Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
134 179
-

Zobacz także:


S Slepy_Szaman
+1 / 3

@Kiculek90 Jak zwykle spięty do granic możliwości...

RealSimon
0 / 8

Czyli po prostu mężczyźni są lepsi. Dziękuje, że jacyś ludzie spamują w kółko tymi obrazkami

Odpowiedz
LanTheParanormal
+2 / 4

@RealSimon Rzeczywiście, zawsze te obrazki przedstawiają jako gorsze kobiety. A tak naprawdę każda płeć ma swoje wady, i powinno się pokazywać wady obojga, albo żadnego.

BlueAlien
-4 / 10

@RealSimon Ze tak spytam w czym sa lepsi? Zalozmy ze demot mowiłby prawde, to gdzie tu jest pokazana lepszosc facetow? W tym, ze widzi pajaka jako pluszaka, a nie jako pajaka? Ze paznokcie dla niego to szpony? Ze woli samochod kupic od ubran a ubrania kupuje dopiero, jak nic juz z nich nie zostanie, procz dziury na dziurze? Ze rocznice woli spedziec jak zwykly dzien z kumplem, zamiast naprawde swietowac? Bo naprawde nie widze w tym lepszosci. Nigdzie.

Powiem wiecej. Ten demot nie mowi prawdy, tylko stereotypy pokazuje, dla smiechu, choc tak naprawde ile ludzi tyle upodoban. Ten demot to fikcja bazujaca na stereotypach. Branie tego za pewnik i twierdzenie "czyli kobiety sa gorsze" jest tak głupie jak twierdzenie, że księżyc jest malutki, bo można go zasłonić ręką.

@LanTheParanormal Nie widze aby w tym democie kobieta wypadla gorzej, nie ma tu nic co pokazuje ze jest gorsza. To ludzie patrzac na tego demota wartiosciuja to co jest po prawo, jakby to po lewo bylo gorsze, choc nie jest. Czemu samochod ma byc lepszy od ubran, czemu maly pajaczek ma byc lepszy od duzego?

ancykw
-2 / 4

@BlueAlien

A ja widzę lepszość. Pająk to tylko pająk. Nie zje Cię, więc nie ma potrzeby się go bać. Nie musisz go brać na ręce, ale też bez sensu jest np. panikować na jego widok (czy myszy itp.). A długie, brzydkie, niepraktyczne paznokcie to nie jak szpony? Przecież ciężko w takim czymś cokolwiek zrobić. Ja, jak przez jakiś czas nie chce mi się obcinać i mi trochę urosną (ale do takich jak na obrazku to jeszcze duuużo mi brakuje.. nie wspominając o tym, że są to plastikowe tipsiory), to nie potrafię nawet np. pisać na telefonie/komputerze. Na gitarze to już w ogóle się nie da tak grać. Samochód to dobra inwestycja na lata. Ciucha kupisz dzisiaj jednego, jutro drugiego, zawalisz całą szafę ciuchami, które założysz raz i później jest lament "bo nie mam się w co ubrać". Należy więc robić przemyślane zakupy, a nie że zaraz ciuch stanie się "niemodny", a więc już nie można go włożyć, bo co te paparazzi powiedzą, które mnie śledzą... A rocznica... nie wiem co baby mają z tymi "rocznicami". Serio nie można tego spędzić normalnie? Wygospodarować trochę czasu, aby po prostu spędzić miły wieczór? Nacieszyć się po prostu swoją obecnością? Ale fakt, jak kobieta jest materialistką, to rzeczywiście może oczekiwać drogich prezentów oraz zaproszeń do drogich restauracji, fundowania zagranicznych wycieczek, bo w domu to nie można obchodzić rocznicy pierwszego pocałunku, pierwszego złapania za rączkę, pierwszego zamienionego słowa itp... Ale przecież można po prostu być skromnym. Nie wiem, ale mi jakoś w życiu nie przeszkadza taka skromność. Nigdy od nikogo nie oczekiwałam jakichś materialnych cudów. Nie na tym życie polega.

Z tym, że są tutaj ukazane stereotypy, to się akurat zgodzę, bo jak napisałam we wcześniejszym komentarzu - według demota wynika, że jestem facetem. Ale akurat też i z tym się zgodzę, że wiele kobiet inteligencją nie grzeszy. Nie mówię, że wszystkie, absolutnie. Ale sporo jest takich pustych idiotek. Nie wiem, czy tylko takie udają, czy serio mają takie siano w głowie, ale to się rzuca w oczy. U facetów jakoś trochę rzadziej (nie mówię, że w ogóle).

BlueAlien
-1 / 5

@ancykw roznica spojrzenia to roznica spojrzenia, jesli lepszosc polega na przesadzie... (jak z tymi szponami). Ok, lepiej jest kupic auto, niz ciucha, to widze. Jednak tez zalezy od potrzeb, czlowiek tez musi sie w cos ubrac :)

Co do rocznicy to sie nie zgadzam. zycie jest szare, bure, praca-dom. Milo jest wiec od czasu do czasu zrobic cos innego niz znowu siedziec w domu. Podroze ksztalca, zapewniaja mile wspomnienia. Nie musi to byc podroz, moze to byc nawet zwykle wyjscie do wesolego miasteczka - byle spedzic czas razem, rozerwac sie, zapomniec o pracy i problemach. A czemu akurat rocznica? Bo jak ma sie jakas okazje, to to jakos tak usprawiedliwia te swobode i chwile zapomnienia o codziennosci :) Jak np wesele - dobry pretekst by sie nażreć i napić. Sylwester - dobry pretekst by spotkać sie ze znajomymi...

ancykw
+1 / 1

@pani__jeziora

Polecam jednak doczytać mój komentarz do końca. ;) Nie napisałam nic takiego, że to, co jest w democie to prawda, tylko że są to jedynie stereotypy.

@BlueAlien

Owszem, człowiek musi się w coś ubrać, tylko mówiłam o sytuacji akurat przedstawionej w democie, czyli gdy szafa pęka w ciuchach, a większość założona jest tylko raz, bo np. się już przestały podobać, albo są niemodne. Pisałam o przemyśleniu takich zakupów. Jak ma sie pełno ciuchów, to chyba jednak jest się w co ubrać, prawda?

Co do tych wycieczek na rocznicę - nie mówię, że wycieczki ogólnie są złe i lepiej kisić się w domu, tylko chodzi mi o to, że nie każdą rocznicę trzeba tak celebrować, a też i można zrobić jakiś spontaniczny weekendowy wypad bez okazji. Jaki problem? Nie trzeba się np. obrażać za to, że nie każda rocznica nie wiadomo czego jest obchodzona w doniosły sposób.

F FenrirIbnLaAhad
+1 / 3

@BlueAlien możesz się z tym kłócić, ale demot rzeczywiście jedzie po stereotypach i pokazuje mężczyzn w lepszym świetle :P piski kobiet na widok pajączka, żmii czy myszy słyszał każdy :P Długie pazury nie dość że są bardzo niepraktyczne, to jeszcze brzydkie. Tu nie chodzi o to że facet woli kupić auto od ubrań, tylko o to że kobiety uwielbiają się stroić i kupują za dużo ubrań. Odzież to tylko odzież. Jeśli ktoś potrzebuje rocznic i innych "pretekstów" żeby dobrze spędzać czas, to na serio jest z nim coś nie-tegos. Racjonalni ludzie nie bawią się w jakieś obchodzenie śmiesznych rocznic i świątek(rocznica pierwszego pocałunku, pierwszego stosunku, czy jakiś dzień zakochanych), tylko uprzyjemniają sobie czas wedle ochoty.

Oczywiście, demot to tylko durna próba dowartościowania się :P

BlueAlien
0 / 2

@ancykw lubie swietowac wiec lubie miec do tego okazje :D I troche Pani Jeziora ma racje. Wiekszosc tego to stereotypy, i to przesadzone, bo wiekszosc kobiet nie jest tak pusta by wybrac ubrania zamiast auta. A jednak - demotywatorwi stulejarze chca, by wszyscy tak mysleli, ze wszystkie kobiety takie sa. Zwyczajnie zmyslaja na temat kobiet, przedstawiajac sytuacje, ktora jest lesza po stronie facetow i gorsza po stronie kobiet, by ludzie mysleli, ze kobiety sa glupsze, gorsze, by same kobiety tak myslay. I im sie udalo. A tak byc nie powinno, badzmy ponad to.

BlueAlien
-1 / 1

@FenrirIbnLaAhad spojrzmy na druga strone medalu. Kobieta moze miec juz samochod, wiec moze sie stroic. Facet tu wypada jako brudas co chodzi w podartych ubraniach. Strach przed pajakiem? Przynajmniej unika niebezpieczenstwa i nie zostaje ukaszona, a facet? Nie boi sie a potem laduje w szpitalu bo zostal ugryziony. Dlugie pazury owszem sa niepraktyczne, ale sa estetyczne w porownnaniu z brudnymi i poobgryzanimi. Zalozmy ze kobieta przytrzasnela sobie palec drzwiami i ma zbita krew - czarna plytke paznokcia. Nie lepiej to zaslonic czyms? Choc owszem pewnie stulejarze chca by kobiety wypadly tu gorzej ladujac mase stereotypow. Ale przynjamnej ma plusy i gownoburze pod demotem.

A rocznice uwazam za dobry pretekst. Czlowiek jest na codzien zabiegany i nie mysli o wycieczkach o urlopie, jak widzi ze jest rocznica slubu wtedy sie zatrzymuje. Owszem czlowiek moze zawsze sobie zrobic wycieczke i bez okazji, ale takie myslenie powoduje ze wlasnie nigdzie nie jedzie, bo myslac ze moze wybrac inny dzien przeklada i przeklada... jak jest konkretna data, to tak jakby ktos go z transu wybudzil i przynajmniej ma motywacje by cos zrobic.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 January 2018 2018 10:43

ancykw
+2 / 2

@BlueAlien

Zgodzę się. Jak wcześniej już ustaliliśmy, są to tylko stereotypy. Ale stereotypy też nie biorą się z kosmosu. Wiadomo, że nie będzie się to odnosiło do każdego wspomnianego, ale do jakiejś części na pewno. To jest po prostu jakby karykatura zachowań, jakieś wyolbrzymienie. Ten demot na pewno sporo osób jednak właściwie opisuje (podkreślam - nie każdego) i jednak jest to przedstawienie kobiety w gorszym świetle, jak słusznie zauważył @FenrirIbnLaAhad. Może nie we wszystkich tych zachowaniach, ale większość właśnie jest niepraktycznych, głupich, pustych. Nie nasza wina, że akurat takie zachowania, ze strony kobiet właśnie, raczej rzucają się w oczy, bo faceci zwykle myślą nieco racjonalniej (znów podkreślam - zwykle, ale nie zawsze i nie każdy).

Co do drugiego komentarza @BlueAlien - nie bać się pająków, to nie oznaczy brać je na ręce, bawić się z nimi, aby zostać ukąszonym i wylądować w szpitalu. Nie popadajmy ze skrajności w skrajność. Wystarczy trochę rozsądku. Ja nie piszczę na widok pająka, ale to też nie znaczy, że mam sobie z niego robić kumpla. Zbieram go w pojemnik i wywalam na dwór. Nie oczekuję, że ktoś zaraz przyleci na mój pisk i uratuje zagrożoną księżniczkę, poprzez zabicie strasznego pajączka. Co do tych ciuchów, to tutaj facet został przedstawiony w gorszym świetle, jako ten ze zniszczonym odzieniem, a wątpię, żeby ktoś, kto nie jest na skraju biedy, "zapuszczał" się aż do tego stopnia. Nie ma sensu czekać z zakupami, aż przedziurawi się ostatnia skarpetka, ale też nie ma sensu (jak wiele kobiet właśnie lubi, bo domeną mężczyzn raczej to nie jest) latać co trochę na zakupy i kupować masę niepotrzebnych ubrań. Długie, sztuczne pazury.. no może są troszeczkę lepsze od tych spracowanych (bo zależy od tego, przy czym się pracuje.. nie wymagaj np. od mechanika samochodowego, czy ogrodnika zawsze super zadbanych rączek jak u panienki, bo nie zawsze jest to możliwe.. nie każda rączka jest pracą nieskalana), natomiast jednak jestem zwolenniczką naturalnych, zwykłych, zadbanych, w miarę możliwości, paznokci. Co do przytrzaśnięcia paznokcia.. nie wiem, czy zaklejenie sztucznym tipsiorem ma pozytywny wpływ na gojenie się tego... Czy zwykłe, kolorowe lakiery do paznokci nie istnieją? Nie można po prostu zamalować, nawet i czarnym lakierem, czy jakimś innym ciemnym, żeby lepiej pokrył, jeżeli tak bardzo chce się to ukryć? Ja sobie kiedyś tak palca u nogi przytrzasnęłam i nawet zwykła czerwień to zakryła. A z rocznicami to cóż, pewnie każdy ma jakieś inne zdanie na ten temat. Ja od wielu lat nawet urodzin nie obchodzę i nie przykładam uwagi do takich rzeczy. A jak mam zrobić jakiś wypad, to po prostu robię.

F FenrirIbnLaAhad
+1 / 1

@BlueAlien a gdzie ty tam się doszukałaś faceta w łachmanach o niezadbanych paznokciach? :P Pomyśl co by było z naszym gatunkiem, gdyby mężczyźni byli tak strachliwi jak kobiety, i nie podejmowali ryzyka :) jak dla mnie, obity paznokieć wygląda lepiej niż szpon :P No własnie tak powinnaś potraktować tego demota, jako próbę dowartościowania się, albo zabawną ironię. Nadal obstaje przy swoim, tzn że racjonalny człowiek nie potrzebuje jakichś "wymówek" żeby pamiętać o swojej przyjemności.

P.S. weź zmień avatar, bo ciężko się "kłóci" ze zdjęciem swojej kochanki... ;-D

P.S2 obczaj jakie fajne szpony https://demotywatory.pl/4824112/Orki-istnieja

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 January 2018 2018 16:07

BlueAlien
-1 / 1

@FenrirIbnLaAhad jakiej kochanki?

Fuj, takie to nie... nie przesadzajmy.

Widzisz, w czasach jaskiniowych kobiety tez musialy podejmowac ryzyko, tez nie mialy latwego zycia. Niby "opieka samca" ale wystarczylo ze jakies samicy spodobal sie inny samiec a juz mogla porzegnac sie z dzieckiem, z zyciem... samiec alfa zabija potomstwo poprzednika, kobieta nie miala wyboru. Musiala pozwolic mu zabic swoje dziecko, i potem wspolzyc z tym morderca. Niestety niedowartosciowane stulejarze potrafia myslec, ze sa nadal tymi samymi samcami z przeszlosci (tia, tamten to by kichnal i takiego stulejarza w pol zlamal) a wspolczesne "samice" to sa takie delikatne ksiezniczki co leza pacha i piszcza na widok pajaka...

F FenrirIbnLaAhad
+1 / 1

@BlueAlien no a kogo masz w avatarze? przecież nie siebie :P
intrygujące... to kobieta mogła sobie zmieniać samców? :P

P.S. "stulejarz" wyciągnąłbym magiczny patyk, i małpolud zwiewałby gdzie pieprz rośnie... :P

BlueAlien
-1 / 1

@FenrirIbnLaAhad mowie o sile fizycznej. Samica teoretycznie mogla, w praktyce byla jakby wlasnoscia samca. A w awatarze mam powstac z gry.

BlueAlien
-4 / 6

Z jedzeniem szczera prawda :D Ale nie zgadzam sie co do zakupów. W moim przypadku jest tak, że ubrania kupuje jak już serio musze, cala zime 2016 przechodzilam w adidasach, ktore sa w takim stanie jak buty kolesia na democie. Dobry zakup wedlug mnie to moze byc zarowno dobra sukienka, auto, jak i np dron, lustrzanka, bilety na koncert...
Nie zgadzam sie tez w przypadku pajaka. Znam facetow ktorzy uciekaja przed pajakami (dziewczyny tez takie znam). Ja natomiast widze w nich te male puchate kuleczki :D To ja wynosze pajaki z domu. Nie zabijam bo sa pozyteczne. A prawdziwe słodziaki to skakuny :)
Co do fotografii - kiedys byla taka technologia ze nie dalo rady zrobic wiecej zdjec. A teraz? Wielu facetow pręży klaty przed lustrem, przy BMWicach, foci sie na imprezach...
A laski robia tysiace zdjec by choc jedno bylo takie najlepsze. I tak reszte wywala, w koncu roznica polega na tym w jakiej pozycji sie stoi.

Ogolnie to demot troche bez sensu, sugeruje, ze ludzie dziela sie na dwa obozy - facetow i kobiety, ktore skrajnie sie roznia od siebie. Bez przesady, ludzie to ludzie, kazdy ma inny gust, upodobania. Sa faceci weganie i kobiety fastfudziary, i odwrotnie. Sa kobiety kochajace pajaki i bojace sie ich, jak mezczyzni. Szukanie na sile roznic jest bezpodstawne, powoduje niezgode. Zaraz ktos mi tu poleci tekstem ze "bo przeciez kobiety i mezczyzni sie roznia, a ty przeczysz prawom biologii!"
Tak, różnią sie, ale autorzy demotów na sile pokazują że sie różnią, i to nie na tej płaszczyźnie, na jakiej naprawdę sie różnią.
Nie wiem jak z rocznicami, meczami, tu sie nie wypowiadam. Ale myślę, że jest jak z pająkami i żarciem. Są ludzie ktorzy mają mecze gdzieś, jak i tacy dla których to pasja, u obojga płci. TO stereotyp ze wszyscy faceci oglądają mecze. Ja czasem też obejrzę, jeśli to mistrzostwa Europy czy Świata i gra Polska. A rocznice? Dla jednych to dzien jak dzien, dla innych powod do swieowania, i nawet mezczyznom podoba sie wspolne spedzenie czasu z kobieta. Czy to musi byc romantyczna kolacja we dwoje? Czy to musi byc siedzenie na kanapie z piwem w łapie? A nie lepiej jakaś wycieczka do innego kraju? Spływ kajakami? Cos, co obojgu sie spodoba? Różni ludzie mają różne gusta.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 January 2018 2018 12:58

Odpowiedz
ancykw
+1 / 1

@BlueAlien

Hmm.. teraz zauważyłam ten komentarz i widzę lekkie nieścisłości, w porównaniu do Twoich komentarzy, na które przed chwilą odpowiedziałam.

"Facet tu wypada jako brudas co chodzi w podartych ubraniach." - a za chwilę - "przechodzilam w adidasach, ktore sa w takim stanie jak buty kolesia na democie".

Nie oceniam, bo ja też zwykle zwlekam z zakupami, jak już serio pula ciuchów nadających się do założenia się kończy... Ale nie nazwałabym sama siebie brudasem. Bez przesady. Strzeliłaś sama sobie w kolano. :)

"Przynajmniej unika niebezpieczenstwa i nie zostaje ukaszona, a facet? Nie boi sie a potem laduje w szpitalu bo zostal ugryziony." - i tutaj - "Ja natomiast widze w nich te male puchate kuleczki :D To ja wynosze pajaki z domu."

Hmm.. właśnie - nie boisz się pająków, wynosisz je w domu. Ile razy więc już wylądowałaś w szpitalu, dzięki ugryzieniu pająka? :P

F FenrirIbnLaAhad
0 / 0

@ancykw BlueAlien uprawia "samozaoranie" :P

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 January 2018 2018 16:09

ancykw
0 / 0

@FenrirIbnLaAhad

Cóż... feminazistki tak mają... a ona już w opisie na profilu demotów ma ostrzeżenie, że jest jedną z nich. Z tym, że nie każda kobieta jest taka sama się zgodzę z nią, ale to nie znaczy, że za każdym razem ma krzyczeć wszędzie w obronie wszystkich bab. Mówmy każdy za siebie, ewentualnie czasami mogą być jakieś wyjątki... ale na pewno nie ma co krzyczeć w imieniu wszystkich bab, szczególnie, gdy wiele z nich rzeczywiście jest pustych, a resztę można dopowiedzieć sobie samemu. Sponsoring, seks bez zobowiązań, dyskoteki... Nie wszystkie, ale wiele i rzuca się to w oczy.. :P A ja za takie osoby się wypowiadać w pozytywach nie będę. :P Poza tym, z mało którą kobietą można pogadać o motoryzacji, informatyce, czy w ogóle jakichś innych tematach, które bardzo odbiegają od tipsów, galerii, ploteczek i typach urody... Dlatego ciężko mi się odnajduje w babskim towarzystwie :P

F FenrirIbnLaAhad
+1 / 1

@ancykw chcąc-nie chcąc muszę się z tobą zgodzić... nie chce wrzucać wszystkich kobiet do jednego worka, ale nie da się nie zauważyć że większość z nich nie jest specjalnie "ogarnięta". Może miałem pecha do towarzystwa.

niebieska nie jest głupia, jest po prostu zaślepiona w tym swoim "słusznym" gniewie na facetów :P

ancykw
0 / 0

@FenrirIbnLaAhad

A tak się w tym "gniewie" pogrąża, że sama na "młodą gniewną" uchodzi. Bo co przeglądam demoty i widzę jakiś o tematyce, która, choćby nawet żartobliwie, stawia kobiety w tym "gorszym" świetle, to na 95% mam pewność, że koleżanka Blue tam będzie krzyczeć, że źli faceci! spalić na stosie! kobiety takie nie są! to jest jakieś chamstwo, tak mówić o kobietach! ech... :) Niech lepiej dba o to, aby osoby, które zna osobiście, z którymi ma styczność, odpowiednio ją szanowały. Świata nikt nie zmieni. Ja też bym chciała, żeby ta głupia część ludzi nie istniała... żeby ludzie byli mądrzejsi, milsi, rozsądniejsi... ale to ja mogę sobie chcieć. Świata tymi chęciami nie zmienię.

K katem
+1 / 1

Powielanie stereotypów. I nieprawdziwe. Np. czyżby kobiety nie odczuwały bólu zębów ? Boli je tylko zerwanie związku ? A faceci obojętnie odnoszą się do końca związku ?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 January 2018 2018 14:41

Odpowiedz
~Iji_Kataiser
0 / 0

Z ciekawości i nudy wchodzę na stronę główną demotów, a tam dalej "UHUHU KOBIETY SĄ TAKIE DZIWNE XDDD". Czy wałkowanie tego samego tematu wam się nigdy nie znudzi?

Odpowiedz
popopop
0 / 0

Czyli jednak jestem kobietą. Ciekawe...myślałem że jak strażak to jednak chłopczyk. Hmm...

Odpowiedz
~aa
0 / 0

bmw seri 1 jako dobry zakup...

Odpowiedz