Pierwsze byly tylne nadkola i to po dwóch latach od zakupu z salonu. Podkreślę tylko ze nie uznali gwarancji bo miałem ryske na tylnym zderzaku i uznali ze musiał zderzak dociś nadkola przez co zszedł lakier. Nst. była maska od spodu po 3.5 roku. Nigdy więcej Opla
Chronologicznie nie oznacza wcale szybciej niż inne marki, więc o co te krzyki. Wystarczy spojrzeć na VW, Mazdy żeby się przekonać że wszystkie auta żre rdza. Opel nie jest wyjątkiem, ale też nie ma wcale najsłabszej ochrony przed rdzą. Widać rdzawe ople na ulicach, bo konkurencję rdza już dawno zjadła :D:D
Wszystko razem
OdpowiedzProgi, doły drzwi, podłużnice i nadkola
OdpowiedzNajpierw Opel jedzie z Niemiec do Polski i wtedy zaczyna rdzewieć.
Odpowiedz@grescio ta bo niemiec pod kocem trzyma i nie rdzewieje....
Pierwsze byly tylne nadkola i to po dwóch latach od zakupu z salonu. Podkreślę tylko ze nie uznali gwarancji bo miałem ryske na tylnym zderzaku i uznali ze musiał zderzak dociś nadkola przez co zszedł lakier. Nst. była maska od spodu po 3.5 roku. Nigdy więcej Opla
OdpowiedzBDAD
OdpowiedzChronologicznie nie oznacza wcale szybciej niż inne marki, więc o co te krzyki. Wystarczy spojrzeć na VW, Mazdy żeby się przekonać że wszystkie auta żre rdza. Opel nie jest wyjątkiem, ale też nie ma wcale najsłabszej ochrony przed rdzą. Widać rdzawe ople na ulicach, bo konkurencję rdza już dawno zjadła :D:D
OdpowiedzNadzieja umiera ostatnia, powiedział kierowca Opla kupując drut do migomatu....
OdpowiedzTylko Ople? A Fordy, Fiaty, Renaulty, Daewoo i inne tego typu szroty to może ani plamki rdzy nie mają?
OdpowiedzJako właściciel astry F moge powiedzieć tylko żeby autor je bnął sie w łeb
Odpowiedz