Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
179 199
-

Zobacz także:


Granito
+32 / 34

Nienaturalnie duże wcięcie w talii, wygląda nieco karykaturalnie

Odpowiedz
~Twoj_nick2
+15 / 15

@Granito no dokładnie, ale zaraz pewnie pojawi się kto twierdzi: "ale kiedyś świat był porządny, a nie to co teraz ludzie niszczo swoje zdrowie dla sławy". Z miejsca widać, że to "wcięcie w tali" jest wynikiem stosowania gorsetu, ale nie takiego jakie teraz zdarza się paniom kupować. Był to "zabieg" mający na celu zwiększenie wcięcia w talii (pozwolę sobie pozwolić na słowo "zniekształcenie"), no i takie były efekty. Rekordzistka miała obwód w talii, chyba poniżej 40 cm... 40 cm, czujecie to? Ja bym osobiście powiedział, że niczym nie różniło się to od współczesnych anorektyczek... no ale.

Granito
+5 / 5

@~Twoj_nick2 Dokładnie tak jak mówisz, choć raczej oczekiwałem kogoś, kto uparcie twierdziłby, że to "kobiece naturalne piękno z dawnych czasów". Obwód 40 cm... nie potrafię tego skomentować, ja sobie tego nawet nie wyobrażam. A że to wynik stosowania gorsetu to się zgodzę w pełni i widać to gołym okiem. +

kotilisek
+2 / 4

@Granito rekordzistka ma w talii 38 cm. Gorsety i wycięcie żeber wolnych zrobiło swoje.

Granito
+3 / 3

@kotilisek To jest (chyba) ponad dwa razy mniej niż u mnie. Nie wyobrażam sobie kobiety w 2d ;)

W Wolnomysliciel
+4 / 14

Nie wiem czy określiłbym ją ideałem, ale jest naprawdę bardzo ładna i wolałbym takie modelki od wieszaków narzuconych przez homoseksualne lobby projektantów mody

Odpowiedz
~tfujhuj
+2 / 2

@Wolnomysliciel debili modelki modelujące ciuchy to nie to samo to ta pani, która jest ewidentnie fotomodelką, teraz też takie mamy wiesz?

L Livanir
+4 / 4

@Wolnomysliciel Takie modelki czyli ciagle niemożliwy do osiągnięcia ideał piękna. Nie wiem czy mniej czy bardziej niebezpieczny, ale poczytaj o skutkach noszenia gorsetów.

W Wolnomysliciel
+2 / 4

@mooz Ależ pełna zgoda. Pozwólmy każdemu mieć własny gust. Mój gust jest natomiast taki, że wolę takie kobiety jak ta na obrazku od ideału kobiecości reprezentowanego przez nastoletniego chłopca. @Livanir Tylko czy ja gdzieś mówię, że wszystkie kobiety mają takie być, albo chociaż, że wszystkie modelki? Ja tylko stwierdziłem, że bardziej podoba mi się taka modelka od modeli udającej wieszak na ubrania. Nie ukrywam jednak, że bez zniekształconej gorsetem talii ta modelka z obrazka podobałaby mi się jeszcze bardziej

W Wolnomysliciel
0 / 2

@mooz Ja rozumiem, że umiejętność czytania zanika w narodzie, ale żeby aż tak? Gdzie ja niby ubliżałem modelkom od wieszaków na ubrania? Weź człowieku puknij się w głowę, a zanim wciśniesz dodaj komentarz zrób sobie herbatkę i po jej wypiciu jeszcze raz przeczytaj wypowiedź na którą odpowiadasz i swoją własną i napisz swoją od nowa. Może wtedy będzie jakiś związek logiczny między tym co napisała osoba której wypowiedź komentujesz, a twoją wypowiedzią

~rypken
0 / 2

Gdyby nie miała takich cycków mogłaby zacząć grać w CSa i żyć ze streamów.

Odpowiedz
rafalinformatyk
-5 / 9

Za PRLu to kształty kobiet były dużo lepsze, kobieta z 160cm z 70kg była umięśniona i sprawna fizycznie i niczego sie nie bała, przy tej wadze nie była gruba a miała proporcjonalne kształty i jej sie żadne fałdy i tłuszcze nie wylewały, cała była twarda i silna psychicznie znająca sie na życiu i prawdziwej pracy, prawdziwa kobieta Ludu Pracującego i potrafiła sie zająć ogniskiem domowym od A do Z, faceci w podobnej analogii byli bardzo męscy i odpowiedzialni i umieli sie zająć swoją kobietą i rodziną. Dzisiaj to jakieś tępe dzidy z makijarzem na ryju z wypranym mózgiem przez żydo-media usraela i rozwalają rodziny, faceci nie lepsi bo oni też popki sropki i inne banany i świono-masy albo rurkowce co płaczą jak sie POdkną o kamień w brennej jak łażą w wodzie.

Odpowiedz
L lithium222
+4 / 8

@rafalinformatyk Taaa jasne. Właśnie, totalnie nie. kobiety wtedy nie ćwiczyły, jak to mawia moja babcia ,,każdy wyglądał jak wyglądał'', ogólnie więcej szczupłych dziewczyn w młodości, ale za normalne uchodziło, że np. po ciąży któraś gwałtownie przytyła. I fałd niby nie było? Moda na ,,brak tłuszczu'' i umięśnione płaskie brzuchy to domena nieco późniejszych lat. nie wmawiaj sobie czegoś, co nie istniało. Kobiety przez wieki prezentowały cały szereg różnych sylwetek, NIGDY nie było tak, że miały określony wzrost/ wagę/ proporcje. I nie każda potrafiła się zająć ogniskiem domowym od A do Z (gdzieś się takiej głupawej propagandy naczytał) i nie każdy mężczyzna był męski.

rafalinformatyk
-3 / 7

@lithium222 Było, bo był taki ustrój zdrowy i normalność pozostała. Co do ciał to też było, one nawet nie musiały ćwiczyć, bo były uzdolnione genetycznie i były ruchliwe i sie nie bały pobrudzić, i tu pokazujesz bananowy pogląd, by jakoś wyglądać to trza ćwiczyć, otóż NIE, bo trzeba mieć dobre odżywianie bez syfu GMO i chemii a nie głodzenie czy jedzenie liści. Możesz mówić że nie wszyscy tacy byli, ale znaczna większość taka była, zdrowa normalna i ułożona.

L lithium222
+2 / 4

@rafalinformatyk Były ruchliwe i nie bały się pobrudzić? :D No ręce opadają, a Ty wszystkie kobiety tego ,,okresu' znasz? Proszę cię. Ależ mój drogi nie masz racji. Żeby mieć ładne ciało ćwiczenia (bo ktoś np. ma siedzący tryb pracy) baardzo pomagają. Nikt nie mówi o targaniu się na siłowni, ale co jakiś czas basen, czy 15 minut w domu wystarczy. Ciało wygląda zdecydowanie inaczej i jako osoba aktywna fizycznie powinieneś to wiedzieć. Zdecydowanie poprawia się chociażby jędrność skóry. Można być chudą, a jednak nie wyglądać fajnie. Obecnie ciężko uniknąć chemii, która jest praktycznie wszędzie,a wpływ GMO jest obecnie nie znany. Weźże się zapytaj chłopie matki/ babki a nie stulasz pierdoły ,,jak to kiedyś było''. Jak ktoś mieszkał na wsi to owszem, czekała go praca w polu, ale w mieście. Naogolądałeś się NRD-owskich pływaczek, czy ki czort :D

rafalinformatyk
-2 / 4

@lithium222 To tylko porównanie co kiedyś było a co teraz. Teraz oczywiście że masz racje, ale co w przeszłości to racji nie masz, każda była jędrna bez siłki bo pracowała jak należy a nie siedzenie jak teraz na dupie i zbijanie bąków i jeszcze narzekania jaka to "ciężka praca umysłowa". Ty zaś myślisz że ja komuś coś każę być ładnym bez siłki.. Gdybym miał wehikuł czasu to przeniósłbym sie do czasów PRL albo wyciągnąłbym dziewczynę z tamtych czasów..

L lithium222
0 / 4

@rafalinformatyk ,,każda była jędrna bo pracowały'' proszę o dowody Twoich rewelacji. I gdzie tak znowu pracowały? Obecnie kobiety robią dokładnie to samo w 90 % polskich domów: piorą, sprzątają, zajmują się domem. Nic się nie zmieniło i przestańmy się oszukiwać, że się zmieniło. Robiłeś kiedyś w polu? W cale nie jest tak, że masz od razu świetną sylwetkę, bo robisz cokolwiek (brzuch ci niby wtedy ćwiczy? tyłek?). Ludzie pracujący na polach mają jakąś świetną sylwetkę niby? Nie każdy jest pracownikiem umysłowym jakbyś nie zauważył. Ludzie nadal pracują fizycznie, czy są w ruchu. Gdybyś miał wehikuł czasu to byś sie przeniósł i nadal zrzędził . Jesteś po prostu portkiem, który myśli ,,bo kiedyś ludzie byli inni'', ,,bo kiedyś to było inaaaczej''. Co jest śmieszne, bo w tamtych czasach ani nie żyłeś, ani tak na prawdę nie wiesz jakby to było. I mogłoby się okazać, że przy dziewcznie z polskiej wioski, to ty byłbyś pierdoła i wymiotek.

rafalinformatyk
-2 / 4

@lithium222 Na zdjęciach z PRLu jak byk widać, zresztą kumacie wiedzą o co mi chodzi, ty nie musisz wiedzieć. TU dowaliłaś "Obecnie kobiety robią dokładnie to samo w 90 % polskich domów: piorą, sprzątają, zajmują się domem." Jakie kobiety? Te chyba co mają 35+ bo innych nie znam, każda to rozpuszczony mózg już ma przez propgandę, mam nadzieję że nie każda.

W Wolnomysliciel
+2 / 2

@rafalinformatyk Ogólnie zgoda z jednym zastrzeżeniem do stanu dzisiejszego. Skąd założenie, że facet to jakiś na wpół zwierzęcy bezmóg? Naprawdę myślisz, że wystarczy by kobieta rozłożyła nogi by każdy facet rzucił się na nią jak wygłodniały pies na kawał mięcha? Jeszcze rozumiem jakby coś takiego powiedziała kobieta, bo dla kobiet każdy facet to głęboko upośledzona jednostka, ale żeby facet taki tekst walił?

rafalinformatyk
-1 / 1

@Wolnomysliciel Ciekawą rzecz wyciągnąłeś z posta. Już wyjaśniam, nie miałem na myśli takiego czegoś jak "zwierzo-buco-łysy-dreso-adhd-facet", występuje to u prymitywnego środowiska, ja miałem na myśli o tych męskich z rozumem którzy wiedzą kiedy i jak reagować a nie być ciągle nabuzowanym bucem. Ciężko to wyjaśnić bo takich to jest na wymarciu, albo bananowce albo burako-buce łysawe. Niema balstu, niema normalności :|

W Wolnomysliciel
+1 / 1

@rafalinformatyk Dzięki. Myślę, że rozumiem o co Ci chodziło z tymi prawdziwymi kobietami i prawdziwymi facetami. Moje stwierdzenie wynikało z tego fragmentu "Dzisiaj to jakieś tępe dzidy z makijarzem na ryju z wypranym mózgiem przez żydo-media usraela i rozwalają rodziny" w którym całą winę zrzucasz na tą 'drugą' kobietę, a facetów sprowadzasz właśnie do roli takiego prymitywa nie potrafiącego nawet w minimalnym stopniu zapanować nad swoimi popędami. Chcę przez to powiedzieć, że gdy rozpada się rodzina w wyniku zdrady to wina nie leży tylko po stronie kobiety-rozbijaczki, ale jest to wynik nierozwiązanych problemów w tej rodzinie.

rafalinformatyk
+1 / 1

@Wolnomysliciel :) bo problem po OBU stronach jest, OBIE strony łykają propagandę jak leci

L lithium222
+1 / 3

@Wolnomyśliciel ,, bo dla kobiet każdy facet to głęboko upośledzona jednostka'' no z całym szacunkiem, ale ja, jako kobieta się z tym absolutnie nie zgadzam. Lubicie babskie atuty, owszem, podziwiacie piekne sylwetki, owszem, ale bez przesady. @rafalinformatyk Normalne dziecko, bo nikt w syfie, jakbyś nie zauważył nie żyje. I ludzie sprzątają, gotują i tak dalej, to, że cię matka we wszystkim wyręcza to inna kwestia. Kobiety tak jak wcześniej dbają o wystrój domu, nic się nie zmieniło, a że obecni meżczyzni często sami lubią postać przy garach, to przecież nie oznaka jakiejś słabości :D I normalność jest.. w lesie cię chowają? Mnóstwo normalnych, zwykłych facetów, nie wiem jak sobe żyje patologia, bo nie wnikam, a nastolatki, to trochę nie mój przedział wiekowy.

rafalinformatyk
-2 / 2

@lithium222 No to powiedz z jakiego woja jesteś albo czy w Polsce mieszkasz, może u mnie jest problem jednak, może trochę rozwieje mi sie myślenie... Co do gotowania u facetów to nie słabość, sam gotuję i sprzątam i to lepiej niż większość kobiet/dziewczyn w moim wieku.. btw jako feministka, co byś sądziła o ukłądzie by facet był kurą domową a kobieta pracowała?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 July 2016 2016 12:48

L lithium222
+2 / 6

@rafalinformatyk Ze mnie taka feministka, jak z żółwia świnka morska. Jak kobieta głośno i wyraźnie wyraża swoje zdanie, to od razu jest fministką? (o jesus maria, matka się załamie :D do tego chodzę w spodniach, no nie, na szczęście zakładam jeszcze frywolne sukienki). Testujesz dziewczyny w swoim wieku, ze wiesz jak sprzątają i gotują? hahah :D Ja południe polski. Jeżeli odpowiada to dwójce ludzi i się dogadują, to dlaczego nie :) Kwestia tego, czy ktoś zostaje w domu, czy dwójka pracuje jest tylko i wyłącznie kwestią dwójki ludzi. Jak się dogadują, tak mają, a innym nic do tego :)

BlueAlien
+2 / 6

@rafalinformatyk no i co z tego, wtedy musialy zajmowac sie domem od A do Z bo dom sam sie soba nie zajal a maz w pracy.I wtedy kobieta niezamezna to posmiewisko. Dzis są madrzejsze czasy, kobieta nie chce to nie musi miec męza i dzieci a co za tym idzie nie musi sie umiec zajmowac domem od A do Z, może za to umieć od G do W.

rafalinformatyk
-2 / 2

@lithium222 No to czaję i czaję. Ale w poprzednim POście jak to powiedziałaś "kobiety czy kolegi szukasz" no to wiadomo że nic nie będę szukał czy miał, chyba że cud sie stanie.. @BlueAlien Heja! :D postaraj sie nie dostawać bana, ja też będę sie starał XD trze pisać na bierząco hehe. Wiesz o co tu chodzi? By utrzymać narodowość a nie by baby na uwięzi trzymać, jak "WY" jesteście przeciwne to potem będziecie miały praktyczny przymus islamistów a nie gadanina przez ziomów w necie. Btw to ciebie zapytam, co sądzisz o tym że facet byłby kurą domową a kobieta pracowała?

W Wolnomysliciel
0 / 0

@lithium222 Miło, że jako kobieta nie zgadzasz się ze stwierdzeniem, że każdy facet to upośledzona jednostka. Jednak popularność wśród kobiet powiedzeń w stylu, że faceci dojrzewają tylko przez pierwsze kilka lat życia a później tylko rosną, czy chociażby powszechność wśród kobiet poglądu, że jak dochodzi do zdrady to zawsze jest winna ONA, ta druga kobieta, która uwiodła przykładnego męża i ojca albo powszechność przeświadczenia, że faceta trzeba sobie wychować i manipulować nim by robił to co kobieta chce pokazują, że jesteś w tym w zdecydowanej mniejszości.

L lithium222
-1 / 3

@Wolnomysliciel Dzieżby tam, wiele kobiet myśli tak jak ja, baa wiele głosi teorie, że z meżczyznami się pracuje znacznie lepiej i ogólnie dogaduje. Ja sama uważam, że swiat bez was byłby nudny. Wielu z was ma świetne poczucie humoru, większy dystans do wszystkiego, luz. Chociaż ja tu uchodzę za nienawidząca mężczyzn, więc nie wiem :P Zdrady jest winny sam zdradzający, czy to kobieta, czy to męzczyzna, nie ważne: zdradził jego wina.

BlueAlien
-1 / 3

@rafalinformatyk odpowiedz na pytanie: jak dana para tego chce, to ich sprawa. Jak im wygodnie. Jednak jestem przeciwna zmuszaniu kogokolwiek do czegokolwiek, jak to ma miejsce w strone kobiet, ze one "powinny" siedziec w domu, a jak pracują to i tak "muszą" zając sie domem, bo mąz i tak zmeczony itp. Co do islamistow, mnie to nie interesuje, mnie nie zmuszą. No bo czym? karą śmierci? To sama sie zdaze zabic zanim oni to zrobią. Z resztą moj facet tez nie chce dzieci, wiec dlaczego na sile mam je rodzic? I skoro jestem z nim to mnie islamisci nie zmuszą. Wedlug mnie kazda kobieta ma prawo wyboru czy chce zakladac rodzine czy nie. Jesli nie chce - to jej nie zmuszajcie i nie zachecajcie. Mowisz ze islamiści zmuszą kobiety do rodzenia, ale przeciez sam masz podobne podejscie, zeby zmusic kobiety do rodzenia by przegnać islamistow. To jest to samo. Kieruj swe prośby do kobiet ktore chca dzieci, bo takich nie brakuje a tych co nie chca i tak nie zmusisz. Wam to jest łatwo powiedzieć, wy nie rodzicie w bólach, nie meczycie sie z brzuchem i hormonami, nie musicie z wielu rzeczy rezygnowac.... Pozatym wytlumacz mi czemu to kobieta ma mieć gorzej? Czemu to ona jest nieszanowana przez facetow, traktowana jak podczłowiek? i wielcy Święci tak twierdzili, i islamiści, je bito poniżano gwałcono zamykano w domach zmuszano do rodzenia dzieci i nawet teraz sie je zmusza w krajach islamskich? Dlaczego właśnie kobiety? To Bóg sobie wybrał mężczyznę, że go miłuje, a kobiete stworzył by usługiwała? Niby stworzył ludzi równymi, a widać facet rządzi kobietą... w czym on jest lepszy od niej? Kto mu dał takie prawo? Dżungla, bo silniejszy wygrywa? To nawet u zwierząt samice mają większy szacunek....

rafalinformatyk
0 / 0

@BlueAlien Tu chodzi o tępe roszczenienie i pranie mózgów, i to dotyczy OBU płci, wiesz? Mówię o OBU płciach. W praktyce widzę że ta "nowoczesna" propaganda sama ludziom to narzuca, ludzie podążają za modą a nie za własnym zdaniem i poczuciem własnej woli, że nie chcą dzieci, nie chcą rodziny. Rodzenie i zakładanie rodziny małżeństwo to nigdy nie była żadna propaganda, to jest naturalne że ludzie chcą zostawić coś po sobie, wychować swoje dzieci na swój podobny wzór i je wychować i współpracować a potem one idą dalej, tworzy sie społeczeństwa, to jest poczucie własnej wartości że chce sie przekazać siebie dalej. To tylko propaganda ciśnie kretynizmy że dzieci buntownicy i że dokuczają i przeszkadzają rodzicom, tak propaganda, by jej pomóc to najlepiej wpierzać sie w rodzinę, i bezstresowe wychowanie wprowadzać by sie buntowały przeciw rodzicom. Nic więcej.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 July 2016 2016 18:34

maggdalena18
+2 / 2

@rafalinformatyk czasem zastanawiam się, gdzie Ty żyjesz i co ćpasz. Z okresu PRLu najbardziej kojarzę kobiety o babkowatym wyglądzie: takie nabite kule. Przysadziste, przy kości... Kiedyś kobieta w wieku 40lat wyglądała jak baba: długa spódnica, chustka na głowie i milion zmarszczek. Teraz 40latki to szprychy (uogólniam, tak, ale chyba każdy zrozumie, o co mi chodzi). A co do pań z plakatów PRLu... Wiesz, co to propaganda? A gdyby praca w polu wyrabiała ciało, to nie znałabym ani jednego rolnika z brzuchem, a widzę ich pełno. Grubych rolniczek też. I mała wskazówka: zostań amiszem - spodoba Ci się.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 July 2016 2016 18:55

rafalinformatyk
-1 / 1

@maggdalena18 Zobacz se defilade Ludowego Wojska Polskiego na samym końcu jakie tam są babki 15 latki, dwa to na zdjęciach niepropagandowych a rodzinnych i od rodziny znajomych widziałem jak tamte były w strojach kąpielowych i ja skąpo ubrane bo zdjęcia z okresu lata robione. Widziałem budowę od A do Z. A grube rolniczki i rolniki to siedzą traktorach i pierdzą w siedzenie

BlueAlien
0 / 4

@rafalinformatyk "ludzie podążają za modą a nie za własnym zdaniem i poczuciem własnej woli, że nie chcą dzieci" co za bzdury... Ja nigdy nie chcialam mieć dzieci. Od kiedy bylam mala dziewczynką. Zniechęciły mnie do tego same dzieci, z ktorymi przebywalam, gdy mialam 10 lat a one 3-5... nie mialam wtedy internetu, wiadomosci nie oglądałam, a raz przypadkiem obejrzalam i pamietam tylko jak kwaśniewski namawial ludzi na rozmnazanie sie bo niż jest (mniej wiecej to zrozumialam) i nie ma kto pracowac... mysle ze wiele osob ma tak samo... wiec to nie jest glupia propaganda, tylko wlasnie ludzki wybór, wczesniej po prostu nawet jak ktos nie chciał dzieci to traktowali go jak wariata i miał to jedno by sie odczepili, albo zeby mąż nie odszedł do innej, lub po prostu nie bylo wtedy takiej antykoncepcji. Ty nie dopuszczasz do siebie mysli ze ktoś moze faktycznie dzieci nie chciec, i nie ulega wcale propagandzie, lecz dzieki propagandzie moze byc sobą a nie udawac i na sile dzieci płodzić. Zastanow się. Czemu uwazasz ze to propaganda a nie ludzki wybor? czemu mnie i innych traktujesz jak debili bez wlasnego zdania? BTW nie odpowiedziales na tamte pytania.

rafalinformatyk
0 / 0

@BlueAlien Niekiedy tak jest a niekiedy nie jest. Właśnie jak to pisałem to specjalnie w sposób by nie celować w ciebie, opisywałem jak to działa na ludziach. W mediach rządzi socjotechnika, i uwaga, nawet jak ktoś nie ogląda TV a czyta neta jakieś durne stronki czy ogląda jutuberów którzy to mają powyżej 100 000 subów to też ta sama ściekowa propaganda. Masz na myśli tamte pytania gdzie byłaś niezalogowana? Jeśli tak to nie umiem tego odnaleźć ech, ale nic chyba specjalnego bym tam nie napisał.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 July 2016 2016 23:09

BlueAlien
-1 / 1

@rafalinformatyk nie, te pytania ktore napisalam dwa posty temu

W Wolnomysliciel
0 / 2

@lithium222 Pierwsze skojarzenie to dlaczego kobietom się lepiej pracuje z mężczyznami? Czy nie dlatego, że łatwiej nimi manipulować, a co za tym idzie zrzucić na nich wykonywanie części swojej pracy? Ewentualnie dlatego, że tak jak dzieci nie są zagrożeniem? ;)

maggdalena18
0 / 0

@rafalinformatyk od początku świata i w każdym kraju na tej planecie jest tak, że sa ludzie o różnych figurach. Także w PRLu samych modelek nie było. Mój tata w życiu się dość napracował, a jakoś brzuch ma. Ty znasz świat tylko z internetów?

rafalinformatyk
0 / 0

@maggdalena18 Przeprowadzam badania w necie i świecie, oczywiście nie każda była "modelką" ale większość była po prostu dobrej budowy.

maggdalena18
+1 / 1

@rafalinformatyk powinieneś robić w statystykach. Widziałeś 10 kobiet na zdjęciach z PRLu, gdzie 7 było zgrabnych, a 3 nie i twierdzisz, że większość była super. No błagam xD

L lithium222
+1 / 3

@Wolnomysliciel Nie. Mylisz sie. Manipulować mężczyznami potrafi tylko atrakcyjna, tudzież bardzo pewna siebie kobieta. Większosć, może cię zaskoczę, ale zupełnie tego nie potrafi. Sama z tego przez całe swoje życie nie korzystałam, co najwyżej mi nadskakiwano, zupełnie bez powodu. Wymieniałam już cechy, które lubię w facetach: dystans, brak humorów, większy luz. To jest ważne. Sama w swojej pracy lubię się przejść do męskiego zespołu i pogadać o pierdach, bo jest nieco inna atmosfera, niż u mnie w babski zespole. Co nie oznacza, że sie z kobitami nie dogaduję, ależ owszem lata liceum studiów, mnie tego nauczyły.. mimo wszytko.

rafalinformatyk
0 / 0

@maggdalena18 Wiedziałem że tak powiesz xD ale to nie zupełnie tak, ja o wiele szerzej przebadałem to wszystko, i nie tylko na mych doświadczeniach i obserwacjach, ale też pytałem i rozmawiałem z wieloma innymi ludzmi z różnych przedziałów wiekowych o tym i w necie i świecie. hehee

maggdalena18
0 / 0

@rafalinformatyk ale wiesz, że w dzisiejszych czasach jest cała masa fajnych dziewczyn? Tylko ja nie wiem, gdzie Wy szukacie, że nie znajdujecie. I ja bym chciała zobaczyć, jaka figura jest dla ciebie ok.

rafalinformatyk
0 / 0

@maggdalena18 No niewiem, szczerze dla mnie już figura/wygląd ma dla mnie już najmniejsze znaczenie przy wyborze/zdobyciu dziewczyny, wiem że mówię to samo co wielu w necie, tyle że ja mówię już to na serio a nie że zmieniam zdanie w realu jak dojdzie co do czego, jak to inni niektórzy. Ja sie kieruję faktami i logiką, wiem co sie nie sprawdza, jakie błędy popełniałem, więc ich już nie mam zamiaru powtarzać. Ja szukam miłości życia i stałego związku, wygląd sie liczy, ale to ostatnia rzecz na którą patrzę, ostatnia, ja mogę wziąć nawet tą poniżej przeciętnej urody, byleby była roztropna i mnie kochała a ja będę mógł to spokojnie odwzajemniać. btw Pewnie po tym tekście każdy mój przeciwnik przywali głową w biurko hehe

maggdalena18
+1 / 1

@rafalinformatyk to po co dyskusja o idealnych ciałach z PRLu?

rafalinformatyk
-1 / 1

@maggdalena18 Podpinam sie pod tematykę demota, i porównuję tylko to co było kiedyś i to co jest teraz, i dlaczego tak jest. I by sie dowiedzieć kto podobnie sądzi lub jak ktoś sie wypowie przeciw.

maggdalena18
0 / 0

@rafalinformatyk no też ciekawa jestem idealnej pani z PRLu, bo tak, jak na fotce z demotywatora, to nie wyglądały ;)

~ede
0 / 0

@lithium222 mniej niż podczas ciąży

L lithium222
0 / 2

do ciąży organizm kobiety jest biologicznie przystosowany, natomiast tu widzimy nienaturalną deformację ciała.

~obserwatorrr
0 / 0

teraz modne są wcięcia między uszami, jest jedno ucho - długo długo nic, usta - długo długo nic i drugie ucho ucho.

Odpowiedz
maggdalena18
0 / 0

@rafalinformatyk No przecież to są specjalnie wybrane kobiety, które całe życie są na diecie i ćwiczą regularnie.

rafalinformatyk
0 / 0

@maggdalena18 To tylko przykład bo zbiorów zdjęć nie znalazłem. I jeszcze raz mówię że te z PRLu nie musiały ćwiczyć, one wyglądały normalnie właśnie bo wiedziały jak jeść i nie bały sie wysiłku, by dobrze wyglądać to nie trzeba wielce ćwiczyć i podskakiwać jak głupia pi** na fitnesie bez sensu gdy one łaziły z siatkami zakupami i zajmowały sie domem. Btw widzę że już u ciebie sie włącza logika demotowicza, to powiem od siebie juz coś. Ja jako facet ćwiczący i posiadający atletyczną sylwetkę jest normalne że od baby też to mogę wymagać, co nie? No naszczęście ja nie wymagam, ale wymagać mam prawo bo to właśnie od siebie mogę zaoferować. A o tych kształtach o których mówię z PRLu to nawet nie są modelki i ani atletki, tylko zdrowa budowa kobiety człowieka

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 8 July 2016 2016 21:19

maggdalena18
0 / 0

@rafalinformatyk Sama praca w domu i noszenie siat nie czynią od razu kobiety szczupła. Serio. I wiem, że nie trzeba ćwiczyć, by być szczupłym, bo ja sama jestem taka z natury. Ale to nie była reguła w tamtym okresie. ;) Nie wiem, co to logika demotowicza, bo ja mam swój rozum ;)

rafalinformatyk
0 / 0

@maggdalena18 Błędne koło, i tak nie zaczaisz tego.. Nie musię o szczupłości patykowatej, tylko o nie rozlewanych fałdach tłuszczu. Dam POrównanie, zrobię demota na ten temat, jak znajdę czas i materiały, ale to potem.

maggdalena18
0 / 0

@rafalinformatyk wiem, że nie chodzi Ci o szkielet kobiety. Tylko naprawdę nie rozumiem, dlaczego zakładasz, że tak fajnie zbudowane kobiety były tylko w tamtych czasach, a teraz to co, nie ma fajnych kobiet?

rafalinformatyk
0 / 0

@maggdalena18 Bardzo rzadko, jeśli oczywiście mowa o budowie. Ale o reszcie też można dyskutować. Ale tu o budowie temat jest.

maggdalena18
0 / 0

@rafalinformatyk To ja nie wiem, gdzie Ty żyjesz, bo ja widzę i znam całą masę fajnych dziewczyn - z wyglądu i charakteru.

rafalinformatyk
0 / 0

@maggdalena18 No nie wiem, mi nawet te "fajne wyglądy i charaktery" nie odpowiadają, jeśli mowa o tym co ja mi sie podoba. Jeśli cie to ciekawi to mogę wyjaśnić o co mi chodzi. Jeśli pytasz gdzie ja żyje to powiedz z jakiego woja jesteś, może ja mieszkam w złym miejscu?

maggdalena18
0 / 0

@rafalinformatyk zależy co dla kogo jest fajne. Wygląd już wiem, jaki Ci odpowiada, więc mogę świadomie powiedzieć, że znam takie. Charakter oceniam subiektywnie, bo nie znam Twoich upodobań w tym względzie. A województwo łódzkie.

rafalinformatyk
0 / 0

@maggdalena18 Szukam swego odpowiednika. Ale taka nie wiem czy wogle istnieje, zrobię demota o tym, może sie kapniesz że to na ten temat będzie XD, Łódzkie? aaaa dalekoo xd

maggdalena18
0 / 0

@rafalinformatyk Jak trafi na główną, to zobaczę na pewno ;) I taka dziewczyna też na pewno istnieje. I to pewnie nie jedna. A widzisz! Daleko, a Ty nie w tym województwie szukasz xD

rafalinformatyk
0 / 0

@maggdalena18 Jak nie wejdzie, to na profilu moim i tak będzie, albo POdam ci linka hehe XD a moje województwo to śląskie, pisałem nie raz w komencie to mogę i 3 raz xd

maggdalena18
0 / 0

@rafalinformatyk Ok, na pewno zobaczę ;) Kojarzyłam tak właśnie, że śląskie.

M motylek1651
+1 / 1

co prawda to nienaturalne wcięcie w talii trochę przeraża, ale sama modelka jest piękna. z normalną talią byłaby jeszcze ładniejsza. i myślę (pomijając już talię), że takie kobiety to nadal ideał dla wielu facetów i kobiet współcześnie.

Odpowiedz