Opowiadać i wymyślać pierdoły to zawsze można. Sprawę by jej założył i by ją z hukiem przegrała. No chyba, że wcześniej zechciała by go uciszyć pokaźną kwotą.
@Zibioff To jest znana postać, zapewne forsiasta. Który rozsądny, w dodatku wiedząc, że sam sprowokował swoim czynem godnym potępienia, powarzy się 'zakładać sprawę'? Mając w perspektywie w dodatku 'sławę' na cały kraj? Szaleniec, albo idiota jedynie...
@~XxX_x , Ja bym założył chociaż psów nie biję. Dodatkowo Policja i prokuratura. Pobicie, narażenie życia, ryzyko poważnych obrażeń ( nawet jeśli lał tego psa ) - to jest zagrożenie karą pozbawienia wolności do lat 3. Dodatkowo jeszcze ew. uszkodzenia np. wstrząśnienie mózgu bo stracił przytomność być może dałoby się podciągnąć pod trwały ubytek na zdrowiu albo co najmniej wyłączenie np. na 1 mc z pracy zawodowej - kwestia lekarza. To wszystko to bardzo poważna rzecz. Ględzi takie głupoty w TV dla poklasku, żeby się przypodobać tym wszystkim, którzy oglądając amerykańskie filmy w których ginie 100 osób przez pierwsze 15 minut a jucha wylewa się z ekranu, płaczą jak zastrzelą pieska.
@Cysiek1991 W tym kraju na razie życie i zdrowie człowieka jest ważniejsze od psa...Chociaż na USG psa u weterynarza czeka się krócej ( i jest tańsze ) niż na USG człowieka w państwowej przychodni chociaż sprzęt ten sam.
@Zibioff Jak jej założy sprawę to ona jemu też o znęcanie się nad zwierzęciem. Za pobicie można posiedzieć ale za znęcanie się nad psem również i to chyba tyle samo.
@Paszeko ,Zupełnie inna wokanda i trudny materiał dowodowy. Najprawdopodobniej sprawa zostałaby umorzona z braku dowodów. Sądy zajmują się takimi sprawami ale w szczególnie drastycznych przypadkach typu głodzenie koni czy znęcanie się nad zwierzętami w wyjątkowo bestialski sposób. W ogóle cała rzecz jest ściemą na kilometr.Widzę, że mój komentarz awansował do "komentarzy poniżej poziomu"....To jeszcze dodam,że przed II WŚ pies był w Polsce klasyfikowany jako zwierze rzeźne w Szwacjcarii zaś obecnie ubój psów w celach konsumpcyjnych na własny użytek jest legalne :). Naturalnie to jak z cielęciną - czym młodszy cielaczek tym smaczniejszy z psami jest podobnie i szczególnie ceni się szczeniaczki. Zresztą corocznie jest festiwal psiego mięsa w Chinach gdzie życie traci ok. 50 tys. psów i zjeżdżają się smakosze i miłośnicy psiny z całego świata. :).
@Zibioff Zapewne, ale smrodu można spokojnie gościowi narobić. Jeśli nie będzie świadków bicia psa (co raczej również jest znęcaniem się) to raczej nie będzie świadków puknięcia gościa torbą. Piszesz, że tylko wyjątkowe bestialstwo bywa karane, no to masz odpowiedź dlaczego twój komentarz jest poniżej poziomu. Poza tym coś chyba mylisz w sprawie jedzenia psów u nas. Zjedzenie psiny skutkuje dość nieprzyjemnymi objawami pocenia się i mdłości. Nie porównuj go do cielaka. To, co dzieje się w Chinach ma nikłe przełożenie na europejskie zachowania. Co mnie obchodzi czym się żywią Chińczycy czy Szwajcarzy? Pies zwierzęciem rzeźnym? A to gdzieś jest potwierdzone czy słyszałeś opowieści starszych ludzi? Bez wiarygodnego źródła takie informacje mają wartość dziurawego buta ze śmietniska.
@Zibioff wątpię by przegrała. Działała ze szlachetnych pobudek, ratując maltretowanego psa. Dobry prawnik bez problemu by ją wybronił. W jego przypadku mogło być gorzej. Znając życie facet to menel z długą listą wykroczeń, być może również z wyrokami.
@Zibioff masz racje, nawet bandyte który cię napada nie można lać jak się komu podoba bo można bardzo łatwo być jeszcze gorzej ukarany od niego, w tym przypadku też, grubas by się nie pozbierał jakby jej sprawe sądową wytoczył pokrzywdzony
@lech2 , zostałaby zmieciona w sądzie za pobicie i zapewne dostałaby wyrok w zawieszeniu. Jak już pisałem "znęcanie się nad zwierzętami" to inna wokanda i jeszcze rzecz dodatkowo trzeba by udowodnić. Nie wolno bić ludzi na ulicy nawet jeśli jest się Dorotą Wellman.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 15 April 2016 2016 22:25
@macionaldo , uderzenie kogoś z utratą przytomności to nie jest "uderzenie" czy "odepchnięcie" - tylko pobicie. Wystarczy zresztą kogoś uderzyć tylko raz. Korwin spoliczkował Boniego lekko i symbolicznie i już było "naruszenie nietykalności cielesnej".
@Zibioff Okey złoży jej sprawę ona jemu, ciekawe kto będzie miał lepszych (droższych) prawników :) Zwykły facet czy osoba siedząca w telewizji od lat hymm?
@Hotep , @Rafikk222 - jak miałaby założyć facetowi sprawę z powództwa cywilnego o znęcanie się nad jego własnym psem? Nic by nie wskórała. Jesteście kompletnie odrealnieni :).
@Zibioff Sądzę, że nie masz racji. Po pierwsze, miałaby lepszych adwokatów, a po drugie, również mogłaby założyć mu sprawę i rozdmuchać, a wydaje mi się, ze taka „sława” jest wszystkim zbędna. Nie jest to ważne czy szczeniak był jego, czy też nie, znęcanie się, to znęcanie się. Nigdzie nie jest powiedziane, że możesz się znęcać, ale tylko nad swoimi zwierzętami (maksymalną karą za nielegalne zabicie zwierzęcia lub znęcanie się nad nim może wynosić nawet 2 lata więzienia. Zabicie lub znęcanie się ze szczególnym okrucieństwem jest obecnie karane karą pozbawienia wolności w wysokości nawet 3 lat.) I nie oszukujmy się jeśli chodzi o to kto by jej uwierzył, że on tego psa bił, że ona nie ma dowodów... no cóż, wydaje mi się, że bardziej realne jest, że rzeczywiście koleś bił psa i mu przywaliła, niż że taka sobie znana praktycznie wszystkim Dorota Wellman szła dobie ulicą i postanowiła zupełnie bez powodu pieprznąć sobie torebką, spokojnego, przyjaźnie nastawionego do otoczenia obywatela…
@Zibioff widać że nie masz pojęcia o polskim sądownictwie, doświadczenia też nie...Naoglądałeś się bzdur w filmach i myślisz że udałoby Ci się założyć sprawę jej lub komuś innemu na jej miejscu? Przegrałbyś na pierwszej rozprawie. Zresztą słusznie.
@Wodniq Właśnie o to chodzi. Agresję wobec psa zaczął facet. Agresję wobec człowieka - Welmann. Jeden psychol wart drugiego, tylko że ten drugi dużo brutalniejszy. To się nazywa eskalacja agresji.
@tytusz Powiedz, kto jest większym psycholem tych dwóch przypadkach:
1. Pedofil, czy osoba, która go obezwładniła (pięścią/siekierą/kałachem/czym kolwiek) w trakcie gwałtu
2. Arab biegający po ulicy z obnażoną maczeta, krzyczący "Allah Akbar" (nikogo jeszcze nie zaatakował), czy policjant, który posłał mu parę kulek.
Po za tym pamiętaj, że: to był jeden "strzał" i gdyby nie został od razu obezwładniony to z pewnością odwdzięczył by się z nawiązką.
@messijan2 Nie, kompletnie nie zrozumiałeś tego, o czym mówi ten demot. On zupełnie nie porusza tematu pedofilii, ani górnictwa uranu, ani lotów na marsa. Ani tematu Allaha. Wyjdź poza ciasny schemat myślenia, poza swoje nastoletnie obsesje seksualne i religijne i dostrzeż, że tu mowa o czymś zgoła innym.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 15 April 2016 2016 15:39
@tytusz Brutalem, psycholem i ścier.wem jest ten, kto stosuje agresję i znęca się nad zwierzęciem / człowiekiem. Ten, który mu to uniemożliwia w jakikolwiek sposób (nawet jeszcze większą agresją, nawet z przypadkowym skutkiem śmiertelnym, z takim wariantem gnój się musi liczyć) nie jest brutalem w żadnym stopniu, tylko bohaterem. Może to brzmi dziecinnie i prosto, ale akurat w tym przypadku nie ma się co wysilać na żadne filozofie. Eskalacja agresji? Jest to nieunikniony element obrony własnej lub czyjejś w konkretnej sytuacji. To gnój ma się bać wszelkich konsekwencji - zdrowotnych u ofiary, zdrowotnych u siebie i prawnych. Gdyby (nie daj Boże) bliska Tobie osoba była zagrożona przez bandytę jakiejkolwiek maści, a przypadkowy facet agresją by go pobił i obezwładnił, to byś mu podziękował, czy zwrócił uwagę na szkodliwość eskalacji agresji? Każda czynność ma swoje uzasadnienie. Tak samo nikomu bez powodu nie gnieciesz klatki piersiowej, tylko przy nagłym zatrzymaniu krążenia.
@Wodniq Czyli jak widzę, że ktoś popchnął lekko osobę przede mną, wyciągnę z kieszeni młotek i rozbiję mu czaszkę, to jestem w porządku? Bo w końcu to nie ja zacząłem. Daj spokój. Nie jesteśmy w przedszkolu, tu "Plosie Paniom, ale to on zaczoł" nie przechodzi. Zazwyczaj są inne metody.
@HayDn @Spades Święte słowa - dziś tak się porobiło, tak ludzie ogłupieli, że zwierzęta stawiają na piedestał (byle były puszyste i miłe,a nie brzęczące, oślizłe albo, nie daj borze tucholski, miały więcej niż 4 nogi). Ta wielkoduszność o dziwo nie dotyczy ludzi. I później absurdalna eskalacja przemocy, czyli doskonale znany mechanizm samonakręcania się zła znany od wieków z kart historii - zyskuje poklask gawiedzi. A tak naprawdę taki brutal welmann zasłużył sobie na potępienie wcale nie mniejsze, niż ten brutal, co bił psa. No ale zindoktrynowanym przez ekoterrorystów nie przetłumaczysz.
@LadyFanstasta prosze cie te informacje zawarte w democie są żenujące bił szczeniaka na ulicy a może to były 2 zwykłe uderzenia ręką za kare np? i tak bydlak bo bił psa czyli taki co rucha kozę to jest demon sexu??
pozatym ten demot to zwykła ściema:) już by dawno głośno w mediach było a nie na jakiejś śmiesznej stronie gdzie większosć demotów to totalne bzdury:D
No szczerze wątpię, by chodziło o 2 klasy za złe zachowanie, zwłaszcza, że pies się zesikał z tego wszystkiego. I nie podsuwaj mi tutaj przykładów zoofilii albo jeszcze gorszego bestialstwa, bo nie na ten temat jest dyskusja. Ja uważam, że za znęcanie się nad zwierzętami, rodziną, generalnie za okrucieństwo jest tylko jedyna słuszna kara: sprawcy należy zrobić dokładnie to samo, co on zrobił swojej ofierze.
@LadyFanstasta to mamy odmienne zdanie w kwesti zwierząt;) nawiasem mówiąc zastanawiam się czemu ci wielcy obrońcy praw zwierząt skupiają się głównie na psach i kotach a o innych zwierzętach cisza, czy nawet o samym kłusownictwie;)) a i jeżeli chodzi o sikanie to to był szczeniak więc nie ma się co dziwić;) wcale to nie musiało być znęcanie się;) oczywiście gdyby to prawda była;p
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 16 April 2016 2016 13:47
@nienahaju dokładnie... na szczeniaka głośniej krzykniesz już sika pod siebie... wystarczy stres. No ale wiadomo że tytuł "...bił tak, że pies zsiusiał się..." brzmi dużo lepiej. Nawet jakby mu tylko w ucho lekko machnął to i tak tytuł tu pasuje.
Można wymyślać różne rzeczy - ziemniaki - że niby zwykła polska baba, laptop - że niby nowoczesna, perfumy - niby dama, książki - chce pokazać jaka oczytana.
dobrze zrobila ja sama widzialam jak facet wysiadl z samochodu i chcial strzelic do psa z wiatrowki bo ten wlecial na ulice . jak facet zobaczyl ze stoje i nagrywam i dre sie do idioty to wsiadl do samochodu i odjechal zbulwersowany.. zrobilabym to samo co ona i gratuluje kazdej osobie ktora sie wstawi za bezbronym zwierzeciem. Moze i to nie prawda ten demot ale gratuluję odwagi i popieram :)
@Daniel90 Cebulaakijuż mają taką mentalność, ze człowieka są gotowi pokroić żywcem a nas zwierzęciem sie zlitują jeśli zrobi rzadką kupę. A mówią, że to Skandynawia jest zlewaczała.
Atak na człowieka bez ostrzeżenia ani próby słownego odwiedzenia go od agresji - w Polsce nie-celebryta siedziałby już w areszcie czekając na proces...
....facet powinien ją tak strzelić w twarz żeby tym razem ona się posiusiała....brak zgody na wyżywanie się na zwierzętach to jedna rzecz , ale zafajdani celebryci uważają , że im wolno więcej....może czas ich wyprostować...
BRAWA DLA TEJ PANI ! proponuje jakas nagrode ze nie jest obojetna na taka krzywde ! a temu skur... tak samo skopac na srodku ulicy i zostawic az zdechnie !
Wydaje mi się że wielu debili uważa że pobić własnego psa to nic złego i stąd tyle bólu dupy w komentarzach. Nie wiem czy ta sytuacja to prawda ale jeżeli tak to Wellman bardzo dobrze zrobiła. No bo co niby miała zrobić? Poprosić żeby przestał go bić? Pewnie powiedziałby że nie jej sprawa. Powinni mu jeszcze psa zabrać i dać dożywotni zakaz posiadania jakiegokolwiek zwierzęcia. No i oczywiście jakiś czas w więzieniu.
Zaraz... ale z jej opowieści nie wynika, czy waliła w faceta, czy się do niego dołączyła i katowała szczeniaka... Tytuł sugeruje, że to pierwsze, ale to ziarno niepewności...
Naprawdę ma się czym chwalić...Jeżeli jej torba była rzeczywiście tak wypchana to mogła zabić nawet faceta a może po prostu wymierzał SWOJEMU psu w pełni zasłużoną karę
Babon nie do zdarcia- tyle rzeczy w jednej torbie? Ile tych ziemniakow bylo? I kto nosi laptopa w torbie z ziemniakami i perfumami? Ja perfumy nosze w malej pojemnosci w torebce, do ktorej nigdy bym nie wrzucila ziemniakow... a laptopa nosze w specjalnej torbie...:-P
@Zibioff sorry ale nie mogę czytać twoich komentarzy. Mądrzysz się a przy tym używasz słów, których znaczenia w ogóle nie znasz. "całkowicie inna wokanda" hmm co miałeś na myśli? Mnie uczono, że wokanda to nic innego jak wykaz spraw rozpatrywanych w danym dniu. Z resztą tego jest wiele więcej... Potem dziwisz się,że komentarz poniżej poziomu. Obiecywałem sobie, że nie będę wchodził z Tobą w polemiki a jedynie będę minusował jak inni twoje bzdury ale czasami po prostu ręce opadają...na klawiaturę.
@tukis No to nie czytaj...Ja czytam komentarze osób z którymi zwykle się nie zgadzam i czasami się z nimi zgadzam, czasami częściowo a czasami całkowicie i nigdy nie zakładam z góry, że osoba której na demotach nie lubię zawsze napisze coś wg. mnie głupiego ponieważ czasami jest odwrotnie :). Co zaś do "wokandy" - to jest zwyczajowe określenie, rozdziału spraw np. nie "łączy się wokand" czyli pobicie i znęcanie się nad zwierzętami to będą oddzielne wokandy tzn. dwie oddzielne sprawy i nie mogą być rozpatrywane na jednej rozprawie. Czasami wokandy się łączy jeśli są dwa pozwy dotyczące tego samego zdarzenie. Już rozumiesz? Wokanda jest w istocie wykazem spraw w danym dniu - teraz wyświetlanych ładnie cyfrowo przed salami rozpraw. Wiem doskonale o czym piszę, ponieważ w sadzie byłem kilkanaście razy w tym w Royal Court of Justice w Londynie ( prześliczny budynek ) - mam więc nawet porównanie jak to wygląda w Polsce a jak w UK. Wcale się nie dziwię, że komentarz poniżej poziomu, czasami przypuszczam, że komentarz na pewno awansuje do tej kategorii ( zwłaszcza w kwestiach kotków i piesków ) ale i tak go napiszę, bo nie będę zmieniał poglądów, tylko dlatego, że przypuszczam, iż większość myśli inaczej. Czasami zaś jak mi się nudzi to piszę specjalnie taki komentarz, żeby pobawić się w zbijanie argumentów przeciwników - taka forma rozrywki. Trzymaj się obietnicy, którą sobie złożyłeś i nie wdawaj się w polemiki ze mną wprawdzie łzy mi się cisną do oczu z tego powodu ale jakoś to przeżyję :).
Każdy inny by za to miał sprawę o napaść, ale celebrytka w naszej bananowej republice jest ponad prawem, bo przecież broniła psa. A jakby tak załadowaną torbą tego człowieka zabiła? Nic by się nie stało, bo przecież można zabijać ludzi w obronie psów.
A czemu tyle komentarzy poniżej poziomy jestem tu od niedawna i za bardzo się nie orjętuje dlaczego każdy praktycznie nieprzychylny komentarz w stosunku do pani Wellman zostaje dodany do tych poniżej poziomu może mi ktoś objaśni?
Opowiadać i wymyślać pierdoły to zawsze można. Sprawę by jej założył i by ją z hukiem przegrała. No chyba, że wcześniej zechciała by go uciszyć pokaźną kwotą.
Odpowiedz@Zibioff To jest znana postać, zapewne forsiasta. Który rozsądny, w dodatku wiedząc, że sam sprowokował swoim czynem godnym potępienia, powarzy się 'zakładać sprawę'? Mając w perspektywie w dodatku 'sławę' na cały kraj? Szaleniec, albo idiota jedynie...
@~XxX_x , Ja bym założył chociaż psów nie biję. Dodatkowo Policja i prokuratura. Pobicie, narażenie życia, ryzyko poważnych obrażeń ( nawet jeśli lał tego psa ) - to jest zagrożenie karą pozbawienia wolności do lat 3. Dodatkowo jeszcze ew. uszkodzenia np. wstrząśnienie mózgu bo stracił przytomność być może dałoby się podciągnąć pod trwały ubytek na zdrowiu albo co najmniej wyłączenie np. na 1 mc z pracy zawodowej - kwestia lekarza. To wszystko to bardzo poważna rzecz. Ględzi takie głupoty w TV dla poklasku, żeby się przypodobać tym wszystkim, którzy oglądając amerykańskie filmy w których ginie 100 osób przez pierwsze 15 minut a jucha wylewa się z ekranu, płaczą jak zastrzelą pieska.
@Zibioff serio? Zwyrodnialec miałby czelność pozywać? Co jest z tym krajem... Bandyta ma się mnie bać.
@Cysiek1991 W tym kraju na razie życie i zdrowie człowieka jest ważniejsze od psa...Chociaż na USG psa u weterynarza czeka się krócej ( i jest tańsze ) niż na USG człowieka w państwowej przychodni chociaż sprzęt ten sam.
@XxX_x To "celebryci" są poza prawem?
@Zibioff Jak jej założy sprawę to ona jemu też o znęcanie się nad zwierzęciem. Za pobicie można posiedzieć ale za znęcanie się nad psem również i to chyba tyle samo.
@Paszeko ,Zupełnie inna wokanda i trudny materiał dowodowy. Najprawdopodobniej sprawa zostałaby umorzona z braku dowodów. Sądy zajmują się takimi sprawami ale w szczególnie drastycznych przypadkach typu głodzenie koni czy znęcanie się nad zwierzętami w wyjątkowo bestialski sposób. W ogóle cała rzecz jest ściemą na kilometr.Widzę, że mój komentarz awansował do "komentarzy poniżej poziomu"....To jeszcze dodam,że przed II WŚ pies był w Polsce klasyfikowany jako zwierze rzeźne w Szwacjcarii zaś obecnie ubój psów w celach konsumpcyjnych na własny użytek jest legalne :). Naturalnie to jak z cielęciną - czym młodszy cielaczek tym smaczniejszy z psami jest podobnie i szczególnie ceni się szczeniaczki. Zresztą corocznie jest festiwal psiego mięsa w Chinach gdzie życie traci ok. 50 tys. psów i zjeżdżają się smakosze i miłośnicy psiny z całego świata. :).
@Zibioff Zapewne, ale smrodu można spokojnie gościowi narobić. Jeśli nie będzie świadków bicia psa (co raczej również jest znęcaniem się) to raczej nie będzie świadków puknięcia gościa torbą. Piszesz, że tylko wyjątkowe bestialstwo bywa karane, no to masz odpowiedź dlaczego twój komentarz jest poniżej poziomu. Poza tym coś chyba mylisz w sprawie jedzenia psów u nas. Zjedzenie psiny skutkuje dość nieprzyjemnymi objawami pocenia się i mdłości. Nie porównuj go do cielaka. To, co dzieje się w Chinach ma nikłe przełożenie na europejskie zachowania. Co mnie obchodzi czym się żywią Chińczycy czy Szwajcarzy? Pies zwierzęciem rzeźnym? A to gdzieś jest potwierdzone czy słyszałeś opowieści starszych ludzi? Bez wiarygodnego źródła takie informacje mają wartość dziurawego buta ze śmietniska.
@Zibioff założył byś sprawę jakiejś starej babie o to że ci torebką przypie%doliła???? to wstud jak h*j;)))
pozatym to zwykła ściema jest;)
@Zibioff wątpię by przegrała. Działała ze szlachetnych pobudek, ratując maltretowanego psa. Dobry prawnik bez problemu by ją wybronił. W jego przypadku mogło być gorzej. Znając życie facet to menel z długą listą wykroczeń, być może również z wyrokami.
@Zibioff masz racje, nawet bandyte który cię napada nie można lać jak się komu podoba bo można bardzo łatwo być jeszcze gorzej ukarany od niego, w tym przypadku też, grubas by się nie pozbierał jakby jej sprawe sądową wytoczył pokrzywdzony
@lech2 , zostałaby zmieciona w sądzie za pobicie i zapewne dostałaby wyrok w zawieszeniu. Jak już pisałem "znęcanie się nad zwierzętami" to inna wokanda i jeszcze rzecz dodatkowo trzeba by udowodnić. Nie wolno bić ludzi na ulicy nawet jeśli jest się Dorotą Wellman.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 April 2016 2016 22:25
@Zibioff Za uderzenie kogoś torbą dostała by co najwyżej karę zadośćuczynienia, a nie karę pozbawienia wolności :|
@macionaldo , uderzenie kogoś z utratą przytomności to nie jest "uderzenie" czy "odepchnięcie" - tylko pobicie. Wystarczy zresztą kogoś uderzyć tylko raz. Korwin spoliczkował Boniego lekko i symbolicznie i już było "naruszenie nietykalności cielesnej".
@Zibioff Okey złoży jej sprawę ona jemu, ciekawe kto będzie miał lepszych (droższych) prawników :) Zwykły facet czy osoba siedząca w telewizji od lat hymm?
@Hotep , @Rafikk222 - jak miałaby założyć facetowi sprawę z powództwa cywilnego o znęcanie się nad jego własnym psem? Nic by nie wskórała. Jesteście kompletnie odrealnieni :).
@Zibioff Sądzę, że nie masz racji. Po pierwsze, miałaby lepszych adwokatów, a po drugie, również mogłaby założyć mu sprawę i rozdmuchać, a wydaje mi się, ze taka „sława” jest wszystkim zbędna. Nie jest to ważne czy szczeniak był jego, czy też nie, znęcanie się, to znęcanie się. Nigdzie nie jest powiedziane, że możesz się znęcać, ale tylko nad swoimi zwierzętami (maksymalną karą za nielegalne zabicie zwierzęcia lub znęcanie się nad nim może wynosić nawet 2 lata więzienia. Zabicie lub znęcanie się ze szczególnym okrucieństwem jest obecnie karane karą pozbawienia wolności w wysokości nawet 3 lat.) I nie oszukujmy się jeśli chodzi o to kto by jej uwierzył, że on tego psa bił, że ona nie ma dowodów... no cóż, wydaje mi się, że bardziej realne jest, że rzeczywiście koleś bił psa i mu przywaliła, niż że taka sobie znana praktycznie wszystkim Dorota Wellman szła dobie ulicą i postanowiła zupełnie bez powodu pieprznąć sobie torebką, spokojnego, przyjaźnie nastawionego do otoczenia obywatela…
@Zibioff widać że nie masz pojęcia o polskim sądownictwie, doświadczenia też nie...Naoglądałeś się bzdur w filmach i myślisz że udałoby Ci się założyć sprawę jej lub komuś innemu na jej miejscu? Przegrałbyś na pierwszej rozprawie. Zresztą słusznie.
pierdu pierdu zawsze gwiazdy spotykają takie przygody, bo ona ma czas chodzić po ulicach i jeszcze szukać, kto szczeniaka leje
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 April 2016 2016 13:03
OdpowiedzZastanawiam się, kto jest większym brutalem i psycholem - ten, który bije, aż bity się zsiusia, czy ten, który bije, aż bity utraci przytomność.
Odpowiedz@tytusz A ja ciekaw jestem czy kobitka jest przeciwko karze śmierci.
@Wodniq Właśnie o to chodzi. Agresję wobec psa zaczął facet. Agresję wobec człowieka - Welmann. Jeden psychol wart drugiego, tylko że ten drugi dużo brutalniejszy. To się nazywa eskalacja agresji.
@tytusz Powiedz, kto jest większym psycholem tych dwóch przypadkach:
1. Pedofil, czy osoba, która go obezwładniła (pięścią/siekierą/kałachem/czym kolwiek) w trakcie gwałtu
2. Arab biegający po ulicy z obnażoną maczeta, krzyczący "Allah Akbar" (nikogo jeszcze nie zaatakował), czy policjant, który posłał mu parę kulek.
Po za tym pamiętaj, że: to był jeden "strzał" i gdyby nie został od razu obezwładniony to z pewnością odwdzięczył by się z nawiązką.
@messijan2 Nie, kompletnie nie zrozumiałeś tego, o czym mówi ten demot. On zupełnie nie porusza tematu pedofilii, ani górnictwa uranu, ani lotów na marsa. Ani tematu Allaha. Wyjdź poza ciasny schemat myślenia, poza swoje nastoletnie obsesje seksualne i religijne i dostrzeż, że tu mowa o czymś zgoła innym.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 April 2016 2016 15:39
@tytusz Brutalem, psycholem i ścier.wem jest ten, kto stosuje agresję i znęca się nad zwierzęciem / człowiekiem. Ten, który mu to uniemożliwia w jakikolwiek sposób (nawet jeszcze większą agresją, nawet z przypadkowym skutkiem śmiertelnym, z takim wariantem gnój się musi liczyć) nie jest brutalem w żadnym stopniu, tylko bohaterem. Może to brzmi dziecinnie i prosto, ale akurat w tym przypadku nie ma się co wysilać na żadne filozofie. Eskalacja agresji? Jest to nieunikniony element obrony własnej lub czyjejś w konkretnej sytuacji. To gnój ma się bać wszelkich konsekwencji - zdrowotnych u ofiary, zdrowotnych u siebie i prawnych. Gdyby (nie daj Boże) bliska Tobie osoba była zagrożona przez bandytę jakiejkolwiek maści, a przypadkowy facet agresją by go pobił i obezwładnił, to byś mu podziękował, czy zwrócił uwagę na szkodliwość eskalacji agresji? Każda czynność ma swoje uzasadnienie. Tak samo nikomu bez powodu nie gnieciesz klatki piersiowej, tylko przy nagłym zatrzymaniu krążenia.
@Wodniq Czyli jak widzę, że ktoś popchnął lekko osobę przede mną, wyciągnę z kieszeni młotek i rozbiję mu czaszkę, to jestem w porządku? Bo w końcu to nie ja zacząłem. Daj spokój. Nie jesteśmy w przedszkolu, tu "Plosie Paniom, ale to on zaczoł" nie przechodzi. Zazwyczaj są inne metody.
@tytusz Pies>człowiek, przecież to internety. Tłum zawsze wie lepiej.
@HayDn @Spades Święte słowa - dziś tak się porobiło, tak ludzie ogłupieli, że zwierzęta stawiają na piedestał (byle były puszyste i miłe,a nie brzęczące, oślizłe albo, nie daj borze tucholski, miały więcej niż 4 nogi). Ta wielkoduszność o dziwo nie dotyczy ludzi. I później absurdalna eskalacja przemocy, czyli doskonale znany mechanizm samonakręcania się zła znany od wieków z kart historii - zyskuje poklask gawiedzi. A tak naprawdę taki brutal welmann zasłużył sobie na potępienie wcale nie mniejsze, niż ten brutal, co bił psa. No ale zindoktrynowanym przez ekoterrorystów nie przetłumaczysz.
taaa jasne: ziemniaki, laptop, perfumy, książke... co jeszcze miała w tej torbie ja się pytam?!
Odpowiedzale nadal jest to prawdopodobne )
buty
zakupy z lidla
No, poza ziemniakami to moja standardowa zawartość torby...
cegłę, każda kobieta nosi w torebce cegle, albo kowadło.
podobno dwóch nielegalnych imigrantów jeszcze
w torebce podobno był też kierowca autobusu który cały czas klaskał i płakał na zmianę !!!
Odpowiedzno i masa, większa masa to większa energia uderzenia oczywiście :P
Odpowiedz@Skorpion91 Przy tej samej prędkości, oczywiście ;)
Chwali się własną głupotą...
Odpowiedznormalnego człowieka to by policja zatrzymała a taka to się może w tv chwalić....
Odpowiedz@ravkramzes Nie wiem, czy jestem normalna, ale mnie zatrzymała, w podobnej sytuacji.
Będzie pozew? Dla p. Doroty oczywiście...
OdpowiedzPewnie gdyby koleś bił innego kolesia to by nie zareagowała! jbać obrońców zwierząt!
OdpowiedzPrzynajmniej jednego bydlaka spotkała zasłużona kara.
Odpowiedz@LadyFanstasta prosze cie te informacje zawarte w democie są żenujące bił szczeniaka na ulicy a może to były 2 zwykłe uderzenia ręką za kare np? i tak bydlak bo bił psa czyli taki co rucha kozę to jest demon sexu??
pozatym ten demot to zwykła ściema:) już by dawno głośno w mediach było a nie na jakiejś śmiesznej stronie gdzie większosć demotów to totalne bzdury:D
No szczerze wątpię, by chodziło o 2 klasy za złe zachowanie, zwłaszcza, że pies się zesikał z tego wszystkiego. I nie podsuwaj mi tutaj przykładów zoofilii albo jeszcze gorszego bestialstwa, bo nie na ten temat jest dyskusja. Ja uważam, że za znęcanie się nad zwierzętami, rodziną, generalnie za okrucieństwo jest tylko jedyna słuszna kara: sprawcy należy zrobić dokładnie to samo, co on zrobił swojej ofierze.
@LadyFanstasta to mamy odmienne zdanie w kwesti zwierząt;) nawiasem mówiąc zastanawiam się czemu ci wielcy obrońcy praw zwierząt skupiają się głównie na psach i kotach a o innych zwierzętach cisza, czy nawet o samym kłusownictwie;)) a i jeżeli chodzi o sikanie to to był szczeniak więc nie ma się co dziwić;) wcale to nie musiało być znęcanie się;) oczywiście gdyby to prawda była;p
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 16 April 2016 2016 13:47
@nienahaju dokładnie... na szczeniaka głośniej krzykniesz już sika pod siebie... wystarczy stres. No ale wiadomo że tytuł "...bił tak, że pies zsiusiał się..." brzmi dużo lepiej. Nawet jakby mu tylko w ucho lekko machnął to i tak tytuł tu pasuje.
@LadyFanstasta To nie żaden bydlak, tylko szczeniak. Nawet fotka poglądowa została zamieszczona.
Rodowa kobieta: wyposażenie torebki - ziemniaki, laptop, perfumy, książki. W CZYM ONA TO NOSIŁA?! W TOREBCE HERMIONY!?
OdpowiedzMożna wymyślać różne rzeczy - ziemniaki - że niby zwykła polska baba, laptop - że niby nowoczesna, perfumy - niby dama, książki - chce pokazać jaka oczytana.
Tyś widział kiedy babską torebkę? Tam cuda można znaleźć
dobrze, że się przyznała publicznie, pobity będzie miał prosty proces odszkodowawczy, pewnie na nowego opla dostanie :D
Odpowiedz@Wilk1370 Ale może też trafić do pierdla na 2 lata.
Widocznie Wellman woli zwierzęta od ludzi...
OdpowiedzGWIAZDA
OdpowiedzPobic kogos by nauczyc go ze nie wolno bic.
OdpowiedzŻygać się chce jak czytam wasze komentarze hejterzy za 5 groszy hehe
OdpowiedzJeśli to prawda, to szacun dla tej pani.
OdpowiedzNie powiem, że od dzisiaj zacznę oglądać jej programy, ale szacun :)
OdpowiedzIdac jej tokiem rozumowania to powinno sie ja teraz pobic
OdpowiedzDobrze zrobiła.. Sama zrobiłabym to samo, mało tego psiaka psycholowi zabrała... Jak można pastwić się nad zwierzeciem? Chore!
OdpowiedzChora to jest Wellman
OdpowiedzWszyscy sa chorzy - Wellman, gosciu i pies XD
OdpowiedzOd psa się odczep, bo jak przyjdę z torebką.... ;)
Hmm, kto normalny nosi w torbie laptopa razem z ziemiakami i książką...
Odpowiedzdobrze zrobila ja sama widzialam jak facet wysiadl z samochodu i chcial strzelic do psa z wiatrowki bo ten wlecial na ulice . jak facet zobaczyl ze stoje i nagrywam i dre sie do idioty to wsiadl do samochodu i odjechal zbulwersowany.. zrobilabym to samo co ona i gratuluje kazdej osobie ktora sie wstawi za bezbronym zwierzeciem. Moze i to nie prawda ten demot ale gratuluję odwagi i popieram :)
OdpowiedzOooo komuś popularność spadła
OdpowiedzZielone serduszko pies się zsiusiał więc trzeba pobić człowieka. Albo ktoś tu jest idiotą albo lansuje się na ekofali.
Odpowiedz@Daniel90 Cebulaakijuż mają taką mentalność, ze człowieka są gotowi pokroić żywcem a nas zwierzęciem sie zlitują jeśli zrobi rzadką kupę. A mówią, że to Skandynawia jest zlewaczała.
Ciekawe jaka byłaby reakcja pospołu gdyby pan Prokop tak przyłożył na przykład plecakiem, kobiecie znecającej się nad zwierzątkiem
OdpowiedzDorota Wellman to zajebista kobieta. Chciałbym ją kiedyś poznać. ;]
OdpowiedzTo gruba świnia
gdyby kazdy tak reagowal, to moze wreszcie agresywni faceci zrozumieli, ze ich tez mozna pobic i zadac im bol.
OdpowiedzA teraz wystarczy poczekać aż znokautowany wytoczy proces przeciw Dorocie W. za pobicie.
OdpowiedzBrawo dla niej! a jego do pudła za znecanie sie nad niewinnym zwierzątkiem. to tak jakby bił niemowle.
OdpowiedzTo raczej bardziej mały owczarek niemiecki niż wilczek ale spoko
OdpowiedzDobrze, że go nie zjadła...
OdpowiedzJa bym poprawiła z buta jeszcze.
Odpowiedz@Bez_Niku W takim razie i ciebie by welmann znokautowała.
Atak na człowieka bez ostrzeżenia ani próby słownego odwiedzenia go od agresji - w Polsce nie-celebryta siedziałby już w areszcie czekając na proces...
OdpowiedzBrawo Ty
OdpowiedzBrawo Ja
....facet powinien ją tak strzelić w twarz żeby tym razem ona się posiusiała....brak zgody na wyżywanie się na zwierzętach to jedna rzecz , ale zafajdani celebryci uważają , że im wolno więcej....może czas ich wyprostować...
Odpowiedzehh... a ludzie w komentarzach zamiast jej gratulować krytykują ją.
OdpowiedzCzy to prawdziwa chistoria? I co to za torebka z ziemniakami i laptopem?
OdpowiedzFacet = znecanie sie nad zwierzetami,
OdpowiedzDorotka W. = napasc z pobiciem.
BRAWA DLA TEJ PANI ! proponuje jakas nagrode ze nie jest obojetna na taka krzywde ! a temu skur... tak samo skopac na srodku ulicy i zostawic az zdechnie !
OdpowiedzWydaje mi się że wielu debili uważa że pobić własnego psa to nic złego i stąd tyle bólu dupy w komentarzach. Nie wiem czy ta sytuacja to prawda ale jeżeli tak to Wellman bardzo dobrze zrobiła. No bo co niby miała zrobić? Poprosić żeby przestał go bić? Pewnie powiedziałby że nie jej sprawa. Powinni mu jeszcze psa zabrać i dać dożywotni zakaz posiadania jakiegokolwiek zwierzęcia. No i oczywiście jakiś czas w więzieniu.
OdpowiedzZaraz... ale z jej opowieści nie wynika, czy waliła w faceta, czy się do niego dołączyła i katowała szczeniaka... Tytuł sugeruje, że to pierwsze, ale to ziarno niepewności...
OdpowiedzTrzeba mu jeszcze było zrobić sztuczne oddychanie nogą...
OdpowiedzSzczeniaka bić nie można, ale dziecko nienarodzone zabić można.
OdpowiedzPrawa psa > prawa płodu.
Naprawdę ma się czym chwalić...Jeżeli jej torba była rzeczywiście tak wypchana to mogła zabić nawet faceta a może po prostu wymierzał SWOJEMU psu w pełni zasłużoną karę
OdpowiedzKocham Panią Pani Wellman zrobiłabym to samo !
OdpowiedzBić kogoś który bije kogoś innego, nie tędy droga....
OdpowiedzNo i dobrze zrobiła kutasowi drugi raz się zastanowi cymbał zanim uderzy pieska.
Odpowiedzwysztko super i wgl ale się tak zastanawiam czy by zareagowała lub czy by wgl ktoś inny zareagował gdyby to zamiast szczeniaka bito człowieka ...
OdpowiedzBabon nie do zdarcia- tyle rzeczy w jednej torbie? Ile tych ziemniakow bylo? I kto nosi laptopa w torbie z ziemniakami i perfumami? Ja perfumy nosze w malej pojemnosci w torebce, do ktorej nigdy bym nie wrzucila ziemniakow... a laptopa nosze w specjalnej torbie...:-P
OdpowiedzKolejna "prosta historia" pod publikę. Ale Ci żydzi umią mącić ludziom w głowach, powiedzą wszystko co polaczki chcą usłyszeć
Odpowiedz@PanJanuszTracz Polacy piszą "umieją" i używają interpunkcji. A wy, Tracz, od ilu lat w naszym kraju?
Lepiej stracić przytomność po uderzeniu, czy zsiusiać się ??????
OdpowiedzWielkie brawa dla tej pani!
OdpowiedzKonfrontacja idioty z idiotką.
Odpowiedzjeden dobry uczynek, nie zmieni mojej opinii o tej kobiecie, pusta pseudo dziennikarka, chamska i z idiotycznymi poglądami na świat
Odpowiedz@Zibioff sorry ale nie mogę czytać twoich komentarzy. Mądrzysz się a przy tym używasz słów, których znaczenia w ogóle nie znasz. "całkowicie inna wokanda" hmm co miałeś na myśli? Mnie uczono, że wokanda to nic innego jak wykaz spraw rozpatrywanych w danym dniu. Z resztą tego jest wiele więcej... Potem dziwisz się,że komentarz poniżej poziomu. Obiecywałem sobie, że nie będę wchodził z Tobą w polemiki a jedynie będę minusował jak inni twoje bzdury ale czasami po prostu ręce opadają...na klawiaturę.
Odpowiedz@tukis No to nie czytaj...Ja czytam komentarze osób z którymi zwykle się nie zgadzam i czasami się z nimi zgadzam, czasami częściowo a czasami całkowicie i nigdy nie zakładam z góry, że osoba której na demotach nie lubię zawsze napisze coś wg. mnie głupiego ponieważ czasami jest odwrotnie :). Co zaś do "wokandy" - to jest zwyczajowe określenie, rozdziału spraw np. nie "łączy się wokand" czyli pobicie i znęcanie się nad zwierzętami to będą oddzielne wokandy tzn. dwie oddzielne sprawy i nie mogą być rozpatrywane na jednej rozprawie. Czasami wokandy się łączy jeśli są dwa pozwy dotyczące tego samego zdarzenie. Już rozumiesz? Wokanda jest w istocie wykazem spraw w danym dniu - teraz wyświetlanych ładnie cyfrowo przed salami rozpraw. Wiem doskonale o czym piszę, ponieważ w sadzie byłem kilkanaście razy w tym w Royal Court of Justice w Londynie ( prześliczny budynek ) - mam więc nawet porównanie jak to wygląda w Polsce a jak w UK. Wcale się nie dziwię, że komentarz poniżej poziomu, czasami przypuszczam, że komentarz na pewno awansuje do tej kategorii ( zwłaszcza w kwestiach kotków i piesków ) ale i tak go napiszę, bo nie będę zmieniał poglądów, tylko dlatego, że przypuszczam, iż większość myśli inaczej. Czasami zaś jak mi się nudzi to piszę specjalnie taki komentarz, żeby pobawić się w zbijanie argumentów przeciwników - taka forma rozrywki. Trzymaj się obietnicy, którą sobie złożyłeś i nie wdawaj się w polemiki ze mną wprawdzie łzy mi się cisną do oczu z tego powodu ale jakoś to przeżyję :).
Pewnie z LIDLA wracała
OdpowiedzOd uderzenia takiej spasionej obleśnej baby każdy po poleciał...
OdpowiedzVery well well(wo)man
Odpowiedzprzemoc rodzi przemoc - samosąd jest tak samo zabroniony jak znęcanie się nad zwierzami? nie tedy droga droga Pani i jeszcze się tym chwali.
OdpowiedzBrawo Pani Doroto, jest Pani wielka! Szkoda, że więcej tak odważnych osób nie ma w naszym kraju, bo temu palantowi się należało!
OdpowiedzKażdy inny by za to miał sprawę o napaść, ale celebrytka w naszej bananowej republice jest ponad prawem, bo przecież broniła psa. A jakby tak załadowaną torbą tego człowieka zabiła? Nic by się nie stało, bo przecież można zabijać ludzi w obronie psów.
OdpowiedzCzy kierowca i pies bili brawo? Skad sie ona wziela w tv... :/
OdpowiedzA czemu tyle komentarzy poniżej poziomy jestem tu od niedawna i za bardzo się nie orjętuje dlaczego każdy praktycznie nieprzychylny komentarz w stosunku do pani Wellman zostaje dodany do tych poniżej poziomu może mi ktoś objaśni?
OdpowiedzNo i prawidłowo :)
OdpowiedzA ziemniaki z lidla?
Odpowiedz