To kolejna reklama "podprogowa" - sprytnie odwracają uwagę i przemycają wizerunek firmy. Ludzie się łapią na to i rozsyłają. Wysyp tych dewotów stwarza wrażenie że portalowi chyba za to płaca. ;-)
Znam osoby które mają efekt wymiotny widząc tę markę - zatruły się i źle to odbierają.
Kiedyś 40-dniowy post był na pustyni, a kuszenie przez diabła. Teraz w szklanej kuli, a kusicielem dron...
OdpowiedzTeraz diabeł kusi McDonaldem?
OdpowiedzPewnie ustawione + niezła kasa od McDonalda za reklamę.
OdpowiedzTo kolejna reklama "podprogowa" - sprytnie odwracają uwagę i przemycają wizerunek firmy. Ludzie się łapią na to i rozsyłają. Wysyp tych dewotów stwarza wrażenie że portalowi chyba za to płaca. ;-)
OdpowiedzZnam osoby które mają efekt wymiotny widząc tę markę - zatruły się i źle to odbierają.