IIIIIIII
IIIIIIII
IIIIIIII
IIIIIIII
IIIIIIII
IIIIIIII
IIIIIIII
liczysz patyczki i otrzymujesz
raz 55, a dwa razy 57. Wyciągasz średnią i zaokrąglasz do całości. No i masz wynik!
W podręcznikach od dydaktyki matematyki nie gani się odgadywania drugim sposobem, a wręcz przeciwnie. To rozwija u dziecka myślenie logiczne. Może taki uczeń nie będzie najszybszy. I z początku będzie mu trudniej tym bardziej, że w podstawie programowej uczeń 4 klasy SP ma umieć mnożyć w pamięci liczbę jednocyfrową przez dwucyfrową (tak przynajmniej było 4 lata temu jak byłem jeszcze nauczycielem). Ale w późniejszych klasach łatwiej może sobie radzić z trudniejszymi zadaniami.
O, myślałem, że tylko jak tak mam.
OdpowiedzJabłko jest czerwone, jabłko trzeba zjeść,
Odpowiedzsiedem razy osiem jest pięćdziesiąt sześć.
Akurat tabliczkę mnożenia do 100 wypadałoby znać ;)
Odpowiedz@Rimcem 6,3 x 9,6
5 6 7 8
56=7x8
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 April 2019 2019 13:11
OdpowiedzIIIIIIII
OdpowiedzIIIIIIII
IIIIIIII
IIIIIIII
IIIIIIII
IIIIIIII
IIIIIIII
liczysz patyczki i otrzymujesz
raz 55, a dwa razy 57. Wyciągasz średnią i zaokrąglasz do całości. No i masz wynik!
W podręcznikach od dydaktyki matematyki nie gani się odgadywania drugim sposobem, a wręcz przeciwnie. To rozwija u dziecka myślenie logiczne. Może taki uczeń nie będzie najszybszy. I z początku będzie mu trudniej tym bardziej, że w podstawie programowej uczeń 4 klasy SP ma umieć mnożyć w pamięci liczbę jednocyfrową przez dwucyfrową (tak przynajmniej było 4 lata temu jak byłem jeszcze nauczycielem). Ale w późniejszych klasach łatwiej może sobie radzić z trudniejszymi zadaniami.
Odpowiedz