Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
681 750
-

Zobacz także:


S sttk
+5 / 5

Te pociagi jezdzily od lat 1960-tych. Zapytałem kiedys maszyniste jednego z nich o date produkcji wehikułu: 1972. Tak, 43 lata.

Odpowiedz
Trepan
+2 / 4

@sttk sama konstrukcja obchodziła swoje siedemdziesięciolecie kilkanaście lat temu jakoś, w sumie niewiele się zmieniło, wszystko w nich jest proste, resorowane wózki zapewniają niewiele lepszy komfort jak w towarowym, poza tym zwykłe pudło, w środku prosty grzejnik, oświetlenie i zamontowane do tego silniki plus akumulatory. co można modernizować w takim składzie? lepszy akumulator założyć, sprawniejsze i oszczędniejsze silniki, wydajniejszy grzejnik i lepszą świetlówkę, więcej pomysłów nie mam. swoją drogą pociągi przed wojną kursowały szybciej i bardziej niezawodnie/punktualnie niż dziś.

~HA_HA_PFFFFF
0 / 0

@yankeers stać jak na pedo lino za setki milionów ale samo założenie kilkunastu spółek P (Kupa) P świetnie to uniemożliwia .... A tak od 20 lat jak pamiętam Wakacje i w uj ludzi upchniętych pod korek byle się jechało jak po 4 godzinach się usiadło to luxus ...

S sceptyk00
-2 / 2

nie. autor zdjecia zrobil kopie b/w

stachuW
-1 / 1

No co ty? ...

tomxy
+10 / 12

Tja a Impulsy Newagu i Elfy Pesy tak dla zmyłki pomykają co ?

Odpowiedz
tomxy
+4 / 8

76 elfów, 77 impulsów, do tego dodaj 14WE i tych jaskółek robi się całkiem sporo... no ale do propagandy to pasować nie będzie

~asd2
0 / 4

@kazek29 weź wyjdź dobra?? na siłę szukasz co jest jeszcze nie tak z Polską? na pewno naród jest nie tak

~wspomnienczar
+1 / 9

a ja tesknie za tymi pociagami, maja swoj klimat, ten stukot na torach... a nie pendolino sredolino...

Odpowiedz
~osw
0 / 0

dzięki środkom unijnym zyskały nowe barwy

Odpowiedz
Trepan
0 / 0

Fake, teraz są przemalowane na czerwono-szary, żółto-niebieskie były wcześniej.

Odpowiedz
R reyden
+1 / 1

Nie jest tak źle .

EN57 wyprodukowano ~1 400 sztuk , nie wiadomo ile jest ich obecnie na stanie PKP PR i lokalnych przewożników .

Nowoczesnych EZT ( Elf , Impuls , Flirt ,Acatus,14WE , 19WE/20WE ip. ) jest ~200 sztuk , wliczając Pendolino i Flirty zamówione dla IC będzie ich z 240 sztuk nowoczesnych EZT .

Do tego część EN57 przeszła modernizacje - ~230 sztuk zostało zmodernizowane ( różne wersje ) , kolejne 75 sztuk jest w trakcie modernizacji albo niedługo ją przejdzie .

Odpowiedz
I konto usunięte
0 / 2

Jakbyście zestawili z pierwszym w Polsce elektrycznym składem z 37 roku to też by się niewiele różniły.

Odpowiedz
kriseq1970
+1 / 1

Ehhh ... wystarczyło w fotografii nałożyć filtr usuwając kolory ...i już jazgot.

Odpowiedz
K kzkkolejarz
0 / 0

Ten Elektryczny Zespół Trakcyjny nie należy do PKP!!! Jedyną spółką oferującą przewozy pasażerskie należącą do grupy PKP jest PKP InterCity. A, zresztą zobaczcie sobie jak wyglądają pociągi w Niemczech. Też nie jest tak idealnie, na ekonomicznych składach też jeździ stary tabor. W Polsce jeśli zapłacisz więcej to pojedziesz też 100% lepiej (i nie chodzi mi tylko o Pendolino) ale o zwykł pociąg EIC.

Odpowiedz
B Bischoop
0 / 0

Wpierw praca i godne wypłaty niech będą. Co z tego że nowoczesne pociągi będziemy mieli jak nie będzie stać by nimi podróżować...?

Odpowiedz
~ed_wood
0 / 0

Chyba dawno pociągiem nie jechałeś, a masa kretynów klika mocne - PKP może z punktualnością nie jest najlepsze ale tabor w 90% ma nowy lub w miarę nowy - pisze na podstawie własnych doświadczeń. więc jeżeli u ciebie takie jeżdżą tzn że mieszkasz w jakiejś zabitej dechami dziurze

Odpowiedz
R reyden
0 / 0

Zacznijmy od tego która spółka PKP.

PKP Cargo :) , PKP IC , PKP PR czy niepowiązane z PKP regionalne koleje jak Koleje Śląskie czy Małopolskie itp .

PKP C EZT w ogóle nie ma , PKP IC ma ich może 20 ( licząc Pendolino , bez nich na razie nie ma żadnych EZT ) , w przypadku wagonów jest lepiej ale nie 90% tylko znacznie mniej - powiedział bym 30-40% lub trochę więcej .

PKP PR to w większości EN57 + ich odmiany i modenrizacje , do tego trochę wagonów i nowszych EZT .

Najlepiej wygląda sytuacja w przypadku regionalnych przewożników , tutaj często większość taboru jest nowa lub kilkuletnia , tyle że ci nie mają po kilka set EZT czy wagonów jak PKP IC / PKP PR .