Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
8255 8424
-

Zobacz także:


~Antey
+16 / 42

@Głupi_Polaczek
Przynajmniej szczerze się opisujesz.
Faktu, że atak nie miał nic wspólnego z PiS ani WOŚP, zapewne nie zauważyłeś.

K KamaNutria
+2 / 4

Organizacje charytatywne sa, przemijaja i będą... nie ma się co podniecać...

Problemem jest jedna wielka przymusowa zle funkcjonująca organizacja charytatywna... panstwo socjalne

Bo ludzie chca pomagac, ale nie chca byc do tego zmuszani.

F Feyra_94
0 / 0

Łapka w górę. Nie chcący dałam minus :). Zgadzam się co do 500+ jako żenada, ale co do reszty nie skomentuje :). Każdy jest świadom, że kościół to nie niebo na ziemi i nie trzeba wyjaśniać w czym rzecz i dlaczego ludzie się odwracają od księży itp. To w ogóle jest nie na temat więc nie chce poruszać tematu o kościele. xD Szacunek dla Pana Jurka Owsiaka, który poświęcił swój czas, dobre zaangażowanie i podejmował dobre decyzje dla wszystkich żyjących. Wspierał wszystkie środowiska społeczne. Nie dzielił społeczeństwo na lepsze i gorsze, ale starała się je połączyć. Pokazał, że pomoc trzeba nieść każdemu i że życie jest jedno i trzeba je szanować, bo umiera się tylko raz.

~Giciu
+15 / 45

Zginął człowiek, zabity przez napędzanego nie wiadomo przez co szaleńca. Po ataku Matka Kur.. i Pani Pawłowicz uznali, że to ich moment i warto zachować się tak jak się zachowali. Pominę milczeniem bo po prostu wstyd. Pan Owsiak poczuł się dotknięty napaścią i śmiercią Pana Adamowicza i złożył rezygnację. Zrezygnował z kierowania czymś co było dziełem jego życia. ~Przypadek_nie_sądzę - mam nadzieję, że nigdy nie będziesz musiał/musiała tak uczynić. Dostrzegam też pewną drobna acz znaczącą różnice w postawie Pani poseł i szefa fundacji..

Odpowiedz
S Sevivo
+5 / 27

@Kzaurus Nawet jak żył z większej ilości kasy niż przedstawiał, to i tak nie był złodziejem tylko żył z datków jak biskupi co jeżdżą karocami. Czep się biskupów by ubrali lniane habity a kasę dali ubogim.

Złodziejami to są politycy i urzędnicy, bo im to ja dobrowolnie na roztrwanianie kasy nie daję tylko ją ze mnie siłą ściągają (Owsiakowi też nie dawałem, dlatego nie jest dla mnie złodziejem, nigdy nie przyszedł i się nie upominał - szanuję).

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 14 January 2019 2019 16:57

E egifford
-2 / 10

W jakim jeszcze innym kraju jakakolwiek impreza trwałaby w najlepsze a jej organizator krzyczał "jedziemy dalej, radujcie się, badzcie szczesliwi" po krwawym ataku na jednego z uczestników tejże imprezy?

S Sevivo
+36 / 80

Przetrzymał już tak mocny hejt, że nie rozumiem tej decyzji. Ta zbrodnia nie była związana z jego działalnością (raczej mordercy zależało na widowisku a nie konkretnie na WOŚP) więc już niech tak teraz Pan Owsiak nie egzaltuje.

Odpowiedz
~Antey
+3 / 11

@Sevivo
Oczywiście masz rację.

S Sevivo
+3 / 13

@Kzaurus To już by dawno się tym zajęli. Moim zdaniem miał dość i nadarzyła się okazja, ale to był jednak niewłaściwy moment, chociażby dla morale jego zwolenników, już tylko z tego powodu to bardzo zła decyzja. Tym bardziej, że właśnie hejt byłby mniejszy w tym roku na jego osobę. Mógł się wstrzymać chociaż kilka tygodni. Taka decyzja teraz to kolejny emocjonalny cios i nie wiadomo jak zareagują ludzie. Jak tu się wyciszać?

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 14 January 2019 2019 16:44

P PanTalonik2
-5 / 17

@Sevivo Raczej decyzja pod wpływem szoku. Pewnie psycha mu siada. Zaraz po ataku bredził coś o Auschwitz...

~Seeka
+6 / 40

Mamy skutek 25 lat plucia na człowieka.

Odpowiedz
B bromba_2k
0 / 8

@bolo17
po tych osobnikach to spływa, inaczej już dawno by się wycofali z życia publicznego.

Bimbol
-1 / 9

Coś ci się pozajączkowało. Pomijając ostatnie lata był przez wszystkie władze i wiele instytucji hołubiony: całodzienne transmisje w TV, udział wojska, policji i straży pożarnej, pomoc władz wielu miast i mniejszych miejscowości. To jest plucie na człowieka?

R rikross
+1 / 9

Jarek, Tadek i Kryśka osiągnęli swój cel, ocalili nas przed zgorszeniem i zepsuciem moralnym, mową nienawiści.. Teraz będziemy wszyscy chodzić tylko do pracy i kościoła, zero radości, tylko narzekanie, szarość, zgnilizna i monotonia.. Ciągle uświadamiani, że tak musi być i to dla nas najlepsze..

Nikt z nich nie ma dzieci, korzystać ze sprzętu WOŚP nie muszą, oni sobie poradzą, na imprezy organizowane przez fundację też nie pójdą, wątpię żeby umieli się bawić i cieszyć z czegoś innego, niż z krzywd i niepowodzeń innych.

~do_przemyslenia
+25 / 35

Twórca "Szlachetnej Paczki" zrezygnował z funkcji prezesa, bo miał już dość nagonki i oskarżeń o mobbing. Odszedł honorowo. Funkcję prezesa objęła kobieta oskarżająca go o mobbing. Czy ktokolwiek się za nim wstawił?
Jurek Owsiak zrobił kawał dobrej roboty. Bez względu na kontrowersje jaki wzbudza jego działalność, zasługuje na powszechny szacunek. Czy jego odejście zniszczy WOŚP? Mam nadzieję że nie. Bo przecież "Szlachetna Paczka to nie Jacek Stryczek, a WOŚP to nie Jurek Owsiak. To są pewne szlachetne idee, które należy kontynuować.

Odpowiedz
~kamileo123456
+8 / 16

Widocznie po to go oskarżała o mobbing, żeby zwolnił jej miejsce.

Im więcej jest swobodnego, bezkarnego hejtu w internecie, tym więcej go jest w mediach, na ulicy, w szkołach itd. Internet to ludziom umożliwia, wyzwala w ludzich swobodę opluwania się. Zatem najpierw trzeba zrobic porządek z hejtem w sieci. Komentarze pisac - zgoda, ale tylko jawnie, pod własnym nazwiskiem. Niech hejterzy odpowiadają twarza i prawnie za każdą chorą chamską napaść na drugiego człowieka.

M mcjahjah
-1 / 7

@~kamileo123456 a spie*dalaj, ja się pod własnym nazwiskiem na pornhubie logować nie będę!
btw jak ktoś na poważnie bierze wyzwiska z internetu to powinien się leczyć :)

H Hagan
0 / 40

No to teraz ogólnopolska petycja do Jurka, żeby nie rezygnował. Miliony podpiszą, musimy być w tej sprawie solidarni, wszyscy bez względu na sympatie polityczne.

Odpowiedz
~tyyyy
+1 / 33

Gdyby odczekał 2 tygodnie, albo nawet do pogrzebu to było by to warte dyskusji, czy dobrze, czy źle. Ale gość nie czekał wcale, pojawiło się zdarzenie w przestrzeni medialnej (wiem jak to brzmi), które przyćmiło WOŚP, to ten z braku atencji wokół własnej osoby postanowił narobić rozgłosu. Słabe to. Przecież już "po finale", kilka dni naprawdę nic by nie zmieniło dla całej organizacji, a tak to odbiera się ludziom część refleksji wokół śmierci osoby. Tylko "news za newsem", tym się stała śmierć, "newsem", który można przykryć innym "newsem".

Odpowiedz
L lelek2
0 / 0

To teraz szlachetny człowieku bez skazy napisz coś o swojej rodzinie tylko sprawdź w IPN co tam o nich piszą bo nie jeden już się przejechał

K kaiak
+23 / 49

Ten człowiek zrobił bardzo dużo dla ludzi mnie osobiście przez swoją działalność uratował życie byłem leczony przy pomocy sprzętu WOŚP. Wielkie ukłony dla tego Pana

Odpowiedz
argo21
+3 / 29

@kaiak Z całym szacunkiem dla pana Owsiaka, ale byłeś leczony nie tylko dzieki niemu, ale dzięki ludziom, którzy dają pieniądze, wolontariuszom i innym członkom fundacji

M mcjahjah
+14 / 34

@zupak to znajdź mi lekarza z rentgenem w oczach, rezonansem mag. w dupie i defibrylatorem w palcach -_-
lekarze swoją drogą. ale bez sprzętu to tylko plaster bandaż i kilo tabletek.

S sw3
+3 / 17

@kaiak Jakbyś miał do wyboru być leczony wyłącznie sprzętem od WOŚP albo wyłącznie sprzętem nie od WOŚP to co być wybrał?
Pamiętaj, że mimo spektakularnego corocznego show WOŚP, to budżet "ochrony zdrowia" (publiczne pieniądze przeznaczane na leczenie czy to przy pomocy NFZ czy innych rządowych i samorządowych dotacji) jest nieporównywalnie większy niż najbardziej rekordowe rekordy WOŚP.

izka8520
0 / 10

No i co robi ten budżet? Maszyny stoją i się kurzą, chociażby najnowoześniejsza kosmiczna technologia po którą ludzie latają do stanów, bo u nas nikogo nie leczą.

L Luftmysza
-5 / 19

Jeszcze więcej dla siebie zrobił. Dla potrzebujących szło tylko 50 procent z zebranych pieniędzy. Firmy Owsiaka kwitły.

G Gorgonek
-1 / 3

@Luftmysza masz twarde dowody? Bez dowodów to zwykłe pomówienia.

~kamileo123456
+2 / 4

W internecie hejt ludzi przeciw ludziom obecny jest codziennie, w dniu powszednim, 24 godziny na dobę. i nikt z tym nic nie robi.

Odpowiedz
~fergusso
-3 / 27

Nagonkę rozpętał kler, bo raz, że kasa ucieka, to dwa, że inne kraje mogą spróbować brać przykład, a wtedy jeszcze więcej kasy ucieknie.

Odpowiedz
Koszowy
+2 / 20

@ludek_z_lasu , @Zupak : I jakoś tak tajemniczo WOŚPowi zbierali pod kościołami. Ciekawe dlaczego tam, a nie np. pod barem z piwem?

Sudowiec
+2 / 6

@Ashardon Znaczy jak wiedza o człowieku wypływa z 1,5 minuty plasteliny, to takie wnioski się nasuwają.

argo21
-1 / 19

A dlaczego nie będzie to to samo? Sprzęt będzie gorzej działał? Dzieci będą miały mnie siły do walki z chorobą? Bez przesady. Przy całym szacunku - nie mitologizujmy Zresztą nie rozumiem tej decyzji Napastnik nic nie mówił o Orkiestrze ani o Owsiaku

Odpowiedz
G Glonekmaly
0 / 12

Ty jestes tak ograniczony? Oblicze tragedi. Owsiak mial juz dosc tego wszystkiegotym bardziejze atak odbyl sie wlasnie na WOŚP. Facet ktory to zappczatkowal swoje dzielo od zera nagle z tego rezygnuje.

olmajti
0 / 6

@Glonekmaly a Ty kim jesteś skoro uważasz że ludzie nie mają prawa patrzeć na świat inaczej niż Ty? bezrefleksyjnym lemingiem który bezkrytycznie słucha ludzi mówiących mu co jest dobre a co złe i widzi tylko jeden obraz rzeczywistości?

W wrednota
0 / 0

@olmajti Zupelnie nie widze tresci o ktore oskarzasz Glonekmaly w jego poscie. Co nie zmienia faktu ze post Glonekmaly tez ma sie nijak do postu argo21. Mam wrazenie ze tylko lubicie sie obrzucac wyzwiskami i blotem.

olmajti
0 / 0

@wrednota ależ skąd. nie lubię używać argumentum ad personam i nie użyłem go w swojej wypowiedzi. zadałem jedynie pytanie kim jest dany komentujący skoro uważa że ktoś jest ograniczony tylko dla tego że postrzega świat inaczej :)

L Leon775
-1 / 19

Kto zrobił więcej dla służby zdrowia ? Czekam na zgłoszenia, ręka w górę ! ...... cisza. ...... cisza.....

Odpowiedz
olmajti
+9 / 19

@Leon775 podatnicy którym w ciągu ostatnich 10 lat, w podatkach państwo zabrało ponad 646 MLD zł na NFZ :)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 January 2019 2019 17:46

W wrednota
-1 / 1

@olmajti Tylko ile z tych pieniedzy zostaje w NFZ albo jest marnotrawione a nie poszlo na szpitale. Ja tam nie jestem takim wielkim fanem efektywnosci NFZ. Co wiecej jestem przekonany ze pieniadze zbierane niby na NFZ wcale nie musza isc do tej instytucji..... Wcale bym sie nie zdziwil jakby miedzy tym co zebrano jako skladki na NFZ a tym co poszlo do NFZ byla gigantyczna roznica. Co wiecej jest ona mozliwa w obie strony (tzn panstwo moglo doplacac jak i przeznaczac czesc z pieniedzy na NFZ na inne cele....)

olmajti
0 / 0

@wrednota no tak. tylko co to zmienia? za złe gospodarowanie środkami odpowiada rząd. przepisy które ustala rząd stanowią że miesięcznie płacę kilkaset złotych na coś co nie działa i nie mam możliwości wypisania się z tego cyrku. teraz pytanie: dlaczego ludzie jeszcze nie wyszli na ulicę? bo wolą dopłacać do interesu wrzucaniem do puszki i mieć czyściutkie sumienie. burdel w tym kraju jest również winą jego obywateli i tego że dają się ruchać w dupę :)

AviciiPL
+3 / 9

Tak jak i ty

U uaq
-2 / 8

Panie Jurku, nie rób Pan sobie jaj. Nie jest Pan niczemu winny. Pozatym jest Pan jedynym czlowiekiem w Pl który robi cos dla innych. Tym bardziej że chodzi tu o dzieciaki. Jestem z Panem u mam nadzieję że zmieni Pan zdanie

Odpowiedz
A Ashardon
-1 / 1

@uaq Co Ty bredzisz? Juruś jest jedynym człowiekiem, który pomaga w tym kraju? Może czas rozejrzeć się po okolicy, co? Zdałbyś sobie wtedy sprawę, ile osób pomaga innym. Jedyne co ich różni od Owsika, to fakt, że nie oczekują społecznego poklasku za swoje działania.

SzamanSlonca
+3 / 13

Panie Jurku Pan niech się niepoddaje

A teraz apel do wszystkich ,, katolików" przez wielkie ,, K, " tak wam zależało na zniszczeniu czegoś tak pięknego jak WOŚP to teraz w szpitalach wypatrujcie sprzętu medycznego z logo Ttrwam albo że znaczkiem PiS napewno miłosierny o. TADEUSZ ZASPONSORUJE ZDROWIE WASZYCH DZIECI.

Odpowiedz
L LukaO
-5 / 11

Chyba nie powiem nieprawdy że gdyby nie było finału Wielkiej orkiestry świątecznej pomocy to prezydent Gdańska żyłby nadal

Odpowiedz
K kuarizumochi
+1 / 3

@LukaO stań przed lustrem i głośno 10 razy powiedz TAIDIO...

PrimoGhost
0 / 6

On nie powinien dalej kierować orkiestrą. On to MUSI dalej robić.

Odpowiedz
D Daroslavski
+5 / 9

@olmajti i państwo z tymi jak to mówisz 646 MLD chu*a zrobiło.... niech Owsiak bierze nawet pole z tego. przynajmniej coś robi.

Odpowiedz
U99
+2 / 10

Jurek, olej debili. Rób swoje. Pluć i tak będą, a bez Ciebie to już nie będzie to samo... Ci co krzyczą są w mniejszości. Głośnej, ale mniejszości. Jest takie przysłowie: psy szczekają a karawana idzie dalej.

Odpowiedz
S soobek7
-1 / 3

Jego decyzja, ja tam ją szanuje :) Może i nie będzie, ale może i będzie. Nie wiem dlaczego w tym kraju uważa się wszystkich młodych za niedorajdy. Z jednej strony mamy genialną młodzież i młodych- dorosłych którzy budują kwa promy kosmiczne i inne cuda. Ale do zorganizowania takiej imprezy jest potrzebny tylko i wyłącznie taki stary dziadek :/ Dlatego, że wszyscy myślą że młodzi sobie nie poradzą. A nawet jak coś zrobią to i tak to nie będzie to samo...

Odpowiedz
Fragglesik
-1 / 5

Powinien zostać. Nie wiem czy zarządzający Orkiestrą w Gdańsku nie chciał zarobić, nie obniżył sobie kosztów, podając, że to nie impreza masowa i wynajmując kiepskich ochroniarzy, bo "agencja ochrony "Tajfun"", delikatnie mówiąc, nie brzmi zbyt profesjonalnie, ba, brzmi jak agencja strzelecka "Ślepiec". Ale zostać powinien.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 14 January 2019 2019 22:40

Odpowiedz
H Hagan
0 / 4

@mrok15 Orkiestra przetrwa, Pan Owsiak podjął decyzję pod wpływem silnych negatywnych emocji. Jest jeszcze czas aby zmienił zdanie.

S smoczycaaaa
+2 / 12

ucieka,żeby nie zostać oskarżony o zaniedbania. był organizatorem,który nie zabezpieczył odpowiednio imprezy. nie zmienia to jednak faktu,że nawet po ataku nie przerwał zbierania kasy... kasa, kasa, kasa - tylko to sie dla niego liczyło

Odpowiedz
L liberalnielewak
+2 / 8

Mam nadzieję że zmieni zdanie i nie da się złamać tym okropnym ludziom który go próbują złamać i zniszczyć.
To co stało się w Gdańsku jest efektem ciągłej nagonki na WOŚP i na Pana Jurka. To okropne jak pełne nienawiści jest nasze społeczeństwo.

Odpowiedz
Fragglesik
+5 / 9

@Zawszedoprzodu92, @kuarizumochi, @ jakie to konstruktywne i rzeczowe! Ale to pis jest wulgarny i agresywny....:P

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 January 2019 2019 21:42

K kuarizumochi
0 / 10

PiSiory to ku**y i ch**je :| skur**syńska propaganda na TVPIS o 19:30 :| szmaciarstwo

Odpowiedz
L LadyFanstasta
-2 / 2

@kuarizumochi, właśnie dzięki istotom takim, jak ty zamordowano Adamowicza. Gdyby nie polityka nienawiści i hejt, sądzę, że żadnego nożownika by nie było. Gratuluję.

anetka3142
-4 / 10

Mam to w dupie. Najwyżej ktoś inny będzie sobie kase do kieszeni chował.

Odpowiedz
Xardas132
+5 / 7

Janowski odchodzi z "Jaka to melodia", Owsiak z WOŚP, jak Sznuk odejdzie na emeryturę, to zwiastuje wam koniec świata.

Odpowiedz
P preczzglupota
-1 / 7

To było tak: no kurła, w poniedziałek nie będą mówić o mnie tylko o Adamowiczu... Trzeba coś wymyślić..... Eureka!

Odpowiedz
S szyyszyy
-1 / 13

Zapewne zarobię zaraz masę minusów, ale szczerze? Mam głęboko gdzieś, czy Pan Owsiak robił jakieś przekręty, ile tysięcy czy milionów wyprowadziła jego tzw "sekta", bo to co zrobili dla tych wszystkich dzieciaczków jest ponad tą całą gównoburzę, którą rozpętali wszyscy hejterzy. Nie chcecie wspierać? Nie wspierajcie, tylko ciekawe co powiecie, gdy wasze dziecko będzie ratowane sprzętem z serduszkiem...

Odpowiedz
K kuarizumochi
+1 / 3

@szyyszyy popieram w 100%. A minusują pewnie jakieś trolle wiadomo od kogo.

olmajti
0 / 4

@szyyszyy moje pytanie brzmi, czy masz też głęboko gdzieś czy rząd podnosi Ci podatki i to że rząd ma obowiązek z Twoich podatków finansować sprzęt medyczny i tego nie robił?

wspierałem WOŚP przez kilka długich lat, ale dotarły do mnie pewne rzeczy. dlatego nie wspieram WOŚP bo co miesiąc płacę kilkaset złotych składki zdrowotnej i WYMAGAM aby służba zdrowia stanęła na głowie żeby leczyć mnie mając w dupie to na jakim sprzęcie będę leczony, bo tych składek nie mogę się zrzec a idą one na PUBLICZNĄ SŁUŻBĘ ZDROWIA :)

W warszawiaczanka
+1 / 5

No i macie hejterzy co chcieliście. Teraz możecie się onanizować swoim sukcesem. Zaszczuliście faceta do tego stopnia, że odszedł z funkcji szefa fundacji, która jest dziełem jego życia. Brawo!!!

Odpowiedz
olmajti
-1 / 5

@warszawiaczanka mam pytanie. dlaczego koleś który kierował fundacją która 'niosła pomoc' przez 27 lat nie zachował neutralności politycznej?

W warszawiaczanka
0 / 0

@olmajti Nie wiem. Nie czytałam żadnego wywiadu z Owsiakiem na ten temat więc nie mogę się na ten temat wypowiedzieć.

K kuarizumochi
+1 / 3

Nie odchodź Jurek. Nie daj się ! Bądź ponad to ! Łatwo nie jest i nie będzie. Ale nie poddawaj się ! Zło dobrem zwyciężaj. Nie odchodź.

Odpowiedz
P Przemoh80
0 / 2

Dla pis i kk to piękny dzień, taki "przypadek" tak pięknie im wszystko ulozyl

Odpowiedz
M Morog
0 / 2

Sprytnie to sobie Juras wymyślił; świetna okazja by uciec przed prokuratorem

Odpowiedz
L LadyFanstasta
-1 / 1

Jeśli taką decyzję podjął, niech odejdzie. Wierzę, że WOŚP się nie skończy, a Owsiak już naprawdę od wielu lat znosił hejt, oskarżenia, oczernianie. Rozumiem, że ma dość i chce żyć spokojniej. Jemu też się to należy. On jeden zrobił więcej dobrego niż całe grupy bezproduktywnie żyjących osób.

Odpowiedz