BMW Isetta weszła do produkcji w 1955. Wysłannik BMW w 1954 roku wypatrzył samochód takiej konstrukcji na salonie w Genewie i BMW postanowiło odkupić licencję na ten pojazd. Widzę, że agenci radzieccy (tudzież komunistyczni z Polski) byli na tym samym salonie samochodowym
@Albert_Einstein A bez zderzenia łatwo się wsiada i wysiada? Z czterech boków na zawias wybrano wprawdzie "linię najmniejszego oporu" dla projektanta, ale "... największego ..." dla użytkowników.
Wygląda jak bmw isetta
OdpowiedzTa przednia strefa zgniotu...
OdpowiedzBMW Isetta weszła do produkcji w 1955. Wysłannik BMW w 1954 roku wypatrzył samochód takiej konstrukcji na salonie w Genewie i BMW postanowiło odkupić licencję na ten pojazd. Widzę, że agenci radzieccy (tudzież komunistyczni z Polski) byli na tym samym salonie samochodowym
OdpowiedzTo mógł Polski inżynier wymyślić. Takie wejście w razie zderzenia czołowego z dużym psem uniemożliwia wyjście. Ja prdl.
Odpowiedz@Albert_Einstein A bez zderzenia łatwo się wsiada i wysiada? Z czterech boków na zawias wybrano wprawdzie "linię najmniejszego oporu" dla projektanta, ale "... największego ..." dla użytkowników.