Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1186 1392
-

Zobacz także:


Y yayca
+1 / 21

Kukiz do dzieła!! Pokaż im na co cię stać!!

Odpowiedz
S sceptyk00
-2 / 12

kukiz czeka na rozkazy. moze zaspiewa ku uciessze jarkacza "ZChN zbliza sie...."

LogujSie
+4 / 8

@Dj135790 Przecież on jest socjalistą, poczytajcie jego postulaty

ArsMoriendi
+2 / 2

@Dj135790
Wlewacie nadzieję w moje serce :)

szarozielony
0 / 14

Muszą się ograniczyć do wyzwisk bo Kukiz nie raczył ujawnić programu, który można by poddać krytyce.

LogujSie
+4 / 8

Kto tu ma jakieś argumenty? Bo na pewno nie Kukiz

Soul_shade
-1 / 1

@szarozielony zainteresuj się trochę z jakiego powodu takiego programu nie podał. Powód jest konkretny, a on sam go podaje w rozmowach z wyborcami i wywiadach.

szarozielony
-4 / 6

@Soul_shade - a cóż to za powód, żeby mieć tajemnice przed swoim wyborcą?

Soul_shade
+1 / 1

@szarozielony żadne tajemnice. On to wyjaśnia (krótko, dłużej wychodzi samo odnalezienie takiej wypowiedzi, ale przy okazji można lepiej poznać kandydata), lepiej posłuchaj jego wypowiedzi niż mnie, to chyba jednak bardziej wiarygodne. Przede wszystkim nie ma takiego programu jak inni - nie składa obietnic poszczególnym grupom. Poza tym jest jeszcze kwestia tego, że nie jest liderem partii który narzuca jak pozostali mają głosować, a decyzje mają być podejmowane wspólnie (mówił o tym na kilku spotkaniach z wyborcami). No i jeszcze jedna ważna kwestia - nie bierzemy pod uwagę teraz wyborów prezydenckich bo to minęło, a która partia już przedstawiła swój program? Jest czas. Będzie trasa, będą spotkania, będzie przedstawiany ten program, bo on jest (kilka postulatów przedstawionych u Moniki Olejnik, pozostałe pewnie też będą publikowane niedługo). Najważniejszy postulat swojego programu ujawnia - są to te kontrowersyjne poniekąd JOWy, czyli środek do celu. Streszczając moją wypowiedź: sam odszukaj, nie polegaj na kimś z zewnątrz kto może wypowiedź przekręcić (obojętnie czy na plus czy na minus), albo po prostu zaczekaj, aż ruszy kampania. Bo teraz jest jedna kwestia, o której wszyscy zapomnieli: wszędzie tylko Kukiz, Kukiz, Kukiz. Ale teraz przecież nie startuje sam Kukiz, wraz z nim w drużynie są też inne osoby. Tak, wiem że moja wypowiedź Ciebie nie satysfakcjonuje bo niczego nie wyjaśnia.

R razi
+1 / 1

@szarozielony: program wyborczy jest g*wno wart, do niczego nie zobowiązuje. Komorowski obiecywał spokój (swój), Duda złote góry, a Kukiz dążenie do normalności.

R razi
+1 / 1

Jeśli już się tak czepiamy, to napisałem „dążenie”, a nie „przywrócenie” albo „zaprowadzenie”.

Soul_shade
0 / 0

@Moj_Kot_Lubi_Miauczec a teraz czekam na przykład jednej grupy ludzi, która coś osiągnęła i nie miała żadnego lidera. Poza tym jeśli będzie się otaczał właściwymi osobami, to niech będzie liderem, bo ma charyzmę, w ogóle na lidera się nadaje. Tylko ten jeden warunek - nie będzie się otaczał zdrajcami i będzie korzystał z rad ludzi, którzy wiedzą lepiej (bo nie czarujmy się - studiował, ale z jakichś powodów tych studiów nie ukończył, jednak każdy ma swoich doradców, wystarczy aby ego nie przewyższyło dobrych intencji, a jeśli rzeczywiście zależy mu na Polsce to nie ma prawa tak się stać). Lider jest potrzebny zawsze, ktoś, kto tym pokieruje, i on sam ma zamiar kierować. Nie da się wszystkich pogodzić, ktoś rzuci jeden pomysł, ktoś zupełnie sprzeczny, a lider będzie musiał wybrać, inaczej będą się kłócić jak dzieci w piaskownicy.

Soul_shade
0 / 0

@Moj_Kot_Lubi_Miauczec są plany, kandydatów do tego ugropowania trochę jest, kwestia tylko kto się dostanie a kto nie, bo z pewnością nie wszyscy (i na pewno nie wszyscy zasługują). Ciągle że jeszcze nic nie ma - a ja zapytam: kto ma? To NOWE ugrupowanie, składu to się można spodziewać już po tych starych, tam jest stały skład a tu trzeba zaczynać od zera. Tamte mają już nakreślony plan działania od lat, od lat skompletowany skład. Kampania jeszcze nie ruszyła. Jak ruszy, wtedy możemy pogadać i o programie, i o składzie. Tu jest ta różnica, że po pozostałych wiemy czego się spodziewać, tu jednak brakuje konkretów, nie ma co porównywać wypowiedzi kandydata na prezydenta z wyborami do sejmu bo to dwie różne rzeczy. Niech najpierw wypłyną jakieś informacje, bo chyba jeszcze nawet nie rozpoczęła się zapowiadana trasa objazdowa Kukiza, na której spodziewam się najwięcej konkretów, w końcu to rozmowy nie z dziennikarzami a z obywatelami o sprawach dla nich najważniejszych.

Soul_shade
0 / 0

@Moj_Kot_Lubi_Miauczec bo główny pomysł jest powszechnie znany - zmiana ustroju na obywatelski, gdzie obywatele będą mogli rozliczać konkretne osoby. Kukiz ma poparcie osób, które chcą zmian i chcą dać mu szansę. Znaczenie programu w takim przypadku by było duże, gdyby była jakaś alternatywa, gdyby istaniała druga partia z głównym postulatem takim samym (czyli wyrzuceniem betonu), a różniłyby się właśnie programami, pomysłami na te zmiany. Obecnie jest tylko Kukiz, a oprócz niego ci, których znamy od lat. Ludzie wiedzą czego się spodziewać po tych drugich i chcą dać szansę pierwszemu, stąd obecne poparcie. Tu nie chodzi o szczegóły ale o brak alternatywy, bo pozostałe partie nie są żadną alternatywą. I tutaj w sumie można wyróżnić dwie grupy: jedna to osoby chcące zmian i mające dość obecnego stanu rzeczy, a druga to po prostu młodzi ludzie, którzy od zawsze i w każdym państwie lubią się buntować. Ci pierwsi nie mają już cierpliwości, ale na program będą zwracać uwagę, drudzy chcą tylko pokazać swoją odmienność. Chociaż powiedzmy sobie szczerze - ilu wyborców interesuje program danej partii? Większośc stawia na ogólniki, nawet im się nie chce z programem zapoznać. Inna sprawa, że niby te programy wyborcze są, ale pozostałe partie robią je na pokaz i nie mają zamiaru wprowadzać w życie, a istnieje szansa, że Kukiz cokolwiek by nie przedstawił postara się to spełnić. Nie spodziewam się jednak niczego, co by mnie zniechęciło do oddania na nich głosu (gdyby tak się stało to przestanę go bronić, to oczywiste). Jeśli dostanie się do sejmu a programu wyborczego nie będzie realizował, to w tym miejscu mogę obiecać, że chociaż go bronię w tej chwili to na 100% w kolejnych wyborach mojego głosu nie dostanie, prędzej wcale nie pójdę (albo oddam na kogoś kto wiem że i tak się nie dostanie), bo to by oznaczało, że nie różni się niczym od pozostałych.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 June 2015 2015 22:46

aku666
+1 / 11

Ja tam już tylko czekam aż Cookies wejdzie do sejmu i zostanie zdradzony o świcie. Ból dupy wielkich antysystemowców z gimbazjum będzie przecudowny.

Odpowiedz
B blizzarder
+7 / 9

Głosowałem na Kukiza w I turze wyborów prezydenckich, ponieważ chciałem pokazać moje niezadowolenie zarówno z PiS jak i PO, a oczywiste było że i tak nikt w pierwszej turze nie wygra. Na ten moment na pewno nie zagłosuję na Kukiza. Musi przedstawić konkretny plan działania - co chce zmienić i w jaki sposób. Rządzenie państwem to nie zabawa i tutaj najważniejsze nie są sprawy natury obyczajowej, moralnej itd. Trzeba podejmować decyzje, które będą korzystne dla naszego państwa z ekonomicznego punktu widzenia. Kukiz chcąc nie chcąc będzie musiał otoczyć się ludźmi, którzy mają już jakieś doświadczenie w polityce.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 June 2015 2015 9:57

Odpowiedz
~Glaurung_Uluroki
-1 / 9

On nie jest antysystemowy, to tylko wam się tak wydaje. Wiecie ile pieniędzy wydano na promocję jego antysystemowości?

Odpowiedz
~Glaurung_Uluroki
0 / 2

Poszukaj w internecie, na przykład na kontrowersje,net . A minusowanie pytania jest dziecinne.

~Glaurung_Uluroki
+2 / 6

1. Tadeusz Kielan, Lubin – 25 000,00 zł – (Wójt Gminy Lubin, wcześniej Wiceprezes Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Lubinie)
2. Jarosław Wantuła, Lubin – 25 000,00 zł, (obecny Prezes Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Lubinie)
3. Ryszard Zubko, Szprotawa – 25 000,00 zł (członek zarządu Powiatu Lubińskiego)
4. Edward Siwak, Lubin – 25 000,00 zł (Prezes zarządu MPO sp. z o.o.)
5. Artur Dubiński, Lubin – 25 000,00 zł (były prezes Lubińskiej Spółki Inwestycyjnej. Wiceprezes Lubina 2006)
6. Lech Dłubała, Lubin – 25 000,00 zł (Doradca Wójta Tadeusza Kielana i Sekretarz Miasta Lubina, członek rady nadzorczej Mundo)
7. Marek Dłubała, Szklary Górne – 25 000,00 zł (syn Lecha, wiceprezes Regionalnego Centrum Sportu, zarządzającego halą sportową),
8. Witold Kulesza, Lubin – 25 000,00 zł (Prezes MKS Zagłębie Lubin)
9. Andrzej Górzyński i Górzyńska Teresa, Lubin – 5 000,00 zł (Przewodniczący Rady Miasta Lubina)
10. Andrzej Pudełko, Legnica – 25 000,00 zł (Naczelnik wydziału kultury i oświaty w Urzędzie Miejskim)
11. Marek Zawadka i Jolanta Zawadka, Górzyn – 25 000,00 zł (dyrektor Ośrodka Kultury Wzgórze Zamkowe w Lubinie z żoną)
12. Aneta Lubaś, Lubin – 24 500,00 zł ( Kierownik Biura Kadr w Starostwie)
13. Piotr Midziak, Głogów – 25 000,00 zł (prezes Regionalnego Centrum Sportowego w Lubinie)
14. Tomasz Jeger, Lubin – 25 000,00 zł (RTBS Lubin)
15. Damian Stawikowski, Lubin – 25 000,00 zł (Wicestarosta Powiatu, Prezes RTBS, hali w której Prezydent Kukiz miał swoje show wyborcze i tam miała odbyć się debata)
16. Elżbieta Niemiec, Lubin – 25 000,00 zł (żona Andrzeja Niemca, właściciela Pressmedial sp. z oo. -TV Regionalna, wydawca „Wiadomości lubińskich”)
17. Ewa Legienc, Lubin – 11 600,00 zł (Kierownik Biura Zarządu w Starostwie)
18. Ewa Myrda, Lubin – 25 000,00 zł (PKS Lubin)
19. Tomasz Ochocki i Anna Ochocka, Lubin – 18 100,00 zł (były prezes TVL sp. z oo -starostwo powiatowe)
20. Tymoteusz Myrda, Lubin – 18 100,00 zł (przewodniczący Stowarzyszenia Lubin 2006, dyrektor ds. rozwoju w MPWiK, radny sejmiku).
i wielu wielu innych.

Soul_shade
-1 / 1

@Glaurung_Uluroki wójt, prezes, czyjaś żona... To ja się pytam - co do cholery, lepiej żeby brał kasę państwową jak wszyscy? Jak ktoś daje dobrowolnie to dlaczego miałby nie skorzystać? Nikt kampanii za darmo nie zrobi - koszt samego wydruku plakatów, jeżdzenie po Polsce itd to wszystko kosztuje. Spróbuj sam w jakikolwiek sposób zaistnieć nie wydając ani złotówki. Ale pewnie wolisz żeby państwo fundowało jak w większości przypadków.

N Niez
+1 / 1

@soul_shade "Dobrowolnie" to 25tys nikt przy zdrowych zmysłach nie daje tylko po "zwycięstwie" będzie oczekiwał zwrotu swojej pomocy w postaci miejsca przy korycie. Efekt? Owszem zapewne "stara gwardia" z sejmu wyleci, ale na ich miejsce pojawi się zgrają nowych i będzie tak samo- no może trochę weselej, bo będziemy mieć "luzackiego" premiera.

Soul_shade
0 / 0

@Niez Glaurung i tak podaje osoby, które to miejsce mają. I ich stać na takie wydatki, to dla nich nie jest aż tak dużo jak wydaje się przeciętnemu obywatelowi. Z pewnością liczą na miejsce. Nie jest żadną tajemnicą, że sukces Kukiza przyciągnął masę sępów, które wywęszyły dobry interes. Dlaczego pieniędzy nie przyjąć? Z własnej kieszeni i tak musiał dokładać. A wolę gwardię patritów od gwardii sprzedawczyków. I w tej kwestii pozostaje tylko jedno - życzyć Kukizowi wystarczająco dużo mądrości, aby nie otaczać się nieodpowiednimi osobami. I tu jest moja jedyna obawa. Historia już kilka razy pokazała, ze jednak pan Paweł jest zbyt ufny, daje się podejść, tak całym partiom (PO), jak i pojedynczym osobom (często dawnym znajomym, którzy jednak się pozmieniali przez te kilka-kilkadziesiąt lat). I to jest właściwie moja jedyna obawa, bo sam Kukiz jest patriotą co pokazuje przez cały czas, nie tylko przy okazji wyborów. Ale oczekiwać to oni sobie mogą, wpłata na kampanię nie obliguje do czegokolwiek, tak samo jak fakt wpłacenia pieniędzy nie musi oznaczać, że ktoś jest złym człowiekiem i robi to z interesów, czas pokaże (właściwie to te osoby najlepiej mogą ocenić ludzie mający z nimi styczność, głównie mówię tutaj o wójtach itd). A jak chcesz premiera "luzaka" to trzeba by celować w Palikota, Kukiz chce odbudować Polskę a nie robić sobie jaja.

N Niez
0 / 0

@Soul_shade "Chce odbudować Polskę", "gwardia patriotów" itd... Człowieku przecież takie teksty wypowiada każda partia. Cóż mi z tego, że Kukiz jest większym patriotą niż np. Komorowski (co faktycznie jest możliwe), skoro nie ma żadnego pomysłu jak to państwo ma działać. To jest właśnie jego największy problem. Zgodzę się, że robi to z potrzeby obywatelskiego obowiązku, a nie "pociągu" do koryta , ale jaka to różnica? Według Pana Kukiza wprowadzenie JOWów odmieni sytuację w kraju, a jest to skrajnie błędne rozumowanie. Te 26-30% głosów na Kukiza w obecnych sondażach przełożyłoby się moim zdaniem na zaledwie kilka mandatów dla jego ugrupowania po wprowadzeniu JOWów. Dlaczego? Bo ludzie głosują na znane twarze. A jeżeli mają do wyboru medialne osoby, które od lat siedzą w polityce, a obcych ludzi popieranych przez bądź co bądź wciąż nikły autorytet w sprawach państwowych- Pana Kukiza, zapewne wybiorą popularnych przedstawicieli PO czy PiS. Pomysł JOW naiwnie zakłada, że ludzie znają polityków w swojej okolicy co jest całkowicie błędne. Popatrzcie na swoim przykładzie. Z mojej okolicy pochodzi dwóch posłów i jeden senator i cóż z tego? Raz do roku pokażą się na spędach poopowiadają jak to bardzo im zależy na naszym szczęściu i dobrobycie i na tym koniec. Jeżeli mój wybór opierać się na tym, czy odpowiada mi czyjaś facjata to dziękuje, postoję. Znacznie bardziej odpowiada mi możliwość spokojnego przeczytania programu partii i na tej podstawie podjęcia decyzji, kogo widzę na urzędzie premiera. Oczywiście jeżeli ktoś taki program przedstawi, bo jak widać nasze "społeczeństwo" ma głęboko w d.. program, liczy się tylko pogląd w sprawie Smoleńska, Kościoła, a w ostatnim czasie "antysystemowość" i "odciąganie od koryta". Tylko jest jeden problem.. To czy w Polsce będą możliwe związki homo, a za in vitro będzie się zamykać do więzienia na prawdę nie ma wpływu na życie 90% ludzi, natomiast to co naprawdę ma wpływ- ekonomia nie jest praktycznie w ogóle poruszana przez Kukiza. A w owej ekonomii sztandarowe hasła "Oddać Polskę obywatelom" traci sens cytując klasyka "bezapelacyjnie". Bo tutaj znaczna większość obywateli nie ma zielonego pojęcia jak to wszystko działa i większość zdobędzie ten, który będzie najwięcej rozdawał. A to niestety nie takie proste.

Soul_shade
0 / 0

@Niez to jest właśnie charakterystyczne u Kukiza, że on ma krótkoterminowy plan działania. Tylko pomysł na przywrócenie władzy obywatelom - słuszny, bo bez tego nie da się ruszyć dalej, ale nie wiadomo właściwie co potem, tak jakby później mieli się rozpłynąć w powietrzu. Po części masz rację co do JOWów, ale nie do końca. Owszem, ludzie będą wybierać medialne twarze. Ale JOWy mają jeden cel - będzie wybrany jeden, a jak się nie sprawdzi to w następnych wyborach wybrany nie zostanie. Takiej możliwości nie ma obecnie. Teraz rozliczamy partię. A w partii są różni ludzie. Mandaty mandatami, na dwupartyjność ewentualną też ludzie tak patrzą, że dwie partie. Tylko przyjrzymy się, kto jest w tych partiach. JOWy mają umożliwić to, że będą rozliczani POSZCZEGÓLNI KANDYDACI a nie całe partie, bo obecnie odpowiedzialność po prostu się rozmywa. Nikt nie mówi że to idealny ustrój, sam Kukiz również woli inny, ale nie mam wątpliwości, że obecny się nie sprawdza, bo to widać. Wszystko ma swoje plusy i minusy, Kukiz również ma wiele jednych i drugich.

~Informacja
0 / 6

Polecam zapoznać się ze składem "elity" która stoi za Kukizem. Poookrągłostołowy odrzut, który wyleciał ze wszystkich obecnie działających partii. Mieszanka towarzyska jest na prawdę wybuchowa, no ale wy i tak to łykniecie jak Plikota...

Demokracja jest dla mądrych ludzi.

Odpowiedz
~Demokracja_Bezpośrednia
0 / 0

Mądrzy ludzie nie łudzą się że spośród przeżartych zgnilizną partii politycznych znajdą receptę na przyszłość.

~a_waj
+2 / 2

Czekajcei... czy to nie reżimowa telewizja TVN i Wojewódzki dodał parę ładnych procent Kukizowi :D ? Dzizas jak mozna miec takie klapy na oczach :) A moze waszym zdaniem niezaleznal jest niezalezna? Albo lepszy dowcip, demotywatory sa niepolityczne :D

Odpowiedz
Soul_shade
-2 / 2

Telewizje pokazują niektóre rzeczy bo muszą, inaczej byłby burza, że milczą (i tak była zanim zaczęli pokazywać). Wojewódzki? To koleś, który pokazuje jak bardzow wyebane ma na wszystko, nieraz też po swoim pracodawcy jedzie. A skoro takiego człowieka mogą zatrudniać, to dlaczego nie mieliby wziąć do jednego programu kogoś kto robi to samo? Ważne, że kasa się zgadza, a ci ślepi nie dadzą się przekonać co do stronniczości, no bo przecież Kukiza pokazywali. A sam Wojewódzki z Kukizem w sporze z pewnością nie są, wręcz przeciwnie, toteż nic dziwnego że go zaprosił. Tylko czy to dodało mu wyborców? Szczerze wątpię. Nie znam osoby na tyle głupiej, żeby po programie Kuby Wojewódzkiego zmieniła poglądy polityczne (ale cóż, mogę się mylić, głupota ludzka na pewno jeszcze nie raz mnie zadziwi)

~ObywatelZero
-3 / 3

Gdy z łże-mediów słyszę takie komentarze to znak że można głosować na gościa w ciemno.

Odpowiedz
~ja
-2 / 6

Kukiza stać na bycie alkoholikiem tylko to potrafił...

Odpowiedz
LogujSie
+4 / 4

A o tym że Kukiz sra we własne gniazdo najpierw mówiąc "idziemy razem obalić ten system" po czym sam atakuje innych kandydatów antysystemowych, obraża się jak dziecko jak ktoś mu powie że się z nim w jakieś kwestii nie zgadza - ale o tym się nie mówi bo jest niewygodne, do zwolenników Kukiza jak i do niego samego nic nie dociera

Odpowiedz
Soul_shade
0 / 0

@LogujSie a kogo atakuje i w jaki sposób?

LogujSie
0 / 0

@Soul_shade Ostatnio Kukiz zaatakował Korwina pomówieniem, jako by ten uważał że "niepełnosprawne dzieci należy topić"

LogujSie
0 / 0

@Soul_shade Po pierwszej debacie tej "jeden z dziesięciu" Kukiz obraził się na Korwina za to że Korwin chciał zrezygnować z wyborów i poprzeć go JEŚLI JOW'y ZADZIAŁAJĄ W WYBORACH W WIELKIEJ BRYTANII - Tak obraził się bo ktoś zwątpił w jego Jow'y. Jeśli ktoś się z nim nie zgadza on odbiera to jako atak i nie można z nim zawrzeć jakiejkolwiek współpracy, a nawet jeśli to sam tą współpracę zerwie bo z kolei coś innego mu nie będzie pasować.

Soul_shade
0 / 0

@LogujSie no właśnie, sam sobie odpowiedziałeś. Wiedziałem, że właśnie Korwina przytoczysz. On na debacie uderzył w Kukiza - jak ktoś deklaruje współpracę, to się po prostu nie uderza w partnera. A w wypowiedzi Kukiza albo uległeś manipulacji, albo ją tworzysz. To wycięte z kontekstu - powiedział, że czasem palnie coś głupiego w stylu cytowanego tekstu, co jest faktem, wystarczy Korwina posłuchać. Powiedział, że chociaż jest mądrym człowiekiem to strzela sobie czasami w kolano, bo tak jest. Krytyka za krytykę, na równym poziomie. Nie było to ładne, owszem, ale jest 1:1.

LogujSie
0 / 0

@Soul_shade Kukiz wszystko odbiera jako atak na niego, przypomina mi on takie dziecko w supermarkecie któremu matka nie chce kupić batonika po czym kładzie się na podłodze, krzyczy, zwala towary z półek a ludzie się na to patrzą. Wyjścia są dwa, kupić mu ten batonik i grać na jego zasadach albo nie kupować batonika, najlepiej zostawić tam gdzie jest i iść do domu

Soul_shade
0 / 0

@LogujSie masz rację, ale taki charakter, znam mnóstwo takich ludzi. Nie można jednak odmówić mu, że jest patriotą i chce dobrze, nie tylko w okresie wyborów ale przez cały czas. I tym dobrym sercem nadrabia różne dziwne zachowania, chociaż też przez to zbyt szybko ufa ludziom, co w polityce nie jest atutem.

aderjan
-3 / 5

Kukiz to coś wartego poparcia gdyż trzeba dokopać obecnemu establishmentowi. Zwyczajnie potrzebują oni bicza w ręku społeczeństwa nad sobą. Jednak aby w 100% wprowadzić jego postulaty to ja nie byłbym za. Ciekawią mnie też jego poglądy na tema praw autorskich i wolności w internecie. Oraz podejście do mediów w Polsce. Bo jak na razie to kary i ograniczenia nigdy nie wychodzą dobrze.

Odpowiedz
JosephFernando
0 / 2

Piosenkarz był lepszy niż polityk. Niestety, ale Kukiz mi nie odpowiada.

Odpowiedz
Soul_shade
-1 / 1

Jeszcze bym dorzucił: "Nie ma żadnego pomysłu", "Alkoholik" (naturalnie nie powiedziane wprost), "Podstawiony człowiek do zbijania poparcia PiSowi" (konsekwencje szczerości) i parę innych...

Odpowiedz
J JaroWars
+1 / 1

@Soul_shade No bo on NIE MA żadnego pomysłu! Poza tym, żeby wprowadzić JOWy i samemu zablokować sobie drogę do władzy.

N Nullmaruzero
0 / 2

@JaroWars - JOWy to punkt wejścia. Jak się musisz wysrać to idziesz do kibla, a nie myślisz jakim papierem sobie dupę wytrzesz, czy zrobisz to lewą czy prawą ręką, co zrobisz jak będzie śmierdzieć za bardzo i czy lepiej strzelić twardego klocka czy kleksa. Ten kraj jest w takim stanie, że jak zaraz się "nie wysra" to się zesra na dobre. Pomysły na Polskę to już wszyscy mają ponad 20 lat, tylko że coś na tych pomysłach się kończy zawsze. Wolę gościa z jednym pomysłem na start (który jak go zrealizuje to choćby właśnie przez to że nie będzie musiał realizować swojego programu wszelkimi kosztami zabierze się za poszczególne aspekty które są w patologicznym stanie obecnie. Jak ci się nudzi to sprzątasz w domu, proste.) - a Ci co się obawiają że nie ma programu niech się nie boją, to nie tak że jak nie poruszasz pewnego aspektu w programie wyborczym to on nagle się zawali, będzie funkcjonował według poprzednich zasad. A jak się boicie, że wyskoczy z czymś jak magik z zającem z kapelusza to pamiętajcie, że gość optuje za JOWami - będziecie mogli mu i jego formacji podziękować, tak jak i innym politykom (co obecnie jest niemożliwe).

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 June 2015 2015 23:55

Soul_shade
0 / 0

@Nullmaruzero dokładnie. Ale ludzie wolą żeby im naobiecywać, wtedy są zadowoleni, nie trzeba tych obietnic dotrzymywać, wystarczy poopowiadać ładne rzeczy. To tak jakby poszli do pracy i pracodawca im powiedział, że będą zarabiać 10 tysięcy, a potem nie zapłacił. Oni będą szczęśliwi, bo obiecał im 10 tysięcy. I pójdą na kolejny miesiąc, bo powiedział: "dobra, dobra, nie dałem ci tych dziesięciu, ale teraz dostaniesz 15". I tak co 4 lata. A Kukiz chce im umożliwić to, że za niespełnione obietnice będzie można kogoś odwołać. Ale po co, tu się już wszyscy dobrze znamy, wiemy kto co nam obieca, po co wprowadzać zamęt. Po co umożliwiać innym wprowadzenie w przyszłości jakichś zmian, JOWy są złe, alkoholik jest "ble" i tyle. Nie wiem w ogóle co to za logika. Gdyby była jakaś alternatywa - ok, wtedy można dyskutować. Ale mamy "szansa na zmiany" vs "to co jest". Widać Polakom dobrze.

~lolekkibolek
0 / 0

kukiz to idiota który sprzdał własna dupe za stołek u jarka... krzyczy na kogoś a sam jest taki sam przekret, załuje ze głosowałem na tego pajaca:)

Odpowiedz
N Nullmaruzero
0 / 0

Nie. Głosowałeś na Komorowskiego. Jak ktoś na Kukiza głosował to jest na tyle poinformowany żeby wiedzieć, że info o koalicji z PiS to bujda wymyślona przez media, do czego odniósł się sam Kukiz. Nawet do bycia internetowym trollem trzeba mieć trochę rozumu i wiedzy na tematy na które się trolluje.

N Nullmaruzero
0 / 0

Sprawa hejtu na Kukiza jest prosta. Tak jak już mówiłem, Polacy wolą 15 ciągle tych samych obietnic bez pokrycia obiecanych przez notorycznych kłamców i ich ugrupowania niż jedną obietnicę dotyczącą bardzo konkretnej zmiany jako obowiązkowy punkt wejścia do innych zmian od gościa który według wszelkich przesłanek ma zamiar jej dotrzymać.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 June 2015 2015 23:41

Odpowiedz
~JK
0 / 0

Już dajcie spokój temu Komorowskiemu , przegrał to przegrał na
**uj drążyć temat ?

Odpowiedz