@benny1504 to pewnie jakiś jego resortowy wujek zapłaci mu sporo kasy za tzw szum reklamowy niech nam napiszę jakiej wody po goleniu używa do perfumowania sobie tyłka
@benny1504 zrobić tak dobre zdjęcie to szansa jedna na milion
@Atruista nie, nie dowolna żaden pseudo fotograf - amator z badylem do selfie nie zrobiłby takie zdjęcia, do tego trzeba być przygotowanym to ułamki sekund zwłaszcza w fotografii lotniczej.
poziom intelektualny na demotywatorach widzę, że podobny jak w naszym rządzie ... widać jaki rząd taki elektorat ... zdjęcie majstersztyk, brawa dla autora
Mój Boże, skąd ta wszechogarniająca tendencja do infantylnych komentarzy pod zdjęciami?! Z jakiej ściany wody wyleciał samolot?! Z jakiej burzy?! Po prostu wiry tworzące się przy nieliniowym przepływie porywają cząsteczki wody z ziemi i unoszą je w górę dając efekt jak na zdjęciu. Czy żeby zaistnieć w internetach ludzie muszą z siebie robić ociężałego umysłowo półgłówka?! A nie ciekawiej byłoby, zamiast obnażać własną ignorancję, spróbować wyjaśnić zjawisko, albo - co już jest wyższą szkołą jazdy - powstrzymać się od głupiego komentarza?
Ale wiesz, że to nie jest strona na temat aerodynamiki, fizyki, wyjaśniania zjawisk, a zwłaszcza powstrzymywania komentarzy? Tak czy nie, czy będą ułamki?
to jest działający odwracacz ciągu , a nie żadna ściana wody. Warto trochę doczytać, a nie dorabiać sobie teorie o jakiś ścianach wody. ot mokro było na pasie i tyle....
To nie do końca tak z tą "ścianą wody". Po prostu samolot wylądował na bardzo mokrym pasie. Resztę zrobiła aerodynamika oraz podmuch silników z włączonym tzw. rewersem. Aerodynamika, wiadomo - za samolotem tworzą się bardzo silne wiry, które są "produktem ubocznym" przy wytwarzaniu siły nośnej. Kiedy taki wir dotknie mokrego betonu pasa, po prostu podrywa z niego wodę. Ponadto podczas hamowania pilot podnosi przerywacze (te klapki sterczące z górnej powierzchni skrzydeł), co powoduje utratę siły nośnej, przepływ wokół skrzydła zmienia się z laminarnego na turbulentny, więc w powietrzu za maszyną tworzą się spore zaburzenia. Resztę "roboty" wykonują silniki z włączonym rewersem. Rewers powoduje skierowanie gazów wylotowych do przodu, mówiąc obrazowo, silniki "dmuchają przed siebie", co ułatwia wytracenie prędkości, a jednocześnie wzbija ogromne ilości wody, jeśli pas jest mokry. Jak to się wszystko prezentuje w praktyce można sobie obejrzeć na YT - wystarczy wpisać "wet runway landing".
Bez względu na to w jaki sposób powstały te efekty uważam że samo zdjęcie jest świetne. Ale czy opis psuje i czuję w ogóle nadaje się to na demotywatory to już inna kwestia.
Ok. Wszystko w porządku, ale zaprzeproszeniem... C#uj mnie to obchodzi kto zrobił to zdjęcie
Odpowiedz@benny1504
Mnie też.
Przecież dowolna osoba ,która by była w tym miejscu zrobiłaby identyczne/podobne zdjęcie.
Bo warto podać autora
@benny1504 to pewnie jakiś jego resortowy wujek zapłaci mu sporo kasy za tzw szum reklamowy niech nam napiszę jakiej wody po goleniu używa do perfumowania sobie tyłka
@benny1504 Widać, że nie wiesz co to poszanowanie dla autora. Poza tym autor mógł sobie nie życzyć zdjęcia bez jego podpisu.
A dla mnie z kolei to cenna informacja
@benny1504 tez nie powinienes podawac ze zrobił Cie Twoj stary bo mu pewnie wstyd
@benny1504 zrobić tak dobre zdjęcie to szansa jedna na milion
@Atruista nie, nie dowolna żaden pseudo fotograf - amator z badylem do selfie nie zrobiłby takie zdjęcia, do tego trzeba być przygotowanym to ułamki sekund zwłaszcza w fotografii lotniczej.
@benny1504 szacunek do autora, wszyscy mówią "każdy mógł by zrobić to zdjęcie" to w takim razie dlaczego zrobiła je tylko jedna osoba?
@benny1504 Autor musi być podany albowiem za bezprawne użycie jego zdjęcia może grozić nawet kara wysokości 10/15 tys zł..
@benny1504 troche kultury gamoniu, nie interesuje cie ? to po prawej na gorze masz czerwony krzyzyk nacisnij go i zobacz co sie stanie :)
i co w związku z tym...?
Odpowiedz@Kiciulek90 gó wiesz? gó!
A Tupolew nie trafił.
OdpowiedzZdjecie wspaniale, tylko jaki to demotywator?
Odpowiedztaki ze pada
@MissCone Jak chcesz się faktycznie zdemotywować, to poszukaj sobie na YT "crosswind landing".
@MissCone Taki ze zdjecie przerobione graficznie
Brawa dla pilota :)
Odpowiedzpoziom intelektualny na demotywatorach widzę, że podobny jak w naszym rządzie ... widać jaki rząd taki elektorat ... zdjęcie majstersztyk, brawa dla autora
OdpowiedzMój Boże, skąd ta wszechogarniająca tendencja do infantylnych komentarzy pod zdjęciami?! Z jakiej ściany wody wyleciał samolot?! Z jakiej burzy?! Po prostu wiry tworzące się przy nieliniowym przepływie porywają cząsteczki wody z ziemi i unoszą je w górę dając efekt jak na zdjęciu. Czy żeby zaistnieć w internetach ludzie muszą z siebie robić ociężałego umysłowo półgłówka?! A nie ciekawiej byłoby, zamiast obnażać własną ignorancję, spróbować wyjaśnić zjawisko, albo - co już jest wyższą szkołą jazdy - powstrzymać się od głupiego komentarza?
OdpowiedzAle wiesz, że to nie jest strona na temat aerodynamiki, fizyki, wyjaśniania zjawisk, a zwłaszcza powstrzymywania komentarzy? Tak czy nie, czy będą ułamki?
a ja myslalem ze wrocil z przyszlosci....
Odpowiedzjaka szkoda, że go nie było 10 marca 2010 r w smoleńsku kiedy się tupolew rozpie*dolił hahahah
OdpowiedzGenialna Fota. Gratulacje dla fotografa :)
OdpowiedzNo i?
Odpowiedzto jest działający odwracacz ciągu , a nie żadna ściana wody. Warto trochę doczytać, a nie dorabiać sobie teorie o jakiś ścianach wody. ot mokro było na pasie i tyle....
OdpowiedzTo nie do końca tak z tą "ścianą wody". Po prostu samolot wylądował na bardzo mokrym pasie. Resztę zrobiła aerodynamika oraz podmuch silników z włączonym tzw. rewersem. Aerodynamika, wiadomo - za samolotem tworzą się bardzo silne wiry, które są "produktem ubocznym" przy wytwarzaniu siły nośnej. Kiedy taki wir dotknie mokrego betonu pasa, po prostu podrywa z niego wodę. Ponadto podczas hamowania pilot podnosi przerywacze (te klapki sterczące z górnej powierzchni skrzydeł), co powoduje utratę siły nośnej, przepływ wokół skrzydła zmienia się z laminarnego na turbulentny, więc w powietrzu za maszyną tworzą się spore zaburzenia. Resztę "roboty" wykonują silniki z włączonym rewersem. Rewers powoduje skierowanie gazów wylotowych do przodu, mówiąc obrazowo, silniki "dmuchają przed siebie", co ułatwia wytracenie prędkości, a jednocześnie wzbija ogromne ilości wody, jeśli pas jest mokry. Jak to się wszystko prezentuje w praktyce można sobie obejrzeć na YT - wystarczy wpisać "wet runway landing".
OdpowiedzBez względu na to w jaki sposób powstały te efekty uważam że samo zdjęcie jest świetne. Ale czy opis psuje i czuję w ogóle nadaje się to na demotywatory to już inna kwestia.
Odpowiedzpowiedzcie mi ludzie gdzie tu główna zasada serwisu DEMOTYWATOR? DEMOTYWUJE MNIE DO OGLĄDANIA takich bzdurnych demotów. moderatorzy serwisu chyba śpią
Odpowiedzmoże doczytaj regulamin tego serwisu, już od dawna jest tam pewna dosyć istotna zmiana na ten temat.
Spektakularne. Gratsy dla autora.
OdpowiedzLądowanie z ILS na mokrym pasie, gdzie tu coś niezwykłego?
Odpowiedz