Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
371 380
-

Zobacz także:


W wiesiu73
+2 / 10

Jesz obiad a tu reklama np nowa ramówka TVP, domestos, iladian, korzeń zapłonoł...

Odpowiedz
B baranina13
+9 / 11

Reklama tak nie działa że zapamiętasz, i jest sukces, ja tych chooji pamiętam i na pewno nie pójdę do media expert , ani nie kupie nigdy danio

Odpowiedz
K katem
+11 / 11

@baranina13 Otóż to - jakoś nie przewidzieli, że reklama zniechęci do zakupu. Moja czarna lista jest już całkiem spora.

K kudlata111
+19 / 25

Zawsze zapamiętuje fqrfiające reklamy i starannie omijam te produkty.

Odpowiedz
Rhanai
+8 / 10

Znam dwie reakcje:
- zapamiętać i omijać produkty szerokim łukiem
- wku*wić się i zapomnieć.
Trudno którąkolwiek z nich uznać za sukces.

Odpowiedz
krzysio6666
+8 / 8

Zapamiętałem że reklama jest wkur.....ca ale nie zwróciłem uwagi czego ta reklama dotyczy - ja mam na przykład tak.

Odpowiedz
DonSalieri
-1 / 3

Dam ci porównanie - Reklama lodówki z mediaexpert vs reklama lodówki Haier.

Przy wystarczającym budżecie - po którą pójdziesz?

Odpowiedz
2 2nostalgic
+3 / 7

Reklamy?W internecie?
Myślałam że już w 2020 to każdy ma adblocka zainstalowanego.

Odpowiedz
K karolina1128
+6 / 8

Ostatnio doszłam do wniosku, że reklamy są głośniejsze od filmów, żebyś mógł je słyszeć z kuchni, w której robisz herbatę XD

Odpowiedz
M m_q
+1 / 1

@karolina1128 Już dawno się tak nie ubawiłam :) Coś w tym jest :)

F konto usunięte
0 / 2

Mylisz się! To tak nie działa. Zresztą, reklama działa na nie więcej niż 10-15% odbiorców. Normalni ludzie usuwają ją z pamięci jeszcze przed końcem emisji. No, chyba że jest inteligentna. Ale to zupełnie inna bajka:)

Odpowiedz
L lechita62
+3 / 5

Na mojej czarnej liście też znajduje się od czasów wiewiórek Media Expert. Teraz nawet jeśli na Ceneo zobaczę, że ich oferta na jakiś produkt jest najkorzystniejsza (rzadko się to zdarza) to wolę wybrać inny sklep z elektroniką. Za wiewiórki i Barbarę z Marianem. Nie wiem co miał w głowię ich "kreatywny" uważając, że to będzie fajne.

Odpowiedz
L loloskolos
+1 / 1

Jest taka reklama: „Chcesz się panoszyć? ja mówię dosyć”. Słyszałem ją drugi sezon, zawsze czuję zażenowanie, że ktoś coś takiego puścił w TV i co najlepsze, kompletnie nie wiem jakiego produktu dotyczy ;) Mistrzowie marketingu ;)

Odpowiedz
J jaroslaw1999
-1 / 1

Jak tak patrzę Na komentarze to ludzie są pewni, że nie dają sobą manipulować. Jacy wszyscy pewni „ja zapamiętuje Danio i go nie kupuje” albo „ja nie kupię w Media Expert nawet jeśli miałoby być korzystniej”. A ja Was zapewniam, że to właśnie Wy kupicie w Media Expert i to nawet jeśli będzie drożej. Bo nazw innych sklepów nie pamiętacie. Będziecie chcieli gdzieś pojechać po elektronikę, siądziecie do samochodu i powiecie do drugiej osoby „nie wiem, wpisuj Media Expert czy coś”. Mam wrażenie ze nie wiecie jak to działa. Im więcej o czymś słyszysz tym bardziej z tym się utożsamiasz. Nie mówi się energetyk tylko „idę po tigerka”, nie mówi się buty sportowe tylko „adidasy”, nie mówi się „serek waniliowy” tylko „danio” i wiele więcej

Odpowiedz
M marko1976
-1 / 1

@jaroslaw1999
Avans. Euro AGD Media Markt ( to ostatnie akurat też omijam od czasu profanacji Tutysa) - to tylko 3 najpopularniejsze, które są w każdym większym miasteczku i które zna chyba każdy.
Poza tym nie wiem, czy wiesz, ale istnieje coś takiego jak Ceneo (o Skąpcu czy Allegro nie wspomnę), gdzie można sobie porównać ceny produktów w różnych sklepach.

I zapewniam cię, że mnóstwo osób (tak jak np. ja i kilka innych z tej strony), widząc gdziekolwiek nazwę Media Ekspert, omija to szerokim łukiem - właśnie z powodu tych cholernych wiewiórek i jeszcze głupszych reklam radiowych z Marianem i kimś tam jeszcze - nie kojarzę za bardzo, bo jak tylko się zaczyna i słyszę Marian, to od razu zmieniam stację.

Jeśli szef marketingu Media Ekspert startuje w konkursie na najgłupszą reklamę w historii, to bardzo dobrze mu idzie. Natomiast jeśli chodzi o promocję marki - to strzał w kolano!

Nawet gdybym miał przepłacić albo nie kupić - nigdy Media Ekspert!!!! (A mam najbliżej)

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 30 April 2020 2020 21:39

AMason
0 / 0

Najgorsze w tych reklamach jest to, że w przypadku radia i tv obowiązuje prawo, które zabrania podobnych praktyk. Tylko mało kto się do tych przepisów stosuje, a najczęściej w reklamach jest to obchodzone przez "sztuczki" typu podbicie najcichszych dźwięków.

Dz.U. 2014 poz. 204:
§ 10. 6) 1. Poziom głośności reklam i telesprzedaży emitowanych w trakcie audycji lub bezpośrednio po niej nie może przekroczyć poziomu głośności tej audycji.
2. Poziom głośności reklam i telesprzedaży emitowanych w trakcie audycji emitowanych w czasie rzeczywistym bądź z wykorzystaniem pętli opóźniającej lub bezpośrednio po tej audycji nie może przekroczyć poziomu głośności części tej audycji wyemitowanej po ostatniej reklamie lub telesprzedaży o wartość większą niż 1 wyrażoną w jednostce pomiarowej
głośności, o której mowa w załączniku do rozporządzenia.

Odpowiedz
L lechita62
0 / 0

Jakiś czas temu żona wysłała mnie tusz do drukarki, nie zamówi przez neta, bo potrzebuje na już. Miałem wybór ok 5 km do ME, albo 9 do komputronika. Wybór był dla mnie prosty

Odpowiedz
M marcinn_
-1 / 1

Bez przesady, te reklamy są faktycznie głośniejsze, ale nie aż tak bardzo.

Odpowiedz