Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
225 266
-

Zobacz także:


~Alcer
+21 / 25

niski to bład genetyczny ? inny gatunek bo 10-20 lat pozniej jej facet marzen zmieni się w niskiego łysiejącego starca ? jak i ona sama inny gatunek ?

Odpowiedz
Z zabujca72
+5 / 5

tylko czekać,aż wrzuci "tych podludzi" do obozu

~L3834u
+3 / 7

Daj spokój. Tak sama laska pewnie oburzyłaby się, gdyby jej powiedzieć, że faceci patrzą na wygląd i dla kogoś jest brzydka, albo że niektórzy (znam takich) potrafią olać "skończoną piękność" stwierdzając, że jest też nieskończenie tępa.
P.S. Statystycznie rzecz biorąc większość kobiet to słuchowcy, nie wzrokowcy.

~toooothyn760
-2 / 20

I tak panie uważają.
A nie w kółko gadko o "charakterze".
Tylko mężczyźni 8/10 niech podrywają, reszta to brzydale.

Odpowiedz
~Koseri
+7 / 13

Ale w czym problem. Każdy tak robi. Po co ktoś ćwiczy na siłowni, wybiera najładniejsze ubrania, dba o figure? Żeby zostać eksponatem w muzeum? Nie,żeby znaleźć równie atrakcyjnego partnera. Tylko niewidomi mogą mówić,że się liczy dla nich tylko charakter (a to nie zawsze), reszta jak to normalni ludzie patrzy w dużej mierze na wygląd. Nie każdy chce założyć rodzinę z otyłym, łysiejącym albo grubą i nieproporcjonalną. Podświadomie każdy szuka najlepszej partii. Po co się oszukiwać?

BlueAlien
-1 / 19

Ojej ojej nie rozbecz się.

Pomijam już błąd jaki popełniłeś pisząc "i tak uważają panie" bo jak 100 napisze że patrzy na charakter to masz to w dupie a jak jedna napisze że patrzy na wygląd to "ooo jedna powiedziała prawdę! Wszystkie lecą na wygląd a tekst o charakterze to kłamstwo!"

Po prostu czytasz wybiórczo i przyjmujesz do siebie te część która jest wygodna z twoimi poglądami.

Master_Yi
+3 / 11

Żadna ci nie powie wprost, će chce przystojnego i bogatego, ale aby nie wyjść na zimną sukę to aby utrzymać coś kultury to będą wmawiać to co jest społecznie akceptowalne.

BlueAlien
-2 / 12

@Master_Yi

A może dlatego że teraz większość kobiet chce być samodzielna? A nie być pod czyjeś dyktando bo on bogaty ?

~Donald Tusk
0 / 8

@BlueAlien Czyli teraz nagle kobieta wybiera bo może... Jeszcze niedawno pisałaś, że wybiera tylko po osobowości... Co ci bardziej akurat pasuje.
Akurat nawet jakby 3 miliardy kobiet napisało, że woli wygląd to ty i tak byś stwierdziła, że to nie wszystkie... ale jak jedna na milion napisze, że woli niskich, to "Szach mat" choć miałaś głęboko gdzieś, że 80 lat temu średnia wzrostu była niższa.
Zresztą sama jesteś wybiorcza w swych stwierdzaniach, raz, że osobowość.. a potem twierdzi, że nie, bo może.

sparkling_elf
+4 / 8

@Master_Yi @Donald Tusk
Faceci chyba też woleliby bogatą laskę 10/10, co nie? I ile razu faceci się śmieją z grubych dziewczyn? Ile razy kobiety z grubych facetów? Stosujecie podwójne standardy, a prawda jest taka, że ludzie mają różne typy i wychodzą za siebie raczej za charakter, bo na co komu pusta lalka, skoro nie ma o czym z nią pogadać? W pierwszym odruchu wybieramy osoby ładne, ale później ten wygląd brzydnie przez charakter danej osoby. Często też charakter jest fantastycznym makijażem, który upiększa drugą osobę.

~Donald Tusk
+2 / 8

@sparkling_elf
Powiedz to @Bluealien, według niej kobiety są idealne i święte i znają charakter na 3 sekundy przed poznaniem faceta. Przecież ona sama pisała, że brzydcy są z charakteru beznadziejni, ale to, że całe tabuny kobiet ich skrzywdziło to już pominie.
Prawda jest natomiast taka, że kobiety mają znacznie większe wymagania wobec mężczyzn niż jak w drugą stronę, ale przecież wszyscy wiemy, że każde małżeństwo wyglądaj jak to z simpsonów.

BlueAlien
-5 / 7

Co ty tam marudzisz ? Twierdzę że nie wszystkie, nawet jest to 1% całości to to i tak nie wszystkie więc nie wiem o co się sapiesz Tusk.

~Donald Tusk
+2 / 6

@BlueAlien
Dobrze wiesz co tam marudzisz, ale twoja hipokryzja i nienawiść do mężczyzn nie pozwala ci napisać niczego innego.

Master_Yi
+1 / 3

@sparkling_elf to raczej oczywiste, jednak mężczyźni podchodzą do sprawy bardziej racjonalnie i zadowolą się nawet taką 5/10 o ile była by zadbana, natomiast dzisiejsze dziewczyny? niski - wypad, łysiejący - wypad, nędzarz - wypad, jakakolwiek kombinacja tych trzech - game over dla gościa.

Internet dla kobiet jest jak katalog facetów, mogą sobie wywalić wymagania w kosmos bo jak nie spełnia ich żaden z jej otoczenia to zaczną szukać po innych miastach, zawsze są na wygranej pozycji. Natomiast faceci, którzy godzą się robić za bankomaty pokazują całej żeńskiej nacji, że jak będą wystarczająco ładne, cierpliwe i rozreklamują swoje dupsko wystarczająco skutecznie to w końcu pojawi się ten Chad 10/10 i zmieni ich życie.

~L3834u
+1 / 5

@BlueAlien Nawet pod obrazkiem o fejk-liście jadącym o facetach piszesz swoje buldópiące wypociny parodio feministki? Ty jesteś jakimś botem? Trollem? Nie, wiem pracujesz dla Admina jako wykreowana postać dla stworzenia sztucznej populacji na tym portalu? Może się zatrudnij jako bot w jakimś MMORPG?

B brutalna_rzeczywistosc
+16 / 30

Kobiety zwracają na WYGLĄD uwagę BARDZIEJ niż mężczyźni. Plakatują swoje pokoje PIĘKNYMI IDOLAMI, kochają ich i dobierają chłopaków pod kątem podobieństwa z idolami. A potem mają niby przyjść 20-te urodziny i WSZYSTKO ZMIENIĆ. to WIERUTNA bzdura. Wszystko zmieniają dopiero 40-te urodziny, a i to nie zawsze, bo kobieta nie przyjmuje do wiadomości, że stała się przechodzonym towarem.

Odpowiedz
~Donald Tusk
+5 / 11

@BlueAlien
Serio... to kobiety ok.15 lat piszczą najwięcej, nie o tym, jak piosenkarz śpiewa ale o tym, że ciacho. I to jest fakt który potwierdzają nastolatki.
Ale tak to już według ciebie jest... bo kobiety są święte.

BlueAlien
-4 / 10

@brutalna_rzeczywistosc


Tusk no przecież mówię że nastolatki

Ja np słucham Rammstein od 7 roku życia. Miałam ich plakat na ścianie. Ścianki z gazet. Dlatego, że to ciacha? No proszę cię xD takie z nich ciacha jak że mnie mizogin.

~Donald Tusk
+2 / 8

@BlueAlien
Słuchacie ich, a jedyne co komentujecie na ich temat, to cechy ich wyglądu.

BlueAlien
-1 / 9

Ty tak serio? xD


Przeciez faceci sa w tym jeszcze gorsi. Jest jakas aktorka, ktora dobrze gra to i tak 90% komentarzy "ale ladna" "ale brzydka" itp.

~asdfasdfasd
-2 / 4

@brutalna_rzeczywistosc No i bardzo dobrze że zwracają uwagę na wygląd. Przynajmniej jest pewne że nie wsadzał jej wcześniej jakiś troglodyta.

~Donald Tusk
0 / 4

@BlueAlien
Twoje typowa gadka.. kobiety wcale tak nie robią, ale mężczyźni są jeszcze gorsi. Dla ciebie samce to coś gorszego.
Tak się składa, że jak jest aktorka, to podobnie tylko jej wygląd potraficie określić. A 100% komentarzy fanek do swoich ulubionych gwiazd to "ale z ciebie ciacho".

T Tork146
+23 / 31

Ja myślę że ona jest brzydka, inaczej brzydcy faceci by jej nie zaczepiali

Odpowiedz
N niemoja
+3 / 5

@Tork146 : Czyli podzielasz jej pogląd, że tylko przystojniakom wolno podrywać ładne kobiety?
Jest tylko jedno pytanie: czy ci brzydcy faceci uważają się za brzydkich, więc podrywają brzydką, czy raczej uważają się przystojniaków, zasługujących na najlepszy "towar", więc podrywają ładną? Doświadczenie życiowe uczy mnie, że prawdziwa jest druga wersja.

~glup
-2 / 4

@niemoja i źle cię uczy,bo badania na ten temat pokazują tendencje tego gościa wyżej.

Master_Yi
+4 / 4

@Tork146 tylko, że jak kobieta jest podrywana przez brzydkich facetów to sama zacznie myśleć, że jest nieatrakcyjna i coś jest z nią nie tak.

ShuiMa
+3 / 3

@Tork146 Teoretycznie takie założenie jest poprawne logicznie, ale w prawdziwym życiu rzadko działa. Myślę że głównym czynnikiem zmieniającym postać rzeczy jest względność określeń "ładny" i "brzydki", a także samoocena i granica oceny która przesuwa się wraz ze stopniem poczucia sympatii.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 12 August 2018 2018 15:16

~asdfasdfasd
0 / 0

@niemoja To nie o to chodzi czy wolno czy nie wolno. Nikt nikomu niczego nie zabrania. A to że jak jesteś nieatrakcyjny dla kobiety to ona patrzy tylko jakby cię spławić to fakt. I czasami taką kobietę mogą męczyć te błazny, co to ani gadki, ani wyglądu, ani fury a podbijają i co niby chcą?

~erewrew
0 / 0

@Tork146 Nie, brzydcy faceci NIE PODRYWAJĄ brzydkich kobiet, tylko ładne. Bo panowie też są wzrokowcami i na brzydkie nie patrzą.

Meroller
+26 / 32

Pewna cześć kobiet podnosi swoją "ligę" kilogramową szpachlą i "kredką" w miejscu gdzie powinny być brwi. Potem taka by chciała żeby tylko ciacha ją obskakiwały. Czar pryska na miejskim basenie gdy woda spowoduje korozje maski.

Odpowiedz
~asdfasdfasd
0 / 0

@Meroller A pewna część kobiet jest ładna tak czy siak.

~rolni
+3 / 11

napisała "spasiona krowa"... która domaga się akceptacji swojej "figury"

Odpowiedz
P Pasqdnik82
+13 / 17

Cóż, wszystko zależy od tego czy ona jest ładna czy nie :) Chociaż "ładna/przystojny" to pojęcie względne... bo jednym podoba się jakiś wysportowany np a innym typ "misiaczka" :)

Odpowiedz
P Puolalainen
0 / 0

@Pasqdnik82

Misiaczki są spoko. Wysportowani też.

7 konto usunięte
+18 / 24

Ciekawe co by było, jakby jakiś facet napisał do niej:
Nie zbliżaj się do mnie, nie patrz na mnie, nie odzywaj się do mnie i nie myśl nawet o tym, że mógłbym być Tobą zainteresowany, bo interesują mnie tylko porządne i inteligentne dziewczyny, gardzę latawicami, które dają tyłka za karierę i jeszcze noszą się jakby były faktycznie tak ładne, jak sądzą.

W sumie gość nie musi mieć nawet racji, ale może mieć takie o niej zdanie, tak, jak jej wolno uważać kogoś za brzydkiego :)

Odpowiedz
~Kokoskanka
0 / 4

Myślę, że gdyby większą część z tego co napisała przełożyć na drugą płeć to byłby bardzo popularny osąd.
To nie jest ani miłe, ani śmieszne, ani kulturalne.
Sama nawet nie próbuję flirtować z mężczyznami- między innymi przez takie ocenianie. Podświadomie od razu nasuwa mi się myśl, że jestem gruba, nie jestem dość "dobra" by do kogoś zagadać.
I to jest głupie myślenie, widzisz to pewnie, że to irracjonalne- ale tak zostałam skrzywdzona słowami nawet nie skierowanymi do mnie. Te słowa pokazują jak ktoś postrzega innych, a jeżeli on- to czemu nie kolejna osoba?
Słowami trzeba posługiwać się bardzo delikatnie.

Odpowiedz
N niemoja
+2 / 18

Z tą pomyłką genetyczną to trochę jej się przesadziło, ale co jest nie tak z resztą wypowiedzi? Że młoda dziewczyna nie chce być podrywana przez starego, zaniedbanego faceta? A czy młodzi mężczyźni chcą być podrywani przez stare, zapuszczone pasztety? Też nie. O ile pani "50+", podrywająca młodego chłopaka to rzadkość, to starsi panowie nie mają takich obiekcji w stosunku do młodych kobiet.

Tzw "bogate wnętrze" można ocenić u kogoś, kogo się zna, a ona mówi o NIEZNAJOMYCH. No sorry, ale wtedy pierwsze wrażenie jest ważne, z czego osoby mniej atrakcyjne muszą sobie zdawać sprawę. Dopiero bliższe poznanie weryfikuje wstępną opinię. Wtedy może okazać się, że super przystojniak jest totalnym palantem, a niski, brzydki rudzielec jest bystry, inteligentny i ma fantastyczne poczucie humoru; seksowna blondi zna się wyłącznie na tipsach i serialach, a z nieumalowanym "pasztetem" można pół dnia przegadać i się nie znudzić. I wtedy dopiero można wybrać kogoś "na poważnie" (jak pokazuje życie - niekoniecznie według wyglądu).

Odpowiedz
7 konto usunięte
+9 / 19

@niemoja wiesz, niestety spora część tych pięknych młodych dziewcząt nie widzi problemu i wręcz chciałaby, aby podrywał je spaszteciały stary zgred, mógłby być nawet bez włosów i zębów, jeżeli tylko miałby odpowiednią ilość zielonych na rekompensatę tych ubytków ;)

N niemoja
+2 / 8

@7th_Heaven: Zasobność portfela to już "bogate wnętrze" - na pierwszy rzut oka nie widać.
Czyli, jak mówiłam, w ostatecznym rozrachunku to nie wygląd jest najważniejszy :)

7 konto usunięte
+9 / 13

@niemoja Otóż to, i dlatego właśnie niezbyt rozsądne jest ocenianie kogoś z góry, bez zamienienia z nim choćby słowa. Pomijam już fakt, jak nieuprzejme i prostackie jest takie zachowanie. Rozmowa czy miły uśmiech do niczego nie zobowiązują, nikt się z tą panną żenić od razu nie będzie, jak tylko wykaże ze swojej strony odrobinę kultury i człowieczeństwa.
Szczerze mówiąc, gdybym była jakąś męską partią do wzięcia, chciałabym poznać dane ten panny, żeby wiedzieć, kogo omijać :/ dla mnie ktoś, kto gardzi innymi ze względu na sam wygląd, to musi być uczuciowy pustostan

N niemoja
-1 / 13

Brak poprawności politycznej to jeszcze nie pustostan. A o to przede wszystkim tu chodzi.
Dziewczyna musiała mieć dość nachalnych podrywów, więc napisała, co o tym myśli - czasem człowiek musi, bo inaczej się udusi. I nagle wszyscy dostają bólu d... "czy ona jest na tyle ładna, żeby mieć prawo do stawiania wymagań".

A aberg
-2 / 10

@niemoja Z drugiej strony, młodą dziewczynę zaczepia stary zaniedbany mężczyzna. Co można o nim pomyśleć? Ja bym pomyślała, że to jakiś zbok i chciałabym się jak najszybciej oddalić od takiego typka. Takie by było moje pierwsze wrażenie widząc takie zachowanie u zaniedbanego mężczyzny. Jakby to odwrócić, młodego chłopaka zaczepia stara zaniedbana kobieta. Co by sobie pomyślał taki chłopak? Desperatka? Nienormalna? Jakby nie te przytyki o genetyce to ten list ma dużo racji.

~Warja
+1 / 7

@7th_Heaven Ale po co zamieniać słowo z kimś kto cię po prostu "obrzydza", albo zwyczajnie ci cię nie podoba? Potem ktoś taki liczy na coś więcej i powstają mityczne historie o friendzone. Panowie sami twierdzą zgodnie pod każdym demotem,że jeśli pani nie chce z nim związku albo seksu to lepiej niech nawet z nim nie rozmawia bo wprowadza biedaczka w błąd i jest suką. Kiedy chce z kimś gadać bez zobowiązań i bez względu na inne czynniki to myślę a przyjacielu a chyba nie po to kawalerowie zaczepiają kobiety.

7 konto usunięte
+3 / 9

@warja ale kto powiedział, że ma dawać złudne sygnały? odmówić też można kulturalnie, bez wykrzywiania grymasu obrzydzenia i bez wymachiwania czosnkiem dookoła. A już pisanie publicznego "apelu" na fajsbuku trąci kompletnym zyebaniem moralnym.

~Pikachu
0 / 2

@niemoja Bycie niskim czy łysiejącym nie ma nic wspólnego z byciem zaniedbanym. Można dbać o siebie jak tylko się da, ale tych rzeczy się nie zmieni. I nawet nie trzeba być starym, widziałem chłopaków którzy bardzo wyraźnie łysieli jeszcze zanim skończyli 20 lat.

~Hoboja
+6 / 10

Durna kwoka... Jak się brzydko zestarzeje, to jej przejdzie. Sama będzie za młodymi chłopakami latać ;P P.S. Żeby nie było - sama jestem kobietą ;)
Panowie, nawet jak jesteście łysawi, grubsi, czy niezbyt wysocy, nie bierzecie sobie tego do serca.

Odpowiedz
N niemoja
-3 / 9

Durna kwoka? A Ty nigdy nie marzyłaś o księciu na białym koniu, gdy byłaś młoda? Bo ja - owszem. Taki przywilej młodości!

~WWASASAS
+1 / 1

@niemoja Ja dalej marzę o Liv Tyler. Co nie znaczy, że prycham na każdą, która nie jest nią, choć wyglądam lepiej niż ej były mąż (i o kilka lig lepiej niż jej ojciec:) ), więc w sumie jeśli przyjąć brednie, że kobiety to wzrokowcy to Liv jest jak najbardziej z mojej ligi.

~fgijk
+4 / 6

Niech wstawi swoje zdjęcie.Coś mi mówi,że to by wszystko wyjaśniło..

Odpowiedz
T takiktos_382
+5 / 9

Ja tego nie rozumiem osobiście. Czy to problem powiedzieć, żeby odszedł? Będzie to z zyskiem dla faceta, bo ja po dowiedzeniu się, że kobieta nawet nie rozmawia z brzydkimi nie dając im żadnej szansy udawałbym, że jej nie znam. Po prostu nie kręcą mnie głupie, zadufane w sobie kobiety.

Odpowiedz
~Kestyuioasa
0 / 8

@takiktos_382 To,że chcesz być z kimś kto ci się podoba jest zadufaniem? To się nazywa gust. Też pewnie dałeś nieświadomie kosza kilku brzydkim dziewczynom.Związek to nie organizacja charytatywna. Bycie z kimś tylko po to żeby mu było miło,że go nie odrzuciłeś to blaga. Każdy ma prawo wybrać partnera,który jest dla niego atrakcyjny, tak działa natura, przy czym dla każdego atrakcyjność to co innego. Jakbym ci dała zdjęcie 40latki z otyłością drugiego stopnia i twarzą gremlina to na 100% byś ją odrzucił. Czy to znaczy,że jesteś płytki bo nie chcesz poznać jej charakteru?

Radzyminiak
+6 / 10

Niestety coraz więcej takich „pustostanów” genetycznych które naprawdę uważają ze jak są ładne to zasługują na życie z „instagrama”. Na całe szczęście życie ich weryfikuje dosyć szybko.
Sam nie jestem brzydki i mam powodzenie ale szukam w zupełnie odwrotnym kierunku. Szkoda nerwów

Odpowiedz
D Deathmask
+5 / 5

Wszystko ładnie i pięknie, ale czy naprawdę nikt nie bierze pod uwagę tego że ten tekst pisał zwykły internetowy troll ?

Odpowiedz
RomekC
+1 / 1

@Deathmask Daj spokój. Łykają jak młode pelikany.

Master_Yi
0 / 2

@Deathmask może i tak, ale z własnych doświadczeń mogę stwierdzić, że trochę w tym prawdy jest, przez internet kobiety przebierają w facetach jak w jabłkach na targowisku, i każdy defekt genetyczny jest z góry odrzucany

~Obserwator2
+5 / 5

Kto jest autorem tego tekstu? Gdzie był pierwotnie zamieszczony?
Dlaczego nie ma odnośnika do źródła tekstu?

Odpowiedz
~SamuelWolf
+1 / 1

Autorem listu jest SteveMcQueen, a zamieszczony był na stronie Demotywatory. Bajt aż swędzi.

JanMariaWyborow
+10 / 10

Podejrzewam że autorka albo chciała celowo wywołać gównoburzę, albo ma mocno zaburzony obraz własnej osoby (znaczy, ocenia siebie dużo wyżej niż jest w rzeczywistości).

Odpowiedz
~nika_09
+4 / 4

no i po co ta gów..burza skoro ten "list od internautki" to prowokacja jakiś specy od reklamy, którzy na podstawie komentarzy wymyślą sposób na wyciąganie jeszcze większej kasy od tzw. konsumentów, czyli Was
poza tym w dzisiejszych czasach wolności każdy ma prawo, ale oczywiście nie może być brzydki, łysy, gruby

Odpowiedz
D Davopl
-2 / 2

Ma trochę racji, ale niech też ma na względzie też to, że i faceci chcą mieć piękne kobiety, a nie grube "pasztety". Ponadto trzeba też wiedzieć, że w społeczeństwie polskim pokutuje opinia wymogu posiadania żony/męża. Ludzi nie obchodzi co myślisz, a jak oznajmiasz im, że nie będziesz się hajtał, to nagle reagują na to jak na chorego i myślą o takiej osobie jak o dziwaku i głupku. Nie ważne, że jesteś grubym prosiakiem, chuliganem, debilem, pijakiem, ćpunem, agresywnym egocentrykiem czy innym patolem. MASZ MIEĆ żonę czy ci się to podoba czy nie. Nie ważne, że uczynisz ją nieszczęśliwą i masz o tym pojęcie. MASZ MIEĆ i koniec. To twój obowiązek wobec społeczeństwa i wobec rodziny. To samo dotyczy kobiet. MASZ MIEĆ męża i płodzić mu dzieci i być dobra w łóżku i kuchni. Co z tego, że masz nadwagę i nie wyjściową twarz, MUSISZ i koniec.

Odpowiedz
L lolcatt
+7 / 7

takie same lale dają ogłoszenia o sponsoring, wtedy łysi mali i ochydni panowie stają się ich właścicielami

Odpowiedz
~dyhdryhdr
-2 / 4

no i genetyczne pomyłki będą się bulwersować... jak ona śmie wzgardzić takimi zacnymi genami? parchaci garbaci krzywi i słabi tesz majo sfoje uczucia!!!1!

Odpowiedz
Q Quant
+3 / 3

Jakoś jestem dziwnie spokojny o to, że gdyby do autorki tego listu zagadał niski, łysiejący brzydal w nowiutkim Lamborgini i z siedmiocyfrowym stanem konta bankowego, to piałaby z zachwytu.

Odpowiedz
Gats
+3 / 9

Jak się kiedyś wkur....ę to napiszę LIST INTERNAUTY DO ROSZCZENIOWYCH KOBIET. Będzie grubo, i o szejkach z Dubaju, i o autobusie Arabów, i o braku wsparcia.

Odpowiedz
BlueAlien
-5 / 9

@Gats to ja się wkurzę i napisze list internauty do facetów ogółem, którzy myślą, że mogą lecieć na wygląd a kobietom zabraniają mieć swoje zdanie bo zaraz "rozczeniowa"

Od kiedy szacunek do samego siebie i nie branie wszystkiego co leci to rozczeniowosc?

~Donald Tusk
0 / 2

@BlueAlien
Przecież to kobiety uważają że mają prawo lecieć na wygląd a facetom zabraniają wszystkiego. To wy wypisujecie w kółko tego typu listy do facetów, że są zerami i nie ma normalnych mężczyzn. Jak widać, nawet jak Gats napisał, ze do wszystkich roszczeniowych kobiet to ty i tak wielka obrona. bo według ciebie kobiety mogą być roszczeniowe.

BlueAlien
0 / 2

@Gats

Tusk po pierwsze jakie "wy piszecie listy"? Ja nie pisze żadnych listów by mi pisać na "wy".

A po drugie tu chodzi o to co Gats uważa za rozczeniowosc. Dla mnie to zwykły szacunek do siebie i cenienie samego siebie.

Gats
+2 / 4

@BlueAlien

To nie jest szacunek do siebie tylko pogarda do innych. Ona gardzi innymi za sam fakt, że śmią do niej zarywać.

~Donald Tusk
+1 / 1

@BlueAlien
Przecież, ty ciągle piszesz WY. Najwyraźniej mężczyzna coś gorszego zawsze myśli tak samo... a no tak... ty znasz mężczyzn od podszewki.

BlueAlien
0 / 2

@Gats może to zmęczenie?


Tusk

A ty znasz wszystkie kobiety budowa pisać mi "wy"?

~Donald Tusk
+1 / 1

@BlueAlien
Ty pierwsza twierdziłaś, że znasz wszystkich mężczyzn. Ty pierwsza twierdziłaś, że znasz naszą logikę.
Założyłaś tu konto, w porównaniu do feministycznych stron nie ma tu ciągłego kobieta>mężczyzna.

BlueAlien
-1 / 1

tak, bo jest tu ciagle mężczyzna>zwierze>kobieta.

~Donald Tusk
0 / 0

@BlueAlien
I widzisz, dla ciebie kobieta>mężczyzna. Uważasz mężczyzn za gorszych na każdym kroku.
Nawet teraz to przyznałaś. Ale jak przystało na seksistka od razu trzeba się usprawiedliwić, dla was kobieta>muchy>gówno>mężczyźni. I tak jest zawsze. Nienawidzisz mężczyzn i własnie to potwierdzić, już który to raz?

F fiksusik
+5 / 7

Domyślam się, że stosowana liczba zer na koncie byłaby w stanie poważnie zweryfikować jej poglądy. Oczywiście nie wzbudziłaby miłości, tylko pomysł, że za kasę łysiejącego jelenia można mieć na boku wielu przystojnych dymaczy. Ale pewnie dałaby się brzydalowi zaobrączkować - ba, sama by ku temu parła.

Odpowiedz
BlueAlien
-2 / 4

@fiksusik same zera na koncie :D czyli puste..

C cassetteboy
-3 / 5

Serio nie rozumiem o co wam chodzi. Boli was to piwniczaki, że wyglądem przypominać toczącą się beczkę niż greckiego boga?
Kobiety wolą przystojnych i inteligentnych facetów, a faceci inteligentne i ładne kobiety. Nie oszukacie natury ludzkiej. Mózg działa podświadomie i poprzez wygląd analizuje kogoś pod kątem potomstwa. Później dochodzi jeszcze intelekt. Zbyt brutalnie? Wybaczcie, ale to są instynkty, które jest ciężko zwalczyć.

Odpowiedz
krzysio6666
+5 / 7

Baba jak i cały jej wpis jest tak głupi że normalnie dziwię się ze chciało mi się coś napisać, ale kwestia urody jest kwestią względną, a podział na ligi - nawet nie skomentuje. Ciekawe czy to cudo znalazło jakiegoś amatora do dziś?

Odpowiedz
C canis_sapiens
+1 / 1

"Mężczyzna bez brzucha niepoważnie wygląda."
- Ferdynand Kiepski - "Myśli przemyślane" tom XII.

Odpowiedz
P plonacapiescace
-1 / 1

@BlueAlien fajnie by było przeczytać twoją opinie o tym demotywatorze. Myślę, że tym razem stanęłabyś po stronie komentujących facetów a nie autorki tego tekstu.

Odpowiedz
Master_Yi
0 / 2

@plonacapiescace kiedy ktoś cię wzywa do komentowania w internecie to wiedz, że coś się dzieje

BlueAlien
-5 / 5

@plonacapiescace ja już dawno skomentowałam a ty mnie dopiero teraz wywolujesz?

P plonacapiescace
+3 / 3

@BlueAlien mój komentarz został napisany o godzinie: 11:36. Z tego co widzę jest to godzina wcześniejsza od godzin pod twoimi komentarzami, a więc napisałem komentarz jeszcze zanim ty zaczęłaś komentować więc nie rozumiem dlaczego tak mi odpowiedziałaś.

BlueAlien
-5 / 5

@plonacapiescace

Bo gdy zaczęłam pisać ten komentarz to twojego jeszcze nie było?

Ostatnim komentarzem był komentarz casetteboy .

Logiczne.

7 konto usunięte
+3 / 7

@BlueAlien Zgadzam się z tym, co piszesz, ale odnoszę wrażenie, że dorobiłaś sobie trochę na wyrost problem na potrzeby tego komentarza :) nie widzę tutaj jakoś specjalnie dużo, specjalnie plusowanych komentarzy, które obwiniałyby kobiety (ogół). Raczej każy krytykuje tutaj tę konkretną dziewczynę i to nie koniecznie pod kątem wygórowanych wymagań czy myślenia "pipą", ale pod kątem braku kultury i wywyższania się względem innych. To właśnie ta konkretna kobieta reprezentuje postawę, którą krytykujesz. Nie widzę powodów, aby obwiniać tutaj mężczyzn....

BlueAlien
-3 / 5

@7th_Heaven

Za krótko na demotach jesteś. Może pod tym coś się zmieniło ale stoczyłam wiele batalii z generalizacja.

Jakaś kobieta źle zaparkowała? "Babom nie powinno dawać się prawa jazdy!"
Merkel sprowadza imigrantów niszczących kraj? "Baby nie nadają się do polityki!"
Laska wybrała kasiastego? "Wszystkie baby lecą na kasę!"

Od 2014 tak było niemal codziennie.

~Donald Tusk
+2 / 2

@BlueAlien to ty ciągle generalizujesz. Kobiety wyzywasz od świętych a mężczyzn od zer. dla ciebie zawsze kobieta>mężczyzna.
wieczne wychwalanie kobiet i ich usprawiedliwianie. Dla ciebie wszystkie kobiety są idealne jak ja opisałaś, a kazdy facet to zero.
Już niejednokrotnie udowodniono jak jest naprawdę a ty i tak wolisz powtarzać te same kłamstwa bo one ci pasują. Pasują do świata w którym facet to najgorsze gówno na świecie.
Zawsze twierdzisz, że mężczyzna już rodzi się z nienawiścią do kobiet, zawsze twierdzisz, że zdradza bo taka natura. Że mężczyzna jest wartościowy tylko wtedy gdy będzie druga kobietą i wyrzeknie się cech, bo przecież mężczyzna=gwałciciel. "Taki instynkt. Sama natura." Już ci pisałem o wyborach... chcesz potwierdzenia, obejrzyjmy sobie "umów się ze mną" na Polsacie. Jak to odrzucają faceta bo coś tam, jak przyszedł to źle, ale jak przystojny to może być tuman. Kobieta 3/10 weźmie faceta który jest co najmniej 6/10, a facet wręcz przeciwnie... ale to nie pasuje do twojego świata idealnych kobiet. Kłamiesz jak z nut, wiecznie te same kłamstwa bo one ci pasują. Już wielokrotnie udowodniono kobiecą hipergamię. Z tond wieczne "gdzie ci mężczyźni" bo dla was tylko 9/10 może się o was ubiegać.

To wy wybieracie mężczyzn pod pretekstem wyglądu, portfela itp. Usprawiedliwiasz kobiety na każdym kroku gdy tak wybierają aby potem stwierdzić, że wcale tak nie wybierają. Co ci pasuje. Nienawiść do mężczyzn to podstawa. Przecież sama pisałaś, że kobiety powinny nienawidzić mężczyzn. gadasz cały czas o niskich facetach i choć nie szczędzisz gadki typu kurdupel i brzydal, zdradza, to masz gdzieś, że 90?% kobiet bez wahania odrzuci tylko dlatego bo niski. Jeszcze kłamiesz, że kobiety takich z otwartymi ramionami biorą. ale najlepiej napluć na facetów i stwierdzić, że tylko ci co są jak kobiety zasługują na szacunek. bo wiadomo.. kobieta > mężczyzna.

Dla ciebie każdy facet to potencjalny gwałciciel, każdy facet to zero a każda kobieta jest ideałem.
TY ZNASZ WSZYSTKICH MĘŻCZYZN ŚWIATA i masz prawo się wypowiadać.
Od początku jak tu jesteś wylewasz pomyje na mężczyzn plujesz i twierdzisz, że są gorsi. Za każdym razem używasz innej odpowiedzi na swój seksizm i nienawiść do mężczyzn.

Umiesz tylko usprawiedliwiać kobiety, czym ci akurat wygodnie. Dla ciebie zawsze mężczyzna

Gats
0 / 4

@BlueAlien
Dawaj tą pannę co jeździ tyłem na rowerze, programuje, pisze sci-fi i nie ogląda tv. Dawaj ją, podaj jej konto na FB, na Linkedin, na NK, na GG, pokaż zdjęcie z zamazaną twarzą, pokaż cokolwiek.

Nie syp jakimiś z dupy porównaniami tylko daj realny, namacalny dowód, że takie osoby żyją i egzystują.

Na razie opowiadasz takie bzdury że aż żal mi Ciebie. Jak Ty się nie wstydzisz wypisywać takie kacapoły?

BlueAlien
-5 / 5

Ale jakie kłamstwa i jak jest naprawdę bo nie wiem.

Ten program jest reżyserowany, bo znajoma tam poszła. A z resztą facet też odrzuca tam laski jak już chcesz się czepiać na wstępie wypisuje swój typ oczywiście z wyglądu.

Przystojny tuman xD weź się nie kompromituj. Rozmawiasz z sapioseksualna osobą.

Może wybierze 6/10 bo ona tak naprawdę jest 7/10 a tacy jak ty widzą ją jako 3/10?

Ta, tłumaczenie stulejek z tą hipergamia. Faceci też byle czego nie biorą,chyba że desperaci. Każdy wybiera kogoś kto mu odpowiada, jak facet wybiera coś poznizej pułapu na którym sam jest najwyraźniej laska według niego jest na jego pułapie a to ty oceniasz ją jako gorszą.
Moje twierdzenia to nie kłamstwa a doświadczenie.

"Z tond" xDDD

Ja cię proszę nie pisz mi kogo ja wybieram bo śmiać mi się chce xD ja nigdy nie patrzyłam na kasę jak i wiele dziewczyn też, to faceci wybierają durne pipy bo takie są uległe a te co na kasę nie lecą są zbyt "męskie" dla facetów dlatego faceci wybierają materialistki a potem płaczą w necie że każda taka jest hahaha

I nie usprawiedliwiam tylko uważam że nie każda leci. Czytasz co ci wygodnie.

"Przecież sama pisałaś, że kobiety powinny nienawidzić mężczyzn. gadasz cały czas o niskich facetach i choć nie szczędzisz gadki typu kurdupel i brzydal, zdradza, to masz gdzieś, że 90?% kobiet bez wahania odrzuci tylko dlatego bo niski. Jeszcze kłamiesz, że kobiety takich z otwartymi ramionami biorą." Weź mi to ja polski przetłumacz

Tusk... Nie nienawidzę mężczyzn ale stulejarzy którzy na demotach wylewają poluje na kobiety i to bez powodu. Bo pracują w policji, bo zarabiają, bo nie zarabiają, bo lecą na kasę albo są niezależne. Bo są rozwiązłe a dziewice w łóżku za sztywne. Bo nie dają dupy takim stulejkom którzy tylko chcą zamoczyć raz w życiu i mieć resztę życia wywalone na laski. Że one mają czelność robić co chcą a nie to co chcą te stuleki. Faceci pierwsi obrażali kobiety na demotach, dlatego założyłam konto bo nie pozwolę sobie przegrywom obrażać wszystkie kobiety z powodu wydumanych problemów.

~Donald Tusk
+2 / 2

@BlueAlien
Dalej kłam.. tylko tyle umiesz. Chciałabyś by to było reżyserowane...
Widać, że nawet raz nie oglądałaś żadnego randkowego show... ale nie dziwie się, w końcu nie mogłabyś wytrzymać jak jedna z drugą tylko o wyglądzie faceta gadają. Na vivie też puszczali, pieniądze albo umów się... i laski zawsze wybierały kasę. Te co nie wybierały to była co dziesiąta co pietnasta.

I sapioseksuaizm.. kolejny przykład kobiecego perfekcjonizmu. Ty jesteś idealna... ale ciągle piszesz, ze podobają ci się niscy i tacy bardziej kobiecy.

Takie jak ty do wiadomości nie przyjmą hipergamii, wolą w necie wypisywać o tym, że nie ma mężczyzn. To kobiety są bardziej wyrafinowane jeśli chodzi wygląd partnera, już ci o tym pisałem, ale twój seksistowski mózg tego nie może pojąć.
I to kobiety oceniły większość mężczyzn jako poniżej przeciętnej, podczas gdy mężczyźni oceniali średnio kobiety na 7/10 kobiety oceniały średnio na 3/10. Tak własnie jest, oceniacie mężczyzn jak najgorzej a potem aby nie wyjść na puste twierdzicie, że mężczyźni tak samo oceniają.

" to faceci wybierają durne pipy bo takie są uległe" jak zawsze wina ograniczonych mężczyzn, to mężczyźni mają problem a nie kobiety... Ale jak wy narzekacie na mężczyzn, to już jest w pożądku... Tak już mają istoty wyższe od mężczyzn.
"Moje twierdzenia to nie kłamstwa a doświadczenie.".. Nie, to są kłamstwa, które pasują twojej wizji świata. To wszystko z nienawiści do mężczyzn. Cały czas tylko wypisujesz, jak faceci olewają dobre dziewczyny... ale to, że dziewczyny olewają znacznie częściej usprawiedliwiasz albo przemilczysz.

""Przecież sama pisałaś, że kobiety powinny nienawidzić mężczyzn. gadasz cały czas o niskich facetach i choć nie szczędzisz gadki typu kurdupel i brzydal, zdradza, to masz gdzieś, że 90?% kobiet bez wahania odrzuci tylko dlatego bo niski. Jeszcze kłamiesz, że kobiety takich z otwartymi ramionami biorą." Weź mi to ja polski przetłumacz" To że nie potrafisz zrozumieć czegoś takiego to oczywiste, seksistki tak mają, odrzucają prawdę.

Nienawidzisz mężczyzn, każdego nazwiesz stulejarzem... To takie wygodne. Jesteś najbardziej seksistowską osoba na demotywatorach, inni mogą ci buty czyścić. W większości komentarzach plujesz na mężczyzn, stawiasz zarzuty które pasują tylko twojemu światopoglądowi. Nienawidzisz mężczyzn. Wypisujesz stosy kłamstw o nich.. a gdy przyjdzie co do czego, zasłaniasz się ironią i że niby stulejów nie lubisz, choć wcześniej tylko, że męska natura to gwałty itp. umiesz się tylko zasłonić tym, że faceci coś tam.. już nie pamiętasz takich użytkowniczek z początku demotów które pluły na facetów... ale one mogły być. Żałosne jest to, jak najpierw zarzekasz się, że nic takiego nie robisz.. a potem obrona takiej własnie postawy.
Nienawidzisz mężczyzn i większość twoich komentarzy to potwierdza.
Twierdzisz, że jesteś sapioseksualna, a cały czas pierzesz jak to ci się podobają niscy, sfemiinzowani faceci. Oczywiście...

BlueAlien
-2 / 2

Tusk

Ale ty wymyslasz. Stworzyles sobie chochol, nadales mu kilka cech z dupy, twierdzisz ze ten chochol to ja i go atakujesz....

BlueAlien
-1 / 1

@Gats

Nic nie pisalam o programowaniu i ogladaniu TV.

I pomijajac zognlowanie podczas jazdy na rowerze tylem, to pozostale cechy opisuja mnie. Ale latwiej stwierdzic ze takie kobiety nie istnieja, niz uwierzyc ze istnieja.

Jak ci nie wstyd wmuszac mi poczucie wstydu tylko dlatego, ze ty nie wierzysz w istnienie takich kobiet?

7 konto usunięte
-1 / 3

@BlueAlien nie no, ja rozumiem, ale oceniam ten konkretny demot, a tutaj akurat nie ma jakoś specjalnie ataków na kobiety, dlatego sądzę, że Twój komentarz, pomimo iż w pewnych kwestiach bardzo słuszny, jest jednak trochę na wyrost, trochę tak "na zapas"... nie odbierz tego źle, nie mówię tego przeciw Tobie, ale zwracam jedynie uwagę, że nie pomagasz sobie w ten sposób, w tej walce ze stereotypami (trochę to trąci manią prześladowczą;)

@Gats zdjęcia Ci nie dam, bo cenię sobie prywatność, ale mogę Ci opisać z grubsza swoją osobę:
-pracująca, wysoko wykształcona, mężatka, dzieciata, sportowiec (lekkoatletyka), bardziej rekreacyjnie niż zawodowo, ale z pewnymi lokalnymi sukcesami, TV nie oglądam wcale, rzygam serialami, nie znoszę komedii romantycznych, kocham filmy i książki sci-fi i fantasy, popełniam czasem jakąś poezję lub literaturę (bardziej opowiadania) ale do szuflady, prócz tego trochę maluję/rysuję, uprawiam ogródek, robię przetwory, kocham gotować, czasem coś nawet piekę, co prawda nie umiem programować ani nie lubię gier komputerowych, ale ogarniam exela worda i autocada, bo tyle mi tylko potrzeba. Nie posiadam kont na portalach społecznościowych, nie fotografuję swojego tyłka w lustrze, nie bywam w klubach, lubię chodzić na grzyby, na spacery, na wycieczki piesze czy rowerowe, nie chodzę do kosmetyczki, fryzjera ani na paznokcie, makijaż ograniczam do tuszu na rzęsy i okazjonalnie odrobiny różu, paznokci nie maluję, butów mam po dwie pary na każdą porę roku, torebki mam dwie, ciuchów na trzy małe półki, chodzę często w sukienkach , nie posiadam dziurawych jeansów i trampek, tatuaży, kolczyków w dziwnych miejscach i żadnych innych dziwactw, kierowcą jestem dość dobrym, prawko zdane za 1 razem 10 lat temu, zero wypadków jak dotąd (odpukać), znam przepisy, odróżniam strone prawą od lewej, kumam mapę, ogarniam kulturę jazdy, na rowerze tyłem nie umiem, bez trzymanki to max co potrafię, ale na rolkach całkiem nieźle mi idzie przekłądanka tyłem;) żonglować nigdy nie umiałam, ale to chyba mało przydatna umiejętność... kończąc dodam, że nie jestem podatna na czarusiów, nie tracę głowy dla "łobuzów", ogólnie nie podoba mi się 90% facetów, nie wiem, tak mam, większość dla mnie to synki, lalusie, nieudaczniki albo cwele, chyba mój mąż jest wysoką dla nich poprzeczką ;)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 August 2018 2018 22:09

~Donald Tusk
0 / 2

@BlueAlien
Ja w porównaniu do ciebie opisuje ciebie, a według ciebie, każdy mężczyzna to zero i rozpisujesz się ich beznadziejności, wiecznie tylko WY i WY.
Ale takie seksistki jak ty już tak mają.
Nienawidzisz mężczyzn, zarzekasz się, że tak nie jest. Po czym jak zawsze tłumaczysz i usprawiedliwiasz kobiety z seksizmu.
Dla ciebie 90% mężczyzn to zera... i pretensje, gdy ktoś stwierdzi, że 1/100 to chamica.
Ale seksistki już takie są.

@7th_Heaven
"90% facetów, nie wiem, tak mam, większość dla mnie to synki, lalusie, nieudaczniki albo cwele, chyba mój mąż jest wysoką dla nich poprzeczką" Kolejna doza seksizmu od pań. Większość mężczyzn to zera i nieudacznicy, ale żeby nie było, mój mąż jest wspaniały. Bo można nienawidzić całej płci męskiej, ale lepiej męża od nich odciąć.

7 konto usunięte
-1 / 1

@Donald Tusk

Kolejny z manią prześladowczą? :)
Nie nienawidzę mężczyzn, stwierdzam tylko, że nie działają na mnie ich "wdzięki" tudzież "umizgi".
To jakiś grzech z mojej strony? oceniam ich tak jako potencjalnych partnerów, nie jako ludzi. Nie przeszkadza mi to w byciu kulturalną a nawet miłą w stosunku do nich.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 August 2018 2018 11:11

~Donald Tusk
0 / 0

@7th_Heaven
Już to widzę, jakby ktoś pisał, że wszystkie baby są beznadziejne... ale moja dziewczyna/żona/córka/matka/siostra nie.. BlueAlienj od razu by podchwyciła temat. Zresztą, już zrobiłem taką prowokacje, ale się seksistki rozpisały...
Taka prawda, jeden z przejawów seksizmu to uważanie, że większość osób z danej płci jest beznadziejna, ale panie rozumną to tylko przez pryzmat własnego ja.

7 konto usunięte
-1 / 1

@Donald Tusk

Drogi kolego, myślę, że jednak mania prześladowcza Cię nęka.
Nie uważam większości mężczyzn za beznadziejnych, a już z całą pewnością nie za gorszych od kobiet. Nie widzę tutaj zatem pola do rzekomego seksizmu w moich wypowiedziach.
Takie mamy czasy, że dwudziestoparoletni ludzie są dzisiaj często na poziomie mentalnym nastolatków, i tak też się prezentują, w swoich trampeczkach, rureczkach, ze słoikami od mamusi i pokemonami na srajfonach... No bardzo mi przykro, że w moim pokoleniu jest tylu nieudaczników, ale to nie jest w żaden sposób sprzężone z płcią - napisałam o mężczyznach akurat, bo taki był kontekst.
I tak - mój mąż jest wyjątkowy. Co w tym złego?

~Donald Tusk
0 / 0

@7th_Heaven
Nie rozumiesz, więc napisze łopatologicznie.
Takie teksty napisane przez ciebie, przez takie kobiety jak bluealien zostaną zmieszane z gównem, mam tu na myśli gadkę w drugą stronę. Napisałyby to samo co ja teraz.
Od jakiegoś czasu walczę z tą hipokryzją, seksizmem ludzi którzy wiecznie tłumacza się tym, że są poszkodowani, sami plują i twierdzą, że oni mogą pluć.
I tak jest od dawna, swego czasu na demotach było więcej tego typu osób, ale jak teraz większość bez ogródek przyznaje się do radykalnych poglądów, tak wciąż są i takie, które to będą twierdzić, że są poszkodowane i plują swoim jadem.
Ale, większość pań na demotywatorach takie seksistki olewały... więc wniosek był prosty, im to pasuje.
A skoro nie widziały nic złego w tym co pisze BlueAlien zacząłem pisać w drugą stronę, oburzenia nie było końca. Jak parę lat temu, tyle pań było wniebowziętych i wychwalało swoją płeć ile to medali przywiozło... zrobiłem to samo ale o mężczyznach za igrzyska zimowe. Ale były wściekłe. Szybciutko te, co do około pluły o równości, pokazały swoją prawdziwą twarz.
I to samo dotyczy twojego tekstu, panie mogą tak napisać, ale jak by tak napisał facet to HO HO. DYSKRYMINACJA I SEKSIZM.

7 konto usunięte
-2 / 2

@Donald Tusk wybacz, ale ciężko dziś kapuję: czy mam rozumieć, że Twoje oskarżenia o seksizm z mojej strony były użyte dla zobrazowania postawy BlueAlien i kobiet o podobnie radykalnych poglądach?
Jeśli tak, ok, rozumiem. Ale uważaj, żeby nie popaść w przesadę, bo może to zostać dwojako odebrane.

~Donald Tusk
0 / 0

@7th_Heaven
Czas najwyższy pokazać panią, jak feminazistki piszą na facetów. Bo zero, ale to zero, jakiejkolwiek reakcji.

7 konto usunięte
-1 / 1

@Donald Tusk

paniom* ;)

Myślę, że panie nie-feministki potrafią same dostrzec to, co dostrzegasz ty :) ale nie zabraniam Ci działać w tym temacie, skoro taka Twoja wola - po prostu ostrzegam, że możesz niechcący również popaść w skrajność, jak te feministki popadły.

BlueAlien
0 / 0

tusk

ty juz popadles w te przepasc.

"Od jakiegoś czasu walczę z tą hipokryzją, seksizmem ludzi którzy wiecznie tłumacza się tym, że są poszkodowani, sami plują i twierdzą, że oni mogą pluć. "

Seksistami byli Trunajtt, Pan_Janusz_Tracz, Riis, max_rockatansky, czasem Tomek_s

nic z tym nie robisz, przemilczasz to, co oni piszą w stronę kobiet.

Moje zaś słowa, które są kontrą do ich wypowiedzi, wyłapujesz i komentujesz.

Jak jestes przeciwnikiem hiporyzji to niszcz ją u każdego, a przyssałeś sie akurat do mnie i czasem do jakiejś losowej użytkowniczki.

Powtarzam kolejny raz, ze moja postawa to odpowiedź na postawę tamtych użytkowników. Zanim zalozylam tu konto by takim jak oni dopiec, twojej działalności nie widziałam. Pojawiłeś sie wraz ze mną.

Czyli nie walczysz z hipokryzją i seksizmem.

Walczysz z kobietami, ktore są seksistkami oraz z kobietami ktoe nie są seksistkami ale walczą z seksizmem skierowanym w strone kobiet.

Walczysz z kobietami, ktore nie zgadzają sie na seksizm i obrażanie i jako formę obrony uznają te sama formę ataku, jaka jest wycelowana w ich stronę.

A wiec:

- Potepiasz seksizm skierowany w stronę mezczyzn
- Potepiasz walke z seksizmem skierowanym w strone kobiet
- Zgadzasz sie na seksizm wobec kobiet
- Jesteś hipokrytą a twierdzisz ze walczysz z hipokryzja.

Robisz to samo co ja tyle ze w drugą stornę.

Przygarniał kocioł garnkowi....

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 August 2018 2018 16:58

~Donald Tusk
0 / 0

@7th_Heaven
Uwielbiam jak ktoś komentuję ortografie. Pokazuje, że lepiej zmienić temat.
Myślę,że panie nie feministki tego nie potrafią. A ostatnia afera metoo to pokazała.

@BlueAlien
Gratuluje doskonałego samozaorania. Wszystkie twoje linie obrany przejechałaś.
Już ci pisałem, jak z nimi pisałem... ale twój seksistowski móżdżek tego nie pojmie. Po za tym. Serio... max_rockatansky.. przecież on z buta twierdzi, że mężczyźni są lepsi... nic nie udaje tak jak ty.
Gdzie tu mowa o hipokryzji.
A skoro tak, czemu nie wspomnisz o swej koleżance TeslaThevenin?
Jej "mężczyźni są gorsi" i twoje "masz racje".
A może nina_sayers....
A czasem i midnight123...
I jeszcze parę innych jak, które to mogą być seksistowskie.
Czemu z nimi nie walczysz... A no tak. Jesteś tym co napisałaś.
Kto mnie uczy czym jest hipokryzja? Osoba która twierdzi, że będzie walczyć o równość tylko dla jednej strony a mężczyzn można obrażać i na nich pluć, można stereotypowo pisać itp.

Twoja postawa to żadna odpowiedzi, to czysty seksizm. Dowodzą temu twoje wpisy o wyższości kobiet, beznadziejności mężczyzn. Jak tak bardzo by ci zależało na odpowiedzi, to twoją jedyną bronią byłoby odszczekiwanie pod komentarzami nienawistnymi. A tak nie jest. Usprawiedliwiasz kobiety ze wszystkiego, i wszytko zwalasz na mężczyzn. Wszystko co piszesz, napisałem już w odrzuconej roli w stosunku do ciebie, czy to gadka o tym, że "wy jesteście takie", "90% kobiet to nic nie umie"... wszystko co kiedykolwiek do ciebie napisałem, było odwróceniem płciowym tego co ty pisałaś o mężczyznach, nie raz łagodziłem byś to dostrzegła pisząc "TY" ale do ciebie to nie dociera.I zawrze bronisz się stając za większością, choć ciągle powtarzasz "żadne wy".

Jesteś hipokrytką nienawidzącą mężczyzn.
"Czyli nie walczysz z hipokryzją i seksizmem."
Nie walczysz z seksizmem, on ci pasuje. Twoje gadki o wyższości kobiet... ile to już usunęłaś komentarzy gdy na[pisałaś za dużo?...

"Walczysz z kobietami, ktore nie zgadzają sie na seksizm i obrażanie i jako formę obrony uznają te sama formę ataku, jaka jest wycelowana w ich stronę."
Podaj dowód?
Bo z kolei u ciebie można znaleźć dowód na coś w drugą stronę.
Zawsze pisałem odwrócone komentarze względem ciebie, w przeciwieństwie do ciebie, nie pisze o ogóle ale do jednej osoby.

Ale i tak najlepsze zostało na koniec... tyle wypisywania, aby na końcu stwierdzić to:
"A wiec:

- Potepiasz seksizm skierowany w stronę mezczyzn
- Potepiasz walke z seksizmem skierowanym w strone kobiet
- Zgadzasz sie na seksizm wobec kobiet
- Jesteś hipokrytą a twierdzisz ze walczysz z hipokryzja.

Robisz to samo co ja tyle ze w drugą stornę.

Przygarniał kocioł garnkowi...."

""Robisz to samo co ja tyle ze w drugą stornę."""
Gratuluje. Właśnie znowu się przyznałaś do tego co ci zarzucam, czyli:

- Potepiasz seksizm skierowany w stronę kobiet
- Potepiasz walke z seksizmem skierowanym w strone mężczyzn
- Zgadzasz sie na seksizm wobec mężczyzn
- Jesteś hipokrytą a twierdzisz ze walczysz z hipokryzja.
- Oceniasz mnie przez pryzmat swojej osoby

I nie, nie zgadzam się na seksizm w stosunku do kobiet, w przeciwieństwie do ciebie uważam, że równość to równość. Ale według ciebie, kobiety powinny mieć specjalne przywileje, mężczyzna powinien być stworzeniem podrzędnym, a w ramach "sprawiedliwości" wszystko co zrobili mężczyźni przypisać kobietą.

A i PS.
Byłem już wcześniej na demotywatorach.

7 konto usunięte
-1 / 1

@Donald Tusk

Z całym szacunkiem, ale zachowujesz się jak nadęta primabelerina...
Grzecznie Cię poprawiłam, nawet uśmieszkiem okrasiłam tę uprzejmość, a Ty już jakiś "rąbek od spódnicy"** znajdujesz, który Ci zawadza :)

**zakichanej baletnicy wadzi rąbek od spódnicy ;P

~nocoz
-1 / 7

nie chodzi o to czy jest ładna czy brzydka jakakolwiek by nie była chodzi tylko o to żeby trzymać się swojej ligi. Chcesz mieć ładną dziewczynę to zadbaj najpierw o siebie nawet jeśli laski mają makijaż są po operacjach, mają markowe ciuchy ty też możesz to zrobić ubierz się ładnie, teraz co drugi się farbuje łącznie z brodą...a operacje to tylko cena twojego portfela jeśli Ci oczywiście na tym zależy. Kobiety patrzą też na inne aspekty i czasem mogą być z kimś trochę brzydszym ale to dlatego że liga wciąż się zgadza bo liga to nie tylko wygląd ale też poczucie humoru, asertywność,dobra praca, zamożnoćś, inteligencja, ogólne radzenie sobie w życiu, podejście do kobitey/do związku, te same potrzeby (niestety większość z tych rzeczy nie widać gdy podchodzisz zagadać więc na początku musisz skupić się na tym co widzimy). Jeśli kobieta jest już z facetem o 3 "poziomy" brzydszym no to znaczy że facet ma kase i to ją przekonało spoko nie wnikam tak już jest więc jeśli podchodzisz do laski 10/10 sam będąc 6/10 i nie masz tego hajsu no to sory nawet materiały się nie skuszą więc nie zawracaj dupy takim kobietom zakochaj się w lasce 6/10 +/-1 to twoja liga taki związek ma największe szanse przetrwania lub podnieś swoją ligę pozostałymi cechami poza wyglądem (jeśli uda Ci się że cię pozna głębiej a nie odrzuci przy pierwszym kontakcie wzrokowym) i tak max wyrwiesz coś ponad +3 w górę oczywiście o ile laska nie wejdzie w taki związek dla korzyści i potem Cię nie zostawi. Wiem, że to tylko moja opinia ale myślę że w większości przypadków trafna.

Odpowiedz
BlueAlien
-3 / 5

Ale czemu ma nadrabiać szpetny wygląd kasa a nie właśnie od poczuciem humoru i innymi cechami charakteru?

~nocoz
+2 / 4

przecież jest wyraźnie napisane że właśnie ma podnieść swoją ligę np poczuciem humoru czytaj: "podnieś swoją ligę pozostałymi cechami poza wyglądem (jeśli uda Ci się że cię pozna głębiej a nie odrzuci przy pierwszym kontakcie wzrokowym)" rzeczy których nie widać przy pierwszym kontakcie wzrokowym to właśnie to poczucie humoru o którym piszesz.

~Ppp135
+3 / 3

Niski, łysiejący typ może być dobry i mądry – właśnie straciłaś okazję do poznania ciekawego człowieka i nauczenia się czegoś przy okazji.
Pozdrawiam.

Odpowiedz
BlueAlien
-3 / 7

Wątpię. Z moich doświadczeń wynika że ci przeciętni są ok. Brzydale są z charakteru jeszcze gorsi niż przystojniacy.

Master_Yi
+5 / 5

@BlueAlien Ludzie (kobiety w szczególności) podświadomie oceniają, że ktoś nieatrakcyjny musi mieć z automatu nieatrakcyjny charakter. Wmawiaj komuś wystarczająco długo, że jest zły i niegodny to taki się w końcu stanie.

~Voltemortek
+1 / 3

Miałem kumpla na studiach, faktycznie był niski i łysiał (co skrywał nosząc czapeczki;), ale poza tym kozak, siłka, inteligentny, dobre ciuchy, bogaty, laski się śliniły do niego, facetom imponował. A na swoja żonę wybrał niezbyt urodziwą ani zgrabną dziewczyną. Do tej pory nie mogę zrozumieć czym go usidliła,, bo w mojej ocenie mógł mieć każdą...

~Donald Tusk
+3 / 3

@BlueAlien
Typowe tłumaczenie kobiet.
On jest brzydki i ma szanse u każdej... nie dały mu szansy, to pewnie charakter do niczego.

BlueAlien
-1 / 1

Ale o co tobie teraz chodzi Tusk. Bo nie rozumiem.

~Donald Tusk
+1 / 1

@BlueAlien
To proste... jak każda kobieta twierdzisz, że mężczyzna jak jest brzydki to jest odrzucany dlatego bo jest chamem i prostakiem... Zawsze tak to sobie tłumaczycie.
Brzydki = gorszy... jakoś musicie tłumaczyć wybory tylko przystojnych facetów.

BlueAlien
0 / 0

Tusk.

Nic takiego nie napisalam. Wmawiasz mi cuda na kiju.

I nie jestem "kazda".

~Donald Tusk
0 / 0

@BlueAlien
Na tej stronie napisał coś podobnego... taka krótka pamięć.
No ale przecież, 90% mężczyzn to nieudacznicy. A kobiety są perfekcyjne i nie ma złych kobiet.

~Awezdadddyidz
-3 / 9

Nigdy wcześniej chyba nie widziałam tylu zakompleksionych facetów zgromadzonych w jednym miejscu

Odpowiedz
~Dywanowy
+2 / 4

O jeju, jeju, "coś brzydkiego" mnie zaczepiło i zmarnowało moje cenne 10 sekund życia, które mogłam wykorzystać na podziwianie tony tapety na mojej twarzy... Jasne, każdy ma prawo do swojej opinii, ale czy pani jednak nie zmieniłaby swojego zdania, bez względu na okoliczności? A może jednak byłaby pani bardziej "wyrozumiała"?:
Niski, gruby, łysiejący facet podchodzi: Proszę pani! Nigdy w życiu nie widziałem piękniejszej kobiety! Proszę, daj mi tę szansę i pozwól się zabrać na romantyczną kolację!
K: A kysz, pomyłko genetyczna! Hmph!
Facet zaczyna płakać, wyciąga z płaszcza portfel, dwa banknoty stu-dolarowe i ociera nimi łzy.
Chlip, chlip... A ja chciałem tyle "miłości" dać... no nic... powiem szoferowi żeby nie zważał na przepisy, jadąc moim mercedesem jak będziemy wracać do mojego zamku...
K: (Mercedes? Zamek? Dolary? Słowa klucze!) - Proszę poczekać mości panie...! xD

Odpowiedz
N niemoja
0 / 0

@~Dywanowy: Gdyby nieznajomy facet podszedł do mnie z propozycją kolacji, to na początek dostałby gazem po oczach, a później spylałabym z prędkością światła. I raczej każda kobieta zareaguje w podobny sposób, choćby gość wyglądał jak Adonis i był szejkiem z Kuwejtu. To się nazywa instynkt samozachowawczy.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 August 2018 2018 2:06

Wandejczyk
-2 / 4

Ona ma racje! Każdy człowiek jest towarem. Nawet Bill Gates. Twoje prawo do roszczeń jest proporcjonalne do tego co oferujesz drugiej stronie. Jeśli oferujesz wór ekskrementów, licz najwyżej na 2 eurocenty i plaskacza.

W sumie to sprawiedliwość dziejowa. Małym dziewczynkom wałkuje się od momentu kumatości, że 99% tego co czyni je wartościowymi ludźmi to wygląd. I tak przez następne dziesięciolecia ich przykrego życia. O to piękny rewanż.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 August 2018 2018 12:51

Odpowiedz
BlueAlien
-3 / 3

@Wandejczyk właśnie, panowie mają za swoje !

~Donald Tusk
+2 / 2

@BlueAlien
Zdecyduj się w końcu seksistko.

P Peppone
+3 / 3

Ciekawe, od ilu TPLN miesięcznie zaczyna się "wysoki i przystojny".

Odpowiedz
~zmeczonafacetami
-3 / 3

ok więc tak jestem laską 10/10 (dla niektórych pewnie mniej bo gusta są różne) ale by the way długie piękne włosy duże oczy piękne rysy twarzy pełne usta (naturalne nie glonojady) mały zgrabny nosek, talia osy, biust C wygląda idealnie (silikony możesz lubić lub nie), szczupłe nóżki a mimo to zgrabny naturalny okrągły tyłek, waga poniżej 50 kg wzrost 171 praca modelka (kontrakty zagraniczne w europie) tak siedzę czasem na demotach ;) mam faceta nie jest bogaty nie jest 10/10 bardzo przeciętny ale wynika to z tego że znamy się długo. tak czy tak wciąż nie rozumiem kolesi zaczepiających mnie na ulicy wiem że wyglądam tak że każdy by chciał mnie mieć ok ale dlaczego nie zdajecie sobie sprawy że ja moge mieć prawie każdego więc oczywiste, że gdybym była singielką zgodziłabym się tylko na propozycje faceta, który podejdzie będzie przystojny pewny siebie a z gadki będzie sprawiał wrażenie pogodnego miłego pewnego siebie normalnego inteligentnego faceta. jak z początku jest chociaż tyle moge usiąść na kawe i może coś by z tego wyszło. ale często zaczepiają mnie faceci którzy nie dość że nie wyglądają to nawet zagadać dobrze nie potrafią po co mam z tobą gadac zabiore cię do znajomych i wstyd będzie że z takim wyglądem bujam się z brzydalem każdy mnie oceni "ooo dziwka poleciała pewnie na hajs"... możecie już na tym etapie czytania mieć o mnie negatywną opinie ale nie wiecie jak to jest być zaczepianą 2-5 razy dziennie jak wyjde na głupie zakupy... niektórzy podchodzą żeby zrobić sobie ze mną zdjęcie pytam się po co ? na fb wrzucisz pochalić sie ze bylismy na randce bo to jedyna twoja szansa pokazać się z ładną dziewczyną czy wyślesz kolegą z podpisam hehe ruchałem ja... tacy zaczepiacze mogą iść za tobą i męczyć cię gadką nie zależnie od tego czy ściemniam no sory mam męża albo czy rozmawiam właśnie przez telefon... jak jesteś takim burakiem to tym bardziej dostaniesz prędzej w ryj niż mój nr....to męczące i irytujące dochodzi do tego że jak mój facet nie chce ze mną gdzieś wyjść to odechciewa mi się wychodzić z domu bo wiem że to wyjście będzie po prostu męczące więc po części rozumiem wpis tej kobiety. Wiem że wielu z Was chce spróbować i jesteście mili i normalni ale to nie ma sensu odczepcie się od dziewczyn które mówią nie od razu albo przestańcie zagadywać o wiele ładniejsze kobiety no nie ma szans że będziemy was chciały idzie taka laska 160 rozmiar M troche krzywy nosek małe usta ale dlaczego jej nie chcesz ? może lubicie te same filmy będziecie mieć szczęśliwy związek peły śmiechu będziecie się nawzajem motywować i podnosić swoją samoocene ona zaakceptuje twoją łysine a ty jej boczki. Uderzajcie do dziewczyn w swojej lidze.

Odpowiedz
BlueAlien
-1 / 5

A ja nie rozumiem czemu male usta niby są nieatrakcyjne? Według mnie małe usta mają więcej uroku niż te "pełne" które kojarzą mi się z żabami.

Poza tym według mnie w wadach jest urok. Przykładowo owe długie włosy, talia osy, zgrabny nos, duże oczy, ale odstające uszu czy wielki oieprduk pod okiem. Niby wszystko gra a taka wada rzuca się w oczy... I sprawia że ideal nie jest idealny dlatego jest jeszcze większym ideałem. Modele 10/10 wyglądają zbyt sztucznie.

Gats
+2 / 4

~zmeczonafacetami
Panienko, jeśli TY mając swojego faceta dajesz się zapraszać na kawę obcym fagasom bo "sprawiał wrażenie pogodnego miłego pewnego siebie normalnego inteligentnego faceta" to jest dla mnie żal, tragedia, masakra.

~Huli
0 / 0

~Gats nie czytasz dokładnie jest tam napisane : gdybym była singielką zgodziłabym się tylko na propozycje faceta, który podejdzie będzie przystojny pewny siebie a z gadki będzie sprawiał wrażenie pogodnego miłego pewnego siebie normalnego inteligentnego faceta. jak z początku jest chociaż tyle moge usiąść na kawe i może coś by z tego wyszło.

~S4muelWolf
0 / 0

Dokładnie na wspomnianym etapie zacząłem mieć o tobie złe zdanie. Dlaczego? Bo ten słowotok to ściana tekstu bez podziału na akapity, do tego ani razu nie użyłaś przecinka. Ja znam kilka tuzinów dziewczyn 10/10. Osobiście. Tylko one jeszcze głupie nie są.

Spójrz na post BlueAlien. Są akapity, są przecinki i pisze z sensem. Smutna prawda jest taka, że facet mając do wyboru laskę 10/10, którą uważa za głupią i nudną, albo inną, która jest interesująca i inteligentna, to wybierze tę drugą, nawet jeśli byłaby 9/10, albo 7/10 (nie żebym pił do BA, bo jej na oczy nie widziałem, zresztą gusta są różne i 10/10 wg. jednego/jednej moze być 7/10 wg.. drugiego/drugiej i odwrotnie). A jak sa 2 10/10 to sorry, ale przegrywasz na każdym polu.

RomekC
+1 / 1

A ja daję duży minus @SteveMcQueen. Za co? Za kłamstwo. Napisałeś "...dzisiaj jej słowami żyje, a raczej bulwersuje się polski internet."
Gdzie ten internet który żyje/bulwersuje się? Ja pierwszy raz o tym słyszę. A spędzam parę godzin dziennie w necie.
Pytanie do pozostałych użytkowników demotywatorów? Drogie Koleżanki i drodzy Koledzy, kto z Was widział i gdzie to życie/bulwersowanie się tym listem w polskim internecie?
SteveMcQueen, podaj proszę jakieś linki. Jeśli to prawda, to przeproszę Cię i odszczekam nazwanie Ciebie kłamcą.

Odpowiedz
Master_Yi
+1 / 1

No to jedziemy,

Choć tekst jest chamski to trochę prawdziwy, sam jestem brzydki i rozmawiając z kobietami czuje się jakby zarzuciły na siebie tarczę przeciw brzydalom, i tylko (o ile jest cierpliwa i kulturalna) czekają aż sobie pójdę, przestanę marnować jej czas i energię aby zwolniło się miejsce dla kogoś atrakcyjnego.

Nie mogę prawić komplementów ani zagadywać bo wychodzę na jakiegoś zwyrola (bo brzydki to stulej i pewnie coś knuje), ewidentnie czuć, że moja obecność nie jest mile widziana, stąd mam padniętą samoocenę i najchętniej nie chciałbym wychodzić z domu.

A najgorsze jest to, że aby utrzymać jako taką poprawność kobiety (i nie tylko)głoszą, że wygląd nie jest "aż tak" ważny ale na brzydala patrzeć nawet nie chcą, co wytwarza na nie atrakcyjnych mężczyznach presję i wywołuje poczucie winy jakby to była tylko wyłącznie ich wina, że nie mają kontaktów z kobietami.

Nie oszukujmy się brzydota to jest jakaś forma niepełnosprawności utrudniająca kontakty ze społeczeństwem, tylko, że ludzie którzy tego nie rozumieją nie widzą tego jako przeszkody i uznają ciebie jako lenia czy tam przegrywa bo nie umie wyrwać żadnej dziewczyny, jasne że nie umie jak żadna już na dzień dobry nie chce z tobą gadać.

W skrócie jak przegrałeś w genetyczne lotto to przegrałeś i jesteś człowiekiem gorszego gatunku.

Odpowiedz
~Voltemortek
+1 / 1

@Master_Yi Znajoma wyznała jak jeden brzydal do niej zagadał przy barze. Pomyślała WTF, czego to coś ode mnie chce? A potem od słowa do słowa, ją przekonał i w końcu dawała mu się się dość regularnie ruchać xD

Trucker_87
+1 / 1

No niestety, to o czym piszesz jest bardzo brutalne, ale niestety prawdziwe. Atrakcyjnym ludziom żyje się zdecydowanie łatwiej. To jest podobnie jak w powiedzeniu,że "pieniądz rodzi pieniądz", gdzie w tym wypadku owym kapitałem jest właśnie wcześniej wspomniana atrakcyjność. Jasne, można roztrwonić swoje atuty, ale generalnie, ludzie o kiepskiej fizjonomii i aparycji muszą stawiać na głowie i cudować straszliwie, aby w ogóle osiągnąć popłuczyny poziomu tych ładniejszych. Ja sam umiejscowił bym się gdzieś po środku tej stawki. Moim zdaniem recepta na w miarę normalnie i szczęśliwe życie jest prosta, obracać się w kręgach adekwatnych do naszego ogólnopojętego statusu (który jest sumą atrakcyjności, zasobności portfela oraz cech osobowości), jeśli tak będziemy czynić to raczej odnajdziemy szczęście i spełnienie gdyż poruszać się będziemy wśród osób o podobnych doświadczeniach i możliwościach. Król nie siedzi o oborze a pastuch na salonach. A z resztą nie wszyscy mogą być filozofami bo którz by wtedy świnie pasał...?

D daclaw
0 / 0

Pierwszy raz spotykam się z takim głosem. Ale już kilka razy słyszałem "przeciwny" - atrakcyjne ale zakompleksione laski celują w nieatrakcyjnych facetów, żeby przy nich błyszczeć i żeby oni im nadskakiwali w przeświadczeniu, że złapali Boga za nogi.

Niektórym przeszkadza np. to, że one boją się spojrzeć na jedzenie, a on może jeść jak prosię, a i tak jest szczuplejszy. Albo nie ma śladu po siwych włosach, a one już od 10 lat z tym walczą.

Odpowiedz
~marcoPollos
0 / 0

Kiedy gruba baba się do mnie uśmiecha to robi mi się niedobrze.
Serio, pasztety i inne pokraki, nie wychodźcie z domów, pls...

Odpowiedz
W WinterValkyrie
+1 / 1

A mnie, jako nastolatkę, burzą sugestywne spojrzenia w moją stronę ze strony naszych "ciemniejszych kolegów" i co? I nic.

Odpowiedz
ShuiMa
+4 / 4

Ja tam wolę jak taktownie na ulicy skomplementuje mnie brzydki mężczyzna, niż jak z chamskim podrywem podbije przystojniak. Na grzeczność odpowiadam grzecznością, a na bezczelność chamstwem - nie ważne jak kto wygląda.

Odpowiedz
~Marcin_przystojniak
+2 / 2

Nie, wcale nie uwazam cie za plytka.... Uwazam cie po prostu za pier..., zmanierowana qrfe. Jestes zwyklym zaklamanym lachociagiem, ktory - przy swoim podejsciu do innego czlowieka badz co badz - powinien byc zakwalifikowany przez "przystojniakow" do szufladki pt: "wyruchaj mnie i zepchnij z lozka lewa noga"

Odpowiedz
K KudlatyRyj
-1 / 1

Wstaje rano gruby, łysy, pryszczaty, facet - lat 65. Patrzy w lustro, potem na łóżko na ktorym spi zajebista laska i mówi.....jprdl do jakiego stopnia można kochać pieniądze.

Odpowiedz
~he_he
+1 / 1

widać dziewczyna nie miała problemów, to musiała sobie jakiś wymyślić. Jeśli chodzi o mnie, to komplement od faceta starszego czy młodszego czy nawet kobiety czy też dziecka, to po prostu miły epizod, do którego nie przywiązuje większej wagi. Jedyne czego nie lubię to komplement w celu uzyskania czegoś.

Odpowiedz
~gość8430394
+1 / 1

Taaa a później będzie lamentować, że jakiś piękny,przystojny,umięśniony, zbrzuchaczył ją albo w...chał gdziekolwiek i zostawił.Warto się przejmować się takimi ...cóż niby-kobietami?

Odpowiedz
~miloesist
+1 / 1

Uważam że ten tekst to bait, tym bardziej po przeczytaniu o rzekomej "burzy od dwóch lat".
Niestety Panie tak w olbrzymiej części myślą i co więcej nie widzą nic złego, żeby jawnie okazywać pogardę osobie, która im nic złego nie zrobiła. Niektóre panie nawet pod tym demotem będą bronić takiego zachowania ;)

Odpowiedz
M mcjahjah
+1 / 1

Nie kumam tej gównoburzy. jak jakaś babka +size napisze że faceci nie powinni się oglądać tylko za tymi szczupłymi to szał, że ma schudnąć zadbać o siebie itd. ale jak ładna kobieta napisze że drażnią ją zaloty januszy boiler size to gównoburza jest jeszcze większa -_-
"Z ładnej miski się nie najesz" ale z wielkiej i pustej też raczej nie...

Odpowiedz
~Kam888
+1 / 1

Kobieta ma trochę racji. Ja sam będąc facetem co prawda wysokim (184cm) z bujnym włosem, jestem też gruby (115kg) i z twarzy takie mocne 4/10. Nie przyszłoby mi do głowy, żeby podbijać do pięknej kobiety, bo wiem że ona dbając i pielęgnując swoją urodę, będącą wygraną na genetycznej loterii, nie będzie chciała mieszać się z kimś kto być może da jej dzieci, które może i urosną wysokie i nie będą się przejmowały łysieniem, lecz będą brzydkie i grube bo ich metabolizm po tatusiu będzie mega powolny. Sam się zastanawiam jakby wyglądało moje życie, gdyby moi rodzice byli płytcy i szukali sobie pięknego/przystojnego partnera. Może nadal byłbym wysoki i gruby, ale przynajmniej z twarzy 8/10 co już jest znośną kombinacją przy szukaniu partnera. Sam jednak nie chcę mieć dzieci, bo jeśli miałbym trzymać się swojej ligi, to moje ewentualne dzieci na bank by mnie przeklinały na jakimś etapie że sprowadzając je na ten, świat dałem im swoje wątpliwe jakościowo geny.

Odpowiedz
N niki1990
-1 / 1

Wysoki to jest powyżej 195 cm. Ty jesteś średniego wzrostu stary

DarkusS
-1 / 3

Bluealien kobiety to podludzie pogódź się z tym ohydna, gruba feministko

Odpowiedz
RomekC
0 / 0

@DarkusS Ja na 17-stolatka to już powinieneś wiedzieć, że gdy pominiesz znaczek "@" to adresat nie dostanie powiadomki.

P Puolalainen
0 / 0

Miałam na studiach wykładowcę, który był brzydki i to bardzo. Był to też jeden z najbardziej pociągających mężczyzn jakich w swoim życiu spotkałam. Bardzo inteligentny, pewny siebie, miał taki wewnętrzny spokój, szarmancji, piękny głos, duża wiedza. Chodziłam do niego na ćwiczenia, by się na niego gapić i słuchać. A jak on sie mnie o coś pytał to się peszyłam i zawsze coś głupiego powiedziałam, co nie jest typowe u mnie.

Więc to nie do końca tak, że brzydki ma znać swoje miejsce. Różnie na ludzi reagujemy, różnie ludzi oceniamy. A to, że łysieje i jest 10 lat starszy (musiała młoda osóbka pisać) to pomyślmy o Bruce Willis.

Odpowiedz
N niki1990
0 / 0

Dobrze kobita prawi. Po takim brzydalu-konusie można się spodziewać, że jest co najwyżej psychopatycznym mordercą.

Odpowiedz
~naiwny_realizm
+1 / 1

Wyciąganie przekazu kobiet pod kątem logiki jest nie tyle niepoprawne co nieżyciowe i kazdy dojrzaly gosc to wie.. w związku z tym nalezy wyciagnac destylat tego co pisze ta zmanierowana, najprawdopodobniej zakompleksiona Pani, a mianowicie wyraza swoją frustracje podrywem brzydkich mezczyzn ale nie chodzi jej o to ze sa brzydcy, tylko ze zaden nie wytargał jej za włosy.. widze to codziennie.. gosc ktory moze nie wyglada najlepiej ale popelnia sto razy gorszy grzech.. jest MIŁY. chce jako mily gosc NAKLONIC panią do polubienia jego osoby. I to jest cała bolączka tego monologu, manifestu za przeproszeniem ch* wie czego. Jak ktos nie zyje na wsi albo pod kloszem to widzi codziennie ile pieknych kobiet przechadza sie z brzydkimi, o twardych rysach twarzy i wieloma krzywymi jej elementami(co czesto dodaje meskosci, np. nos) mezczyznami. Jak ktos chce wyciagac logike z kobiecej tresci to po prostu musi skonczyc gimnazjum i wszystko będzie dobrze ;)

Odpowiedz
~dEvilDrako
0 / 0

LuL tak długo jak ten łysy gruby starszawy kurdupel nie ma pokaźnego konta wtedy będzie "misiem" i "Ma bogate wnętrze"

Odpowiedz
~psikuyta
0 / 0

o co ta gównoburza?
rozumie że piękni chłopcy dla odmiany komplementują łyse stare baby?

Odpowiedz
~Le6eau
0 / 0

Teraz proszę mi powiedzieć gdzie można znaleźć komisję, która obiektywnie oceni mój ryj i powie mi, czy jestem przystojny, czy nie, bo gusta są różne. Mam k***a pytać każdej przed zagadaniem, co uważa o mojej mordzie?
P.S. I prosiłbym osoby płci przeciwnej, które wyglądają jak kurczak po wypadku, żeby nie bredziły o pięknym wnętrzu.

Odpowiedz