Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1248 1539
-

Zobacz także:


Cysiek1991
+17 / 23

@pvr w tym serwisie nie liczą się oceny, one są manipulowane w systemie. Tak jak promowanie za kasą.

L lostek815
0 / 4

@Cysiek1991, jakie teorie spiskowe, lol.

sadzio132
0 / 4

@lostek815 nie teorie spiskowe, tylko obojętnie jaka będzie ocena decydujący głos i tak ma admin, dziękuję.

L lostek815
0 / 0

@sadzio132, no to chyba oczywiste i zupełnie normalne przecież.

sadzio132
0 / 0

no oczywiście, że oczywiste, przecież o tym mówię właśnie :D

P pvr
+2 / 30

@lo1leg4a_2002 Ja nie, bo akurat jadłem :-(

marcalina
+66 / 110

wg mnie najgorsze jak kobieta tłumaczy sie przed ludźmi że coś ma nie tak.Ja bym przeszła nad tym do codzienności, najważniejsze że nie jest otyła tylko szczupła i już a ta koncentruje sie nad tym defektem i wypisuje litanię, opowieść żeby usprawiedliwić się że tak jej brzuch wygląda. To coś z nią jest nie tak, zamiast cykać sobie foty przed lustrem niech poczyta dzieciakom bajki albo niech pobiega z nimi po łące.Może jeszcze swoje piersi pokaże i zacznie sie tłumaczyć dlaczego nie sa tak jak u gwiazd porno i opowieść na 4 strony, luuuudzie , nonsens :/

Odpowiedz
D dik776
+12 / 20

@marcalina good :) nic dodać, nic ująć. :)

finnziom
0 / 34

@marcalina nie wszyscy są tak "odważni" jak ona, może po prostu wstawiła to zdjęcie, by dodać tej śmiałości i wsparcia tym, które uważają tak jak ona wcześniej, które mają problem lub kompleks, tu wcale nie musi chodzić o jednostkę (ją), to może chodzić o masę innych kobiet ot co.

P puchuskubatek
+21 / 33

@marcalina dokładnie. Na brzuchu po ciąży rozstępów nie mam, mam na tyłasku. I jakoś dla mnie to jest normalne. No nie należe, do tych, które przechodzą przez ciążę bez blizn - trudno. Nie widzę sensu to rozkminiać. To jest dość naturalna zmiana. Pisanie, ze rozstępy są bardziej seksowne od gładkiej jędrnej skóry jest bez sensu. Oczywiście, że nie są, ale można z nimi normalnie żyć i nie ma sensu się z tym obnosić. To naturalna zmiana, jak pierwsze zmarszczki. Pewne zmiany przychodzą z czasem. Należy to zaakceptować, dbać o zdrowie i kondycję i nie wmawiać sobie rzeczy nieistniejących - jak seksowne rozstępy.

~Twoj_nick2
+23 / 29

@marcalina o jeszcze jedna ciekawa rzecz. Gdyby to zdjęcie byłoby bez popisu, to większość użytkowników powiedziała "kolejna tępa dzida wrzuca samoje*ki z dziubkiem", pewnie część nawet nie zwróciłaby uwagi na brzuch. I od tego wyjdźmy... jest sobie "laska z sześciopakiem" i jest przekonana o tym, że jest "najlepsza bo ma sześciopak", a jedyne co ma to uroda. Później zachodzi w ciążę. A przypominam do ciąży nie potrzebne są żadne testy na inteligencję, ani moralności, ani ze znajomości filozofii, czy języków obcych... Rodzi, nie ma sześciopaku tylko rozstępy. Płacze nad tym ("długo mi zajęło, żeby do tego dojść... bardzo wstydziłam się swojego ciała"), bo już nie czuje się "najlepsza", czuje się "gorsza", bo to uroda ją określała, a nie umiejętności, pasje, talenty. W pewnym momencie próbuje wybrnąć z tego niekomfortowego dla siebie położenia, znowu chce być najlepsza i wmawia sobie, że to bycie mamą znaczy być superbohaterem i bycia najlepszym. Ale potrzebuje do tego potwierdzenia otoczenia, ludzi, potrzebuje "lajków na FB", robi zdjęcie, wrzuca, z jednej strony widać żal po utraconym idealnym brzuchu, z drugiej rozpaczliwe wołanie o stwierdzenie, że marny są najlepsza. Powiem tak, ten obrazek i opis zmienia się "diametralnie" kiedy zamienimy "matka, która się poświęciła" na "laska od samoje*ek". I niech to będzie dla nas przestroga: do pasji, marzeń, rozwijania talentów, do posiadania czegoś co pozwoli nas określić i pamiętania, że uroda przemija (chociaż fakt faktem laska "daje radę", tylko z taką postawą niebawem się zestarzeje i będzie sama ze sobą się męczyć)

L lo1leg4a_2002
-3 / 9

@marcalina była kiedyś babka która na fejsie pokazała jak wygląda parę miesięcy po porodzie, nie pamiętam jak się nazywała ani nie chce mi się szukać, z tego co pamiętam, przed jak i po ciąży ćwiczyła. Sylwetki mogła pozazdrościć nie jedna kobieta. Fakt, jak się człowiek zaprze i chce to wszystko może zrobić. Ale często kobiety po porodzie mają różne kompleksy. Jeśli urodziłaś i nie miałaś to masz silną osobowość lub wytrzymały charakter. Ale często po porodzie kobiety robią z igły widły że są niby brzydkie czy oklapłe. Bywa że mają rację ale ZAWSZE MOŻNA TO ZMIENIĆ.

maggdalena18
+7 / 11

@marcalina Zgadzam się. Do tego jeszcze to pierdzielenie, że jest to bardziej seksowne niż sześciopak. Bzdura - nie jest! Wygląda to nieładnie, nie jest seksowne, ale na pewno jest czyms naturalnym i powszechnym. Swoją drogą, sześciopak u kobiety też nie jest seksowny. Wg mnie najładniejsze są po prostu płaskie brzuszki (chciałabym taki mieć).

L lukasgld
-1 / 3

Masz rację kobieto. Chce się pochwalić, że ma dziecko czy dzieci, a wy nie, a skutkiem ubocznym jest obcisły brzuch.

~marcalina_hooy
-2 / 6

@marcalina
Pewnie po prostu jesteś brzydka, albo gruba i nigdy nie zastanawiałaś się jak to jest stracić coś "pięknego w sobie". Ty zawsze byłaś choojowa i musiałaś przez to akceptować się całe życie. Masz racje, ciężko w twoim przypadku koncertować się nad konkretnym defektem bo sama jesteś jednym wielkim defektem.

pozdrawiam

~MonsterSmash
-2 / 4

@marcalina
Młodaś i głupiaś. Tak kobieta robi to, aby pomóc innym, aby inni wyciągnęli z tego wnioski z jej błędów. Młodzi (i głupi) właśnie tego nie robią, wolą swoją dumę i idealizowanie zasad. Ty oceniasz ją, zamiast to co robi - typywe dla 10-25 latków. Któregoś dnia pewnie przestaniesz i sama spojrzysz na ta sprawę z innej bardziej pokornej perspektywy.

~nijsa
-2 / 4

@marcalina G*wno Cię obchodzi, że sobie wstawiła to zdjęcie. G*wno Cię obchodzi, że się "tłumaczy". TO jej sprawa.
Mógłbym powiedzieć "Idź lepiej zrobić obiad zamiast komentować czyjeś zachowanie na demotach" i byłoby to nie mniej taktownie niż Twoja wypowiedź.
Bo ona przynajmniej komuś prawdopodobnie pomogła. Pomyśl, czy gdyby takie zachowanie było bardziej popularne i zdjęcia z rozstępami nie byłyby niczym dziwnym, to więcej czy mniej osób wstydziłoby się swojego ciała? No właśnie mniej, dlatego nie możesz tego negować....

B Bischoop
0 / 0

@marcalina a kogo obchodzą jej rozstępy. ...? Dlaczego ona ma się czegokolwiek wstydzić. (urodziła dzieck i przejmuje się tym co inni powiedzą na temat jej brzucha ROTFL )...? Ona ma się podobać swojemu partnerowi a nie być seksowna dla całej kuli ziemskiej.
Najwyraźniej ma niskie mniemanie o sobie , ciąża nie planowana i teraz ma kompleksy. Trzeba było mamy słuchać.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 June 2015 2015 13:15

~Innkeeper
0 / 0

@hrthrthrth Trochę racji masz, ale ja do podobnych rzeczy pisze na forach z anonima.
@BlueAlien To nie jest naga fotka. a codo twojego pytanie, to żadna kobieta nie powinna wrzucać nagich fotek do neta. Szczególnie matka. Głupio się później tłumaczyć dziecku i mężowi z konta na PH i własych lajków pod tribute'ami.

R Racjel
+6 / 30

@NoToCiapatih mogę się założyć, że masz wielki, tłusty bembzon, albo dziewiczy meszek pod nosem, ewentualnie nosisz rurki pod kolor torebki...

Azon
+1 / 13

@Racjel Co to jest bembzon?

R Racjel
-5 / 9

@Azon humaterroryści zabierają się nawet za poprawność językową slangu? Tak, powinno być "bebzon" -.- Ups, czyżbym stworzył jakieś nowe słowo? i co teraz z tym zrobisz?

Azon
+1 / 3

@NoToCiapatih Wypraszam sobie, żaden ze mnie humanista, jestem 100% ścisłowcem.

N NoToCiapatih
-1 / 1

Racjel, chyba Ty. Ja ma 28 lat i nazywam się Edward. :)

~gosc_12
+3 / 37

ale głupie tłumaczenie. każdy wygląda jak wygląda. dla siebie czuje się seksowna- dla innych pewnie nie. myślę, że jednak dla faceta (wzrokowca) seksi jest kobieta z płaskim brzuchem, a nie młoda matka ze stadkiem dzieciaków i budyniem zamiast brzucha ;]

Odpowiedz
~damian0000000000000000
+7 / 15

są ludzmi ale jednocześnie kretynami, a sami peniwe nie mają idealnego ciała ;) sam nie mam idealnego ciałą i jakoś żyje. Ważne żeby dziewczyna była fajna . A jak ktoś pisze że woli adopcje bo laska może się zmienić po porodzie to najzwyczajniej w świecie nie jest jej wart i powinna go zostawić

R Racjel
+4 / 18

@BlueAlien twój wpis trochę może straszyć niektórych, nie każda ciąża kończy się takim brzuchem. Jak dobrze wnioskuję to ta kobieta urodziła czworaczki, dlatego ma taką skórę. Moja żona po porodzie dorobiła się tylko kilku rozstępów na kilka centymetrów i nic więcej. Co innego, że matka czworaczków to faktycznie superbohaterka. Co do adopcji dziecka "bo brzuch będzie brzydki" to może lepiej, że taka pula genów wypadnie z obiegu :)

K Kar4
+9 / 11

@BlueAlien nadajesz się do polityki z tym przekręcaniem i wyolbrzymianiem (chyba że celowo rozkręcasz dyskusję). Osoby piszące że ten brzuch nie jest seksowny nie uważają że te kobiety są nic nie warte tylko że "ten brzuch nie jest seksowny". Przecież to że ktoś jest wspaniały, nie musi oznaczać zawsze że jest seksowny.

~kwa_90
+2 / 6

Myślę, że jej facet nie robi z tego tragedii a jeżeli tak to jest zwykłym pustakiem bo zamiast sie cieszyć, że kobieta radzi sobie jako matka czworaczków jak niedojrzały dzieciak martwi sie jej brzuchem który jest tylko częscią nie tylko jej a także jej ciała i co więcej można go porawić. BluAlien jak kobiete trzeba wspierać to niech nie bierze się za zakładanie rodziny, biedactwo już nie jest taka seksi...tragedia. Normalna kobieta cieszyłaby się, że ciąża przegła bez powikłań a dzieci sa zdrowe (ciąże mnogie są "trudniejsze" i dla matki i dla dzieci) i martwiła o wychowanie naraz czwórki małych dzieci (nie tylko chodzi o kase) zamiast płakac nad brzuchem który powtarzam mozna prędzej czy później poprawić. Zreszta sama poza do zdjecia (dziubek, oczekiwanie zainteresowania) mówi sama za siebie. Czy tak wyglądały normalne matki jeszcze 10 lat temu czy jakieś nastolatki z patologi? Brzytwa nie wieże że ty w ogóle masz zone, po komentarzu nie nadajesz sie do zwykłego powazniejszego związku. Jeżeli kochasz zone za płąski brzuch to zostaw ją niech poszuka normalnego. Kobiety maja często gorsze brzuchy i kochających facetów. I wątpie żebyś ty wyglądał jak model.

S Smyku123
-2 / 4

@BlueAlien Zgadzam się z Tobą. Poza tym pani na zdjęciu wygląda na zdrową i szczupłą. Trochę luźnej skóry na brzuchu przecież nie jest żadną tragedią ani tym bardziej czymś co można wytykać palcami i się z tego śmiać. Problem robi się wtedy kiedy kobiety po ciąży przestają o siebie dbać. Zaprzyjaźniają się z dodatkowymi kilogramami wypracowanymi w trakcie ciąży i nic z nimi nie robiąc pracują na następne. Wtedy nie dziwota, że mogą się wstydzić innych ludzi a przede wszystkim nie czuć się atrakcyjnie przed własnym facetem. 20 kilogramów nadwagi nigdy nie będzie piękne ani seksowne (zdrowe też nie)

~kwa_90
+1 / 3

@Smyku ciągle słysze o tych zapuszczonych zonach po ciązy które nic nie robia oprócz tycia a jakoś żadnej nie znam. Częśc kobiet po 25 r.ż przestaje o siebie obsesyjnie dbać bo staje się dojrzalsza i ma inne sprawy na głowie niz siłownia, diety i najlepsze ciuchy, ale powtarzam nie wszytkie a i te które tak robią nie zapuszczają sie, tylko nie wygladaja jakby szły na dyskoteke. A matki? Te które schudły nie zawsze były na diecie i ćwiczeniach. Częśc gdy karmi szybko chudnie. Nie kązda może karmić, ale to nie znaczy, ze sie objada słodyczami. Tu dużo zalezy od genów. @BlueAlien Jeśli kiedyś przejdziesz face buntu to zrozumiesz, ze jak cie widza tak cie pisza i umieszczanie niektórych zdjęc do internetu może wywołac krytyke. I nie wszystko w kazdym wieku wypada. "Ty jesteś od decydowania, czym sie te kobiety powinny martwić?" Ok niech matka czworaczków martwi się, że nie jest już "najlepszą gąska w mieście", a co mnie to :) "Wiesz niektóre kobiety po porodach stają sie nieatrakcyjne dla własnych męzów." Na męza należy wybierac faceta który kocha także nasza osobowośc, a gdy od początku mialo się zaoferowania tylko ciało to tak się to kończy, zreszta kwestia znudzenia nie dotyczy tylko wyglądu, czasmai nawet te idealne nudzą swoich męzów. " To nie jest dramat, gdy kobieta przestaje miec ochote na seks bo czuje sie nie atrakcyjna, a mąż ją zostawia dla innej?" Ile znasz takich przypadków gdy mąz zostawił bo żona ma rozstępy i gorsze piersi po ciązy? A ile dlatego, ze zwyczajnie sie znudziła/związek sie popsuł mimo zaj*stego wyglądu? Przynajmniej wie z kim była i ma czas by kiedys mieć kogoś lepszego, może też dzieciatego, ale mając dzieci nie musi sie spieszyć i szukac az znajdzie kogos mądrego.

~Magdalenkaaa23
-1 / 3

nie zgodze się..;) mam 5 letniego syna i 2letnie bliźniaki. Z mężem rozwiodłam się z własnej inicjatywy( nie zostawił mnie i nie zdradził . nic z tych rzeczy) obecnie jestem z nowym partnerem 1.5 roku. W pełni zaakceptował moje dzieci jak i defekty ( każda z nas jakiś ma) które są efektem ciąży. Mimo tego ,że nie lubię swojego brzucha i staram się go zakrywać mój partner za każdym razem pokazuje , że dla niego jestem najpiękniejsza i to dzięki niemu czuje się dobrze. Samopoczucie kobiety po ciąży w dużej mierze zależy też od partnera. Jeśli kobieta widzi ,ze partner nie patrzy na nią z takim pożądaniem jak przed ciążą to z automatu sama patrzy na siebie pod kątem uszkodzonego towaru. Bardzo mi przykro Panowie ale dzieci nie biorą się znikąd. Jeśli decydujecie się założyć rodzinę powinniście kochać swoje kobiety takie jakie są przed jak i po ciąży;))

~Innkeeper
0 / 0

Chyba, że to twoja żona, a ty jednak troszkę dojrzałeś. Nie jestem może najdojrzalszym facetem jakiego znam, ale nie wyobrażam sobie, żeby mnie brzydził widok kobiety, która urodziła moje dzieci. Zwłaszcza, żeby mnie brzydził skutek owego rodzenia.

J JanuszZWonsem
+11 / 19

Haha ludzie to maja problemy. A to skora na brzuchu nie taka, a to cos z koncowkami wlosow nie tak...Ehh te problemy ludzi z pierwszego swiata :P

Odpowiedz
W www4
-1 / 3

No. Bo przecież ty na codzień zmagasz sie z brakiem zwierzyny łownej i plagą czarnej śmierci, a tutaj plebs zawraca ci głowę swoimi błahymi problemami.

W www4
0 / 0

@Kara21 Prowadzenie bloga czy innego gunwa ma działanie u niektórych teraputyczne i naprawdę pomaga. A to nie są problemy bo w XXI w. Polsce nie istnieją.

B konto usunięte
+4 / 48

Od kiedy macierzyństwo jest seksowne? Nie oszukujmy się: to wygląda obrzydliwie i tłumaczenie, że jest się po ciąży tego nie zmieni. Nie rozumiem zdania: jesteśmy mamami, superbohaterkami i rządzimy! Superbohater, jakikolwiek bohater, to ktoś, kto robi coś dobrego nie dla swojej rodziny czy bliskich. To potrafi każdy. Bohater pomaga komuś, kogo może w ogóle nie znać... Co to znaczy, że rządzicie? Macierzyństwo to naturalna rzecz i nie powinna być uznawana za coś nadzwyczajnego. Jak dla mnie taki brzuch jedynie odstrasza i, jak już wcześniej wspomniałam, wygląda obrzydliwie, a co najmniej nieapetycznie.

Odpowiedz
P pvr
+5 / 21

@BlackWolf120 Cóż - takie czasy, że mianuje się bohaterstwem zwyczajną FIZJOLOGIĘ. Oddaję mocz - też jestem bohaterem.

finnziom
+2 / 16

@BlackWolf120 dobrze, że ty jesteś piękna i apetyczna.

K Kar4
+3 / 3

@BlackWolf120 Nie rozumiesz że kobiety lubią być adorowane, oszukiwane. Dlatego takie cuda wypisują.

B konto usunięte
0 / 14

@BlueAlien przeczytałaś mój komentarz? Bohater to nie ktoś, kto pomaga rodzinie czy bliskim. Nie, nie musi siedzieć w domu, ale niech tego brzucha nie ukazuje całemu światu. Nie wiem, czy idąc na basen de facto po to, żeby się zrelaksować, chciałabym oglądać taki brzuch. Niech się brzuchem nie chwali, bo to naprawdę niefajnie wygląda.

K ktulu
+3 / 3

@BlackWolf120 whoooo dziewczyno odleciałaś. Na basenie powinni być tylko ładni ludzie bo ty się możesz niekomfortowo poczuć? Serio? Niesamowite jest dla mnie takie rozumowanie ale jestem bardzo ciekawa jak ustaliłabyś standardy piękna, żeby specjalnie do tego celu zatrudnieni selekcjonerzy mogli nie wpuszczać (lub wpuszczać tylko w zakrywającym stroju) ludzi nie spełniających owych norm.

L lithium222
+2 / 6

@BlackWolf120 Zatem zajmij się sobą na basenie a nie patrz po ludziach. Każdy ma tam prawo przyjść i czuć się swobodnie, a jak tobie ma to przeszkadzać to sobie hrabianko zbuduj swój własny. Esteci kuźwa.

B konto usunięte
-1 / 9

Heh, widzę, że połowa nie zrozumiała. Niech ludzie z niedoskonałościami sobie chodzą, gdzie chcą, tylko po co chwalić się obwisłym brzuchem czy jakąkolwiek częścią ciała? Nie pochwalam wywyższania się tylko dlatego, że jest matką. Dobrze, że zaakceptowała siebie, niedobrze, że uznaje to za powód do jakiegokolwiek zachwytu nad nią.

L lithium222
+1 / 5

@BlackWolf120 Zatem naucz się pisać, wtedy ludzie cię zrozumieją. Z Twojej wypowiedzi wynika coś zupełnie innego, niż to niby napisałaś w ostatnim komentarzu.

B konto usunięte
0 / 8

@BlueAlien Tak ku*wa. Taki brzuch zawsze będzie wyglądał ohydnie i w du*pie mam, co o tym myśli zakompleksiona pseudo - feministka. Koniec dyskusji, dziękuję za uwagę, dobranoc.

B konto usunięte
-1 / 3

@BlueAlien Hahahahahaha! Ty tak na serio?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 June 2015 2015 19:36

~Innkeeper
0 / 0

Szkoda, ze twoja matka cie nie abordowiała. Skoro twierdzisz,z ę wtedy byłaby mniej ohydna? :)

P pvr
-1 / 7

@Robert Biedroń Możesz mi wyjaśnić, jak się ma homoseksualizm do obwisłego, pomarszczonego babskiego bebecha anorektyczki?

Odpowiedz
~von_Precz
+8 / 12

Przecież to nie facet.

Max_Rockatansky
-4 / 32

Takie panie określa się mianem atention whore.Nawet w ciąży musi być w centrum uwagi,nie ważne że kosztem godności.A pozatym dlaczego naturalną kolej rzeczy nazywa się bohaterstwem? To że spłodziłem syna też robi ze mnie bohatera?

Odpowiedz
~Melodina
+6 / 26

@Max_Rockatansky Przy płodzeniu syna nikt ci d..y nie rozrywał, nie nacinał, nie nosiłeś nikogo 9 miesiecy w bebechu. Nie porównuj jak nie masz pojecia o czym mówisz.

~ika_87
+2 / 4

Myślę, że jej facet nie robi z tego tragedii a jeżeli tak to jest zwykłym pustakiem bo zamiast sie cieszyć, że kobieta radzi sobie jako matka czworaczków jak niedojrzały dzieciak martwi sie jej brzuchem który jest tylko częscią nie tylko jej a także jej ciała i co więcej można go porawić. BluAlien jak kobiete trzeba wspierać to niech nie bierze się za zakładanie rodziny, biedactwo już nie jest taka seksi...tragedia. Normalna kobieta cieszyłaby się, że ciąża przegła bez powikłań a dzieci sa zdrowe (ciąże mnogie są "trudniejsze" i dla matki i dla dzieci) i martwiła o wychowanie naraz czwórki małych dzieci (nie tylko chodzi o kase) zamiast płakac nad brzuchem który powtarzam mozna prędzej czy później poprawić. Zreszta sama poza do zdjecia (dziubek, oczekiwanie zainteresowania) mówi sama za siebie. Czy tak wyglądały normalne matki jeszcze 10 lat temu czy jakieś nastolatki z patologi? Brzytwa nie wieże że ty w ogóle masz zone, po komentarzu nie nadajesz sie do zwykłego powazniejszego związku. Jeżeli kochasz zone za płąski brzuch to zostaw ją niech poszuka normalnego. Kobiety maja często gorsze brzuchy i kochających facetów. I wątpie żebyś ty wyglądał jak model. Mu nikt nic nie nacinał, ale was też nikt nie zmuszał. Jeżeli Natalia S będzie sie uważac za superbohaterke bo kilka tygodni chodziła z siną twarzą po operacji nosa, źle sie czuła po narkozie i wszystkie kości twarzy nap**ły ja przez kilka dni mimo mocnych leków to co o tym pomyślisz?

Max_Rockatansky
-3 / 9

@up Dziecko ma to daleko w dupie że rodziłyście w bólach(jakby nie było punktowych środków przeciwbólowych) po prostu wy je nakręcacie jak katarynki że matka przez nie cierpiała i ma ją przez to bardziej kochać.I rzeczywiście tak jest,ale tylko z waszej strony.Tak się zastanawiam: kto haruje przez te 9 miesięcy na utrzymanie żony w ciąży?

~Melodina
+3 / 5

@Max_Rockatansky Zasmucę Cię, obecnie większość kobiet pracuje, więc przez 9 miesięcy zarabiają na siebie same. I niestety ale w wielu przypadkach rola ojca ogranicza się do dawcy nasienia. i nie, nie ma w tym żadnego bohaterstwa.

~Trankula
+3 / 5

@Max_Rockatansky Ooo "Pan" Max, znawca kobiet, mam wrażenie, ze mamusia cię bardzo skrzywdziła w dziecinstwie, koleżanki w szkole traktowały z góry i teraz wszystkie kobiety złe są i należy im dowalić za ich kobiecość kiedy się da i jak się da... Lubię ludzi, którzy nie dopuszczają do siebie myśli, że są skrzywdzeni, skrzywieni i widzą świat w krzywym zwierciadle. Zawsze mnie bawi jak próbujesz dowartościować się tym... że jesteś mężczyzną, mimo, że jako jednostka osobowa, nie osiagnąłeś nic.

~kamileo123456
+16 / 20

Dla mnie seksowna jest kobieta, która po urodzeniu dziecka nadal interesuje się ich ojcem i widzi w nim mężczyznę, jakiego pokochała przed ślubem i która po urodzeniu nie pisze na fejsie "teraz już żaden facet nie jest mi potrzebny". Taka kobieta jest wg mnie godna starań, oddania i miłości do usranej śmierci.

Odpowiedz
W www4
+1 / 1

Nie rozumiem, dlaczego chwalisz się tym, że nie potrafisz czytać.

~Melodina
+7 / 25

Aha, uwielbiam komentarze "Panów" w takich tematach. Jak spotykacie dziewczynę, która głośno mówi o tym, ze matką być nie zamierza, że nie chce tworzyć rodziny, to jest dziwna egoistka, pewnie feministka, jak dziewczyna jest mamą i jej ciało nie jest idealne, to jest to dla was obrzydliwe, nie seksowne. Bo kobieta to ma mieć ciagła chcice, rodzić wam dzieci, gotowac obiady ale zarabiać na siebie, facet traktowac jak swojego pana, bron boże, żeby była mądrzejsza, a no i nie zapominajmy, że ciało ma mieć jak z pornosa nawet po ciazy... bo inaczej jest zaniedbana, nie seksowna, a wogóle to fakt że wypruła z siebie czwórke dzieci nie czyni jej nikim wyjątkowym, bo oczywiscie każdy facet wie jak to rodzić, być w ciaży, pestka, siku,, fizjologia.
Dzisiejsi faceci są żałośni.

Odpowiedz
~Kora1234
+8 / 12

kamileo123456 - moze źle szukasz, polecam np. spróbowac wystartować do MENS-y, jak uda ci się zdobyć co najmniej 148 punktów to może będziesz miał okazję poznać może nie tyle madre, co przynajmniej inteligentne kobiety.

~234e5r6t7y
+1 / 7

A kazda kobieta wie jak to jest pracowac fizycznie 10 godzin? Pestka, pikuś. Kazdy ma jakies "trudy" i nikt nie zrozumie każdego. Dorośnij bo nikt nie będzie cie chwalił za to, że urodziłas bo byłato twoja decyzja. Pogódź sie z tym.

L lithium222
0 / 4

@~234e5r6t7y Są takie co wiedzą. Firmy sprzątające za granicą chociażby, zasuwanie na pełnych obrotach.. i raczej nie wmówisz mi, że intelektualnie :P

Max_Rockatansky
-4 / 12

@BlueAlien Powiedziła zakompleksiona feminaistka.Zamiast wyłożyć karty na stół i powiedzieć że jesteś samotna to dorabiasz do tego sobię ideologię. PS Jak będę buńczucznie latać z gołym pindolem przed tobą to też nie będziesz miała nic przeciwko? Wszakże możesz nie patrzeć.

~Kora1234
0 / 2

Z tym 99,9% to możesz podać jakieś źródło danych? A nawet jeśli to nie zaprzeczysz, ze kobiety też w MENSie są więc jeśli facet szuka kobiety inteligentniejszej od siebie, to radze uderzyć tam. Poza tym, może pochwal się swoim wynikiem IQ.

~Melodina
-1 / 5

~234e5r6t7y - 10h to twoim zdaniem dużo? Uwierz, kobiety wiedzą co to znaczy pracować i 12h/dobę. Poza tym opieka nad dzieckiem to praca 24/24 7/7. Jestem ciekawa ilu mężczyzn chciałoby się zamienić z kobietami, bo myślę, że sporo kobiet chętnie pracowałoby po te 10h/dobe jeśli facet chociłby w ciaży, rodziłby i opiekował się potem dzieckiem

W www4
-2 / 6

Nie trzeba mieć doktoratu z psychologii, żeby zauważyć, ze z BlueAlien cos jest ewidentnie nie tak - od razu przechodzi do ,,jestes facetem wiec jestes lepszy", chociaż nikt nawet o tym nie myślał. Może faktycznie głęboko ukryta trauma... :P

W www4
+1 / 3

,,na widok maxa pindola mogłabym się porzygać" - faktycznie to nie jest obraźliwe...
A czy ty nie uważasz się za kogoś lepszego, skoro piszesz o ludziach ,,banda niedorozwiniętych bachorów" i ,,masz kompletne wyssanie mózgu"?
Teraz ja mogę powiedzieć, że jesteś uważasz się za lepszą bo jesteś kobietą. Ale oczywiście, matriarchalistyczne społeczeństwo przymknie na to oko, tacy leszcze mogą nawet umrzeć, a one palcem by nie kiwnęły by pomóc, bo faceci to powinni siedzieć cały czas w pracy. Bo mężczyzna według współczesnych kobiet to rzecz, nie człowiek. Nic dziwnego, że tyle maskulinistów jest na świecie, skoro to naukowo udowodnione, że mężczyzna jest mądrzejszy od kobiety i przez to jest jej wrogiem.
A jak cię obrzydza penisek Maxa to na niego nie patrz.

W www4
+1 / 1

@BlueAlien BTW to ,,kobieta według współczesnych facetów to rzecz, nie człowiek" - no tak, bo kiedyś to kobiety miały dużo większe prawa niż dzisiaj i nie były traktowane przedmiotowo.

~Innkeeper
+1 / 1

Twój problem to nie to, ze są faceci, którzy cośtam, tylko to, że swoja uwagę zwracasz na nich, a nie na tych, którzy maja zdrowsze poglądy.

R rnext
-1 / 21

ani nie rządzicie bo rodzicie, ani nie jesteście bardziej seksowne, będąc niesexowne. Zrealizowałaś swój cel biologiczny więc biologia ma cię już w "d". Cokolwiek nie powiesz.

Odpowiedz
~Karnilk
+4 / 16

@rnext To jesli ty juz spłodziłęś to też mozna cię odstawić i zapomnieć, cel twojego życia zaliczony, mozesz juz umierać.

~2w3e4rtyuhj
+2 / 6

@rnext O co sie czepiasz? Mi wystarczy jej zdjecie, poza, styl wypowiedzi. I wszystko jasne. Kolejna pusta mamuśka, która wszelkimi sposobami szuka zainteresowania i chwały, kiedyś seksowna "gwiazdka" na osiedlu. Teraz matka-bohaterka. Dlaczego żadna z matek-obozowych nigdy, nie miała w sobie takiej pychy? One miały trudne warunki, nie inflantylna dziewczynka której zawalił sie świat bo koledzy z osiedla nie zachwycaja sie jej (nie)płaskim brzuchem? Widzicie tą skromnośc u byłych więźniów obozów? Tacy ludzie maja szacunek, nie plastikowe pustaczki-mateczki. Dziewczyna sie tylko ośmieszyła, zdrowa na umyśle matka czwórki dzieci cieszyłaby sie, że sa zdrowe.

W www4
0 / 2

@2w3e4rtyuhj O jakich ty obozach człowieku mówisz?

midnight123
0 / 2

~2w3e4rtyuh Kiedyś nie było takiej presji by kobieta była wiecznie piękna i sexi. Teraz to po urodzeniu 6 dzieci musisz wyglądać jak z okładki playboya, bo inaczej mąż cię zdradzi i dobrze ci tak. Kiedyś nie było tylu rozwodów i było naturalne, że nie chodzi o bycie cały czas "sexi", ale bycie dobrym rodzicem. Zmieniające się ciało uznawano za coś naturalnego, a nie : powiekszanie cyków, naciagania skóry, photoshop itd bo MUSISZ być piękna i młoda. Właśnie dlatego ta dziewczyna chciała przekazać innym mamom by nie wpadały w kompleksy jeśli po porodzie nie są wstanie sprostać presji wyglądu.

~Innkeeper
0 / 0

@Karnalik Mam nadzieję, że nie spłodził i nie spłodzi. Jego geny są ludzkości zbędne.
Zresztą po cholerę się nim przejmujemy? Idźmy na kawę pogadać o przyjemniejszych rzeczach niż idioci. Albo nie idźmy na kawę, bo się nie znamy i rozejdźmy się każde do swojego życia.

~cerebrumpalm
+8 / 12

kurcze. ja mam brzuchola, rozstepy ale nie mam dzieci. wiedzialem ze czyms zapomnialem, a niech to!

Odpowiedz
macarenia
+4 / 6

Dawaj zdjęcie :) internet będzie cię wspierać i zadba o podwyższenie poziomu samoakceptacji :)

jagodaidaniel
+7 / 13

czytajäc te komentarze zastanawiam sie po co zyje po co wychodze z domu po co na basen po co na zakupy przeciez urodzilam dwoje dzieci powinnam zamknäc sie w piwnicy i zyc po cichu bron boze ubrac spodnice bo celluitis a ze o bikini nie wspomne boze skoro polowa facetow tu tak pisze to moze ja powinnam sie rozwiesc moze moj maz tez tak mysli a tylko udaje ze mu sie podobam bo mamy dwoje dzieci. trace wiare w ludzi

Odpowiedz
P pampamparampam
+2 / 4

no masz problem jak przez demony tracisz wiarę w ludzi

~q23w4e5678ui
+2 / 4

@jagodaidaniel A opopwiadasz na okragło robiąc zdjęcia i wmawiając, ze jestes bohaterką i rządzisz, jestes najlepsza? Że twój brzuch "cie nie zabił", że jest seksowna, najpiękniajsza? Nie? To znaczy, że jestes normalną osobą, która jest nie tylko swoim ciałem. Gdyby to dziewcze miało więcej do zaoferowania niz dobry wygląd, nie byłoby tej "katastrofy" jaka ją spotkała. Twój mąz sie z tobą nie rozwiedzie jeżeli jestes czyms więcej niż wygląd i wiecznie zapracowana matka. Masz zainteresowania, charakter i nie pie*lisz wokoło o macierzyństwie? Jeśli tak, komentarze nie dotyczą ciebie.

B Bischoop
+1 / 1

@jagodaidaniel Weź dziecko, wyjdź z domu na basen, korzystaj z pogody , ze słońca , ciesz się życiem ale na miłość boską, nie stawaj przedemną i nie wmawiaj mi jaka to Ty nie jesteś seksowna.

S SuperKingRobert
-3 / 9

Najważniejszy jest i tak charakter. Wygląd nie ma znaczenia, zwłaszcza że twarz dobra mimo wszystko została.

Odpowiedz
~Oswiecewas
+3 / 19

Czytając komentarze zaczynam się bać, bo to co tu widzę to banda socjopatów. Kiedyś zastanawiałam się, skąd brali się ludzie tak nieczuli, że przychodziło im z taka łątwością męczenie i torturowanie ludzi w obozach koncentracyjnych ale jek poczytałam sobie "internety" to widzę, że duża część społeczeństwa, w tym w większosci mężczyzn to socjopaci bez empatii. Myślę, że pierwsi stanęlibyście w kolejce na interview na kapo.
Teraz może was zaskoczę ale każdy, nawet kobieta która jest matką i "wypełniła swój biologiczny obowiazek" ma plany, marzenia, samoocenę, emocje, dąży do czegoś, czegos pragnie, chce się podobać, chce być akceptowana, dla siebie samej jes najważniejsza... czuje dokładnie to samo co wy! Tak jak dla was (zwłaszcza Panowie) to wasze JA jest takie ważne, mądre, światłe i piękne, tak samo ma każdy człowiek na ziemi. Tak samo jak was boli jak ktoś mówi wam, ze jesteście brzydcy, niemęscy, głupi, tak samo boli to każdego innego człowieka.

Odpowiedz
B Bischoop
-1 / 13

Jak ma plany to niech do nich coorva dąży a nie wmawia mi że pomarszczone ciało z żylakami jest seksowne.
Chcesz być piękna to zadbaj o siebie u rusz dupę na siłownię.

@Blue alien nikt nie zakazuje nikomu wyłazić na zewnątrz czy nie pokazywać się na plaży, spotkałeś się z czymś takim. ...? Jak chce to niech sobie łazi po plaży, tylko niech nie staje przed nikim i niech nie każe podziwiać jaka ona to jest sexy :-)

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 25 June 2015 2015 18:41

~546tyuh
+3 / 3

@BlueAlien Nie kazda ma obwisły brzuch, niestety jest uwarunkowane genetycznie, ćwiczenia przed i po pomagają, ale niczego nie gwarantuja. To niesprawiedliwe (bo społeczeństwo oceni cie jako leniwą kure która o siebie nie dba), ale poświęcenie sie to złe słowo. Matka nie powinna sie poświęcac a robic to z radością. Operacja powiększania piersi też ma wiele nie miłych konsekwencji, nawet jeśli jest udana. Ale czy któras z operowanych mówi, ze sie poświęciła? Nie, bo mimo bólu cieszy ją to. Poswięcenie sie oznacza późniejsze roszczenia "to jak sie tak poświęciłam!" jest złe i dla matki i dla dzieci. Tyle cierpiały? Nie bądź śmieszna, większośc nacierpiała więcej podczas nauki (dużo i stres), pracy (ciężka i stresujaca) i diety (głód, ćwiczenia)-tzn też mogliby sie użalac nad sobą. Nikt ich do macierzyństwa nie zmuszał. Jeżeli chciały, oznacza to, że przyniosło im to radośc. A radość, szczęscie ma to do siebie, że poprzedzaja je niedogodności i trud. Miej szacunek do ludzi którzy naprawde sie nacierpieli, ale tacy azwyczaj nie mówa o tym głosno. Bishoop masz racje, ale siłownia nie wiele pomoże, a przynajmniej nie szybko na jej brzuch.

M masti23
0 / 2

@BlueAlien. ,,zwłaszcza że niektóre matki nie chciały być w ciązy, tylko zaszły, bo mąż chciał, "G^no prawda.Chec jest obustronna, nie myl wpadki z planowana ciaza na ktora obie strony sie zgadzaja.A ilosc dzieci to sobie mozna chciec, uwazasz kobiety za idiotki? Myslisz ze to od nich zalezy ile moga urodzic dzieci? Nie maja wplywu na to czy:urodza blizniaczki, trojaczki itd, chciec to sobie mozna.

B Bischoop
0 / 0

@546tyuh Pewno że starczy, porządna siłownia ma która dba o każdego klienta jest odpowiednio wyposażona w sprzęt , maty i trenerów to szybko do formy wróci kobitka nawet po trojaczkach :-)

M masti23
0 / 0

@BlueAlien. Tyle ze ty mowisz o patologii, a moze to ona chce dziecko, a on nie.W normalnych zwiazkach ustaka sie wspolnie takis rzeczy, czyli w kazdy zwiazku tak jest.

K Kar4
0 / 0

Urodziła dzieci i chwała jej za to, należą się gratulacje. Jako matka czuje się dobrze i jest zadowolona. Ale po co wciskać na siłę że jej brzuch jest seksowny. Najważniejsze żeby jej partner to akceptował, a nie rzesza internautów. PS Jestem facetem, mam duży (gruby) brzuch jak inni i przez to jesteśmy seksowni - taki sam bełkot.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 June 2015 2015 16:25

Odpowiedz
P pampamparampam
0 / 14

Co by nie napisała NIE jest bardziej sexy niż pierwsza laska na plaży z płaskim brzuchem. No kurcze to że napiszę że moje 10 letnie auto jest ładniejsze i szybsze od porshe bo dowiozło mnie szczęśliwie do anglii i z powrotem nie zmieni faktu że jest tylko 10 letnim złomem za którym na ulicy nikt się nie obejrzy. No przykro mi.

Odpowiedz
~c_vbghnj
-1 / 11

y nie to nie jest seksowniejsze. Wiadomo gusty i guścika ale jak dla mnie bardziej seksowne jest gdy kobieta dba o siebie a nie pozostawia taki brzuch. Co nie znaczy że jest ona gorsza od innych. I także zasługuję na szczęscie. A jak wiadomo szczęscie to nie wygląd jak jest fajna z charakteru to znajdzie sobie chłopaka z sześciopakiem czy bez

Odpowiedz
X Xkataro
+3 / 11

nawet ćwiczenia nie sprawią, serio? wydaje mi się,. że są sposoby

Odpowiedz
midnight123
+1 / 1

@Xkataro ćwiczenia działają na mięśnie a tu problemem jest skóra. Skóra która nie zniknie w cudowny sposób.

X Xkataro
-1 / 1

w takim razie może jakieś kremy czy coś, nie wiem nie znam się na tym, ale wątpię żeby w dzisiejszych czasach nie było na to sposobu. Jak to gdzieś było określone medycyna idzie za popytem, 80% medycyny skupia się na rzeczach typu operacje plastyczne. Bo nie niestety znalezienie szczepionki na jakąś śmiertelną chorobę jest nieopłacalne .

Skorpion91
-5 / 9

zgadzam się z nią, oby więcej dziewczyn przedkładało bycie mamą nad byciem wiecznie imprezującą laską bo dzieci to dobro i przyszlosc całej naszej ojczyzny a jak bedzie nas za mało to muzułmanie zrobią z nami porządek

Odpowiedz
W www4
-1 / 3

No, najlepiej porzucić wszelkie przyjemności, żeby namnażać sie jak króliki, oczywiście jak dziecko może utrzymać karabin to biegnie napie***lać ISIS. To ja juz wole zostać tym muzułmaninem.

Skorpion91
0 / 0

jak ci wsadza w dupe kałasznikowa i odpalą serie to przypomnisz mi wtedy jak bardzo ich lubisz dobra? tam zreszta nie istnieje wogole pojecie takie jak prawa kobiet czy mniejszosci seksualnych, i kobiety sie rznie jak trzeba aby dzieci rodzila i wychowywala a na mniejszosci to kalacha w dupe i serie puscic, powiem ci zebys sie zastanowil czy tego napewno chcesz mowia dzisiaj ze mamy kato taliban czy cos ale to normalni ludzie przy tamtych

jagodaidaniel
-1 / 3

Niestety na wiszäcy brzuch nie ma rady na rozstepy mozna jeszcze ale w ciazy zaradzic ale po drugiej trzeciej ciäzy skura i Tak peka.

Odpowiedz
~Innkeeper
+1 / 1

@Max_Rockatansky A myślisz jak powstają rozstępy? Z powodu gwałtownego rozszerzania się wnętrza ciała, przez co skóra "nie nadąża" z rozrostem i pęka. Rozstępy to najnormalniejsze blizny po naruszeniu ciągłości tkanki, tylko nie jest to pojedyncza blizna, bo tkanka się losowo rozrywa, a nie jest naruszana miejscowo.

~Kasia55555
-3 / 3

taka młodziutka i czwórka dzieci? Jeśli nie jest młoda to też chcę tak wyglądać

Odpowiedz
NiniaMilagro
+3 / 5

A ja się zapytam o dwie rzeczy, bo ręce opadają, szczególnie jeśli chodzi o męskie komentarze... Czy wy panowie jesteście idealni? I czy nie powinno być przypadkiem tak, że kobietom należy się szacunek m. in. za to co wycierpiały w czasie porodu, a wam m. in. za to, że pracujecie na rodzinę? Czekam na minusy, ręce opadają, chyba nie warto zakładać rodziny, bo jak się urodzi dziecko, to większość facetów znajdzie sobie kochankę z płaskim brzuchem bez rozstępów, bo żona już nie jest seksowna..

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 25 June 2015 2015 23:33

Odpowiedz
~wert3
0 / 6

I na co ona liczy ? Prawda jest bolesna. Juz nie jest Kobietą z seksownym ciałem. Po co to zdjęcie ?

Odpowiedz
midnight123
0 / 4

Liczy na trochę zrozumienia. Wiesz co to jest ?

~Huumm
+1 / 3

Żałosne. To tak jakby wmawiać innym, że białe jest czarne i na odwrót.

Odpowiedz
midnight123
+2 / 8

Faceci ona to zdjęcie zrobiła by wesprzeć na duchu inne kobiety po ciąży a nie by wy "panowie idealni" mogliście się dowartościować. Nie macie o tym pojęcia ,bo nie rodzicie. Nie wiecie jak to jest gdy cała wasza praca nad ciałem idzie na marne w czasie ciąży i nic już się nie da zrobić. Nie dziwie się że dzieci co raz mniej skoro normalni i odpowiedzialni faceci są na wyginięciu. Przytyłaś po ciąży 5kg z powodu zmian hormonalnych - ty gruba świnio, Nie gotujesz , nie sprzątasz - głupia feministka Sprzątasz, gotujesz , ale nie pracujesz - lecisz na kasę suko. Nie podoba ci się, że twój facet wraca nachlany w 3 dupy - marudzące babsko. Wpadliście ? - Na pewno chwyciłaś go na dziecko ździro. Facet Cię zdradził ? - było nie być kłodą w łóżku. Wymieniać można w nieskończoność, to straszne jak kobiety są gnojone w internecie.

Odpowiedz
M masti23
-2 / 8

@midnight123 Kolejn chora pseudofeministka. Kobiety wstawiaja takie foty dla innych kobiet, oburzenie jest zazwyczaj po stronie kobiet, a nie mezczyz ktorzy maja wy^bane bo i tak zobacza pierw twarz kobiety, a nastepnie jej niezla figure.Jak by bylo inaczej, to w UK kaszaloty by nie nosily leginsow i odslonietych obwisajacych brzuchow, zazwyczaj to szczuple/chude kobiety sie gapia na te kaszaloty i obgaduja je.

~Innkeeper
0 / 0

@midnight123 No cel szczytny. Ale w dobie neta i tak wychodzi z tego lans. Dlatego mnie, ironicznie, wiele osób uważa za cynicznego dupka. Po prostu wiele rzeczy piszę anonimowo.

~owuwu
+2 / 2

Brzucha nie retuszowała ale twarz tak :DDD

Odpowiedz
~AnnaNie
0 / 6

Powiedz to mężczyźnie, który ma do wyboru Ciebie (czy tez mnie) i taką która ma sześciopak. W dupie będzie miał Twoje bohaterstwo.

Odpowiedz
M masti23
-3 / 5

Laski z szesciopakiem mnie nie kreca, wole juz z plaskim brzuchem.

~GluP
-1 / 3

Ale bemben widać że po ciąży już jej się nie chce wziąść za siebie...blech

Odpowiedz
~Tinelele
+2 / 4

Jakie niektóre komentarze tutaj są głupie... Aż szkoda czytać. Widać, że wypowiadają się młode dziewuchy bez dzieci, a chyba również bez serca i zrozumienia (również taką jestem swoją drogą).

Brzuch kobiet po porodzie jest tematem tabu. Skóra staje się obwisła, zostają rozstępy i inne takie. Tak naprawdę nikomu się to nie podoba, zwłaszcza jak się jest młodą kobietą. A już zwłaszcza jego posiadaczce. Jak dodać sobie otuchy w takim razie, kiedy nagle z ładnego, umięśnionego brzuszka, robi się taki "flak"? Przypominam, że geny mają wpływ na to, jak po porodzie wygląda brzuch i czy da radę z nim jeszcze cokolwiek zrobić. Zatem nie każda pani jest w stanie powrócić do stanu sprzed ciąży.

Ale wracając do pytania... Miała pójść do psychologa? Wstydzić się i ukrywać to? Skrępowana gasić światło w momencie, kiedy jej mężczyzna zechce zobaczyć ją nago? Jest młoda, jest jej z tym źle, bo zależało jej na swoim wyglądzie.

Mamy takie czasy, że facebook ma dla człowieka naprawdę duże znaczenie. Wiele kampanii reklamowych czy społecznych jest przeprowadzanych właśnie na nim. Zbieranie lajków i pocieszających komentarzy, które są za tym, co mówi osoba udostępniająca daną treść ma również znaczenie. Bo ktoś to docenia, bo ktoś to rozumie, bo ktoś wspiera i są to obcy ludzie, a nie bliscy. W dodatku osoby w podobnej sytuacji widząc takie coś również czują, jakby ktoś dodał im otuchy.

Wy po prostu jesteście GŁUPIE i nie potraficie czytać ze zrozumieniem. Marcelina wysuwa jakieś z dupy wnioski, a reszta nie myślących ją popiera... Kobieta, która ma dzieci wciąż jest kobietą i wciąż chce czuć się piękna. Też chce mieć swoje własne, prywatne życie, mimo że poświęca je głównie dla swoich pociech. Każdy, kto ma dziecko, znajduje czas dla siebie, więc teksty "zamiast cykać sobie foty przed lustrem niech poczyta dzieciakom bajki albo niech pobiega z nimi po łące" są zbędne. Gimnazjalistka to pisała?

TA DZIEWCZYNA CHCIAŁA TYLKO POCZUĆ SIĘ LEPIEJ, PEWNIEJ...
I z pewnością nie użyła słów, że brzuch mamy jest seksowniejszy od sześciopaka, bo tak myśli. Nie myśli, ale nie chce czuć się z tym źle. Ja jebie. Debile. Zero zrozumienia drugiego człowieka. A żebyście zdechli. Wszyscy.

Odpowiedz
~Innkeeper
0 / 0

Wszystko fajnie, tylko po co się tym lansować przy słit fociach od lustra? Znam ludzi z bliznami. Znam matki z rozstępami. Bohaterów wojennych. bohaterów dnia codziennego. Wy pewnie też znacie, przynajmniej cześć z wymienionych. Na pewno tych dnia codziennego. I wiecie co różni mnie od was? To, ze nie znamy tych samych. Bo oni są bohaterami po cichu, nie dla lajków na FB.

Odpowiedz