Chińczycy mają zapłacone, najwyżej sobie pomyśleli, jaki ten naród głupi, przecież tyle samo można było ściągnąć dużo taniej zwykłymi transportowymi boeingami, których pełno wszędzie lata. Ale Polacy wiadomo - zastaw się a postaw się, niech reszta świata zobaczy.
@Marchello_17 Niestety kłamiesz, bo nie sądzę, byś nie wiedział i się mylił. Zwłaszcza, że mrija był wypełniony w 1/3. Kaczyńskiemu można tylko pozazdrościć tak oddanych fanatyków.
@Elathir A skąd wiecie że nie było więcej? Wiem że w tym kraju jest pełno idiotów, ale przecież to leci z Chin. To że 80 ton sprzętu było, który zamówił rząd, nie znaczy że nie wepchnęli tam jeszcze różnych paczuszek od Chińczyków, w końcu dla nich byłby to przewóz za darmo, a miejsca zostało dużo
Skad sie biora tacy glupi ludzie? Skad wiesz ze bylo tylko 1/3 ladowni załadowane? Czy dla zasady trzeba się przyczepić bo zrobił to nasz rząd? A nie np. Owsiak czy ktokolwiek inny? Jak jest zle trzeba krytykowac a jak robia cos dlz dobra kraju to trzeba chwalic. Chyba że trolujesz to sorry
@stypson @Elathir@Plaskaflaszka@Pawel_88
Co do ładowności 80 ton na 250 maksymalnego podejrzewam że towar był dużo lżejszy i po prostu wypełnił całą załadowaną część. I tym sposobem samolot był maksymalnie obładowany objętością a nie masą.
Co do jednego kursu Antonowa a Boeing, podejrzewam że jeśli nie chodziło o masę można było by dostosować nie tylko luk bagażowy beoinga ale również zdemontować siedzenia i strefę pasażerską wyładować, skoro ładunek nie był ciężki a objętościowy, niewątpliwie zajęło by to więcej czasu ale moglibyśmy skożystać z usług LOTu co nie wiem czy taniej by nie wyszło.
Co do braku maseczek i rękawiczek - nic dodać nic ująć patologia!
@Marchello_17 Głupie niemce do zwykłego pasażerskiego airbusa bez żadnych przeróbek wepchnęli 30 ton maseczek i innego sprzętu. Da się? da się. Lot ma pełno samolotów i załóg za które i tak muszą płacić leasing i pensje. Rządowi łatwiej jednak zapłacić ukraińcom kilka razy więcej, na bogato.
@Marchello_17 A taniej jest wyczarterować samolot czy polecieć zwykłym liniowym, który lata codziennie na danym kierunku? Samoloty cargo latają regularnie pomiędzy wszystkimi dużymi lotniskami, można było spokojnie podzielić ładunek na kilka mniejszych partii i wysłać, razem z innym towarem. Do tego od razu na lotniska w Gdańsku, Warszawie, Krakowie. I za 1/3 ceny wynajęcia takiego cacka na polityczne potrzeby. To nie jest nie wiadomo jaka operacja, tylko zwykła logistyka, która się dzieje codziennie w każdym porcie morskim czy lotniczym.
sami eksperci od frachtu lotniczego. sprowadźcie na Citi zwykłym 737 taka ilość, pięć lotów murowane. ehhh demotowi specjaliści. poza tym Jet1 teraz kosztuje połowę tego co w lutym koło 1450 PLN net za M3 i taniej w CN koło 1200 PLN net po przeliczeniu.
@RSX_PL powiedz to niemcom którzy zwykłym airbusem na siedzeniach i w luku przywieźli 30 ton zaopatrzenia.
Gdybyś się znał wiedziałbyś że 737 nie polecisz w taka trasę bo za mały zasięg, trzeba użyć coś szerokokadłubowego długodystansowego - np 787, co ciekawe kilka takich 787 stoi w w barwach LOT na lotnisku, są tez do nich załogi którym LOT płaci pensje. Lepiej jednak zapłacić za antonova a za 787 zapłacić ratę leasingu a polskiej załodze normalną pensje.
@RSX_PL
nie trzeba byc ekspertem od samolotow zeby zauwazyc ze kulczyk sprowadzila polskim dreamlinerem 60ton sprzetu podczas kiedy nasz rzad sprowadzil 80ton za samolot za ktory musieli zaplacic za wynajem.
gdyby priorytetem bylo szybko i tanio, puscili by pierwsza transze dreamlinerem a reszta by poszla pociagiem, bylo by wiecej i taniej
ale jak ma sie rzad ktory chce sie polansowac przy duzym samolocie zamiast skupic sie na efektach to sie tak to konczy
@RSX_PL Jełopku... 1. Co znaczy "na Citi"? Na Citibank, czy inny chooj?! 2. Jaka nowoczesna flota cargo lata na 737, że przytaczasz ten przykład? Jednym z popularniejszych samolotów interkontynentalnych cargo to 747-400F, jego pojemność to 607,7m3, a więc połowa pojemności Mriji (ok. 1200m3)... Skąd wyszło ci 5 lotów, jełopku...?
no co myśleli ale parada durni liżących dupę pinokiowi, ale to przecież od braci komuchów dla ,,demokratycznych, narodowych,, komuchów którzy wciskają że tworzą nowy ład demokratyczny - qrwa gdzie ja żyję kiedy znów ten kraj się obudzi jak czołgi wyjadą, a kobiety będą na siłę rodzić bo kaczka każe ? - czuje że się cofam w tym kraju a nie ma gdzie uciec przez tego wirusa
Chyba pomyśleli, że zeszli z kursu bo mieli przylecieć do Polski z pomocą a trafili do kraju, do którego pandemia koronawirusa nie dotarła najwyraźniej...
Nikt nie zastanowił sie nad tym po co niby mieli przylecieć Chińczycy tym samolotem, tak dla jaj karnęli się do Polandii? Czy może jakieś news'y przegapiłem, może są za darmo na wyposażeniu antka?
A tak przy okazji oglądnijcie któryś filmik po wylądowaniu antka i zobaczycie, że był do pełna załadowany. Chyba, że kapitan jest głąb i załadował 80t na przodzie.
1h lotu AN225 około 30k$ - raz poleciał (1200m3 pojemności)
1h lotu 747 około 25k$ - musiałby lecieć co najmniej dwa razy (736m3 pojemności w wresji cargo)
80t żelaza to nie to samo co 80t pierza objętościowo.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 April 2020 2020 1:34
Po pierwsze pomyśleli sobie: "Co za frajerzy, brać Mriję dla tak lekkiego ładunku... :facepalm".
Mrija: ok. 1.200 m3, koszt przelotu (przed kryzysem): ok. 3.000.000 USD
B747-400F: ok. 607,7 m3, koszt przelotu (już w trakcie kryzysu): ok. 800.000 USD
To, co zmieściło się w Mriji spokojnie weszłoby do dwóch 747. A są to najpopularniejsze samoloty cargo latające między Azją a Europą (fakt potwierdzony codziennymi obserwacjami na flightradar24)
Spokojnie, oni mają robione testy co 3 dni.
OdpowiedzChińczycy mają zapłacone, najwyżej sobie pomyśleli, jaki ten naród głupi, przecież tyle samo można było ściągnąć dużo taniej zwykłymi transportowymi boeingami, których pełno wszędzie lata. Ale Polacy wiadomo - zastaw się a postaw się, niech reszta świata zobaczy.
OdpowiedzTaniej wyszło raz antonovem niż kilka razy boeningiem
@Marchello_17 Niestety kłamiesz, bo nie sądzę, byś nie wiedział i się mylił. Zwłaszcza, że mrija był wypełniony w 1/3. Kaczyńskiemu można tylko pozazdrościć tak oddanych fanatyków.
@Marchello_17 tam było towaru na jednego. ~80 ton przy ładowności 250.
@Elathir A skąd wiecie że nie było więcej? Wiem że w tym kraju jest pełno idiotów, ale przecież to leci z Chin. To że 80 ton sprzętu było, który zamówił rząd, nie znaczy że nie wepchnęli tam jeszcze różnych paczuszek od Chińczyków, w końcu dla nich byłby to przewóz za darmo, a miejsca zostało dużo
Skad sie biora tacy glupi ludzie? Skad wiesz ze bylo tylko 1/3 ladowni załadowane? Czy dla zasady trzeba się przyczepić bo zrobił to nasz rząd? A nie np. Owsiak czy ktokolwiek inny? Jak jest zle trzeba krytykowac a jak robia cos dlz dobra kraju to trzeba chwalic. Chyba że trolujesz to sorry
@Elathir troche logiki... skąd się biorą tacy głupi ludzie?
@stypson @Elathir@Plaskaflaszka@Pawel_88
Co do ładowności 80 ton na 250 maksymalnego podejrzewam że towar był dużo lżejszy i po prostu wypełnił całą załadowaną część. I tym sposobem samolot był maksymalnie obładowany objętością a nie masą.
Co do jednego kursu Antonowa a Boeing, podejrzewam że jeśli nie chodziło o masę można było by dostosować nie tylko luk bagażowy beoinga ale również zdemontować siedzenia i strefę pasażerską wyładować, skoro ładunek nie był ciężki a objętościowy, niewątpliwie zajęło by to więcej czasu ale moglibyśmy skożystać z usług LOTu co nie wiem czy taniej by nie wyszło.
Co do braku maseczek i rękawiczek - nic dodać nic ująć patologia!
@Skrajnie_centralny Wybacz mu Panie, bo nie wie, co pisze:)
@Marchello_17 Głupie niemce do zwykłego pasażerskiego airbusa bez żadnych przeróbek wepchnęli 30 ton maseczek i innego sprzętu. Da się? da się. Lot ma pełno samolotów i załóg za które i tak muszą płacić leasing i pensje. Rządowi łatwiej jednak zapłacić ukraińcom kilka razy więcej, na bogato.
@Skrajnie_centralny Sprawa nie jest aż tak prosta jak mogłoby się wydawać. Możliwe są różne rozwiązania. Dla zainteresowanych, sporo można dowiedzieć się na ten temat tu:
https://www.youtube.com/watch?v=Cx5Y3JA0sN4&feature=em-uploademail
Sevivo
A który samolot ma podobną objętość luku bagażowego ?
Jeśli AN 225 jest największy ?
@Marchello_17 A taniej jest wyczarterować samolot czy polecieć zwykłym liniowym, który lata codziennie na danym kierunku? Samoloty cargo latają regularnie pomiędzy wszystkimi dużymi lotniskami, można było spokojnie podzielić ładunek na kilka mniejszych partii i wysłać, razem z innym towarem. Do tego od razu na lotniska w Gdańsku, Warszawie, Krakowie. I za 1/3 ceny wynajęcia takiego cacka na polityczne potrzeby. To nie jest nie wiadomo jaka operacja, tylko zwykła logistyka, która się dzieje codziennie w każdym porcie morskim czy lotniczym.
Co myśleli? "Mamy perkal i paciorki, chyba nas nie zjedzą".
OdpowiedzCiekawe ilu tych Chińczyków przyleciało ukraińskim samolotem? Do każdych 100 maseczek jeden Chińczyk gratis?
OdpowiedzPaweł Adamowicz (pierwszy z lewej) zmartwychwstał i przeszedł do PIS'u...
Odpowiedz"Co za durnie. To ich premier? Nie wierzę!"
OdpowiedzPomyśleli sobie ,,o ku*wa dobrze, że przylecieliśmy oni faktycznie nie maja ani jednej pary rękawiczek''
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 April 2020 2020 0:40
OdpowiedzEpidemia, epidemią a politykę trzeba robić dalej
OdpowiedzTo z resztą najbardziej przebadana na wirusa grupa w kraju
Co za debile....
Odpowiedzsami eksperci od frachtu lotniczego. sprowadźcie na Citi zwykłym 737 taka ilość, pięć lotów murowane. ehhh demotowi specjaliści. poza tym Jet1 teraz kosztuje połowę tego co w lutym koło 1450 PLN net za M3 i taniej w CN koło 1200 PLN net po przeliczeniu.
OdpowiedzCzyja to jenzyka?? Utubu czy Mugontu??
Co sobie pomyśleli??
K#wa!!! Oni się nie boją naszej nowej broni biologicznej..!!??
@RSX_PL powiedz to niemcom którzy zwykłym airbusem na siedzeniach i w luku przywieźli 30 ton zaopatrzenia.
Gdybyś się znał wiedziałbyś że 737 nie polecisz w taka trasę bo za mały zasięg, trzeba użyć coś szerokokadłubowego długodystansowego - np 787, co ciekawe kilka takich 787 stoi w w barwach LOT na lotnisku, są tez do nich załogi którym LOT płaci pensje. Lepiej jednak zapłacić za antonova a za 787 zapłacić ratę leasingu a polskiej załodze normalną pensje.
@RSX_PL
nie trzeba byc ekspertem od samolotow zeby zauwazyc ze kulczyk sprowadzila polskim dreamlinerem 60ton sprzetu podczas kiedy nasz rzad sprowadzil 80ton za samolot za ktory musieli zaplacic za wynajem.
gdyby priorytetem bylo szybko i tanio, puscili by pierwsza transze dreamlinerem a reszta by poszla pociagiem, bylo by wiecej i taniej
ale jak ma sie rzad ktory chce sie polansowac przy duzym samolocie zamiast skupic sie na efektach to sie tak to konczy
@RSX_PL Jełopku... 1. Co znaczy "na Citi"? Na Citibank, czy inny chooj?! 2. Jaka nowoczesna flota cargo lata na 737, że przytaczasz ten przykład? Jednym z popularniejszych samolotów interkontynentalnych cargo to 747-400F, jego pojemność to 607,7m3, a więc połowa pojemności Mriji (ok. 1200m3)... Skąd wyszło ci 5 lotów, jełopku...?
"Dobrze, że ubraliśmy kombinezony przed wylądowaniem w tym kur*idołku."
OdpowiedzPong-Land - DZIKI KRAJ!
Odpowiedzno co myśleli ale parada durni liżących dupę pinokiowi, ale to przecież od braci komuchów dla ,,demokratycznych, narodowych,, komuchów którzy wciskają że tworzą nowy ład demokratyczny - qrwa gdzie ja żyję kiedy znów ten kraj się obudzi jak czołgi wyjadą, a kobiety będą na siłę rodzić bo kaczka każe ? - czuje że się cofam w tym kraju a nie ma gdzie uciec przez tego wirusa
OdpowiedzChyba pomyśleli, że zeszli z kursu bo mieli przylecieć do Polski z pomocą a trafili do kraju, do którego pandemia koronawirusa nie dotarła najwyraźniej...
OdpowiedzNikt nie zastanowił sie nad tym po co niby mieli przylecieć Chińczycy tym samolotem, tak dla jaj karnęli się do Polandii? Czy może jakieś news'y przegapiłem, może są za darmo na wyposażeniu antka?
A tak przy okazji oglądnijcie któryś filmik po wylądowaniu antka i zobaczycie, że był do pełna załadowany. Chyba, że kapitan jest głąb i załadował 80t na przodzie.
1h lotu AN225 około 30k$ - raz poleciał (1200m3 pojemności)
1h lotu 747 około 25k$ - musiałby lecieć co najmniej dwa razy (736m3 pojemności w wresji cargo)
80t żelaza to nie to samo co 80t pierza objętościowo.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 April 2020 2020 1:34
Odpowiedzpomyślą sobie jacy głupi muszą być obywatele skoro elity zachowują się jak debile w obliczu pandemii
OdpowiedzNie wyszłoby taniej i lepiej zlecić wykonanie tych maseczek w kraju? Za tę kwotę byłby ,,maseczkowy raj"
OdpowiedzPo pierwsze pomyśleli sobie: "Co za frajerzy, brać Mriję dla tak lekkiego ładunku... :facepalm".
OdpowiedzMrija: ok. 1.200 m3, koszt przelotu (przed kryzysem): ok. 3.000.000 USD
B747-400F: ok. 607,7 m3, koszt przelotu (już w trakcie kryzysu): ok. 800.000 USD
To, co zmieściło się w Mriji spokojnie weszłoby do dwóch 747. A są to najpopularniejsze samoloty cargo latające między Azją a Europą (fakt potwierdzony codziennymi obserwacjami na flightradar24)