Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1890 1904
-

Zobacz także:


AVictor
+112 / 114

Ja pierdziele, najpierw zrył człowiekowi pole... później zdziwiony że z kijem za nim biegną... przecież tylko sobie jeździł... a na samym końcu dał się pobić 60 dziadkowi...

Odpowiedz
S Starababcia
+71 / 73

Powinien to teraz naprawić sam, to by się przekonał ile jest z tym pracy ale niestety trochę już za późno na sianie zboża.

E esbek2
+65 / 67

@Starababcia Ale nawet łąka jak nie jest jego to bez zgody właściciela nie powinien po niej jeździć.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 May 2020 2020 17:16

M mmosiek1
+47 / 49

@Starababcia A Wiesz ile pracy trzeba włożyć w to żeby taki na przykład rów melioracyjny nie zarósł? Żeby się nie zabłocił? A potem przyjeżdża taki i niszczy Twoją robotę.
Robiąc kołem (dla własnego zysku w końcu na tym filmiku zarabia) wyrwy w takim rowie niszczy go. Potem będzie tam wymywać i się rozpłynie brzeg takiego rowu. A taki dziadek ma to naprawiać?

S Starababcia
+9 / 23

Mój tata jest rolnikiem więc wiem

matek1998
+6 / 8

@Starababcia spróbuję wytłumaczyć Ci inaczej w czym rzecz. Pole czy łąka są czyjąś własnością i nikt nie powinien tej własności niszczyć. Gdyby Tobie ktoś obcy wpadł na chatę, zrobił burdel, zniszczył sprzęty, stałbyś bezczynnie czy bronił swojego mienia ? A gdyby to nie było mieszkanie tylko Twój garaż, piwnica, ogródek to co, olałbyś bo gościu się bawi i nagrywa na Youtube ?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 May 2020 2020 22:09

fiorehencerbin
+4 / 6

@Starababcia To że twój tata jest rolnikiem, nie oznacza z automatu że i ty nim jesteś, bo inaczej szanowałbyś cudzą własność.

S Starababcia
+2 / 2

Czekajcie bo wy mnie chyba nie rozumiecie ja mówię że on powinien to naprawić i nie jedzic po tym

S Starababcia
+2 / 2

Czy wy umiecie czytać ze zrozumieniem i wiecie co napisalem napisałem że za późno na sianie zboża bo to nie ta pora po prostu by już nie urosło. Jedziesz po mnie a nie rozumiesz o co chodzi

K kaczorex
-1 / 1

@AVictor "Dał się pobić 60 dziadkowi"... po jakiemu ty to piszesz? Rozumiem że chodzi o 60-letniego dziadka, bo tak to zdanie trochę niekompletne.

T testujac092
+41 / 57

jego szczescie ze na terytorium polin odebrano ludnosci prawo do obrony wlasnego mienia, w kazdym normalnym kraju by dostal kule w pusty łeb

Odpowiedz
Q Quant
+5 / 5

@wojekwiesiek - nie tylko w Teksasie, ale w sumie na całym południu USA. Co ciekawe, prawo Teksasu wcale nie jest najdalej idące jeżeli chodzi o samoobronę. W Teksasie aby strzelić do intruza, wymagane jest ostrzeżenie (może być słowne, a może być tabliczka na posesji w stylu "do intruzów strzelamy"), a w takim na przykład Tenessy czy Missisipi, nie trzeba nawet ostrzeżenia - można ustrzelić intruza "z partyzanta" i też się nie pójdzie do więzienia. Ale mitem jest, że Amerykanie z południa strzelają do każdego, kto im wejdzie na pole. Wbrew obiegowej opinii, to są rzadkie przypadki aby ktoś zabił za samo wejście. Regułą jest natomiast, że właściciel gruntu wychodzi z bronią w ręku sprawdzić kto mu łazi po polu. Ma broń, ale nie strzela. W 99% przypadków to wystarczy, bo z winchesterem nikomu nie przyjdzie do głowy dyskutować ;)

M mieteknapletek
-4 / 4

@wojekwiesiek
musze cie zmartwic, ale zeby poczestowac go olowiem (mowie o postrzeleniu go a nie strzelaniu zeby go wystraszyc) to popierwsze musi to byc wtargniecie, ergo jak teren byl nieoznakowany i nie bylo wyraznych znakow ze to wlasnosc prywatna to w sadzie nie bedzie to traktowane jako wtargniecie
druga sprawa jezeli goscia postrzelisz (zakladamy oczywiscie sytuacje w ktorej sa niezalezni swiadkowie) to jest kwestia sporna czy postrzelenie motocyklisty bylo by zgodne z prawem, zwlaszcza jezeli nie zagrazalby bezposrednio wlascicielowi
jak ci sie bedzie kiedys nudzilo, sprawdz przepisy, sam zobaczysz ze wcale nie jest tak jak na filmach ze w texasie mozesz zastrzelic kazdego kto ci sie nie podoba

P Pasqdnik82
+1 / 3

@wojekwiesiek No ok, podałeś jeden kraj... USA... podaj jeszcze kilka, najlepiej europejskich.

D dural46
-1 / 1

@wojekwiesiek próba utopienia go też była zasłużona dzbanie? Myśl trochę

rafik54321
+33 / 33

Nie, no to akurat jest ten przykład motocyklisty debila :/ . I to takiego debila "fest". I mówię to także jako motocyklista :/ . Wstyd za takich.

Kiedyś jeździłem motocyklem na ryby i też nie zawsze dało się dojechać dróżkami. Czasem trzeba było polem przejechać, ale to tak w miarę powoli, aby jakąś tam ścieżkę wydeptać , a nie żeby grzać na pełnej petardzie :/ .
To że raz tam na zakręcie nie wyrobił i wpadł w pole - cóż, zdarza się i na to można by oko przymknąć, ale to jak z premedytacją orał komuś pole :/ . To już słabe...

No i tutaj jeszcze przytoczę jedną rzecz która jest fajna wśród motocyklistów. Pewna "samodyscyplina" wśród nas, mianowicie nawet w tym artykule (chyba) rolniczym jest wzmianka że środowisko motocyklowe potępia tego ćwoka. Czego również ja sam jestem przykładem :) .
Czytając ten artykuł, na początku chciałem się zabawić w "adwokata diabła", ale po obejrzeniu nagrań, odechciało mi się...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 May 2020 2020 19:15

Odpowiedz
M marucha79
+15 / 15

@rafik54321 Mi się zdarzyło widzieć kolesia, który kręconymi kółkami zmasakrował polną drogę dojazdową do kilku domostw. Jazda osobówką po czymś takim to nic fajnego. Niestety jechałem ciągnikiem, więc nie miałem szans dogonić gościa w celu odbycia pogadanki zapoznającej z zasadami współżycia społecznego. Ale masz rację, że trudno po tym oceniać wszystkich motocyklistów, debile trafią się w każdej grupie.

rafik54321
+7 / 7

@marucha79 rozumiem że im fajnie jest dać gaz do odpału itp. Tylko tak troszkę z głową. Bo są miejsca gdzie się da, gdzie nikomu to nie zawadzi, są miejsca gdzie to słaby pomysł.
W moim mieście, w okolicach śmietniska są takie piaszczyste wydmy. Tam nawet nikt nie chodzi bo raz że nie ma po co, dwa że ciężko po nich chodzić XD.
To głównie miejsce spotkać crossowców, quadowców i offroad'dowców z mojego miasta :) .
Znowu jeśli chodzi o nielegalne wyścigi na 1/4 mili to też sobie znaleźli miejsce. Jak pod miastem budowali drogę to cholera wie po co, położyli kilometrowy kawałek drogi, ale obok drogi XD. Tam się ścigają, mają niepisane "przyzwolenie" od policji XD.
Więc można, ale wszystko z głową :/ .

t1ger
0 / 0

Patrzę na tego motocyklysteł i seryjnie zaczynam rozumieć ludzi którzy wieszają stalowe linki w lesie.

Nikt nic z takim przyszłym warzywem nie chce lib nie może nic zrobić, a niszczy twoje mienie dzień w dzień. Więc robisz jedyne co możesz. Nie popieram rozwieszania linek, ale co tym ludziom ostatecznie zostaje?

B breedley
+24 / 24

zapłaci za szkody to się baran oduczy niszczyć ciężką pracę

Odpowiedz
W woytas96
+12 / 12

Zamiast pitolic i się kłócić, wejdźcie na konto jegomościa i dajcie kciuk w dół. Brak fejmu da mu do myślenia

Odpowiedz
M Maras78
+17 / 19

Ma 4,2 tys. negatywnych i tylko 240 plusów. Szkoda tylko, że dziadek będzie miał kłopoty z powodu tej motocipy.

0Kszysztof
+3 / 5

już 300 do 6,6 tysiąca. jeszcze ćwok chce za "wypożyczenie" filmiku 1,3 tysiąca euro na dzień.

J Jaroryki
+21 / 21

Jakim to trzeba być idiotą, żeby mając własny tor motocrossowy i tor FMX ( Sky Fighters Artur Puzio Wolice 32, 88-190 Wolice) jechać do kogoś na łąkę, czy w pole i jeszcze się tym lansować. Dwukrotny mistrz Polski, który powinien swoją postawą dawać przykład młodemu pokoleniu, powinien być wzorem,a niszczy czyjąś pracę i wyraża się pogardliwie o całej grupie zawodowej. Brak słów...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 May 2020 2020 0:19

Odpowiedz
NerwowyJestem
-1 / 1

Tak mi sie wydawalo że znam skądś tego zje**. Teraz słyszę Wolice między Żninem a Mogilnem - już kojarzę. Mieszkałem długi czas w tamtej okolicy.

Trepan
+13 / 13

On jest mistrzem w dyscyplinie motorowej. To się nawet na motocyklistę nie nadaje. Nie wiem czemu, ale jak debil na dwóch kołach terroryzuje centrum handlowe to musi być cross. Tak samo niszczą rezerwaty, wjeżdżają na tereny prywatne, a gdy właściciel usiłuje bronić dobytku nawet są próby przejechania. Miętkie to nasze prawo, państwo i służby. Zniszczenia oczywiście powinny pójść albo z OC i niech ubezpieczyciel potem sobie regres ściąga, albo komornik i jeśli wszystko co ma będzie mało to paka za długi. Prawo jazdy tak samo z automatu, za to powinien być zakaz prowadzenia pojazdów. Tak na marginesie każdy rajdowiec musi mieć ważne prawo jazdy, bez tego nie ma licencji i nie może startować. Poza torem dotyczy to chyba każdego sportu motorowego, w końcu wyjeżdżają na drogi, nawet jeśli na czas imprezy są zamknięte dla ruchu. Nie mieści mi się to w głowie, tym bardziej jako motocykliście. Dobra, mamy na bakier z przepisami, zwłaszcza prędkość i wyprzedzanie, ale jakoś żaden przypadek nie był głośny, żeby ktoś na ścigaczu, turystyku, szosówce, chopperze czy czymś innym wtargnął do budynku i ganiał ludzi, albo odwalił coś podobnego. Tymczasem wszystkie podobne wybryki są na koncie miłośników zabaw w błocie. Tu nie ma miejsca na miłosierdzie. Jeśli stanowią zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi, zatrzymać nawet zużyciem siły, zabrać kwity i karać dotkliwie. Jak idiota celował samochodem w ludzi na molo to od razu poszedł do paki. Idiotę na dwóch kołach powinni tak samo traktować.

Odpowiedz
rafik54321
+3 / 7

@Trepan mam małą hipotezę dlaczego cyrki jazdy w budynkach są tylko na crossie :P. Bo zwyczajnie innymi motocyklami by się niespecjalnie dało.
Chooper/turystyk jest po prostu zbyt ciężki i zbyt mało zwrotny.
Ścigacz, choć szybki, też lekki nie jest, problemem jest tutaj zwrotność. No i nie ma opcji na coś wskoczyć.
Motocykle lekkie, kat 125 są zbyt słabe.
Zostają nam tylko crossy/enduro oraz supermoto, a jedno od drugiego różni się tym, że cross bardziej jest w teren, a supermoto na asfalt :) . A że wizualnie bardzo podobne, to bywają mylone.

Tam nikt święty nie jest, sam ostatnio jak jechałem motocyklem na pocztę, to wjechałem na chodnik i przejechałem tak kilkaset metrów do parkingu poczty. Bo był meeeega korek, no ale wszystko z głową, zwolniłem do 20km/h (prędkość rowerowa XD), to myślę że na takie coś można oko przymknąć :P .

I irulax
+13 / 13

Kawał snoba i ćwoka. Powinien dostać mandat z 10 tyś. i 30 dni czyszczenia rowów melioracyjnych to może by mu dotarło do pustego łba.

Odpowiedz
D donvicor
+5 / 7

Teraz najlepszy hit. Koleś na swoim profilu na fejsie ma zablokowane komentarze i komentarze też zablokowane przy filmiku z Youtuba.

Odpowiedz
D deathrider123
+9 / 9

Kurde, przeczytałem opis typa pod tym filmem na YT:
"Cennik za oublikowanie filmu w swoim serwisie/kanale
1 dzień = 1300,00 euro..."
On chyba ma nadzieję na nagłośnienie sprawy i to że jakaś stacja tv zainteresuje się sprawą. Wtedy - przynajmniej w jego mniemaniu - chcąc wykorzystać fragmenty tego filmu będą musieli mu bulić.
Czeka go niemiła niespodzianka -> Google/Alphabed już dano zabezpieczył się przed taką ewentualnością w regulaminie YT. Ogólnie wariacja na temat obowiązującego w USA "Fair Use Statement".
Jak dla mnie cała akcja typa jest próbą wyciągnięcia $ od stacji TV/serwisów informacyjnych.

Odpowiedz
t1ger
0 / 0

Tyle że informacja o prawach autorskich i warunki serwisu mówią co innego. Nie ma podstawy prawnej do rządań. Dodatkowo jest to dowód wykroczenia więc... Nie może być za paywallem. No ale czego spodziewać się po ostatecznym deklu na dwóch kółkach?

A adi011290
+4 / 6

Mam nadzieję, że skoro tożsamość tego Pana nie jest anonimowa, to jakiś prawnik pozwoli temu Panu wytoczyć cywilny proces, bo wydaje mi się, że przy odpowiedniej ocenie rzeczoznawcy, dałoby radę wyciągnąć jakieś fajne odszkodowanie albo zadośćuczynienie...
Z mojej strony jedna rzecz, która zrobiłem to dałem łapkę w dół na tym filmiku i wszystkich pozostałych... (no co ? Nie spodobały mi się... wszystkie)

Odpowiedz
D deathrider123
+2 / 2

@adi011290 -> zerknij na mój komentarz wyżej. Wydaje mi się że typowi właśnie o to chodzi -> algorytmy pozycjonujące filmy na YT zlewają to czy łapka jest w górę czy w dół. Liczy się ich ilość w jednostce czasu.
Koleś chyba liczy na zainteresowanie serwisów informacyjnych i stacji TV w celach zarobkowych...

B bodeq12
+5 / 5

@deathrider123 a dlaczego łapka w dół, zgłaszajcie, treści obraźliwe lub szerzące nienawiść>propagowanie przemocy lub nienawiści albo znęcanie się, dokuczanie. Jak mu zablokują kanał to może trochę zmądrzeje.

I irulax
+8 / 8

@bodeq12 Ja zgłosiłem na YT. Moim zdaniem: zarabianie na takich treściach to rak platformy YT. Nie jest to żaden prank, żart itp. Dzban naraził na wymierne straty starszego człowiek, próbował go ośmieszyć w publicznych mediach i chce zarobić na nakręconych materiałach. Dzban. Dzban do kwadratu.

M mrooki
-1 / 5

Niech zgadnę: YouTube zgłosił doniesienie do prokuratury. Dziadkowi grozi 10 lat pozbawienia wolności.

Odpowiedz
3 32112344
+7 / 11

W takich sytuacjach mówi się: "Przepraszam pana, nie wiedziałem że to pana łąka, jak mogę to zrekompensować?"
A nie: "To jest debil jakiś"

Odpowiedz
P Paprodziad
+3 / 7

Co prawda pod prawie wszystkimi filmami na YT ma wyłaczone komentarze a i subów nie za dużo, ale zawsze można mu ostudzić zapał i zamknąc kanał. Wystarczy że każdy który też uwarza tego delikwenta za lekko mowiąc debila może zglosić jego filmy na YT i w ten sposób (mam nadzieję) kanał zostanie zamknięty. Kto jest ze mną?

Odpowiedz
N NothingMore_
+7 / 7

Jako osoba pochodząca ze wsi, której rodzice mieli kilka hektarów łąk znam takie sytuacje doskonale. Sytuację znam też z perspektywy jednośladu - od 13 roku życia miałem - rozpoczynając od motorowerów, kilka motocykli, crossy, enduro i motocykle szosowe.
Cwaniaki którzy tylko potrafią dodać gazu na motorze potrafią wjechać w świeżo zasiane pole czy też na łąkę, robić bączki, ryć itd. W OGÓLE nie przejmując się tym, że dla rolnika to jest źródło dochodu - bo on tylko chciał pojeździć, to tylko jeden ślad. Zobaczcie jak ten debil rzuca się bojąc się o kamerę - też źródło dochodu. Dlaczego w ogóle pod wątpliwość poddawane jest to, czy można sobie przez takie pole łąkę itd przejeżdzać? Czy ktoś z Was chciałby, żeby do ogródka włazili mu obcy?

A tego MISTRZA DEBILIZMU to chętnie bym dokładnie przepytał. Jak ktoś ma jakiś pomysł na przemówienie gościowi do rozsądku to chętnie wysłucham

Mam nadzieję, że temu Panu nic się nie stało. To raczej nie jest rolnik z wyobrażeń ludzi, z ciągnikiem z dwustrefową klimatyzacją halogenami i onstarem na pokładzie.

Odpowiedz
grandepaco
+7 / 7

opis filmu: zapraszam do dyskusji w komentarzach
niżej:
możliwość dodawania komentowałeś jest zablokowana

Odpowiedz
0Kszysztof
-3 / 7

Ty też byś pewnie nie chciał jak na potęgę Cię nazywają debilami i ćwokami. chłopak chciał tego uniknąć, więc wyłączył komentarze, tyle przynajmniej rozumu ma

t1ger
0 / 0

Nazywają tylko jego zachowanie po imieniu. Mógł na przykład nie być debilem?

J jerzy66
0 / 2

No i słusznie zadzwonić na policję, motocykl odebrać i sprawę za niszczenie mienia skierować do sądu.

Odpowiedz
D Deffrau
+4 / 4

Z tego co czytałem jeszcze wielce obrażony ze ktoś bronił swojego pola. Ma szczęście że to nie Teksas bo miałby śrucinę w tym pustym balonie zwanym głową.Tak ma tylko siano. Brawo dla rolnika!

Odpowiedz
C CoockiePL
+3 / 3

Jedyne co to się powinien chłop cieszyć,że nie było tam,żadnego młodzika w formie zaszczutego spłatą kredytów za kombajn...

Odpowiedz
R RuraHelmuta
+7 / 7

Ja tak z ciekawości zapytam, bo pierwszy raz o człowieku czytam i naprawdę nie ma tego dużo. Mistrz Polski w czym? Mówimy o tym, że chłopaczek 9 lat temu wygrał jakiś pucharek na dożynkowych zawodach motocrossowych?

Odpowiedz
U99
+2 / 4

TheBill Puzio powinien zostać pozbawiony wszelkich tytułów, dożywotnia dyskwalifikacja i oczywiście zadośćuczynienie (sowite) dla człowieka, który nas żywi.

Odpowiedz
M mtelisz
+1 / 7

Robił to samo co robią quadowcy jeżący po leśnych ścieżkach i szlakach turystycznych, czy jeżący zimą na śnieżnych skuterach po szlakach i ścieżkach w parkach krajobrazowych. To samo zbydlęcenie.

Odpowiedz
okiem_inteligenta
+3 / 5

Niestety, ale to nie wyjątek, a raczej reguła w tym środowisku. Bezmyślnie niszczą lasy i pola. Słowem banda kretynów. W dodatku agresywnych. Typowi fetyszyści podniecający się swoimi pierdziawkami, znajdzcie sobie hobby, które jest legalne i nie krzywdzi innych.

Odpowiedz
t1ger
0 / 0

Ludzie wieszają w lesie stalowe linki nie bez powodu. Nie popieram, ale jak patrzę na tego 'mystrza' to troszkę jednak rozumiem dlaczego to robią.

Policja się wypnie, nikt nic nie zrobi to wiesza taki linkę w lesie bo nic innego nie może zrobić. Nie popoeram tego, ale zaczynam rozumieć...

Q Quant
+4 / 4

To nie jest "brak szacunku" tylko zwykłe przestępstwo - konkretnie przestępstwo zniszczenia mienia. Nazywajmy rzeczy po imieniu zamiast używać eufemizmów.

Odpowiedz
M mieteknapletek
+1 / 1

cos, prawdziwy bohater nie nosi peleryny
brawo dla pana ktory nie bal sie bronic swojej wlasnosci

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 May 2020 2020 22:58

Odpowiedz
Grobisher
+1 / 1

Żaden mistrz, tylko szkodnik hałasujący ludziom. Ja w tym roku zacznę te motop***dy zwalczać jak stonkę, bo mam już dość ich hałasowania po lasach i łąkach. Ludzie nie po to jeżdżą do lasu, żeby tolerować motop***y na hałasujących kiblach. Będzie ostro.

Odpowiedz
A Andreas50
+3 / 3

Oswiadczenie tego dzbana z jego fb opublikowane w mediach : "Oświadczenie"

Ze względu na ostatnie doniesienia medialne postanowiłem się wypowiedzieć w kontekście mojego filmu umieszczonego na moim kanale YouTube w dniu 2 maja 2020 pt. Puzio wie lepiej #vlog1.- Kamieniołom na hałdy
Film ten trwa blisko 30 minut i pokazuje jak jeżdżę na motocyklu po różnych terenach. Pod koniec 6 minuty pokazane jest, jak wjeżdżam na nie ogrodzone pole i jadę po nim ponad 40 sekund, następnie zmieniając teren.
Ten fragment został wycięty z całego filmu i określono go jako niszczenia mienia, okazywanie braku szacunku rolnikom, zachęcanie widzów do jeżdżenia w takich miejscach, szkodliwość społeczna tego działania. Czuje się za nie osobiście odpowiedzialny i rozumiem, ze był to błąd. To zachowanie uraziło wiele osób, które niniejszym oświadczeniem chciałem serdecznie przeprosić. Boli mnie to tym bardziej, że sam pochodzę z rodziny rolniczej i wiem, ile ciężkiej pracy wymagają uprawy. Potraktuje te sytuacje jako ważna lekcja na przyszłość.

Artur Puzio


W normalnym kraju adwokaci zdarli by z niego skore i poszedl by z torbami..

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 9 May 2020 2020 0:45

Odpowiedz
F filarm
-2 / 4

U mnie w okolicy tez byly ciagle wojny z rolnikami kiiedy j jezdzilem samuraiem a brat. Crossem oczywiscie nigdy po zasianym polu ze wzdgledu na szacunek do czyjeja wlasnoscci... Kiedys mialem sprzeczke z rrolnikiem przyjechala policja i na naszych oczach quadowcy zaczeli rozjezdzac laki. Ja mieszkam w goracch i uwazam ze szlaki sa dla wszystkicch i dla turyystow motocyklistow offroadowcow i roqerzystow trzeb tylko robic to z umiareem i szacunkiem i np kiiedy jadac przez las autem cczy motorem widzialem ludzi idacycch zwalnialem prawie do zera i luz. Nie raz zwozilem kogos z urazem reki czy nogi z gory gdzie na dolle czekalla karetka. Po zbiorach nieraz jezdzillem po polach czasem nawet zaoranych ale kiedy cos jest zasiane to zero jazdy. Ten gosc z filmiku powinien miec odebranee puchary za takiie cos bo niszczy czyjas wlasnosc i psuje opinie innym

Odpowiedz
R restauracja_wietnam
+3 / 3

Fajnie dostał dostał wpier*ol od tego dziadka na koniec. Ogółem powinno się gnoić takich dzbanów na swoich pierdzikółkach, chopperach itp. uprzykrzających ludziom życie zarówno w mieście jaki i na wsi. Kiedyś nie mogłem pojąć takich akcji, że ktoś rozciągnął linkę w poprzek ulicy i jakiś motocyklista o mało przez to nie stracił głowy jadąc z dużą prędkością. Teraz kiedy codziennie słyszę debili na swoich chopperach hałasujących i zakłócających spokój, doskonale rozumiem ludzi którzy rozwieszają takie linki. Myślicie, że jesteście tacy cool na swoich pierdzikółkach przyśpieszając na prostej i hałasując. Prawda jest taka, że większość ludzi was nienawidzi za zakłócanie porządku i stawia was na równi z bezmózgimi kibolami :)

Odpowiedz
B berkovits
-1 / 3

Mam nadzieję, że zapłaci mandat i odszkodowanie rolnikowi, szkodnik gorszy od stonki.

Odpowiedz
S sebastian31
+3 / 3

Aż się gnojek prosi żeby mu linkę rozciągnąć od drzewa do drzewa w tym lesie......

Odpowiedz
Trepan
+1 / 1

Dobra nowina: "Główna Komisja Sportu Motocyklowego PZM zdecydowała o cofnięciu mu licencji instruktora ze skutkiem natychmiastowym." Cyt. za Scigacz.pl z treści oświadczenia PZM.

Odpowiedz
M Marek_k2
+1 / 1

W Stanach farmer nie miał by kija a filmik był by już czarno biały...

Odpowiedz
H herhor67
+1 / 1

> www.motogang.eu
> Zapraszamy do dyskusji w komentarzach...

> Komentarze są wyłączone

Podsumuję to popularnym zwrotem składającym się z jednej małej i jednej wielkiej litery: xD

Odpowiedz
D dural46
-1 / 1

Nie zwalajmy winy tylko na niego, bo rolnik próbował go utopić. To już przesada i powinien za to odpowiedzieć.

Odpowiedz
rafik54321
0 / 0

@dural46 Troszkę racji masz, faktycznie dziadek też ciut przegiął, ale żeby zaraz go za to karać? Myślę że takie grube pouczenie dla dziadka by wystarczyło :/ . Ostatecznie to on jest tutaj poszkodowany.
I z tym próbowaniem utopienia to też tak wiesz :P . Bardziej go po prostu popchnął.