Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
636 667
-

Zobacz także:


Krasnolistka
+19 / 19

E tam, z ludźmi to jest odwrotnie. Większość ma w realu więcej boczku, a mniej sałaty.

Odpowiedz
Uhtred
0 / 2

@Krasnolistka no właśnie. A na profilowym pokazują sałatę :-) Czyli tak samo.

S Sandacz2000
+1 / 1

Ale bym zjadła takiego...

Och, to już wiem, dlaczego nie oglądam reklam. Dzieki za przypomnienie!

Odpowiedz
BorekLR
0 / 0

Wyglądam ze 2x lepiej normalnie niż na zdjęciach, które sobie sam robię ;)

Odpowiedz
mercedes33
0 / 0

Zgodnie z definicją reklamy wprowadzającej w błąd (wprowadzoną przez Dyrektywę Rady Unii Europejskiej nr 450/84) jest to każda reklama, która w jakikolwiek sposób, łącznie ze sposobem jej prezentowania wprowadza w błąd lub jest zdolna do wprowadzenia w błąd osób, do których jest skierowana lub do których docier , skutkiem czego może wpłynąć na ich gospodarcze zachowanie się albo z tych powodów szkodzi konkurentom lub może im szkodzić. Należy brać pod uwagę wszystkie elementy reklamy, np. cenę towaru, datę produkcji, pochodzenie geograficzne, warunki dostarczania i świadczenia usługi. W błąd może również wprowadzać nieodpowiednie, mylne oznaczenie reklamującego, co może powodować powstanie wrażenia powiązania go w pewien sposób z cudzymi znakami towarowymi.




Odpowiedz
A Asah3220
0 / 0

Ode mnie minusik, mam jedno zdjęcie normalne profilowe bez kombinowania. Chyba, że to upoważnia mnie do otrzymywania takiego jedzenia jak na reklamie.

Odpowiedz