Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
96 104
-

Zobacz także:


RamboJoker
-1 / 3

Niektórzy mędrcy by powiedzieli, że karma powraca.

Odpowiedz
G gelimer
+1 / 1

Mnie najbardziej ciekawi NAZWISKO pana dyrektora. W kolonialnych INDIACH wyglądało to IDENTYCZNIE.

Odpowiedz
~ppppppppppppp
+2 / 2

A to nie było dawno, dawno temu? Jakoś po otwarciu. REDIS wyleciał niedługo po zakończeniu budowy, potem zarząd przejął ówczesny właściciel i inwestor LDSA, a od kilku lat Magnolia już w całości sprzedana komuś zza oceanu. Chyba, że ostatnio coś się zmieniło?

Odpowiedz
~Stary_Zgred
0 / 0

Co, k*rwa, zrobiło to szambo?

Że zrobiło to z dziesięć lat temu, to już nie wspomnę.

Odpowiedz
R rumtumtum
+1 / 1

Było to krótko po otwarciu Magnolii we Wrocławiu, czyli 10 lat temu. Gratuluję refleksu!

Odpowiedz
~ghrgrwgrgrtr
0 / 0

Jakie centrum, taka usterka. Dyrekcja ma problem nawet z naprawą drzwi wejściowych i uważa, że 11 stopni w lokalu (był środek zimy) to nie jest powód do pisania skargi. Współczuję klientce i życzę powodzenia w walce o odszkodowanie, które jej się należy. Ale w tamtym miejscu to norma, że oszczędności liczą się bardziej niż opinia i komfort klientów.

Odpowiedz