@baro0000 Dokładnie, kobiety i mężczyźni mają pewne granice, tak jak od mężczyzny oczekujemy twardości, ekstremalnej wytrzymałości na wszystko, utrzymywanie rodziny i obrony rodziny przed wszelkimi zagrożeniami, o tyle od kobiet też są pewne wymagania, jeśli kobieta zaczyna bić, przestaje być kobietą w chwili pierwszego uderzenia, a skoro tak, to śmiało można oddać we własnej obronie bo to tak jakby nas uderzył jakiś menel czy ktokolwiek inny. Mężczyzna przestaje być mężczyzną dopiero w momencie, kiedy sam pierwszy uderzy kobietę.
Gdyby jej nie oddal to bylby seksistowski przeciez a tak potraktowowal ją prawie jak meżczyzne...Prawie, bo powinna dostac po paru sekundach.
P.S. On nie pobil, on nie zaczal to nie on zachowal sie jak debil.
P.S.2. Tak, mogl zachowac sie inaczej. Ona też ;)
Teraz wystarczy usunąć pierwsze 45 sekund filmu, dać tytuł - "agresywny, pijany facet brutalnie pobił przypadkową dziewczynę". I mamy materiał do wiadomości, czy gdzieś tam.
@gumis1412 Czy Was naprawdę poj...o? Obojętnie co by zrobiła...nie wolno uderzyć kobiety. Kto Was tak wychował...Chcielibyście żeby Wasza mama, siostra lub nawet koleżanka tak dostała? Mógł zrobić cokolwiek... Ale nie ma prawa uderzyć kobiety. Nie wiecie dlaczego na niego krzyczała...może właśnie przepił kasę na lekarstwa dla dziecka...tego nie wiemy. Ale wiem, że nigdy (nawet najbardziej naj..ny) nie uderzę kobiety
@jaKlaudiusz no to również mężczyzn się nie bije. Wszyscy powinni być równi nie? A facet i tak dużo ciosów wytrzymał i w pewnym momencie nerwy mu puściły.
Nie znacie powodów dlaczego ona biła jego i się wypowiadacie. Może zdradził, może używał jej tampaksów albo kosmetyków. Nie wiemy też, czy to ona nie pościła się że swoim byłym i to jego wina. Albo że jest na diecie a on przyniósł pączki. Faktem jest, że nie powinien jej uderzyć, tylko zlać ciepłym moczem. Bardziej by ją zabolało. Ale nie znając faktów wiecie lepiej. A może czytacie z ruchu warg?
to była pewnie para , on ją zdradził a z tego wszystkiego się spił i jej wszystko wygadał i przpraszał a ona go tylko lekko biła on nie wytrzymał i ją pobił.
Jak widzę ile jest głosów za mocne i jakie są komentarze, to współczuje Polkom. Dobrze, że nie mam córek. I później się dziwić, że tyle Polek woli być sama....słuszny wybór.
@lech2 Wiec uważasz, że gentleman to ma być worek do bicia dla tępych karyn? Oko za oko, pierwsza zaczęła. Mężczyzna to nie worek do bicia, tylko dlatego, ze nie nosi obcasów. Agresywne karyny trzeba ustawić gdy pierwsze dokonują agresji. Tylko kapłon bez jaj potępia tę sytuację.
@lech2 No tak, bo on pierwszy wyprowadził serię ciosów, a ona tylko go głaskała po twarzy... Ostatnio chce się wprowadzić dziwną tendencję, że należy być prześladowanym, ale każdy kto się broni to już agresor.
@KapitanKorsarzPirat @Donald Tusk nie oczekuje, że się przejmiecie, zmienicie lub się zreflektujecie. W życiu spotkałem wielu takich śmieci jak wy by tego oczekiwać. Problem jest w tym, że takich jak wy najwyraźniej jest dużo w Polsce. Dlatego cieszę się, że nie mam córki i nie trafi na podobne wam bydlaki.
@lech2 Twoje hemoroidy chyba zdetonowały niczym tsar atomówka, kolejny kapłon feministek. Człowieku idź zmień płeć jak Grodzka w celu zidentyfikowania się z problemem i nie marudź. Jestem MGTOW i już dawno mam gdzieś te wszystkie zachowania pantofli.
@lech2 I co wyzgrabniałeś ? Żadnego argumentu, pewnie jak ciebie dziewczyna/żona zacznie lać za nic, to też będziesz za tym, aby kobiety mogły bezkarnie faceta bić.
@~Donald Tusk ale na co chcesz argumenty? Są pewne aksjomaty, których tylko bydlak nie rozumie i oczekuje udowadniania. Takie, jak że nie znęca się nad słabszymi. A to ten facet zrobił. Ciężko pobił dużo słabszą od niego osobę, która mu nie zagrażała. Ile ona mniej od niego ważyła? 40-50kg?Nie była to próba powstrzymania jej. W tamtym momencie ona nic mu nie robiła, Nie przestał w momencie gdy ją zamroczyło. Walił z całej siły mając to gdzieś, że najpewniej w ten sposób spowoduje poważne uszkodzenia ciała. Jeżeli tego nie czujesz oznacza tyle, że jesteś bydlakiem. W życiu biłem się wiele razy i wiem jak to wygląda. Wiem jak trzeba być zdeprawowanym, aby zrobić to co ten facet zrobił.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 16 December 2017 2017 16:47
@lech2 Powtórzę... pewnie jak ciebie dziewczyna/żona zacznie lać za nic, to też będziesz za tym, aby kobiety mogły bezkarnie faceta bić. Bo przecież, kobieta może bić, kobieta ma pełne prawo się znęcać, bo nie można jej tknąć. A skąd pewność, że słabsza ? Może znała karate... Jak ciebie laska zacznie bić bez powodu to powiesz jej, że ma do tego pełne prawo. Typowe dla takich ludzi jak ty....
@~Donald Tusk tak jak pisałem jesteś bydlakiem skoro tego nie rozumiesz. Nikt nigdzie nie napisał, że słusznie, że go biła. Nikt nie wie o co chodziło. O ile jednak on mógł w każdej chwili to zatrzymać przy swojej przewadze siły i masy i nie musiał użyć do tego jej uderzyć. , Wątpię by miał chociaż małego siniaka po tym pobiciu przez kobietę. On z premedytacją, gdy ona już go nie atakowała filmik się urywa ale musiało to dłuższą chwilę trwać) na zimno ją ciężko pobił. Tak jak on to zrobił to nie był atak furii. Na zimno skrócił dystans i z zaskoczenia ją uderzył, Najpewniej połamał jej kości twarzy. Już po pierwszym ciosie ją zamroczyło, nie była w stanie się choćby osłonić czy uciekać. On dalej bił. Totalny psychopata.
@lech2
Przecież jak facet złapie kobieta za rękę to już jest znęcanie się nad kobietą.... Tak właśnie jest. Nie wiesz o tym ?
A skoro mówimy o aksjomatach, nie powinno się starować do kogoś większego... ale podobnie jak z 10 latkami którzy startują do 15 latków, oni mogą wszystko, mogą kopnąć, mogą pobić i będzie okej.
A jak facet powie, że kobita go bije "Jesteś frajerem", jak się broni to to samo. Bo ona miała na pewno rację.
Jak bronisz się przed kobietą to i tak jesteś zerem.
Takie są fakty.
Ona za to jest święta. Miała pełne prawo go bić, zawsze tak bronicie kobiet które leją jak popadnie (bo nic mu się nie stanie, na pewno ma rację).
Jak on jej nie atakował, to ona z premedytacją lała i kopała, i to według ciebie jest na miejscu.
Teraz wielce gadasz głupoty, na pewno jej połamał kości twarzy... a jak ona lała go przez pół godziny "bo tak" to może być. I pewnie mówił by przestała a ona wciąż, bo jest przedstawicielką ludzi nie tykanych...
jesteś bydlakiem, nie potrafisz zrozumieć co przeżył ten facet. Dla ciebie ona jest nie tykalną istotą, która może lać ile popadnie.
Bo przecież "jest kobietą", one mogą bić, a jak złamie paznokieć przy bić to facet ma trafić do więzienia, ona może bić. A jak bity pies odda to należy go uśpić.
@~Donald Tusk Bronisz jakiegoś bydlaka i nie widzisz nic złego w ciężkim pobiciu kogoś kto nawet nie był w stanie się bronić. Oznacza to tyle, że bydlak z Ciebie. A reszta tego co piszesz to manipulacja. Stwierdzasz, że zrobiłem coś czego nie robiłem a następnie to krytykujesz.
@lech2 Sam manipulujesz i może być. sam bronisz osoby która biła i biła, i pewnie biłaby wciąż. To ty manipulujesz wypisując gadki o "już złamał jej szczękę, a biedulka która lała bez opamiętanie jest teraz ofiarą".
A może tego faceta regularnie biła....
Bo przecież, jest kobietą a kobiety mogą bić.
Jesteś typowym bydlakiem. Tacy jak ty sprawili, że kobiety bijące mężczyzn uważają się za nie tykalne.
@KapitanKorsarzPirat rozbawiłeś mnie. Kończę dyskusję, bo posikam się ze śmiechu. Gdybyś nie wiedział skrótem MGTOW same siebie określają wykastrowane cioty. Więc jak zaczynasz szczekać to tylko wzbudzasz śmiech niczym ratlerek.
@~Donald Tusk widzę, że przezywasz jakieś własne traumy. Kobiety Cię biła, a Ty byłeś od niej słabszy i teraz odreagowujesz. Ale w tym przypadku raczej powinieneś wczuć się w sytuacji tej dziewczyny. w tym układzie to ona jest tą pobitą.
@lech2 A czemu mam współczuć komuś kto sam bije bez opamiętania ?
Potwierdzasz tylko to co pisałem.
Kobieta ma prawo bić, bo bije delikatnie.
I to ci każdy człowiek który doświadczył przemocy kobiet powie. Bije dzieci, jest okej, bije męża jest okej....
Tak wygląda ta kobieca przemoc, ona może. I nie ważne co zrobi facet, i tak będzie tym złym. Choćby przez cały czas był bity i wszyscy się z tego śmiali, bo przecież "jak kobieta bije to ma powód".
Ty jesteś za tym, aby kobieta miała prawo bić ile wlezie, a potwierdziłeś to powyższymi komentarzami. Bop nie ważne ile ona bije. Jak ona by go lała, to pisałbyś tylko, jak to sobie pewnie zasłużył.
@lech2 Tobie nie pomoże nawet maść na ból dupy drogą lewatywy. Idź do dziewczyny, niech cię trochę krzesłem poobija i zamknie w komórce, bo to cię pewnie podnieca.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 16 December 2017 2017 18:28
@Donald Tusk spokojnie dziecinko. Rozumiem, że masz traumę, kobieta Cię biła. Ale masz tutaj sytuacje w której występuję olbrzymia dysproporcja działań. Nigdzie nie pochwalałem jej zachowania jedynie udowodniłem że facet jest bydlakiem i psychopatą. Rozumiem, że jako ofiara przemocy ze strony kobiet czujesz z nim większą wieź niż z pobitą kobieta, dlatego Ci wybaczam, ale jesteś wybitnie stronniczy. Dużo sobie dopowiadasz czego nie ma na tym filmie.
@lech2
Widać kto jest stronniczy. Dla ciebie ofiara przemocy kobiet jest postawą do żartu. Jesteś moralnym zerem. A skąd wiesz, że ta kobieta nie lała go przez lata i w końcu nie wytrzymał, bo nie pomagały prośby i zatrzymywania rąk. Takim mentalnym zerem jesteś....
Kobieta może bić, ba na pewno ma powód. A jak facet jest bity to cytuje: "spokojnie dziecinko. Rozumiem, że masz traumę, kobieta Cię biła".
Sam dopowiadasz banialuki i może być, szkoda, że nie napisałeś jak to na 100% urwało jej głowę. Bo przecież "na pewno złamał jej szczękę" jest stwierdzeniem faktu....
Rozumiem, że ty jesteś za aby facet był bity przez kobietę, bo skoro nic nie może zrobić.
Jak III Rzesza zaatakowała ZSRR i USA, to też III Rzesza była ofiarą i należy jej współczuć. Przecież byli słabsi...
@~Donald Tusk zacznij odróżniać swoje fantazję od faktów. To co wiesz od tego o czym fantazjujesz. Mnie nie interesuje co sobie wyobrażasz. Odnoś się do tego co widać na filmie, a nie o własnych traumach które przenosisz na tą parę.
@lech2
Sam tego nie robisz. Dla ciebie kobieta może być faceta, bo jest słabsza... Co. Cały czas to potwierdzasz, przecież jak kobieta bije to nic mu nie zrobiła, a on już tak. Przecież sam ją cały czas usprawiedliwiasz.
@~Donald Tusk masz urojenia. Obiektywnie oceniem uszkodzenia ciała jakie mogły odnieść obie strony starcia. To, że kobieta cię biła nie oznacza, że możesz zachowywać się jak bydlak.
@KapitanKorsarzPirat No to cześć. Tylko nie wiem po co tak cudaczysz. I to pod każdym względem. Albo się ukrywasz albo się ujawniasz. Po co te pierdoły o MGTOW. Przecie i tak wszyscy wiedzą, że to oznacza geja. Ja rozumiem, że wam życie i myśli toczą się wokół tyłka, ale heterycy nie piszą co chwila o cipach. A Ty jesteś monotematyczny.
@lech2
A ja obiektywnie oceniam twoją postawę. Dl;a ciebie, facet może być bity, bo kobieta może bić, takie są fakty. Bo przecież on może być bity. Jakby złapał jej ręce to też z buta, że jest zły i się znęca.
No ale przecież, kobieta ma pełne prawo bić, bo przecież jest kobietą. Cały czas tylko usprawiedliwiasz przemoc kobiet. Jakby ona kopała psa i ten ją ugryzł, to psa zastrzelić a ona święta, pewnie miała powód.
Typowy bydlak. Podwójne standardy.
@Chasing_Cars_ "Mam wrażenie, że to właśnie tacy jak oni napędzają cały ten chory, feministyczny ruch." no tak, jak zwykle u ciebie i bluealien, za grzechy kobiet również winni są mężczyźni...
co do przedstawionej sytuacji, nie ważne jaki miała powód. Koleś był wystarczająco cierpliwy, i dużo zniósł. Ja sam bym ją spacyfikował jednym ciosem, ale nie będę oceniał jego napadu furii, tak się zdarza. Argumentacja typu " jest silniejszy/ czy chciałbyś żeby ktoś tak twoją matkę pobił" jest żałosna. Sama się prosiła, bo kto normalny startuje to kogoś o wiele silniejszego? ani moja matka, ani córka, nie są takimi poyebanymi karynami. "Nie ma mężczyzn uciśnionych, a przynajmniej nie bardziej uciśnionych, niż kobiety." zobacz jakie kobiety są "uciśnione" poprzez akcję #Me too, gdzie przeprowadza się publiczny lincz na facetach którym nie udowodniono winy, na podstawie samych słów niszczy się im kariery. a facet nawet jakby się odważył wspomnieć że jakaś kobieta robi mu krzywdę, to będzie zwyzywany od leszczy i zgnojony. "równouprawnienie" dobry żart :P
@Chasing_Cars_ moje jaja są na swoim miejscu, wpadnij i sprawdź... ani ty, ani lech, nie jesteście "zdrowo[lol, co to znaczy być normalnym] myślącymi i obiektywnymi ludźmi" bo tacy nie faworyzują jednej strony(wy to robicie) i nie obrażają drugiej(nie macie jaj, "chłopaczki", śmiecie) tylko dlatego że się z wami nie zgadzają. nigdzie nie napisałem że na pewno jest niewinny, ale w tej sytuacji to na pewno ona pierwsza go uderzyła. Zobacz jak on się zachowuje, jest zmulony i na początku nie reaguje na jej ciosy. może i miała jakiś powód, ale na bank pierwsza zadała ciosy. I co, postanowiła zlać po mordzie spitego, silniejszego od siebie faceta, żeby dać mu coś do zrozumienia? :D no wow, odkryłaś prawdę starą jak świat, że akcja wywołuje reakcję, dać ci za to nobla? :D i oczywiście musiałaś tutaj zaznaczyć, że to faceci zaczęli :P P.S. nikt by się tego nie doszukiwał, gdybyście tego w taki jasny sposób nie "eksponowali" :) "sama się prosiła" oznacza koedukacyjne "nie rób drugiemu, co tobie nie miłe".
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 18 December 2017 2017 3:14
@Chasing_Cars_ faworyzujesz, faworyzujesz... Ona też waliła go mocniej niż było potrzeba, po co to robiła? Założyłem tak, bo wyraźnie widać że karyna jest jakaś niedoyebana. Jakby ja uderzył pierwszy, to na pewno by się tak nie rzucała. Po jej napaści widać że to ona jest tu agresorką. znowu te twoje insynuacje... w życiu tylko raz dostałem za gówniarza od kobiety po mordzie(zasłużenie), i raz sam musiałem użyć siły żeby odepchnąć naskakującą mi karynę. To za mało żeby narobić sobie jakichś uprzedzeń, traktuje kobiety na takich samych zasadach co mężczyzn, bez przywilejów "dla słabszej płci", więc pewnie jestem uważany za gnoja. Ja nigdzie nie tytułowałem się "obiektywnym" ani nie-faworyzującym, zarzuciłem ci tylko hipokryzję. Napisałaś "chłopcy" bo uważasz ich za niedojrzałych, i chciałaś to pokazać :) to jest tylko powiedzonko adekwatne do sytuacji, nigdzie nie ma tam ani przyzwolenia, ani nakazu. Osobiście uważam że powinno się oddawać "dwoje oczu za oko", bo kara musi być bardziej bolesna od czynu. Tak więc mi nie przeszkadza że "oddał jej z nawiązką" bo na niewinną nie trafiło. Na świecie pełno niesprawiedliwości i cierpienia, a ja będę się przejmował jakąś karyną... :P
@Chasing_Cars_ Tak to jest, trzeba usprawiedliwiać kobiety na każdym kroku. Zresztą, wszyscy wiedzą kto się ukrywa pod nickiem Donald_Tusk, jak jesteś taka mądra, to może najwyższy czas dać swoje prawdziwe imię i nazwisko oraz zdjęcie... No chyba, ze jesteś hipokrytką.
uderzenie kobiety kontra uderzenie faceta, on nie lezal na ziemi. Debil i wy wszyscy męscy bokserzy którzy pochwalacie taką sytuację powinniście się pod ziemią zakopać i nigdy na światło nie wypełznąć, wstyd wstyd i robactwo.
@nazwa_taka
Kobiety mogą bić, to takie kobiece. Ciekawe ilu już ty pobiłaś, bo z racji kobiecości możesz przyłożyć facetowi.
Współczesne panie tyle o równości mówią, a jak bez niczego "bić faceta można", na pewno ona ma w 100% rację.
Jakby facet się bronił albo co gorsza oddał to zły i nie dobry. Ale podwójne standardy to u kobiet norma.
Przede wszystkim nie znamy sytuacji. Z tego co obserwujemy, to mężczyzna jest najwidoczniej pijany, a kobieta bardzo zdenerwowana na niego. Mogę tylko powiedzieć, że ona przesadziła z wyładowywaniem swojej złości na nim, i w takich sytuacjach uznaję całkowite prawo mężczyzn do pacyfikowania kobiet przy użyciu siły. Jednak tutaj użył zbyt wielu ciosów o zbyt dużej sile. Konsensus: Bydlak.
Macie feministki co chciałyście. Widać po komentarzach, że przynajmniej na demotach wasza propaganda zwyciężyła. Mężczyźni zniewieściali, a kobiety zmężniały. Mężczyzna staje do walki z kobietą jak równy z równym, już nie traktuje kobiety jako słabszej tylko jako zagrożenie. Przykro tylko, że tak bardzo chciałyście zwalczyć przemoc wobec kobiet, a doprowadziłyście do tego, że ta jest wychwalana, brana za nowy wzór męskich cnót, wręcz akt odwagi. O ironio..
@Glupiec | Tylko debil lekceważy przeciwnika, dlatego niejeden z was przypłacił to życiem. I tak, jestem wdzięczna feministkom, bo mam w dupie, że jakaś patola dostała w czerep, za to mogę się uczyć, decydować o sobie, mieszkać sama i jeździć samochodem. Tak, mamy co chciałyśmy, ale nie dzięki wam, bo musiałyśmy wam to wydrzeć na siłę.
@Polszczyzna O la la, nowy proletariusz Europy dał głos. W przeciwieństwie do starych proletariuszy, którzy ewentualnie proletariuszami być przestawali gdy się wzbogacili, kobieta kobietą być nie przestanie. Nie ma więc obawy, bo przez całe swoje życie może narzekać, walczyć i "wydzierać na siłę" co opresyjni mężczyźni jej odebrali - prawo do bycia mężczyzną. Teraz kobieta może robić wszystko co męskie i zamiast być wspaniałą kobietą zostaje po prostu gorszym mężczyzną. Ale to tylko kolejny powód do walki he he...
@Glupiec | Kobieta nie przestanie być kobietą, ale niedawno wywalczyła sobie bycie człowiekiem. Wcześniej też nim była, tylko nie według was. Wy też możecie robić co chcecie, więc według twojego rozumowania jesteście teraz gorszymi kobietami. Wow, sama bym do tego nie doszła, jakie to nowatorskie i oświecone.
@Polszczyzna No jak mówiłem, mężczyźni równiez niewieścieją - czego przykładem jest ten filmik. I dzięki tej feministycznej rewolucji kobiety mogą być gorszymi mężczyznami, mężczyźni gorszymi kobietami tylko co z tego skoro miejsca zaczyna brakować dla wspaniałych kobiet i mężczyzn...
@Glupiec | Nie niewieścieją, tylko nareszcie bardzo nieliczni zaczęli trochę o siebie dbać i zachowywać się z większym taktem. Odkryli zjawisko empatii i stali się bardziej ludzcy, a mnie zezwierzęceni. Na plus, chociaż bardzo powoli to idzie.
@~Donald Tusk | Mogłabym napisać jeszcze wiele, ale widzę, że neandertalczyk poczuł się dotknięty. Czujesz się zagrożony nowym trendem i tym, ze faceci zaczynają się upodabniać do człowieka cywilizowanego? Sam jesteś przeciwieństwem? A może zabiłbyś "pedałów w rurkach"? Nie podoba ci się, że nie zgadzamy się już na wasz podział ról?
@Polszczyzna Tak seksistko racje. Facet jak daje się bić, to jest cywilizowany, a kobieta która bije, bije bo ma do tego prawo.
Ale taka seksistowska baba jak ty tego nie zrozumie. Jeszcze napluje i zatańczy jak neandertalczyk.
Dla ciebie podział ról jest prosty kobieta > facet.
@~Donald Tusk | Jeśli z miliona moich wypowiedzi wywnioskowałeś, że kobieta ma prawo bić, to jesteś imbecylem, serio. Nie powinni cię wypuścić z podstawówki. Masz klapki na oczach koleś i gnasz przed siebie ze swoimi farmazonami. Znajdź sobie chłopa, skoro nienawidzisz kobiet i po sprawie. Jakiś problem?
@Polszczyzna
Dalej tkwij w swoim seksizmie. Wytłumaczysz każdą przejaw kobiecej agresji. Bo cytuje:
"że neandertalczyk poczuł się dotknięty. Czujesz się zagrożony nowym trendem i tym, ze faceci zaczynają się upodabniać do człowieka cywilizowanego"
Dla ciebie facet to nieogolona małpa, a dopiero jak staje się podnóżkiem kobiet jest okej. Bo przecież... seksistki takie są.
Dla ciebie facet to istota gorsza.
Zawsze to oni są winni, zawsze to oni są źli. I te biedne uciśnione kobiety.....
@~Donald Tusk | A faceci zawsze bronią siebie nawzajem we wszystkich sprawach i jakoś ci to nie przeszkadza. Ona się nie przyłożyła do tego "pobicia", pacnęła go dwa razy, więc on też mógł ją pacnąć, ale z drugiej strony - skoro podniosła rękę na kogoś, to dostała nauczkę na przyszłość i też dobrze.
@Polszczyzna Kobiety zawsze bronią kobiet. A mężczyźni tylko mężczyzn ? A zobacz sobie eksperyment gdzie najpierw laska biła, a potem facet bił.... Prawda boli hipokrytko. Po za tym, Typowe umniejszanie kobiecej przemocy, no przecież ona go ledwie dotknęła, ba, w ogóle go nie dotknęła... Ale jakiego komentarze spodziewać się po seksistce.
@FenrirIbnLaAhad A czego się spodziewać po seksistce? Przecież ona na pewno miała powód!
@~Donald Tusk | Niestety nie jest to prawda, a bardzo żałuję, bo faceci zawsze stoją za sobą i napieprzają na nas. Poczytaj sobie zwykłe durne demoty, jak jest coś złego o facetach, to każdy się rzuca, jak pies na łańcuchu, a jak coś o kobietach, to wszyscy każecie nam wrzucić na luz, bo to takie śmieszne. Ukrywacie nawzajem swoje zdrady, co jest szczytem sku...stwa albo się nawzajem kryjecie. Zawsze tak jest, w necie tak samo. Poza tym o co ci chodzi? Napisałam, że skoro podniosła rękę, to dostała nauczkę, zauważyłam tylko, że ona się nie przyłożyła zbytnio do tego "pobicia".
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 18 December 2017 2017 19:07
@Polszczyzna
Tego się można było spodziewać po seksistce.... Poczytaj głupie demoty ? A wszystkie demotowe panienki były za gdy pobito faceta, wszystkie broniły kobiety, choćby pobiła go tak dla jaj. Dalej, wszystkie tłumaczyły przemoc kobiet. Dalej, wszystkie tłumaczyły, że jak się bije faceta to delikatniej. A jeśli dla ciebie wyznacznikiem są demoty ? To dalej, publikacje, tylko mężczyźni się znęcają. Piszą to kobiety które temu przyklaskują, jednocześnie zwyzywają gdy ktoś choćby mruknie o przemocy kobiet wobec dzieci czy męża, bo przecież kobieta bije delikatniej....
To wy panie, bronicie się gdy jest zdrada. To on jest winny. to wasze powiedzenie.
To wy trzymacie sztamę gdy chodzi o rozwód, zawsze facet winny, bo przecież 80% sędziów to sędziny, które wszystko dla kobiet...
Ale przecież seksistowskie panie zawsze będą bronić siebie nawzajem. Ona go pobiła, na pewno miała powód, bluealien już określiła go mianem gwałciciela. To przecież oczywiste.
To wy panie stwierdzacie, że gdy kobieta bije męża to na pewno ma powód.
To wy twierdzicie, że kobieta jest na pierwszym miejscu z wychowaniem i dzieci są jej.
Zawsze usprawiedliwiacie przemoc kobiet. Przecież ona mogła go lać od lat, ale ważne jest to, że on przyłożył trzy razy.
"Jakby kobieta pobiła go ciężko to on jest ciotą... Ale panie zawsze bronią kobiety w takich sprawach. Dla was zawsze kobieta > facet." Dla was zawsze jest facet>kobieta, tylko szkoda że kobieta was urodziła. Powinn apobić do nieprzytomności i zostawić aż umrzecie.
Czyli jednym słowem potwierdzasz to, że kobieta ma prawo bić faceta jak się jej spodoba. Przecież to logiczne. Za samo urodzenie kobieta powinna dostać nobla.
@Dramal | Cieszę się i rozumiem, że dzisiaj posprzątałeś już dom, ugotowałeś wszystkie posiłki dla rodziny i wyprasowałeś stertę ubrań dziewczyny/żony/matki?
Może to was zdziwić, ale tak, robię to :-) Umiem prać, gotować i prasować, jak również zmywać i sprzątać. Te sprawy robimy we dwoje z żoną (tzn dzielimy się obowiązkami), bo tak jest szybciej i możemy spędzić więcej czasu bawiąc się z synem lub siedzieć przy kompach ;-)
Na jednym z filmów, jakie ostatnio oglądałam jeden facet powiedział: chcesz zachowywać się jak mężczyzna to ja będę traktował Cie jak mężczyznę. W sumie nic dodać nic ująć. Kobiety więcej klasy.
@FenrirIbnLaAha rozbawiłeś mnie :) Spójrz na zawodowych bokserów, jak często otaczają się ochroną. Jeśli będą takimi głąbami jak Ty, to stracą licencję i mogą nawet trafić do więzienia.
Jakby kopała psa i by ją ugryzł to by było jaki biedny piesek musiał się bronić przed sadystką. Agresor nie ma płci, jeśli chce się bić to fakt posiadania waginy nie daje żadnej nietykalności czy ochrony.
@Impertynent
Rozumiem, że jak ciebie zaatakuje 12 latek, to może cie bezkarnie pobić. Zdziel go z liścia albo złap go za rękę... to co się dzieje ? Od razu oskarżony o znęcanie się nad słabszym.
Bo przecież 12 latek, ma prawo cie kopać przez całe życie.
Oczywiście jak przystało na propagandę własnego stwierdzenia, należy wszystko wyolbrzymić. Bo przecież, jak startuje do ciebie 5 latek, to wyjmujesz z kieszeni AK i strzelasz do niego....
@Impertynent
Ale już to pisałem. Nawet jakbyś złapał za rękę, to już jesteś zły. Myślisz, że tak nie jest ? Spójrz sobie na eksperyment "Kobieta okłada mężczyznę pięściami, a przechodnie się śmieją. "Przemoc to przemoc"".
Jak facet złapał za rękę, to już jest źle. I jest nie dobry. Nie ważna co i tak źle.
Jak się bronisz "źle,", jak nie bronisz "źle", jak oddasz "źle".
I takie są fakty. Al;e wy wolicie wyolbrzymiać.
Ona jest usprawiedliwiana, bo na pewno miała powód.
@Impertynent
Sam piszesz o różnych, że czach ale inni nie mogą, sam się odwołujesz do innych sytuacji.... Podwójne standardy.
Strzał z liścia, co wyraźnie mówi, już byłby znęcaniem się. I nie ważne, czy ona waliłaby go młotkiem w głowę.Impertynent
Masz prawo się bronić i żaden sąd nie uznaje argumentu "mogłeś uciec" jako negowania obrony koniecznej.
Jak cię ktoś napadnie - nie musisz uciekać. Masz prawo stanąć do walki i się obronić.
A co do kobiet i zakazu bicia... Nie wolno uderzyć kobiety.
Ale kobieta, która bije, sama rezygnuje ze statusu kobiety. Już nie jest kobietą, tylko babiszonem. A takiemu można przylać.
Z jednej strony rozumiem, chęć obrony, z drugiej strony on jej 20 ciosów nie odczuł, ona po 3 leżała na ziemi. Nie do końca można to uznać za obronę. Co takiemu bykowi mogła zrobić 50kg panna? Facet powinien po jej pierwszym uderzeniu zablokować jej rękę i odejść. Po temacie. Oboje warci siebie.
Ja nie umiem murować, więc nie buduję domów. Chłopak nie umie bić (na laskę tej postury powinien wystarczyć jeden trafiony cios), więc niech się nie bije.
Koniec dyskryminacji! Nareszcie! Jeśli kobieta chce równouprawnienia, które pokazuje bijąc, to staje się równouprawniona, by jej oddać. Koniec dyskryminacji kobiet, nareszcie równe prawa!
Jeśli już popuszczamy tu wodze fantazji na temat tego zdarzenia,to może on uratował jej życie?Może teraz w przekonaniu o swej bezkarności nie ruszy do ataku na kogoś,kto w rewanżu ją po prostu zabije?:)Wygląda też na to,że facet na początku również uznawał,że kobiet się nie bije-trzymał ramiona nienaturalnie opuszczone nie reagując na ciosy,świadczy to ,że robił to świadomie.Niestety brakło mu siły charakteru i nie wytrzymał napięcia blokowania naturalnego odruchu obrony.Chyba w tym przypadku zasada nieagresji w kierunku kobiety obróciła się przeciw kobiecie...
"KOBIET sie nie bije" ta Pania kobieta bym nie nazwala. Niewazne co nabroil, kazdy by syracil cierpliwosc. A jak gdybym tam byla, to bym Pana wyreczyla i sama podeszla zaj**ac jej w ten glupi ryj.
Ja uważam, że podnoszenie reki na kogoś jest szczytem wszystkiego i skoro ona uznała, że ta zasada nie obowiązuje, to została potraktowana zgodnie ze swoimi przekonaniami. Nie widzę problemu.
Co za wieś i patologia, w wykonaniu jednego i drugiego. Nie rozumiem dlaczego gość nie bronił sie od razu. Baba jest od niego mniejsza, bez problemu by agresorke unieruchomił.
@RealSimon nie ma to jak dzicz i prawo dzungli. Przez takich jak wy nadal panuje tu sredniowiecze. Nigdy nie wiadomo dlaczego go zaczela bic, moze on pierwszy zaczal nim zaczelo sie nagranie?
I co jesli to facet zacznie pierwszy a ona zacznie bic w samoobronie? Czy wtedy tez sie jej bedzie nalezalo, bo nie siedziala cicho? Mnostwo facetow bije kobiety jako pierwsi, zawsze doszukujecie sie winy w kobiecie. Jak kobieta bje faceta, to jest suka i zasluzyla sobie, zawsze sie bedziecie wybielac. Pieprzeni jaskiniowcy, wypieprzac do dzungli gdzie wasze miejsce! Sami sie tluczcie po ryjach. Same problemy z facetami.
@BlueAlien twoje problemy z facetami wynikają z faktu że jesteś głupia. dlaczego zawsze wybiela się kobietę "bo pewnie miała powód"? a może jednak sama zaczęła? nie widać żeby był agresywny "do boju" na początku, bo nie byłby taki cierpliwy na jej ciosy, od razy by jej gonga zasadził. wiec pewnie zaczęła go bić pierwsza, i nie ważne czy miała jakiś "niefizyczny" powód... widać że jakaś bojowa karyna, zobacz ile jego ciosów wytrzymała, a nie były to zwykłe liście :P mnóstwo kobiet terroryzuje i manipuluje mężczyznami, i też się je chroni, więc twój bełkot jest bez sensu. zawsze będzie agresor i ofiara, bez względu na płeć. To ona zaczęła go okładać po mordzie, więc kto tu jest jaskiniowiec i "dzicz i prawo dżungli" :P
@BlueAlien
A jak ona go lała przez lata i ten nie wytrzymał ?
Zresztą widać jak wygląda ta samoobronna, ale przecież kobiecą przemoc trzeba usprawiedliwiać.
@FenrirIbnLaAhad
"twoje problemy z facetami wynikają z faktu że jesteś głupia"
Kolejne zwalanie winy na kobiete :) A moze to wy jestescie po prostu jacys inni i nielogiczni?
Bo skad wiadomo ze to facet mysli logicznie, skoro stwierdzil to facet? Zero obiektywnosci.
I co dziwnego w tym ze tyle ciosow wytrzymala? Widac bylo ze sie kloca, a wiadomo o co poszlo? Moze to nie jest blahy powod, faceci potrafia stluc kobiete bo za malo zarabia, bo przypalila kotleta, bo odmowila seksu, bo zostawila pajaki w rogach...
@preskot a faceci maja wieczne problemy z kobietami, i jojza na nie na demotach, obrazajac i wysmiewajac, bo dostali kosza. I kolejny ktory wine zwala na kobiete. Bo jak facet jest hipokryta, to wina kobiety. Jak facet obraza kobiety, to jest to wina kobiet. Jak facet zdradzil/uderzy; - wina kobiety. To z kobietami jest cos nie tak, a faceci jak zwykle czysci jak lza, poszkodowani zawsze.
I nigdzie nie napisalam ze nieslusznie dostala, ale ze dostala za duzo, bo az sie wywalila. Raz jej przywalil, wystarczylo, ale on ja tlukl az sie wywalila. W porownaniu do tego co ona mu zrobila on jej zrobil znacznie wiecej. Dlaczego to mowie? Bo facet nie ma wyczucia, zalozmy ze zdradzil laske, na jej oczach, jej nerwy puscily, uderzyla go ale nie zrobilo mu to krzywdy, a on z calej piachy.
A jak kobieta zdradzi faceta? On ja walnie z calej piachy tak ze nie bedzie mogla sie bronic. Zaczniecie mowic ze to nie wasza wina ze jestescie silniejsi, ale w tym sek by nauczyc was delikatnosci, by nie przekraczac granicy, im mocniej kobieta tym mocniej wy ale nie mocniej niz ona. Pozwalajac na cos takiego "bo w samoobronie", ze "slusznie dostala gonga" pozwalacie na to by facet mial te przewage w sile i wystarczy ze kobieta nawet nie uderzy a powie cos nie tak a on ja walnie z calej sily bo nie bedzie nauczony by mial wyczucie. Takie sytuacje jak ta na filmiku to sprawdzian dla cierpluwsci i sily. ktos napisal - mogl przytrzymac za rece. Mogl walnac raz. A nie ze az prawie ja zabil. Faceta cos takiego by nie zabilo, a kobiete tak. I potem jeszcze on by siedzial. Sad patrzy na obrazenia, on wyjdzie bez szwanku a ona bedzie miala wybite zeby. I jako bardziej poszkodowana moze byc uniewinniona a on trafic do wiezienia nawet, bo liczy sie kto bardzieuj ucierpial a nie kto zaczal. Ktos tu pisal ze jest rownouprawnienie, wiec facet moze laske bic. A jednak roznica w sile fizycznej jest znaczna. CO innego gdyby koles bym mniejszy, watlejszy. Wtedy spoko, niech sie tluka jak rowny z rownym, ale w tym przypadku jest roznica. Pisze to bo wlasnie, faceci moga nie miec wyczucia, walna z calej sily i zrobia krzywde a potem sami beda za to placic w wiezieniu. A jak mu ujdzie na sucho to moze nawet nie w samoobronie tluc jakas laske.
@BlueAlien nie zganiam winy na kobietę, tylko na ciebie. Jakbyś była facetem z takim debilnym myśleniem, traktowałbym cię tak samo. Gdzie są ci faceci co tak leja kobiety z błahych powodów, dlaczego nie znam żadnego? a, bo żyją tylko w twoich urojeniach. Ludzie się biją i gnębią, zarówno kobiety jak i mężczyźni, z różnych powodów. To że jesteśmy silniejsi wcale nie oznacza że tylko my jesteśmy agresorami. Napisałaś sobie na profilu "WALCZĘ ZE STEREOTYPAMI DOTYCZĄCYMI KOBIET" a powielasz te dotyczące mężczyzn . Poprzez hipokryzję nie poprawisz sytuacji kobiet. ciągle tylko piszesz co on powinien zrobić... ale nie napiszesz co ona powinna była zrobić: nie rzucać się do silniejszego. Ją usprawiedliwiasz "może miała powód", ale jego nie usprawiedliwisz "może puściły mu nerwy". P.S. Kobiety też nie mają wyczucia. Myślicie że jak jesteście słabsze, to wasze ciosy mogą nam nic nie zrobić, a tak nie jest.
@BlueAlien Załóżmy że zdradził, zgwałcił.... A może to ona go leje od lat. Aż tak trudno ? Tylko potrafisz tłumaczyć kobiecą przemoc. Ona może go bić, na pewno miała powód. Biła go z wyczuciem. Faktycznie prawie ją zabił.... Schowaj swój seksizm do kieszeni bo tych tłumaczeń to już naprawdę. Byłabyś pierwsza która pogratulowałby kobiecie w drugą stronę, on jej lekko liścia, a ona mu ze strzelby. Tak by było, i wiem dobrze, że napiszesz coś innego, bo interpretacja tekstu to dal ciebie za dużo.
Ty pozwalasz na to, by kobiety miały prawo bić faceta, bo przecież miała powód....
Żałosne. Ale seksistki tak mają.
Zdradzila? Facet moze ja zatluc a ona nie ma prawa sie bronic, bo ona jest szmata.
On ja zdradzil? Ona nie ma prawa go za to uderzyc, bo sama jest sobie winna, pewnie go zaniedbywala. Powinna odejsc i zaakceptowac. A jak uderzy, facet ma prawo ja zatluc "w samoobronie" nawet na smierc, bo ona jest szmata.
@BlueAlien
Własnie zżerasz własną logikę. "Nie znasz mnie, nie wypowiadaj sie"...
Hipokryzja totalna.
Ale jak widzę, twój seksistowski pogląd na świat jkest taki a nie inny.
Ja ci powiem ,co udowodniłaś komentarzami na tej stronie.
Ona bije jego - Na pewno sobie zasłużył, pewnie ją zgwałcił.
On dał jej z liścia - BYDLAK !
To ty usprawiedliwiasz kobiecą przemoc, to ty cały czas robisz z niej osobę która może bić.
Nie odwracaj tematu, będziesz pierwsza która pochwali jakby to było w drugą stronę.
Ty usprawiedliwisz kobietę ze wszystkiego.
Zabiła go, miała powód.
Porysowała mu auto - miała powód.
To ty zawsze usprawiedliwiasz kobiety.
Dla ciebie facet to podludzi, który może być bity, bo na pewno sobie zasłużył.
Ale seksistki już takie są.
Prędzej nie słusznie skażecie faceta za molestowanie oczami, niż jak kobietę za zabójstwo., Bo cytuje: miała powód.
No nie do końca elegancko zrobił, nie mówię że powinien dać się bić, ale mógł zareagować inaczej, np złapać mocno w ramiona tak jakby chciał przytulić i już by nie miała możliwości go bić, i przytrzymać dziewczynę dopóki nie ochłonie :]
@Lucky90 obezwładnienie byłoby najlepszym wyjściem, nie zmienia to jednak faktu, że nie można mylić napastnika z napadniętym. Zawsze wina jest po stronie bandyty.
jak wyskakujesz z łapami to licz się z reakcja. Panie chcą równouprawnienia, to otrzymały je w praktyce, gość i tak cierpliwy był, nie ważne pijany czy nie. Chcesz być ulicznikiem to spodziewaj się ulicznej odpowiedzi.
Przeciez ona go ledwo klepala, pijany byl widac, moze ja zdradzil na jej oczach? Nie wiadomo. Moze ja wyzywal i obrazal i jej puscily nerwy? nie wiadomo. Jak na takie lekkie zaczepki z jej strony dostala zdecydowanie za mocno. Jedno jego uderzenie, to pierwsze - wystarczy. Za kazde nastepne powinien juz siedziec.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 December 2017 2017 19:43
@BlueAlien Przecież ona go leje jak... psa? Za takie traktowanie psa poszłaby siedzieć. Rozumiem, jakby walnęła faceta z liścia. Raz. Ale ona uderzyła go 19 razy!
@BlueAlien Jedno uderzenie wystarczy? Powiedziałbym, że o jedno za dużo. Można dostać w pysk, ale jak już leci "double combo", to lepiej odejść i ochłonąć, niż uderzyć kobietę. Facet za długo stał i się dawał okładać. Jeśli widzi, że raz po raz dostaje po gębie, to lepiej odejść, niż "oddać". Kobieta też widać za mądra nie jest - rozumiem dać z liścia, ale tak cały czas? Przeliczyła się, myśląc, że ten typ faceta nie jest w stanie jej uderzyć...
@BlueAlien Koles dobrze zrobil, tutaj akurat filmik troche wyciety, nie pokazali jak ja obejmowa. Nie musial byc pijany, mogl byc wykonczony po robocie, ja czasami jak sie orobie to tez nie dociera do mnie kto co mowi i wygladam jak bym byl pijany, a po prostu jestem zmeczony i senny.
Ze sto razy mógł się odsunąć lub przynajmniej zasłonić rękami. To świadczy o niepełnosprawności intelektualnej tego osobnika. Nawet na tle innych samców. Więc wykorzystywała swoją wyższość intelektualną by się wyżyć. W końcu frustracja zwyciężyła nad jego ułomnością.
Facet niedomyślny, bardzo długo musiała się prosić. I może dlatego rachunek urósł i wypłata była taka a nie mniejsza. I nie piszcie że przesadził, bo jak padła to ją zostawił. Mogła zlec po pierwszym, ale zawzięta była. Krótszej przemowy pewnie by nie zrozumiała.
Beata Mazurek ujęłaby to tak: "To sytuacja, która nie powinna mieć miejsca, ale też go rozumiem."
Kobiety bić nie wolno.....przecież mógł odejść co on tam robił ?.... Jasne że laska go okładała ale po co koleś tam stał ? Nie wiem - ja bym może panne odepchną w ostateczności ale żeby tak obić pięściami....To nie jest Polskie zachowanie tylko jakaś swołocz bolszewicka.
@Mistrzgarg Taa i w ten sposób doprowadzamy do demoralizacji kobiet. Skoro mogą to będą to robić. Prawo powinno być równe dla każdego. Skoro zaatakowała, to musiała liczyć się z konsekwencjami.
Tylko idiota ocenia sytuację na podstawie tego filmu.
Może on zdradzał i za to dostał po pysku. może jechał schlany autem i potrącił ją lub jej dzieci.
może to ona zdradzała i on dostał po pysku bo jej nie ufał. nie ma dźwięku, nie wiadomo o co się kłócą, nie znamy okoliczności całego zajścia.
@slagen Albo po trzecim razie odwrócić się na pięcie i zostawić taką laskę. To, co zrobił, było kiepskim rozwiązaniem. Ale usprawiedliwionym. To nie jest "karygodne", bo to ona rozpoczęła bójką. Uderzyła go 19 razy, zanim jej oddał.
@preskot , @Goefrey. Takie okładanie jak ona robiła było irytujące ale nie bolało, nie było groźne itd. On ją pobił. Sprowokowała go bardzo, bardzo irytującym zachowaniem ale on ją pobił a tu już kłania się KK. Gdyby ja odepchnął, nawet raz uderzył to wygrałby proces, ale jemu puściły nerwy i ją po prostu ze złości pobił.
Cóż każdy mężczyzna wiele wytrzyma (do pewnej granicy, którą ona przekroczyła) ale gdyby uraziła jego męską dumę np podważając jego męskość (nie, nie chodzi o genitalia) to skończyła by tak jak skończyła tyle, że dużo szybciej.
Ciekawy obrót sprawy. Jakieś pomysły czemu koleś tak długo dawał się okładać, po czym zmienił zdanie? Moja propozycja jest taka: najpierw ona go nawalała za to, że ją zdradził. A że faktycznie zdradził i czuł się winny, to pozwalał się okładać. Jednak w pewnym momencie laska w złości przyznała się, że sama też zdradziła i wówczas koleś jej przylał.
A moim zdaniem, powiedzenie "Kobiet się nie bije", jest z dupy wzięte. Nigdzie, w żadnej konstytucji, na całym świecie nie ma zapisu, że kobiet się nie bije i że muszą być szczególnie traktowane. Owszem, jeżeli jest w ciąży, to trzeba się powstrzymać, gdyż nadmierna agresja, mogła by zaszkodzić dziecku. Jednak określenie "słaba płeć" już dawno straciło na znaczeniu, gdyż setki/ tysiące lat temu minęły czasy, kiedy to chłop szedł polować na mamuta i musiał mieć siłę w łapach, a baba szorowała delikatnymi łapami gary. Nie! Te czasy dawno już minęły i teraz każda kobieta ma otwarty dostęp na siłownię, studio karate, czy też kurs samoobrony.Tak, że na pytanie, czy popieram to, że facet na filmiku jej oddał, odpowiem: Tak, ale mógł zdecydowanie mocniej.
Jakoś nikt w kontekście "czy jej się należało" nie podejmuje wątku przyczyny kłótni. Bo może to jest najważniejsze w ocenie "kto komu w pysk może dać".
Miałem znajomego 2 metry wzrostu, zbudowany ostro, ale potulny jak baranek, miał żonę 1,6m, maltretowała go psychicznie, biła itd. poszedł na policje kiedyś i go wyśmiali, powiedzieli czemu się nie broni itp. ogólnie trafić na taką kobietę, to jest masakra...
Dalej nie wiadomo, o co poszlo, co oni sobie mowili.
Patrzycie: facet jest lany przez kobiete, myslicie sobie: ilez mozna, w koncu facet nie wytrzymuje i oddaje babie - trudno powiedziec "oddaje", bo wyrzuca z siebie kilka ciosow - tak, aby powalic kobiete.
A teraz sobie wyobrazcie, ze dziewczyna zostala zdradzona z najlepsza przyjaciolka, po czym facet jeszcze ukradl jej wszystkie pieniadze przeznaczone na slub. PRZYKLADOWO. Czy tam wyciagnal kase z banku, z konta przeznaczonego na lezczenie dziecka i przepil, a nie ma pracy. Cokolwiek w ten desen. I nadal bedziecie sie cieszyc z tego, ze w koncu oddal ? :)
NIE MOZNA OCENIAC BEZ TLA. OD TEGO WLASNIE DLATEGO SA SADY, A NIE DEMOTY I KCIUKI W GORE ALBO W DOL, A POTEM CZYJA SREDNIA WYZSZA, To LINCZUJEMY ALBO ROZGRZESZAMY.
lol.
jak można takie bzdury wymyślać? Jeśli NIE WIEMY, to nie wiemy, a nie wymyślamy maksymalne świństwa, które facet mógł zrobić. A może to ona zdradziła i przepiła pieniądze dla chorych dzieci, i jeszcze go bije? Jak zobaczysz, że facet na ulicy bije kobietę, to też powiesz "nie można oceniać bez tła"? Czy jednak postarasz się go powstrzymać?
I weź tu utrzymaj zasade, że kobiet sie nie bije... ale w sumie takie Karyny to nie kobiety tylko jakies cwane suki.
Odpowiedz@baro0000 Dokładnie, kobiety i mężczyźni mają pewne granice, tak jak od mężczyzny oczekujemy twardości, ekstremalnej wytrzymałości na wszystko, utrzymywanie rodziny i obrony rodziny przed wszelkimi zagrożeniami, o tyle od kobiet też są pewne wymagania, jeśli kobieta zaczyna bić, przestaje być kobietą w chwili pierwszego uderzenia, a skoro tak, to śmiało można oddać we własnej obronie bo to tak jakby nas uderzył jakiś menel czy ktokolwiek inny. Mężczyzna przestaje być mężczyzną dopiero w momencie, kiedy sam pierwszy uderzy kobietę.
Gdyby jej nie oddal to bylby seksistowski przeciez a tak potraktowowal ją prawie jak meżczyzne...Prawie, bo powinna dostac po paru sekundach.
P.S. On nie pobil, on nie zaczal to nie on zachowal sie jak debil.
P.S.2. Tak, mogl zachowac sie inaczej. Ona też ;)
Suka suką zawsze zostanie!
Odpowiedzbez przesady, debil i tyle. To jest właśnie dobry przykład przekroczenia obrony koniecznej.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 December 2017 2017 21:04
Odpowiedz@AMGM miło, że się przedstawiłeś
Akcja rodzi reakcje. To bardzo podstawowa zasada.
OdpowiedzTeraz wystarczy usunąć pierwsze 45 sekund filmu, dać tytuł - "agresywny, pijany facet brutalnie pobił przypadkową dziewczynę". I mamy materiał do wiadomości, czy gdzieś tam.
Odpowiedz@gumis1412 Czy Was naprawdę poj...o? Obojętnie co by zrobiła...nie wolno uderzyć kobiety. Kto Was tak wychował...Chcielibyście żeby Wasza mama, siostra lub nawet koleżanka tak dostała? Mógł zrobić cokolwiek... Ale nie ma prawa uderzyć kobiety. Nie wiecie dlaczego na niego krzyczała...może właśnie przepił kasę na lekarstwa dla dziecka...tego nie wiemy. Ale wiem, że nigdy (nawet najbardziej naj..ny) nie uderzę kobiety
@jaKlaudiusz I co z tego, że to kobieta? Chciałbyś aby twój syn tak dostał? Jego to już jakiś babszyl może pobić, tak?
@jaKlaudiusz no to również mężczyzn się nie bije. Wszyscy powinni być równi nie? A facet i tak dużo ciosów wytrzymał i w pewnym momencie nerwy mu puściły.
@gumis1412
Trzeba rozwinąć
"agresywny, pijany BIAŁY facet brutalnie pobił przypadkową dziewczynę
Ja mu tyko zwróciłam uwagę, a on mnie pobił, Wysoki Somdzie.
Nie znacie powodów dlaczego ona biła jego i się wypowiadacie. Może zdradził, może używał jej tampaksów albo kosmetyków. Nie wiemy też, czy to ona nie pościła się że swoim byłym i to jego wina. Albo że jest na diecie a on przyniósł pączki. Faktem jest, że nie powinien jej uderzyć, tylko zlać ciepłym moczem. Bardziej by ją zabolało. Ale nie znając faktów wiecie lepiej. A może czytacie z ruchu warg?
Odpowiedz@taksiarz ona zamachnęła się na niego ponad 20x, on tylko 5x. Dla mnie oboje to patusy których nie żal.
to była pewnie para , on ją zdradził a z tego wszystkiego się spił i jej wszystko wygadał i przpraszał a ona go tylko lekko biła on nie wytrzymał i ją pobił.
OdpowiedzJak widzę ile jest głosów za mocne i jakie są komentarze, to współczuje Polkom. Dobrze, że nie mam córek. I później się dziwić, że tyle Polek woli być sama....słuszny wybór.
Odpowiedzdokladnie
@lech2 @nazwa_taka
Ale już panów można lać bezkarnie.
Jak widzę panie które tak to tłumaczą. Kobiety mogą bić, bo na pewno mają powód.
@lech2 Wiec uważasz, że gentleman to ma być worek do bicia dla tępych karyn? Oko za oko, pierwsza zaczęła. Mężczyzna to nie worek do bicia, tylko dlatego, ze nie nosi obcasów. Agresywne karyny trzeba ustawić gdy pierwsze dokonują agresji. Tylko kapłon bez jaj potępia tę sytuację.
@KapitanKorsarzPirat @Daonald Tusk Nic dodać nic ująć. Jeżeli nie widzicie czemu ten gość to bydlak sami też jesteście bydlakami.
@lech2 No tak, bo on pierwszy wyprowadził serię ciosów, a ona tylko go głaskała po twarzy... Ostatnio chce się wprowadzić dziwną tendencję, że należy być prześladowanym, ale każdy kto się broni to już agresor.
@KapitanKorsarzPirat tylko potwierdzasz to co napisałem powyżej.
@lech2 No i teraz się popłaczę.
@lech2 Potwierdziłeś tylko tyle, że kobieta ma prawo bić faceta kiedy jej się spodoba, a twoje żałosne komentarze tylko to potwierdzają.
@KapitanKorsarzPirat @Donald Tusk nie oczekuje, że się przejmiecie, zmienicie lub się zreflektujecie. W życiu spotkałem wielu takich śmieci jak wy by tego oczekiwać. Problem jest w tym, że takich jak wy najwyraźniej jest dużo w Polsce. Dlatego cieszę się, że nie mam córki i nie trafi na podobne wam bydlaki.
@lech2 Twoje hemoroidy chyba zdetonowały niczym tsar atomówka, kolejny kapłon feministek. Człowieku idź zmień płeć jak Grodzka w celu zidentyfikowania się z problemem i nie marudź. Jestem MGTOW i już dawno mam gdzieś te wszystkie zachowania pantofli.
@KapitanKorsarzPirat Cieszę się, że życie już Cię pokarało, a kobiety omijają szerokim łukiem.
@lech2 I co wyzgrabniałeś ? Żadnego argumentu, pewnie jak ciebie dziewczyna/żona zacznie lać za nic, to też będziesz za tym, aby kobiety mogły bezkarnie faceta bić.
@~Donald Tusk ale na co chcesz argumenty? Są pewne aksjomaty, których tylko bydlak nie rozumie i oczekuje udowadniania. Takie, jak że nie znęca się nad słabszymi. A to ten facet zrobił. Ciężko pobił dużo słabszą od niego osobę, która mu nie zagrażała. Ile ona mniej od niego ważyła? 40-50kg?Nie była to próba powstrzymania jej. W tamtym momencie ona nic mu nie robiła, Nie przestał w momencie gdy ją zamroczyło. Walił z całej siły mając to gdzieś, że najpewniej w ten sposób spowoduje poważne uszkodzenia ciała. Jeżeli tego nie czujesz oznacza tyle, że jesteś bydlakiem. W życiu biłem się wiele razy i wiem jak to wygląda. Wiem jak trzeba być zdeprawowanym, aby zrobić to co ten facet zrobił.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 December 2017 2017 16:47
@lech2 Powtórzę... pewnie jak ciebie dziewczyna/żona zacznie lać za nic, to też będziesz za tym, aby kobiety mogły bezkarnie faceta bić. Bo przecież, kobieta może bić, kobieta ma pełne prawo się znęcać, bo nie można jej tknąć. A skąd pewność, że słabsza ? Może znała karate... Jak ciebie laska zacznie bić bez powodu to powiesz jej, że ma do tego pełne prawo. Typowe dla takich ludzi jak ty....
@lech2 Ta babka też go biła z całej siły, ale ona mogła, a jak facet by chwycił za rękę aby nie była, to i tak byłby najgorszym bydlakiem.
@~Donald Tusk tak jak pisałem jesteś bydlakiem skoro tego nie rozumiesz. Nikt nigdzie nie napisał, że słusznie, że go biła. Nikt nie wie o co chodziło. O ile jednak on mógł w każdej chwili to zatrzymać przy swojej przewadze siły i masy i nie musiał użyć do tego jej uderzyć. , Wątpię by miał chociaż małego siniaka po tym pobiciu przez kobietę. On z premedytacją, gdy ona już go nie atakowała filmik się urywa ale musiało to dłuższą chwilę trwać) na zimno ją ciężko pobił. Tak jak on to zrobił to nie był atak furii. Na zimno skrócił dystans i z zaskoczenia ją uderzył, Najpewniej połamał jej kości twarzy. Już po pierwszym ciosie ją zamroczyło, nie była w stanie się choćby osłonić czy uciekać. On dalej bił. Totalny psychopata.
@lech2
Przecież jak facet złapie kobieta za rękę to już jest znęcanie się nad kobietą.... Tak właśnie jest. Nie wiesz o tym ?
A skoro mówimy o aksjomatach, nie powinno się starować do kogoś większego... ale podobnie jak z 10 latkami którzy startują do 15 latków, oni mogą wszystko, mogą kopnąć, mogą pobić i będzie okej.
A jak facet powie, że kobita go bije "Jesteś frajerem", jak się broni to to samo. Bo ona miała na pewno rację.
Jak bronisz się przed kobietą to i tak jesteś zerem.
Takie są fakty.
Ona za to jest święta. Miała pełne prawo go bić, zawsze tak bronicie kobiet które leją jak popadnie (bo nic mu się nie stanie, na pewno ma rację).
Jak on jej nie atakował, to ona z premedytacją lała i kopała, i to według ciebie jest na miejscu.
Teraz wielce gadasz głupoty, na pewno jej połamał kości twarzy... a jak ona lała go przez pół godziny "bo tak" to może być. I pewnie mówił by przestała a ona wciąż, bo jest przedstawicielką ludzi nie tykanych...
jesteś bydlakiem, nie potrafisz zrozumieć co przeżył ten facet. Dla ciebie ona jest nie tykalną istotą, która może lać ile popadnie.
Bo przecież "jest kobietą", one mogą bić, a jak złamie paznokieć przy bić to facet ma trafić do więzienia, ona może bić. A jak bity pies odda to należy go uśpić.
@~Donald Tusk Bronisz jakiegoś bydlaka i nie widzisz nic złego w ciężkim pobiciu kogoś kto nawet nie był w stanie się bronić. Oznacza to tyle, że bydlak z Ciebie. A reszta tego co piszesz to manipulacja. Stwierdzasz, że zrobiłem coś czego nie robiłem a następnie to krytykujesz.
@lech2 Sam manipulujesz i może być. sam bronisz osoby która biła i biła, i pewnie biłaby wciąż. To ty manipulujesz wypisując gadki o "już złamał jej szczękę, a biedulka która lała bez opamiętanie jest teraz ofiarą".
A może tego faceta regularnie biła....
Bo przecież, jest kobietą a kobiety mogą bić.
Jesteś typowym bydlakiem. Tacy jak ty sprawili, że kobiety bijące mężczyzn uważają się za nie tykalne.
@KapitanKorsarzPirat rozbawiłeś mnie. Kończę dyskusję, bo posikam się ze śmiechu. Gdybyś nie wiedział skrótem MGTOW same siebie określają wykastrowane cioty. Więc jak zaczynasz szczekać to tylko wzbudzasz śmiech niczym ratlerek.
@~Donald Tusk widzę, że przezywasz jakieś własne traumy. Kobiety Cię biła, a Ty byłeś od niej słabszy i teraz odreagowujesz. Ale w tym przypadku raczej powinieneś wczuć się w sytuacji tej dziewczyny. w tym układzie to ona jest tą pobitą.
@lech2 Typowe dla tych, co kobiecą przemoc usprawiedliwiają na każdym kroku.
@lech2 A czemu mam współczuć komuś kto sam bije bez opamiętania ?
Potwierdzasz tylko to co pisałem.
Kobieta ma prawo bić, bo bije delikatnie.
I to ci każdy człowiek który doświadczył przemocy kobiet powie. Bije dzieci, jest okej, bije męża jest okej....
Tak wygląda ta kobieca przemoc, ona może. I nie ważne co zrobi facet, i tak będzie tym złym. Choćby przez cały czas był bity i wszyscy się z tego śmiali, bo przecież "jak kobieta bije to ma powód".
Ty jesteś za tym, aby kobieta miała prawo bić ile wlezie, a potwierdziłeś to powyższymi komentarzami. Bop nie ważne ile ona bije. Jak ona by go lała, to pisałbyś tylko, jak to sobie pewnie zasłużył.
@lech2 Tobie nie pomoże nawet maść na ból dupy drogą lewatywy. Idź do dziewczyny, niech cię trochę krzesłem poobija i zamknie w komórce, bo to cię pewnie podnieca.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 December 2017 2017 18:28
@Donald Tusk spokojnie dziecinko. Rozumiem, że masz traumę, kobieta Cię biła. Ale masz tutaj sytuacje w której występuję olbrzymia dysproporcja działań. Nigdzie nie pochwalałem jej zachowania jedynie udowodniłem że facet jest bydlakiem i psychopatą. Rozumiem, że jako ofiara przemocy ze strony kobiet czujesz z nim większą wieź niż z pobitą kobieta, dlatego Ci wybaczam, ale jesteś wybitnie stronniczy. Dużo sobie dopowiadasz czego nie ma na tym filmie.
@KapitanKorsarzPirat pocieszny jesteś. Nie bulwersuj się tak, bo ci mamusia internet odłączy.
@lech2 Na lepsze teksty cię nie stać? Może dlatego, że w domu gwałcono cię rurą do odkurzacza i jak widać ci się podobało XD
@lech2
Widać kto jest stronniczy. Dla ciebie ofiara przemocy kobiet jest postawą do żartu. Jesteś moralnym zerem. A skąd wiesz, że ta kobieta nie lała go przez lata i w końcu nie wytrzymał, bo nie pomagały prośby i zatrzymywania rąk. Takim mentalnym zerem jesteś....
Kobieta może bić, ba na pewno ma powód. A jak facet jest bity to cytuje: "spokojnie dziecinko. Rozumiem, że masz traumę, kobieta Cię biła".
Sam dopowiadasz banialuki i może być, szkoda, że nie napisałeś jak to na 100% urwało jej głowę. Bo przecież "na pewno złamał jej szczękę" jest stwierdzeniem faktu....
Rozumiem, że ty jesteś za aby facet był bity przez kobietę, bo skoro nic nie może zrobić.
Jak III Rzesza zaatakowała ZSRR i USA, to też III Rzesza była ofiarą i należy jej współczuć. Przecież byli słabsi...
@KapitanKorsarzPirat słodki jesteś. Widzę, że Ty faktycznie jesteś gejem. W każdej wypowiedzi dzielisz się swymi analnymi fantazjami.
@~Donald Tusk zacznij odróżniać swoje fantazję od faktów. To co wiesz od tego o czym fantazjujesz. Mnie nie interesuje co sobie wyobrażasz. Odnoś się do tego co widać na filmie, a nie o własnych traumach które przenosisz na tą parę.
@lech2
Sam tego nie robisz. Dla ciebie kobieta może być faceta, bo jest słabsza... Co. Cały czas to potwierdzasz, przecież jak kobieta bije to nic mu nie zrobiła, a on już tak. Przecież sam ją cały czas usprawiedliwiasz.
@KapitanKorsarzPirat może i by zaorały, ale na ten moment to Ty zrobiłeś z siebie pośmiewisko.
@~Donald Tusk masz urojenia. Obiektywnie oceniem uszkodzenia ciała jakie mogły odnieść obie strony starcia. To, że kobieta cię biła nie oznacza, że możesz zachowywać się jak bydlak.
@lech2 Jeśli facet się bronił i jest bydlakiem to druga strona jest kur... bo zaczęła bić pierwsza. A tak poza tym kończę rozmowę, bo jest marną imitacją prowokacji http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/595/031/24e.gif
@KapitanKorsarzPirat No to cześć. Tylko nie wiem po co tak cudaczysz. I to pod każdym względem. Albo się ukrywasz albo się ujawniasz. Po co te pierdoły o MGTOW. Przecie i tak wszyscy wiedzą, że to oznacza geja. Ja rozumiem, że wam życie i myśli toczą się wokół tyłka, ale heterycy nie piszą co chwila o cipach. A Ty jesteś monotematyczny.
@lech2
A ja obiektywnie oceniam twoją postawę. Dl;a ciebie, facet może być bity, bo kobieta może bić, takie są fakty. Bo przecież on może być bity. Jakby złapał jej ręce to też z buta, że jest zły i się znęca.
No ale przecież, kobieta ma pełne prawo bić, bo przecież jest kobietą. Cały czas tylko usprawiedliwiasz przemoc kobiet. Jakby ona kopała psa i ten ją ugryzł, to psa zastrzelić a ona święta, pewnie miała powód.
Typowy bydlak. Podwójne standardy.
@KapitanKorsarzPirat
>bycie MGTOW w 2017
XDDD
@Chasing_Cars_ "Mam wrażenie, że to właśnie tacy jak oni napędzają cały ten chory, feministyczny ruch." no tak, jak zwykle u ciebie i bluealien, za grzechy kobiet również winni są mężczyźni...
co do przedstawionej sytuacji, nie ważne jaki miała powód. Koleś był wystarczająco cierpliwy, i dużo zniósł. Ja sam bym ją spacyfikował jednym ciosem, ale nie będę oceniał jego napadu furii, tak się zdarza. Argumentacja typu " jest silniejszy/ czy chciałbyś żeby ktoś tak twoją matkę pobił" jest żałosna. Sama się prosiła, bo kto normalny startuje to kogoś o wiele silniejszego? ani moja matka, ani córka, nie są takimi poyebanymi karynami. "Nie ma mężczyzn uciśnionych, a przynajmniej nie bardziej uciśnionych, niż kobiety." zobacz jakie kobiety są "uciśnione" poprzez akcję #Me too, gdzie przeprowadza się publiczny lincz na facetach którym nie udowodniono winy, na podstawie samych słów niszczy się im kariery. a facet nawet jakby się odważył wspomnieć że jakaś kobieta robi mu krzywdę, to będzie zwyzywany od leszczy i zgnojony. "równouprawnienie" dobry żart :P
@lech2 jeśli jedna strona zachowała się jak bydlak"karyna", to druga strona ma prawo zachować się w ten sam sposób. Bolało jak ucinali ci jaja?
@Chasing_Cars_ moje jaja są na swoim miejscu, wpadnij i sprawdź... ani ty, ani lech, nie jesteście "zdrowo[lol, co to znaczy być normalnym] myślącymi i obiektywnymi ludźmi" bo tacy nie faworyzują jednej strony(wy to robicie) i nie obrażają drugiej(nie macie jaj, "chłopaczki", śmiecie) tylko dlatego że się z wami nie zgadzają. nigdzie nie napisałem że na pewno jest niewinny, ale w tej sytuacji to na pewno ona pierwsza go uderzyła. Zobacz jak on się zachowuje, jest zmulony i na początku nie reaguje na jej ciosy. może i miała jakiś powód, ale na bank pierwsza zadała ciosy. I co, postanowiła zlać po mordzie spitego, silniejszego od siebie faceta, żeby dać mu coś do zrozumienia? :D no wow, odkryłaś prawdę starą jak świat, że akcja wywołuje reakcję, dać ci za to nobla? :D i oczywiście musiałaś tutaj zaznaczyć, że to faceci zaczęli :P P.S. nikt by się tego nie doszukiwał, gdybyście tego w taki jasny sposób nie "eksponowali" :) "sama się prosiła" oznacza koedukacyjne "nie rób drugiemu, co tobie nie miłe".
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 18 December 2017 2017 3:14
@Chasing_Cars_ faworyzujesz, faworyzujesz... Ona też waliła go mocniej niż było potrzeba, po co to robiła? Założyłem tak, bo wyraźnie widać że karyna jest jakaś niedoyebana. Jakby ja uderzył pierwszy, to na pewno by się tak nie rzucała. Po jej napaści widać że to ona jest tu agresorką. znowu te twoje insynuacje... w życiu tylko raz dostałem za gówniarza od kobiety po mordzie(zasłużenie), i raz sam musiałem użyć siły żeby odepchnąć naskakującą mi karynę. To za mało żeby narobić sobie jakichś uprzedzeń, traktuje kobiety na takich samych zasadach co mężczyzn, bez przywilejów "dla słabszej płci", więc pewnie jestem uważany za gnoja. Ja nigdzie nie tytułowałem się "obiektywnym" ani nie-faworyzującym, zarzuciłem ci tylko hipokryzję. Napisałaś "chłopcy" bo uważasz ich za niedojrzałych, i chciałaś to pokazać :) to jest tylko powiedzonko adekwatne do sytuacji, nigdzie nie ma tam ani przyzwolenia, ani nakazu. Osobiście uważam że powinno się oddawać "dwoje oczu za oko", bo kara musi być bardziej bolesna od czynu. Tak więc mi nie przeszkadza że "oddał jej z nawiązką" bo na niewinną nie trafiło. Na świecie pełno niesprawiedliwości i cierpienia, a ja będę się przejmował jakąś karyną... :P
@Chasing_Cars_ Tak to jest, trzeba usprawiedliwiać kobiety na każdym kroku. Zresztą, wszyscy wiedzą kto się ukrywa pod nickiem Donald_Tusk, jak jesteś taka mądra, to może najwyższy czas dać swoje prawdziwe imię i nazwisko oraz zdjęcie... No chyba, ze jesteś hipokrytką.
@Chasing_Cars_
Ależ usprawiedliwiasz. Przecież ona nic mu pewnie nie zrobiła.
@Chasing_Cars_ Stwierdzając, że on był gorszy, potwierdzasz to, że ona nie była taka zła.
Nie znam sytuacji, nie wypowiem się.
Odpowiedznie wyniosl smieci i za to powiedziala mu ze go zdradzi z kolega z pracy to dostala.....
Odpowiedzbijąc kobietę przegrał, pokazał swa słabość
Odpowiedzuderzenie kobiety kontra uderzenie faceta, on nie lezal na ziemi. Debil i wy wszyscy męscy bokserzy którzy pochwalacie taką sytuację powinniście się pod ziemią zakopać i nigdy na światło nie wypełznąć, wstyd wstyd i robactwo.
Odpowiedz@nazwa_taka
Kobiety mogą bić, to takie kobiece. Ciekawe ilu już ty pobiłaś, bo z racji kobiecości możesz przyłożyć facetowi.
Współczesne panie tyle o równości mówią, a jak bez niczego "bić faceta można", na pewno ona ma w 100% rację.
Jakby facet się bronił albo co gorsza oddał to zły i nie dobry. Ale podwójne standardy to u kobiet norma.
@nazwa_taka Więc kobiety, które biją mężczyzn też skażmy na taki ostracyzm. Pierwsza zaczęła i wymierzyła sporo ciosów.
Przede wszystkim nie znamy sytuacji. Z tego co obserwujemy, to mężczyzna jest najwidoczniej pijany, a kobieta bardzo zdenerwowana na niego. Mogę tylko powiedzieć, że ona przesadziła z wyładowywaniem swojej złości na nim, i w takich sytuacjach uznaję całkowite prawo mężczyzn do pacyfikowania kobiet przy użyciu siły. Jednak tutaj użył zbyt wielu ciosów o zbyt dużej sile. Konsensus: Bydlak.
Odpowiedz@kojot_pedziwiatr Kobiety też można bić jak są pijane albo może jak zdradzą czy tylko mężczyzn?
@kojot_pedziwiatr Konsensus: sprawiedliwość. Nie znamy sytuacji, widzimy tylko agresywną piczę godną pacyfikacji w więzieniu.
@kojot_pedziwiatr konsensus - w wąskim rozumieniu synonim pojęcia określającego zgodę powszechną między członkami danej społeczności.
Więc raczej sam do niego nie mogłeś dojść i jak widać konsensusu tutaj nie ma.
Oczywiście, że tak, bez dwóch zdań, tylko za lekko było.
OdpowiedzKażda feministka, uznająca równość kobiety i mężczyzny zgadza się, że po pierwszym plaskaczu laska powinna dostać ripostę.
OdpowiedzMacie feministki co chciałyście. Widać po komentarzach, że przynajmniej na demotach wasza propaganda zwyciężyła. Mężczyźni zniewieściali, a kobiety zmężniały. Mężczyzna staje do walki z kobietą jak równy z równym, już nie traktuje kobiety jako słabszej tylko jako zagrożenie. Przykro tylko, że tak bardzo chciałyście zwalczyć przemoc wobec kobiet, a doprowadziłyście do tego, że ta jest wychwalana, brana za nowy wzór męskich cnót, wręcz akt odwagi. O ironio..
Odpowiedz@Glupiec | Tylko debil lekceważy przeciwnika, dlatego niejeden z was przypłacił to życiem. I tak, jestem wdzięczna feministkom, bo mam w dupie, że jakaś patola dostała w czerep, za to mogę się uczyć, decydować o sobie, mieszkać sama i jeździć samochodem. Tak, mamy co chciałyśmy, ale nie dzięki wam, bo musiałyśmy wam to wydrzeć na siłę.
@Polszczyzna O la la, nowy proletariusz Europy dał głos. W przeciwieństwie do starych proletariuszy, którzy ewentualnie proletariuszami być przestawali gdy się wzbogacili, kobieta kobietą być nie przestanie. Nie ma więc obawy, bo przez całe swoje życie może narzekać, walczyć i "wydzierać na siłę" co opresyjni mężczyźni jej odebrali - prawo do bycia mężczyzną. Teraz kobieta może robić wszystko co męskie i zamiast być wspaniałą kobietą zostaje po prostu gorszym mężczyzną. Ale to tylko kolejny powód do walki he he...
@Glupiec | Kobieta nie przestanie być kobietą, ale niedawno wywalczyła sobie bycie człowiekiem. Wcześniej też nim była, tylko nie według was. Wy też możecie robić co chcecie, więc według twojego rozumowania jesteście teraz gorszymi kobietami. Wow, sama bym do tego nie doszła, jakie to nowatorskie i oświecone.
@Polszczyzna No jak mówiłem, mężczyźni równiez niewieścieją - czego przykładem jest ten filmik. I dzięki tej feministycznej rewolucji kobiety mogą być gorszymi mężczyznami, mężczyźni gorszymi kobietami tylko co z tego skoro miejsca zaczyna brakować dla wspaniałych kobiet i mężczyzn...
@Glupiec | Nie niewieścieją, tylko nareszcie bardzo nieliczni zaczęli trochę o siebie dbać i zachowywać się z większym taktem. Odkryli zjawisko empatii i stali się bardziej ludzcy, a mnie zezwierzęceni. Na plus, chociaż bardzo powoli to idzie.
@Polszczyzna Napisz coś jeszcze bardziej stereotypowego. Bo przecież, umiecie sobie mordy wycierać tylko tym co było. Choćby to było 100 lat temu.
@~Donald Tusk | Mogłabym napisać jeszcze wiele, ale widzę, że neandertalczyk poczuł się dotknięty. Czujesz się zagrożony nowym trendem i tym, ze faceci zaczynają się upodabniać do człowieka cywilizowanego? Sam jesteś przeciwieństwem? A może zabiłbyś "pedałów w rurkach"? Nie podoba ci się, że nie zgadzamy się już na wasz podział ról?
@Polszczyzna Tak seksistko racje. Facet jak daje się bić, to jest cywilizowany, a kobieta która bije, bije bo ma do tego prawo.
Ale taka seksistowska baba jak ty tego nie zrozumie. Jeszcze napluje i zatańczy jak neandertalczyk.
Dla ciebie podział ról jest prosty kobieta > facet.
@~Donald Tusk | Jeśli z miliona moich wypowiedzi wywnioskowałeś, że kobieta ma prawo bić, to jesteś imbecylem, serio. Nie powinni cię wypuścić z podstawówki. Masz klapki na oczach koleś i gnasz przed siebie ze swoimi farmazonami. Znajdź sobie chłopa, skoro nienawidzisz kobiet i po sprawie. Jakiś problem?
@Polszczyzna
Dalej tkwij w swoim seksizmie. Wytłumaczysz każdą przejaw kobiecej agresji. Bo cytuje:
"że neandertalczyk poczuł się dotknięty. Czujesz się zagrożony nowym trendem i tym, ze faceci zaczynają się upodabniać do człowieka cywilizowanego"
Dla ciebie facet to nieogolona małpa, a dopiero jak staje się podnóżkiem kobiet jest okej. Bo przecież... seksistki takie są.
Dla ciebie facet to istota gorsza.
Zawsze to oni są winni, zawsze to oni są źli. I te biedne uciśnione kobiety.....
....przemówił jedynym językiem jaki pojmuje ten typ kobiet (wolno mi wszystko bo jestem kobietą)
OdpowiedzOna uderzała go lekko, on ją pobił tak, że nie może wstać. Śmieć a nie żaden facet.
OdpowiedzJakby kobieta pobiła go ciężko to on jest ciotą... Ale panie zawsze bronią kobiety w takich sprawach. Dla was zawsze kobieta > facet.
@~Donald Tusk | A faceci zawsze bronią siebie nawzajem we wszystkich sprawach i jakoś ci to nie przeszkadza. Ona się nie przyłożyła do tego "pobicia", pacnęła go dwa razy, więc on też mógł ją pacnąć, ale z drugiej strony - skoro podniosła rękę na kogoś, to dostała nauczkę na przyszłość i też dobrze.
@Polszczyzna dwa razy? na pewno oglądaliśmy ten sam filmik?
@Polszczyzna Kobiety zawsze bronią kobiet. A mężczyźni tylko mężczyzn ? A zobacz sobie eksperyment gdzie najpierw laska biła, a potem facet bił.... Prawda boli hipokrytko. Po za tym, Typowe umniejszanie kobiecej przemocy, no przecież ona go ledwie dotknęła, ba, w ogóle go nie dotknęła... Ale jakiego komentarze spodziewać się po seksistce.
@FenrirIbnLaAhad A czego się spodziewać po seksistce? Przecież ona na pewno miała powód!
@~Donald Tusk | Niestety nie jest to prawda, a bardzo żałuję, bo faceci zawsze stoją za sobą i napieprzają na nas. Poczytaj sobie zwykłe durne demoty, jak jest coś złego o facetach, to każdy się rzuca, jak pies na łańcuchu, a jak coś o kobietach, to wszyscy każecie nam wrzucić na luz, bo to takie śmieszne. Ukrywacie nawzajem swoje zdrady, co jest szczytem sku...stwa albo się nawzajem kryjecie. Zawsze tak jest, w necie tak samo. Poza tym o co ci chodzi? Napisałam, że skoro podniosła rękę, to dostała nauczkę, zauważyłam tylko, że ona się nie przyłożyła zbytnio do tego "pobicia".
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 December 2017 2017 19:07
@Polszczyzna
Tego się można było spodziewać po seksistce.... Poczytaj głupie demoty ? A wszystkie demotowe panienki były za gdy pobito faceta, wszystkie broniły kobiety, choćby pobiła go tak dla jaj. Dalej, wszystkie tłumaczyły przemoc kobiet. Dalej, wszystkie tłumaczyły, że jak się bije faceta to delikatniej. A jeśli dla ciebie wyznacznikiem są demoty ? To dalej, publikacje, tylko mężczyźni się znęcają. Piszą to kobiety które temu przyklaskują, jednocześnie zwyzywają gdy ktoś choćby mruknie o przemocy kobiet wobec dzieci czy męża, bo przecież kobieta bije delikatniej....
To wy panie, bronicie się gdy jest zdrada. To on jest winny. to wasze powiedzenie.
To wy trzymacie sztamę gdy chodzi o rozwód, zawsze facet winny, bo przecież 80% sędziów to sędziny, które wszystko dla kobiet...
Ale przecież seksistowskie panie zawsze będą bronić siebie nawzajem. Ona go pobiła, na pewno miała powód, bluealien już określiła go mianem gwałciciela. To przecież oczywiste.
To wy panie stwierdzacie, że gdy kobieta bije męża to na pewno ma powód.
To wy twierdzicie, że kobieta jest na pierwszym miejscu z wychowaniem i dzieci są jej.
Zawsze usprawiedliwiacie przemoc kobiet. Przecież ona mogła go lać od lat, ale ważne jest to, że on przyłożył trzy razy.
"Jakby kobieta pobiła go ciężko to on jest ciotą... Ale panie zawsze bronią kobiety w takich sprawach. Dla was zawsze kobieta > facet." Dla was zawsze jest facet>kobieta, tylko szkoda że kobieta was urodziła. Powinn apobić do nieprzytomności i zostawić aż umrzecie.
OdpowiedzCzyli jednym słowem potwierdzasz to, że kobieta ma prawo bić faceta jak się jej spodoba. Przecież to logiczne. Za samo urodzenie kobieta powinna dostać nobla.
no i co z tego, że urodziła... sama mnie zrobiła? bo facet jest nie ważny przy robieniu dzieciaka? a kto ją bronił w tym czasie, "polował"?
ja
OdpowiedzXdddddd Ta go pruje minute a ten stoi, podchodzi 3 ciosy i babka leży xddd
OdpowiedzPrawda jest taka że On jak i Ona nie powinny używać przemocy i koniec nie ważne z jakich powodów.
Odpowiedz@MYSTERIUM samoobrona nie jest dobrym powodem?
Jestem za równouprawnieniem, więc miała co chciała ;-)
Odpowiedz@Dramal | Cieszę się i rozumiem, że dzisiaj posprzątałeś już dom, ugotowałeś wszystkie posiłki dla rodziny i wyprasowałeś stertę ubrań dziewczyny/żony/matki?
@Dramal Jeżeli jesteś za równouprawnieniem to kto ci udostępnił wifi w kuchni?
Może to was zdziwić, ale tak, robię to :-) Umiem prać, gotować i prasować, jak również zmywać i sprzątać. Te sprawy robimy we dwoje z żoną (tzn dzielimy się obowiązkami), bo tak jest szybciej i możemy spędzić więcej czasu bawiąc się z synem lub siedzieć przy kompach ;-)
@Dramal | Jeśli faktycznie to robisz pół na pół, to zwracam honor i uznaję Cię za człowieka, w dodatku normalnego, a to już bardzo duże osiągnięcie.
Należało się. Nie trzymała gardy
OdpowiedzNigdy nie bije się kobiety. Można ją obezwaładnić, ale nie bić. To tak jakby bokser oddał zwykłemu facetowi.
OdpowiedzNa jednym z filmów, jakie ostatnio oglądałam jeden facet powiedział: chcesz zachowywać się jak mężczyzna to ja będę traktował Cie jak mężczyznę. W sumie nic dodać nic ująć. Kobiety więcej klasy.
@Gorgonek "To tak jakby bokser oddał zwykłemu facetow" - to niech zwykły facet nie startuje do boksera.
@Gorgonek czyli co, ma się dać pobić bo "nie może" skorzystać ze swoich umiejętności? jesteś głupcem, i zapewne długo nie pożyjesz...
@FenrirIbnLaAha rozbawiłeś mnie :) Spójrz na zawodowych bokserów, jak często otaczają się ochroną. Jeśli będą takimi głąbami jak Ty, to stracą licencję i mogą nawet trafić do więzienia.
Jakby kopała psa i by ją ugryzł to by było jaki biedny piesek musiał się bronić przed sadystką. Agresor nie ma płci, jeśli chce się bić to fakt posiadania waginy nie daje żadnej nietykalności czy ochrony.
Odpowiedz@Impertynent
Rozumiem, że jak ciebie zaatakuje 12 latek, to może cie bezkarnie pobić. Zdziel go z liścia albo złap go za rękę... to co się dzieje ? Od razu oskarżony o znęcanie się nad słabszym.
Bo przecież 12 latek, ma prawo cie kopać przez całe życie.
Oczywiście jak przystało na propagandę własnego stwierdzenia, należy wszystko wyolbrzymić. Bo przecież, jak startuje do ciebie 5 latek, to wyjmujesz z kieszeni AK i strzelasz do niego....
@Impertynent
Ale już to pisałem. Nawet jakbyś złapał za rękę, to już jesteś zły. Myślisz, że tak nie jest ? Spójrz sobie na eksperyment "Kobieta okłada mężczyznę pięściami, a przechodnie się śmieją. "Przemoc to przemoc"".
Jak facet złapał za rękę, to już jest źle. I jest nie dobry. Nie ważna co i tak źle.
Jak się bronisz "źle,", jak nie bronisz "źle", jak oddasz "źle".
I takie są fakty. Al;e wy wolicie wyolbrzymiać.
Ona jest usprawiedliwiana, bo na pewno miała powód.
@Impertynent
Sam piszesz o różnych, że czach ale inni nie mogą, sam się odwołujesz do innych sytuacji.... Podwójne standardy.
Strzał z liścia, co wyraźnie mówi, już byłby znęcaniem się. I nie ważne, czy ona waliłaby go młotkiem w głowę.Impertynent
@Impertynent Uważasz, że kobieta jest jak 12 letnie dziecko i nie powinna ponosić konsekwencji swoich czynów? Strasznie seksistowska opinia.
Masz prawo się bronić i żaden sąd nie uznaje argumentu "mogłeś uciec" jako negowania obrony koniecznej.
OdpowiedzJak cię ktoś napadnie - nie musisz uciekać. Masz prawo stanąć do walki i się obronić.
A co do kobiet i zakazu bicia... Nie wolno uderzyć kobiety.
Ale kobieta, która bije, sama rezygnuje ze statusu kobiety. Już nie jest kobietą, tylko babiszonem. A takiemu można przylać.
Przeczysz sam sobie. To że pobił to źle, to że nie reagował na poczatku też źle.
OdpowiedzZdecyduj się.
Długo wytrzymał ja bym odrazu jej oddał
OdpowiedzCo jak co ale Karyna dobrze stoi na nogach :D
OdpowiedzFakt, wyłapała kilka mocnych i nadal stała.
Początek nudny, ale końcówka zayebista xD
OdpowiedzŚmiechłem:)
Z jednej strony rozumiem, chęć obrony, z drugiej strony on jej 20 ciosów nie odczuł, ona po 3 leżała na ziemi. Nie do końca można to uznać za obronę. Co takiemu bykowi mogła zrobić 50kg panna? Facet powinien po jej pierwszym uderzeniu zablokować jej rękę i odejść. Po temacie. Oboje warci siebie.
OdpowiedzJa nie umiem murować, więc nie buduję domów. Chłopak nie umie bić (na laskę tej postury powinien wystarczyć jeden trafiony cios), więc niech się nie bije.
OdpowiedzAle głupoty... Może od razu niech sobie kałacha wyciągnie.
Koniec dyskryminacji! Nareszcie! Jeśli kobieta chce równouprawnienia, które pokazuje bijąc, to staje się równouprawniona, by jej oddać. Koniec dyskryminacji kobiet, nareszcie równe prawa!
OdpowiedzJeśli już popuszczamy tu wodze fantazji na temat tego zdarzenia,to może on uratował jej życie?Może teraz w przekonaniu o swej bezkarności nie ruszy do ataku na kogoś,kto w rewanżu ją po prostu zabije?:)Wygląda też na to,że facet na początku również uznawał,że kobiet się nie bije-trzymał ramiona nienaturalnie opuszczone nie reagując na ciosy,świadczy to ,że robił to świadomie.Niestety brakło mu siły charakteru i nie wytrzymał napięcia blokowania naturalnego odruchu obrony.Chyba w tym przypadku zasada nieagresji w kierunku kobiety obróciła się przeciw kobiecie...
Odpowiedz"KOBIET sie nie bije" ta Pania kobieta bym nie nazwala. Niewazne co nabroil, kazdy by syracil cierpliwosc. A jak gdybym tam byla, to bym Pana wyreczyla i sama podeszla zaj**ac jej w ten glupi ryj.
Odpowiedz@gocha1510 przesadził. Jeden liść niezbyt mocny po drugim uderzeniu byłby zasadny. Ale wiejskie cepy to przesada.
@slangen jedynym wiejskim cepem tu jesteś ty zgadzam się z @gocha1510
Ja uważam, że podnoszenie reki na kogoś jest szczytem wszystkiego i skoro ona uznała, że ta zasada nie obowiązuje, to została potraktowana zgodnie ze swoimi przekonaniami. Nie widzę problemu.
OdpowiedzNo nie do końca kobiety chcą wciąż równouprawnienia ,ona uderzyła jakieś 16 razy a on tylko 5!!!
OdpowiedzCo za wieś i patologia, w wykonaniu jednego i drugiego. Nie rozumiem dlaczego gość nie bronił sie od razu. Baba jest od niego mniejsza, bez problemu by agresorke unieruchomił.
OdpowiedzNależało się suce i koniec. A obrońcy praw kobiet, feministki i pantoflarze niech spier##lają do kojca gdzie ich miejsce
Odpowiedz@RealSimon nie ma to jak dzicz i prawo dzungli. Przez takich jak wy nadal panuje tu sredniowiecze. Nigdy nie wiadomo dlaczego go zaczela bic, moze on pierwszy zaczal nim zaczelo sie nagranie?
I co jesli to facet zacznie pierwszy a ona zacznie bic w samoobronie? Czy wtedy tez sie jej bedzie nalezalo, bo nie siedziala cicho? Mnostwo facetow bije kobiety jako pierwsi, zawsze doszukujecie sie winy w kobiecie. Jak kobieta bje faceta, to jest suka i zasluzyla sobie, zawsze sie bedziecie wybielac. Pieprzeni jaskiniowcy, wypieprzac do dzungli gdzie wasze miejsce! Sami sie tluczcie po ryjach. Same problemy z facetami.
@BlueAlien twoje problemy z facetami wynikają z faktu że jesteś głupia. dlaczego zawsze wybiela się kobietę "bo pewnie miała powód"? a może jednak sama zaczęła? nie widać żeby był agresywny "do boju" na początku, bo nie byłby taki cierpliwy na jej ciosy, od razy by jej gonga zasadził. wiec pewnie zaczęła go bić pierwsza, i nie ważne czy miała jakiś "niefizyczny" powód... widać że jakaś bojowa karyna, zobacz ile jego ciosów wytrzymała, a nie były to zwykłe liście :P mnóstwo kobiet terroryzuje i manipuluje mężczyznami, i też się je chroni, więc twój bełkot jest bez sensu. zawsze będzie agresor i ofiara, bez względu na płeć. To ona zaczęła go okładać po mordzie, więc kto tu jest jaskiniowiec i "dzicz i prawo dżungli" :P
@BlueAlien
A jak ona go lała przez lata i ten nie wytrzymał ?
Zresztą widać jak wygląda ta samoobronna, ale przecież kobiecą przemoc trzeba usprawiedliwiać.
@BlueAlien No i co teraz? Powiedz coś
@FenrirIbnLaAhad
"twoje problemy z facetami wynikają z faktu że jesteś głupia"
Kolejne zwalanie winy na kobiete :) A moze to wy jestescie po prostu jacys inni i nielogiczni?
Bo skad wiadomo ze to facet mysli logicznie, skoro stwierdzil to facet? Zero obiektywnosci.
I co dziwnego w tym ze tyle ciosow wytrzymala? Widac bylo ze sie kloca, a wiadomo o co poszlo? Moze to nie jest blahy powod, faceci potrafia stluc kobiete bo za malo zarabia, bo przypalila kotleta, bo odmowila seksu, bo zostawila pajaki w rogach...
@preskot a faceci maja wieczne problemy z kobietami, i jojza na nie na demotach, obrazajac i wysmiewajac, bo dostali kosza. I kolejny ktory wine zwala na kobiete. Bo jak facet jest hipokryta, to wina kobiety. Jak facet obraza kobiety, to jest to wina kobiet. Jak facet zdradzil/uderzy; - wina kobiety. To z kobietami jest cos nie tak, a faceci jak zwykle czysci jak lza, poszkodowani zawsze.
I nigdzie nie napisalam ze nieslusznie dostala, ale ze dostala za duzo, bo az sie wywalila. Raz jej przywalil, wystarczylo, ale on ja tlukl az sie wywalila. W porownaniu do tego co ona mu zrobila on jej zrobil znacznie wiecej. Dlaczego to mowie? Bo facet nie ma wyczucia, zalozmy ze zdradzil laske, na jej oczach, jej nerwy puscily, uderzyla go ale nie zrobilo mu to krzywdy, a on z calej piachy.
A jak kobieta zdradzi faceta? On ja walnie z calej piachy tak ze nie bedzie mogla sie bronic. Zaczniecie mowic ze to nie wasza wina ze jestescie silniejsi, ale w tym sek by nauczyc was delikatnosci, by nie przekraczac granicy, im mocniej kobieta tym mocniej wy ale nie mocniej niz ona. Pozwalajac na cos takiego "bo w samoobronie", ze "slusznie dostala gonga" pozwalacie na to by facet mial te przewage w sile i wystarczy ze kobieta nawet nie uderzy a powie cos nie tak a on ja walnie z calej sily bo nie bedzie nauczony by mial wyczucie. Takie sytuacje jak ta na filmiku to sprawdzian dla cierpluwsci i sily. ktos napisal - mogl przytrzymac za rece. Mogl walnac raz. A nie ze az prawie ja zabil. Faceta cos takiego by nie zabilo, a kobiete tak. I potem jeszcze on by siedzial. Sad patrzy na obrazenia, on wyjdzie bez szwanku a ona bedzie miala wybite zeby. I jako bardziej poszkodowana moze byc uniewinniona a on trafic do wiezienia nawet, bo liczy sie kto bardzieuj ucierpial a nie kto zaczal. Ktos tu pisal ze jest rownouprawnienie, wiec facet moze laske bic. A jednak roznica w sile fizycznej jest znaczna. CO innego gdyby koles bym mniejszy, watlejszy. Wtedy spoko, niech sie tluka jak rowny z rownym, ale w tym przypadku jest roznica. Pisze to bo wlasnie, faceci moga nie miec wyczucia, walna z calej sily i zrobia krzywde a potem sami beda za to placic w wiezieniu. A jak mu ujdzie na sucho to moze nawet nie w samoobronie tluc jakas laske.
@RealSimon co?
@BlueAlien nie zganiam winy na kobietę, tylko na ciebie. Jakbyś była facetem z takim debilnym myśleniem, traktowałbym cię tak samo. Gdzie są ci faceci co tak leja kobiety z błahych powodów, dlaczego nie znam żadnego? a, bo żyją tylko w twoich urojeniach. Ludzie się biją i gnębią, zarówno kobiety jak i mężczyźni, z różnych powodów. To że jesteśmy silniejsi wcale nie oznacza że tylko my jesteśmy agresorami. Napisałaś sobie na profilu "WALCZĘ ZE STEREOTYPAMI DOTYCZĄCYMI KOBIET" a powielasz te dotyczące mężczyzn . Poprzez hipokryzję nie poprawisz sytuacji kobiet. ciągle tylko piszesz co on powinien zrobić... ale nie napiszesz co ona powinna była zrobić: nie rzucać się do silniejszego. Ją usprawiedliwiasz "może miała powód", ale jego nie usprawiedliwisz "może puściły mu nerwy". P.S. Kobiety też nie mają wyczucia. Myślicie że jak jesteście słabsze, to wasze ciosy mogą nam nic nie zrobić, a tak nie jest.
@BlueAlien Załóżmy że zdradził, zgwałcił.... A może to ona go leje od lat. Aż tak trudno ? Tylko potrafisz tłumaczyć kobiecą przemoc. Ona może go bić, na pewno miała powód. Biła go z wyczuciem. Faktycznie prawie ją zabił.... Schowaj swój seksizm do kieszeni bo tych tłumaczeń to już naprawdę. Byłabyś pierwsza która pogratulowałby kobiecie w drugą stronę, on jej lekko liścia, a ona mu ze strzelby. Tak by było, i wiem dobrze, że napiszesz coś innego, bo interpretacja tekstu to dal ciebie za dużo.
Ty pozwalasz na to, by kobiety miały prawo bić faceta, bo przecież miała powód....
Żałosne. Ale seksistki tak mają.
Tusk, wedlug twojego rozumowania jest tak:
Zdradzila? Facet moze ja zatluc a ona nie ma prawa sie bronic, bo ona jest szmata.
On ja zdradzil? Ona nie ma prawa go za to uderzyc, bo sama jest sobie winna, pewnie go zaniedbywala. Powinna odejsc i zaakceptowac. A jak uderzy, facet ma prawo ja zatluc "w samoobronie" nawet na smierc, bo ona jest szmata.
@BlueAlien
Własnie zżerasz własną logikę. "Nie znasz mnie, nie wypowiadaj sie"...
Hipokryzja totalna.
Ale jak widzę, twój seksistowski pogląd na świat jkest taki a nie inny.
Ja ci powiem ,co udowodniłaś komentarzami na tej stronie.
Ona bije jego - Na pewno sobie zasłużył, pewnie ją zgwałcił.
On dał jej z liścia - BYDLAK !
To ty usprawiedliwiasz kobiecą przemoc, to ty cały czas robisz z niej osobę która może bić.
Nie odwracaj tematu, będziesz pierwsza która pochwali jakby to było w drugą stronę.
Ty usprawiedliwisz kobietę ze wszystkiego.
Zabiła go, miała powód.
Porysowała mu auto - miała powód.
To ty zawsze usprawiedliwiasz kobiety.
Dla ciebie facet to podludzi, który może być bity, bo na pewno sobie zasłużył.
Ale seksistki już takie są.
Prędzej nie słusznie skażecie faceta za molestowanie oczami, niż jak kobietę za zabójstwo., Bo cytuje: miała powód.
Nie należało jej się. On ją bił pięścią po głowie. Debil... mam nadzieję, że za to odpowie.
Odpowiedz@aberg A ja mam nadzieję, że nie
Twarda k&rwa, długo stała.
OdpowiedzNo nie do końca elegancko zrobił, nie mówię że powinien dać się bić, ale mógł zareagować inaczej, np złapać mocno w ramiona tak jakby chciał przytulić i już by nie miała możliwości go bić, i przytrzymać dziewczynę dopóki nie ochłonie :]
Odpowiedz@Lucky90 obezwładnienie byłoby najlepszym wyjściem, nie zmienia to jednak faktu, że nie można mylić napastnika z napadniętym. Zawsze wina jest po stronie bandyty.
@Lucky90 Tak bliski kontakt mógłby się skończyć obiciem dolnych, czułych partii ciała przez kobiece kolano, więc już chyba lepiej dostać po gębie. ;)
@Lucky90 tak, i zaczęła by drzeć mordę "molestują!".
jak wyskakujesz z łapami to licz się z reakcja. Panie chcą równouprawnienia, to otrzymały je w praktyce, gość i tak cierpliwy był, nie ważne pijany czy nie. Chcesz być ulicznikiem to spodziewaj się ulicznej odpowiedzi.
OdpowiedzZarówno babka jak i facet to jakieś niedorozwoje.
OdpowiedzUważam, że się należało, choć moim zdaniem zbyt brutalnie. Parę porządnych liści byłoby bardziej współmierne.
OdpowiedzPrzeciez ona go ledwo klepala, pijany byl widac, moze ja zdradzil na jej oczach? Nie wiadomo. Moze ja wyzywal i obrazal i jej puscily nerwy? nie wiadomo. Jak na takie lekkie zaczepki z jej strony dostala zdecydowanie za mocno. Jedno jego uderzenie, to pierwsze - wystarczy. Za kazde nastepne powinien juz siedziec.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 December 2017 2017 19:43
Odpowiedz@BlueAlien Musi ci być wiadome, że winny jest ten kto zaczyna a nie ten kto przesadza
@BlueAlien Przecież ona go leje jak... psa? Za takie traktowanie psa poszłaby siedzieć. Rozumiem, jakby walnęła faceta z liścia. Raz. Ale ona uderzyła go 19 razy!
@BlueAlien Jedno uderzenie wystarczy? Powiedziałbym, że o jedno za dużo. Można dostać w pysk, ale jak już leci "double combo", to lepiej odejść i ochłonąć, niż uderzyć kobietę. Facet za długo stał i się dawał okładać. Jeśli widzi, że raz po raz dostaje po gębie, to lepiej odejść, niż "oddać". Kobieta też widać za mądra nie jest - rozumiem dać z liścia, ale tak cały czas? Przeliczyła się, myśląc, że ten typ faceta nie jest w stanie jej uderzyć...
@Geoffrey w takim razie on tez powinien ja walnac z liscia - a nie z piesci.W pelnym zamachu. Widzisz roznice?
@RamboJoker mysle ze to porpstu taki typ ludzi. On typowy seba, ona typowa karyna. Leja sie a potem do siebie wracaja i dalej big true love.
@RamboJoker koleś chyba wstawiony, więc pewnie z początku nawet nie poczuł że go bije...
@BlueAlien Koles dobrze zrobil, tutaj akurat filmik troche wyciety, nie pokazali jak ja obejmowa. Nie musial byc pijany, mogl byc wykonczony po robocie, ja czasami jak sie orobie to tez nie dociera do mnie kto co mowi i wygladam jak bym byl pijany, a po prostu jestem zmeczony i senny.
@BlueAlien Typowe usprawiedliwianie kobiecej przemocy.
@FenrirIbnLaAhad
Ano faktycznie, też może być. Próbowała lać go po mordzie, żeby wytrzeźwiał, a jak się już udało, to jeszcze oberwała.
:)
@BlueAlien
Ze sto razy mógł się odsunąć lub przynajmniej zasłonić rękami. To świadczy o niepełnosprawności intelektualnej tego osobnika. Nawet na tle innych samców. Więc wykorzystywała swoją wyższość intelektualną by się wyżyć. W końcu frustracja zwyciężyła nad jego ułomnością.
Aż z butów ją wyzuło...
OdpowiedzCo tu rozsądzać? Dostał od kobiety to ciota, pobił kobietę jeszcze większa ciota.
OdpowiedzFacet niedomyślny, bardzo długo musiała się prosić. I może dlatego rachunek urósł i wypłata była taka a nie mniejsza. I nie piszcie że przesadził, bo jak padła to ją zostawił. Mogła zlec po pierwszym, ale zawzięta była. Krótszej przemowy pewnie by nie zrozumiała.
OdpowiedzBeata Mazurek ujęłaby to tak: "To sytuacja, która nie powinna mieć miejsca, ale też go rozumiem."
Raz mogła podnieść łapę i walnąć plaskacza, więcej to już powód do wpier...lu.
OdpowiedzNależało jej się nie mieć chłopaka i spędzić parę dni w areszcie. Oddanie jej było głupim posunięciem.
OdpowiedzPowinien jej wypie****** wszystkie zęby.
OdpowiedzKobiety bić nie wolno.....przecież mógł odejść co on tam robił ?.... Jasne że laska go okładała ale po co koleś tam stał ? Nie wiem - ja bym może panne odepchną w ostateczności ale żeby tak obić pięściami....To nie jest Polskie zachowanie tylko jakaś swołocz bolszewicka.
Odpowiedz@Mistrzgarg Taa i w ten sposób doprowadzamy do demoralizacji kobiet. Skoro mogą to będą to robić. Prawo powinno być równe dla każdego. Skoro zaatakowała, to musiała liczyć się z konsekwencjami.
Niestety tylko najsłabsze jednostki potrafią podnieść rękę na kobietę...
OdpowiedzTylko idiota ocenia sytuację na podstawie tego filmu.
OdpowiedzMoże on zdradzał i za to dostał po pysku. może jechał schlany autem i potrącił ją lub jej dzieci.
może to ona zdradzała i on dostał po pysku bo jej nie ufał. nie ma dźwięku, nie wiadomo o co się kłócą, nie znamy okoliczności całego zajścia.
Przez chwilę facet poczuł się kobietą i jej oddał.
Odpowiedzźle postąpił. Po dwóch razach trzeba było sprzedać liścia, ale nie tak by się przewróciła. To co zrobił było karygodne.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 December 2017 2017 21:59
Odpowiedz@slagen Albo po trzecim razie odwrócić się na pięcie i zostawić taką laskę. To, co zrobił, było kiepskim rozwiązaniem. Ale usprawiedliwionym. To nie jest "karygodne", bo to ona rozpoczęła bójką. Uderzyła go 19 razy, zanim jej oddał.
@preskot , @Goefrey. Takie okładanie jak ona robiła było irytujące ale nie bolało, nie było groźne itd. On ją pobił. Sprowokowała go bardzo, bardzo irytującym zachowaniem ale on ją pobił a tu już kłania się KK. Gdyby ja odepchnął, nawet raz uderzył to wygrałby proces, ale jemu puściły nerwy i ją po prostu ze złości pobił.
no i dobrze, wkurza mnie to rownouprawnienie a wlasciwie braj ze nie wolno uderzyc kobiety, niby dlaczego??
OdpowiedzCóż każdy mężczyzna wiele wytrzyma (do pewnej granicy, którą ona przekroczyła) ale gdyby uraziła jego męską dumę np podważając jego męskość (nie, nie chodzi o genitalia) to skończyła by tak jak skończyła tyle, że dużo szybciej.
OdpowiedzSkoro bije się jak facet niech przyjmie cios jak facet
Odpowiedz@Pattersson No i przecież to zrobił, nawet cię nie poruszył
@alojzo121 spójrz na profil że jestem facet a miniaturka taka bo mi się podoba
Ciekawy obrót sprawy. Jakieś pomysły czemu koleś tak długo dawał się okładać, po czym zmienił zdanie? Moja propozycja jest taka: najpierw ona go nawalała za to, że ją zdradził. A że faktycznie zdradził i czuł się winny, to pozwalał się okładać. Jednak w pewnym momencie laska w złości przyznała się, że sama też zdradziła i wówczas koleś jej przylał.
OdpowiedzBardzo dobrze, należało się szmacie
OdpowiedzDobrze jej tak
OdpowiedzA moim zdaniem, powiedzenie "Kobiet się nie bije", jest z dupy wzięte. Nigdzie, w żadnej konstytucji, na całym świecie nie ma zapisu, że kobiet się nie bije i że muszą być szczególnie traktowane. Owszem, jeżeli jest w ciąży, to trzeba się powstrzymać, gdyż nadmierna agresja, mogła by zaszkodzić dziecku. Jednak określenie "słaba płeć" już dawno straciło na znaczeniu, gdyż setki/ tysiące lat temu minęły czasy, kiedy to chłop szedł polować na mamuta i musiał mieć siłę w łapach, a baba szorowała delikatnymi łapami gary. Nie! Te czasy dawno już minęły i teraz każda kobieta ma otwarty dostęp na siłownię, studio karate, czy też kurs samoobrony.Tak, że na pytanie, czy popieram to, że facet na filmiku jej oddał, odpowiem: Tak, ale mógł zdecydowanie mocniej.
OdpowiedzJakoś nikt w kontekście "czy jej się należało" nie podejmuje wątku przyczyny kłótni. Bo może to jest najważniejsze w ocenie "kto komu w pysk może dać".
Odpowiedz@dawte . To jest nieistotne, bo nikt nikomu w pysk dawać nie może. Chyba że w ramach reakcji na taką napaść.
Miałem znajomego 2 metry wzrostu, zbudowany ostro, ale potulny jak baranek, miał żonę 1,6m, maltretowała go psychicznie, biła itd. poszedł na policje kiedyś i go wyśmiali, powiedzieli czemu się nie broni itp. ogólnie trafić na taką kobietę, to jest masakra...
OdpowiedzDalej nie wiadomo, o co poszlo, co oni sobie mowili.
OdpowiedzPatrzycie: facet jest lany przez kobiete, myslicie sobie: ilez mozna, w koncu facet nie wytrzymuje i oddaje babie - trudno powiedziec "oddaje", bo wyrzuca z siebie kilka ciosow - tak, aby powalic kobiete.
A teraz sobie wyobrazcie, ze dziewczyna zostala zdradzona z najlepsza przyjaciolka, po czym facet jeszcze ukradl jej wszystkie pieniadze przeznaczone na slub. PRZYKLADOWO. Czy tam wyciagnal kase z banku, z konta przeznaczonego na lezczenie dziecka i przepil, a nie ma pracy. Cokolwiek w ten desen. I nadal bedziecie sie cieszyc z tego, ze w koncu oddal ? :)
NIE MOZNA OCENIAC BEZ TLA. OD TEGO WLASNIE DLATEGO SA SADY, A NIE DEMOTY I KCIUKI W GORE ALBO W DOL, A POTEM CZYJA SREDNIA WYZSZA, To LINCZUJEMY ALBO ROZGRZESZAMY.
lol.
jak można takie bzdury wymyślać? Jeśli NIE WIEMY, to nie wiemy, a nie wymyślamy maksymalne świństwa, które facet mógł zrobić. A może to ona zdradziła i przepiła pieniądze dla chorych dzieci, i jeszcze go bije? Jak zobaczysz, że facet na ulicy bije kobietę, to też powiesz "nie można oceniać bez tła"? Czy jednak postarasz się go powstrzymać?