Ale, że niby co? Miał własną prywatną koparkę i tam kopał za własne pieniądze na paliwo? A może pracował w firmie za normalna pensję i ich koparka kopał. To znaczy w każdej firmie są też nadgodziny i takowe na pewno dostał. Ale jak znam Egipcjan to liczył na wielki bonus, najlepiej procent od wartości statku. I to on sam odblokował kanał, niesamowite, pogłębiarki ani holowników nie było.
A tak poza tym to teraz Egipt chce miliarda dolarów odszkodowania od armatora statku mimo, że zawsze na pokładzie jest pilot kierujący przeprawą i to on określa prędkość i kierunek statku (kapitan tylko to potwierdza) i władze kanału jak był bardzo silny wiatr powinny wstrzymać przeprawę. Egipcjanie których poznałem w kanale Sueskim to byli w większości naciągacze, złodzieje i oszuści.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 13 April 2021 2021 12:08
O! Wolny rynek! :D
OdpowiedzJeszcze go zwolnią że mu tyle zajęło
OdpowiedzAle, że niby co? Miał własną prywatną koparkę i tam kopał za własne pieniądze na paliwo? A może pracował w firmie za normalna pensję i ich koparka kopał. To znaczy w każdej firmie są też nadgodziny i takowe na pewno dostał. Ale jak znam Egipcjan to liczył na wielki bonus, najlepiej procent od wartości statku. I to on sam odblokował kanał, niesamowite, pogłębiarki ani holowników nie było.
A tak poza tym to teraz Egipt chce miliarda dolarów odszkodowania od armatora statku mimo, że zawsze na pokładzie jest pilot kierujący przeprawą i to on określa prędkość i kierunek statku (kapitan tylko to potwierdza) i władze kanału jak był bardzo silny wiatr powinny wstrzymać przeprawę. Egipcjanie których poznałem w kanale Sueskim to byli w większości naciągacze, złodzieje i oszuści.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 April 2021 2021 12:08
Odpowiedz