Każdy fabrycznie nowy samochód zanim trafi do klienta jest w warsztacie.
Tak zwany przegląd zerowy. Choćby po to, aby nalać płyn do spryskiwaczy, zakodować kluczyki, autoalarmy, itp.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 26 April 2016 2016 13:12
To jest Alfa Giulia QV, jedna z pierwszych dostarczonych klientowi z Niemiec- tunerowi i włascicielowi wielu takich wozów. Gdybym mógł to tez bym pooglądał taka fure z każdej strony - jako jeden z pierwszych w świecie. I nie jest zepsuta tylko gościu sobie ja stroi pod siebie
Każdy fabrycznie nowy samochód zanim trafi do klienta jest w warsztacie.
Tak zwany przegląd zerowy. Choćby po to, aby nalać płyn do spryskiwaczy, zakodować kluczyki, autoalarmy, itp.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 26 April 2016 2016 13:12
OdpowiedzTo jest Alfa Giulia QV, jedna z pierwszych dostarczonych klientowi z Niemiec- tunerowi i włascicielowi wielu takich wozów. Gdybym mógł to tez bym pooglądał taka fure z każdej strony - jako jeden z pierwszych w świecie. I nie jest zepsuta tylko gościu sobie ja stroi pod siebie
OdpowiedzMoże i będzie się ponadprzeciętnie psuła, ale za to powinna się świetnie prowadzić.
OdpowiedzMamy niepowtarzalną okazję przyjrzeć się Alfa Romeo w swoim naturalnym środowisku.
OdpowiedzCzytała Krystyna Czubówna :)