I tak powinno być. Jak by było dożywocie albo kara śmierci za aborcję, to by ludzie może się dwa razy zastanowili, zanim by na PiS oraz inne partie z etosem przez "ch" pisanym zagłosowali.
Podbijam! Kara śmierci! I dla ojca dziecka też, że do tego dopuścił! I dla ich rodziców i dziadków! A no i dla rządzących, za to, że w kraju, którym rządzą takie niegodziwości się dzieją !
ogólnie cała akcja z Aborcja mnie bawi ... bo zaprezentowana w mediach aborcja to jest skrajność w skrajność ...
Aborcja ma "ratować" życie
Moim zdaniem ( tak mam miesięczną córeczkę )
Aborcja powinna byc legalna w Polsce bez żadnego piętnowania pod pewnymi warunkami
- gwałt
- choroba dziecka ( nie ważne jaka nie każdy dostanie dostateczna pomoc w wychowaniu dziecka z choroba wrodzoną itp nie każdy da rade psychicznie nie każdy będzie miał wsparcie od rodziny )
- zagrożenia dla matki
- kazirodczość ( najwyżej cygany wymra trudno )
w dzisiejszych czasach nie każdego stać na dziecko nie każdy ma normalna stabilna prace
( co z tego ze dają 500+ skoro zabierają mi 700 zł )
Kobieta powinna wiedzieć na co się porywa oraz co robi ze Swoim ciałem już samo "usuniecie ciąży " czy to chcianej czy nie jest wielką wyrwa w psychice kobiety.
W Polsce nie ma takiego czegoś jak pełne wsparcie kobiet które poroniły czy też straciły w inny sposób dziecka.
Nie chce mieszac w To ani koscioła ani polityki bo anie jedno anie drugie sie nie zna na kobietach .
niestety przysłowie sie sprawdza "jak by ministranci zachodzili w ciąże to aborcja była by legalna "
@Kaz666 z tym gwałtem to też jest śmieszne- dlaczego zdrowe dziecko z czynu zabronionego może być usunięte? Matka takiego dziecka nie musi przecież go wychowywać. Problem tkwi w społeczeństwie- ludzie sie dup..ą na prawo i lewo i potem wpadka, albo gwałty i bóg wie jeszcze jaka sodomia. Ja bym raczej zaproponował radykalne rozwiązanie (bez tracenia budżetu na kolejnego więźnia)- jeżeli kiedykolwiek zgwałciłeś dziecko, drugiego człowieka, psa, kota czy krowę- KASTRACJA. Jeżeli kobieta zaszła w ciąże i doprowadziła celowo do poronienia lub urodziła dziecko i dokonała morderstwa- STERYLIZACJA jeżeli namawiał do tego lub zmusił ojciec dziecka- KASTRACJA. Taki juz nie bedzie zagrożeniem- wyrodne matki już więcej nie urodzą, wyrodni ojcowie już nie będą zapładniać. Ot prosty i piekielnie skuteczny mechanizm. Najgorsze jest to, że niektórzy ludzie nie mogą adoptować psa, bo nie mają warunków i nie są zbyt wiarygodni w możliwości poradzenia sobie z wychowaniem psiaka- ale za to bez skrupułów mogą płodzić dzieci...a potem dej bo sobie nie radze. MASAKRA
@gorialczarny kolejny pie...ty.. A Ty byś chciał nosić dziecko z gwałtu? By rósł w Tobie ktoś kto został poczęty w wyniku aktu przemocy... kolejny pajac który z kobiety robić chce inkubator i niech ciążę donosi, urodzi a potem zostawi w szpitalu jak nie chce tego dziecka...i ch..j z jej samopoczuciem, psychiką i wszystkim tym związane co przeszła i przechodzi donosząc dziecko gwałciciela i urodzenie go...Ja też bym zaproponował radykalne rozwiązanie dla niektórych... Godek zakaz wypowiadania się publicznie, tak jak i Tobie, ale to nie przejdzie :P Kastrować i sterylizować Was nie zamierzam... mimo że wyskrobać Was powinni dawno temu... szkoda że kiedyś nie trafiliście w ręce obecnie nawróconego "króla aborcji" Chazana :P
@gorialczarny Zacząć należałoby od tego że płód to NIE dziecko.
Dziecko jest wtedy jak ma na tyle rozwinięty mózg żeby czuło, i zaczynało nabywać świadomość.
Płód długo nie ma nawet zdolności przetworzenia bodźca bólowego, a o żadnej samoświadomości nie może być mowy.
Zatem urodzenie dziecka gwałciciela byłoby znacznie gorsze niż aborcja płodu, bo wyrządziłoby prawdopodobnie szkody psychiczne matce.
Przy czym w przypadku gwałtu nawet nie ma potrzeby mówić o aborcji na płodzie, bo można jej dokonać na zarodku który składa się tylko z grupy komórek i nie ma żadnych narządów.
I nie odwołuj mi się tu do żadnych gierek lingwistycznych typu: "sam powiedziałeś że urodzenie dziecka"
Mówi się że rodzi się dziecko, bo z porodem kończy się życie płodowe, natomiast dla porządku uznawanie noworodka za człowieka to tylko konwencja humanitarna, bo brakuje mu jeszcze cech psychicznych właściwych ludziom, a pod względem życia emocjonalnego i samoświadomości jest organizmem znacznie mniej rozwiniętym niż ptaki czy zwierzęta gospodarskie.
@Pasqdnik82 szkoda, że nie począłeś się z gwałtu- mama na pewno by cię wyskrobała i nie pisał byś pierdół po internetach. Znam kobiety, które urodziły takie dzieci, dzięki odpowiedniemu wsparciu rodziny- mam kolegę, który tez urodził się w ten sposób i wiesz co? w przeciwieństwie do ciebie nie brakuje mu żadnej klepki. Jak chcesz mordować dzieci to czemu nie wparujesz do szkoły i nie powyrzynasz ich wszystkich na miejscu?
przeczytaj mój komentarz poniżej- co w nim napisałem ale zacytuję ci go tu bo widzę, że masz problemy ze świadomością: Dopóki na świecie nie będzie technologii zdolnej w 200% wykazać wady i komplikacje płodu- temat aborcji nigdy nie będzie zamknięty. Na to wszystko musi wpłynąć- świadomość społeczeństwa, wsparcie Państwa i Kościoła (w końcu też w tym siedzą), Dopóki tylko się będzie o tym gadać przez kolejne pokolenia będziemy do tego wracać, aż w końcu dojdziemy do przyszłości gdzie dzieci będą rodzić się tylko w inkubatorach bez ingerencji rodziców.
dodam jeszcze, że poczęcie dziecka i jego wychowanie leży na barkach obojga rodziców ile jest kobiet które naciągają na alimenty, zachodzą w ciążę by zatrzymać faceta. Ile jest kobiet dla których zdanie ojca się nie liczy bo przecież jej jest tak ciężko, a nie patrzy na to że facetowi też jest ciężko. Drą japy, żeby faceci odczepili się od ich macic, a chwilę wcześniej jak miały chcice to same chciały żeby tam wlazł...dalej będziesz stał przy swoim?
@gorialczarny a ilu jest facetów którzy znikają jak tylko dowiadują się o ciąży, a jeszcze większa grupa znika gdy okazuje się że dzieciak może mieć jakieś choroby genetyczne. Dobra, skończ ogólnie pie..ić i pogadamy jak Ty będziesz w takiej sytuacji gdy Twoja kobieta urodzi dzieciaka bez mózgu bo musi... o ile wcześniej nie spie...lisz :P Pogadamy jak Twoją kobietę jakiś zwyrol zgwałci, może okaleczy jeszcze, mam nadzieję że będziesz przy niej wtedy, będziesz ją wspierał... namówisz do urodzenia dziecka i pokochasz je jak swoje... i że Twoja kobieta również je pokocha.. i dzieciak nie będzie przypominał jej o tym co ją spotkało... Ale nie każdy ma wsparcie rodziny... znajomych... psychicznie też nie każdy jest na tyle silny... no ale cóż... Ty i popieprzony PiS z pseudo TK i klerem wiedzą lepiej...
@gorialczarny a co zrobiłbyś PISowcu, gdyby ktoś zaatakował Polskę? Gwałty byłyby na porządku dziennym (tego chyba nawet PISowskiemu fundamentaliście wyjaśniać) Wtedy w ramach ochrony czystości rasowej pozwolilibyście kobietom usunąć zlepki komórek, czy kazalibyście urodzić, a potem zabić dziecko i matkę za "cudzołostwo".
A no tak, waszym zdaniem kobieta sama jest sobie winna, bo ma obowiązek "dać", gdy ktoś chce.
Przez takich fanatyków z PIS zaraz wrócą do Polski stosy.
Poza tym gdyby dało się po badaniu płodu stwierdzić, że to będzie homoseksualista albo lewicowiec to od razu nakazalibyście usunąć.
@Prally tylko wskaż mi proszę zgwałconą kobietę, która na drugi dzień idzie po środki poronne- często kobiety przez kilka miesięcy nie wiedza co robić (boją się lub wstydzą się- ukrywają często ten fakt- nie maja pomocy) i okazuje się z czasem, gdy dziecko urośnie, że potrafią je zaakceptować i pokochać jak swoje, Zawsze powtarzam to nie jest tylko decyzja matki. Nikt nie chce byś w takiej sytuacji ale każdy chce ustanawiać prawo. Znam na przykładzie historie kolegi w moim wieku, który został poczęty z gwałtu. Matka dopiero jak dojrzał do takiej wiedzy powiedziała mu o tym- pamiętam jeszcze jego słowa jak dziękował matce, że może żyć- tym bardziej, że dopiero krótko przed porodem dotarło do niej, jak ma postąpić.
@Pasqdnik82 nie jesteś Bogiem, żeby decydować kto będzie żyć, a kto nie. Dziękuj matce, że nie miała twoich poglądów bo zawsze mogła pomyśleć tak samo jak ty. A mogła mieć miliony powodów do Aborcji, tym bardziej, że dawniej nie było takiej możliwości medycznej. To jest wybór obojga rodziców- nie tylko twój czy tylko twojej żony. A po za tym nigdzie nie napisałem nic o usuwaniu dzieci chorych- pisałem że dopóki nie będzie technologii pozwalającej na 200% wykrycie wady aborcja nie będzie słuszna- Idziesz na badania często prywatnie- płacisz krocie- i nie jesteś do końca pewny czy lekarz wie co robi czy się nie myli. Nie wiem czy masz dzieci, czy przechodziłeś przez ciążę ze swoja kobietą, ale wierzę, że pomimo wzorowego przebiegu ciąży gdzieś tam w głębi był stres. uwierz- nie każdy kto głosuje na daną partię się z nią utożsamia- a nie głosowałem na nikogo bo nie było dla mnie dobrego kandydata- wiec skąd to przypisywanie komuś wartości lewicowe czy prawicowe? mogłeś nawet zagłosowac na królową angielską nie mam ci tego za złe dokonałeś wyboru i tyle- więc po co te złości i nienawiści? Jak coś komus nie pasuje- zawsze może wyjechać do kraju gdzie aborcja nie jest zakazana- tam zyć i tam usuwac wszystko co sie rusza.
@Prally - nie chcę się tu wtrącać w zażartą dyskusję ideową, bo nie wiem jakbym się w danej sytuacji zachował.
Niemniej patrząc " z boku", to urodzone zdrowe dziecko z gwałtu społeczeństwu się może przydać - taka osoba może być wartościowym obywatelem, szanse tym większe, jak się dobrze wychowa. Gorzej jak trafi na patologię. I w tej konkretnej sytuacji w pełni zakaz aborcji bym rozumiał. Natomiast w przypadku solidnych wad płodowych, gdzie ten człowiek będzie całe życie na czyjejś łasce, to zabieg aborcji jest dla mnie zrozumiały. Z tym, że nigdy nie masz 100% pewności, że na pewno płód będzie miał wady. Mały % na "wybryk natury" nadal istnieje. Dla mnie analogiczna sytuacja jest z więźniami - sporo ma dożywocie, ale jest pewien mały %, który siedzi tam niewinnie(patrz przypadek Komendy).
Także - kierując się utylitaryzmem, prościej byłoby zabijać "po porodzie", bo od razu ze 100% widzisz, co otrzymałeś. No ale to nie jest wtedy "humanitarne", więc raczej nie przejdzie.
Temat generalnie ciężki.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 1 February 2021 2021 18:46
Poczęci masz racje nie kazdy musi sie z Toba Zgadzać masz prawo mieć wlasne zdanie
Rozmawiamy o Aborcji a nie o Gwałcie to po pierwsze wiec nie myl pojęć bo to jest na osoby temat (jazda)
Jeżeli juz poruszyłeś temat "zostawienie oddania dziecka" Do "adopcji " poczytaj sobie ile kosztuje utrzymanie z budżetu podatnika jednego dziecka w Placówce takiej ka "Dom dziecka" a ile kosztuje pasożyta w Więźniu .... Wyciagnij Wnioski
mam parę koleżanek które są "po gwałcie" wierz mi lub nie zachowują sie normlanie ale mają taką wyrwe w życiu ze nie dasz rady tego ogarnąć.
@Pasqdnik82
Tak jak powiedziałem Aborcja to jest skrajność skrajność nie ma pół środków i właśnie to was pochłania.
nie Patrzysz na To obiektywnie .
Kłócenie się i Wyzywanie nie zjedna nas lecz poróżni , dlaczego nie jednoczycie siły tylko walczycie miedzy soba . wasza sprawa
Tak Sterylizacja jestem jak najbardziej za każdy powinien mieć prawo o Decydowaniu to czy chce wydawać potomstwo czy nie .
Bardziej mnie bawi to ze tak jak i Pro Lajferzy czy LGBTTQWWREYHWEAD tez walczą o coś o czym nie mają zupełnie pojęcia , jeszcze ludzie pokroju "co sie dziwisz" Ci to się znają ale na siusiakach . "mają prawo" do tego i szanuje to.
@gorialczarny A Ty jesteś Bogiem? No ale jak ktoś religię wpieprza do każdej dyskusji to nie ma z kim dyskutować bo on ma swoje dogamty, swoich klechów którzy mówią mu jak ma żyć i straszy piekłem...
Uratowanie życia? Nie wiem czy uratowaniem życia można nazwać to że dziecko przeżyje do porodu a potem umrze...
Chłop chyba nie zdaje sobie sprawy że trauma związana z tym że ma się świadomość tego że za kilka miesięcy urodzi się dziecko które wkrótce po tym umrze może wpłynąć na kobietę tak bardzo że panicznie będzie się bała zajść w kolejną ciążę. Ale co tam dla tych osłów w krawatach znaczy inna żywa istota skoro według nich więcej warta jest ta która i tak wkrótce po przyjściu na świat umrze bo jest szansa że tak się nie stanie.
@eGhuthek Dopóki na świecie nie będzie technologii zdolnej w 200% wykazać wady i komplikacje płodu- temat aborcji nigdy nie będzie zamknięty. Na to wszystko musi wpłynąć- świadomość społeczeństwa, wsparcie Państwa i Kościoła (w końcu też w tym siedzą), Dopóki tylko się będzie o tym gadać przez kolejne pokolenia będziemy do tego wracać, aż w końcu dojdziemy do przyszłości gdzie dzieci będą rodzić się tylko w inkubatorach bez ingerencji rodziców.
@gorialczarny Już dawno jest zamknięty. Jedynie nieuctwo i zindoktrynowanie religijne dużej części społeczeństwa, powoduje że wałkuje się i kwestionuje rzeczy oczywiste.
@Prally no właśnie nie jest zamknięty- bo nigdy nie mamy 100% pewności czy to co robimy jest słuszne czy nie- za dużo jest przypadków, wyjątków i zaskakujących zdarzeń by można było twardo i jednoznacznie coś ustalić. Przez cały okres ciąży lekarz mówi, że wszystko jest w porządku, a przy porodzie albo lekarz coś zmajstruje albo faktycznie urodzi się z wadą, albo co gorsza całkowicie na odwrót gdy od początku lekarz sugeruje skrobanke bo dziecko 2 godzin nie przeżyje a tu się okazuje, że ciąża donoszona i dziecko dostaje 10 punktów i zaskoczenie. Dopóki medycyna jest na znikomym poziomie, dostęp do technologii prenatalnej ograniczony (szwagierka płaciła ok 1500 tysiąca za takie badanie), dopóki Państwo nie weźmie dzieci, matek i rodzin pod opiekę- nigdy temat nie będzie zamknięty. Jakbyś podzielił Polskę dosłownie na pół to w jednej cześci co drugie dziecko szłoby do kosza i demografia spadła by na łeb na szyję, (byłoby masę starych ludzi i tylko garstka młodych- nie dadzą rady wszystkich seniorów utrzymać) w drugiej zaś połowie co drugie dziecko byłoby niepełnosprawne (byłoby od groma młodych ludzi chorych, a zdrowi seniorzy nie byliby w stanie wychować młodych) i w obu przypadkach taki kraj długo by nie istniał a prawda jest przecież po środku- tylko wskaż mi dokładnie palcem gdzie ona leży? potrafisz?
@gorialczarny Tylko są wady które od razu wskazują na to że dziecko nie przeżyje i co wtedy? Matka ma się męczyć do porodu? Jeśli wiadomo że nie przeżyje to chociaż w minimalny sposób trzeba matce pomóc i ojcu dziecka który też to prawdopodobnie też będzie przeżywał.
Super. W końcu potrzeba żywych płodów, by się urodziły i zostały wychowane na martwych żołnierzy w Syrii - bo trzeba jakoś wejść w tyłek Amerykanom, aczkolwiek teraz będzie trudno z racji tego, że pomarańczowe bóstwo zostało wykopane z urzędu - albo umysłowo martwych wyborców.
coz ku*iszony polityczne szukaja poklasku u radykalnych katoswirow w kaczystanie a ze ich duzo tu wiec normalna taktyka, zmieni sie wladza zmieni sie podejscie ludzi ( jak pisdu i czesc przydupasow skoncza w zakladach zamknietych) to bedzie pier*lil cos zupelnie przeciwnego jak to polityk. zawsze pierd.. to co mysli ze reszta chce uslyszec
Brawo katolibański ciemnogrodzie. To wy nam zgotowaliście ten los.
Wprowadzcie od razu karę śmierci (za poronienie i masturbację też, bo przecież plemniki giną). Ci psychole nienawidzą kobiet i byliby do tego zdolni. Kobieta ma umrzeć, bo zlepek komórek który w niej powstał jest święty.
Tak się kończy popieranie katolickich, prawicowych fundamentalizmów. Ci fanatycy powinni się leczyć, a nie rządzić.
Jeśli do 2023 władza nie wróci w normalne ręce, to nie wyobrażam sobie dalszego życia w tym PISowskim katolibanie.
Jak Państwo chce zakazać aborcji, niech opracuje technologię podtrzymywania życia płodu poza ciałem kobiety i może sobie niechciane dzieci wyciągać i hodować. A jak długo podtrzymanie życia płodu zależy od ciała konkretnego człowieka i on tego nie chce to wtedy wara. Nie możemy pozwolić fanatykom religijnym i innym przygłupom decydować o tym co się dzieje w naszej własnej du*ie.
Uwielbiam internet. Tutaj wszyscy skaczą sobie do gardeł, rzucisz kawał mięsa, a hieny zaczną się szarpać między sobą, wyzwiska, hejty, peowcy z pisiorami, wierzący z ateistami, czarni z białymi, hetero z homo i długo by tak wymieniać- a jak się na ulicy spotykają w rzeczywistości to nawet jeden drugiemu w mordę nie da za swoje poglądy- taka prawda. Jakby każdym komentarzem ktoś w zęby dostawał to dentyści, protetycy i stomatolodzy mieli by pełno roboty. Pozdrawiam
@gorialczarny Ale to nie wina ludzi, ale internetu, który w zamyśle miał być strefą wolną w głoszeniu poglądów, w głoszeniu swojego zdania. A jak to w sferze finansowej: pieniądz zły wypiera pieniądz dobry. Dodatkowym problemem jest anonimowość. Gdybyśmy wszyscy używali swoich rzeczywistych danych, włącznie z adresem domowym i telefonem, to pewnie 99% ludzi by się 10 razy zastanowiło zanim zabrało by głos i wydało opinie. A tak, można wpisać dowolną treść. Pewnie by się okazało, ze nasz sąsiad ma zupełnie inne poglądy i już by nie było miłych słów na powitanie, kilku zdań o pogodzie. Niechęć do innych ludzi by się nasiliła, a wiele przyjaźni i znajomości szybko skończyło. Ale może wreszcie wielu hipokrytów odkryło by swoje poglądy i dowiedzielibyśmy się więcej o innych.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 1 February 2021 2021 17:23
@dncx czyli to nie nasza wina, że piszemy głupoty? uffff kamień z serca bo już myślałem, że wszyscy jesteśmy poje..ani, a to na szczęście tylko internet... Problem tkwi w ludziach, bo w dzisiejszych czasach ludzie nawet nie potrafią sobie w oczy patrzyć podczas rozmowy a w co drugie słowo nie można wierzyć. Tak czy owak Polak, Polakowi, Polakiem... Polak Polaka Polakiem Pogania...
@gorialczarny Nigdzie nie napisałem, ze to jest czyjaś wina. Starałem się tutaj nie zwalać bezpośrednio na ludzi. Właśnie raczej na miejsce. Bo też miejsce tworzy atmosferę i zachowania ludzi. Może wyzwalać emocje zarówno pozytywne jak i negatywne. Wydaję mi się ,ze emocje jakie wyzwala internet, miejsca, jak ie odwiedzają ludzie powoduje ,ze negatywne emocje w nich rosną?
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 1 February 2021 2021 19:51
Przypominam, że politycy to emanacja poglądów ludzi, obywateli, wyborców. Rozumiem, że głosujący na tego polityka mają takie poglądy i tak samo myślą. Że w pełni świadomie zagłosili na niego uwzględniając wszystkie jego poglądy. Warto zapytać kogoś kto na niego głosował czy wie na kogo głosował?
Obrzydliwy typ. Łatwo mu wygadywać takie głupoty. Przecież ze względu na znikomą empatię i bycie samcem temat nigdy nie będzie jego dotyczył (nawet pośrednio)... a wspomniał coś o karze dożywocia dla ojca dziecka? Specjalna kara ukamieniowania dla chrześcijan? Państwo i rzesza pseudo-chrześcijan będzie mi mówiła co jest lepsze dla mojego dziecka. Tak naprawdę po Bożemu powinniśmy wszystkie noworodki nie wspomagać aparaturą medyczną, bo inaczej ingerujemy w Opus Dei... dla własnych korzyści politycznych wybierają co jest od Boga, a co nie.
Do tego jeżeli dla osób typu "pro-life" od momentu poczęcia mamy dziecko to dlaczego 500+ nie jest wypłacane w czasie ciąży? Czy zatem nie jest to dyskryminacja niegodna z konstytucją? Czym się różni dziecko w 3 tyg. ciąży od noworodka?
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 1 February 2021 2021 17:18
Ciekawe czy będzie miał takie samo zdanie, jak ten problem dotknie jego i jego żony...
Odpowiedz@mullermilch wtedy po cichutku wywiezie zone za granice, gdzie dokona aborcji w prywatnej klinice.
@mullermilch wtedy aborcja zostanie wykonana po cichu a ten dalej bedzie "wielkim obrońcą życia"
I tak powinno być. Jak by było dożywocie albo kara śmierci za aborcję, to by ludzie może się dwa razy zastanowili, zanim by na PiS oraz inne partie z etosem przez "ch" pisanym zagłosowali.
OdpowiedzGdyby głupota mogła fruwać, to niektórzy politycy odlecieliby w kosmos.
Ale to zbyt piękne, aby było prawdziwe. Niestety.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 February 2021 2021 12:06
Odpowiedznie ma takiego cierpienia obcej matki i dziecka, na które nie bylibyśmy gotowi.
OdpowiedzPodbijam! Kara śmierci! I dla ojca dziecka też, że do tego dopuścił! I dla ich rodziców i dziadków! A no i dla rządzących, za to, że w kraju, którym rządzą takie niegodziwości się dzieją !
OdpowiedzA może by tak ku**a, dożywocie w obozie pracy za defraudacje publicznych pieniędzy przez polityków?
Odpowiedz@Topswir co Ty, prędzej ordery sobie poprzyznają ;/
ogólnie cała akcja z Aborcja mnie bawi ... bo zaprezentowana w mediach aborcja to jest skrajność w skrajność ...
OdpowiedzAborcja ma "ratować" życie
Moim zdaniem ( tak mam miesięczną córeczkę )
Aborcja powinna byc legalna w Polsce bez żadnego piętnowania pod pewnymi warunkami
- gwałt
- choroba dziecka ( nie ważne jaka nie każdy dostanie dostateczna pomoc w wychowaniu dziecka z choroba wrodzoną itp nie każdy da rade psychicznie nie każdy będzie miał wsparcie od rodziny )
- zagrożenia dla matki
- kazirodczość ( najwyżej cygany wymra trudno )
w dzisiejszych czasach nie każdego stać na dziecko nie każdy ma normalna stabilna prace
( co z tego ze dają 500+ skoro zabierają mi 700 zł )
Kobieta powinna wiedzieć na co się porywa oraz co robi ze Swoim ciałem już samo "usuniecie ciąży " czy to chcianej czy nie jest wielką wyrwa w psychice kobiety.
W Polsce nie ma takiego czegoś jak pełne wsparcie kobiet które poroniły czy też straciły w inny sposób dziecka.
Nie chce mieszac w To ani koscioła ani polityki bo anie jedno anie drugie sie nie zna na kobietach .
niestety przysłowie sie sprawdza "jak by ministranci zachodzili w ciąże to aborcja była by legalna "
Włącz myślenie a nie piechdolenie ...
@Kaz666 z tym gwałtem to też jest śmieszne- dlaczego zdrowe dziecko z czynu zabronionego może być usunięte? Matka takiego dziecka nie musi przecież go wychowywać. Problem tkwi w społeczeństwie- ludzie sie dup..ą na prawo i lewo i potem wpadka, albo gwałty i bóg wie jeszcze jaka sodomia. Ja bym raczej zaproponował radykalne rozwiązanie (bez tracenia budżetu na kolejnego więźnia)- jeżeli kiedykolwiek zgwałciłeś dziecko, drugiego człowieka, psa, kota czy krowę- KASTRACJA. Jeżeli kobieta zaszła w ciąże i doprowadziła celowo do poronienia lub urodziła dziecko i dokonała morderstwa- STERYLIZACJA jeżeli namawiał do tego lub zmusił ojciec dziecka- KASTRACJA. Taki juz nie bedzie zagrożeniem- wyrodne matki już więcej nie urodzą, wyrodni ojcowie już nie będą zapładniać. Ot prosty i piekielnie skuteczny mechanizm. Najgorsze jest to, że niektórzy ludzie nie mogą adoptować psa, bo nie mają warunków i nie są zbyt wiarygodni w możliwości poradzenia sobie z wychowaniem psiaka- ale za to bez skrupułów mogą płodzić dzieci...a potem dej bo sobie nie radze. MASAKRA
@gorialczarny kolejny pie...ty.. A Ty byś chciał nosić dziecko z gwałtu? By rósł w Tobie ktoś kto został poczęty w wyniku aktu przemocy... kolejny pajac który z kobiety robić chce inkubator i niech ciążę donosi, urodzi a potem zostawi w szpitalu jak nie chce tego dziecka...i ch..j z jej samopoczuciem, psychiką i wszystkim tym związane co przeszła i przechodzi donosząc dziecko gwałciciela i urodzenie go...Ja też bym zaproponował radykalne rozwiązanie dla niektórych... Godek zakaz wypowiadania się publicznie, tak jak i Tobie, ale to nie przejdzie :P Kastrować i sterylizować Was nie zamierzam... mimo że wyskrobać Was powinni dawno temu... szkoda że kiedyś nie trafiliście w ręce obecnie nawróconego "króla aborcji" Chazana :P
@gorialczarny Zacząć należałoby od tego że płód to NIE dziecko.
Dziecko jest wtedy jak ma na tyle rozwinięty mózg żeby czuło, i zaczynało nabywać świadomość.
Płód długo nie ma nawet zdolności przetworzenia bodźca bólowego, a o żadnej samoświadomości nie może być mowy.
Zatem urodzenie dziecka gwałciciela byłoby znacznie gorsze niż aborcja płodu, bo wyrządziłoby prawdopodobnie szkody psychiczne matce.
Przy czym w przypadku gwałtu nawet nie ma potrzeby mówić o aborcji na płodzie, bo można jej dokonać na zarodku który składa się tylko z grupy komórek i nie ma żadnych narządów.
I nie odwołuj mi się tu do żadnych gierek lingwistycznych typu: "sam powiedziałeś że urodzenie dziecka"
Mówi się że rodzi się dziecko, bo z porodem kończy się życie płodowe, natomiast dla porządku uznawanie noworodka za człowieka to tylko konwencja humanitarna, bo brakuje mu jeszcze cech psychicznych właściwych ludziom, a pod względem życia emocjonalnego i samoświadomości jest organizmem znacznie mniej rozwiniętym niż ptaki czy zwierzęta gospodarskie.
@Pasqdnik82 szkoda, że nie począłeś się z gwałtu- mama na pewno by cię wyskrobała i nie pisał byś pierdół po internetach. Znam kobiety, które urodziły takie dzieci, dzięki odpowiedniemu wsparciu rodziny- mam kolegę, który tez urodził się w ten sposób i wiesz co? w przeciwieństwie do ciebie nie brakuje mu żadnej klepki. Jak chcesz mordować dzieci to czemu nie wparujesz do szkoły i nie powyrzynasz ich wszystkich na miejscu?
przeczytaj mój komentarz poniżej- co w nim napisałem ale zacytuję ci go tu bo widzę, że masz problemy ze świadomością: Dopóki na świecie nie będzie technologii zdolnej w 200% wykazać wady i komplikacje płodu- temat aborcji nigdy nie będzie zamknięty. Na to wszystko musi wpłynąć- świadomość społeczeństwa, wsparcie Państwa i Kościoła (w końcu też w tym siedzą), Dopóki tylko się będzie o tym gadać przez kolejne pokolenia będziemy do tego wracać, aż w końcu dojdziemy do przyszłości gdzie dzieci będą rodzić się tylko w inkubatorach bez ingerencji rodziców.
dodam jeszcze, że poczęcie dziecka i jego wychowanie leży na barkach obojga rodziców ile jest kobiet które naciągają na alimenty, zachodzą w ciążę by zatrzymać faceta. Ile jest kobiet dla których zdanie ojca się nie liczy bo przecież jej jest tak ciężko, a nie patrzy na to że facetowi też jest ciężko. Drą japy, żeby faceci odczepili się od ich macic, a chwilę wcześniej jak miały chcice to same chciały żeby tam wlazł...dalej będziesz stał przy swoim?
@gorialczarny znasz znasz i znasz :P każdy zna i ja znam :P
@gorialczarny a ilu jest facetów którzy znikają jak tylko dowiadują się o ciąży, a jeszcze większa grupa znika gdy okazuje się że dzieciak może mieć jakieś choroby genetyczne. Dobra, skończ ogólnie pie..ić i pogadamy jak Ty będziesz w takiej sytuacji gdy Twoja kobieta urodzi dzieciaka bez mózgu bo musi... o ile wcześniej nie spie...lisz :P Pogadamy jak Twoją kobietę jakiś zwyrol zgwałci, może okaleczy jeszcze, mam nadzieję że będziesz przy niej wtedy, będziesz ją wspierał... namówisz do urodzenia dziecka i pokochasz je jak swoje... i że Twoja kobieta również je pokocha.. i dzieciak nie będzie przypominał jej o tym co ją spotkało... Ale nie każdy ma wsparcie rodziny... znajomych... psychicznie też nie każdy jest na tyle silny... no ale cóż... Ty i popieprzony PiS z pseudo TK i klerem wiedzą lepiej...
@gorialczarny a co zrobiłbyś PISowcu, gdyby ktoś zaatakował Polskę? Gwałty byłyby na porządku dziennym (tego chyba nawet PISowskiemu fundamentaliście wyjaśniać) Wtedy w ramach ochrony czystości rasowej pozwolilibyście kobietom usunąć zlepki komórek, czy kazalibyście urodzić, a potem zabić dziecko i matkę za "cudzołostwo".
A no tak, waszym zdaniem kobieta sama jest sobie winna, bo ma obowiązek "dać", gdy ktoś chce.
Przez takich fanatyków z PIS zaraz wrócą do Polski stosy.
Poza tym gdyby dało się po badaniu płodu stwierdzić, że to będzie homoseksualista albo lewicowiec to od razu nakazalibyście usunąć.
@Prally tylko wskaż mi proszę zgwałconą kobietę, która na drugi dzień idzie po środki poronne- często kobiety przez kilka miesięcy nie wiedza co robić (boją się lub wstydzą się- ukrywają często ten fakt- nie maja pomocy) i okazuje się z czasem, gdy dziecko urośnie, że potrafią je zaakceptować i pokochać jak swoje, Zawsze powtarzam to nie jest tylko decyzja matki. Nikt nie chce byś w takiej sytuacji ale każdy chce ustanawiać prawo. Znam na przykładzie historie kolegi w moim wieku, który został poczęty z gwałtu. Matka dopiero jak dojrzał do takiej wiedzy powiedziała mu o tym- pamiętam jeszcze jego słowa jak dziękował matce, że może żyć- tym bardziej, że dopiero krótko przed porodem dotarło do niej, jak ma postąpić.
@Cammax głosowałem na jedyna słuszna partię- PPMW- czyli Porządną Partię Mięsa Wołowego
@Pasqdnik82 nie jesteś Bogiem, żeby decydować kto będzie żyć, a kto nie. Dziękuj matce, że nie miała twoich poglądów bo zawsze mogła pomyśleć tak samo jak ty. A mogła mieć miliony powodów do Aborcji, tym bardziej, że dawniej nie było takiej możliwości medycznej. To jest wybór obojga rodziców- nie tylko twój czy tylko twojej żony. A po za tym nigdzie nie napisałem nic o usuwaniu dzieci chorych- pisałem że dopóki nie będzie technologii pozwalającej na 200% wykrycie wady aborcja nie będzie słuszna- Idziesz na badania często prywatnie- płacisz krocie- i nie jesteś do końca pewny czy lekarz wie co robi czy się nie myli. Nie wiem czy masz dzieci, czy przechodziłeś przez ciążę ze swoja kobietą, ale wierzę, że pomimo wzorowego przebiegu ciąży gdzieś tam w głębi był stres. uwierz- nie każdy kto głosuje na daną partię się z nią utożsamia- a nie głosowałem na nikogo bo nie było dla mnie dobrego kandydata- wiec skąd to przypisywanie komuś wartości lewicowe czy prawicowe? mogłeś nawet zagłosowac na królową angielską nie mam ci tego za złe dokonałeś wyboru i tyle- więc po co te złości i nienawiści? Jak coś komus nie pasuje- zawsze może wyjechać do kraju gdzie aborcja nie jest zakazana- tam zyć i tam usuwac wszystko co sie rusza.
@Prally - nie chcę się tu wtrącać w zażartą dyskusję ideową, bo nie wiem jakbym się w danej sytuacji zachował.
Niemniej patrząc " z boku", to urodzone zdrowe dziecko z gwałtu społeczeństwu się może przydać - taka osoba może być wartościowym obywatelem, szanse tym większe, jak się dobrze wychowa. Gorzej jak trafi na patologię. I w tej konkretnej sytuacji w pełni zakaz aborcji bym rozumiał. Natomiast w przypadku solidnych wad płodowych, gdzie ten człowiek będzie całe życie na czyjejś łasce, to zabieg aborcji jest dla mnie zrozumiały. Z tym, że nigdy nie masz 100% pewności, że na pewno płód będzie miał wady. Mały % na "wybryk natury" nadal istnieje. Dla mnie analogiczna sytuacja jest z więźniami - sporo ma dożywocie, ale jest pewien mały %, który siedzi tam niewinnie(patrz przypadek Komendy).
Także - kierując się utylitaryzmem, prościej byłoby zabijać "po porodzie", bo od razu ze 100% widzisz, co otrzymałeś. No ale to nie jest wtedy "humanitarne", więc raczej nie przejdzie.
Temat generalnie ciężki.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 February 2021 2021 18:46
@gorialczarny
Poczęci masz racje nie kazdy musi sie z Toba Zgadzać masz prawo mieć wlasne zdanie
Rozmawiamy o Aborcji a nie o Gwałcie to po pierwsze wiec nie myl pojęć bo to jest na osoby temat (jazda)
Jeżeli juz poruszyłeś temat "zostawienie oddania dziecka" Do "adopcji " poczytaj sobie ile kosztuje utrzymanie z budżetu podatnika jednego dziecka w Placówce takiej ka "Dom dziecka" a ile kosztuje pasożyta w Więźniu .... Wyciagnij Wnioski
mam parę koleżanek które są "po gwałcie" wierz mi lub nie zachowują sie normlanie ale mają taką wyrwe w życiu ze nie dasz rady tego ogarnąć.
@Pasqdnik82
Tak jak powiedziałem Aborcja to jest skrajność skrajność nie ma pół środków i właśnie to was pochłania.
nie Patrzysz na To obiektywnie .
Kłócenie się i Wyzywanie nie zjedna nas lecz poróżni , dlaczego nie jednoczycie siły tylko walczycie miedzy soba . wasza sprawa
Tak Sterylizacja jestem jak najbardziej za każdy powinien mieć prawo o Decydowaniu to czy chce wydawać potomstwo czy nie .
Bardziej mnie bawi to ze tak jak i Pro Lajferzy czy LGBTTQWWREYHWEAD tez walczą o coś o czym nie mają zupełnie pojęcia , jeszcze ludzie pokroju "co sie dziwisz" Ci to się znają ale na siusiakach . "mają prawo" do tego i szanuje to.
@gorialczarny A Ty jesteś Bogiem? No ale jak ktoś religię wpieprza do każdej dyskusji to nie ma z kim dyskutować bo on ma swoje dogamty, swoich klechów którzy mówią mu jak ma żyć i straszy piekłem...
@gorialczarny
http://demotywatory.pl/uploads/comments/23be/23be183e112a6e422382fd196f80c6ef.jpeg
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 February 2021 2021 19:02
Uratowanie życia? Nie wiem czy uratowaniem życia można nazwać to że dziecko przeżyje do porodu a potem umrze...
OdpowiedzChłop chyba nie zdaje sobie sprawy że trauma związana z tym że ma się świadomość tego że za kilka miesięcy urodzi się dziecko które wkrótce po tym umrze może wpłynąć na kobietę tak bardzo że panicznie będzie się bała zajść w kolejną ciążę. Ale co tam dla tych osłów w krawatach znaczy inna żywa istota skoro według nich więcej warta jest ta która i tak wkrótce po przyjściu na świat umrze bo jest szansa że tak się nie stanie.
@eGhuthek Dopóki na świecie nie będzie technologii zdolnej w 200% wykazać wady i komplikacje płodu- temat aborcji nigdy nie będzie zamknięty. Na to wszystko musi wpłynąć- świadomość społeczeństwa, wsparcie Państwa i Kościoła (w końcu też w tym siedzą), Dopóki tylko się będzie o tym gadać przez kolejne pokolenia będziemy do tego wracać, aż w końcu dojdziemy do przyszłości gdzie dzieci będą rodzić się tylko w inkubatorach bez ingerencji rodziców.
@gorialczarny Już dawno jest zamknięty. Jedynie nieuctwo i zindoktrynowanie religijne dużej części społeczeństwa, powoduje że wałkuje się i kwestionuje rzeczy oczywiste.
@Prally no właśnie nie jest zamknięty- bo nigdy nie mamy 100% pewności czy to co robimy jest słuszne czy nie- za dużo jest przypadków, wyjątków i zaskakujących zdarzeń by można było twardo i jednoznacznie coś ustalić. Przez cały okres ciąży lekarz mówi, że wszystko jest w porządku, a przy porodzie albo lekarz coś zmajstruje albo faktycznie urodzi się z wadą, albo co gorsza całkowicie na odwrót gdy od początku lekarz sugeruje skrobanke bo dziecko 2 godzin nie przeżyje a tu się okazuje, że ciąża donoszona i dziecko dostaje 10 punktów i zaskoczenie. Dopóki medycyna jest na znikomym poziomie, dostęp do technologii prenatalnej ograniczony (szwagierka płaciła ok 1500 tysiąca za takie badanie), dopóki Państwo nie weźmie dzieci, matek i rodzin pod opiekę- nigdy temat nie będzie zamknięty. Jakbyś podzielił Polskę dosłownie na pół to w jednej cześci co drugie dziecko szłoby do kosza i demografia spadła by na łeb na szyję, (byłoby masę starych ludzi i tylko garstka młodych- nie dadzą rady wszystkich seniorów utrzymać) w drugiej zaś połowie co drugie dziecko byłoby niepełnosprawne (byłoby od groma młodych ludzi chorych, a zdrowi seniorzy nie byliby w stanie wychować młodych) i w obu przypadkach taki kraj długo by nie istniał a prawda jest przecież po środku- tylko wskaż mi dokładnie palcem gdzie ona leży? potrafisz?
@gorialczarny Tylko są wady które od razu wskazują na to że dziecko nie przeżyje i co wtedy? Matka ma się męczyć do porodu? Jeśli wiadomo że nie przeżyje to chociaż w minimalny sposób trzeba matce pomóc i ojcu dziecka który też to prawdopodobnie też będzie przeżywał.
Super. W końcu potrzeba żywych płodów, by się urodziły i zostały wychowane na martwych żołnierzy w Syrii - bo trzeba jakoś wejść w tyłek Amerykanom, aczkolwiek teraz będzie trudno z racji tego, że pomarańczowe bóstwo zostało wykopane z urzędu - albo umysłowo martwych wyborców.
OdpowiedzBortniczuk? Czy to ten kolo, z mlekiem pod nosem, który straszy kobiety przerywające ciążę dożywociem?
Odpowiedzcoz ku*iszony polityczne szukaja poklasku u radykalnych katoswirow w kaczystanie a ze ich duzo tu wiec normalna taktyka, zmieni sie wladza zmieni sie podejscie ludzi ( jak pisdu i czesc przydupasow skoncza w zakladach zamknietych) to bedzie pier*lil cos zupelnie przeciwnego jak to polityk. zawsze pierd.. to co mysli ze reszta chce uslyszec
Odpowiedzwarto zapamiętać tego swira
OdpowiedzBrawo katolibański ciemnogrodzie. To wy nam zgotowaliście ten los.
OdpowiedzWprowadzcie od razu karę śmierci (za poronienie i masturbację też, bo przecież plemniki giną). Ci psychole nienawidzą kobiet i byliby do tego zdolni. Kobieta ma umrzeć, bo zlepek komórek który w niej powstał jest święty.
Tak się kończy popieranie katolickich, prawicowych fundamentalizmów. Ci fanatycy powinni się leczyć, a nie rządzić.
Jeśli do 2023 władza nie wróci w normalne ręce, to nie wyobrażam sobie dalszego życia w tym PISowskim katolibanie.
Jak Państwo chce zakazać aborcji, niech opracuje technologię podtrzymywania życia płodu poza ciałem kobiety i może sobie niechciane dzieci wyciągać i hodować. A jak długo podtrzymanie życia płodu zależy od ciała konkretnego człowieka i on tego nie chce to wtedy wara. Nie możemy pozwolić fanatykom religijnym i innym przygłupom decydować o tym co się dzieje w naszej własnej du*ie.
OdpowiedzNo cóż, głupi on, możliwe, że ma jakąś wadę lub niedorozwój mózgowia uniemożliwiający myślenie perspektywiczne oraz podstawianie postaci sytuacyjnie.
OdpowiedzUwielbiam internet. Tutaj wszyscy skaczą sobie do gardeł, rzucisz kawał mięsa, a hieny zaczną się szarpać między sobą, wyzwiska, hejty, peowcy z pisiorami, wierzący z ateistami, czarni z białymi, hetero z homo i długo by tak wymieniać- a jak się na ulicy spotykają w rzeczywistości to nawet jeden drugiemu w mordę nie da za swoje poglądy- taka prawda. Jakby każdym komentarzem ktoś w zęby dostawał to dentyści, protetycy i stomatolodzy mieli by pełno roboty. Pozdrawiam
Odpowiedz@gorialczarny Ale to nie wina ludzi, ale internetu, który w zamyśle miał być strefą wolną w głoszeniu poglądów, w głoszeniu swojego zdania. A jak to w sferze finansowej: pieniądz zły wypiera pieniądz dobry. Dodatkowym problemem jest anonimowość. Gdybyśmy wszyscy używali swoich rzeczywistych danych, włącznie z adresem domowym i telefonem, to pewnie 99% ludzi by się 10 razy zastanowiło zanim zabrało by głos i wydało opinie. A tak, można wpisać dowolną treść. Pewnie by się okazało, ze nasz sąsiad ma zupełnie inne poglądy i już by nie było miłych słów na powitanie, kilku zdań o pogodzie. Niechęć do innych ludzi by się nasiliła, a wiele przyjaźni i znajomości szybko skończyło. Ale może wreszcie wielu hipokrytów odkryło by swoje poglądy i dowiedzielibyśmy się więcej o innych.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 1 February 2021 2021 17:23
@dncx czyli to nie nasza wina, że piszemy głupoty? uffff kamień z serca bo już myślałem, że wszyscy jesteśmy poje..ani, a to na szczęście tylko internet... Problem tkwi w ludziach, bo w dzisiejszych czasach ludzie nawet nie potrafią sobie w oczy patrzyć podczas rozmowy a w co drugie słowo nie można wierzyć. Tak czy owak Polak, Polakowi, Polakiem... Polak Polaka Polakiem Pogania...
@gorialczarny Nigdzie nie napisałem, ze to jest czyjaś wina. Starałem się tutaj nie zwalać bezpośrednio na ludzi. Właśnie raczej na miejsce. Bo też miejsce tworzy atmosferę i zachowania ludzi. Może wyzwalać emocje zarówno pozytywne jak i negatywne. Wydaję mi się ,ze emocje jakie wyzwala internet, miejsca, jak ie odwiedzają ludzie powoduje ,ze negatywne emocje w nich rosną?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 February 2021 2021 19:51
Przypominam, że politycy to emanacja poglądów ludzi, obywateli, wyborców. Rozumiem, że głosujący na tego polityka mają takie poglądy i tak samo myślą. Że w pełni świadomie zagłosili na niego uwzględniając wszystkie jego poglądy. Warto zapytać kogoś kto na niego głosował czy wie na kogo głosował?
OdpowiedzObrzydliwy typ. Łatwo mu wygadywać takie głupoty. Przecież ze względu na znikomą empatię i bycie samcem temat nigdy nie będzie jego dotyczył (nawet pośrednio)... a wspomniał coś o karze dożywocia dla ojca dziecka? Specjalna kara ukamieniowania dla chrześcijan? Państwo i rzesza pseudo-chrześcijan będzie mi mówiła co jest lepsze dla mojego dziecka. Tak naprawdę po Bożemu powinniśmy wszystkie noworodki nie wspomagać aparaturą medyczną, bo inaczej ingerujemy w Opus Dei... dla własnych korzyści politycznych wybierają co jest od Boga, a co nie.
Do tego jeżeli dla osób typu "pro-life" od momentu poczęcia mamy dziecko to dlaczego 500+ nie jest wypłacane w czasie ciąży? Czy zatem nie jest to dyskryminacja niegodna z konstytucją? Czym się różni dziecko w 3 tyg. ciąży od noworodka?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 February 2021 2021 17:18
OdpowiedzSzukasz synonimu słowa "IDIOTA"? Odpowiedź: "BORTNICZUK".
Odpowiedz