Demotywatory.pl

Menu Szukaj

Jaok z pyta.pl był z kamerą na demonstracji LGBT. Tak został potraktowany przez tolerancyjną reprezentantkę postępu i miłości, z transparentem "miłuj bliźniego" w rękach

www.demotywatory.pl
+
936 959
-

Zobacz także:


Y yoyo2123
+14 / 56

Cóż, powinna ponieść surowe konsekwencje. Proszę jednak o nie wrzucanie wszystkich do jednego wora :)

Odpowiedz
0bcy
+44 / 52

@yoyo2123
Najpierw: że LGBT to po prostu ludzie
A teraz: prosze nie wrzucać wszytskich do jednego worka...

No właśnie ci którzy uważają że LGBT to nie ideologia poszczególnych osobników, ale to po prostu wszytskie osoby o pewnych preferencjach, to oni wrzucają wszytskich do jednego worka.

Więc albo LGBT to ludzie, albo nie wrzucamy wszytskich do jednego worka.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 August 2020 2020 15:03

T tomkosz
-5 / 23

@yoyo2123 taki jeden hetero zamordowal mnostwo ludzi. precz z heterykami! ;)

T tadek77
+27 / 43

@yoyo2123 lewaki wrzucają ludzi Kościoła do jednego worka przecież

A adraxer12
+26 / 32

@Xar Nie istnieje w nauczaniu Kościoła, tradycji ani biblii żadna procedura ukrywania pedofilii. Istnieje lobby pedofilskie działające wbrew prawu, nauce Kościoła i Chrystusa

K Kredecki
+7 / 13

@Xar Chłop mówie o kościele jako strukturze.
@adraxer12 Mówi o Kościele jako o wspólnocie.

I tak głuchy i niemowa się dogadali.

Y yoyo2123
-1 / 7

@wojekwiesiek ale jakie u siebie? Ja nie jestem z lgbt ani nawet z lewicy

Y yoyo2123
+4 / 12

@wojekwiesiek bo uwazam ze państwo nie powinno zajmować się takimi sprawami jak to kto z kim sypia i uwazam ze każdy powinien być równy wobec prawa. I żeby było jasne, nie bronię tego zachowania, uwazam ze ta pani powinna zostać ukarana z cała surowością. Ale ekstrapolowanie tego zachowania na cała grupę uwazam za nadużycie. Tak samo jak nazywanie wszystkich wyborcow PiS patologią, czy zwolenników po złodziejami

K krzysiek944
+2 / 12

@xar kościół ukrywa pedofilię to jest fakt, natomiast środowiska LPG+/- ją promują. Co jest gorsze ?

M michaswnc
+13 / 23

@yoyo2123 lgbt to nie ludzie o odmiennej orientacji tylko cała ideologia i często ludzie którzy sie tam znajdują są hetero tylko mają nasrane w głowie .. znam pare osób homo dziewczyn jak i facetów tylko to nie są zjeby co chodzą na manifestacje z dildem na czole tylko ogarnięte osoby i nikt z nich nie popiera tego ruchu mówią że to gówno i robią im złą opinie... tak samo zdarzyło mi sie poznać dziewczyne która w pełni popiera lgbt chodzi na te ich marsze spotkania czy co oni tam mają i jest hetero także tego ... lgbt ma tyle wspólnego z ludzi homo co feministki z kobietami albo związkowcy z pracownikami

Y yoyo2123
-1 / 7

@wojekwiesiek tępić należy tylko przestępców a nie osoby o innych poglądach, rasie, pochodzeniu czy orientacji. Skąd tyle nienawiści? Co do parad, jest coś takiego jak nieobyczajny wybryk i powinno to być ścigane, a sama tęczowa flaga nikomu nie szkodzi jak i sam pochód w większości normalnych ludzi. Tak samo powinny być ścigane symbolika nazistowska czy komunistyczna z che guevara włącznie oraz ciężarówki pro life i agresywni aktywiści jak margot, nie dla samosądów. Zacznijmy w końcu szanować i stosować prawo, oraz stanowić je w sposób równy i sprawiedliwy

U usiek1992
-2 / 8

@wojekwiesiek A jak wychodzą na ulicę z napisami "EUROPA BĘDZIE BIAŁA ALBO BEZLUDNA", "CZYSTA KREW" czy "ŚMIERĆ WROGOM OJCZYZNY" to wszystko jest w porządku i NIE TĘPIĆ? Obrzydliwi obłudnicy.

ZONTAR
+3 / 7

@michaswnc W końcu głos rozsądku.
Postawić znak równości między LGBT a osobami o odmiennej orientacji to jak postawić znak równości między feminizmem i byciem kobietą.

P Pasqdnik82
+2 / 2

@yoyo2123 w sumie nawet nie wiadomo czy ta dziewczyna to jakaś lesbijka czy inna :) może być heteroseksualną idiotką np, która nie ma argumentów i zrobiła to co zrobiła.,... bo na tyle ją było tylko stać.

P Pasqdnik82
0 / 2

@adraxer12 w biblii nie ma,w INSTYTUCJI już jest :) poczytaj czym było Crimen Solicitationis i czym zostało zastępione...... to nie jest instrukcja?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 August 2020 2020 6:14

kawanalawe
0 / 0

@yoyo2123 Niestety, do tych, do których piszesz w tej sprawie, nic nie dotrze. Im nie wystarczy, że potępisz tę dziewczynę, że nie należysz ani do organizacji, ani do społeczności lgbt... Musiałby stać się cud, żeby zrozumieli, że głupota nie zależy od rasy, orientacji ani wiary, bo musieliby przyznać, że np. biali, heteroseksualni katolicy też bywają głupi. A to ponad ich siły. Nie chcą dyskusji. Są przekonani o swojej słuszności dużo bardziej niż ta dziewczyna i też plują...

Y yoyo2123
0 / 0

@kawanalawe no właśnie liczę na to, że jednak dotrze albo chociaż da do myślenia :) A co do przekonania o swojej słuszności to nie są bardziej, przynajmniej w większości wypadków kulturalnie odpisują a nie od razu plują w twarz.

M meritka
+84 / 118

Mam nadzieję, że już przestaną się z nimi patyczkować, bo to już przesada.

Odpowiedz
Ixpire1234
+56 / 62

Nie, to norma. Może nie w taki sposób ale tak się dzieje. Ale jeśli ty zrobisz to samo to już jesteś agresywna. Na siłę narzucają własne poglądy, wręcz nękają. Ale spróbuj zrobić to samo. Takie osoby znajdą najbardziej niedorzeczne argumenty aby tylko postawić na swoim.

B byh81
+21 / 27

Racja. Powinni wyjść i spałować ten motłoch a może nauczyli by się nie wciskać wszystkim tego gnoju.

inkognitko
+1 / 3

@Xar ja myślę, że to byłby wielki krzyk że naznaczają ludzi a przecież tak na prawdę więźniowie doskonale wiedzą kto koło nich siedzi i za co.

P konto usunięte
+5 / 5

@byh81 bez przesady. W sensie, nawet jak spróbują to od razu ktoś poleci do Berlina naskarży i Polska to znowu ta zła i nie dobra będzie. Chociaż pomysł by w końcu ludzie trafiali do więzień za swoje czyny, pierd0ląc to jaką mają orientację lub płeć jest jak najbardziej na miejscu. Dawanie komukolwiek ulgi jest nie fair ;/

E elefun
+15 / 17

@meritka
Im właśnie o to chodzi, aby ktoś ich zamknął, albo najlepiej uderzył, a już ideałem dla nich byłoby uderzenie przez Policjanta. Na to czekają i za to im płacą!
To nie nic wspólnego z walką o prawa LGBT, to ewidentna propaganda i chęć wywołania zamieszek. KTOŚ ZA TO PŁACI.
Co do zachowania "Pani" na filmie, proponuję mandat 30 000zł zgodnie z przepisami dotyczącymi pandemii.

S konto usunięte
+3 / 7

@Xar sugerujesz coś, czego @meritka @byh81 nie napisali. Przejaskrawiona antyteza - jeden z zabiegów erystycznych z Twojej strony. Sprytne, ale niewystarczająco.

L lukas1121
+23 / 25

Czy prowokacja czy nie to mam na to wyrabane. Za to tych podkupionych idiotow powinno się po prostu zamknąć w szpitalu psychiatrycznym. Co się dzieje z tym światem...

Odpowiedz
kropka87
+49 / 51

On może i jest prowokatorem, ale z niej prostaczka jakich mało. Powinien to nagranie zanieść do sanepidu i na policję, niech wyciągną konsekwencje. A pomijając koronawirusa "art. 217 § 1 k.k. Nietykalność cielesna to zakaz podejmowania czynności względem ciała człowieka. Nietykalność cielesną osoby można naruszyć przykładowo poprzez spoliczkowanie, popychanie, oplucie bądź oblanie płynem".

Odpowiedz
W wiobar4
+30 / 30

Cóż by tu napisać..patologia , bydło i chamstwo, to tak w skrócie bo cisną mi się na usta dużo gorsze słowa, mam nadzieję że "ta prawdziwa dama" zostanie odpowiednio ukarana za oplucie człowieka w czasach korony.

Odpowiedz
DexterHollandRulez
+32 / 32

I już bydlęca mentalność z ameryki przeszła do nas, ech. Ok, koleś jest wredny i niech się wali, ale to nie znaczy że go wolno opluwać - zwłaszcza, jak słusznie zauważył, w czasie pandemii. Mam nadzieję, że pannę za to ścigną. Tak jak ścigneli jełopów, co im się wydaje że jak mają transparenty, to mogą skakać po radiowozach i utrudniać policji pracę.

Odpowiedz
inkognitko
+12 / 12

@DexterHollandRulez oni myślą, żę u nas jest bezkarnośc i głupota jak w USA- że będziemy tolerować takie plucie, palenie samochodów i sklepów. Kontynenty im się pomyliły - nie takie rzeczy ze Słowianami, którzy wiedzą co to na prawdę znaczy walka o wolność..

P konto usunięte
+11 / 11

@inkognitko niestety medialna nagonka nas ogranicza ;/ już teraz jest wielkie bronienie pani z jajami, że za poglądy ponoć idzie on siedzieć, a że niszczył auta czy co to tam było to już nie ważne! Chyba trzeba zgarnąć trochę kiboli...tolerancja ma działać w dwie strony, a nie tylko dla LGBT i murzynów

inkognitko
+8 / 8

@Plaskaflaszka u nas ludzie wiedzą jak jest, wkurzą się, przestaną wierzyć mediom i zrobią własne porządki. Ale z pewnością zaraz pójdzie w jakiś paszkwilach w świat informacja, że u nas "szła spokojnie w paradzie i ją zamknęli za poglądy w tym skrajnie nietolerancyjnym kraju". I to jest ohyda.

P konto usunięte
+6 / 6

@inkognitko no cóż, wszystko byleby dokopać swoim, bo najwidoczniej ktoś za to w łapę dostaje... To wszystko w złym kierunku idzie

DexterHollandRulez
+1 / 1

@Plaskaflaszka Szczerze? To nie jest żadna ustawka, żaden spisek, żadne "w łapę". Po prostu ludzie chcą sobie robić dobrze myślą, że bronią "słusznej sprawy". Problem jest taki, że obie strony się coraz bardziej radykalizują i przestają myśleć. W Białymstoku serio leją tęczowych za niewinność, bo śmieli wyjść na przemarsz. Potem w Warszawie tęczowi napadają prolajfera, a potem się kibolą z policją, bo jak to, ktoś chce wyciągać konsekwencje złamania prawa przez "aktywistkę". Niestety, ogromna ilość zwykłych szaraczków, których mijasz na ulicy to szajbusy, które po jednym niewłaściwym słowie uznają Cię za lewaka-komucha lub faszystę-homofoba (zależnie od strony) i w ich oczach przestaniesz w ogóle być człowiekiem mającym prawo do np. nietykalności czy posiadania własnego zdania.Wiem po sobie, bo mam poglądy centrowe z przewagą centrolewicowych, a coraz bardziej nie mogę znaleźć wspólnego języka z nikim znajomym, bo wszyscy są nakręceni albo bardzo na lewo, albo bardzo na prawo, bez odrobiny samokrytyki.

P konto usunięte
+1 / 1

@DexterHollandRulez no to słabo u Ciebie ze znajomymi, skoro tak bardzo marudzą... ja tam w sumie politycznie nie mam kierunku, nie mam prawa wyborczego jeszcze i ogółem po prostu lubię być po ,,drugiej stronie" by podyskutować, bo tak. Ale z reguły po prostu wolę śmiać się ze wszystkiego, a nie, ,,jestem chrześcijanką, nie mogę nic złego o kościele stwierdzić" "jestem LGBT(według ich standardów) więc muszę mieć zdanie jak reszta" ;/ na żadne marsze nie chodzę, bo szkoda czasu, no ale doskonale wiem, że są idioci i w jednej i w drugiej grupie. Tyle, że najwidoczniej jedna ma większe przywileje od innych...i to jest wkurzające dla szarego obywatela. Może ta jedna osoba nie reprezentuje całej społeczności, ale równość się należy, co nie? A nie, że ,,aktywistka" i "pedofil"(nie ważne czy polityk, czy ksiądz) są chronieni przez swoją otoczkę społeczności.

2 2grzegorz
0 / 0

@DexterHollandRulez
"koleś jest wredny i niech się wali"
aż tak nie lubisz jednorożców??

K KENJI512
+16 / 20

To jest atak terrorystyczny, rozsiewanie zagrożenia biologicznego. Na 20 lat ją, dla przykładu dla innych. Pozdrawiam.

Odpowiedz
DexterHollandRulez
+22 / 22

@PitaaP Ok, ale tak to można wszystko tłumaczyć. Bycie złośliwym nie jest przestępstwem, plucie/bicie owszem. Jakby mu odpowiedziała tym samym, czyli złośliwością czy nawet wyzwiskami, to nikt by problemu nie robił. Serio, nie idźmy w tę stronę, że jak nas coś urazi, to już jesteśmy bezkarni.

A Aikidoka
+14 / 14

@L4RV4 ani kpina ani obraza osób trans płciowych. To co opisujesz jest kpiną z osób które lansują się na tym że ich imię nie pasuje do płci biologicznej. To że Michał będący wcześniej Beatą liczy na większe przywileje niż szary Kowalski który przez całe życie będzie Kowalskim jest kpiną samą w sobie. Co oni chcą wywalczyć zachowując się jak ta babeczka? Co sobą reprezentują? Dno. Więc czemu się dziwią że są traktowani jak dno.
Jest taka złota zasada : traktuj innych tak jak sam chciałbyś być traktowany

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 August 2020 2020 17:33

G gieroj777
+10 / 14

Dwa pytania- gdyby się odwinął i walnął jej z plaskacza- to byłaby obrona konieczna?
...i czy to babsko poniosło jakieś konsekwencje za rozmyślne roznoszenie zarazków?
...raczej wątpliwe niestety

Odpowiedz
A Aikidoka
+20 / 22

"bo moje prawa są lepsze niż twoje" parafrazując Kazika. Kobitka chce równości dla siebie bo czuje się beżowo zielona płytą chodnikową, ale tych co nie czują się już ową płytą można opluć i zwyzywać. I tu się kończy staranie o równość tej pani i jej podobnym.
Ciekawe dlaczego zwyczajni homoseksualiści na co dzień pracujący i żyjący sobie spokojnie odcinają się od LGBT grubą kreską...

Odpowiedz
P piokac
+20 / 22

Czy zauważyliście co Pani Plujka ma napisane na trzymanej w ręku okolicznościowej "tabliczce" ?
MIŁUJ BLIŹNIEGO STOP PRZEMOCY.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 10 August 2020 2020 17:45

Odpowiedz
M mrooki
+6 / 26

Podziwiam opanowanie gościa, że jej nie przypierdoolił.

Odpowiedz
K krzysiek944
+7 / 9

@Xar więc dlaczego pod Twoimi komentarzami można zauważyć generalizowanie i szufladkowanie KK?
Odnośnie generalizowania podczas różnych wydarzeń takich jak marsze.
Wśród uczestnikow marszu niepodległości na wiele tysięcy osób również znalazło się kilku idiotów ze swastyka, był to zaledwie promil ludzi tam występujących a mimo to lewicowe media nie tylko w Polsce ale i na całym świecie jechały po tym wydarzeniu z niespotykaną siła, wsadzając oczywiście wszystkich uczestników marszu do jednego worka o nazwie "faszyści".
W Twoich komentarzach łatwo zauważyć również niechęć do KK i nazywanie wszystkich księży pedofilami. Zgadzam się z tym że jest to problem KK który już dawno powinien być rozwiązany i nie zgadzam się z postępowaniem KK wobec takich ludzi tj. ukrywanie pedofilii. Natomiast zauważ że wiele osób z lobby LGBT wręcz promuje stosunki z małoletnimi. I zapytam Cię jeszcze raz jak w jednym z komentarzy wyżej. Co jest gorsze ukrywanie pedofilii czy jej promowanie ?

P konto usunięte
+3 / 3

@Xar na podstawie jednego sebixa oceniane są całe mecze. Na podstawie pedofila wśród księży oceniana jest cała wiara. Na podstawie wypowiedzi jednego polityka, oceniania jest cała partia. Osobiście do Twojej grafiki nic bym nie miała, jednak wszyscy uogólniają. Trzeba się wyzbyć agresywnych idiotów ze środowisk, a nie ich chronić, bo przecież ,,on się uznaje za kobietę, więc dlatego idzie siedzieć! Na pewno nie za to że niszczył mienie policji, nie nie, za wolność słowa będzie siedzieć!" ;/

DexterHollandRulez
+1 / 1

@Xar Ja ci powiem tyle, i to jako osoba całkowicie pro-choice i również zmęczona prolajferami i ich propagandą - nie chcesz padać ofiarą generalizacji, to rób w pierwszej kolejności porządek w 'swoich' szeregach, zamiast szukać usprawiedliwień. Czemu czepiamy się KK? Bo nie tępi pedofili, tylko ich ukrywa, tłumaczy, broni, byle się nie przyznać, że jest jakiś problem na ich łonie. A z tęczowymi jest teraz dokładnie to samo. Jak by się któryś z liderów uderzył w pierś i wytoczył odezwę do aktywistów "nie tędy droga, nie łamcie prawa, nie napadajcie ludzi, nie walczcie z policją, nie popieram tego", to zupełnie inaczej by to wyglądało. Takiego czegoś nie ma. Jest wymyślanie usprawiedliwień i wypieranie problemu.

Iserys7
+9 / 11

@dncx Jak jesteś wkurzony i na skraju nerwowego wyczerpania to czmychasz do domu pobić/ popłakać w poduszkę, a nie opluwasz jakiegoś mało nieznanego ktosia wobec, którego masz jakieś niesprecyzowane podejrzenia.

D dncx
-4 / 4

@Iserys7 TAk. To powiedz to mieszkańcom Białorusi, wkurzonych na Łukaszenkę. Na pewno się z Tobą zgodzą. Albo związkowcom Solidarności, którzy regularnie robią zadymy pod budynkami rządowymi. Na pewno Cię poklepią po plecach w geście zrozumienia.

P poziomka01
-1 / 7

@adesk maseczka to bzdura. Powie to i Szymowski i Maowiecki.

G Grzegorz1980
+6 / 6

Nic dodać nic ująć ale co tam tęcza i do przodu ( a może pałą po plerach żeby nauczyć ich jakiegokolwiek szacunku ? ).

Odpowiedz
M mieteknapletek
-4 / 10

zachowanie tej pani jest karugodne

a panu reporterowi proponuje wycieczke na wiec radia maryja w koszulce tvnu jezeli tam zacznie pajacowac to raczej na opluciu sie nie skonczy

Odpowiedz
P poziomka01
0 / 2

@mieteknapletek proponuję zajrzeć na kanał Jaoka- nie takie rzeczy go spotykały.

BrickOfTheWall
-2 / 12

Chciał sprowokować - to sprowokował.
W czym problem? Przecież o to chodziło by pokazać "rozwydrzonych zboczeńców"

Odpowiedz
S konto usunięte
+6 / 6

@BrickOfTheWall problem w reakcji na tą prowokację. Odpowiedzią na słowną napaść nie powinna być napaść fizyczna.

BrickOfTheWall
-1 / 3

@siditg Jakby nie zadziałało to zadawałby kolejne pytania -- czy wpychacie sobie nawzajem ogóra w c**ę?
Brak reakcji??? No to jeszcze bardziej podręcone...
w końcu każdy pęknie i będzie nagrany materiał na neta : z komentarzem "PATRZCIE JACY ZBOCZEŃCY SĄ AGRESYWNI! A powinni przecież spokojnie znosić plucie w pysk tłumacząc, że to tylko deszcz pewnie pada"

S konto usunięte
+2 / 2

@BrickOfTheWall ten kierunek, który sugerujesz jest ślepą uliczką, bo w pewnym momencie prowokujący sam siebie ośmieszy. Tak, jak to było z cipomaryjkami Dominiki Kulczyńskiej.
Agresja fizyczna jest bronią słabych i nie mających wystarczającego poczucia własnej wartości. I to nie zależy od tego, po której stronie się stoi. Zawsze w ostateczności można się wycofać i to jest rozwiązanie o kilka klas lepsze.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 12 August 2020 2020 0:54

P poziomka01
+4 / 6

te osoby sprawiają wrażenie, że mają problem należąć do lgbtqwerty. Sami sobie problemy tworzą.

Odpowiedz
T TheBigShow
-4 / 12

Jaok: Jestem jednorożcem.
Jaok 5 sekund później: Czy to nie jest złamanie przepisów dot. koronawirusa, plucie na CZŁOWIEKA? xD

Żal mi tych "dziewczyn".

Odpowiedz
M Mikuzz
-5 / 7

Czy na podstawie zachowania jednej osoby, można oceniać całą grupę? W takim razie jeden pijany kierowca sprawia, że powinniśmy wieszać psy na wszystkich kierowcach?
Co do filmu, niemal napewno jest to prowokacja. Sytuacja wygląda na wyrwaną z kontekstu. Wygląda na to, że Pan z mikrofonem bardzo dobrze sie bawi, natomiast Pani z tabliczką wygląda na bardzo rozdrażnioną.

Odpowiedz
P konto usunięte
+5 / 5

@Mikuzz co nie zmienia faktu, że były inne sposoby na odreagowanie

DexterHollandRulez
+1 / 3

@Mikuzz Rozdrażnił mnie Twój komentarz. Zdradź lokalizację, chciałbym przyjść i Cię opluć, ok?

M Mikuzz
-1 / 1

Faktycznie, reakcja była niekulturalna, wręcz chamska. Tylko po co prowokować?
Chyba wyłącznie po to, żeby uzyskać materiał do oburzającego filmiku, na podstawie którego możemy oceniać całą społeczność.
Wychodzi w takim razie, że mogę prowokować motocyklistów, mówiąc im, że są automatami do produkcji narządów i jeżeli któryś mnie uderzy, moge to nagrać i wrzucić do internetu stwierdzając, że wszyscy motocykliści są agresywni.

DexterHollandRulez
+1 / 1

@Mikuzz Po co prowokować? Nie wiem, ja tego nie robię. Ale tutaj mogę się domyślić, że chodziło o ukazanie hipokryzji, skoro zaczepił akurat pannę z transparentem 'Miłuj bliźniego, stop przemocy'. Bo niestety lwia część osób maszerujących pod hasłami 'stop nienawiści' jest niesamowicie nienawistna i pogardliwa do drugiego człowieka, jeśli się okaże, że nie zgadza się z nimi w 100%. A akurat piętnowanie hipokryzji jak najbardziej popieram. Albo sam potrafisz żyć w zgodzie ze swoimi hasłami, albo sobie nimi nie wycieraj gęby.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 August 2020 2020 14:51

A adesk
0 / 2

@Hajna89 znaki interpunkcyjne, 'intelektualisto'.

R restauracja_wietnam
+4 / 6

Warszawa to jednak stan umysłu. Zgraja wieśniaków z wieśniakami na czele z siedzibą na ulicy wiejskiej.

Odpowiedz
Q Quel
+7 / 7

No i ten napis "Miłuj bliźniego. Stop przemocy" w ręku. Mnie miłujcie i moje poglądy a jeżeli się nie zgadzacie to się pier... :)

Odpowiedz
M Malloy
+2 / 4

W tym wypadku miałbym głęboko w dupie, ze jest kobietą i dostala soczystego liścia + zalozona sprawa w sadzie. Pier*olony motłoch

Odpowiedz
M Mikuzz
0 / 2

Myślę, że jest po prostu wycięty interesujący fragment. Reszta filmiku zapewne pokazuje, że to nie było jedyne, co zdenerwowało dziewczynę.

P konto usunięte
+1 / 1

@Mikuzz naprawdę tak trudno obejrzeć cały filmik? (jest na YT)
Normalnie rozmawia, nawet spytał czy jeżeli stwierdzi że chce być kobietą jednorożcem, a potem chłopem jednorożcem, to się pod LGBT liczy. Kobitka(inna) powiedziała mu że w sumie mieści się to pod wachlarzem tranwestytów. Najwidoczniej pokazywał nagrania od podejścia do osoby, do odejścia od osoby. I to jedyna osoba która zamiast odejść napluła mu w twarz (bo parę innych też się wycofało z rozmów, ale przynajmniej z jakąś kulturą[nie licząc starszego państwa]). Do wielu zaczynał z tym, że jest jednorożcem/kucykiem i jakoś mikt mu od razu nie pluł mu w twarz ;/

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 August 2020 2020 12:26

M Mikuzz
+1 / 1

@Plaskaflaszka Przepraszam, nie wiedziałem, że jest cały materiał. Wszyscy mówią tylko o tym fragmencie. Mój błąd. Przepraszam najmocniej, zwracam honor.

K kwasiu155
0 / 2

oj ja bym ci ku*wa dał za takie coś.. j*bane wykolejenie spoleczne

Odpowiedz
griff
+2 / 4

Naplucie w twarz powinno skutkować odpowiedzią w postaci soczystego klapsa w japę. W zależności od warunków-natychmiast albo nieco później. Mam nadzieję,że Jaok doprowadzi tę historię do takiego właśnie happy endu.A lesba wojująca, za rany poniesione w walce będzie odznaczona ale nie Purpurowym Sercem a Purpurową (3,14)zdą (pod okiem).

Odpowiedz
R Rysiek_Monopol
+3 / 3

A co z Napoleonami którzy siedzą w psychiatrykach? Nad nimi też trzeba się zastanowić. Michał Sz. "przetarła" szlak

Odpowiedz
N noe22
-3 / 3

Prawda taka że LGBT są to ludzie z pewnym upośledzeniem umysłowym, większym bądz mniejszym, można a nie trzba współczuć takim ludziom. Ale nie powinno im się pozwalać na wszystko bo widać po ich zachowaniu że nie wszyscy nadają się do życia w społeczeństwie.

No i jeszcze jedno jak ktoś ma p*nisa miedzy nogami to facet a nie baba i żadna choroba psychiczna tego nie zmieni!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 August 2020 2020 19:29

Odpowiedz