Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
106 161
-

Zobacz także:


Niktobcy
+16 / 42

@quest11 no nie wiem ... a ty wiesz, a może 99 procent społeczeństwa też nie wie? może jednak to jest problem psychiczny ??? może uleczalny?

Niktobcy
+1 / 23

@quest11 noo nie wiem co bym zrobił bo dla mnie jak i dla jakiegoś 99 procent społeczeństwa (moge sie mylic) takie uczucie jest obce. Więc to jest dla mnie coś takiego jak ludzie rodzą sie z syndromem Downa to i ci rodza sie z syndromem uj wie czego, ze jak ty to okrelasz źle się czują w swoim ciele okej jest coś takiego Super lub nie, ale nie należy tego gloryfikować a już przedewszystkim uważać za normalne zachowanie. Jest jeszcze coś takiego że ludzie zyją z dwoma organami plciowymi i kiedy sa dorosli decyduja co wycinaja ale to tez jest raczej nie normalne podwzględem prawidlowego rozwoju czlowieka. Więc zostaw tych ludzi, nie nasmiewaj sie, nie promuj, bo to jest tragedia dla nich i dla nas też.

JohnLilly
+10 / 18

@Niktobcy To, że czujesz odrazę do tematu rozumiem, ale nie wiem czemu demot odbierasz jako promocje? Tu mamy tylko ukazanie zjawiska, a nie jego pochwałę i gloryfikację.

Tuon
+2 / 6

@Niktobcy Jeżeli jest to schorzenie, to nikt nie nabawi się go od tak i to co nazwałeś "promocją" nie ma znaczenia

Nie rozumiem też, co ci przeszkadza, to ich ciało, ich pieniądze i ich sprawa. No i praca dla lekarza, który też z czegoś żyć musi. Nie zaburza to też specjalnie równowagi we wszechświecie

Niktobcy
+1 / 1

@JohnLilly no nie wiem ja to odbieram inaczej w koncu ludzi z syndromem Downa sie nie pokazuje ot tak piszac, mowiac o popatrzcie jak on wygląda ... dla mnie jako "normalnego" (zaraz się to pewnie zamieni w dyskujse, ale nie oto chodzi) jest to nie normalne i pomimo że te osoby są nomalnie myślące, żyjące pośród nas etc. mają coś na psychice że coś znimi jest nie tak że uważają że jednak muszą zmienić tą płeć by czuć się lepiej.

@Chasing_Cars_ nikogo nie krzywdzą? kwestia sporna powiedz to im rodzinom, partnerom, rodzeństwu, kolegom... dla kazdego jest to jakaś tragedia ... oczywiście że ojciec powie SYNU popieram cie ... ale nie wiesz jak on się czuje tam w srodku... pewnie był dumny że urodził mu się syn ...

@Tuon masz racje, w końcu Downem też się nie zarazisz ale nie cały świat musi wiedzieć, może jego ojciec np. nie jest z tego aż tak dumny jak ty ...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 August 2017 2017 15:51

L LinguaPura
-1 / 3

@Niktobcy Po co? Bo NWO, tak ma wyglądać nowa normalność. Brak zasad, wolność, możesz być kim chcesz nie ważne jak bardzo jest to niezgodne z naturą i odstaje od normalności. Nie możliwe jest, aby ktoś kto urodził sie , penisem stał sie kobietą. Tak sie po prostu nie da, ale skrzywienie myślenia człowieka coś takiego dopuszcza. I uważa to za normalne.

~Jajozanik
+1 / 3

@Niktobcy A ja dla przykładu czuję że zostałem stworzony do zjadania ludzkiego mięsa, to co to znaczy że ludzi mam wpier... dalać ? Chodzę do psychologa, sam się zdecydowałem, i .hu ja mi tam pomaga, tylko tracę hajs a moja ochota nie maleje, jak tak czasem patrzę na jakiegoś grubaska, to myślę sobie jaka szkoda, że to całe mięsko zmarnuje się gnijąc w ziemi :[

JohnLilly
+1 / 1

@Niktobcy "Downa sie nie pokazuje ot tak piszac..." No i tu się z Tobą nie zgodzę, bo pamiętam, że było co najmniej kilka demotów o osobach z Downem. Pamiętam, że tamte demoty miały przybliżyć ludziom tę tematykę.

Niezależnie od tego, informacja o danym temacie, której autor nie nadał ładunku emocjonalnego, ani też nie starał się w żaden sposób oceniać tej informacji, nie jest promocją niczego. To właśnie widzimy w democie. Demot nie stara się narzucić nam sympatię do takich osób. Ja na przykład odbieram go jako sygnał ostrzegawczy, aby uważać, bo całkiem ładna dziewczyna może się okazać chłopem po operacji.

Niktobcy
0 / 0

@~Jajozanik nie poddawaj sie może sprobuj z kilkoma lekarzami wierzymy w ciebie ,

@LinguaPura Ja niejestem za tym, aczkolwiek różne są choroby i pragnienia patrz na @~Jajozanik

@JohnLilly okej to moje prywatne podejscie do tematu ja nawet jestem przeciw paraolimpiadzie w tv ale nie jestem fanem Korwina. No poprostu różne choroby istnieja warto o tym wiedzieciec nie mam nic przeciwko kampani na dany temat ktore sa robione z godnoscia i poszanowaniem chorych, ale taka wrzuta tu gdzie ludzie opluwaja na lewo i prawo bo moga i nikt ich za to nie sciga bo nie rozumieja tego (ja tez) to nie wiem naprawde czy to dobry pomysł. TA teraz trzeba uważać na przebierańców...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 August 2017 2017 19:56

Niktobcy
0 / 0

@Chasing_Cars_ też masz racje tylko ty to widzisz bardziej selfistycznie i dziecinnie typu:" ooo jest dorosłą osobą może decydować o sobie, ma kase to pie@#$lić wszystko i wszystkich uj tam i na uj się udzielasz cwelu je@#!y jak chce toi będzie się w cyrku pokazywac a ty do budy i waruj"... no ja do tego staram się podchodzić z dwóch stron bo zawsze są dwie strony medalu.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 25 August 2017 2017 11:57

W wookaszz
+2 / 44

Dlaczego jak ktoś się uważa za Napoleona albo Cezara to się go leczy psychiatrycznie. Ale jak już facet uważa się za babę i odwrotnie to już jest OK, wtedy pod nóż. Ale przecież mimo operacji i mimo wszelakich kuracji hormonalnych oni nigdy nie będą w 100% osobnikami płci na którą się przerobili. Przerobiony na kobietę facet nie urodzi dziecka a przerobiona na faceta kobieta nie zapłodni innej. Po co się zmieniać w coś połowicznego ?? To jest tylko kwestia psychiki którą można wyleczyć i leczono w przeszłości. Ale w obecnych popi....lonych czasach zamiast coś takiego piętnować to się promuje i co najgorsze wmawia ludziom że to normalne.

Odpowiedz
L lech2
+4 / 18

@wookaszz nie wnikając w szczegóły- nie rozumiesz o co chodzi w chorobach psychicznych jeżeli stawiasz tego typu tezy. Ludzi psychicznie chorych nie leczy się dla tego, że wzbudzają w nas obrzydzenie czy nas denerwują. Leczy się ich ponieważ potrzebują pomocy- nie są w stanie samodzielnie zorganizować sobie jedzenia, picia, umyć się, pracować. Jeżeli ktoś wierzy że jest kolejnym wcieleniem Napoleona czy Cezara ale poza tym prawidłowo funkcjonuje w społeczeństwie- jest zdolny do samodzielnego życia bez pomocy, nie stanowi z tego powodu zagrożenia dla innych i dla swojego życia, to nikt nie ma prawa zmusić go do leczenia. Jeżeli jest to jednak element jakiegoś większego problemu np. w schizofrenii i taki człowiek zagraża swojemu życiu lub zdrowiu lub życiu innych to się ich przymusowo leczy. I co Ci transseksualiści Ci zrobili, że ich tak wyzywasz i chciałbyś zmusić do leczenia innego niż sami sobie wybrali? Wiesz lepiej co ich uszczęśliwi? Uważasz się za ich właścicieli? Okradli Cię? Pobili? Już pomijam fakt, że jeżeli naukowo udowodnisz jakieś skutecznej terapii, by tego typu ludzie zaczeli dobrze się czuć w swoim dotychczas nieakceptowanym ciele to masz duże szanse na nagrodę Nobla.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 August 2017 2017 10:30

W wookaszz
+4 / 4

@lech2 Ja nie mam zamiaru nikogo leczyć na siłę. Tylko to mnie dziwi a nawet przeraża że osobnika uważającego się za Cezara ogólnie uznaje się za chorego i nikt temu nie zaprzeczy. A wszelkiego rodzaju genderowców klepie sie po plecach i mówi "Barwo ty". To jest właśnie chore. Świat staje na głowie a ludzie temu przyklaskują. Wszechobecna posunięta do granic absurdu tolerancja niszczy tą dumną zaawansowaną cywilizację zachodnią. Zobaczcie co się dzieje. Na zamachy odpowiadają tańcem i kredkami. Nie wolno się bronić przed napastnikiem bo pójdzie się siedzieć za skrzywdzenie kogoś kto nas napadł. Islam nas zalewa i wiecie co? Oni w końcu wygrają. A dlaczego. Bo chociaż chore dla nas to mają swoje zasady i wartości które są im wpajane od małego i wg których żyją codziennie. Oni w coś wierzą, czegoś przestrzegają. A my, tak zwani cywilizowani ludzie?? U nas nawet nie wiadomo czy to baba czy chłop. Wielkie cywilizacje w dziejach świata upadały nie dlatego że inni je podbijali tylko dlatego że zaczynały gnić od środka. I dokładnie tak się dzieje teraz. Nie ma żadnych zasad, żadnych wartości, żadnego honoru tylko popieprzona tolerancja i wszechobecne zaklinanie rzeczywistości że przecież jest wspaniale i wszyscy jesteśmy tolerancyjnymi kosmopolitami. Kumbaja ku..a go mać. Jakby ktoś, kto nie dożył roku 1999, teraz wstał z grobu i popatrzył na to co się wyprawia to by sam się w nim z powrotem położył. Mam nadzieję że w końcu ludzie otrząsną się z tego letargu ale patrząc na to co się dzieje dookoła ta nadzieja z dnia na dzień jest coraz mniejsza.

L lech2
-1 / 1

@wookaszz masz spaczoną wizję świata. Piszesz, że reakcja na zamachy to taniec i kredki. Ale jakoś tak ci sie zapomniało napisać o stanie wyjątkowym, żołnierzach na ulicach, snajperach na dachach, tysiącach zatrzymań, bombach spadających na ISIS itp. itd. W takiej Francji jedyną ofiarą śmiertelną 5 czy 6 zamachów z rządu był sam zamachowiec. Widocznie te kredki i taniec są bardzo skuteczne.Czy takie głebokie zaburzenia postrzegania jakie prezentujesz to przypadkiem nie jest choroba? Czy można coś takiego pozwalać umieszczać na forach? Może powinno od razu takiego delikwenta pakować do psychiatryka, a nie dawać plusy? Moze to Twój świat stanął na głowie i gdzieś w najbogatszych i najsilniejszych krajach na świecie, których kultura zdominowała wszystkie inne kultury widzisz słabeusza. Może to Ty masz coś z głową skoro widzisz w nieszkodliwych transseksualistach zagrożenie dla cywilizacji.

~jk
+1 / 1

@wookaszz To tak jak jakiś urodzi się bez nóg ale czuje ze powinien posiadać nogi więc robią mu protezy.

~LeB3au
+2 / 2

@lech2 Ty też nie. Jeśli ktoś jest chory i idzie do szpitala wyciąć sobie zdrową nerkę to chirurg nie ma prawa przeprowadzić operacji pod groźbą dożywotniego zakazu wykonywania zawodu lekarza. Wiec czemu kastracja i trwała zmiana fizjonomii z powodu problemow psychicznych pacjenta jest legalna?

L lech2
-1 / 1

@~LeB3au każdą ideę można sprowadzić do absurdu. Operacje zmiany płci są operacjami plastycznymi i raczej z tej kategorii proponuje szukać porównań. Załózmy, że jesteś tym kim jesteś. I pewnego dnia budzisz się w ciele płci przeciwnej. Nie chciałbyś wrócić do właściwego wyglądu? Skąd pewność, że problem jest natury psychicznej, a nie jest spowodowany błędnym rozwojem w wyniku czego męski mózg trafił do kobiecego ciała i nie może się dostosować. Skad w tobie taka absolutna pewność że problem jest natury psychicznej, a nie rzeczywistego braku dopasowania. Przecież Widziełeś Grodzką. Poza wyglądem w sumie normalny człowiek- ma rodzinę, dziecko, pracuje, potrafi radzić sobie z trudnymi problemami. Normalny, zaradny dorosły człowiek. Ja w życiu widziałem mnóstwo ludzi z problemami psychiatrycznymi- zdecydowanie nie poradziliby sobie w życiu, bez leczenia psychiatrycznego, tak jak Grodzka.

K kripszt
0 / 0

@lech2 stan wyjatkowy, zolnierze na ulicach a wciaz banda oszolomow maszeruje z transparentami refugees welcome, islam is peaceful

W wookaszz
0 / 0

@~jk Moim zdaniem nie ma co porównywać defektów fizycznych do mentalnych. Ja jestem zwolennikiem teorii że człowiek rodzi się na zasadzie tabula rasa. Jest jak twardy dysk świeżo kupiony w sklepie który dopiero z czasem zostaje zapisany różnymi ilościami wszelakich informacji. I właśnie od tych informacji zależy jaki człowiek z tego niemowlaka wyrośnie. Popatrz że jeszcze 20 - 30 lat temu nie było takich sytuacji z transseksualnością jaką mamy teraz. A dlaczego ?? A właśnie dlatego że zmieniło się otoczenie dorastających dzieci i dostarczano im informacje które wpłynęły na ich rozwój tak że zaczęły poddawać w wątpliwość swoje ja, swoją płeć. I nie ma się tu czemu dziwić. W tej chwili gdzie jesteśmy wręcz bombardowani ideologią lbgt i innymi odchodzącymi od normy naturalnej, gdzie wmawia się ludziom wręcz na siłę że to jest zupełnie normalne i naturalne że dwóch facetów lub dwie kobiety moga tworzyć rodzinę, że jak Ci się znudzi byc facetem to Cię przerobia na kobietę i odwrotnie i że to też jest całkiem naturalne i jeżeli masz czelnośc uważać inaczej to jesteś faszystą i homo-gendero-ichujwiecojeszcze-fobem. To jak te dzieciaki mają mieć odpowiednie wzorce do normalnego rozwoju?? Zauważcie że przez ostatnie 2,3 dekady liczba tych niezdecydowanych osób rośnie w tempie lawinowym. I właśnie dlatego uważam że to nie uwarunkowanie naturalne czy genetyczne powodują chęć zmiany płci tylko złe wychowanie w toksycznym środowisku które rujnuje psychikę człowieka i to powinno się leczyć. I jest wiele przypadków osób które po odpowiedniej terapii psychologicznej porzuciły chęć do majstrowania przy swoim ciele i żyją normalnie.

Mixria
+12 / 40

To trzeba leczyć... bo to jest niestety mocne zaburzenie i współczuję tym ludziom...

Odpowiedz
~kamileo123456
0 / 18

no i jak byś leczyła? Porażaniem prądem, jak w średniowieczu? Tu leczenie polega na dopasowaniu powierzchowności do psychiki. Bo psychikę do powierzchowności dopasować jest bardzo, ale to bardzo trudno - a w tym przypadku nie ma takiej konieczności. Bo oni nikomu nie zagrażają.

KapitanKorsarzPirat
+3 / 23

@Mixria Dlaczego wychodzisz z założenia, że to oni mają się leczyć, a nie to natura popełniła błąd? XXI wiek,a ludzie nadal by chcieli, by los nie leżał w ludzkich rękach tylko był zależny od czystego przypadku.

Mixria
-3 / 25

@kamileo123456 Takich ludzi należy leczyć w psychiatryku, bo są po prostu chorzy. Normalny człowiek na pewno się tak nie zachowuje i nie ma takich głupich pomysłów. Może i nie zagrażają, ale ja mam już dość tych wszystkich popaprańców i pedałów. Na świecie musi w końcu być porządek.

sviader
0 / 10

@Mixria Chyba nie wiesz o czym piszesz... i obyś nigdy nie musiała wiedzieć... To są ludzkie tragedie. Zmiana płci to nie jest takie sobie 'ciach' i już. To są lata terapii psychicznej.

F FenrirIbnLaAhad
-2 / 10

@KapitanKorsarzPirat jak ktoś uważa się za kogoś, kim nie jest, to znaczy że jest chory... proste? urodziłeś się facetem, to jesteś facetem, niezależnie od tego, ile organów sobie zmienisz.

~kamileo123456
+1 / 7

@Mixria a może to ciebie trzeba leczyć? Dlaczego uważasz się za osobę zdrową? Bo... bo tak i już?

W awatarze masz młodą ładna dziewczynę, a w profilu wiek wpisany 74 lata. Tez podajesz się za kogoś, kim nie jesteś. Może trzeba ciebie leczyć? Stara baba, która chce być postrzegana jako młoda i atrakcyjna też jest popaprańcem. Nie sądzisz? Według mnie to obrzydliwe i ja bym ci kazał się leczyć. Co Ty na to?

E elpiwo
+5 / 5

@kamileo123456 Leczenie prądem w średniowieczu. Mocne. K-wa mocne!

~kamileo123456
+1 / 3

@elpiwo miałem napisać "porażanie prądem albo bicie jak w średniowieczu". Pisałem szybko i nawet nie sprawdziłem przed dodaniem komentarza.

KapitanKorsarzPirat
+2 / 8

@FenrirIbnLaAhad Ale dlaczego uważasz, że przypadek ma determinować tożsamość? Dlaczego ktoś ma być kimś jeśli nie miał wyboru? Tak, urodziłem się facetem i niezwykle się z tego cieszę, bo gdybym był kobieta, nawet piękną to bym się załamał i przyjmował wiadra testosteronu, by było inaczej. W sumie najbardziej rozumiem zmianę płci z żeńskiej na męską. Brak piekła miesiączki, ciąży, to doskonale rozumiem.

Tuon
0 / 2

@Mixria Do psychiatryka wysyła się osoby które są potencjalnym zagrożeniem dla siebie bądź otoczenia. Osoby o zaburzonym postrzeganiu własnej płci nie są zagrożeniem dla nikogo, a medycyna pozwala im pozbyć się tego problemu

M MaximusKZ
+13 / 25

Choćby nie wiem jak się starali i tak nie zrobią z Tico Ferrari.

Odpowiedz
Q qnr4d
+3 / 21

Obrońcy tego typu schorzeń, wytłumaczcie mi skąd w Tajlandii tak duży odsetek transów ?! Myślicie, że oni wszyscy mają poczucie, jakoby byli innej płci ?

Odpowiedz
kyrieEleison
+7 / 7

Tajlandia to po prostu biznes. A większość (nie wszyscy podkreślam) ludzi, którzy decydują się na zmianę płci urodziło się po prostu jako hermafrotydy. I w takich przypadkach za dziecka wycina się narządy płciowe stanowiące mniejszość (np. Jajniki). Jeżeli uda się trafić to fajnie. A jeżeli nie? Problem zmiany płci wcale jest nowy. Tylko 40 lat temu ci ludzie oprócz płci zmieniali też środowisko, przeprowadzali się, żeby zaczynać od nowa. A teraz, kiedy społeczeństwo jest bardziej świadome, nie muszą się ukrywać.
I jeszcze jedno - zmiana płci wcale nie jest łatwa. Nie idziesz do lekarza i nie mówisz - chcę być kobietą/facetem. To proces poprzedzony badaniami, rozmowami z psychologiem. No chyba, że jesteś w Tajlandii ;)

~LeB3au
-5 / 21

Nie przeszli. Człowiek nie gupik nie może zmienić płci. Co za tym idzie nie można przejść procedury zmieniającej płeć.

Odpowiedz
D danielfaraday91
+11 / 13

Wyobraźcie sobie że jesteście z kimś takim kilka lat i dopiero wam się ten ktoś przyznał że zmienił płeć.

Odpowiedz
Lulus
+1 / 7

@danielfaraday91 a co można by było zrobić? Jak żyłem kilka lat z taką osobą przeszedł bym potem do poziomu koleżeństwa/przyjaźni.

M mafouta
0 / 0

@danielfaraday91, Tak, jesteś z nim przez telefon, albo mailowo i nagle się dowiadujesz. Trzeba być naprawdę nieogarniętym, żeby sie nie zorientować. Tak wiem, są tacy nieogarnięci, tak samo, jak tacy co zemieniają wygląd operacjami plastycznymi i hormonami.

ancykw
0 / 0

@mafouta

Tak z czystej ciekawości, bo na szczęście nie miałam okazji poznać takiej osoby - po czym chcesz poznać, że kobieta, z którą jesteś, czy się znasz od lat, nie była kiedyś mężczyzną? Takie rzeczy raczej wychodzą dopiero wtedy, gdy np. chciałbyś się starać o dziecko, no to albo Ci się przyzna, że nic z tego, bo była facetem, albo będzie rżnąć głupią i udawać, że nie wie o co chodzi.

K Kowal86
-2 / 4

Skąd oni biorą włosy, których jako faceci nie mają? Peruka czy jakieś terapie hormo?

Odpowiedz
F FenrirIbnLaAhad
+6 / 6

@Kowal86 przecież włosy można zapuścić/ufarbować... tak, mężczyznom też rosną długie włosy -.-

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 August 2017 2017 9:47

~zx
-1 / 1

Okno Overtona już tez tutaj?

Odpowiedz
kubira
0 / 8

Czy wy naprawdę uważacie, że swymi argumentami przekonacie osobę która uważa ich za coś złego. ?
Podziwiam was że macie siłę i ochotę, przecież to jak rzucaniem grochem o ścianę. Osoba o wąskotorowym spojrzeniu nigdy nie rozszerzy i nie dostrzeże niczego więcej poza narzuconym im patrzeniem na świat.

Odpowiedz
~kamileo123456
+1 / 7

Bo tych o wąskim myśleniu jest więcej niż nas. Więc albo coś zrobimy, albo nas zadepczą. Chcesz społeczeństwa złożonego z samych Karyn, Grażyn, Sebów i Januszy? Ja też nie.

kubira
+1 / 3

Dopiki pracuje, podatki odprowadza, przestrzega zasad narzuconych przez państwo, nikomu krzywdy nie robi, nie wychodzi na ulice pokazać jaka to jestem piękna/y to mam to w dupie. Ludzie "normalni" są o wiele gorsi.

~kamileo123456
+5 / 9

Ludzie, którzy zmieniają płeć, to nie to samo co „drag queen” czy „zbok-przebieraniec z burdelu w Tajlandii”. To normalni ludzie, którym natura zrobiła niemiły kawał i wstawiła nie ten gen, co trzeba. To nie choroba umysłu, tylko wada ciała.

Poza tym oni nie domagają się żadnych przywilejów, nie robią wokół siebie zadymy, nie budują „tęczy”. Sami płaca za te zabiegi medyczne z własnej kieszeni i meczą się przez kilka lat, aby dopasować ciało do umysłu. Bo jak mówię, to nie umysł jest tu chory, tylko ciało. Leczenie polega na dopasowaniu ciała do umysłu. Inaczej się nie da.

Nienawiść im nie pomoże.

Odpowiedz
S slagen
+1 / 3

Jak facetowi wydaje się że jest Napoleonem, królikiem itp to się go leczy. Jak mu się wydaje że jest kobietą to wstawia mu się sztuczne cycki, obcina (albo i nie) jajka i robi kurację hormonalną. A potem taki czubek się drze że on jest normalny.
To ich prywatna sprawa dopóki taki dziwak nei wymaga ode mnie i innych normalnych by traktowali go jak kobietę.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 August 2017 2017 18:29

~Lenny_face
-1 / 3

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ

Odpowiedz
~Lenny_face_3
-2 / 2

° ͜ʖ ͡°)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…..╚(███)╝
……╚(██)╝
………(█)

Odpowiedz
T Tadek_niejadek
-1 / 1

mała ta skolioza, większą mają radykalni katotalibowie (nie mylić z zdrowrozsądkowo myślącymi katolikami)

M mafouta
+2 / 4

Jakiej zmiany płci? Zmieniony został jedynie wygląd. Płeć biologiczna pozostała. Bzdury.

Odpowiedz
A Aniaaaa1221
0 / 0

1 kretyn z którym nie da się kultularnie wymienić zdań

maggdalena18
+1 / 1

Jakoś z kobiet są ładniejsi mężczyźni niż kobiety z mężczyzn.

Odpowiedz
JaWiemLepiej
+2 / 2

widziciena #5 był kolesiem to mu się czoło na plecach kończyło został kobietą i ma bujną czuprynę... same plusy ;)

Odpowiedz
S slagen
-1 / 3

Czubki po operacjach plastycznych i kuracjach hormonalnych. Obecny poziom medycyny nie pozwala na zmianę płci.

Odpowiedz
W wilk517
-1 / 1

Mam nadzieje że chociaż połowa to fake bo to lepszy horror niż paranormal aktivity

Odpowiedz
ancykw
+1 / 1

@wilk517

Jak uważasz, że dziadostwo zwane "Paranormal Activity" to horror, to generalnie wyrazy współczucia kieruję w Twoją stronę...

rafik54321
+5 / 5

Nie kumam takich ludzi... Że niby facet czuje się kobietą... Takie to naciągane że szok... Może nie pomyślał że po prostu jest gejem?

Ale teraz tak idąc jeszcze dalej. Ta zmiana płci to wg mnie kpina. Choćbyś chama ubrał w garnitur to dżentelmenem nie będzie. I tutaj co, facetowi utną penisa i będzie niby kobietą? Bo się ubierze? Bo się umaluje i wsadzi sobie silikony?
Wtedy to jest istota kobietopodobna, a nie kobieta.
Wg mnie ci ludzie zamiast iść pod skalpel to powinni iść do psychologa. Bo w mojej ocenie to im się raczej tylko wydaje że są płci przeciwnej a tak na serio to mają problem z samoakceptacją lub obawiają się że ich charakter nietypowy dla ich wrodzonej płci będzie nieakceptowany społecznie, stąd ucieczka w pseudozmianę płci która pozwoli im de facto ukryć problem pod płaszczykiem płci... Ale to żadna zmiana tylko kolejna maskarada.

Odpowiedz
T Tadek_niejadek
+1 / 1

Niektórym się tak wydaje od dziecka. Wtedy np. chłopcy bawią się lalkami a dziewczynki samochodami. Dziwne to, że od najmłodszych dziecięcych lat mają zrytą psychikę. A niektórym się wydaje że mają prawo tak radykalnie oceniać innych mimo tego, że swoje oceny budują na tym co im się wydaje.

D daclaw
+1 / 1

@rafik54321 No dobra, niech ci będzie - maskarada, wydaje mu się, ukrywa problem. No i co z tego, skoro mu tak dobrze - krzywdzi tym kogoś? W czym wy z kolei macie problem?

ancykw
0 / 0

@Tadek_niejadek

Ja za dzieciaka zawsze bawiłam się autkami, lalek nie lubiłam, zostało mi się to do tej pory - jakieś zakupki, kosmetyczki i inne babskie duperele są mi obce, kompletnie mnie to nie kręci, już wolę obejrzeć mecz, interesuję się informatyką, motoryzacją, wolę iść z kumplami na piwo, pogrzebać w garażu przy aucie i uwalić się smarem, zamiast z dziewczynami wysłuchiwać babskich ploteczek. No kurde, jaką ja mam męską psychikę. Powinnam iść pod skalpel. Zresztą, jak kiedyś oglądałam Galileo i było o jakiejś lasce (oczywiście Niemce), która przerobiła się na faceta, to było własnie kilka czynników związanych z psychiką, które pozwalały na to, żeby nawet dostać dofinansowanie na operacje zmiany płci i jak tego posłuchałam, to doszłam do wniosku, że w Niemczech, to by mi nawet za operację zapłacili.. Tylko jakoś moja psychika jest na tyle dziwna, jak na te czasy, że jakoś potrafię to w sobie zaakceptować i czerpać z tego korzyści. Nie robię żadnej maskarady i szumu wkoło siebie, bo po prostu jestem jaka jestem, potrafię to zaakceptować.

@rafik54321

Widzę, że za późno napisałeś komentarz, bo aż dziwne, że nie zebrałeś zadnego minusa, powinieneś mieć ich ze 20... od tych cudownych, tolerujących wszystko ludzi. Tutaj się z Tobą zgodzę, bo to mężczyzna przerobiony na kobietę nigdy nie będzie kobietą, tylko czymś kobietopodobnym. Choćby dlatego, że nigdy nie urodzi dziecka. Ok, tutaj mogą się mnie pewnie czepić ludzie, którzy uznają, że są kobiety bezpłodne i pewnie uważam, że one też są kobietopodobne. Otóż nie, bo tutaj mamy inny problem. Taki mężczyzna, najprawdopodobniej płodny, celowo i w pełni świadomie robi z siebie bezpłodnego człowieka płci kobietopodobnej. To samo kobieta przerobiona na mężczyznę. Już pomijając fakt, że nikogo nie zapłodni, to też taki facet nawet nie będzie czerpał przyjemności z seksu. Żeby w ogóle penis mu stanął, to musi mieć jakąś pompkę, żeby chociaż kobiecie dać przyjemność z seksu, sam raczej nie ma nic. Więc naprawdę nie ogarniam, dlaczego tacy ludzie nie leczą swoich kompleksów u psychologa, bo być może dałoby radę jakoś tym ludziom przemówić, nie wiem... Natomiast nie uważam, żeby należała im się jakaś wielka tolerancja, bo oni nigdy nie będą w pełni kobietą lub mężczyzną. Taka operacja tylko leczy ich psychiczne kompleksy. To jak kobieta, która uważa, że ma małe cycki, to sobie zrobi większe... Tylko tak naprawdę nie jest to nikomu potrzebne i jest to nic innego jak widzimisię "właściciela ciała".

I do tego gdzie wojna katolików, którzy powinni bronić naszego człowieczeństwa, przecież człowiek po to się rodzi, żeby płodzić/rodzić kolejne pokolenia? I, choćby tutaj można dorzucić temat o płaskoziemcach, skoro ludzie, którzy są ograniczeni, mają wąskie horyzonty myślowe, bo nie potrafią zaakceptować zmiany płci, to dlaczego ludzie, którzy mają szerszy horyzont i biorą pod uwagę(!) to, że Ziemia jednak może być płaska, są brani za dziwaków? Taki przykład z dupy, ludzie o tak "szerokotorowym spojrzeniu na świat". :)

A Aniaaaa1221
0 / 0

Zgadzam się z tym że facet zmieniający płeć nigdy nie będzie w 100% kobietą, ale uważam że mimo tego nie powinno się po takich ludziach tak bardzo jechać. Czasem gdy widzę te wyzwiska (zdarzają się nawet groźby) zastanawiam się dlaczego tacy ludzie są akceptowani. @rafik Nie da się tego ot tak wyleczyć. Interesuje się od dłuższego czasu psychologią głównie w temacie chorób psychicznych (depresja, schizofrenia itp.) i samobójstw, ale o tym również czytałam. Zanim ktokolwiek zostanie poddany takiej operacji, wykonywane są odpowiednie badania psychologiczne, według określonych procedur. Procesy myślowe takich osób pod tym względem są dość mocno złożone. Nie tak łatwo to wytłumaczyć. Ci ludzie trochę inaczej odbierają rzeczywistość, myślą jak płeć (fizycznie) przeciwna. I tu nie chodzi o lalki czy samochodziki. Mężczyźni myślą jednotorowo, kobiety -wielo. Ludzie nie są podzieleni na płeć jedynie ciałem. Procesy myślowe różnią się u kobiety i u mężczyzny. Niby proste, ale wiele ludzi nadal nie może tego pojąć. Ludzie są różni i tyle.

A Aniaaaa1221
-2 / 2

Mam tylko małą prośbę. Zanim odpowiesz, pomyśl. Dlaczego uważasz że to złe i nawet jeżeli to choroba psychiczna, w czym ci to przeszkadza?

rafik54321
0 / 0

@Tadek_niejadek a czy to że chłopiec bawi się lalkami to od razu jest kobietą? Wielu chłopców bawi się lalkami. Tylko nieco innymi niż dziewczynki. Chłopcy częściej sięgają po jakieś lalki spider-mana albo innych superbohaterów. Więc o co chodzi?

Uważam że pierwsze skrzypce gra tutaj wychowanie. Złe wychowanie. Brak odpowiednich wzorców. Dziecko jest jak lustro i kopiuje to, co widzi. Jak nie ma odpowiedniego męskiego wzorca to chłopiec zacznie kopiować żeńskie zachowania (w mniejszym lub większym stopniu) i gotowe. Facet co niby czuje się kobietą...

@daclaw Dobrze mu? Z ukrywanym problemem, który wcale nie jest rozwiązany i posypie się niczym domek z kart kiedy ukrycie problemu zawiedzie, bo wyda się że jest trans? Zamienił szwagier siekierkę na kijek :/ .

No jest poniekąd dość głupi problem. Widzisz takiego faceta przerobionego na istotę kobietopodobną. Podchodzisz, bajerujesz będąc przekonanym że to 100% kobieta, a tu ZONK, a w gaciach penis (bo nie zawsze operacja zmiany płci go usuwa). No i co? To nie jest ok. Bo naturalnie taki trans się nie pochwali że jest trans...

@ancykw aż dziw że ktokolwiek się ze mna zgadza. Spodziewałem się wiadra hejtu XD.
"mężczyzna przerobiony na kobietę nigdy nie będzie kobietą, tylko czymś kobietopodobnym. Choćby dlatego, że nigdy nie urodzi dziecka. " - wiesz, są też urodzone kobiety bezpłodne :/ . Więc tego za wyznacznik kobiecości nie brał. Ale bardziej same narządy rodne. Kit czy sprawne czy nie. Są czy nie są i tyle.

Ja uważam że ok, niech sobie żyją. Trudno... Ale najpierw przed taką operacją to powinni obowiązkowo zaliczyć z roczne min leczenie u psychiatry. To nie musi mi się podobać, ale znowu sami trans powinni niejako informować potencjalnych partnerów (pisałem o tym powyżej).

"I do tego gdzie wojna katolików, którzy powinni bronić naszego człowieczeństwa, przecież człowiek po to się rodzi, żeby płodzić/rodzić kolejne pokolenia?" - tu się akurat nie zgodzę. To jest cel życia zwierząt. A człowiek zwierzęciem nie jest.
Wg mnie celem życia człowieka jest bycie szczęśliwym. Tylko różnym ludziom, różne rzeczy (lub ich kombinacje) dają szczęście. Dla jednych to będzie rodzina, dla innych kariera, dla innych samospełnienie (w ten czy inny sposób), dla jeszcze innych miłość...

"I, choćby tutaj można dorzucić temat o płaskoziemcach, skoro ludzie, którzy są ograniczeni, mają wąskie horyzonty myślowe, bo nie potrafią zaakceptować zmiany płci, to dlaczego ludzie, którzy mają szerszy horyzont i biorą pod uwagę(!) to, że Ziemia jednak może być płaska, są brani za dziwaków?" - dlatego że ludzie o szerszym horyzoncie potrafią podać merytoryczne i naukowe argumenty że ziemia nie jest płaska, że musi być kulą, bo inaczej nie zgadza się to z obserwacjami czy doświadczeniami (o obliczeniach nie wspominając).
Otwarty umysł - spoko, ale ktoś kto podaje wywrotową teorię też taki umysł powinien mieć. I każdy płaskoziemca powinien dopuścić myśl że może się mylić.

@Aniaaaa1221 yhm, czyli facet który jest wielozadaniowcem, myśli szeroko, jest nieogarnięty to z założenia musi być kobietą? To już wg mnie nadinterpretacja.
Sam sposób myślenia to stanowczo zbyt mało aby stwierdzić o płci. Znowu jak wtedy wytłumaczyć gejów? Myślą typowo (pewna część gejów) jak kobiety a jakoś nie palą się do zmiany płci... To może ci geje się oszukują i są kobietami? XD. Dochodzimy do coraz większych absurdów. I o ile można się spierać że homoseksualizm jest naturalny (tj występujący w naturze, co de facto jest prawdą), o tyle transseksualizm jest bezsprzecznie nienaturalny (pomijam żaby które ewolucyjnie są do tego przystosowane, choć u nich to akurat bym powiedział o płci biseksualnej, to bardziej odpowiednie stwierdzenie).
I tak na serio - komu się opłaca badać czy próbować leczyć transseksualizm? Nikomu. Chirurdzy nie zarobią, klient niezadowolony bo jego fanaberia nie spełniona, a i tak na leczenie nie pójdzie... Zero zysku :( .

To złe z powodu który opisałem na samym początku. Tj ukrywanie swojej pierwotnej płc

ancykw
0 / 0

@rafik54321

Rafik, zawiodłam się na Tobie, bo przytaczasz moje słowa wybiórczo. Czytaj do końca wątek, a dopiero wtedy komentuj. Przytoczę Ci resztę, którą widocznie ominąłeś:

"(...) Choćby dlatego, że nigdy nie urodzi dziecka. Ok, tutaj mogą się mnie pewnie czepić ludzie, którzy uznają, że są kobiety bezpłodne i pewnie uważam, że one też są kobietopodobne. Otóż nie, bo tutaj mamy inny problem. Taki mężczyzna, najprawdopodobniej płodny, celowo i w pełni świadomie robi z siebie bezpłodnego człowieka płci kobietopodobnej."

Idąc dalej o celu życia jako płodzenie kolejnych pokoleń:
"tu się akurat nie zgodzę. To jest cel życia zwierząt. A człowiek zwierzęciem nie jest. Wg mnie celem życia człowieka jest bycie szczęśliwym. Tylko różnym ludziom, różne rzeczy (lub ich kombinacje) dają szczęście."
Ok, mogłam wyrazić się nie do końca zrozumiale i odebrałeś to w taki, a nie inny sposób, więc tłumaczę. Napisałam o katolikach, ludziach wierzących, dla których seks jest tylko w celu prokreacji, dla nich ważne jest, żeby spłodzić potomstwo, przynajmniej takie niby założenia mają wierzący ludzie. Nie pisałam tutaj ani o tym, co według Ciebie jest celem życia, ani według mnie.

"I każdy płaskoziemca powinien dopuścić myśl że może się mylić." - W 100% się zgadzam z tym zdaniem. I nie tylko płaskoziemcy. Co do wiary, to samo. Choćby ja, to, że nie wierzę, nie oznacze, że nie biorę pod uwagę, że może jednak ci ludzie mają rację, może ja sie mylę, dowiem się jak umrę. Ale to samo wierzący, powinni brać chociaż to pod uwagę, że może być inaczej, niż myślą.

D daclaw
+1 / 1

Ad. 4: Na pewno. Z dziada ~60 zrobili szprychę ~40. Takich cudów nie ma. Jeśli efekt ma być jakiś, trzeba to robić w nastolactwie. Z dojrzałego mężczyzny nie wyjdzie nic ponad poziom urody Grodzkiej.

Odpowiedz
~2345ytrew
0 / 0

ech faceci przerobieni na laski maja piersi bez operacji plastycznej a ja mam 27 lat i najmniejsze staniki za duze. mam dosc

Odpowiedz
F Frodens
0 / 0

Kurcze, mężczyźni nawet w byciu kobietami są często lepsi od nich samych :P

Odpowiedz
Z zielin56
0 / 0

Hipokryzja lewactwa: wycięte drzewo- jakie to straszne jak można ingerować w naturę; zmiana płci- spoko nie moze natura ingerować w nasze decyzje :D brak słów

Odpowiedz