Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
279 305
-

Zobacz także:


maggdalena18
+1 / 1

@falsen Rzadko jestem w Lidlu, ale pamiętam, żeby nie chować paragonu. Nie widzę problemu.

maggdalena18
0 / 0

@falsen Niekoniecznie. W mojej Biedronce kiedyś było super ustawienie produktów. Wszyscy wiedzieli, gdzie co jest. Potem to zmienili. Dlaczego? Żeby zacząć się wałęsać po sklepie. Wszyscy klienci wkurzeni. To potem jeszcze raz przetasowali. Część jest lepiej, część produktów jeszcze bardziej głupio rozmieszczone. Klienci wkurzeni. Sklep myślał o nas? Nie.
I skoro mnie to rozwiązanie lidlowe nie wadzi, to na pewno komuś jeszcze też nie. ;)

maggdalena18
0 / 0

@falsen Nie kupuję rzeczy, które nie są mi potrzebne. Skoro o nich nie myślałam, to ich nie potrzebuję.
Ale sam przez to widzisz, że sklep nie myśli o klientach - myśli o zyskach.

Wątpię.

maggdalena18
0 / 0

@falsen Niepotrzebne rzeczy to takie, które kupisz i leżą potem nieużywane. Ja nie posiadam takowych.

"zastysfkcji" xDDDDDDDDD
Generalnie chodzi mi o to, że wiadome jest to, iż zyski są ważniejsze od zadowolenia klienta. Także niekoniecznie o to zadowolenie sklepy dbają.

maggdalena18
0 / 0

@falsen Jeśli kupuję coś do jedzenia, to to zjadam. Kupuję to, co lubię. Ale np. lubię próbować nowych słodyczy.

A no komedia. Wiem, że to zwykły błąd, ale po prostu mnie to rozbawiło.

Cel uświęca środki.

N nixelad
-4 / 8

Wystarczy torebkę postawić na 'strefie pakowania' ZANIM postawi się koszyk po drugiej stronie. Czasem wystarczy nawet przed rozpoczęciem kasowania...

Odpowiedz
Q qqryq123
0 / 6

To musiał być facet... oni zawsze kombinują jak zastąpić swoją obecną kobietę kimś innym...

Odpowiedz
M MejaD
+3 / 3

Odbierz swoje artykuły oraz dowód zakupu z drukarki fiskalnej.

Odpowiedz
F Fim
+1 / 1

@falsen Z tym rabatem 5 minut różnie wychodzi. "W strefie pakowania jest artykuł, który nie powinien się tam znajdować" albo "konieczna pomoc", bo kupuję alkohol i pewnie ktoś musi sprawdzić czy jestem pełnoletni albo kupuję pomidory i musi zobaczyć czy nabiłem właściwe.

Odpowiedz
D dncx
-2 / 2

Cały system samoobsługowy wymyśliła najpierw firma NCR\/Wincor. Podejrzewam, ze przez swoje niemieckie korzenie system został opracowany jako raczej nieprzyjazny. Pamiętam pierwsze kasy kilka lat temu w Tesco. Bez obsługi wspomagające nie dało sie odejść spod kasy. Teraz już jest lepiej. Osobiście dziś wolę przejść przez samoobsługę bo jest szybciej .Zwłaszcza przy małych zakupach. Natomiast zgadzam się, ze najgorszy system mają Lidle z tymi swoimi bramkami. Kto to wymyślił, by paragon, który chowa się do kieszeni czy portfela potem trzeba było wyciągać. To był geniusz złośliwości. Jak tam bylem po raz pierwszy to mieli szczęście, że dobrze wwiercili się ze śrubami trzymającym bramkę bo z rozpędu na nie wpadłem, że pogięły się owe bramki.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 April 2021 2021 9:06

Odpowiedz
P profix3
+3 / 5

Jak stoisz przy normalnej kasie, to też nie ma miejsca na torebkę. Masz ją na ramieniu. Czemu tutaj miałoby być inaczej? Ja z reguły mam plecak i rabanu nie robię.

Odpowiedz
Tomektywator
+4 / 4

wspólczuję pracownikom że muszą non stop wysłychiwać tych komunikatów. Muszą im się chyba śnić po nocach.

Odpowiedz
G Gibki90
-3 / 5

co by nie mówić na tą portugalską ekspansję, w biedronce system kas samoobsługowych działa bardzo dobrze

Odpowiedz
G Gibki90
+3 / 3

no chyba, że kupujesz alkohol to pracownika z zatwierdzeniem już się nie doczekasz :) przynajmniej w Wwie

Odpowiedz
K Ktos606
+1 / 1

kolejny debilizm, pomiędzy ideą a konstrukcją jest różnica, jakiś sklep wstawi, a jakiś nie

Odpowiedz