cancer.org/treatment/treatmentsandsideeffects/complementaryandalternativemedicine/herbsvitaminsandminerals/marijuana
(2) wyleczyłem mamę ze zmiany czerniakopodobnej - nie wiem czy to był czerniak ()

w niektórych przypadkach chemioterapia lub operacja są jedynymi potwierdzonymi metodami, które pozwalają na całkowite wyleczenie z nowotworu, promowanie nie podejmowania leczenia konwencjonalnego może mieć więc bardzo poważne skutki

Odpowiedz
K Kateri
+6 / 6

Najczęściej śmierć jest najpoważniejszym ze skutków niekonwencjonalnych metod leczenia raka. Te sposoby mają działać wspomagająco, czyli oprócz tradycyjnej medycyny warto stosować jakieś tam specjalne diety i wyciągi z roślin. Moja ciotka odmówiła przyjmowania chemioterapii właśnie na rzecz naturalnej metody leczenia raka. Efekt? Zmarła po roku od przerwania chemioterapii.

GODsaveTHEcat
+3 / 3

Zgadzam się, bardzo nieufnie podchodzę do tej całej leczniczej marihuany. Nie widziałem sensownych badań wskazujących na to, że może sama w sobie leczyć raka. Poprawia apetyt, likwiduje mdłości, uśmierza ból, polepsza nastrój i to są działania bardzo pożądane w czasie chemioterapii kiedy zbiera ci się na wymioty na widok bułki z masłem, ale śmiem wątpić by likwidowała same komórki rakowe. Moim skromnym zdaniem w medycynie nie powinno być środków zakazanych, lekarze to wykształceni ludzie którzy znają się na rzeczy. Zakazywanie stosowania "narkotyków" w medycynie prowadzi do tego, że w leczeniu stosuje się często środki zastępcze często o działaniach nieporządnych gorszych niż oryginalna "zakazana" substancja. Nie mówiąc już o tym, że zakazy takie spowalniają rozwój medycyny, utrudniając prowadzanie badań.

M Morela01
+7 / 9

Człowiek powinien móc zdecydować, czym się będzie leczył, w końcu chodzi o jego życie i zdrowie. Ale radzę zachować ostrożność w przypadkach cudownych terapii, które leczą nowotwory. Wcześniej były modne bioflawonoidy- ponad 100 zł za słoik dżemu. Nawet podobną historię wówczas słyszałam- o matce z czerniakiem i o ojcu z dwoma nowotworami. W cztery różne linie komórek nowotworowych u jednego człowieka to nie uwierzyliby nawet najbardziej zdesperowani pacjenci. Olej z konopi jest stosowany w niektórych krajach, w niektórych przypadkach, jako środek wspomagający leczenie, a uzyskane rezultaty są dość dobre. Ale nie cudowne.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 April 2015 2015 12:17

Odpowiedz
~kamileo12345
+14 / 18

Tak właśnie działa znachor (czyt. oszust) - wyleczył mamę z czerniaka, ale... w sumie to nie wiadomo, czy to był czerniak, bo zabronił mamie iść do lekarza. Ta działaja znachorzy - oszuści - wmówia ci chorobę, a potem cię "leczą"... mamy XXI wiek, a wy wierzycie jemu i tym samym wspieracie szerzenie ciemnoty.
...

Odpowiedz
idj95
+4 / 4

Naiwne babcie wierzą. Medycyna niekonwencjonalna, przekonujący głos marketingowca, stugębne plotki, że ktoś tam gdzieś tam wyzdrowiał, choć leżał już w trumnie...

~elenor45
+12 / 14

Koęś pisze, ze "dostanie wyrok za to, że uratował życie innym". najpierw niech udowodni, że to nie mistyfikacja. Bo na mistyfikacje wygląda. Znachor to znachor.

Odpowiedz
~troszke
+8 / 14

Niestety znałem trzyosoby które się tym leczyły, piszę niestety, bo obie zmarły w czasie przewidzianym przez "spiskującą przeciwko ludzkości" medycynę... Niestety: oleje, znachorzy, zaklęcia, magia, uzdrowiciele wszystko na nic. Ludzie nie dajcie się oszukiwać przez przestępców (tak to się nazywa!) naciągających ludzi na kasę!!!!!

Odpowiedz
M majstefan
+8 / 8

Nie bardzo rozumiem, olej konopny można normalnie w aptece kupić i to bez recepty.

Odpowiedz
I inzynier1989
+11 / 11

wpiszcie olej z konopi w google, okazuje się że można go legalnie nabyć bez żadnych przeszkód prawnych, więc coś tu jest nie tak, poza tym, powiedzmy że olej rzeczywiście leczy, to leczy wszystkie rodzaje nowotworów, od czerniaka, przez glejaka, po nie wiadomo co? Chyba jednak ktoś się tu mija nieco z prawdą...

Odpowiedz
astrosalus
0 / 0

Oleje konopny (z kwiatów i ziela) jest stosowany antyrakowo (są na ten temat liczne badania, ale w języku angielskim) i nie jest dostępny w Polsce. Olej konopny jest z nasion, które nie mają działania antyrakowego. Jest dostępny w hipermarketach.

A amaterasudan
+1 / 3

są dwa rodzaje oleju:czyli z konopi przemysłowych, który nie ma właściwości leczniczych, a drugi to z konopi indyjskich, polecam obejrzeć I seminarium Cannabis leczy, który odbył się niedawno w urzędzie miasta Oława I Seminarium Cannabis Leczy [LIVE STREAM] SPLIFF TV (37): https://youtu.be/bZdcI38hJkQ

Odpowiedz
A amaterasudan
0 / 6

ludzie, jak wy mało wiecie, aż mi was szkoda, no tak, polska to kraj imbecylów wtórnych

Odpowiedz
Wed
+2 / 6

Niestety dopóki będziemy mieć tą bandę pajaców, złodziei, zamazań-ców, morderców z Wiejskiej, na czele z Szogunem zawsze będziemy niewolnikami lub stadem które ma wykonywać polecenia.

Odpowiedz
yasmin0444
+4 / 8

Jakby nie patrzeć - prawda czy nie, to co ktoś sobie aplikuje, TO JEGO ZASRANA SPRAWA i nikt nie powinien nikomu ograniczać wyborów. A JEŚLI JESZCZE RAZ USŁYSZĘ, ŻE ŻYJEMY W WOLNYM KRAJU, TO ZACZNĘ KRZYCZEĆ!!!! Jak byłam mała wpierdzielałam mak z makówek z pola, teraz pewnie w wieku 10 lat poszłabym siedzieć za to. Paranoja...

Odpowiedz
H huex4
+1 / 1

No tak, prawda. Zakładając, że dziesięciolatkę (zwłaszcza dziesięciolatkę) spotkałaby jakaś kara za wpieprzanie maku. :) U nas się nie kara za takie rzeczy, co najwyżej za złą krzywiznę banana, albo niestandardowe montowanie rur do urządzeń sanitarnych, czy coś tam, sam już nawet nie wiem dokładnie.

D dziwnyzapach
0 / 2

to nie jest jego sprawa - może być ojcem, którego potrzebuje dziecko, kierowcą, który wozi ludzi, człowiek uzależniony potrzebuje kasy, więc może ci ją ukraść, przy okazji robiąc ci krzywdę itd. itp.

astrosalus
0 / 0

Mak był pyszny, taki prosto z makucha :-) Teraz jak jest kilka maków na polu, to można iść siedzieć. A co do wolności w Polsce - fakt, nie ma jej. Człowiek nawet nie może sobie wybrać, żeby nie płacić zusu, skoro co miesiąc płaci, a za 5 lat ma wizytę.

Zetar
+4 / 4

A ja wygrałem kumulację w Lotto. Chociaż nie wiem czy to była kumulacja i to w Lotto.

Odpowiedz
E etamdziady
-1 / 1

No popatrz gościu co za buraki tu komentują. Ciekawe, czy jak was żona lub córka złapie na oglądaniu porno, to burkniecie burakiem, czy może nagle stajecie się nowocześni i mówicie: "ależ słuchaj, ludzkość od początku wszędzie i zawsze lubi nowe doznania i zmienianie stanów umysłu, ba, nawet zwierzęta tak mają". A może kolejny czytelniku, też burak/czka jesteś? :):)

Odpowiedz
D dziwnyzapach
0 / 2

to nie jest jego sprawa - może być ojcem, którego potrzebuje dziecko, kierowcą, który wozi ludzi, człowiek uzależniony potrzebuje kasy, więc może ci ją ukraść, przy okazji robiąc ci krzywdę itd. itp.ale nue ma nuc złego w oglądaniu porno, a żona się za to nie powinna czepiać tykko z tobą oglądać

D dziwnyzapach
+1 / 1

*nie ma nic złego w oglądaniu porno, powinno się to robić z żoną

B bartek756
0 / 0

dziwnyzapach Wiesz oglądanie filmów porno też nie jest najmoralniejsze ale na pewno lepsze od zielonego specjału :D

astrosalus
-1 / 1

@dziwnyzapach Nigdy nie widziałam ani nie słyszałam, aby ktoś po olejku konopnym zrobił komuś krzywdę. Za to po alkoholu - i owszem.

~loolo12345
+1 / 3

Chodzi o THC, ktora to substancja jest zakazana, bo stwierdzona jako halucynogenna. Wiec nie mozna handlowac. Jednak w THC wyposazone sa zwykle konopie, ktore sie jara - i to jest narkotyk (trawka)... w odroznieniu od wyciagu - oleju - ktory w/g tego, co na YT mozna znalezc, ktory sie spozywa przeciwko rakowi. THC jest znanym lekiem przeciwko rakowi, ale ze wzgledu na to, ze konopie sie glownie jara = wsadza sie ludzi za kratkii tylko dlatego, ze to pochodna maryski. Znacie Kanadyjczyka Ricka Simpsona ? Poczytajcie, podobna historia. Mial farme i postanowil hodowac konopie, zeby z nich robic za darmo lek na raka i rozdawac. Sad nie uwierzyl, wpakowal go za kratki. Gosc uleczyl wielu ludzi - sa na YT filmy. Teraz przebywa gdzies w Europie. Nie znam prawdy, choc sam probowalem zdobyc ten olej dla kogos, kto niestety zmarl (bez oleju). Wiec zyje w poczuciu niedosytu, ze moglem zaradzic, ale braklo wszystkiego: kasy, informacji, pomyslu... Cannabis Oil sie to nazywa, niektorzy rozdaja pod innymi nazwami. Ciekawe, ze daja za darmo recepture zrobienia ileju samemu - na wlasne potrzeby. Sek w tym, ze potzreba wlasnie konopi.. a kto uwierzy, ze konopie nie do jarania, tylko leczenia ? Tak to narkomani zalatwili chorych na raka.

Odpowiedz
~gość_2
-1 / 5

Taaa na 100 % przemycił ten olej żeby leczyć. po 30 PLN za sztukę za pewne dla 40000 śmiertelnie chorych pacjentów. Na ale ćpunki we wszystko uwierzą i dadzą lajka. Czarna rozpacz

Odpowiedz
A Adder
+3 / 5

Nic na świecie nie ma większej władzy niż przemysł farmaceutyczny.

Odpowiedz
K kasia881105
-1 / 1

a ja widzialem na youtube mala dziewczynke biegajaca miedzy krzakami andzi milała kolory nawet włosy byla usmiechnieta. i bylo jej zdjecie jak była trochę mniejsza i byla łysa blada i smutna miala raka.
byl jakis tam gosciu gotowal z andzi olej. pakował w ładne komercyjne opakowania i mali pacjenici z rakiem tym sie leczyli i było widać efekty. byl to jakis dokument, i ze to zaakceptowali lekarzew szpitalach. ale to historia z USA. wystarczy poszperac na youtubie

Odpowiedz
idj95
0 / 0

Super, stary.

~Pan_Talon
0 / 0

W Poznaniu gościu ścigał się samochodem w centrum miasta, stracił panowanie nad pojazdem, zabił jednego pieszego na chodniku i ranił drugiego. Był wcześniej znany policji i było wiadomo, że ma powiązania ze środowiskiem przestępczym. Grozi mu najwyżej 8 lat.

Odpowiedz
~Baz_Niku
+1 / 5

Mam jaskrę. Nie potrafią mnie wyleczyć, nie wiedzą jak, ich chemiczne "leki" nie działają, ale zabraniają mi korzystać z zioła, które ma udowodnioną skuteczność w leczeniu mojej choroby. Państwo jest mordercą, a dzisiejsza medycyna to holokaust. Czeka się miesiącami na wizyty u "lekarzy", którzy nie leczą, tylko przepisują substancje wyprodukowane dla zysku, które utrzymują pacjenta w jako takim stanie pod warunkiem, że się je kupuje na okrągło. Kto został do końca wyleczony z jakiejkolwiek choroby przez dzisiejszych "lekarzy" łapka w górę. Oni mają leczyć, ale nie wyleczyć, bo to ten własnie proces leczenia jest najbardziej opłacalny. Jest to regularne ludobójstwo dla zysków, a ludzie jak cielęta prowadzone na rzeź godzą się na to i nie widzą, że to patologia.

Odpowiedz
~Profesor_Niczego
+1 / 1

Wyjaśnij mi jak można mieć chorobę która nieleczona może prowadzić do ślepoty i nic o tym wiedzieć?!
1. Jaskra jest chorobą nieuleczalna, po prostu wstrzymujesz postęp choroby,
2. Cały świat jest chemią czy tego chcesz czy nie,
3. Marihuana obniża ciśnienie wewnątrzgałkowe ale leki są skuteczniejsze. Jeżeli marihuana była by wykorzystywana w medycynie to prawdopodobnie w formie kropli a czynnik narkotyzujący zostałby wyeliminowany albo osłabiony,
4. Krople są potwornie tanie bo są na receptę. Jak wolisz stracić wzrok niż zapłacić 8 zł na 2 miesiące to proszę bardzo nikt Ci nie każe.
5. Każdy lekarz o zdrowym umyśle stara się wyleczyć swojego pacjenta.

~Bez_Niku
0 / 2

"Wyjaśnij mi jak można mieć chorobę która nieleczona może prowadzić do ślepoty i nic o tym wiedzieć?!" - o czym Ty mówisz?
'1 - jaskra jest chorobą nieuleczalną, żadna rewelacja.
'2 - i co z tego że świat jest chemią, jakie to ma znaczenie w tym przypadku? Jeśli nie widzisz różnicy między naturalnymi ziołowymi substancjami a chemią, to powinieneś wypijać co rano szklankę domestosa zamiast kawy, bez różnicy, prawda?
'3 - marihuana obniża ciśnienie w gałce ocznej, leki nie są skuteczniejsze i powodują efekty uboczne. Powinnam mieć możliwość wyboru metody leczenia, ale jestem wolnym człowiekiem tylko w teorii, bo narzuca mi się odgórnie to, co jest korzystniejsze dla portfeli decydentów.
'4 - co z tego, ze krople są tanie, jeśli ich działanie jest znikome i zmniejsza się z czasem, marihuana hodowana przeze mnie w doniczce na parapecie byłaby jeszcze tańsza i na pewno zdrowsza. Wzrok tracę niezależnie od tego, czy zapłacę 8 złotych na miesiąc, choroba postępuje mimo leków.
'5 - "Każdy lekarz zdrowy na umyśle stara się wyleczyć swojego pacjenta" - teraz to już spadłam z krzesła. Tym zdaniem udowadniasz, że jesteś albo nie z tego świata, albo jeszcze nie byłeś na nic leczony i nie zauważyłeś, że lekarz ma w dupie twoje zdrowie, liczy się dla niego tylko zysk. A jeśli nawet znajdzie się perła pośród gnoju i jakiś lekarz rzeczywiście będzie chciał leczyć ludzi, to system sprowadzi go do parteru bardzo szybko. To, co się rzeczywiście liczy, to interesy karteli farmaceutycznych i trzymanie całego systemu opieki medycznej w garści, dzięki czemu mamy całe przewlekle chore społeczeństwa, które grzecznie stoją w kolejce żeby zapłacić za w najlepszym przypadku połowicznie skuteczne leki, mające za zadanie utrzymać chorego w jako takim stanie w połowie drogi do grobu. Podaj mi chociaż jeden przykład jakiejkolwiek gałęzi przemysłu, gdzie klienci zapisują się w kolejki na kilka lat wstecz i proszą o pozwolenie skorzystania z twoich usług. Tak jest tylko w medycynie.
Twój post udowadnia, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem, kiedyś dorośniesz i pierwsza poważna choroba szybko zweryfikuje twoje poglądy o dzisiejszej medycynie.

~AntyBronek2
-1 / 1

Jak wypowiadają sie na ten temat środowiska lekarskie
h t t p : / / t n i j . o r g / l e k a r z e - o - m a r i h u a n i e,

To co mogę brać tą marihuanę?
Jeśli leczy się Pan państwo to w żadnym wypadku, a jeżeli prywatnie to dwa razy dziennie zalecam
Taka prawda :(

Odpowiedz
R Rakkatakka
+1 / 1

Tak się zastanawiam. Jego ojciec ma wycięte 4 narządy. Płuca i nerki są podwójne, więc zakładam że można wyciąć po jednej bez większej szkody. Bez woreczka żółciowego też można żyć. Ktoś ma pomysł jaki jeszcze narząd można usunąć, tak by koleś czuł się dobrze i wrócił do pracy?

Odpowiedz
Azon
+1 / 1

Ot choćby śledziona. Jądra też zdaje się uznaje się za narządy...

R Rakkatakka
+4 / 4

Czyli w teorii da się znaleźć cztery narządy, po których wycięciu człowiek żyje. Szkoda, że w praktyce przerzuty trafiają się najczęściej w jakimś przydatnym narządzie... ale co tam, zaraz się trafi ktoś kto powie, że jego wuj ciotki sąsiada babci miał wycięte połowę narządów a jak zapalił sobie zioło to czuł się świetnie... ludzie nie mylcie dwóch rzeczy. Część rzeczy podaje się pacjentowi, żeby go wyleczyć, a część żeby to leczenie jakoś zniósł. To że marihuana jest przydatna w leczeniu nie czyni z niej cudownego lekarstwa na wszystkie choroby świata

A angela8539
-2 / 2

Nie tylko w teorii, można wyciąć oba jądra, prostate i okoliczne węzły chłonne ew. część wątroby i człowiek jest w stanie w miare normalnie funkcjonować. Wbrew pozorom takie rzeczy dzieją się dość często. Myślę że nie powinieneś/naś wypowiadać się na ten temat jeżeli nie masz podstawowej wiedzy o nowotworach i ich leczeniu. Odnośnie marihuany, bardzo często jest stosowana w celu łagodzenia bólu i poprawy jakości życia, jednak w postaci oleju konopnego jest lekarstwem, które jest w stanie wyleczyć nawet najzłośliwsze nowotwory. Jeśli nie wierzysz wystarczy że poczytasz o tym, nawet w internecie, tylko na wiarygodnych stronach i wynikach opartych na długoletnich badaniach naukowych.

~Apt
+4 / 4

Za towar może nie powinien tyle dostać, ale za stosowanie swoich znachorskich teorii na ludziach już jak najbardziej, przecież w ten sposób osoby z nowotworem w stadium w którym jeszcze je można wyleczyć zaprzepaszczą na to szansę, takie terapie powinne odbywać się pod kontrolą lekarza i za jego zgodą, nie wiem dlaczego tylu ludzi wierzy w cudowne działanie konopii kiery pojawią się szczątkowe poszlaki by tak twierdzić, a gdy pojawiają się badania naukowe, że zaburza proces rozwoju mózgu obniża IQ to nagle wszyscy je krytykują bo przecież to spisek przeciw temu cudownemu specyfikowi.

Odpowiedz
F fincher
-1 / 3

Ludzie, przecież lekarstwo na "raka" jest od dawna znane, min wymieniony olej.
Trzeba tylko zrozumieć że koncernom farmaceutycznym bardziej opłaca się pacjenta leczyć niż wyleczyć, konieczne jest poznać różnice między tymi pojęciami.

Odpowiedz
M masti23
0 / 0

Jakos sporo slyszy sie o sposobach na raka,a wg.teori spiskowych koncernow to takie rzeczy nie powinny byc oglaszane,to tylko pokazuje ze wasze teorie o koncernach to bzdura.Proponuje sie dobrac do hamerykanskich koncernow zywnosciowych,maja swoje wplywu w rzadzie i wielu krajach,koncerny farmaceutycznie nie maja takich wplywow nawet w polowie.

M masti23
0 / 0

I jeszcze jedno,panstwa nie pozwolily by sie doic koncernom,dlatego stworzono panstwowe instytucje i laboratoria(BSL od poziomu 1 do 4).

~Plecor
+2 / 2

No jasne, po co lekarze mają 5 lat najcięższych studiów w kraju, po co mają po tym zapiernicz na specjalizacji, niech ludzie sami sobie decydują, mają przecież wikipedie. 99% ludzi nie odróżnia nowotworu od raka, na słowo nabłonek kojarzy im się jakaś ryba, a Ty chcesz im dawać wybór? Ja nie mówię kierowcom tirów jak jeździć, lekarzom jak leczyć, czy grabarzom jak zakopywać. THC jako wspomaganie, jasne. Ale nie jako leczenie, tak samo gadanie że palenie jest zdrowe i nie ma skutków ubocznych. Niech mi tylko ktoś wytłumaczy jak manipulowanie neuroprzekaźnikami może być bezpieczne. Lekkie zaburzenia w ich proporcji/wydzielaniu i mamy takie cudeńka jak Alzheimer, Parkinson, ale jak ktoś kopci jak smok to jest w porządku? A, i cały demot składa się z bredni.

Odpowiedz
astrosalus
0 / 0

Lekarze też korzystają z wikipedii. Oto odpowiedź na pytanie jednego z lekarzy o to, czy używa wikipedii: "Oczywiście, jak i inni lekarze, których znam. Choroby często są do siebie bardzo podobne, gdybym miał przeanalizować konkretny przypadek, to musiałbym iść do biblioteki albo przejrzeć sporo opasłych tomiszczy, to trwa, a tak zajrzę do wikipedii i znacznie szybciej uzyskam odpowiedź".

K kopytko123
0 / 0

Moim zdaniem niech pisze do prezydenta o ułaskawienie no i reszta też WYKOP EFFECT czy coś takiego... jak prezydent zacznie dostawac setki listów to się zastanowi...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 April 2015 2015 23:08

Odpowiedz
N nanab
+1 / 1

nom ja tez zaczne produkowac amfetamine czy inne gowno a ja mnie zlapia bed plakac ze to bylo niby w celach dobroczynnych -.-

Odpowiedz
~marx12
-1 / 1

Dla system chory stary najlepiej miesiąc przd wzięciem pierwszej emerytury powinien iść do piachu, osobiście znam osoby które stosowały tę terapię, byłem w szoku jak pokazywali wyniki badań poświadczające cofający się nowotwór, ale wiadomo o co idzie lek jest śmiesznie tani w produkcji...

Odpowiedz
M masti23
0 / 0

Medycyne naturalna zostawny naukowcom,wieke roslin czy tez wyciagu z roslin ma wlasciwosci lecznicze,jednak potrzebne sa badania,a nie jakis durny pseudoznachor.Jak bedziemy niszczyc srodowisko,to wiele nie odkrytych roslin przepadnie,a razem z nimi szansa na skuteczne leki.

Odpowiedz
astrosalus
0 / 0

Badań jest mnóstwo, głównie po angielsku.

~przemo_8312
+2 / 2

jeżeli olej konopny (z listkiem maruhuany) uzyskany z nasion jest tym samym co olej z konopii to coś tu nie gra, pierwszy jest dostępny legalnie na rynku...

Odpowiedz
~mfq
-2 / 4

od kiedy to olej nie sluzy do odurzania sie ???? Oj albo ktos jest cholernym ignorantem, albo liczy an to ze ludzie to debile. Olej jest najbardziej skoncentrowana forma THC. A jak go uzywac - wystarczy poszukac w sieci

Odpowiedz
Trepan
-1 / 3

Fanatyk kontra system. Brzmi nieco jak don Kichotte, tylko że nasza rzeczywistość przypomina bardziej tę ze świata Kafki. Fakt jest taki, że narkotyki są lekami, które w medycynie mają znacznie węższe zastosowanie niż jest to możliwe, ale mamy takie a nie inne regulacje prawne.

Odpowiedz
G Garumi
-2 / 2

Jeżeli mogę Ci coś doradzić: w przypadku procesu spróbuj takiej oto linii obrony - oskarż Rząd o raz Parlament Polski za MORDOWANIE POLAKÓW poprzez zamknięcie dostępu do środków które pomogły twojej rodzinie, a są naturalne.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 April 2015 2015 9:12

Odpowiedz
~Pinio102
+1 / 1

Twój wpis Jakub, to coś mi pachnie tanim graniem na emocjach: "tata, mama, rak i JA Rycerz w walce ze smokiem(systemem)" . Z wcześniejszych Twoich wpisów wynikało raczej stałe i hobbystyczne zainteresowanie ziołem - teraz jak widać już medyczne...A haszysz na porost włosów i antykoncepcję też pomaga??? W jakich ilościach???Twoja metoda leczenia jest już zarejestrowana ??? PS. Leczysz za darmo???Cóż - Goebells twierdził , że wielokrotnie powtarzane kłamstwo kiedyś stanie się prawdą... powtarzaj więc, powtarzaj...

Odpowiedz
~Bez_Niku
+1 / 5

Czytam te wasze komentarze i nasuwa mi się jeden wniosek. Wy nie jesteście i nie chcecie być wolnymi ludźmi. Chcecie mieć bat nad głową, potrzebujecie tego jak powietrza. Nie chcecie decydować o sobie, chcecie, żeby ktoś to robił za was. Chcecie być karani, piejecie z zachwytu jak policja podnosi taryfikatory, karze za przechodzenie na czerwonym świetle w środku nocy na pustej ulicy. Wpadacie w zachwyt jak ogranicza wam się dostęp do różnych produktów w imię tego, że gdzieś kiedyś w dalekim kraju ktoś się uzależnił i zmarnował sobie życie. To jest dla was powód do rezygnacji z własnej wolności. Bezrefleksyjnie łykacie propagandę i do głowy wam nie przyjdzie żeby poszukać informacji z innych źródeł i zweryfikować, czy to, co wam się wciska ma cokolwiek wspólnego z prawdą. Pozwalacie państwu wychowywać wasze dzieci, godzicie się na ograniczanie waszej władzy rodzicielskiej, i od czasu do czasu grzecznie prosicie i podpisujecie petycje jak państwo wysyła pięcioletnie dzieci do szkoły. Petycje lądują w spalarni, bo nikt się z wami nie liczy. Jesteście baranami prowadzonymi na rzeź i byłoby to mi obojętne, gdyby nie to, że ciągniecie za sobą również ludzi rozumnych, których głos przepada w tłumie idiotów. Nie macie pojęcia o wolności, nigdy jej nie zaznaliście i nie umielibyście sobie z nią poradzić. Gardzę wami.

Odpowiedz
Zibioff
0 / 2

Ja uważam, że każdy powinien mieć prawo leczyć się tym co mu samemu odpowiada. Bezprawiem jest zabranianie ludziom walki o życie własne i swoich bliskich wszystkimi dostępnymi metodami. Jeśli olej konopny działa na pacjentów z nowotworami czy. np. z padaczką to dlaczego go nie używać? Bo komuś się to nie podoba gdyż medycyna akademicka twierdz, że chemioterapia jest lepsza ( 2,3% skuteczność wyleczeń ). Wolny człowiek winien mieć prawo zażywać to co mu się podoba. Jakoś można się nachlać rozpuszczalnika i benzyny czy kreta do rur a jednak nie zakazuje się sprzedaży tych substancji. Zakazuje się oleju konopnego, wlewów z witaminy c itp..- bo działają i nie da się na tym nic zarobić.

Odpowiedz
~loolo12345
+2 / 2

Nie rozumiesz, ze zeby zrobic olej konopny, musisz wpierw zasiac konopie ? To jest juz nielegalne. Bedziesz chcial oleju na trzymiesieczna kuracje, to wyhodujesz ziela na calym ogrodzie, to przyjedzie policja z prokuratorem i wsadza cie do ciupy za "posiadanie dzialek dla tysiecy narkomanow".

K Kaldvee
-1 / 1

Kolejny ładnie podkoloryzowany tytuł demota. Przestańcie dawać jakieś durne i nieprawdziwe tytuly jak tu. Więcej niż za morderstwo... LUDZIE! 15 lat w takiej sytuacji to jest GÓRNA granica czyli dla najcięzszych przypadków tego rodzaju przestępstw, tak samo dla morderstwa GÓRNĄ granicą jest dożywocie więc dlaczego do jasnej cholery więcej niż za morderstwo?! Równie dobrze możecie powiedzieć że to wiecej niż za jakąkolwiek zbrodnię. Polecam trochę przejrzeć kodeks zanim się coś zacznie pisać i w coś wierzyć...

Koleś pewnie jeżeli dostanie jakąś karę to parę lat w zawieszeniu i to wszystko, naprawdę jest powód do tego, żeby się oburzać w internecie. Na ile pomaga innym też nie wiadomo, być może Ci co mieli bezpośrednio z nim do czynienia mogliby się wypowiedzieć. Nie mniej substancje zakazane to substancje zakazane, pozwalając na łamanie tego zakazu można pozwolić na łamanie wszelkich innych.

Naprawdę, zacznijcie trochę myśleć po swojemu, bo jeżeli najbardziej popularnym komentarzem jest ten, że "teorie spiskowe istnieją" to ręce opadają. Ale ten demot to dowód jak łatwo manipulować społeczeństwem w dzisiejszych czasach.

Odpowiedz
W Winston_Wolf
0 / 0

To wprawdzie żadne usprawiedliwienie, ale 15 lat to nie jest więcej niż za morderstwo.
Natomiast pełna zgoda co do tego, że taka historia nie powinna się wydarzyć i jest to skandal

Odpowiedz
~ada1989
0 / 0

A ja nie wiem skąd w ogóle afera z olejem konopnym, skoro można go kupić legalnie w każdym sklepie z półproduktami kosmetycznymi. Tak samo jak olej kokosowy, arganowy itd.

Odpowiedz
astrosalus
0 / 0

Moim zdaniem każdy powinien się leczyć, jak chce. Osobiście jestem za łączeniem medycyny akademickiej z naturalną + współpraca chorego (np techniki relaksu itp - na podstawie psychoneuroimmunologii). Odbieranie ludziom możliwości leczenia, ratowania życia to według mnie czysta forma bezprawia i postępowania przeciw ludzkości. To chore. Znam sporo osób, które chorują lub chorowały na raka. Niestety, są limity na takie osoby w szpitalach. Np ktoś musiał czekać rok na chemię. To ma być normalne? To naturalne, że w takich sytuacjach ktoś usiłuje ratować swoje życie wszelkimi sposobami. Nie tylko z resztą o raka tu chodzi. Matka znajomej płaciła zus regularnie. Była chora na serce, potrzebowała operacji. Operacja została wyznaczona na za 2 lata. Nie dożyła... Jeśli ktoś krytykuje osoby za to, że chcą sobie pomóc, to dla mnie jest to czysty egoizm i znieczulica oraz bezmyślność. Ja wolę, aby miały sobie szansę sobie pomóc. W krajach Zachodu medycyna akademicka współpracuje z naturalną - np w Hiszpanii itp. Co do oleju zaś, olej konopny jest z nasion, nie ma właściwości antyrakowych, jest powszechnie dostępny. Olejek konopny zaś jest z ziela i kwiatów, ma właściwości antyrakowe (badania naukowe na ten temat można znaleźć w google po angielsku), w Polsce jest nielegalny. To tyle w tym temacie

Odpowiedz
~t3st
0 / 0

Świetnie. Koleś, który w zeszłym roku w Nowy Rok zabił, naćpany i pijany, prowadząc samochód sześć osób dostał 12 lat.... Nic dodać nic ująć.

Odpowiedz
~borys45
0 / 0

nasz kraj to siedziba debili , którzy nami rządzą!!!!! zamiast sie cieszyc ,że pomógł chłopak ludziom chorym wyzdrowieć, zamiast cieszyc sie ze wrócą do rodzin, to nasz chory system boi się ,że utracił kasę z leczenia chemią i naswiatlaniami. Przecież to koszmarny biznes ludzie!!!!! w naszym karju trzeba rewolucji panowie i panie...

Odpowiedz
~markkkk
0 / 0

juz klechy nami rządzą , a przypominam ,że jest 21 wiek i srodek Europy... to teraz system medyczno -farmaceutyczny , a to poteeeeega!!!!!! uciekli sprzed nosa chorzy , to milionowe straty .

Odpowiedz