Demotywatory.pl

Menu Szukaj

W TVP właśnie powiedziano, że wydrukowane karty wskutek decyzji polityków PO trzeba będzie wyrzucić i zmarnowane zostaną miliony zł, które mogły zasilić np. szpitale

Powiedzcie, że to się nie dzieje naprawdę...

www.demotywatory.pl
+
1223 1280
-

Zobacz także:


AVictor
+25 / 33

@tawarisz12 ogólnie to wszystkich polityków trzeba wyrzucić, już od 30 lat głosujemy to PiS to PO to SLD i tak naprawdę to Ci sami rotujący się ludzie z różnych nazw partii... Ciągle teraz tylko przepychanki PiSu że PO jest złe PO że PiS jest zły, a tak naprawdę toksyczne są obie partie i bardzo negatywnie działają na Polskę.
Zawłaszcza wszystkie ich spory nie bo druga partia jest za tak, no przedszkole.

y0u
+4 / 10

@tawarisz12 na dobrą sprawę to TVP jest ściekiem, niezależnie od tego kto rządzi, zawsze są propagandą tych u władzy. Tylko pozostaje pytanie jak można rozwiązać ten problem metodą wilk syty i owca cała. Nie mam tu na myśli rozwiązania w stylu, rozgonić całe to towarzystwo wzajemnej adoracji i nie płacić abonamentu, bo na to pewnie rząd nie pójdzie, tylko zrobić coś aby TVP miało sensowny program i przestało się zajmować jakąkolwiek propagandą.

M mieteknapletek
0 / 0

@y0u
nie wazne jak to zrobisz, zarzuty o to ze wspieraja jakas grupe polityczna zawsze beda
dlatego naprawde najepszym wyjsciem z sytuacji byla by albo rezygnacja z tvp albo rezygnacja z opiniotworczych programow
ale z tym gorzej

P Pomylilem_Strony
-1 / 1

@tawarisz12 Niech mówią, że miliony się zmarnowały, wskazanie winnego jest oczywiste, a prawda wychodzi na wierzch i ta też kiedyś wyjdzie. Tych za pisem już bardziej do bycia pisowcem nie przekonają, a może część sprowokują do chwili zastanowienia się.

S somehuman
0 / 0

@AVictor . w punkt. ale wszyscy (nie tylko przepychające sie PoPis), którzy przed powiedzmy 95 siedzieli na stołku powinni juz byc z dala od korytka.

P piotrekdyb
0 / 0

Nie mogę dodać komentarza o PiS mimo braku wulgaryzmów. Próba wstawienia bez niewygodnych zwrotów.

AVictor
0 / 0

@somehuman @MrMojoRisin dokładnie, moim skromnym zdaniem jeszcze nie wyszliśmy z komunizmu Ci ludzie ciągle gdzieś się przewijają... Bo nie tylko nigdy nie zostali osądzeni a nawet odsunięci od polityki i jak nie oni to ich rodziny ciągle mieszają się w sprawy polityczne...
Co do PiS i PO uważam że ich konkurencja jest sprytnym zabiegiem marketingowym, o czym pewnie szeregowi członkowie partii nie mają pojęcia. Bo już dawno udowodniono że jak da się dwie skrajne opcje ludziom do wyboru to większość z 70% nie będzie do końca po żadnej ze stron a całość rozłoży się w myśl krzywej Gaussa, natomiast jeśli opcję się skłóci i doprowadzi do konieczności opowiedzenia się po którejś ze stron, do krzywa rozdzieli się na dwa fronty, w których część członków będzie za daną opcją lub przeciwna tej drugiej, a środkowa część którą zazwyczaj stanowią ludzie neutralni będzie maleć do 0.

E esbek2
+34 / 48

Aż strach głosować na innego kandydata niż Dudę, bo się okaże, że wydrukowano już wyniki i trzeba będzie je wyrzucić co spowoduje straty.

Odpowiedz
G Gonieczka
+8 / 22

Oni wiedzą jakie możliwości intelektualne mają ich wyborcy i są pewni, że uwierzą we wszystko co TVPiS i zapoda.

Odpowiedz
G Gavron88
+5 / 15

@YszamanY Bo trzeba szukać alternatyw. PO i PiS to partie wzajemnie utrzymujące się przy życiu, chcesz zniszczyć jedną, musisz zniszczyć i drugą. Trzeba być ślepym żeby tego nie widzieć.

YszamanY
-4 / 6

@Gavron88 szukałęś alternatyw przed ostatnimi wyborami i doprowadziłeś Polskę do pisowskiego bagna - gdzie u ciebie rozum i logika ? długo jeszcze Polskę będziesz topił w pisowskim bagnie ? nie, PO to nie to samo co pis ,ty nie tylko jesteś ślepy ale i głuchy, bo to tobie pis bije brawo

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2020 2020 16:29

S konto usunięte
-1 / 1

@YszamanY wiesz o tym, że żeby realnie pomóc alkoholikowi trzeba mu dać najpierw upaść na samo dno i dopiero później wyciągnąć rękę? Tego, co teraz mamy już się nie da naprawić, ani utrzymać - można się dać temu jedynie zawalić i zbudować na nowo. Obie te partie staczają się na po równi pochyłej i w tym kontekście nie ma między nimi ŻADNEJ różnicy.

YszamanY
0 / 0

@siditg rządzi pis, to pis doprowadza Polskę do dna, to dzięki PO pis mógł zafundować socjal, a ty bredzisz o PO - czy nie powinieneś tego jakoś leczyć ?

S konto usunięte
0 / 0

@YszamanY nie, nie powinienem. Polskę na dno ściąga duopol POPIS. Partii, za którymi stoi ta sama, dojmująca próżnia ideowa. Które tak kompletnie zwarły się we wzajemnym klinczu, że nie mają już nawet możliwości go przerwać i przestały zwracać uwagę na otaczającą je rzeczywistość. A już nawet nie wspomnę o wypracowaniu jakiejś wizji jej przyszłości, bo są jedynymi obiektami w polu swojego widzenia. To musi się zawalić, byle szybko.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 20 May 2020 2020 20:57

YszamanY
0 / 0

@siditg zła diagnoza , nie wiń polityków tylko debilne społeczeństwo, a rządzić ktoś musi więc wybiera się mądrze ,nie debilnie marnuje swój głos. skoro konfederacja ma program dla kilku tysięcy wyborców a banda oszołomów woli żyć mrzonkami nie widząc niszczenia Polski przez pis- to winisz polityków czy oszołomów żyjących złudzeniami ?

S konto usunięte
0 / 0

@YszamanY czy mam rozumieć, że jeżeli wg Ciebie PIS niszczy Polskę, to PO robiło coś innego tak?

A polityków obu tych partii winię za to, że zawłaszczyli dla siebie całą sferę polityki i skutecznie uniemożliwiają pojawienie się na niej jakiejkolwiek nowej oferty. I nie mówię o Konfederacji, bo to jeszcze bardziej omszała konstrukcja niż te dwie. No i też za to, że robią, we własnym interesie zresztą, ze społeczeństwa debili.

YszamanY
0 / 0

@siditg winisz PO i pis ? społeczeństwo to debile , po tym co zrobił pis w normalnym społeczeństwie już by ich wywieźli na taczkach, po tym co zrobił pis z Polską stawianie znaku równości między PO i pis-em- świadczy o debiliźmie ludzi . czegoś jeszcze nie rozumiesz ? twierdzisz że coś zawłaszczyli bo inne oszołomy nie potrafią sklecić programu dla milionów mściwych i roszczeniowych polaków ?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 May 2020 2020 19:29

S konto usunięte
0 / 0

@YszamanY POPIS doprowadził do całkowitej polaryzacji przestrzeni publicznej i praktycznego wdrożenia zasady 'jak nie z nami, to przeciwko nam'. Wszędzie - od mediów, przez zakłady pracy, aż po rodziny. Technika stara jak świat (choćby rzymskie 'dziel i rządź') i bardzo niebezpieczna, jeżeli nie jest stosowana względem podmiotu zewnętrznego (dla Rosjan jesteśmy takim podmiotem i to, co się u nas dzieje jest im bardzo na rękę).

Człowiek poddany takiej presji, a muszący jakoś funkcjonować w tym środowisku, albo w końcu opowiada się po jednej ze stron, albo całkowicie wycofuje. Ci bardziej wartościowi politycy, nawet kojarzeni kiedyś z którymś z tych dwóch środowisk, dokładnie to zrobili. Nawet jeżeli mają coś ciekawego do zaproponowania, nie wyjdą z tym, bo to by było jak 'rzucanie pereł przed wieprze'. Albo inaczej - 'Z mądrością nie chodź na targ, kiedy jest w cenie głupota'. Dlatego też tak zyskuje w sondażach Hołownia, który właściwie nie prezentuje jakiegoś wyraźnego programu (i to wcale nie jest wada w tych warunkach), za to wyraźnie wskazuje, że chce z tym duopolem walczyć - jakkolwiek. W sposób wyrachowany, albo podświadomie czuje, w jakie nuty należy właśnie teraz uderzać.

Te dwa walczące ze sobą w bajorku hipopotamy są dokładnie i tylko tym, czego nawzajem potrzebują i na co zasługują. Muszą się w końcu totalnie zakleszczyć we wzajemnym zwarciu i utopić - dopiero wtedy będzie możliwość zorganizowania na tym pogorzelisku czegoś nowego. Już jesteśmy blisko, ale do tego czasu niestety będziemy za to widowisko płacić i to jest wina po równo - zarówno polityków, jak i społeczeństwa, które ich wybrało i pozwoliło doprowadzić do takiej sytuacji na scenie politycznej.

YszamanY
0 / 0

@siditg inteligentne społęczeństwo nie dałoby się w to wciągnąć, kierujesz pretensje nie tam gdzie jest adresat , i nie Popis, tylko pis gra na polskiej mściwości i debilności, aż dziw że trzeba to tłumaczyć choć z drugiej strony to nie dziwne , skoro wczesniej napisałem o braku inteligencji

Oriolus
+7 / 9

Ja Ci powiem. Karty wydrukował Sasin, bez podstawy prawnej, bez pomyślunku ale, co jeszcze śmieszniejsze, bez umowy, przetargu itp. obowiązkowych procedur naruszając zarówno Prawo Zamówień Publicznych jak i dyscyplinę budżetową.
PO od pięciu lat jest odsunięte od władzy i z decyzjami dot. wyborów nie miało nic wspólnego - PiS ma większość decyzyjną w sejmie z której skrzętnie korzysta. Tak więc pretensje o zmarnowanie ponad 15 mln. zł. na druk kart wyborczych, przygotowanie do do wyborów mimo braku podstaw prawnych i opracowania stosownych procedur musisz kierować do PiS. Pretensje są jak najbardziej słuszne!!! Popieram Cię!

Odpowiedz
Xar
+8 / 14

@Oriolus a wiesz co jest najgorsze?Ze sa debile, ktorzy uwierzyli ze to wina PO bo senat skorzystal z prawa do czekania 30 dni na podjecie decyzji

Oriolus
+6 / 6

@Xar Bo niszczenie tego Narodu jest już na półmetku. W poprzedniej edycji (1956) robotnicy lali studentów przekonani, że działają na rzecz dobrobytu Polaków. Polaków podzielono na lepszych (członkowie PZPR) i gorszych (bikiniarze, cykliści, Żydzi, kułacy, obszarnicy, reakcjoniści). Za chwilę będziemy mieli powtórkę. ZOMO już jest a za moment "lepszy sort" będzie lał na ulicach protestujących przedsiębiorców, bo powinni przecież pracować i zarabiać na 500+ dla "elity" tego kraju a nie szlajać się po ulicach ze swoimi pretensjami.
I to właśnie oni, ci przedsiębiorcy będą winni kryzysowi w Polsce, bo zamiast pracować domagali się sensownego wsparcia od Państwa (przecież dostali po 5 tys. !)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2020 2020 8:05

S konto usunięte
0 / 2

@Xar wina może nie, ale chyba zgodzisz się, że działania senatu przyczyniły się do tej wyjątkowo niewygodnej sytuacji, jaką teraz mamy.

@Oriolus - ja bym tam uważał z tymi "przedsiębiorcami" od Tanajno. Za chwilę się okaże, że ten człowiek znikąd, to czyjaś przystawka i lep na wyborców niezdecydowanych co do jednej z dwóch, jedynych słusznych, opcji. Tak jak z Nowoczesną na przykład było.

Jedno jest pewne - sytuacja, w której Polacy skaczą sobie do gardła z byle powodu jest bardzo na rękę Rosji i jeżeli jej służby nie maczają w tym palców (a sądzę, że tak jest i to bardzo), to sami robimy im świetną przysługę.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2020 2020 20:49

Xar
+2 / 2

@siditg oczywistym jest, ze chcac przeprowadzic wybory dla Polakow, wolne i rowne nie dalo sie ich przeprowadzic jak np. Hiszpania czy inne kraje byly zamkniete - bo tak, Polacy nie zyja tylko w Polsce ale tez w innych krajach i przekazanie im kart wyborczych bylo niemozliwe. O czym wszyscy PiSowi mowili, ale oni udawali, ze sie da

S konto usunięte
0 / 0

@Xar owszem, ale w tej sytuacji druga strona też nie pozostaje bez winy. Wszyscy tak się skupili z jednej strony, żeby wybory się odbyły, z drugiej, żeby za wszelką cenę się nie odbyły, że chyba zapomnieli o szerszym kontekście. Postawili, jak to zwykle zresztą politycy robią, bieżący swój interes ponad wszystko inne.

Gowin proponował rozwiązanie chyba najlepsze z możliwych. Ale i jedna i druga strona je odrzuciła albo wręcz zignorowała, zajęta forsowaniem własnej agendy. Drugie forsowane podejście, związane z wprowadzeniem któregoś ze stanów nadzwyczajnych, do mnie nie przemawia, bo dawałoby możliwość przedłużania go w nieskończoność pod byle pretekstem i utrwaliłoby tylko problem. Nie wierzę, że ta część, która za nim lobbowała, nie brała pod uwagę takiej opcji - cholernie niebezpiecznej.

Xar
+1 / 1

@siditg stano wyjatkowego nie mozna przedluzac w nieskonczonosc. Zapoznaj sie z przepisami ktore o tym mowia a Twoje obawy znikna!

S konto usunięte
0 / 0

@Xar ale raczej była mowa o stanie klęski żywiołowej i jego można w przypadku takiej pandemii, która nigdy się nie skończy, przedłużać w nieskończoność. Stan wyjątkowy ciężko jest uzasadnić w aktualnej sytuacji.

Oriolus
0 / 0

@siditg "Jedno jest pewne - sytuacja, w której Polacy skaczą sobie do gardła z byle powodu jest bardzo na rękę Rosji i jeżeli jej służby nie maczają w tym palców (a sądzę, że tak jest i to bardzo), to sami robimy im świetną przysługę."

Pytanie jak bardzo nasze "władze" są w to umoczone. Na ile chęć pozostania przy korycie będzie przyczynkiem do wyjścia z UE i sprzedania Polski Putinowi. To już było i wydaje się, że czeka nas powtórka z z rozrywki!

S konto usunięte
0 / 0

@Oriolus moim zdaniem raczej nie bardzo. Myślę, że na tyle ile mogą i potrafią, miotają się między młotem a kowadłem (sierpem?) ale na razie, oficjalnie, dryfujemy bezładnie w kierunku 'od Rosji'. Dlatego działania agentury naszych braci wschodnich są tak bardzo nasilone w tej chwili.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 May 2020 2020 0:31

Oriolus
0 / 0

@siditg mmmm.... optymista... ;))))

S konto usunięte
+1 / 1

@Oriolus no a co mi zostało? Ostatnie agresywne działania obcych (mam nadzieję, że obcych...) służb w okolicy naszego wojska (plotka o odwołaniu obiecanych podwyżek, fałszywy list na stronie Akademii Stuki Wojennej i kto wie, co jeszcze, o czym nas nie poinformowano) pozwalają sądzić, że Rosjanie się lekko pocą. No albo przygotowują się do czegoś poważniejszego...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 May 2020 2020 21:07

D dncx
+7 / 15

@stalowyj Gdybyś znał prawo wiedziałbyś, że te 30 dni to nie jest jakaiś wymysł, ale senat ma prawo 30 dni pracować nad ustawa. I w porównaniu z Sejmem, gdzie PIS robi ustawy bez ładu i składu w 1-2 dni, a potem 15 razy to poprawia, to Senat zapytał się przynajmniej ekspertów, prawników czy ustawa jest zgodna i ..uwaga.. poprawił ją na taką by była przynajmniej prawnie uzasadniona. I MIAŁ do tego prawo. Co lepsze. Te zmiany zostały potem przez Sejm usunięte i wrócono do nieprawnych elementów. Wybory 10 maja nie mogły się odbyć z kilku ważniejszych powodów niż ustawa Sasinowa czy te Twoje "30 dni" Senatu. Nie byłyby tajne, równe, bezpośrednie. Kandydaci nie mieli takich samych szans na prezentację swoich poglądów, kontaktu z wyborcami i przekonanie ich do swoich racji. A właśnie brak pełnej i równej kampanii jest podstawą do unieważnienia wyborów, lub i NIE PRZEPROWADZANIA. Co ciekawe PIS łamał konstytucję i prawo międzynarodowe wiele razy i tu też mógł olać to wszystko i powiedzieć już w marcu: Wyborów nie będzie. Ale nie. Nagle stwierdził, że będzie konstytucji przestrzegać. A 2 dni przed naczelnik odgórnie stwierdził, że jednak nie miał racji w upartości. I wyborów nie był. A trzeba było to zrobić w marcu i władza nie wydała by tej kasy. Wiec jeśli już to wina naczelnika. Bo skoro kieruje państwem i decyduje o tak ważnych rzeczach jak wybory, to mógł to zablokować, ale nie chciał. Moim zdaniem powinien być pociągnięty do odpowiedzialności za marnotrawstwo publicznych pieniędzy. Ale kto mu co zrobi? Jest tylko nic nie znaczącym zwykłym posłem.
Tak wiec w odpowiedzi na Twoje pytanie. Nie, nie masz racji. Sytuacja wyglądała inaczej ,a Twoja opinia nie pokrywa się z rzeczywistością. Senat i kandydat PO nie mają nic wspólnego z błędnymi i niezgodnymi z prawem decyzjami władzy.
Twój wpis stosuje stare stalinowskie metody walki politycznej, gdzie piszesz "TVP to ściek... ale Senat tez jest ble", zrównujesz dwa elementy układanki, gdzie Senat działa zgodnie i w granicach prawa, a TVP działa pod dyktando władzy, która łamie istniejące prawo, działa przeciw niemu i na szkodę państwa.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 18 May 2020 2020 7:48

B buddookann
+9 / 11

@stalowyj Co to ma wspólnego z nielegalnym drukowaniem kart przez człowieka który nie miał do tego prawa ?

S konto usunięte
-2 / 2

@dncx czyli Twoim zdaniem, w tak szczególnej sytuacji, z jaką mamy do czynienia, zupełnie uzasadnione jest nie poświęcenie wszystkich sił i środków na to, żeby jak najszybciej zwrócić ustawę do dalszego procedowania? Należy skrupulatnie poczekać do ostatniego możliwego dnia? Czyli możemy pójść na dno, ale ważne żeby zgodnie z regulaminem?

Co do kampanii też się nie zgadzam - ja miałem wszystko, co potrzebne żeby zapoznać się z kandydatami i ich racjami. A skoro ja miałem, to mieli też inni, pod warunkiem, żeby im się w ogóle chciało to zrobić.

W dalszej części wypowiedzi sam sobie przeczysz z tym naczelnikiem i zwykłym posłem - nie wiem o co Ci chodzi, dlatego się nie odniosę.

Natomiast chętnie Ciebie też oskarżę o stosowanie stalinowskich metod walki, chyba że opiszesz pokrótce te poprawki, co to senat zaproponował z myślą o prawomocności tej ustawy.

D dncx
0 / 0

@siditgrTEn czas jest własnie po to by dobrze przeanalizować decyzje i nie robić nic pochopnie. Po ustawach, które obecnie wychodzą z Sejmu, właśnie widać te wszystkie dziadostwa.

Po drugie, generalizujesz. To, że Ja mam w domu klamki pozłacane, nie oznacza, że inni też je mają. Sa tacy, którzy wolą kontakt bezpośredni , ale także i kandydaci spotkać się z ludźmi. To jest istotą i jedyna możliwość by spotkać ludzi z polityki i zadać pytania.

To nie jest kwestia przeczenia ,ale sarkazm. Niestety słowo pisane nie przenosi emocji. I rozumiem, że moje słowa były za mało emocjonalne. Więc wyjaśniam. To sarkazm na idiotyczną sytuację, która mamy w polityce.


I wreszcie, Twój ostatni akapit. Doprawdy. Przeczytaj sobie ustawę, która weszła w życie i jakie poprawki dali senatorowie. Dowiesz się wszystkiego. Amen.

S konto usunięte
0 / 0

@dncx z tego, co ja doczytałem, to ustawa została zwyczajnie zawetowana w całości, bez poprawek. Trzy senackie komisje tak sugerowały. Musiałbyś mnie wyprowadzić z błędu, bo ja nie trafiłem na nic takiego. Mówię o tej z 8 maja chyba, nie tej nowej, bo tam faktycznie jakieś poprawki mają być zgłoszone.

Dzi4d3k
0 / 0

No bo można było długopisem datę zmienić i "zaparafować" :)

Odpowiedz
J konto usunięte
+5 / 5

Niegospodarność? Dokładnie tak. Tylko kto rządzi? PiS? Więc kto wykazał się niegospodarnością próbując za wszelką cenę zorganizować niemożliwe do zorganizowania wybory i zmarnował miliony złotych?

Odpowiedz
P konto usunięte
0 / 2

w normalnym kraju to by się nie działo, ale to jest polska i jak widać program korupcyjny+ działa. suweren co miesiąc dostaje 500 złodziejskich i wszystko się zgadza.

Odpowiedz
G Guuutek
-3 / 3

Co dostali Polacy od poprzednikow?

S stypson
+3 / 3

@WERTY12345 Na dodatek wbrew prawu i konstytucji.

S stypson
+5 / 7

Jeszcze większej niegospodarności dopuszczają się chorzy, bo mogliby nie chorować i pieniądze wydawane na służbę zdrowia można by przeznaczyć na rozgłośnię w Toruniu.

Odpowiedz
Q Quant
+3 / 3

Jeżeli zastawisz pułapkę na swojego wroga, kupisz specjalnie broń, wykopiesz w pocie czoła dół na zwłoki, zaczaisz się w krzakach, a gość... nie przyjdzie, to jest jego wina, że poniosłeś koszty! Czego nie rozumiesz? :)

Odpowiedz
S SmallPig
-2 / 4

Były wydrukowane było je rozesłać i tyle nie widzę problemy w tym aby tak głosować można było coś zmienić a tak nie będzie nowego prezydenta a kasa wyrzucona w błoto

Odpowiedz
Xar
+2 / 2

@SmallPig po pierwsze: glosuja Polacy, nie tylko ci mieszkajacy w Polsce.
Po drugie, to nie sa karty do glosowania(Bo te sie drukuje zgodnie z przepisami) a co najwzyej jakies ulotki, ktore za publiczne pieniadze wydrukowano bez powodu

M Mrowkainowroclaw
+1 / 3

prowadzę firmę budowlaną i jak mój Pracownik źle położy kafelki na ścianie to moja firma poprawiając to jest zobowiązana do zdemontowania materiału i położenia jeszcze raz wszystkie koszty wynikające z błędy pracownika np. uszkodzenie fragmentu kafelka pokrywam ja jako właściciel firmy tu też powinno być tak samo nie jestem za po, pis też nie jest moim kandydatem ale sprawiedliwość powinna być za popełnione błędy trzeba mieć honor i odpowiadać a nie że miliard ludzi da zlotowke to może zostanie jeszcze na jakieś premie

Odpowiedz
F faraon69
+2 / 2

PiS, oprócz bolszewickiej swołoczy, to najgorsze zło, jakie spotkało Polskę po II Wojnie Światowej.

Odpowiedz
S starydziad
0 / 2

Za każdym razem, gdy myślimy, że już pisowska szczujnia osiągnęła dno, nagle słyszymy pukanie. Pukają od spodu.

Odpowiedz
S s5e
0 / 0

@tawarisz12 to są kurły nie ludzie... I złodzieje.!!!

Odpowiedz
S somehuman
0 / 0

socjalizm? komunizm? niepotrzebnie skreślić ;) ah, ten be zachód, ojojoj.

Odpowiedz
C chooch
0 / 0

Gdybym urodził się wczoraj i nie znal tła całej historii to w sumie....prawda - gdyby nie zmiany kandydatów kart nie trzeba by było ponownie drukować.

Odpowiedz
P piotrekdyb
0 / 0

Ktoś powiedział, że chce usunąć TVP, wiadomości. Pies broni swojej miski. Ja i tak mam zamiar głosować na Bosaka. Danie sobą rządzić PiS, PO mogę porównać do wyboru między wąchaniem sików czy kupy. No a ja wolę ciastko.

Odpowiedz
A asia92bbjess
-1 / 1

Trzeba było zrobić wybory i byłby spokój. Nie zarazę się paczkami od kuriera to tak samo kartami do głosowania

Odpowiedz
A asia92bbjess
-1 / 1

No przecież miały być wybory to jak mieli nie drukować?? Na inna formę sie nie zgadzali a wybory muszą się odbyć, prezydent musi być w kraju..

Odpowiedz
K kamel86
0 / 0

Proponuje przepuścić karty do głosowania jeszcze raz przez drukarkę skreślając Małgośkę a dodając Rafała. Taniej i bardziej ekologicznie.

Odpowiedz
Y Yeremik
0 / 0

Stać Polskę na takie wydatki. Kupili maseczki latające antonowem to i na papier będzie. Nie za takie pierdoły się płaci z publicznych pieniędzy

Odpowiedz
Master_Yi
+1 / 1

do tej pory się śmiałem, ale to już jest czyste skrwysynstwo co robi tvpis

Odpowiedz
D Dzanos
0 / 0

I to jest piękny przykład jak można zrobić z propagandy propagandę :D
Fonia jest wyciągnięta żywcem z kontekstu z wiadomości na TVN24 , a wizja podłożona z wiadomości TVP . I dzięki temu mamy antypisowski Facepalm . Nie wierzcie w wszystko co zobaczycie w internecie i naprawdę włączcie myślenie :) Co nie zmienia faktu ,że milliony poszły w błoto bo trzeba wydrukować nowe karty do głosowania , a mogło iść to faktycznie na szpitale .

Odpowiedz