Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
260 265
-

Zobacz także:


caseymysz
0 / 0

Tamten też miał rok wg mema. Przecinek świadczy o tym. No i poszedł do kasacji, bo spadł z mostu.

O konto usunięte
+4 / 6

Tak jest,jak banda przekupnych urzędników zezwala na budowę barierek rzekomo energochłonnych z wadą konstrukcyjną.
Autobus ma środek ciężkości około 1-1,2m od jezdni. Barierki sięgają na wysokość około 0,6m.
To oznacza, że w momencie uderzenia zachowuje się jak podcięty i powstaje siła dokonująca obrót wokół osi i autobus lub ciężarówka robi coś w rodzaju fikołka.
Te barierki, aby były skuteczne powinny mieć około 1,5 wysokości.
Ale są klepane takie konusowate i wszystkim się wmawia, że zapewniają bezpieczeństwo.
Jak widać na tym democie, od 30 lat nikt się niczego nie nauczył....

Odpowiedz
K killerxcartoon
+1 / 1

@Ortomen nie dlatego... zwróć uwagę gdzie spadł..
Barierki chronią od zjechania z drogi przy otarciu się o nie ... niestety tu się zaczynały bo były widełki odbitki .. zadziałały jak wyrzutnia. Zresztą wszędzie jak najedziesz na sam początek barierek to cię wyrzuca bo masz wręcz rampę . Dlatego w USA ta takich widełkach mas postawione 3 czy 6 beczki z wodą jakie hamują pojazd by nie nejechał na początek barierek energochłonnych i się ne nie nadział czy przeskoczył ....

ZONTAR
+1 / 1

W USA stosuje się energochłonne zakończenia. Mają formę stalowej prasy, która jedzie wzdłuż barierki zwijając ją w rulon albo tnąc na paski. W ten sposób wytracasz energię uderzając w zakończenie bariery. Beczki stawia się tam, gdzie nie ma takich barier, chociażby przed betonowymi zaporami.

T tip71
0 / 0

Ortomen. hm... Dobrze prawisz. Fizyki nie oszukasz.

Odpowiedz
S Sakaszwili
-2 / 4

To na pewno mały Rafałek Trzaskowski był winien. Wtedy uszło mu na sucho, więc teraz powtórka. Jutro będzie o tym w ''Wiadomościach'':-D

Odpowiedz
caseymysz
0 / 0

Z mema dowiadujemy się, że autobus miał tylko rok, więc był prawie nowy i poszedł do kasacji (no bo spadł z mostu).

Odpowiedz