Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
160 176
-

Zobacz także:


~geniusz_mocy_2
0 / 10

gówno warte te sprawdziany ten system i ten gowno warty świstek na koniec

Odpowiedz
V Voitcus
+4 / 4

Jak to ktoś już napisał na innej (a może nawet i na tej) stronie, wystarczy napisać, że "it doesn't work", ponieważ diagnostyka problemu leży po stronie sprzedawcy. Zaproponowanie wymiany lub serwisu to nie powinno być trudne dla maturzysty. PS. Tak, wiem, że to żart.

Odpowiedz
~md
+2 / 2

@Voitcus Nie do końca. Jeśli dokładnie opiszesz problem i dodasz magiczne formułki w stylu "używane zgodnie z instrukcją", "prane w zalecanych środkach" etc, to zwiększasz szanse na to że nie odrzucą reklamacji. Wiele firm odrzuca prosto napisane reklamacje sądząc, że cześć klientów nie zna się lub przyjmie z pokorą odmowę i nie będzie walczyć o naprawę/wymianę. Opisując dokładnie problem dajesz znać, że znasz się na rzeczy i nie pozwolisz wcisnąć sobie bzdurnego wytłumaczenia.
Piszę z własnego doświadczenia :)

V Voitcus
+3 / 3

@~md tak, ale fakt, że ustaliłeś, że łożysko w mimośrodzie jest wadliwe, a śruba nienagwintowana świadczy przeciw Tobie, ponieważ oznacza to, że rozebrałeś to urządzenie, a z całą pewnością nie zaliczasz się do "wykwalifikowanego personelu", ergo - to Twoja wina. Niestety, bez wyjęcia śruby nie da się stwierdzić, że nie jest nagwintowana, chyba że sama wypadła, ale wtedy - a skąd wiesz, że to była akurat ta śruba? Może klient wykręcił a teraz wciska kit? Tak samo z mimośrodem, jeśli zawiera łożysko, to bez rozebrania całego połączenia nie da się stwierdzić, że jest uszkodzone, chyba że samo wyleci.

~Ech1234
+7 / 9

"This f*cking tractor doesn't f*cking work. Fix it you f*cking motherf*ckers"

Proszę bardzo, 6 murowane.

Odpowiedz
V Voitcus
+7 / 7

Niestety, nie podpisałeś się jako XYZ. Trzy z minusem.