@kolorowatolerancja to wtedy mozesz sie przeniesc tam, gdzie ci dadza.
Mam wrazenie, ze zamaist budowanie lojalnosci do marki uwazaja za wazniejsze nabycie klientow rotacyjnych
Ponieważ klient stały to klient już pozyskany i będzie płacił. Takie firmy zakładają, że większość abonentów będzie po prostu bulić co miesiąc i nie będą się interesowali. Natomiast nowego klienta trzeba zachęcić, by zmienił operatora. Dlatego najczęściej na hasło wypowiedzenia umowy nagle obecny operator ma jakąś lepszą ofertę.
Dlatego należy często zmieniać operatora i nigdy nie przedłużać umowy po jej wygaśnięciu, niech krwiopijcy się uczą, problem w tym że piją z owiec więc cóż...
@Hostis_Humani_Generis bo dzial utrzymania klienta wkracza wtedy, gdy zbliza Ci sie koniec umowy lub wyraziles zainteresowanie rozwiazaniem jej pod koniec(wtedy czesciej), i wtedy dopiero znajduja ciekawe opcje. Po co maja komus kto ciagle im ladnie placi dodawac cos extra?
Ja po 12latach ucieklem z play. Przeniosłem numery do premium mobile. W końcu place ponad 40zl za 2 numery, 20GB na głowę i rozmowy SMSy i mmsy z cenie abonamentu. Najlepsze ze umowa na czas nieokreślony, jak gdzieś będzie lepsza oferta to 30 dni wypowiedzenia i jestem w innej sieci. Na to czekałem żeby nic mnie nie trzymało z siecią jak np 24 miesiące umowa.
dlatego zawsze mówię że rezygnuję i nie będę przedłużał umowy. i zawsze jakimś cudownym sposobem znajduje się atrakcyjniejsza umowa . nie ważne czy to na Neostradę czy na komórkę z plusa. nawet w ubezpieczalni za OC.
Z tych samych przyczyn dla których mężowie (nie wszyscy!) lepiej traktują kochankę od żony.
OdpowiedzNiczego nie musieli ci dawać.
Odpowiedz@kolorowatolerancja to wtedy mozesz sie przeniesc tam, gdzie ci dadza.
Mam wrazenie, ze zamaist budowanie lojalnosci do marki uwazaja za wazniejsze nabycie klientow rotacyjnych
bo ci od marketingu mają premie za nowych klientów.
Ponieważ klient stały to klient już pozyskany i będzie płacił. Takie firmy zakładają, że większość abonentów będzie po prostu bulić co miesiąc i nie będą się interesowali. Natomiast nowego klienta trzeba zachęcić, by zmienił operatora. Dlatego najczęściej na hasło wypowiedzenia umowy nagle obecny operator ma jakąś lepszą ofertę.
OdpowiedzDlatego należy często zmieniać operatora i nigdy nie przedłużać umowy po jej wygaśnięciu, niech krwiopijcy się uczą, problem w tym że piją z owiec więc cóż...
Odpowiedz@Hostis_Humani_Generis Z umowami OC jest to samo.
@Hostis_Humani_Generis bo dzial utrzymania klienta wkracza wtedy, gdy zbliza Ci sie koniec umowy lub wyraziles zainteresowanie rozwiazaniem jej pod koniec(wtedy czesciej), i wtedy dopiero znajduja ciekawe opcje. Po co maja komus kto ciagle im ladnie placi dodawac cos extra?
Bo stały klient raczej nie odejdzie, a nowego jakos trzeba przyciągnąć do siebie...
OdpowiedzTo NONSENS!!!!!
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 November 2019 2019 12:36
OdpowiedzJa po 12latach ucieklem z play. Przeniosłem numery do premium mobile. W końcu place ponad 40zl za 2 numery, 20GB na głowę i rozmowy SMSy i mmsy z cenie abonamentu. Najlepsze ze umowa na czas nieokreślony, jak gdzieś będzie lepsza oferta to 30 dni wypowiedzenia i jestem w innej sieci. Na to czekałem żeby nic mnie nie trzymało z siecią jak np 24 miesiące umowa.
OdpowiedzMam.to samo w nju. I tu im dłużej byłam to zwiększały sie mi GB: taki bonus dla stałego klienta
dlatego zawsze mówię że rezygnuję i nie będę przedłużał umowy. i zawsze jakimś cudownym sposobem znajduje się atrakcyjniejsza umowa . nie ważne czy to na Neostradę czy na komórkę z plusa. nawet w ubezpieczalni za OC.
Odpowiedz