Stary uwierz mi, wolałbyś takiego fikoła zrobić niż żywcem spłonąć na platformie wiertniczej, bo to system ratunkowy z platform, mających zapewnić ratunek nawet przez płonącą ropę.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 28 February 2022 2022 19:46
Po pierwsze pasażerowie są przypięci
Po drugie - łódź obciążona pasażerami nie wywija takich fikołków - a szybciej uciec się nie da z platformy, kiedy ci się tyłek zaczyna tlić.
Był na świecie tylko jeden bardziej hardcorowy system ewakuacyjny. Polskiej konstrukcji. Kapsuła z balastem, wystrzekiwywana małym ładunkiem wybuchowym.
Mogla spędzić dwa dni pod wodą aż ropa się wypali.
Prototyp nadal stoi w muzeum morskim.
Producent dał d, szalupa powinna wykorzystać energię do odpłynięcia pod wodą jak najdalej a nie do efektownego fikołka nad wodą. Jeśli jak niektórzy piszą szalupa powinna być obciążona do d dał testujący, choć szalupa powinna działać także jak jest prawie pusta bo nigdy nie wiadomo ilu ludziom uda się do szalupy dotrzeć.
Nie sposób do dupy, tylko wykonanie...chyba że to właśnie test praktyczny, bo pewnie podstawy z matmy nie było. Taki system ratunkowy jest najlepszy bo:
1. Szalupa powinna być zrzucona pod takim kątem, by pod wodą przepłynąć kilkadziesiąt metrów i ominąć krąg ognia lub chociaż się oddalić od platformy (choć sama szalupa jest wykonana z materiałów ognioodpornych i zazwyczaj ma instalację zraszającą jej powierzchnię wodą, celem ochrony i chłodzenia.
2. Pasażerowie są wpięci w fotele i spadają tyłem do kierunku zrzutu.
Stary uwierz mi, wolałbyś takiego fikoła zrobić niż żywcem spłonąć na platformie wiertniczej, bo to system ratunkowy z platform, mających zapewnić ratunek nawet przez płonącą ropę.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 February 2022 2022 19:46
OdpowiedzPo pierwsze pasażerowie są przypięci
OdpowiedzPo drugie - łódź obciążona pasażerami nie wywija takich fikołków - a szybciej uciec się nie da z platformy, kiedy ci się tyłek zaczyna tlić.
Był na świecie tylko jeden bardziej hardcorowy system ewakuacyjny. Polskiej konstrukcji. Kapsuła z balastem, wystrzekiwywana małym ładunkiem wybuchowym.
OdpowiedzMogla spędzić dwa dni pod wodą aż ropa się wypali.
Prototyp nadal stoi w muzeum morskim.
Producent dał d, szalupa powinna wykorzystać energię do odpłynięcia pod wodą jak najdalej a nie do efektownego fikołka nad wodą. Jeśli jak niektórzy piszą szalupa powinna być obciążona do d dał testujący, choć szalupa powinna działać także jak jest prawie pusta bo nigdy nie wiadomo ilu ludziom uda się do szalupy dotrzeć.
OdpowiedzNie sposób do dupy, tylko wykonanie...chyba że to właśnie test praktyczny, bo pewnie podstawy z matmy nie było. Taki system ratunkowy jest najlepszy bo:
Odpowiedz1. Szalupa powinna być zrzucona pod takim kątem, by pod wodą przepłynąć kilkadziesiąt metrów i ominąć krąg ognia lub chociaż się oddalić od platformy (choć sama szalupa jest wykonana z materiałów ognioodpornych i zazwyczaj ma instalację zraszającą jej powierzchnię wodą, celem ochrony i chłodzenia.
2. Pasażerowie są wpięci w fotele i spadają tyłem do kierunku zrzutu.