Demotywatory.pl

Menu Szukaj

Mateusz Grzesiak pisze: Uchodźcy nie są katolikami

Wśród Polaków jest ponad 90% katolików. Najważniejszymi dla nich zasadami są m.in.: miłość do Boga i do bliźniego, działanie we wspólnocie, czynienie innym tego, co chcemy, aby czyniono nam, traktowanie bliźniego swego jak siebie samego, bycie dobrym. Uchodźcy nie są katolikami, a więc nie rozumieją naszych zasad. W imię tego właśnie dobra nie powinni być wpuszczeni do Polski.

Uchodźcy się w Polsce nie zasymilują

Długie lata budowaliśmy naszą demokrację i polskość. Te 2000 osób, które do nas miałoby przyjechać, nigdy się nie zasymiluje. Kobiety będą chodziły w chustach na głowie, a nasze chodzą bez chust. Mężczyźni będą odwiedzali meczety, a nie kościoły. Co więcej, prawdopodobnie będą gardzić schabowym i piwem, bo nie jedzą wieprzowiny i nie piją alkoholu, a więc nie zaakceptują polskiej kuchni. Prawdziwa asymilacja jest wtedy, gdy wszyscy są tacy sami!

Uchodźcy są terrorystami

Na świecie jest ponad miliard muzułmanów, a przecież wszyscy muzułmanie to potencjalni terroryści. Wśród tych 2000 osób, które rzekomo uciekają z objętych wojną terytoriów, na pewno są tacy, co specjalnie rzucają wszystko w swych krajach i ryzykują życie, podróżując wraz z małymi dziećmi na niebezpiecznych na łodziach, by zniszczyć Pałac Kultury, nasze dobro narodowe. Wysadzą się w powietrze, bo przecież właśnie z tego powodu wyjechali z Syrii czy objętej wojną części Afryki, aby tutaj zabijać ludzi!

Unia Europejska powinna się nimi zająć

Polska nie jest najbogatszym krajem Unii Europejskiej, więc to Niemcy, Austria lub Francja powinny przyjąć uchodźców. Nas na to nie stać, my sami potrzebujemy pomocy. Dlatego bardzo chętnie korzystamy z nowych autostrad budowanych dzięki pieniądzom z Zachodu, bierzemy udział w darmowych szkoleniach i chodzimy do fundowanych przez nich szpitali. Ważne jest, by to zrozumieć - Polakom się należy! Z problemami Unii nie chcemy za to mieć nic wspólnego.

Uchodźcy odbiorą nam nasze miejsca pracy

Jak my jeździmy w ilościach setek tysięcy do Anglii, Niemiec i Irlandii, to wspieramy lokalny rynek będąc dobrymi pracownikami. Nie odbieramy miejscowym pracy, my tylko uzupełniamy to, czego im tam brakuje. Za to uchodźcy, którzy tu przyjadą, na pewno będą pracowali „za grosze”, przez co Polacy stracą pracę. To wcale nie jest związane z gospodarką wolnorynkową, z tym, że pracodawca wybiera lepszego pracownika, z tym, że część naszych jest zbyt leniwa, żeby podnieść swoje kwalifikacje, ale z faktem, iż Polacy powinni dbać o Polaków.

Pamiętamy, jak to było przez ostatnie 200 lat z nami

W ciągu ostatnich 200 lat miliony Polaków uciekały z kraju do innych państw w poszukiwaniu lepszego życia. Wjeżdżali na nieznane ziemie z całymi rodzinami, bo nie chcieli ryzykować życia swych rodzin i nie mogli znieść obecności niechcianego okupanta. W ciągu ostatnich lat wyemigrowały do Anglii setki tysięcy Polaków, którzy zostali tam przyjęci. Ale te 2000 emigrantów… to jest inna sytuacja.

Uchodźcy nas zmienią

Przecież Polacy są wspaniałą nacją! Komunikują się w pozytywny sposób, a te historie o najgorszym na świecie hejcie głoszą jacyś niedorozwinięci debile. Słyniemy z tolerancji, poza oczywiście takimi zboczeniami jak małżeństwa „hetero - inaczej”, które wprowadzili niesłusznie w większości państw Unii. Jesteśmy otwarci na dialog i rozmowę z idiotami, którzy mają odmienne zdanie niż my, jesteśmy wierzący i wykształceni, dzięki czemu wiemy, że jeśli ktoś jest zwolennikiem in vitro, to się w piekle będzie smażył. Po co zmieniać coś, co już jest dobre?

Mamy inne od nich wartości

Nasze dzieci chodzą do szkół, a ich dzieci pracują od wczesnych lat. My oglądamy w telewizji dobre seriale i konkursy, a oni nie mają telewizji. My w internecie możemy oglądać całymi nocami ściągane za darmo filmy (tylko idiota by płacił), a oni nie mają internetu. My chcemy się bogacić, a oni nie mają w ogóle pracy. I jak tu ich wpuścić, skoro są tak inni?

Ich obecność będzie miała wiele negatywnych skutków

To aż 2000 osób, więc biorąc pod uwagę, że powierzchnia Polski to 312.000 km2, to aż 1 uchodźca przypada na 156 km2. Warszawa ma 517 km2, tak więc w samej stolicy byłoby ich aż 3! Trzech uchodźców! Szansa na spotkanie któregoś z nich jest więc praktycznie żadna, ale kiedy się go spotka, to przecież może od razu zgwałcić, poderżnąć gardło albo się wysadzić w powietrze.

Obrazki martwych dzieci to manipulowanie uczuciami

Jeśli widzisz martwego 3-latka i odczuwasz ból, zostałeś zmanipulowany. To granie na prymitywnych emocjach odwołujących się do miłości rodzicielskiej i rzekomej bezbronności tego chłopca. Pamiętaj więc, że jeśli jesteś rodzicem i szkoda Ci małego, niewinnego dziecka, które umarło uciekając z kraju, w którym mogło stać się niewolnikiem albo nastoletniej dziewczyny, która mogłaby być zgwałcona i sprzedana za równowartość 100 zł, to absolutnie nie daj się wkręcić w tandetną wrażliwość. Pozostań obojętny i jeśli jest Ci przykro i chciałbyś im pomóc jak człowiek człowiekowi, to nie ulegaj tej manipulacji.

Uchodźców powinno się zamknąć w obozach

Gdyby już doszło do tej strasznej tragedii, jaką byłoby przyjęcie tych wszystkich ludzi, wówczas należy ich zamknąć w obozach. W nich mogą pozostać tacy, jacy są, bez ingerencji w naszą kulturę. Nie ma wtedy żadnego ryzyka, że poznamy ich zwyczaje. Że dowiemy się od nich czegoś innego. Że zarażą nas swoimi poglądami na świat i opowiedzą historie, które nas i tak nie interesują, bo mamy własne problemy na głowie. W Europie było wiele obozów, mamy duże doświadczenie i nie będzie problemów z ich zbudowaniem.

Należy być sobą

Europa Zachodnia dała się wkręcić i już nazywa Polskę krajem ksenofobów i wypomina, jak rzekomo to my uciekaliśmy przez lata do niej, a teraz odgradzamy się murem. Oni są naiwni, a my umiemy być sobą. I co z tego, że piszą o nas w negatywnym świetle? Że do niemieckiej opinii o byciu złodziejami samochodów, brytyjskiej o wykorzystywaniu socjalu, holenderskiej o imprezowaniu i odbieraniu miejsc pracy, bądź francuskiej o byciu tanimi, wąsatymi robotnikami pijącymi dużo wódki, właśnie dodaliśmy nową o byciu nietolerancyjnymi i niewdzięcznymi ksenofobami? W ogóle nie powinniśmy się przejmować, że świat widzi w nas zaściankowy egoizm, że istnieje przepaść kulturowa i intelektualna między Starą a Nową Europą, że zaskarbiamy sobie w ich oczach markę prymitywnej nacji. Najważniejsze jest przecież to, co myślimy o nas samych.

Uchodźcy tak naprawdę nie są uchodźcami

Te 49% uchodźców pochodzących z Syrii to przesadzona cyfra. Wszyscy wiedzieli na YouTube, że większość z nich stanowią młodzi mężczyźni, którzy tak naprawdę jadą po lepszą pracę i tylko ciągną za sobą kobiety z małymi dziećmi. A oni nie powinni tu przyjeżdżać, powinni zostać tam, gdzie byli i patriotycznie wypełniać swój obowiązek, tak jak na przykład Polacy w Anglii czy Holandii.

Uchodźcy wezmą wszystko, co nasze

Całe szczęście że Polacy mają swój rozum i nie robią takich głupot jak np. premier Finlandii Juha Sipila, który odda im swój własny dom. Mądrze napisała jedna patriotka, że pewnie jeszcze odda im swoje córki, bo przecież oczywiste jest, że kobiety można oddawać będąc mężczyzną, a wszyscy muzułmańscy mężczyźni chcą te kobiety brać. Zaczną od domów, potem będzie praca, kobiety i dzieci, a na końcu nas nie będzie! Polska powinna być tylko dla Polaków!

Mamy własne problemy

Nie potrzebujemy nowych problemów, bo mamy własne. Mnie, na przykład, zepsuł się samochód, a mam się niby przejmować tym, że z Budapesztu do Austrii uchodźcy szli na pieszo? Moje dziecko poszło niedawno do szkoły i grypę już przyniosło, a ja mam jakimiś martwymi ciałami nieznanych mi ludzi, o innym kolorze skóry, głowę sobie zawracać? Polska ma własne problemy, które na szczęście zostaną rozwiązane po nowych wyborach parlamentarnych.

+
254 711
-

Zobacz także:


quintus2610
+11 / 35

Poczytajcie o planach 3 wojen światowych. 2 pierwsze wojny zostały zaplanowane i wykonane z chirurgiczną precyzją. 3 wojna ma być wojną z islamem, więc wsadzają wszędzie, gdzie się da muzułmanów, by zasiać niezgodę i wzmóc wszędobylski chaos. Przecież to takie oczywiste. 11 września 2001 - wewnętrzna robota, od której wszystko się zaczęło. Dwie wojny - Irak i Afganistan, całkowicie pozbawione uzasadnienia. Cele były trzy - ropa, narkotyki i totalny zamęt w regionie, stworzenie podstaw pod Państwo Islamskie. Potem obalenie Kadafiego, który podobnie jak Saddam trzymał wszystkich za ryja, wojna w Syrii i już mamy uzasadnienie migracji setek tysięcy muzułmanów do Europy. Politycy, którzy są jedynie marionetkami w rękach światowej agendy, jak i media będące jej rzecznikiem, robią nam wodę z mózgu i szykują rozpierduchę, jakiej świat nie widział.

D daila
+1 / 9

chyba tylko ja sie z Toba zgadzam. .....smutne.

~TomekTychy
+7 / 11

@Lukki
@Lukki Nie można wyciągać ręki do kogoś kto gardzi twoja kulturą,będzie próbował zmienić twój styl życia i nie jest wdzięczny za pomoc jakiej mu udzieliłeś a na dodatek jego postawa jest wysoce pretensjonalna.
Pojedź sobie najlepiej do Paryża i przejdź się do imigranckiej dzielnicy,bankowo będziesz miał pełne gacie ze strachu bo oni się nie patyczkują z "białymi" na swoim terenie.Tam zobaczysz jak zwarte grupy stanowią uchodźcy/imigranci z państw arabskich i afrykańskich.Bardzo niewielki procent tych ludzi się asymiluje.Potem przejdź się do tamtejszego ośrodka pomocy społecznej gdzie wypłaca się zasiłki gdzie w dzień wypłaty ustawia się kilkusetmetrowa kolejka po zasiłki ludzi którzy mieszkają we Francji od wielu lat.
Wiadomosci mam z pierwszej ręki od kolegi który pracuje pod Paryżem i regularnie przysyła mi filmiki pokazujące jak przybysze szanują swój nowy dom i zwyczaje w nim panujące...

nisha
+4 / 6

@TomekTychy Popieram cię w 100%. Ja byłam świadkiem jak czarnoskóry zaczął rzucać się do gościa który spojrzał w jego stronę i się roześmiał. Wytłumaczyć się nie dało że z jego znajomych coś śmiesznego powiedział kiedy on spojrzał w jego kierunku i nie było to rasistowskie ani nic. Wydaje mi się że dotyczy to sporej liczby ludzi wyjeżdżających za granice. Tyle że na ulicy Polaka i Niemca nie odróżnisz na pierwszy rzut oka i może się wmieszać w tłum. Mając jednak do czynienia z imigrantami z np. Syrii już łatwo zgadnąć. Do tego jeśli tacy imigranci się zbierają to tworzą się właśnie te "ich dzielnice" zazwyczaj zamknięte, tylko dla swoich. Każdy obcy jest traktowany jak wróg. Po co tworzyć sobie coś takiego w Polsce?

Lukki
-2 / 2

@TomekTychy Gdzie ty urojeńcu znalazłeś w mojej wypowiedzi fragment o wyciąganiu ręki do uchodźców i imigrantów? Bierzesz coś czy byłeś pijany pisząc do mnie i pomyliłeś mnie z kimś innym?

delafere
+29 / 43

Niezła manipulacja. Każdemu kto chce zagłosować proponuję obejrzeć galerię do końca. Autorze wyłudziłeś "Mocne", głównie w sumie jadąc na opinii swoich wcześniejszych demotów, ale gwarantuję Ci tu na piśmie, że to był ostatni raz.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 September 2015 2015 14:00

Odpowiedz
~Arystoteles
+26 / 36

To jest demagogia. Mam serce i jestem na to wrażliwy, ale wiem że jeśli teraz nie powiemy temu bardzo wyraźnie STOP to przyjedzie ich 10x, 100x albo 1000x tyle - i zginie więcej dzieci... Wszystkich nie przyjmiemy, robienie nadziei i brak zdecydowania tylko pogarsza sytuację. Śmierci tego dziecka jest winny ktoś kto od początku nie powiedział wyraźnie że nie przyjmujemy imigrantów. Trzeba przewidywać skutki działań w perspektywie dłuższej niż czas życia news-a.

Odpowiedz
S slony12
+1 / 5

dokladnie w Polsce nie zyje sie rewelacyjnke ale jest wiele krajow w ktorych zyje pewnie z 2mld ludzi ktorym zyje sie gorzej i co powinnismy im otworzyc granice? w samej ue jesg bardzo duza dysproporcja rozwoju i poziomu zycia k chcialbym przypkmniec ze wstepujac do ue np do niemiec mielismy przez pierwsze lata mielismy ograniczenia w zatrudnieniu.

gdybh ue zajela sie poziomem zycia i bieda ramach ue to okqzaloby sie ze zgodnie ze wskaznikami jakke kbowiazuja w niemczech czy angli w pllsce przynajmniej kilka milionow ludzi powinno otrzymywac po kilkaset euro socjalu bo zyja ponizej poziomu egzystencji , a kilkaset tysiecy rodzin powinno dostac mieszkania socjalne bo zyja w tragicznych warunkach z dziecmi ... ale ue zamierza od nas wymusic minkmalne standrdy dla uchodzcow czyli mieszkania socjalne przed polskimi rodzinami w ttudnej sytuacji i socjal jaki moga pomarzyc polacy w trudnej sytuacji .

podobna sytuacja jest z wiezniami ktorzy maja zagwarantowane minimalny metraz i minimalny standard wyzywienia czego nie maja ludzie starzy w domach opieki ...

S slony12
+1 / 1

marcinq84 jakim cudem biurokracja ue ma oddzielic imigrantow od uchodzcow ? wystarczy ze ktos przyjedzie z paszportem kraju w ktorym jest wojna ... ue nie potrafi nawet wsrod swoich obywateli powstrzymac ludzi ktorzy walcza w ramach isis .

obecnie kilkaset tys ludzi stara sie o azyl w ue . zagadka ilu z nich jest muzulmanskimi terrorystami dla ktorych celem zycia bedzie zrobienie podobnej akcji na world trade center w usa? ja obstawiam minimum kilka tysiecy z czego jwsli kilkuset sie dostanie do ue sprowadzi swoja "rodzine" i bedzie juz kilka tysiecy

~Zając_Zagłady
+29 / 33

@delafere To nie żadna manipulacja, po prostu większość, która dała mocne, nie zrozumiała, że autor jest za pomocą dla uchodźców. Dali się nabrać, bo nie wczytali się w tekst, tylko zadziałali na zasadzie impulsu, bo zobaczyli obrazki. Autor pokazuje ludziom ich obłudę, ci jednak myślą, że jest z nimi - i klikają.

Odpowiedz
~oipio
+9 / 15

Dokładnie czytajcie to ze zrozumieniem i nie udostepniajcie!

H Hanuch
+13 / 23

Weź sobie kilku do domu...
Bo jeśli myślisz - że skończy się na 2000, to się GRUUUBO MYLISZ

Odpowiedz
S slony12
+1 / 3

juz mowia o tym ze Polsce przypadnie 5,5% a ze w samej ue jest dzis kilkaset tys i oo takiej reklamie jaka robia ludziom za granica Niemcy i Austria to w przeciagu kilkj lat bedzie kilka milionow dajmy ze 2mln x 5% =100.000

~stop_propagandzie
+68 / 88

SPROSTOWANIE TYCH BZDUR PISANYCH PRZEZ MATEUSZA GRZESIAKA. Czy Anglia była muzułmańska, jak Polacy tam wyjeżdżali? Nie! bliższa kulturowo. Polacy w Anglii w zdecydowanej większości pracują, to raz. Dwa 80-90% Polaków na wyspach włada angielskim na przyzwoitym poziomie i asymilują się, a imigranci Nie. Sam Steve Terret o tym mówił jak był gościem w tvp. Muzułmanie gardzą homoseksualistami. U nich to jest choroba, jak homoś nie da się wyleczyć, zrzuca się go z w wysokiego budynku, czy skały, zgodnie z ich religią pokoju Islamem. W Islamie nie ma miejsca na głoszenie własnych poglądów, demokracje. Skoro muzułmanie to tacy wykształceni ludzie, to dlaczego nie pracują na wysokich stanowiskach, tylko żyją z zasiłków. Jakim cudem dziennikarzyny sprawdziły, że wszyscy to wykształceni ludzie? Bo powiedział tak jeden uchodźca? Przytłaczająca większość, to mężczyźni, jak Węgrzy chcieli pobierać odciski palców, to uciekali, większość nie posiada dokumentów, celowo je niszczą, są na to dowody. Poziom intelektualny u nich rzeczywiście jest wysoki, uczeni w Arabii Saudyjskie stwierdzili, że ziemia jest płaska, że kobiety rodzą kalekie dzieci, dlatego że jeżdżą samochodami, a prawda jest taka że sypiają z bliskimi krewnymi, aby łatwiej dzielić majątek w rodzinie (pazerność) DNA nie może być dowodem w przypadku gwałtu i wiele podobnych bredni. Islam nie toleruje niewiernych, czyli ateistów, chrześcijanie są Ludem Księgi, więc ciut mniej nimi gardzą (Jezus występuje w Islamie jako prorok Isa), według muzułmanina ateista trafia do piekła, chyba że przyjmie Islam. Komórki,TV,internet są w krajach muzułmańskich, więc przestań łgać, nawet Kurdowie na pustyni mieli laptopa z internetem, zamieszczając relacje z konfliktu. Kolejny bełkot, że będzie ich mało, we Francji, Anglii, Niemczech, Szwecji tez było ich mało, a po kilku latach bardzo dużo (wyż dem.), w Danii urządzili sobie marsz z flagą Państwa Islamskiego, w Szwecji po morderstwach i gwałtach dostają prace społeczne (muzułmanie i czarni), Sztokholm jest europejską stolica gwałtów, w Szwecji jest 55 "stref zakazanych" (no-go-zone) we Francji, Anglii, i innych krajach też robią takie strefy kontrolowane przez imigrantów. Norwegia goni Szwecję w gwałtach,Francja burzy kościoły lub przemienia je na meczety. Muzułmanie nie integrują się, więc przestań pier... głupoty. Na wyspie Lesbos (Grecja) zastraszają ludzi, rzucają kamieniami w domy Greków. Turcja, Jordania powiedziały jasno, że nie przyjmą uchodźców chrześcijańskich, Izrael też nie przyjmie uchodźców z Syrii, powstanie ogrodzenie na granicy z Jordanią. Liga Państw Arabskich (google jak ktoś nie wie co to) musi rozwiązać problem tych uchodźców. Bogaci zasrańcy pławiący się w luksusach nie chcą pomagać swoim braciom w wierze, no nieładnie, przecież obowiązkiem każdego muzułmanina jest danie datku (Jałmużna, zakat) i pielgrzymka do Mekki, przynajmniej raz w życiu. Jak szejkowie im pomogą, to będą żyli razem w zgodzie z Islamem i dostatku, a do Mekki będą mogli jeździć co tydzień. Zobacz jak my chcemy dla nich dobrze, a ty antyPolaku, chcesz dla Polski i Europy zguby w postaci terroru i gwałtów, a dla muzułmanów męki z niewiernymi, nieładnie. W pociągu uchodźca chciał zabić z ak47 wszystkich pasażerów, gdyby nie reakcja dwóch wojskowych, którzy byli pasażerami, w Polsce jest 200 osób wspierających IS, w Hiszpanii 800 i cała masa w Anglii, Francji, Niemczech itd.W Anglii na portalach "pokojowi muzułmanie" odgrażają się, że przejmą GB, że angielskie kobiety będą rodzić ich dzieci, narzucą szariat, a Angole będą tylko patrzeć. Plują im prosto w twarz. Pokój, asymilacja, tolerancja pełną gębą. Nie znasz tematu, to MILCZ chłopczyku. Kierowniczka Włoskiej placówki została zbiorowo zgwałcona przez twoich uchodźców, tacy oni tolerancyjni i pokojowi. Zabierz kilku do domu i zapoznaj z żoną.

Odpowiedz
X xnxn
+9 / 13

Dobrze napisany komentarz.

C clayaria
+5 / 9

święta racja! jak chcemy być tacy dobrzy, poukładani, chrześcijańscy, to pomóżmy biednym, chorym dzieciom w Polsce!! Naprawę świata zacznijmy od własnego podwórka!

D daila
+3 / 7

jestes moim/ja idolem/ka!Pozdrawiam! Takich polakow na trzeba!

F fifilifi
+1 / 3


Dzięki że to napisałeś ,oszczędziłes mi tego trudu :) Świat oszalał tak ciężko jest dziś bronić tego co prawe i rozsądne.

I Ines855
-1 / 5

nie znoszę generalizowania. oczywiście wszyscy Ci ludzie uciekający przed śmiercią to są terroryści, a wszyscy Polacy to dobrzy i wierzący ludzie. tyle wśród nich terrorystów, ile wśród Polaków morderców, gwałcicieli i złodziei. w każdym narodzie się zdarza, w Poznaniu czy Warszawie nawet teraz zdarzają się przestępstwa, wiesz? większość muzułmanów wyśmiewa głupoty głoszone w Arabii Saudyjskiej, jakbyś znał arabski poczytałbyś sobie fora ksenofobie. widać nigdy nie byłeś w Londynie. wielu ludzi pochodzenia arabskiego to normalni zasymilowani ludzie- studiują, pracują i modlą się, tak jak my. Tylko w inny sposób. Wiele kobiet nosi chusty, wiele nie. Nasze zakonnice też wyślesz do piachu, bo zasłaniają włosy? puknij się. jedyne, z czym mogę zgodzić się w Twojej wypowiedzi to okrutna reakcja Ligi na całą sytuację. Mieszkam w Londynie, widzę plusy i minusy mieszanki kulturowej. Przyjeżdżając do Polski czuję się bezpieczniej, ale nie dlatego że boję sie muzułmanów. W UK boję się Rumunów, Cyganów i Jamajczyków. Na taką samą ilość muzułmanów przypada jeden terrorysta, na jaką ilość Polaków przypada Mariusz Trynkiewicz czy inny zbok. Nie jestem zwolennikiem otwarcia szeroko granic, ale mam serce i niestety czasem się ono odzywa. Ci ludzie tam giną, kobiety, ba! Dziewczynki są gwałcone i mordowane przez ekstremistów. Powiesz, że w Węgrzech sami faceci... Bo ich rodziny czekają w Turcji na mężczyzn, którzy przejdą Europę i zaproszą ich w programie łączenia rodzin (czyt. Szwecja czy Niemcy). Popatrz na dwie strony konfliktu, nie tylko jedną. Większość z tych ludzi to takie same małe szaraczki jak ty czy ja. Amen.

~stop_propagandzie
0 / 0

Prowokacyjnego wpisu coacha Grzesiaka? haha. Zobaczył jak lajki na FB mu topnieją (teraz lewaki nabijają), to wymyślił, że to prowokacja, taki eksperyment, dlatego częściowo się zdystansował, tylko dlatego że macie dalej przychodzić do niego na spotkania, kupować audiobooki. Sporządził analizę na FB, w której dalej wylewa pomyje na Polaków swoimi manipulacjami. Jego argumenty są absurdalne pełne manipulacji. On z wyższością próbuje stawiać siebie jako mentora, wzór, nauczyciela, znawcę wszystkiego, a prawda jest taka, że chce wmusić multikulti przez wywarcie na was presji, abyście zrezygnowali z własnego zdania, tylko dlatego że jest ono niemodne (niepoprawne politycznie), to manipulant. Co on za idiotyzmy pisze, chce edukować Polaków i Muzułmanów. Cała Europa już przed nim edukowała i jakoś poniosła fiasko i multikulti się nie sprawdziło, a zagraża zwykłym obywatelom i będzie groźniejsze na przestrzeni lat. Wszystkie statystyki są miażdżące, to Oni nie asymilują się,nie pracują,są roszczeniowi,popełniają przestępstwa itd. To nie są czasy odbudowy gospodarki Francji po II wojnie, tamci się zasymilowali (często zaniechali Islamu,francuskie kolonie) pracowali i stali się Francuzami, a obecnie nawet Oni obawiają się tych dzisiejszych imigrantów. On nie ma zielonego pojęcia o Islamie, Sunnie, Hadisach, Szariacie, Dżihadzie,Halali itd. Myśli że jak był na wycieczce w Dubaju, w Turcji jadł lody na wesoło, w Egipcie kupił kilka dzianin,skorpiona w szkle i palił szisze w Tunezji, to zna świat muzułmański, niech nie będzie śmieszny. Oni wypierają całą kulturę europejską na rzecz Islamu. W tej swojej żałosnej analizie ciągle podtrzymuje stanowisko z tego demota. Z takim infantylnym bełkotem jaki prezentuje, dawno się nie spotkałem. Niech lepiej wspomni o swoim kliencie Marku Falencie i technikach NLP. NLP czyli programowanie neurolingwistyczne. Dla większości psychologów to pseudonaukowa papka bazująca na psychomanipulacji i socjotechnikach. O panu Grzesiaku piszą: "Jego działalność i techniki wywierania wpływu poddawane są krytyce, m.in. w tygodnikach Polityka, Newsweek i Tygodnik Powszechny.W artykule Misja Mateusza, zamieszczonym w Tygodniku Powszechnym w czerwcu 2015 roku, jego byli współpracownicy i coachowie twierdzą, że Grzesiak psuje opinię ich branży i jest raczej nieprzeciętnie utalentowanym mówcą motywacyjnym niż coachem i trenerem. Zarzucają mu również brak stałych poglądów w głoszonych treściach, niekonsekwencję pomiędzy głoszonymi poglądami a prezentowanymi zachowaniami, kłamstwa, agresję słowną, seksizm, eksperymentowanie na klientach. Ponadto autorka artykułu zawraca uwagę, że Grzesiak nie jest certyfikowany przez wiodące organizacje szkolące coachów w Polsce oraz nie podlega superwizji. Zarzuca mu także, że zaciera ślady poprzednich aktywności, m.in. związków z NLP."- żródło Wikipedia A usługi tego pan do tanich nie należą. Środowisko w jakim się obraca TVN,celebryci,Falenta, Machała, Tomasz Lis, serwis naTemat propagandowa zabawka Lisa, Palikot,Kwaśniewski,Petru zamieszczają tam swoje wypociny, wskazuje ewidentnie z kim mamy do czynienia. A na koniec hit "pokazać Polakom zalety związanego z ich przybywaniem (imigrantów) do kraju (np. ekonomiczne)" ten sam idiotyzm co Rafała Kostrzyńskiego (ONZ) skoro Oni nie pracują, żyją z zasiłków, to gdzie zalety eko.? Wolę ściągnąć wszystkich Polaków, niż wydawać pieniądze na "kołczów", którzy będą chcieli ich szkolić.

DarknessAndMadness
0 / 4

Gdyby Tu byłą stosowana zasada "Bezwzględnego pomagania", to pomocą dla imigrantów jest skrócenie ich cierpiena, powiedzieć im, że mogą sobie księżyc wziąć, to polecą. I problem z głowy. Pomysłz wyspą jest niezły, ale taką z bestiami i świniami jako pożywienie.

Odpowiedz
Albiorix
0 / 6

Jest trochę powodów do obaw w kwestii obecnej migracji ale te tutaj są z dupy.

Odpowiedz
~Er
+2 / 4

@Albiorix Przeczytaj opisy.

krzepki_alojz
-4 / 6

Autorze demota, gdy wszyscy są tacy sami to jest to pieprzony obóz koncentracyjny. Na szczęście jesteśmy różni. Nawet w Polsce nie wszyscy są katolikami, jedzą schabowy i piją wódkę. A jeżeli myślisz, że tak jest to mi cię szkoda.

Odpowiedz
~Er
+3 / 5

@krzepki_alojz Akurat obozy koncentracyjne były bodaj najbardziej zróżnicowanymi rasowo i światopoglądowo miejscami w III Rzeszy.

krzepki_alojz
-2 / 2

@Er ale mieli równo przerąbane, nieprawdaż?

Malinator
+5 / 11

Na początku myślałem, że po prostu jesteś głupi, ale gdzieś w połowie galerii zrozumiałem, że jesteś zwykłym trollem.

Odpowiedz
~bardarbunga
0 / 6

Bardziej obawiałbym się uchodźców z Ukrainy. Za niski social dla muzułów.

Odpowiedz
zaymoon
-3 / 3

Rosja przyjęła już ponad milion uchodźców z Ukrainy.

krzepki_alojz
+2 / 2

@zaymoon zdaje się, że Rosja ma sporo wolnej ziemi do zaorania.

~sonia929292
-4 / 10

Kto normalny dziwi się, że ktoś ucieka od wojny? Trochę śmieszne, że tak przeciwny imigrantom kraj, sam wysyła ich tysiące na zachód. Nie mówcie o warunkach socjalnych na zachodzie i o tym jak to ci ludzie będą z nich korzystać, bo Polacy tak samo oszukują na zachodzie jak każdy inny i tak samo zazwyczaj nie są mile widziani.

Odpowiedz
DameMitHermelin
+3 / 5

Od jakiej wojny? Ojciec tego utopionego 3-latka np. chciał sobie po prostu zrobić w Grecji nowe zęby za darmo. Wykombinował, jak i większość tych socjalnych pasożytów, że każdy, kto teraz przypłynie do Europy w wannie albo na durszlaku dostanie natychmiast wszystko co zechce bez kiwnięcia palcem. Polacy w swej znakomitej większości pracują, i każdy w Niemczech, gdzie zachwycają się naszym wykształceniem, którym bijemy na głowę wszystkich innych cudzoziemców oraz samych Niemców, tudzież w Anglii, gdzie durnie nieustannie fukają na „odbieranie pracy przez Polaków” (czy to ma być równoznaczne z oszukiwaniem na socjalu???...) to przyznaje.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 September 2015 2015 14:02

~Święta_Prawda
+3 / 5

@sonia929292
A wiesz że my Polacy jesteśmy bliżsi kulturowo do Anglików, Francuzów, Niemców itd niż muzułmanie? I szybciej się zasymilujemy kulturowo niż muzułmanie i nie mamy zamiaru rozpier*olić zachodu od środka.
Po drugie z tego co wiem to w Nigerii, Erytrei i innych afrykańskich państwach skąd przybywają imigranci nie toczy się żadnych wojen.
Po trzecie przypatrz się zdjęciom imigrantów, obejrzyj parę filmów i powiedz mi ile tam jest matek z dziećmi a ilu facetów w sile wieku. I czy zachowują się potulnie czy agresywnie. Pozdrawiam

M Man_Trucker
+8 / 16

Widze, ze lewacka propaganda przybiera na sile. Osobiscie jako Polak, mam gdzies, jak na nas patrza kraje zachodnie. Dla nich i tak nigdy nie bedziemy partnerami, tylko tania sila robocza. Uwazam, ze nie tylko powinnismy wystapic z schengen, ale jeszcze dla pewnosci wybudowac wysoki mur. Tak, sam siedze za granica, w pracy, ktorej wiele osob nie bylo w stanie dostac, ale jak patrze w co nas unia chce wrobic, to sie sprzeciwiam. Syria byla kiedys terytorium zalezym. Niech kolonizatorzy ktorzy wypompowali z niej pieniadze, przygarna teraz uchodzcow w ramach splaty dlugu.

Odpowiedz
~xKOCZOWNIKx
0 / 0

Większość z tych punktów jest skopiowana z fanpage'a Mateusza Grzesiaka i w dużej mierze było to pisane z ironią i sarkazmem.

Odpowiedz
aku666
0 / 8

Wasz ukochany papa Franciszek właśnie przykazał żeby każda parafia przyjęła po jednej rodzinie. To do was rzekome 90% katolików. Idźcie mu wpi*rdolilć bo wam psuje szczucie na imigrantów.

Odpowiedz
A ainaruth
0 / 2

@aku666 w sumie papież mógł to dobrze obmyśleć.. biorąc pod uwagę że 95% 'uchodźców' to młodzi, agresywni faceci, a nie kobiety z dziećmi, rodzin tam będzie tyle, że zmieszczą się w pierwszym lepszym pałacu biskupim..

D DrobnyP
+5 / 11

Ale bzdety i lewacki populizm. Nawet nie chciało mi się doczytać do końca takich wypocin, to jakieś urojenia.
Daję "słabe" i gratuluje manipulacji, że to barachło dostało tyle "mocnych".

Odpowiedz
I konto usunięte
+5 / 15

Kto wrzucił tę lewacką pseudoironiczną propagandę na główną? Admin, please

Odpowiedz
~Azuaaa
+1 / 9

Co za debilny demot. Jestem przeciwna przyjmowaniu uchodźców. Ale poziom tego demota to rów mariański. Co za wyssane z palca oszczerstwa.

Odpowiedz
~normalny_niekatolik
-2 / 8

Co za chora istota stworzyła tego demota. Istota bo człowiekiem tego bym nie nazwał. Nie jestem za przyjęciem uchodźców bo według mnie powinno się rozwiązać problemy które skłoniły tych ludzi do ucieczki z kraju. Problem jest bardzo złożony. Ale argumenty podane przez to coś są chore. Jak jesteś katolikiem to masz głodnego nakarmić a spragnionego napoić. Nie tak? Nie ważne kim by był. Totalnie nie rozumiesz istoty traktowania bliźniego swego jak siebie samego. Całe szczęście katolików jest coraz mniej w Polsce.

Odpowiedz
mrajska
+5 / 9

Przekonałeś mnie. Przyjmijmy ich z otwartymi ramionami, chlebem, solą i zasiłkiem.

Odpowiedz
~kermit_v
0 / 2

ale brednie, najbardziej lubię te fragmenty jakim wspaniałym narodem są Polacy

Odpowiedz
szczerbus9
+2 / 6

nie wiem czego się nażarłeś autorze, ale pleciesz głupstwa. polska zawsze była i jest tolerancyjnym krajem, zwłaszcza pod względem religii, problem, że islam w rozumieniu ISIS według prawa polskiego podpada pod sektę. Tylko z jednym twoim argumentem się zgadzam, tezą, że polska ma swoje kłopoty, my też emigrujemy, a ci co zostają w kraju mają dość ciężko. na tle zachodu wypadamy na prawdę blado i czasami jak niewolnicy

Odpowiedz
A ainaruth
+2 / 2

@szczerbus9 heh.. Polska tolerancyjnym krajem.. dobry żart. Nasza kseno- i homofobia są znane na całym świecie. I dzięki nim mamy szansę jakoś przetrwać szał multi-kulti, który pogrąża Europę.

szczerbus9
+1 / 1

@ainaruth tak na prawdę nie spotkałem się z przejawami braku tolerancji samej w sobie, ale akty oburzenia, tak jak ktoś po cichu powie, że jest homo lub innej wiary to będzie z 5 minut ciszy, a później to wszyscy oleją, ale jak drugi się pokarze, że jest inny i wręcz narzuci to innym to od razu polecą kamienie, a na pewno ciężkie słowa. tak działa tolerancja, tolerujesz inność, a nie ją popierasz, nadajesz jej specjalne prawa

A AikoKuroi
+3 / 5

Nie jestem za przyjmowaniem imigrantów, bo moim zdaniem większość z nich to nie "matki z dziećmi uciekające przed wojną" tylko młodzi, agresywni ludzie szukający lepszego życia na koszt innych. Gdyby było inaczej zatrzymaliby się gdziekolwiek, a nie tabunami pędzą do Niemiec "bo tam dają więcej kasy".


Nie mniej jednak po przeczytaniu pierwszego opisu pod obrazkiem, czuje się nieco urażona- też nie jestem katolikiem a lubię swój kraj. Mam z powodu religii (nie poglądów) zostać wykluczona ze społeczeństwa. Dziękuję

Życzę autorowi dalszego działania "w miłości i wspólnocie"

Odpowiedz
aio
+7 / 15

1. Katolicy nie strzelają do turystów muzułmańskich na plażach bo taka jest wola nieba.
2. Że ma to być 2000 to już jest bajka. Nowa kwota to już 10 000 i ciągle jest tendencja wzrostowa.
3. Wśród nich znajdzie się jedna czarna owca na 1000 i zrobi robotę taka że będzie głośno.
4. Nowe autostrady tranzytowe po to by niemcy mogli wozić swoje towary na wschód. Wiele osób chce już wyjścia z Unii.
5. Imigrant będzie dostawał więcej socjalnego niż polak na emeryturze po 40 latach pracy.
6. Gdyby ruski i niemiec nam nie wchodzili na nasze ziemię nie wyjeżdżali byśmy.
7. Oni myślą że jak kobieta chodzi bez burki na głowie to się będzie w piekle smażyć.
8. Mają to co my. Dwie ręce i dwie nogi. Mogą pracować. Tylko tam im ktoś mówi - Jedź do Europy. Tam jest wszystko za free.
9. Tak tak przeliczaj na km2 imigranta to wyjdzie 3 na warszawę. Bo przecież ludzie są tak równomiernie rozsiedleni po terytorium że żyją w lasach i na polach. Idziesz do lasu na grzyby a tam imigrant. Łowisz ryby w jeziorze, a tam imigrant.
10. Widzisz płaczących ludzi na Lesbos - zostałeś zmanipulowany.
11. Może wcale nas islam nie interesuje?
12. Skoro Europa zachodnia ma nas za złodziei samochodów i pijaków to czemu my nie możemy mieć własnego zdania o imigrantach?
13. Na YouTube to widać młodych mężczyzn w wieku poborowym.
14. Niech im odda i swój tyłek jak chce. Nas niech do tego nie zmusza.
15. Mamy problemy. Nie mamy pracy dla młodych ludzi. retoryka o problemach z zepsutym samochodem jest taka, jak tego pana za oceanem, który twierdzi, że Polacy nie widzieli holokaustu tylko dziury w drogach.
16. W tv pokazują kobiety i dzieci i Wałęsę z deklaracją że ich przyjmie pod swój dach. I jakiegoś farmaceutę z Syrii. Od mojego sumienia panie Sędzio Sumienia proszę z dala.

Odpowiedz
~Pan_Talon
+2 / 8

-Rozumiem, że dostaniemy gwarancje, że po tych 2000 imigrantach których przyjmiemy, już NIGDY nie będziemy musieli przyjmować następnych.
-Dlaczego ludzie mieszkający w Polsce mają się komukolwiek odwdzięczać za to, że dużo Polaków wyemigrowało? Niech się odwdzięczają Polacy, którzy wyemigrowali.
-Jeżeli Europa Zachodnia uważa nas za ksenofobów, to na pewno nie z powodu naszego stosunku do imigrantów. wystarczy wychylić nosa spoza naszych Polskich portali typu ONET i poczytać komentarze na zagranicznych portalach
-Zdjęcie martwego dziecka jest manipulacją, ponieważ lewicowcy wmawiają nam, ze rodzina dziecka uciekała przed wojną, a tymczasem dziecko utopiło się u wybrzeża Turcji, gdzie nie ma wojny. Po drugie na wszystkich filmach i zdjęciach wśród emigrantów przeważają młodzi mężczyźni, a kobiety i dzieci są w mniejszości.
-Od emigrantów nauczymy się zapewne tego, czego uczą się teraz mieszkańcy wyspy Lesbos (dla niezorientowanych - Afgańczycy leją się z Irakijczykami i Syryjczykami)
-Oczywiście fakt, że polski budżet jest w fatalnym stanie (że aż trzeba było podwyższyć wiek emerytalny), że pacjenci w Polsce dostają głodowe posiłki, że leki na poważne choroby (Stwardnienie rozsiane - niech ci imigranci się cieszą, że są w stanie tyle przejść na piechotę) nie są refundowane, to nie jest nasz polski problem. Powinniśmy wydać więcej pieniędzy, aby utrzymywać imigrantów.
-I na deser - tylko, jeżeli jesteś za przyjęciem emigrantów, to masz własne zdanie. Jeżeli jesteś przeciwnikiem, to jesteś bezdusznym głupkiem, przyjmującym zdanie większości - proste.

Odpowiedz
L lech2
-1 / 7

Sprawa z syryjskimi uchodźcami pokazuje, że:
1. Polacy mają postawę roszczeniową i egocentryczną. Jak My mamy kłopot np. z Rosją, to oczekujemy , że wszystkie kraje Unii solidarnie staną za nami murem. Jak inne kraje unii mają problem to mamy to głęboko
2. My to chcemy socjalu w Wielkiej Brytanii, ale niech no na jakiegoś imigranta państwo polskie spróbuje wydać choć 1 PLN.....chłop żywemu nie przepuści
3. Iran w trakcie II wojny światowej przygarnął polskie dzieci, bez pytania o wyznanie, bez indoktrynacji, Widać muzułmanie byli lepszymi samarytanami i byli bardziej tolerancyjni 80 lat temu niż polscy katolicy dziś. W zasadzie to Koran nie ma nic przeciwko chrześcijanom- wprost pisze, że dobry chrześcijanin pójdzie do nieba i wyznaje tego samego Boga i tą samą "Księgę". Inne poglądy są sprzeczne z koranem. A że w praktyce różnie bywa...No cóż w naszych ewangeliach tez jest jakoś nakaz miłości bliźniego, wrogów itp. Jakoś to nie przeszkodziło "dobrym" katolikom napadać na sąsiednie kraje, mordować niewinnych, księżom z ambony nawoływać do zabijania itp. W każdej społeczności jest pewien procent złych ludzi, który aby uzasadnić swoje złe uczynki dorobi odpowiednią do tego ideologie
4. Nie przyjęcie imigrantów będzie miało negatywne konsekwencje dla Polski- zapomnijcie o wsparciu w sporach z Rosją (chyba, że to wsparcie będzie korzystne dla zachodu). Przy następnym podziale kasy z Unii dostaniemy mniej- na 100% w negocjacjach nam to wypomną. Socjal dla imigrantów z Polski w Wielkiej Brytanii? Brytyjczycy powiedzą, że muszą poradzić sobie z uchodźcami z Syrii - dla imigrantów zarobkowych to oni kasy nie mają itp. itd. Myślice, że ludzie na zachodzie to idioci i jak polacy nie chcą im pomóc to będą dalej nam pomagać?

Odpowiedz
saf3
-1 / 5

Bardzo Ci dziękuje za ten demotywator. Choć trochę przewróciłeś mi wiarę w ludzi bo już myślałem, że zaraz zostanę jedynym polakiem z sumieniem, niezależnym myleniem i empatią..

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 September 2015 2015 13:07

Odpowiedz
~t3st
0 / 2

Jak bym TVN oglądał.... porażka ! PEŁOWSKA propaganda !

Odpowiedz
~Witkor_Orban
0 / 2

– To nie jest 150 tys., jakie chcą rozdzielić systemem kwotowym, to nie jest 500 tys. – liczba jaką słyszałem w Brukseli, to są miliony, a potem dziesiątki milionów, ponieważ morze imigrantów nie ma końca – powiedział Orban.

Jest i on Karol Młot, Jan III Sobieski. Orban nie daj się tym łajzom z Brukseli, Polacy powoli się przebudzają.

Odpowiedz
~Piddy
0 / 2

Kiepskie. Nie dotrwalem do konca... Polacy jezdza na wyspy czy do DE, ale wiekszosc zna jezyk I nie wysadzi sie w imie Boga w metrze albo autobusie. Kultura rowniez jest ZUPELNIE inna. Przyklad na to ze multi-kulti nie dziala mielismy w Jugoslawii gdzie z dnia na dzien zaczeli sie mordowac sasiedzi.

Odpowiedz
marcinqwerty
+1 / 1

@kolorowatolerancja: Tak się już zapętlasz w swojej "tolerancji", że obrazek przedstawiający człowieka innej rasy, to już dla ciebie "rasizm". Tak trzymaj ;)

M magicGT
+1 / 1

Jak zacząłem to czytać to myślałem, że to na poważnie i dopiero przy 3 obrazku zorientowałem się, że to tylko ktoś troluje :)

Odpowiedz
E Eksequtioner
0 / 0

Facet tak zmontował wypowiedź, dorzucił fotografie i oddał problem by zeszmacić ludzi, z którymi on się "zgadza".
A prawda jest taka, że w Polsce nie ma wiz. Każdy człowiek może przyjechać, kupić dom i mieszkać. Może pracować, ożenić się, spłodzić dzieci, umrzeć i być w tym kraju pochowany. Problemem jest nadawanie im specjalnego statusu i narzucanie nam obowiązku opieki. Gdyby uchodźca sam musiał utrzmać się, nie widzę absolutnie nic złego by u nas mieszkał. Jeśli chce wyznawać jakąś religię, śmiało! niech to robi! Ba! Nie ma powodu by się jej wstydził! Niech dyskutuje, rozmawia, przytacza argumenty. Jednak niech nie próbuje zdominować i zmusić kogoś do czegokolwiek. Bo Polska to kraj ludzi, którzy nienawidzą przymusu i zaoponują gdy ktoś spróbuje to zrobić.

Odpowiedz
Panda_Ray
-1 / 1

Autorze, na co ten sarkazm pod większością obrazków jak pod ostatnim mówisz, że tak ma być. No ale to mały błąd. Większym błędem są imigranci zalewający Europę pod pretekstem wojny domowej. Ja jestem bardzo tolerancyjny do pewnych granic, a te granice są wyznaczone do 2 metrów w promieniu ode mnie. Ja nic nie mam do brudasów, nawet szacunku.

Odpowiedz
~wow94
-1 / 3

słyszeliście że imigranci w Polsce mają dostać 3000euro miesięcznie na rodzinę + mieszkanie, jak to dobrze że biedne rodziny u nas dostają takie wielkie sumy i pomaga się im wyjść z nędzy

Odpowiedz
marcinqwerty
-1 / 3

Powiem wprost - Albo autor jest durniem, albo ma czytelników za durniów. Rozumowanie na poziomie dziecka z podstawówki. Krótki przykład - Polska i Unia. Że Polacy jeżdżą pracować na Zachód, że za "unijne" pieniążki się w Polsce buduje wszystko. A te unijne pieniążki to się oczywiście zbiera z drzew w brukselskich sadach, tak? Te unijne pieniądze biorą się ze składek państw członkowskich, w tym Polski. Jest różnica pomiędzy Polakiem emigrującym do Niemiec, a Arabem z Syrii imigrującym do Polski. Polska jest w UE, tak jak Niemcy. Nasi obywatele mają prawo, jako obywatele kraju Unii, do tego, żeby przekraczać granice innych krajów unii i szukać tam zatrudnienia. Żeby mieć takie prawo, najpierw musieliśmy spełnić wszystkie warunki przyjęcia nas do UE, a potem poczekać, aż określony kraj otworzy rynek pracy dla Polaków. Ale z drugiej strony, firmy Niemieckie, Brytyjskie i inne z krajów UE mogą inwestować, sprzedawać, kupować, ogólnie rzecz biorąc: działać na terytorium Polski na warunkach dużo bardziej preferencyjnych, niż podmioty z innych, poza-unijnych krajów. Imigrant z Syrii przyjeżdża spoza Europy i mamy go przyjąć, bo to nasz obowiązek. Bo on przejechał przez pół Europy, żeby się tu dostać i mu się należy. I wszelkie próby dyskutowania z tym, zbijane są nie argumentami, ale emocjonalnymi wykrzyknikami: "tacy z was katolicy?", "tu nie ma czasu myśleć, tu trzeba działać, bo ci ludzie potrzebują pomocy", "wasze zachowanie to zdrada UE, to europejska zdrada stanu!"(to akurat dzisiejszy Suddeutsche Zeitung), i tak dalej.

Odpowiedz
~wrocław7689
-1 / 3

SPROSTOWANIE TYCH BZDUR PISANYCH PRZEZ MATEUSZA GRZESIAKA. Czy Anglia była muzułmańska, jak Polacy tam wyjeżdżali? Nie! bliższa kulturowo. Polacy w Anglii w zdecydowanej większości pracują, to raz. Dwa 80-90% Polaków na wyspach włada angielskim na przyzwoitym poziomie i asymilują się, a imigranci Nie. Sam Steve Terret o tym mówił jak był gościem w tvp. Muzułmanie gardzą homoseksualistami. U nich to jest choroba, jak homoś nie da się wyleczyć, zrzuca się go z w wysokiego budynku, czy skały, zgodnie z ich religią pokoju Islamem. W Islamie nie ma miejsca na głoszenie własnych poglądów, demokracje. Skoro muzułmanie to tacy wykształceni ludzie, to dlaczego nie pracują na wysokich stanowiskach, tylko żyją z zasiłków. Jakim cudem dziennikarzyny sprawdziły, że wszyscy to wykształceni ludzie? Bo powiedział tak jeden uchodźca? Przytłaczająca większość, to mężczyźni, jak Węgrzy chcieli pobierać odciski palców, to uciekali, większość nie posiada dokumentów, celowo je niszczą, są na to dowody. Poziom intelektualny u nich rzeczywiście jest wysoki, uczeni w Arabii Saudyjskie stwierdzili, że ziemia jest płaska, że kobiety rodzą kalekie dzieci, dlatego że jeżdżą samochodami, a prawda jest taka że sypiają z bliskimi krewnymi, aby łatwiej dzielić majątek w rodzinie (pazerność) DNA nie może być dowodem w przypadku gwałtu i wiele podobnych bredni. Islam nie toleruje niewiernych, czyli ateistów, chrześcijanie są Ludem Księgi, więc ciut mniej nimi gardzą (Jezus występuje w Islamie jako prorok Isa), według muzułmanina ateista trafia do piekła, chyba że przyjmie Islam. Komórki,TV,internet są w krajach muzułmańskich, więc przestań łgać, nawet Kurdowie na pustyni mieli laptopa z internetem, zamieszczając relacje z konfliktu. Kolejny bełkot, że będzie ich mało, we Francji, Anglii, Niemczech, Szwecji tez było ich mało, a po kilku latach bardzo dużo (wyż dem.), w Danii urządzili sobie marsz z flagą Państwa Islamskiego, w Szwecji po morderstwach i gwałtach dostają prace społeczne (muzułmanie i czarni), Sztokholm jest europejską stolica gwałtów, w Szwecji jest 55 "stref zakazanych" (no-go-zone) we Francji, Anglii, i innych krajach też robią takie strefy kontrolowane przez imigrantów. Norwegia goni Szwecję w gwałtach,Francja burzy kościoły lub przemienia je na meczety. Muzułmanie nie integrują się, więc przestań pier... głupoty. Na wyspie Lesbos (Grecja) zastraszają ludzi, rzucają kamieniami w domy Greków. Turcja, Jordania powiedziały jasno, że nie przyjmą uchodźców chrześcijańskich, Izrael też nie przyjmie uchodźców z Syrii, powstanie ogrodzenie na granicy z Jordanią. Liga Państw Arabskich (google jak ktoś nie wie co to) musi rozwiązać problem tych uchodźców. Bogaci zasrańcy pławiący się w luksusach nie chcą pomagać swoim braciom w wierze, no nieładnie, przecież obowiązkiem każdego muzułmanina jest danie datku (Jałmużna, zakat) i pielgrzymka do Mekki, przynajmniej raz w życiu. Jak szejkowie im pomogą, to będą żyli razem w zgodzie z Islamem i dostatku, a do Mekki będą mogli jeździć co tydzień. Zobacz jak my chcemy dla nich dobrze, a ty antyPolaku, chcesz dla Polski i Europy zguby w postaci terroru i gwałtów, a dla muzułmanów męki z niewiernymi, nieładnie. W pociągu uchodźca chciał zabić z ak47 wszystkich pasażerów, gdyby nie reakcja dwóch wojskowych, którzy byli pasażerami, w Polsce jest 200 osób wspierających IS, w Hiszpanii 800 i cała masa w Anglii, Francji, Niemczech itd.W Anglii na portalach "pokojowi muzułmanie" odgrażają się, że przejmą GB, że angielskie kobiety będą rodzić ich dzieci, narzucą szariat, a Angole będą tylko patrzeć. Plują im prosto w twarz. Pokój, asymilacja, tolerancja pełną gębą. Nie znasz tematu, to MILCZ chłopczyku. Kierowniczka Włoskiej placówki została zbiorowo zgwałcona przez twoich uchodźców, tacy oni tolerancyjni i pokojowi. Zabierz kilku do domu i zapoznaj z żoną.

Odpowiedz
anka2351
-4 / 4

Bo kobiety islamskie noszą chusty... Wasze babcie też chodziły w chustach, i co? Bezsensowny argument. Tak samo jak reszta tej "galerii"

Odpowiedz
aniucha071191
+4 / 4

@anka2351 tylko, że nasze babcie chodziły w chustach, aby im w uszy nie było zimno i aby nie zniszczyć trwałej czapką.

~gawron12
-2 / 2

Gdyby Niemcy nie napadli na Polskę w 1939 , to dziś być może oni od nas by potrzebowali pieniędzy.

Odpowiedz
~TomekTychy
+1 / 3

Autor nie ma bladego pojęcia co oznacza termin "ksenofobia".Zapomniał dodać jeszcze że strach przed muzułmańska ekspansja to faszyzm,nazizm i ch.. wie co jeszcze!

Odpowiedz
N nieubezpieczony
+2 / 2

Przecież to był najczystszy sarkazm w jego wykonaniu. Czy wy ludzie nie umiecie czytać ze zrozumieniem?

Odpowiedz
O oliveira
0 / 2

Już Mickiewicz docenił takich polskich inteligentnych patriotów z komentarzy. Pisał o nich: "Dziady".

PS. W internetach, drogi autorze, nie używa się sarkazmu i ironii, bo zgodnie z psychologią tłumu - internauci są jako grupa tak inteligentni, jak najmniej inteligentny członek grupy. W efekcie figura retoryczna o stopniu skomplikowania większym niż "Buła, Buła, ty ch..." i tak zostanie odebrana dosłownie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 September 2015 2015 19:13

Odpowiedz
~asadret
-1 / 1

bredzis synu
iran jak przyjmowal polkich uchodzcow byl pod okupacja angilekso radziecką i nie mial nic do gadania
miliony polakow w latach 60-70-do dzisiaj poznalo juz muzułmanów i poznaje na codzien w pracy miejscu zamieszkania i na ulicy - to maja swoje zdanie i nikt ich nie chce
jak tak to tylko dzieic uchodzców - ale cherscijan
a wiesz ze moj kolega stracil obie rece - bo muulmanin mu maszyne przestawil - za to ze mial krzyzyk na szyi !!! - a potem sie smiali ze allach tak chcial - a on nie ma ani rak ani renty !!!

Odpowiedz
B bigzbig100
0 / 2

Jeden komentarz obalający te debilizmy: Ja od muzułmanów żadnej pomocy nie dostałem i nic im winien nie jestem. Nie chcę płacić im zasiłków, nie chcę, by w sylwestra spalili mi samochód.

Odpowiedz
Anui
0 / 0

po co płacić za filmy, jest przecież CDA

Odpowiedz
~welpas12222
+1 / 1

jak ktoś chce wpisywac negatywne komentarze na temat tego demota to najpierw niech sie dowie po co oni tu chcą przyjechać.
uchodżcy to w wiekszości mężczyźni(muzułmanie) jesli kazdy mężczyzna dostanie status uchodźcy to ma prawo sprowadzić rodzine do naszego kraju i tak o to w prosty sposób z 2tyś zrobi sie ich ok 20tyś (kazdy muzulmanin ma co najmniej 2 żony a co za tym idzie ok 10 dzieci)
Do tego narody te są bardzo agresywne i rozszczeniowe, kazdy z nich bedzie chciał pieniądze na życie w końcu daje mu to prawo o uchodźcach. Do tego zeby było smieszniej z pod kontroli już całkowicie wymknie się kontrola służb specjalnych nad ludzmi powiązanymi z ISIS (terrorystami)
Więc k.....wa za nim zaczniecie pi....lic o tym jak oni nie są biedni i poszkodowani to zastanówcie sie nad tym jak to wpłynie na życie waszych dzieci.....
NNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEE dla imigrantów!!!!!!!!
Zacznijcie k...wa myśleć ludzie, za chwile bedzie za późno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
~IlovPoland
0 / 0

Dla tych wszystkich co nie załapali - ten tekst jest pisany IRONIĄ. Nie wydawało wam się, że wszystko jest tam napisane zbyt dosadnie i zbyt po 'polskiemu'? Pozdro dla kumatych, którzy ogarnęli, a wszystkich zapraszam na profil grzesiaka na fb gdzie opisuje wszystkie ironie zawarte w tym tekście.

Odpowiedz
E EmilianaKotarba
0 / 0

Zauwarzyłam, ale niektórzy tak spieprzyli tymi komentarzami, że musiałam napisać komentarz, który widać poniżej xd

~aaaaaaaaaaa1
0 / 0

muzulmanin nie zabierze nikomu pracy, on do zadnej pracy nigdy nie pojdzie, bedzie zyl z socjala bo "mu sie nalezy

Odpowiedz
E EmilianaKotarba
0 / 0

Hahaha, i jeszcze kurna czego?! Co z tego, że nie są katolikami? Ja nie mam żadnej wiary! Nie żywe dzieci? DO HOLERY JASNEJ, POŁOWA TYCH ZDJĘĆ JEST PRAWDZIWE! I co mnie obchodzi że mówicie że są terrorystami? Chyba raczej 1/3 ich wszytkich! Powiem tak - dwa dni temu na placu zabaw był jakiś obco krajowiec, bynajmniej jeden z uchodźców. Miał ze sobą trójkę dzieci - jedna dziewczynka, w wieku 2-3 lat. Bawiła się, wołała ,,tata". Był chłopczyk, jakieś 2 latka, cichy i troszkę zaniepokojony gdy pojawiłam się na placu, ale stał blisko taty. I jeszcze malutkie dziecko zawiązane chustą na klatce piersiowej taty, który chuśtał się delikatnie na chuśtawce by je uśpić. Innymi słowy - doprawdy terrorystyczny widok! -,- Nie oceniajcie wszytkich tak samo do cholery jasnej! Mają inne obyczaje, ogółem są inni, ale dlatego ich podziwiam! Żeby przebyć taką drogę, do kraju, który i tak ich znienawidził, byle by przeżyć! Ten ojciec z dziećmi mówił po polsku, nie był wrogi, nie zwracał na mnie uwagi, po prostu z troską zajmował się dziećmi! Więc jeśli coś takiego jak ten demot usłyszę na ulicy, osobiście dam mu po pysku!! Pozdraiam serdecznie pana z Trzebowniska z placu zabaw, miał pan czerwoną hustę i wózek, ja byłam na roweach z dwoma młodszymi koleżankami, ten plac koło boiska. I jeszcze raz do wszytkich - nie wszyscy uchodźcy są tacy jak ta jedna trzecia!! Sami im bombardujemy kraje wraz z USA, to choć ich przyjmijmy z szacunkiem w Polsce!

Odpowiedz
Questman
0 / 0

Co za pier*****ie! Miałem okazje oglądać tych "uchodźców" we Wiedniu na główny dworcu, gdzie władze austriackie zorganizowały im "punkt przesiadkowy" i co mi się rzuciło w oczy:
- 3/4 z nich to mężczyźni w wieku 18-40 lat, nie widziałem w ogóle osób starszych 50+ - ani jednej kobiety samotnej na oko 20-40 lat, rodzin z dziećmi bardzo mało,
- patrząc na grupki osób które ubrane w markowe ciuchy(nike, adidas itp.), palące papierosy i robiące sobie zdjęcia z najnowszych telefonów, prędzej pomyślałbym że to są turyści,
- nie wiem czy im miejscowa gościnność nie pasowała ale dostając jedzenie czy napoje większość od razu lądowała w koszach na śmieci,
- darmowe wifi na dworcu "welcome refugees"
- przewóz z dworca autokarami "Vip class".
Rozmawiając kilkoma Austriakami wszyscy byli zgodni że żaden z nich nie podejmie, dostaną mieszkania socjalne i będą żyć na koszt państwa.

Odpowiedz
D der_jose
0 / 0

Zamiast całej listy argumentów "przeciw" podam tylko jeden: SPRÓBUJCIE NA ICH TERENACH POSTAWIĆ KOŚCIÓŁ. Jeśli Wam się uda, zamilknę na resztę życia.

Odpowiedz
~juliusz_starszy
0 / 0

jeżeli ktoś uczył się historii, to wie, że dla Niemców uchodźcy - to znaczy "kobiety i dzieci, na wozach konnych, bez dostępu do schronów, które w każdej chwili mogą zginąć". Tak było...ale w 1945.

Odpowiedz