Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
499 541
-

Zobacz także:


T tawarisz12
-2 / 18

Wołyń już został namierzony i jest banowany. Teraz jest akcja. Szczujemy na Niemcy i nie to, że Niemcom się nie należy, ale teraz potrzebujemy jedności.

Odpowiedz
CoGitare
+22 / 40

Nie możemy zmienić tego co było, ale przyszłość stoi otworem. Nikt nie zapomni ani nie wybaczy tego co się stało, ale możemy albo nawet musimy wspierać Ukraińców w wojnie obronnej.

Odpowiedz
C konto usunięte
+1 / 5

@CoGitare To mi nie wygląda na przeszłość : https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-10-07/lwowska-rada-obwodowa-2022-rokiem-upa-to-jest-skandal
Te wszystkie pomniki UPA i Bandery wybudowane w ostatnich latach na Ukrainie też przeszłością nie są.

Gdyby Niemcy nagle dostali napadu nostalgii i zaczęli stawiać pomniki nazistowskim zbrodniarzom to byś wścieklizny dostał, razem z resztą gorliwych adwokatów przebaczania. Ale Ukraiński neo-nazizm wam nie przeszkadza - bo jest antyrosyjski, zgadza się ?
Tak samo się to skończy jak z popieraniem przez USA antyrosyjskiego Talibanu.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 March 2022 2022 0:37

K Konf
+5 / 13

@torpedanadynamo Bardzo łatwo to będzie sprawdzić po zbombardowanych budynkach na wyspie. Sama odpowiedź Ukraińskich żołnierzy była jednak rewelacyjna i można ją parafrazować: Ruski trolu, idi w h.j!

Aarcticfrost
-3 / 17

@torpedanadynamo
Zgłaszam możliwość przyznania Ci kremlowski trollu, bana za szerzenie putinowskiego spamu propagandowego.
Informacja oraz zdjęcia prezentowane przez stronę rosyjską i rozprzestrzeniane przez brukowiec "Fakt" nie posiadają w najmniejszym stopniu znamion wiarygodności!!!
Toteż przeczytaj z uwagą mój przekaz.
Kremlowski trollu - іди на хуй!

Do pozostałych użytkowników, używających mózgu, apel.

Pamiętajcie o ostrzeżeniach o nadzwyczajnej aktywności trollowni. Nie dajcie się sprowokować! Szukajcie, węszcie, tropcie - ZGŁASZAJCIE!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2022 2022 22:12

Aarcticfrost
-3 / 9

@torpedanadynamo
I wszystko byłoby fajnie, gdybyś nie zaczął wykorzystywać postawinych przeze mnie zarzutów -wobec mnie. Nerwowe dość posunięcie. To, zdaje się, odwróceniem narracji się zwie, ale palca nie dsm sobie uciąć za to stwierdzenie.
Tak się zazwyczaj dzieje wobec braku argumentów.
Wskażesz, w którym miejscu mojej wypowiedzi wyraziłem pogląd, iż zależy mi na ich śmierci? Skoro "wkładasz w moje usta" słowa które nie zostały przeze mnie wypowiedziane...
Cóż, pozbawiłeś się już całkowicie jakiejkolwiek wiarygodności.
A co do wymienionych przez Ciebie źródeł.
Przeczytaj, jeszcze raz i uważnie, dwie ostatnie linijki mojej poprzedniej wypowiedzi. I nie idzie mi tylko o Demotywatory...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2022 2022 22:55

Aarcticfrost
+1 / 7

@torpedanadynamo
Ach, nie schlebiaj sobie...
Patrząc na Twoją nerwowo - żałosną twórczość potraktowałem Cię jak dzieckobspecjalnej troski - protekcjonalnie.
Niewskazanym bowiem jest, naśmiewanie się z dziwolągów...

R Rydzykant
-1 / 3

@torpedanadynamo
Zgodnie z informacjami podanymi przez polsat:

"Ukraińska Straż Graniczna poinformowała, że jest NADZIEJA, iż obrońcy Wyspy Węży żyją. Służby powołały się na doniesienia ROSYJSKICH MEDIÓW z zastrzeżeniem, że może być to też ELEMENT WALKI INFORMACYJNEJ."

Masz coś do dodania?

K Konf
-1 / 1

@torpedanadynamo To super, że przeżyli, im mniej zabitych Ukraińców i im więcej zabitych ruskich tym lepiej :) Zdążyłeś wyjąć jakieś ruble i sprzedać te śmieci w zamian za dolary albo euro? ;)

K Konf
-1 / 1

@torpedanadynamo :)))))) widzisz, nie masz łatwo na demotach, trochę sporo miłosnych demotów o twoim putinku. Ale możemy się dogadać i wznieść wspólny okrzyk: idi w h.j bandera, putin i inni ludobójcy! ;)

K Konf
-1 / 1

@torpedanadynamo Niestety nie zajmuje mnie twoja osoba na tyle, abym śledził wszystkie twoje wpisy ;) Ale skoro tak, to możemy rozszerzyć okrzyk na idi w h.j bandera, putin i ruskie trolle ;)

K Konf
-1 / 1

@torpedanadynamo Skoro tak namawiałeś, to zerknąłem na twoje demoty, tylko mnie zastanawia, dlaczego masz pod nimi wyłączoną możliwość komentowania? ;) A chciałem zapytać : czym Amerykanie kłamią w przypadku Ukrainy. Tak mi się przypomniało nie wiem dlaczego: „Hej bagnet na broń, bolszewika goń, goń, goń”. ;))))))))

K Konf
-1 / 1

@torpedanadynamo Dobrze, po klęskach ruskich wojsk na Ukrainie musisz poszukać klęski u kogoś. To teraz zbierz się w sobie i powiedz, gdzie poniosłem klęskę? A Amerykanie ładnie przepowiadali bandytyzm ruskich i mieli tu rację :)

K Konf
-1 / 1

@torpedanadynamo No cieszę się, że masz tak „barwne życie”, że moj tekst to dla ciebie hit tygodnia :)))))) A teraz opisz tą sromotną klęskę, pewnie się nie boisz tak jak wcześniej wyłączając komentarze pod twoimi demotami ;) Poniosłem klęske jak putin w Ukrainie?

F konto usunięte
0 / 0

@Konf Odpowiedź może i była "rewelacyjna" Ale po pierwszej salwie grzecznie, z rączkami w górę powędrowali do niewoli. Bo uświadomili sobie, że wojna to nie gra komputerowa i życie mają tylko jedno.

K Konf
0 / 0

@F18_hornet I dobrze, im więcej żywych żołnierzy ukraińskich a mniej ruskich tym lepiej, nie sądzisz? :)

F konto usunięte
0 / 0

@Konf Ale zburzyli tak pięknie zbudowaną legendę o bohaterskiej obronie wyspy. Próbowano to podkręcić pisząc, że odparli dwa ataki wroga. Nie napisali czym walczyli z tym rosyjskim okrętem. A najgorsze dla nich jest to, że zgodnie z obowiązującą narracją są tchórzami, którzy nie walczyli do końca i czeka na nich prokurator...

K Konf
-1 / 1

@F18_hornet No dobrze, miejskie legendy budują morale. Jeżeli nawet niektóre są dementowane. Nie każda rakieta dosięga celu ;)

CzlowiekZkamienia
+6 / 16

Znam osobiście takiego, jak ten po prawej i nie jest to ruski troll. Sla niego po prostu top najbardziej znienawidzonych krajów to 1. Niemcy 2. Ukraina 3. Izrael 4. Rosja. A że Ukraina jest wyżej w rankingu od Rosji, to trzeba nadawać na Ukrainę.

Odpowiedz
Banasik
+2 / 14

@CzlowiekZkamienia . A jakbyś zapytał o powody tej nienawiści to pewnie niewiele miałby do powiedzenia.

R konto usunięte
+9 / 15

@Banasik Wyobraź sobie że ktoś może mieć lekkie uprzedzenia po tym jak dziadek opowiadał mu o tym jak jego rodzina z całym dobytkiem na wozie uciekała do Bochni. Oczywiście ci którzy to robili już od jakiegoś czasu nie żyją. Problem w tym że obecnie np. lwy na cmentarzu Orląt są zasłonięte i władze pewnego kraju mówią że to byli okupanci co lekko denerwuje.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2022 2022 18:27

R konto usunięte
+5 / 11

@Banasik No żeby takie wnioski wyciągnąć z tego pisałem to trzeba być wyjątkowym kretynem.

misteriusz
+9 / 9

@Banasik Różne powody mogą być:
1. Ktoś kiedyś z jego dalszej z rodziny zginął na Wołyniu zamordowany w bestialski sposób i ma to w pamięci.
2. Jakiś Ukrainiec okradł go lub skrzywdził w inny sposób. Automatycznie przypisał takie cechy wszystkim Ukraińcom. (w każdym kraju znajdziemy nieuczciwe osoby złodziei itd. Polaków również)
3. Najbardziej szef wywalił go (słusznie lub nie) i wziął na jego miejsce Ukraińców za mniejsza stawkę. To prawa rynku pracy równie dobrze może wygryźć jakiegoś Hansa w Niemczech ze stanowiska.Póki stawki się nie wyrównają takie rzeczy będą miały miejsce.
Ja liczę że po tym konflikcie Ukraina się zmieni. Zamiast stawiać pomniki faszysty Bandery, który miał krew na rekach niewinnych kobiet i dzieci, będą stawiać pomniki obrońców wyspy węży czy tego chłopaka co wysadził most poświęcając własne życie by powstrzymać rosyjską kolumnę czołgów. W każdym bądź razie po tej wojnie nikt im już nie powie że jedynie z kim potrafią walczyć to kobiety i dzieci. Bo wszystko wskazuje na to że pogonią ruskich.

N nasper
0 / 8

@Banasik To ja ci dam powody. Moja babcia przeżyła rzeź na Wołyniu.

Babci udało się uciec przed tymi bandami UPA, ale opowiadała m.in. takie kwiatki:
- niemowlaki polskie nabijali na sztachetę od płotu,
- wyjmowali niemowlaki z kołyski i łamali im rączki oraz nóżki,
- przybijali niemowlakom rączki gwoździami do drzwi,
- wycinali ciężarnym kobietom płody i wkładali w to miejsce w brzuch szkło,
- zaganiali całe rodziny do stodoły, zamykali te stodoły i podpalali razem z ludźmi w srodku,
- obcinali uszy.

Starczy ? Czy uważasz "no może i tak, ale Stalin był gorszy".
Nie był.
Nawet Hitler nie był gorszy od UPA.

UPA przebijało okrucieństwem wszystkich.

Banasik
+3 / 5

@nasper . To wszystko jest powszechnie wiadome. Tylko że z tego nie wynika że dziś mamy dyszeć nienawiścią do współczesnych Ukraińców.

Alasmel
0 / 0

@Banasik Łatwiej byłoby gdyby chociaż przeprosili i nie uznawali Bandery i za bohatera.

Banasik
-1 / 1

@Alasmel . Zgadzam się. I mam nadzieję że z czasem to się zmieni, ale to wymaga czasu i pracy, bo świadomość i postawa społeczeństwa nie zmienia się na pstryknięcie palcami.
Każdy naród potrzebuje swoich bohaterów. Nie mieli nikogo lepszego to czcili Banderę. Obecna wojna dostarczy im lepszych bohaterów i bardziej chlubnych wydarzeń definiujących naród.
A swoją drogą gdyby przejrzeć nasz poczet królów i bohaterów narodowych to by się okazało, że niektórzy z nich to były niezłe skuwiele, ale w powszechnej świadomości funkcjonują jako postaci pomnikowe i nikt prócz historyków nie drąży brudnych szczegółów z życiorysu. Żaden naród nie ma kryształowej historii.

Alasmel
+1 / 1

@Banasik W sumie nigdy nie patrzyłem na to, że i nasi bohaterowie, patroni ulic czy szkół mięli swoje za uszami. A przecież to normalne, że coś co dla nich było normalne, dla nas będzie zbrodnią. Co do wcześniejszego akapitu, też uważam, że Ukraina potrzebuje lepszych bohaterów.

M MG02
+3 / 11

@KarolinaMiauczynska
Czyli na demotywatorach nie ma miejsca na sowiecką propagandę.

W konto usunięte
0 / 8

@MG02 To znaczy, że nie ma wolności słowa, tylko jeden słuszny tor myślenia i mówienia. Argumenty tylko z jednej strony konfliktu. Narracja identyczna z narracją głównych mediów. Zero poszanowania dla innego zdania. Zupełnie jak w sowieckiej propagandzie. Ty chcesz innych pouczać?

M MG02
0 / 6

@Wilhelm_Tell
Tak dokładnie. Chcę pouczyć takich troli jak @KarolinaMiauczyńska z kontem założonym dwa tygodnie temu do siania putiniwskiej propagandy, że w Polsce nie ma miejsca na rosyjską agitację. Zgadzam się w 100%. W tym konflikcie jest tylko jeden prawidłowy tor myślenia, mówienia i tylko argumenty z jednej strony konfliktu są prawdziwe. Spróbuj przekonać mnie, że jest inaczej, ale nie licz na to, uwierzę, że to Ukraina zaatakowała Rosję a to co teraz się dzieje to zwykła "specjalna operacja pokojowa". Możemi mi powiesz, że to jest zapowiadany powrot rosyjskich wojsk po zakończonych manewrach? Dokładnie to było narracją sowieckiej propagandy, czyli tej drugiej, wrogiej strony.

W konto usunięte
-1 / 1

@MG02 Nic nie usprawiedliwia ataku jednego państwa na drugie. Bez względu na to co dalej napisze, nie popieram i nie będę popierać agresywnej polityki Putina ani jego samego. Sęk w tym, że narracji z telewizji nigdy nie ufam, więc sprawdzam też inne źródła, które są teraz odcinane/dyskredytowanie. Od razu napiszę - tak jestem przeciw przymusowi szczepień, więc śmiało, możecie wyzywać. Wracając do Ukrainy - w pracy mam sporo Ukraińców, więc słyszę od nich jaki dramat rozgrywa się w ich kraju. Tyle, że z telewizji słyszę o wiele więcej. Zbrodnie wojenne, bestialstwo, egzekucję, itd. Na okrągło te same zdjęcia, Żeleński, te same zdjęcia, Żeleński. I przypomina mi to film "Fakty i akty". Jeszcze raz powtórzę - każda wojna jest zła i nic nie jest jej warte. Tylko narracja tych "prorosyjskich" źródeł jest zupełnie inna. Że Putina prowokowali (to go nie usprawiedliwia), że niszczą tylko infrastrukturę wojskowa, że mieszkańcy Donbasu woleli Rosję. I myślę, że warto znać rację obu stron. Choć powtórzę, w momencie ataku na Ukrainę Rosja straciła wszelką rację. Nie walczmy teraz między sobą. Pozdrawiam.

M MG02
+1 / 1

@KarolinaMiauczynska
Po Twoim powyższym komentarzu i tych oszczerstwach to już niemogę się doczekać pozwu do sądu... oszczędźmy sobie jednak niepotrzebnych kosztów sądowych i straty czasu i zamiast tego przekażmy pieniądze na pomoc ludziom którzy uciekają przed napaścią wojsk Putina. I rada na przyszłość.. jeśli nie chcesz być nazywana rosyjskim trolem to nie siej rosyjskiej propagandy.

M MG02
+1 / 1

@Wilhelm_Tell
Popieram jak najbardziej. Przekazowi mediów nigdy nie należy w 100% wierzyć. Normalnie nawet nie oglądam telewizji, ale w tym konflikcie widzę tylko dwie strony: Stronę zachodnią, wspierającą demokrację i wolność oraz stronę rosyjskiego agresora z imperialistycznymi zapędami. Trwa wojna, w której również Polska podlega atakom informacyjnym. W tej wojnie trzeba zająć jednoznaczne stanowisko. Albo jest się za Rosją Putina, albo za wolną Ukrainą. Moim zdaniem nie ma nic po środku, a na wszystko inne (czyli dyskusję o szczpieniach, historii Wołynia, pomnikach i ulicach Bandery) jest czas w trakcie pokoju. Również pozdrawiam.

Aarcticfrost
0 / 2

@KarolinaMiauczynska
Rozumiem, że nowa w internetach?
A znasz takie powiedzenie "Na złodzieju czapka gore" Skąd taka gwałtowna reakcja i wzburzenie, hę?
Po raz pierwszy spotykam się, tu na Demotywatorach z sytuacją, kidy ktoś sądem straszy!
Toteż może zajmij się seksistowskimi świniami i obroną czci niewieściej, dla której się tu pojawiłaś i przestań się kompromitować.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2022 2022 22:35

Aarcticfrost
+1 / 1

@KarolinaMiauczyńska
Wiesz? Niezbyt często używam gówniarskich odzywek. Lecz w tym przypadku, patrząc jak się nadymasz, pozwolę sobie.
Nie zesraj się!
I to by było na tyle.

H HERCULES1983
+2 / 10

"trudna przeszłość" to już historia. Ale każdy Polak powinien znać historię żeby się takie rzeczy już więcej nie wydarzyły.

Odpowiedz
konradstru
-5 / 11

To o Ukraińcach teraz albo dobrze albo w ogóle. Jak o zmarłym...

Odpowiedz
T konto usunięte
+11 / 15

Wołyń był faktem i nic tego nie zmieni. Ukraińcy mordowali Polaków i też nic tego nie zmieni. Do tego nie trzeba być ruskim trolem. Ja osobiście nigdy tego Ukraińcom nie zapomnę. Ale to nie znaczy, że popieram to co robią ruskie, że wchodzą do wolnego kraju i zaczynają mordować ludzi dla osiągnięcia swoich celów. Nikt nie ma takiego prawa. Nie popieram tego co robi Izrael i nie popieram tego co wielokrotnie robiło USA.

Odpowiedz
J konto usunięte
+1 / 3

@theplaguedoctor Za dużo myślisz samodzielnie. Albo jesteś zgodny z propagandą albo jesteś z wrogiem. Nic, skończy się ten bajzel to trzeba się rozliczyć.

B bebini
-2 / 4

Zawsze można podejść do tego tak:
Pomyśl czy chciałbyś być znienawidzony/a gdyby historia Twojego ojca/matki/dziadka/babci była kryminalistyczna.

Odpowiedz
M mietek_obszczymur
+2 / 6

Ale Wołyń to nie jest tylko historia...
- Ukraińcy mieli w tym roku stawiać nowy pomnik Bandery w Łucku
- Obwod Lwowski ogłosił rok 2022 rokiem UPA
- rząd daje dotacje na remont muzeum Bandery
- główne ulice dużych miast na Ukrainie noszą nazwę Bandery
Jak widać Ukraińcy wcale nie traktują UPA i Wołynia tylko jako historie, ale pieczołowicie czczą pamięć zbrodniarza wojennego i ludobójcy.
To już większą "refleksję" widać u Niemców, którzy coraz częściej oficjalnie przyznają, że uważają Hitlera za niechlubną część swojej historii. A już na pewno nie stawiaja mu pomników ani nie nazywają ulic jego nazwiskiem.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 February 2022 2022 20:51

Odpowiedz
B blndlvr
-3 / 5

Ebać Ukraine. Ten zawistny i pełen nienawiści naród jest mi totalnie obojętny. Zapytajcie kogoś ze starszyzny w waszej rodzinie jakie ma zdanie na temat Ukraińców.

Odpowiedz
M MG02
0 / 2

@blndlvr
Vladimirze Vldimirowiczu poszedł do nazad do bunkra się schować.

B blndlvr
-2 / 4

@MG02 Biorąc pod uwagę, że 90% ludzi to debile nie wymagam wiele, ale czy mógłbyś przetłumaczyć ten bełkot na zdanie zrozumiałe w j. polskim?

M MG02
0 / 2

@blndlvr
Wybacz nie znam rosyjskiego na tyle dobrze żeby ci powiedziec po twojemu, że miejsce ruskiego trola jest w Rosji.

B blndlvr
-2 / 4

@MG02 Ja też nie znam rosyjskiego, ale rozumiem, że człowieczkowi twojego pokroju brak argumentacji innej, niż tej zasłyszanej w internecie typu "ruski troll".
Skąd pomysł, że nim jestem? Tatuś ci podpowiedział? Mój brak sympatii do UKR nie ma nic wspólnego z tym co się teraz dzieje.

M MG02
0 / 2

@blndlvr
Tak dokładnie. Tatuś, mamusia, babcia, dziadek... w zasadzie to wszyscy mi mówili, że ofiarom przemocy należy pomagać, a nie wbijać im nóż w plecy. Tobie ktoś powiedział coś innego? W sumie możliwe bo jak sam stwierdzileś 90% ludzi, których znasz to o debile. Parafrazując Twoją wypowiedź, rozumiem że człowiekowi Twojego pokroju brak innej argumentacji, niż tej zasłyszanej w internecie "Ebać Ukrainę". Skąd pomysł, że jesteś trolem? Właśnie z tego tekstu. W tym konflikcie są tylko dwie strony. Skoro dla Ciebie argumentem jest "Ebać Ukrainę" to znaczy, że wspierasz wroga Polski, którym jest rosja putina, ergo jesteś trolem putina. Twoje bezczelne "Ebać Ukrainę" to nie jest okazanje braku sympatii, tylko pochwała zbrodni wojennych rosyjskiej armii. Jak już darzysz Ukrainę takim wielkim "brakiem sympatii", to na to jest czas w trakcie pokoju a nie wojny. Teraz ten twój komentarz to jest to samo co agresja ZSRR ma Polskę w 17września 1939.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 March 2022 2022 16:43

B blndlvr
-1 / 3

@MG02
W myśl zasady, że debilom się ustępuję / z głupkami się nie dyskutuje, odpowiadam:
Tak, masz rację :).

M MG02
-1 / 1

@blndlvr
Ooo nie. Tak łatwo się nie wymigasz. W rzucaniu pustych sloganów to może i wydaje Ci się jesteś dobry, ale najwidocznien rozmowa na argumenty Cię przeraża. Jeśli masz chodź odrobinę, odwagi bronić swojego stanowiska to podaj mi jakiś kontrargument. Inaczej zejdź mi z oczu i schowaj się w tej w swojej jaskini trola.