Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
519 520
-

Zobacz także:


S Sevivo
+7 / 7

W niektórych salonach (znaczy... tylko w jednym w którym kupuję) od razu na umowie mazakiem zaznaczają i wypisują co kiedy ręcznie trzeba wyłączyć i z czego zrezygnować a co samo się włączy - żeby nie było żadnych opłat i żeby klient tego salonu był zadowolony (żeby pewnie przyszedł do nich zamiast przedłużyć telefonicznie umowę i się ponadziewać na opłaty).

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 14 May 2021 2021 3:41

Odpowiedz
trusty
+6 / 10

W pewnym firmowym sklepie mięsnym, kupuję jeden produkt (moim subiektywnym zdaniem, oni mają najlepszy), który jest pakowany próżniowo przez producenta, ale bez żadnej informacji o masie. Za każdym razem, muszę toczyć batalię o ważenie bez opakowania. Któregoś razu, znajoma która tam pracuje, wyrzuciła mi, że płacąc, nieraz zostawiam 7, czy 8 groszy reszty, a tu się wykłócam o dwa grosze. Tak, bo to co robię ze swoimi pieniędzmi, to moja sprawa, ale nie pozwolę się oszukiwać, płacąc za opakowanie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 May 2021 2021 15:57

Odpowiedz
K K64
+5 / 5

@trusty
Większość sklepów rozwiązuje to w ten sposób, że zeruje wagę z położonym takim samym opakowaniem. Wtedy waga pokazuje przed ważenie minus, który jest masą opakowania, a samo ważenie pokazuje na plus tylko masę produktu

trusty
+3 / 3

@K64 - opakowania są różnej wielkości, więc takie rozwiązanie raczej nie wchodzi w grę.

A arca
0 / 0

na niektórych produktach jest napisana waga np +/-5%

K killerxcartoon
+4 / 4

A niech se zadzwoni 2 miliony klientów z reklamacja .. maja IVRa i 5 konsultantów..
Przerabiałem to już z moim dostawca internetu znaną polską firma telekomunikacyjną słynąca właśnie z takich numerów jak opisujesz. Jak jest awaria sieci a zdarza się co jakiś czas to czekać na słuchawce można godzinami. raz czekałem 1,5 godziny. Kiedyś byli nawet tak dowcipni że ich IVR odtwarzał że można złożyć informacje o awarii lub reklamacje drogą mailową i się rozłączali. Świetnie ma złożyć informacje o awarii internetu przez internet jaki nie działa.

Odpowiedz
D DominikZi
+2 / 2

Niech zgadnę - orange? :D Od 5 lat jestem w play i mimo że nie jest idealnie to ani razu mi się taka akcja nie zdarzyła - a w orange miałem 2 razy dokladnie taką sytuację + 3 inne reklamacje.

Odpowiedz
A konto usunięte
+1 / 1

Niemiec, Francuz, Brytol, generalnie obywatele cywilizowanych krajów, jak lecą sobie na wakacje do Grecji, albo na Teneryfę, w chwili podpisania umowy w biurze podróży pół roku wcześniej wiedzą dokładnie o której ich samolot startuje.
Polaczków nie szanuje nikt, bo nie musi, więc do 3 dni przed wakacjami mogą sobie zmienić godzinę z 7 rano na 21.30 zabierając Ci cały dzień wakacji. Oj tam.

Odpowiedz
R Rozpraszacz
0 / 0

zlodzieje na maksa, mam w Play nadplate na numerze zapasowym, w dodatku rzadko uzywanym idealne warunki zeby cos ukrasc klientowi, juz 3 razy w ostatnich 2 latach wnioskowalem tam o wylaczenie roznych uslug ktore znikad pojawialy sie przy moim standardowym abonamencie; jeszcze wiekszym s.k.u.r...y.s.y.n.e.m byl moj poprzedni operator z Plusa, ci kradli w zywe oczy, mialem numer na karte, wyjezdzajac z Polski wyciagalem ja z telefonu i wlaczalem po powrocie, mimo braku uzycia hajs znikal z karty tak ze czesto po powrocie do Polski i wlaczeniu numeru mialem juz wyzerowane konto, ponadto dostawalem seryjne smsy o reklamowych tresciach co swiadczylo o udostepnieniu mojego numeru

Odpowiedz
A adamblaszczyk93
+1 / 1

Poproś o odsłuch rozmowy.
Umowa pisemna jest potwierdzeniem umowy ustnej. Jeśli nie było w umowie ustnej wymienionej nazwy usługi w podsumowaniu oferty lub/i w całej rozmowie ,a kwota była za to + za to to zgłoś sprawę do UOKiK.

To opisywana praktyka działu promocji.

Odpowiedz
L LordL
+1 / 1

Wszystko zależy od umowy, mi operator komórkowy dał zniżkę o ile w umowie włączę darmowe usługi, usługi te po 3 miesiącach przestaną być darmowe i mogę je wyłączyć zachowując zniżki, ale nie mogę wyłączyć ich w pierwszym miesiącu rozliczeniowym. Pięknie pomyślane aby człowiek zapomniał że ma na nic niepotrzebne usługi i później płacił o 20% wyższe rachunki.

Odpowiedz
A arca
+1 / 1

Kiedyś do mnie telemarketer T.Mobile zadzwonił, że mi włączą jakąś usługę, ona jest przez pierwszy miesiąc darmowa. Oczywiście nie potrzebuje tej usługi i mówię, że nie potrzebuje. A ten nalega i nalega. Musiałem się rozłączyć krzycząc do słuchawki "nie, nie, nie, nie".

Odpowiedz