Wszyscy powinni znać odpowiedz, bo już ten demot był... Najbardziej zażenowało mnie to, że "odgrzewany" demot z przed jakiegoś roku dodany jest przez Administratora i to z błędnym opisem...
2 bo każda liczba oznacz liczbę kółek na przykład 8809 = 6 , bo w ósemce są dwa kółka czyli 2 X 8 = 2 w zero jest jedno i w 9 jedno, więc 8909=6. Idąc tą logiką 2 = 0( brak kółek) 5 = 0(brak kółek) 8 = 2, a 1 = 0(brak kółek).
Poprawna odpowiedź to 2
Każda liczba ma swoją wartość
w przypadku: 1 , 2 ,3 , 5 ,7 wartością jest 0
w przypadku 0 , 6 , 9 wartością jest 1
w przypadku 8 wartością jest 2
po sumowaniu wszystkich składników w ostatniej liczbie otrzymujemy 2
wesze "kółko", "koło" to zbiór wszystkich punktow plaszczyzny, ktorych odległosc od ustalonego punktu na tej płaszczyznie (srodka kola) nie przekracza pewnej wartosci (promienia kola)
zadna z wymienionych cyfr nie posiada w sobie koła
2. Nigdy nie dawaj tej samej zagadki 2 razy. Poza tym najłatwiej rozwiąże to nie nasotlatek, a pięciolatek. Nie znając liczb będzie analizował same kształty.
Opis powinien brzmieć: "Ta pseudo łamigłówka wałkowana jest w internecie przez osoby, które już znają odpowiedź. A teraz ty wejdź w komentarze i dołącz do szerokiego grona osób, które już wiedzą!"
1=0
2=0
3=0
4 nie występuje
5=0
6=1
7=0
8=2
9=1
0=1
Chodzi tutaj o liczbę "kółek" w cyfrze, jednak ja tego nie zauważyłem. Po prostu rozpracowałem klucz.
Heh, zanim poznałem oficjalne rozwiązanie wymyśliłem, że trzeba zliczyć te cyfry, które po odwróceniu do góry nogami dalej są prawidłowymi cyframi, z tym, że ósemkę liczymy podwójnie - np. dlatego że jak się ją położy na płasko to też jest symbolem - nieskończoności. Rozwiązanie z liczbą kółek (a może raczej z liczbą zamkniętych obszarów) jest znacznie lepsze i piękniejsze, a dodatkowo tłumaczy dlaczego nie ma nigdzie czwórki po lewej (bo mielibyśmy zamknięty obszar nie w kształcie kółka, co by było niejednoznaczne).
Aha - jestem informatykiem / programistą starej daty, he, he ... czyli jak z tego wynika kimś, kto znajdzie trudniejszy sposób na rozwiązanie prostego zadania :)
Nie tylko kółeczka:)1=0, 2=0, 3=0, 4=w ogole nie uzywana , 5=0, 6=1, 7=0, 8=?(z pierwszego mozna policzyc ze=2), 9=1, 0=1. Podstawcie te liczby i je dodajcie . rozwiazanie to=2:)
Skoro 2222 to 0 to 2= 0, 5555=0 czyli 5=0, 7777 = 0 czyli 7 = 0, 1111 =0 czyli 1=0, skoro 2 to 0 i 7=0 a w liczbie 7662=2, 7 i 2 = 0 czyli 66 =2, i są dwie 6, czyli 2:2 = 1 z tego wynika że 6=1. 6855=3, 5=0 , a 6=1 czyli 3-2x0-1=2 2=8. 2581ma w sobie 3 liczby po 0 i jedną o wartości 2. Czyli 2581=3x0+2, czyli 2581=2. Dziękuję pozdrawiam.
Ps. Nigdy wcześniej nie widziałem tego demotywatora.
rozwiązuję tą zagadkę ze 20 min, podstawiam podstawiam różne kombinacje i w końcu jest! rozwiązanie ! za cyfry: 0,6,9 podstawiam 1 a za cyfrę 8 podstawiam 2 - wszystko sie zgadza, czuję, że mam IQ minimum 140 - patrzę na rozwiązanie - czyję się jak de_bil.. ;)
Rozwalają mnie tacy użytkownicy, którzy po przeczytaniu komentarzy, nagle znają odpowiedź i muszą się tym popisać. Ja osobiście jestem słuchowcem i nie wpadłem na te "kółeczka" ;)
@naprawiaczlaptopow @mooz
Skończcie pierdzielić głupoty. Matematyka jest potrzebna w programowaniu oczywiście że jeżeli piszesz programy typu 'hello world!" to masz tam tyle matematyki że wystarcza Ci poziom z przedszkola. Jeżeli natomiast piszesz aplikacje GUI to musisz ogarniać matematykę w większym stopniu do rysowania kształtów. Co do programowania gier to tu się problem z matematyką zaczyna, musisz robić masę obliczeń w jak najszybszym czasie [mierzenie odległości, kątów, pól, obwodów porównywanie, kalkulacja siły etc.]. Programowanie samo w sobie [tak samo jak matematyka] wymaga logicznego myślenia i szybkiego rozwiązywania problemów.
2
OdpowiedzWszyscy powinni znać odpowiedz, bo już ten demot był... Najbardziej zażenowało mnie to, że "odgrzewany" demot z przed jakiegoś roku dodany jest przez Administratora i to z błędnym opisem...
dkoładnie
strzelam 6
Odpowiedz2581=2
OdpowiedzAle dlaczego?
Ma być tyle, ile jest kółek w danej liczbie.
Ma to sens :)
Jestem troche zawiedziony odpowiedzia. Liczylem na cos... sprytniejszego.
0 1
1 0
2 0
3 0
4
5 0
6 1
7 0
8 2
9 1
I dopiero teraz zauważyłem że chodzi o kółeczka w nich -.-
Nie mam zielonego pojęcia.
OdpowiedzPoprawna odpowiedź to 2.
OdpowiedzChodzi o ilość oczek w liczbach ;p
Odpowiedz2 bo każda liczba oznacz liczbę kółek na przykład 8809 = 6 , bo w ósemce są dwa kółka czyli 2 X 8 = 2 w zero jest jedno i w 9 jedno, więc 8909=6. Idąc tą logiką 2 = 0( brak kółek) 5 = 0(brak kółek) 8 = 2, a 1 = 0(brak kółek).
OdpowiedzMożna też bez kółek. Mianowicie po prostu wnioskować jaką cyfrę (jak się okazuje z powodu kółek) ktoś przypisał innej cyfrze ;)
taka jaką trzeba
Odpowiedz2
Odpowiedzto proste. odp jest 2. ponieważ np 8809 ma w sobie sześć kółek.0000 ma w sobie 4 kółka 2581 tylko 2.
Odpowiedz2
Odpowiedza ja pomyślałem po prostu że 0 6 i 9 są punktowane jednym punktem a 8 dwoma, na kółka nie wpadłem
Odpowiedz2
Odpowiedzjw
OdpowiedzBo inteligentny człowiek nie myśli jak debil i dlatego ma z tym zadaniem problem.
OdpowiedzRównie dobrze można pokazać ser i obok liczbę 15.
w sensie ze liczba opisywalaby liczbe dziurek w serze? jakos urwales swoj wywod w polowie, czy mozesz dokonczyc?
Dokładnie liczbę dziurek w serze. Nie urwałem, ale pisałem do ludzi inteligentnych, a domyślność to między innymi też cecha inteligencji.
Proste ! 2 ;D
OdpowiedzPowinno być 1. Należy policzyć ilość "oczek" w cyfrach. cyfry 6, 9, 0 liczymy za 1 punkt każdą, 8 liczymy za 2 punkty
OdpowiedzPoprawna odpowiedź to 2
OdpowiedzKażda liczba ma swoją wartość
w przypadku: 1 , 2 ,3 , 5 ,7 wartością jest 0
w przypadku 0 , 6 , 9 wartością jest 1
w przypadku 8 wartością jest 2
po sumowaniu wszystkich składników w ostatniej liczbie otrzymujemy 2
wesze "kółko", "koło" to zbiór wszystkich punktow plaszczyzny, ktorych odległosc od ustalonego punktu na tej płaszczyznie (srodka kola) nie przekracza pewnej wartosci (promienia kola)
Odpowiedzzadna z wymienionych cyfr nie posiada w sobie koła
Idźmy dalej - niekoniecznie okrąg. Lepiej nazwać to krzywą zamkniętą.
Debilne I tyle
OdpowiedzPoprawna odpowiedź to okoń.
OdpowiedzKurrr ile razy to jeszcze będzie na demotach?
2. Nigdy nie dawaj tej samej zagadki 2 razy. Poza tym najłatwiej rozwiąże to nie nasotlatek, a pięciolatek. Nie znając liczb będzie analizował same kształty.
Odpowiedzna PW niektórzy żartują był EiTI ale nie ogarnął matmy to poszedł na MiNI
OdpowiedzJak to programiscie sprawia klopot, to znaczyz e dupa a nie porogramista. niech sie zajmie hodowla truskawek a nie sie dotykla do komputera.
Odpowiedz@Femex - Nie marnuj na c++, bo to jezyk srodka. Do embedded sie nie nadaje, a do pisania apek lepsza jest java.
@Femex - jesli to sprawia Ci wieksza frajde, to prosze bardzo. :)
Opis powinien brzmieć: "Ta pseudo łamigłówka wałkowana jest w internecie przez osoby, które już znają odpowiedź. A teraz ty wejdź w komentarze i dołącz do szerokiego grona osób, które już wiedzą!"
Odpowiedz2 to było nudne i na niskim poziomie
Odpowiedzja to policzyłem metodą dedukcji
Odpowiedz2
Odpowiedz2
OdpowiedzW liczbie zero nie ma kółek bo jest ona owalem:)
Odpowiedz2
Odpowiedz2
Odpowiedz1=0
Odpowiedz2=0
3=0
4 nie występuje
5=0
6=1
7=0
8=2
9=1
0=1
Chodzi tutaj o liczbę "kółek" w cyfrze, jednak ja tego nie zauważyłem. Po prostu rozpracowałem klucz.
Heh, zanim poznałem oficjalne rozwiązanie wymyśliłem, że trzeba zliczyć te cyfry, które po odwróceniu do góry nogami dalej są prawidłowymi cyframi, z tym, że ósemkę liczymy podwójnie - np. dlatego że jak się ją położy na płasko to też jest symbolem - nieskończoności. Rozwiązanie z liczbą kółek (a może raczej z liczbą zamkniętych obszarów) jest znacznie lepsze i piękniejsze, a dodatkowo tłumaczy dlaczego nie ma nigdzie czwórki po lewej (bo mielibyśmy zamknięty obszar nie w kształcie kółka, co by było niejednoznaczne).
OdpowiedzAha - jestem informatykiem / programistą starej daty, he, he ... czyli jak z tego wynika kimś, kto znajdzie trudniejszy sposób na rozwiązanie prostego zadania :)
okoń kuźwa mać
Odpowiedz2581=2581
Odpowiedzkto takie głupoty wymyśla??
OdpowiedzGłupota ....mozna tez napisac inne liczby podajac ze oznaczaja ilosc poziomych kresek a nie kołek
Odpowiedz2
Odpowiedzto jest 2 pzdr mozgi
Odpowiedz2 - proste
OdpowiedzKażda odpowiedź jest prawidłowa. Dla każdego zbioru par (X, Y), gdzie X jest unikalne da się znaleźć wielomian, który opisuje tę zależność.
OdpowiedzNie tylko kółeczka:)1=0, 2=0, 3=0, 4=w ogole nie uzywana , 5=0, 6=1, 7=0, 8=?(z pierwszego mozna policzyc ze=2), 9=1, 0=1. Podstawcie te liczby i je dodajcie . rozwiazanie to=2:)
OdpowiedzSkoro 2222 to 0 to 2= 0, 5555=0 czyli 5=0, 7777 = 0 czyli 7 = 0, 1111 =0 czyli 1=0, skoro 2 to 0 i 7=0 a w liczbie 7662=2, 7 i 2 = 0 czyli 66 =2, i są dwie 6, czyli 2:2 = 1 z tego wynika że 6=1. 6855=3, 5=0 , a 6=1 czyli 3-2x0-1=2 2=8. 2581ma w sobie 3 liczby po 0 i jedną o wartości 2. Czyli 2581=3x0+2, czyli 2581=2. Dziękuję pozdrawiam.
OdpowiedzPs. Nigdy wcześniej nie widziałem tego demotywatora.
rozwiązuję tą zagadkę ze 20 min, podstawiam podstawiam różne kombinacje i w końcu jest! rozwiązanie ! za cyfry: 0,6,9 podstawiam 1 a za cyfrę 8 podstawiam 2 - wszystko sie zgadza, czuję, że mam IQ minimum 140 - patrzę na rozwiązanie - czyję się jak de_bil.. ;)
OdpowiedzRozwalają mnie tacy użytkownicy, którzy po przeczytaniu komentarzy, nagle znają odpowiedź i muszą się tym popisać. Ja osobiście jestem słuchowcem i nie wpadłem na te "kółeczka" ;)
OdpowiedzRozwiazanie: kazda liczba posiada jakas wage 2581 = 0 + 0 + 2 + 0 = 2
Odpowiedz0=1 1=0 2=0 3=0 4=1 5=0 6=1 7=1 8=2 9=1
OdpowiedzMusi być tyle ile zamknięć w liczbie (niewiem czy tak ma być dokładnie ale w każdym się sprawdza)
2581=2
6. Sumujemy wszystkie cyfry. To co nam wychodzi również sumujemy i odejmujemy 1.
Odpowiedz2+5+8+1= 16, 1+6=7, 7-1=6
0 odpowiedz brzmi 0
Odpowiedz2
Odpowiedz@naprawiaczlaptopow @mooz
OdpowiedzSkończcie pierdzielić głupoty. Matematyka jest potrzebna w programowaniu oczywiście że jeżeli piszesz programy typu 'hello world!" to masz tam tyle matematyki że wystarcza Ci poziom z przedszkola. Jeżeli natomiast piszesz aplikacje GUI to musisz ogarniać matematykę w większym stopniu do rysowania kształtów. Co do programowania gier to tu się problem z matematyką zaczyna, musisz robić masę obliczeń w jak najszybszym czasie [mierzenie odległości, kątów, pól, obwodów porównywanie, kalkulacja siły etc.]. Programowanie samo w sobie [tak samo jak matematyka] wymaga logicznego myślenia i szybkiego rozwiązywania problemów.
Skoro 7111 = 0 to znaczy, że siódemki i jedynki są warte 0
Odpowiedz1=0
7=0
Skoro 2172 = to znaczy, że dodatkowo dwójki są równe 0
1=0
7=0
2=0
Skoro 6666 = 4 to znaczy, że szówtki = 1
1=0
2=0
6=1
7=0
Skoro 3213 = 0 to znaczy, że dodatkowo trójki są równe 0
1=0
2=0
3=0
6=1
7=0
Skoro 5555 = 0 to znaczy, że piątki są równe 0
1=0
2=0
3=0
5=0
6=1
7=0
Skoro 9999 = 4 to znaczy, że dziewiątki sa równe 1
1=0
2=0
3=0
5=0
6=1
7=0
9=1
Skoro 8193 = 3, a wiemy że 1=0,3=0, 9=1 to ósemka jest warta 2
1=0
2=0
3=0
5=0
6=1
7=0
8=2
9=1
Powstawiajcie sobie to do każdego ciągu licz, zobaczycie że syma się zgadza, a 2581 wychodzi 2 nie z ilości brzuszków, a z prostego szyfrowania.