Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
2974 3037
-

Zobacz także:


konradstru
+19 / 27

Myślę, że kara w postaci kilkunastomiesiecznego oczekiwania na wizyty u lekarza specjalisty jest wystarczającą karą, chociaż dla niektórych dożywotnią.

Odpowiedz
B bobycob
0 / 0

@konradstru Też jestem za skróceniem czasu oczekiwania w kolejce do specjalisty ;).

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 April 2020 2020 7:33

S Saerion85
+1 / 23

@DAREKJP jestes zwyklym ignorantem i najlepiej to by bylo odizolowac ciebie i wszystkich tobie podobnych od spoleczenstwa ci ludzie ryzykuja ZYCIEM i ZDROWIEM swoim i swojej rodziny a przez takich jak ty nie dosc ze pracuja ponad sily to zdezaja sie z wami hejterami.

Paszeko
0 / 10

@Saerion85 Skoro jak napisałeś, lekarze "ryzykuja ZYCIEM i ZDROWIEM swoim i swojej rodziny", więc ryzykują również zdrowiem i życiem osób z którymi się stykają. Jak na razie to tacy ludzie jak TY robią czarny PR lekarzom swoimi atakami.

D DAREKJP
-5 / 9

@Saerion85 - sam się odizoluj, jak nie potrafisz przeczytać ze zrozumieniem. Przeczytaj jeszcze raz, powoli i dokładnie, zwłaszcza ostatnie zdanie. A potem przeczytaj to, co sam wymodziłeś

P Pasqdnik82
+5 / 5

@DAREKJP Ale to samo można powiedzieć o np osobach pracujących w sklepie.... przecież przez byle market przewija się kilkatysięcy ludzi dziennie i cholera wie ilu z nich to np osoby zakażone... które nie mają żadnych objawów a jednak mogą zarażać... pozamykać ich w sklepach czy wydzielić miejsce na parkingu i postawić kontenery by po pracy w nich spali?

D DAREKJP
+2 / 2

@Pasqdnik82 - nie da się wszystkich odizolować. A przecież w wielu miejscowościach są na ten czas otworzone specjalne hotele dla służby zdrowia. Chodzi mi tylko o to, że służba zdrowia z tzw. szpitali jednoimiennych to w tej chwili grupa największego ryzyka. I dla nich też chyba lepiej, tak by było, bo ich rodziny też by były bezpieczniejsze. Mój pogląd wcale nie jest deprecjonowaniem ich, tylko racjonalnym podejściem do sprawy

B bobycob
+1 / 1

@DAREKJP
Częściowo masz rację. Problemem jest jednak system. Brak odpowiednich środków higieny i zabezpieczeń oraz brak regularnych/cyklicznych testów dla pracowników służby zdrowia. Rząd pokazuje, że propaganda załata te braki.

LordArhon
0 / 0

@Pasqdnik82 Nie można tego samego powiedzieć o sklepikarzach. Lekarz z założenia ma kontakt z chorymi, sklepikarz nie.

M Maras78
+31 / 49

Cytując (podobno) Piłsudskiego:
,,Wspaniały naród, tylko ludzie qrwy"

Odpowiedz
H HRABIA61
+12 / 22

To proponuje kartkarzowi aby nie korzystał ze służby zdrowia wtedy gdy ma np. kolkę nerkową, albo nie daj Boże zawał. Niech nosi taką kartkę w portfelu i wtedy gdy złamie nogę albo rozwali swój łeb pokaże że nie życzy sobie by personel medyczny do niego się zbliżał

Odpowiedz
LordArhon
-1 / 1

@HRABIA61 Dobra, może to trochę odwracanie kota ogonem ale przynajmniej się przyznałem.
Załóżmy że spotykasz sąsiada, który przyznaje Ci się że codzienni odwiedza chorego na covid kolegę a potem wraca sobie waszą wspólną klatką schodową do domu, do swojej rodziny. Powiedział byś że to nie generuje szansy zarażenia? Ja nie.
A teraz masz lekarzy, którzy z założenia codziennie mają kontakt z chorymi, którzy sami przyznają że w szpitalach brak środków ochronnych i którzy wreszcie codziennie wracają do domu i rodziny. Widzisz podobieństwo?
I to nie jest tak że nie doceniam ich starań, robią co mogą. Sami szukają środków, których rząd im nie zapewnił. Zapewne każdy z nich zna ryzyko bardziej niż każdy szary człowieczek z blokowiska i wiedzą jak się zabezpieczać. Po prostu rozumiem osobę, która zostawiła tę kartkę.

7 konto usunięte
+6 / 22

Na miejscu tych wszystkich lekarzy spakowałabym dupę w troki i poszła na wolne. Niech się sami ludzie leczą, jak tacy posrani strachem. Każdy cwany, póki sam nie potrzebuje pomocy. Jak "uprzejmy" sąsiad dostanie zawału albo złamie nogę, to ciekawe gdzie pójdzie, żeby być "bezpiecznym" i gdzie uda się po wizycie tam, żeby jego sąsiedzi byli bezpieczni... (?)

Odpowiedz
Paszeko
-3 / 11

@7th_Heaven 100% racja, niech się ludzie leczą sami. Tak jak do tej pory to muszą robić, bo lekarz zapisze jakieś gówno i zadowolony, a kasa leci. Są jak aspiryna, nie pomogą, nie zaszkodzą. Niech pójdą na wolne, tylko jak to zrobią nie będąc chorymi, to niech nie dostają złamanego grosza z podatków, które ja też płacę. Poza tym to oszustwo i przydałoby się jakieś dyscyplinarne kopnięcie w dupę takiego pana lekarza. Lekarze, którzy pracują z chorymi obecnie, zasługują na szacunek, a ci co lawirują, na pozbawienie ich możliwości wykonywania zawodu lekarza.

F Filemona_
+5 / 7

@Paszeko życzę powodzenia w samodzielnej operacji wyrostka, o bardziej skomplikowanych nie wspominam. Życzę powodzenia w samodzielnym osluchaniu pluc wraz z diagnoza, w samodzielnym badaniu ekg wraz z diagnoza, morfologii, probach watrobowych itd itp. Bardzo bym chciała, żeby tacy jak ty, nigdy nie mieli dostępu do żadnego lekarza i żadnej pomocy medycznej bez względu na przypadek. (uprzedzajac dziecinna odzywkę: tak, wraz z brakiem obowiązku placenia składek).

Paszeko
-3 / 5

@Filemona_ Ty się naprawdę zastanowiłaś co za bzdurę napisałaś? Ponieważ nigdy nie chorowałem poważnie, to te 40 lat płacenia składek proszę mi zwrócić z odsetkami. Utrzymuję i utrzymywałem całe życie nie tylko przyzwoitych lekarzy, ale także takich, co to mają pacjentów w DUPIE. Patrzyli tylko na to ile w kopercie. To, czy mam mieć dostęp do leczenia, na szczęście nie zależy od ciebie, a prawdopodobnie od ciebie nie zależy dokładnie nic. Takie teksty to możesz sobie wstawiać swoim bliskim. Są lekarze i "lekarze". Klasycznym przykładem jest franca, która "leczyła" moją teściową. Wyjechała sobie na zachód i to uratowało jej życie, bo bym ją chyba zatłukł.

7 konto usunięte
+1 / 3

@Paszeko No właśnie, zasługują na szacunek, bo to nie jest ich psi obowiązek narażać życie w pracy. Mogą legalnie wziąć wolne wszyscy ci którzy mają niewykorzystane urlopy, reszta może odstąpić od nadgodzin i prac dodatkowych.
Ci którzy nie pracują w tej sytuacji to tez normalni ludzie którzy się boją, którzy mają różny stan zdrowia, różnych chorych i starszych w rodzinach. Odmówisz im prawa do ochrony siebie i bliskich?

Paszeko
0 / 2

@7th_Heaven Masz nikłą wiedzę o Kodeksie Pracy, która to USTAWA jest drugą po Konstytucji Ustawą obowiązującą w Polsce. Poczytaj sobie jak pracodawca może postąpić z pracownikiem, który olewa polecenia służbowe. Urlopy się planuje i są TYLKO 4 dni na żądanie, gdzie pracodawca musi się zgodzić na udzielenie tego urlopu. Jednak nawet z tego urlopu "na żądanie" można pracownika odwołać. Poza tym urlop to coś trochę innego w porównaniu z pójściem na zwolnienie lekarskie. Zwolnienie lekarskie można zweryfikować i to powinno mieć miejsce przy podejrzanych masowych "zachorowaniach". To nie ci lekarze, którzy UCIEKLI ze szpitali są przeciążeni i pracują po 12 godzin. Zastanowiłeś się nad tym? Polecam zmoczyć gorącą główkę chłodną wodą i pomyśleć samodzielnie.
Jak w elektrowni zdarzy się wypadek i prąd porazi śmiertelnie kogoś, to co ma zrobić reszta pracowników? Zesrać się ze strachu i uciec na chorobowe?

7 konto usunięte
0 / 0

@Paszeko o czym ty piszesz? nasz kogoś kto bezprawnie uciekł z pracy w szpitalu? Jeśli tak to daj znać

R robeda0
+12 / 18

zauważyliście jak łatwo jest sprowokowac dyskusję , wystarczy wrzucić coś całkowicie wymyślonego i robi się gówno burza . Prostymi umysłami zawsze łatwo się kierowało

Odpowiedz
voot1
+8 / 12

@robeda0 dyskusja nie jest czymś złym, ktoś wrzucił ciekawy wpis, zachęcający do zastanowienia się i wypowiedzenia swojego zdania i nie ma znaczenia czy jest to wpis oparty na faktach czy zmyślony. Nie widzę tutaj żadnego kierowania umysłem czy manipulacji, a zwykłą chęć rozmowy.

A Ashardon
0 / 0

@voot1 Ten wpis nie jest ciekawy. Ten wpis jest zakłamywaniem faktów mającym na celu skłócenie ludzi.

voot1
0 / 0

@Ashardon dla mnie porusza on ciekawy problem psychologiczny, ale nie każdy musi być tym zainteresowany.

Co do skłócania ludzi, mamy czas, w którym specjalnie skłóca się ludzi i dzieli na dwa obozy, czyli czas przedwyborczy, taki wpis jak ten nie jest obecnie niczym wyróżniający się negatywnie na tle wszystkich afer i konfliktów PO - PIS czy TVP - TVN, a na plus jest to, że mimo wszystko porusza pewien realny problem psychologiczny :)

voot1
+9 / 9

Z całą pewnością są ludzie myślący w ten sposób, którzy się po prostu boją. Jest to niemiłe i pewnie bolesne dla osób które dotyczą tego typu komentarze, jednak nie uważam, że należy zakazać im korzystania z systemu ochrony zdrowia, uważam, że ochrona zdrowia należy się każdemu, bez względu na wyznawane poglądy. Tym bardziej, że wielu z nich za nią płaci, a pozwolicie nie płacić składek każdemu który źle się wypowie na temat lekarzy, to przewróci się, już ledwo stojący NFZ.

Odpowiedz
Y yoyo2123
+3 / 7

@kenzol Absolutnie nie popieram tej postawy ale fakty są takie, ze personel medyczny roznosi wirusa. Moje odpowiedzi to: 0, 0-1, 0-1 w zależności od dnia, szansa na zarażenie się/zarażenie kogoś minimalna. Personel medyczny ma tych kontaktów znacznie więcej i to z potencjalnymi nosicielami. Dlatego tez powinnismy ich wspierać i dbać o nich jak najbardziej, a to, ze roznoszą wirusa nie jest ich wina tylko; braków w środkach ochrony, procedurach, personelu. A za to odpowiedzialni są politycy i to ich rozliczać należy.

kriseq1970
+2 / 6

@kenzol ale serio wierzysz w to co napisałeś o testach "za każdym razem kiedy zachodzi podejrzenie"??? Za dużo TVPisu oglądasz...

kenzol
0 / 0

@yoyo2123 @kriseq1970 "braków w środkach ochrony"... Kolejny mądry inaczej. Zaprowadź mnie do szpitala albo pokaż artykuł, w którym jest napisane że w jakimś szpitalu nie ma środków ochrony i pracownicy chodzą bez maseczek i rękawic. Zainteresuj się tym jak na co dzień wygląda lekarz i pielęgniarka NA ZWYKŁYM oddziale (nie na zakaźnym). Zakryci od stóp do głów, dwie maseczki, rękawice, przyłbica, czepek... BEZWZGLĘDNY ZAKAZ ODWIEDZIN. Nigdzie nie brakuje sprzętu. Wyłączcie ludzie te telewizory, bo to nie jest okno na świat! Telewizja robi z was głupków.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 22 April 2020 2020 4:57

Y yoyo2123
0 / 0

@kenzol tak się składa, że telewizji mało oglądam, mam w rodzinie dwie pielęgniarki. Żona kolegi z pracy też jest pielęgniarką, a żona przyjaciela lekarzem i wiesz co? 3/4 osoby mówiły o brakach, o tym, że muszą się zastanawiać czy teraz wykorzystać sprzęt czy zostawić na potem, tylko jedna z nich mówiła, że ma wszystko ogarnięte (tak było 3-4 tygodnie temu). Poczytaj wiadomości, ile raportów od służby medycznej o brakach, ile informacji o złamaniu procedur. W między czasie oczywiście materiały doszły do wielu, między innymi dzięki wsparciu samorządów i społeczności, ale to co się działo na początku woła o pomstę do nieba. Nie mówiąc już o tym, że ARM przez ostatnie lata skupował węgiel i się okazało, że na składach praktycznie nie ma środków ochrony osobistej. Skoro jest tak dobrze to dlaczego tak wysoki współczynnik zakażeń mamy wśród medyków? Skoro jest tak dobrze to dlaczego do wielu DPSów wirus przeniósł się przez lekarza/pielęgniarkę? Skoro jest tak dobrze to po co akcja NieKłamMedyka (jakby mieli sprzęt na każdy wyjazd to by im to nie robiło)? Skoro jest tak dobrze, to czemu tylu ludzi szyło maski i robiło przyłbice dla służby zdrowia?

kriseq1970
-1 / 1

@kenzol byłem w "zwykłym nie zakaźnym" w zeszłym tygodniu, odbierałem ojca po operacji. Jest bezwzględny zakaz odwiedzin i to koniec prawd w Twoim poście. Zwykle fartuchy i żadnych maseczek. Nie wiem co oglądasz i skąd bierzesz wiedzę. Chyba, że bierzesz kasę za propagandę sukcesu, to inna rozmowa.

kraken11
-2 / 6

Brak słów jak to już skomentować. Kim my staliśmy się jako społeczeństwo??

Odpowiedz
S konto usunięte
+3 / 5

Nic się nie zmieniło tylko lepiej to teraz widać.

S Saerion85
+2 / 4

@kraken11 dokladnie nic sie nie zmienilo pieknie bylo zobrazowane na poczatku tej pandemi jak ludzie walczyli o papier toaletowy wiedzialem ze predzej czy pozniej ludzie zaczna wieszac psy na sluzbie zdrowia bo taka jest wlasnie natura czlowieka kiedy sie boi to zaczyna mu odwalac i szuka winnych a nie moze winic wirusa wiec bedzie winil ludzi ktozi proboja go zbadac i zwalczyc ot co psychologia strachu :)

auto1
-2 / 4

Ludzie są tchórzami, boją się własnego cienia. wStyd

Odpowiedz
M mrok15
+1 / 1

Szybka ankieta:
Kto osobiście zna kogoś, kto osobiście znał kogoś, kto zszedł na COVID?

Odpowiedz
Niccolo
+1 / 1

@Ananiasz Oj są. U mnie w mieście podobna sytuacja z tą różnicą, że zakaz wejścia do sklepu. Policja, lekarze, politycy, cała ta społeczność zatruta jest w samym zarodku. Cały ten kraj to jeden wielki folwark. Mam nadzieję, że szybko się skończy.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 21 April 2020 2020 22:07

Paszeko
0 / 2

@Ananiasz Masz rację, to idiotyczny demot nie mający NIC wspólnego z rzeczywistością. Takie zdjęcie z kartką można opisać w KAŻDY możliwy gówniany sposób.

I iMarket
-1 / 5

Sa specjalne hotele dla lekarzy, powinni znać swoje miejsce.

Odpowiedz
A Ata11
-2 / 4

@iMarket Obyś nie musiała w takim hotelu żebrać o pomoc jak zachorujesz. I aby ci nikt nie powiedział, że pacjent ma znać swoje miejsce. Najlepiej w kolejce na cmentarz.

Aby nie było. NIE pracuję w ogólnie pojętej służbie zdrowia. Mierzi mnie takie traktowanie ludzi. A ty znasz swoje miejsce?

Paszeko
-1 / 3

@Ata11 Lekarz za leczenie dostaje wynagrodzenie, pacjent coś dostaje za to że jest pacjentem, czy raczej musi płacić na NFZ, czy chce czy nie chce?

Kasztan528
+1 / 1

@Paszeko Dawno nie widziałem tak durnego wpisu. Gratulacje (: a odpowiedź to: zdrowie, czasem życie.

I iMarket
+1 / 1

Lekarz to nie jest żadna święta krowa, dostaje pieniądze i ma wykonywać swoja prace.

Paszeko
0 / 0

@Kasztan528 Napisałeś, że dawno nie widziałeś durnego wpisu. No cóż, widocznie nie czytasz tego co napisałeś. Zdrowie? Życie? Pod warunkiem wsunięcia grubej koperty.

Duergh
+3 / 3

Jeśli ten dożywotni zakaz będzie się wiązał z dożywotnim zwolnieniem z opłat na nią to damn! count me in!

Odpowiedz
Niccolo
+2 / 2

„Kto jest za... ręka w górę” – Co to? Jakieś przedszkole? Zawsze to pytanie kojarzy mi się z tym samym. Kto jest za? A co to k***a jakaś akcja? Przedstawcie swój punkt widzenia jak ludzie i nie szukajcie atencji jak dzieci.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 April 2020 2020 22:09

Odpowiedz
Z zbiczek8889
+2 / 2

ludzie weźcie zacznijcie myśleć samodzielnie a nie wierzyć we wszystko co jest napisane

Odpowiedz
P Pieknoduch
+1 / 1

No i właśnie! Najlepiej od razu się wszyscy wystrzelajmy. Ten wirus zbyt powolnie działa w naszym kraju...

Odpowiedz
P poiman
0 / 0

Akurat mieli bardzo dużo czasu aby ludzie ich szanowali... widocznie wcześniej też nikt nie darzył jej zbytnią sympatią, każdy kto musi odwiedzić lekarza częściej niż raz na ruski rok wie jacy są "mili i uprzejmi" na codzień w stosunku do pacjentów.

Odpowiedz
M marynarz77
0 / 0

Przeczytałem te wasze komentarze i większość jest załamująca ciasnotą rozumów i brakiem choćby chwili refleksji...
- A gdzie przepraszam ma iść po pracy taki lekarz czy pielęgniarka, jak nie do domu?
- Myślicie, że oni nie potrzebują odpocząć, nie tęsknią za rodziną i dziećmi?

ONI przynajmniej robią wszystko, żeby ograniczyć ryzyko zarażenia siebie od pacjentów, a ewentualnie później was...

Ktoś tu wspomniał o innych zawodach - kierowcy autobusów, taksówkarze, a pracownicy przedsiębiorstw komunalnych wywożący wasze śmieci, a pracownicy wod-kan serwisujący waszą kanalizację, grabarze, księża... Pewnie jeszcze wiele innych zawodów równie jak nie bardziej narażonych tylko nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy...

Oczywiście pięknie by było, gdyby lekarze mogli wyjść z pracy i po drugiej stronie ulicy wypocząć w hotelu w jednoosobowych pokojach, mając dostęp do internetu i spokojnie porozmawiać z rodziną, wypocząć, zrelaksować się uprawiając swój ulubiony sport, tylko nie jesteśmy CHINAMI, u nas nie potrafią zbudować szpitala w rok, a tam powstały 3 w miesiąc.

Jak zawsze prawda jest gdzieś po środku i obie strony pacjent lekarz nie są bez winy, ale jedni od drugich zależą, lekarze nie leczą nas za darmo bo w ten czy inny sposób płacimy za ubezpieczenie a lekarze dostają pensję, ale pacjenci też nie są święci i wystarczy jedna wizyta na SOR-ze i będziecie zdumieni jacy artyści tam trafiają, a lekarze mają tak niemal codziennie i nie wiedzą czy delikwent nie rzuci się z nożem albo ich nie pogryzie.

W swoim życiu spotkałem różnych lekarzy w wielu specjalności i jak w każdej grupie zawodowej są ludzie i ludziska aż do przypadków ekstremalnych...

Jak się tak bardzo boicie kontaktów z nimi (lekarzami czy pielęgniarkami) to może zaproponujcie coś lepszego niż pogardę...
na przykład - szanowni pracownicy służby zdrowia, jeśli mieszkacie w okolicy naszego sklepu zadzwońcie i tu nr telefonu i zamówcie swoje zakupy, które dostarczymy pod drzwi waszego mieszkania abyście nie narażali się dodatkowo podczas zakupów i mogli szybciej wypocząć, zapłacicie blikiem / przelewem / kartą .
Lekarze nie będą się wam plątać po sklepie, wy będziecie mieli większy obrót i jeszcze będą wam wdzięczni, a pozostali klienci będą was też bardziej szanować...

Tylko trzeba chcieć i być człowiekiem i choć na chwilę postawić się z drugiej strony, choć niektórych myślenie boli...

Odpowiedz
V VTSs
0 / 0

Niech siedzą na tyłkach w domach, to taka lekarka nikogo nie zarazi, choćby była nosicielem. Nie po to są wprowadzone ograniczenia w poruszaniu się, żeby Karyna z Sebixem sobie latała po okolicy. Usadźcie w końcu swoje szanowne (lub nie szanowne) 4 litery w domach i siedźcie tam - będziecie bezpieczni.

Odpowiedz
K KudlatyRyj
-1 / 1

Lekarze nie leczą ludzi z koronawirusem, bo nie ma na niego lekarstwa.

Odpowiedz
M mrooki
0 / 0

gazeta.pl wrzuca wam jakieś gwno, nie wiadomo, czy prawdziwe, a wy się tym ekscytujecie. Qrwa jak mi was żal.

Odpowiedz
V Virul
0 / 0

To mnie wcale nie dziwi. Ludzie mają więcej respektu przed chorobą, a postawa wielu medyków i pracowników służby zdrowia powala. Ostatnio byłem na badaniu i mam duże zażyty co do łamania zasad higieny. Przetarcie głowicy do USG papierowym ręcznikiem na sucho z żelu nie jest dezynfekcją... A to przy perełkach, które bardzo łatwo znaleźć to pikuś, więc nie dziwię się, że ludzie tak reagują. Dziwi mnie, że lekarze nie ganią niehigienicznych zachowań swoich kolegów.

Odpowiedz
angelinaagrafka1
0 / 0

A gdzie miała wrócić. Każdy wraca do DOMU własnego ciepłego. Sąsiedzi jak idą do sklepu też im powieście karteczki, że wychodzą za często narażając innych. Pieprznięci ludzie.A jak się boją niech myją całą klatkę spirytusem, a do drzwi domu jej nie podchodzą i tyle. Ludzie niektórzy są walnięci. Przecież nie jeden z nas pracuje w sklepie (w małym sklepie kontakt z minimum z 400 ludźmi). Nie jeden w fabryce itd. i co nie ma ryzyka? Ludzie ogarnijcie się... po prostu ktoś nie lubi pielegniary z przyczyn dawnych i nakręca pół osiedla tak myślę ze tak to sie tworzy.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 April 2020 2020 8:17

Odpowiedz
wic1
0 / 0

Wiecie... nie zabronicie chodzić lekarzowi do domu :P

Ale przytoczę coś jeszcze.

Swego czasu mieszkałem na mokotowie w Warszawie :P
Auto na numerach spoza Warszawy.
A to mnie zastawili, a to ktoś gadał, że to nie mój parking (a parking publiczny był), a to nie stawaj tyłem do posesji, a to okleili czymś auto, a to stałem metr od miejsca dla niepełnosprawnych to mi nakleili coś na szybę, a to karteczka bym wracał "na ojcowiznę". Debili nie brakuje :)


Mistrzem był typ co to raz mi prawił, że mu pracę zabieram :D

Tak więc.... im większe miasto, tym większe szanse, że spotkasz debila ;) nie poradzisz.... olać :P

Odpowiedz