Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
720 796
-

Zobacz także:


everblue1981
+4 / 50

@irvis3000 Na razie Konfederacja jako jedyni byli za wzmocnieniem Polskiej amii, a lewica była za rażącym obniżeniem finansowania - można sprawdzić.

C chrisde46
0 / 42

@everblue1981 Bredzisz, i nawet nie chce mi się tego komentować....

M marianoziom
0 / 14

@chrisde46 Konfederacja od dawna jest za obniżeniem zbędnych wydatków socjalnych, kosztownej biurokracji, itp. oraz za tym aby wydatki dotyczyły głównie bezpieczeństwa wewnętrznego i niepodległości Polski. Ale co takie ograniczone umysłowo trolle mogą o tym wiedzieć. Najlepiej powiedzieć że ktoś bredzi i koniec argument ostateczny. XD

M marianoziom
-2 / 6

@irvis3000 uzasadnisz jakoś swoje oszczerstwa czy zawsze miotasz bezpodstawnymi oskarżeniami jak ostatnj debil? XD

johnyrabarbarowiec
+6 / 12

@chrisde46 Absolutnie nie bredzi, sam nie raz w trakcie przygotowania słyszałem jak politycy Lewicy opowiadali, że można by tak zwiększyć socjale obniżając inwestycje w wojsko które i tak nie jest nam potrzebne, bo obroni nas NATO i UE (tak jakby UE było sojuszem militarnym), Konfederacja jako jedyna partia chciała zwiększenia liczebności armii, zwiększenia wydatków na armię, unowocześnienia armii, a do tego powszechnego dostępu do broni który spowodowałby, że w razie wojny moglibyśmy natychmiast zmobilizować pod broń miliony potrafiących strzelać ludzi. Tymczasem patrząc na naszą historię i fakt, że jesteśmy najbardziej rozbrojonym narodem w Europie zachowujemy się jak dziewczyna która 4 razy została zgwałcona w jednej i tej samej bramie, ale dalej przez nią przechodzi bezbronna. Kompletny brak odpowiedzialności, ale jak to mówią Szwajcarzy, Polacy nigdy nie mieli broni, dlatego zawsze ginęli w wojnach, Szwajcarzy zawsze byli uzbrojeni po zęby dlatego nie musieli nigdy ginąć w wojnach.

M Maras78
-2 / 4

Nie ma sensu promować marginesu i patologii. Te parę procent powyżej progu wyborczego reprezentuje mentalnie upośledzonych wyborców, którzy jeszcze nie będąc zdiagnozowanym, mają prawa wyborcze.

X xargs
+3 / 5

@marianoziom ale slogany az zwieracze puszczaja. Ogranicz liczbe urzednikow to bedziesz stał w kolejce trzy miesiące na nowy dowód.

everblue1981
0 / 2

@Maras78 Masz rację, wszyscy powinni głosować na jedynie słuszna sprawę. Nie ważne, że nikt nie zna programu - ważne, że dają.

everblue1981
-1 / 3

@xargs Liczba urzędników w Polsce sięga prawie 700 tysięcy (!). Czy naprawdę jeszcze ktoś wierzy, że w dobie cyfryzacji są oni zatrudniani ponieważ są niezbędni by Kowalski mógł funkcjonować? Teraz dane. Budżet państwa: 300miliardów. Pensję dla urzędników: 80miliardów.Wydatki na wojsko: 29 miliardów.

M marianoziom
-2 / 4

@xargs kosztownej czytaj niepotrzebnej biurokracji. Naprawdę ciężko to zrozumieć?

C chrisde46
+3 / 9

@marianoziom No i kolejne obudzone po 7 latach botowe konto, kolejny pachołek.... na myśl że miałbym z toba konwersować już mnie mdli i chce mi się iść do kibla, dla mnie jesteś *********** ******* ***** ********, dla mnie jesteś tym co zostaje po tym jak zdepniesz w psie gów*o, niczym więcej i jedyne twoje szczęście że jesteś anonimowy....

M marianoziom
-2 / 4

@chrisde46 xD to że czasami zdarza mi się zalogować nid znaczy że jestem botem. W odróżnieniu od ciebie ja podałem fakty a ty unosisz się jak typowy żałosny internetowy rycerzyk. Mam szczęście że jestem anonimowy bo co? Znajdziesz mnie i pobijesz frajerze? XD

M Maras78
0 / 2

@everblue1981
Program programem. Tzw. liderzy Konfy grają tylko na siebie. Są ekscentryczni, nietuzinkowi. Ciekawi bym powiedział. Często się z nimi zgadzam, ale tylko dlatego, że raz jeden coś powie, raz drugi, a raz trzeci. Na trzy różne opinie, statystycznie ktoś ma rację. I ot tajemnica.

M marianoziom
-1 / 3

@chrisde46 na bocie to twój mózg funkcjonuje. Nagadasz? I tylko tyle? Spodziewałem czegoś więcej po takim pseudobohaterze z internetów. XD Widzisz ty nawet nie potrafisz dyskutować, więc sama twoja sugestia że twój ograniczonymały móżdżek jest do tego zdolny jest po prostu śmieszna. Chyba odkryłem nowy sposób poprawiania sobie humoru. :D

K Konf
+10 / 76

Konfederosja marzy o tym, aby z Polski wyszły wojska NATO. Bylibyśmy łatwiejszym celem dla ich zleceniodawcy z Kremla.

Odpowiedz
H heniooslaw
+10 / 36

@Konf mógłbym prosić o źródło tych informacji ?

S Siemanoooo
+7 / 31

@heniooslaw czego? Oni mają klapki na oczy. Ktoś rzuci im jakaś frazę, a Ci lecą jak w ogień, bo atakowana jest przeciwna strona. Zero refleksji, zero zastanowienia. Lecą jak muchy do kału, tylko dlatego, że ktoś atakuje ich "wroga".

Co z tego, że korwiniści pomagają, relokują u siebie Ukraińców. Wysyłają, albo sami przekazują datki. Pracują charytatywnie.
Jeden pożyteczny idiota z drugim krzyknie że to ruscy agenci i mają nadzieję, że to gówno się przyklei. Jak widać działa.

S Siemanoooo
0 / 12

@Konf co to jest? Wrzuć poprawnie link. Ten tu pokazuje grafikę.

K Konf
+9 / 19

@Siemanoooo Kliknąłem, u mnie działa. Niemniej fragment tekstu; Korwin-Mikke pytany, czy jest zadowolony ze stacjonowania wojsk amerykańskich w Polsce ocenił, że jest to "złamanie porozumienia, na mocy którego Rosja wyraziła zgodę na wstąpienie Polski do NATO". Powiedział, że obecność amerykańskich wojsk jest także "w pewnym sensie prowokacją".

Dodał, że "nie ma żadnego powodu, dla którego miałaby tu być". Najprostszy sposób, żeby nie zostać zajętym przez Rosję, jest nie wdawać się w wojnę z Rosją - podkreślił.

S Siemanoooo
+6 / 20

@Konf a widzisz, ja też doczytałem, że powinniśmy wejść w sojusz z USA tak samo jak zrobił to Izrael. Tego nie przytoczyłeś, bo to się kłóci z twoją narracją.

PS. Nie trudno było mi samodzielnie znaleźć ten artykuł.
PS2. Korwina nikt nie traktuje poważnie po prawej stronie.

@sancz79 właśnie cytaty, wyrwane z kontekstu zdania.

S sancz79
-3 / 15

@Siemanoooo NIe bądź dziecko. Pod każdym z cytatów jest link źródłowy . Klikasz i rozwijasz kontekst. Te ze ruskiego Sputnika już niestety znikły ale w internecie nić nie znika bez śladu. Wystarczy poszukać
Bez problemu można znaleść wychwalanie Putina przez Korwina i gadanie Korwina który żywo jest wyjęte z propagandy Rosji. To V kolumna Rosji w Polsce...zresztą jak reszta tych wszystkich antyszczepionkowco-narodowców w Europie. Jakoś miłość do Rosji jest wspólnym dla nich mianowinikiem

H heniooslaw
0 / 10

@Konf czytasz treść artykułu który wrzucasz czy tylko nagłówek :D ?

S Siemanoooo
0 / 10

@sancz79 nacisnąłem w tem pierwszy i strona nie istnieje. Drugi, trzeci też.

Mówienie o Putinie, że jest dobrym prezydentem Rosji w 2014 jakie ma odzwierciedlenie teraz? Korwin po inwazji na Ukrainę potępił Rosję i powiedział że Putin oszalał.

Ten piąty cytat to xD. W ogóle zdanie wyrwane z kontekstu. Z całości artykułu totalnie wynika coś innego.

Szusty cytat mówi o ideologicznej wojnie między południowa Rosją, a północną. Gdzie południowa sięga pamięcią carów i generałów którzy walczyli z komunistami. I w tej sprawie korwin popiera putina. xD


Dobra bądź poważny i daj coś konkretnego. Cytaty, to możesz na języku polskim Pani podawać jak omawiasz jakąś lekturę.
Wrzuciłeś jakieś wysrywy i uważasz, że temat załatwiony.
Dawaj konkrety.

K Konf
-4 / 6

@heniooslaw A potrafisz merytorycznie? ;)

H heniooslaw
+1 / 11

@Konf widzę że jednak nie czytałeś, już śpieszę z pomocą: "Jestem zwolennikiem tego, żeby zawrzeć dwustronny pakt ze Stanami Zjednoczonymi, taki, jaki ma Izrael, a jeśli to się nie uda, zawrzeć sojusz z Rosją" teza z nagłówka nie pada nigdzie w treści. Pomijając fakt iż każda wypowiedź na temat Rosji i Putina sprzed agresji na Ukrainę jest już nieaktualna bo sytuacja zmieniła się diametralnie.

K Konf
+1 / 7

@heniooslaw W sytuacji, gdy jesteśmy w NATO, Korwin mówi, że obecność wojsk USA to prowokowanie Rosji. Wyprowadzenie wojsk NATO z Polski i snucie wizji jakichś zastępczych wariantów jest na rękę Rosji. Konfederacja pójdzie na dno razem z Putinem.

M marianoziom
-1 / 5

@Konf gdzie padły słowa na ten temat? Proszę o podanie pełnej wypowiedzi.

johnyrabarbarowiec
+2 / 2

@Konf Wow, fan wyjścia wojsk NATO z Polski krytykuje fana wyjścia NATO z Polski i jeszcze się cieszysz, że bylibyśmy łatwiejszym celem dla Putina... Masakra, co Ty tu w Polsce jeszcze robisz?

K Konf
+1 / 3

@johnyrabarbarowiec Chyba mocno się zakręciłeś w swoim myśleniu?

johnyrabarbarowiec
0 / 2

@Konf Nie, czemu? Sam przecież napisałeś cytuję "aby z Polski wyszły wojska NATO" potem zacząłeś marzyć o tym, że potem "Bylibyśmy łatwiejszym celem dla ich zleceniodawcy z Kremla.". Potem coś wspomniałeś, że chcesz wyjścia Polski z NATO (cytat: "chce wyjścia Polski z NATO", tylko tam ci Ę nie weszło w pierwszym słowie, ale każdy rozumie), napisałeś też "obecność wojsk USA to prowokowanie Rosji", a na koniec dodałeś, że za Putinem pójdziesz wszędzie, nawet na dno, cytat: "na dno razem z Putinem.". Ja rozumiem w coś wierzyć, ale taki fanatyzm grozi Tobie i osobom w twoim otoczeniu, serio ochłoń fanboyu Putina ;)

K Konf
+1 / 3

@johnyrabarbarowiec wszystko to podałem o Konfederacji, nie są to moje poglądy.

K Konf
-2 / 2

@marianoziom powyżej link i cytat

S sancz79
+2 / 4

@Siemanoooo Jednak jak z dziećmi nie umiejącymi googla obsłużyć ,wszystko na tacy trzeba podać ? "https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/609390,korwin-mikke-usa-rosja-sojusz.html"
Proszę bardzo . Co mówi Korwin. To samo co rosyjska propaganda. Polska prowokuje Rosję będąc w NATO. Nie tak dawno słyszeliśmy to w żądaniach Rosjan wobec Polski
"Korwin-Mikke pytany, czy jest zadowolony ze stacjonowania wojsk amerykańskich w Polsce ocenił, że jest to "złamanie porozumienia, na mocy którego Rosja wyraziła zgodę na wstąpienie Polski do NATO". Powiedział, że obecność amerykańskich wojsk jest także "w pewnym sensie prowokacją". Mówił to już po tym jak Putin zaczał destabilizować nasz region czyli po zielonych ludzikach na Krymie. Rozbrajać i łamać sojusz NATO po tym jak zaanektował kawałek sąsiada. czysta głupota albo świadome prorosyjskie działanie
"https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/korwin-mikke-putin-prezydentem-polski-aa-oKAG-BoHQ-P1YK.html"
A tu zachwala jaki to Putin zajefajny bo" A w Rosji rządzi JE Włodzimierz W. Putin - i osiąga niemałe sukcesy. Tępi lewaków, goni precz feministki i inne dziwadła, nie boi się Amerykanów, podatki dwa razy niższe niż w Unii Gejropejskiej (jak mawia p. Putin) więc i rozwój znacznie szybszy. Więc może wybrać Go na prezydenta?Nie byłoby to łatwe. Ale może dałoby się Go przekupić, by zamienił stołki? Dać Mu po milionie dolców miesięcznie (raptem po trzy grosze od Polaka...) - i może by się skusił? Ale by się Ruskie wściekały, gdybyśmy podkupili im tak dobrego prezydenta! " jednym słowem w Rosji jest bardzo fajnie bo się leje gejów ale sa niskie podatki (nie ważne że struktura gospodarki opiera sie na sektorze państwowymi i oligarchicznym. Jak ci pasuje system rosyjski jedz @Siemanoooo ,co siedzisz w gejoperjskiej unii?
No i masz perełkę wywiad dla tuby rosyjskiej propagandy "https://www.fronda.pl/a/tow-korwin-dla-kremlowskiego-radia-sputnik-nie-czuje-zagrozenia-ze-strony-rosji-wojska-usa-sa-niepotrzebne,161830.html"
Same ciekawe rzeczy ..."Ja mogę mówić za siebie, a nie za rząd polski: mnie wojska amerykańskie w Polsce nie są do niczego potrzebne. Nie czuję zagrożenia ze strony ani Rosji, ani Białorusi, ani Ukrainy. Nie odczuwam żadnego zagrożenia, tak że mnie te wojska potrzebne nie są - stwierdził"-parę miesiecy pózniej Łukaszenko poprzywosił tysiące migrantów z B.wschodu pod naszą granicę i sztucznie wywołuje kryzys a Putin napadł na Ukrainę a Rosjanie bombardują miasta. ..
Słowem przez ostatnią dekadę Korwin był prorosyjskim politykiem w Polsce i teraz żadne próby przefarbowania tego stanu tego obrazu nie zmienią. Należy też przypomnieć że Braun jako jedyny poseł się z uchwały wzywającej do wsparcia Ukrainy .
https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/grzegorz-braun-jedyny-polski-posel-ktory-odmowil-solidarnosci-z-ukraina-aa-vYiY-jsGh-Fo4T.html
No i przeczytaj sobie jeszcze to "https://oko.press/przemysl-jak-zorganizowano-polowanie-na-ludzi/"
Chyba wystarczy aby podejrzewać Konfederacje za V kolumnę rosyjską w Polsce.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 March 2022 2022 10:13

johnyrabarbarowiec
-1 / 3

@Konf No ta, zaraz walniesz jak konfederacja, że to wyrwane z kontekstu co? xD

K Konf
0 / 4

@johnyrabarbarowiec Jakoś się zaciąłeś:))))) Przeczytaj jeszcze raz. Cytowałem a następnie krytykowałem Kobfederscję jako partię prorosyjską a antyukraińską i antynato.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 March 2022 2022 11:23

johnyrabarbarowiec
-2 / 2

@Konf O rety, a Ty dalej swoje... I co cały czas będziesz coś pisał, a potem twierdził, że to nie Ty napisałeś? xD

PS. Skoro są prorosyjscy, antynato i antyukraińscy, to dlaczego pomagają na granicy w przyjmowaniu uchodźców z Ukrainy, dlaczego wyborcy hucznie zgłosili się do wojska lub WOT będących częścią spójną z NATO i dlaczego chcą uzbrojenia Polaków na ewentualność rozlania się konfliktu na Polskę? Gdybym był Putinem, to wolałbym, żeby POPiS dalej robiły swoje, czyli naród rozbrojony i podzielony, a do tego oskarżają jedyną antuputinowską partię o proputinowość, na miejscu Putina Tuskowi i Kaczyńskiemu wysłałbym ordery bo robią kawał dobrej roboty dla samego Putina. Spójrz na takie kraje bałtyckie, tam nie ma takich Tuska i Kaczyńskiego, zmobilizowali się wszyscy całymi narodami, od lewa do prawa, nikomu nie przeszkadza to, że narodowiec stoi obok jakiegoś kolorowego LPGT, oni sami są dumni z tego, że w chwili zagrożenia stoją razem w jednym szeregu i jeden drugiego jest gotów bronić, u nas tego nie ma bo mamy super duet który w imię Putina nas dzieli i dalej nie dozbraja. Tymczasem Konfa wycofała się z oskarżania kogokolwiek o cokolwiek w ramach współdziałania, bo czas jest taki, że poglądy trzeba schować do kieszeni.

K Konf
+1 / 3

@johnyrabarbarowiec Dobrze, wejdź na tweetera Brauna i powiedz co o tym myślisz

johnyrabarbarowiec
-2 / 2

@Konf Nie mam Twittera i czy Braun to cała partia Konfederacja? W Konfederacji jest też Korwin znany sprzed wojny na Ukrainie z chęci dogadania się z Rosją, a dzisiaj Korwin jakoś uważa Putina za szaleńca. Ba, w PiS jest Kukiz znany ze swojej niechęci do Ukraińców, dzisiaj popiera pomaganie Ukraińcom. Żeby było śmieszniej w Brukseli przed wojną była cała masa polityków którzy chcieli Polskę wydoić i uważali nas za kraj kompletnie niespełniający norm zachodnich, dzisiaj ci sami politycy chcą wysyłać mnóstwo pieniędzy do Polski, żeby nam pomóc i jakoś bardzo są dla nas przychylni oczywiście z wyjątkami w postaci, a jakże by inaczej polskich eurokratów w postaci Spurek i innych. Widzisz, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i tylko bydło swojego zdania nie zmienia nigdy. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nawet najbardziej zagorzali przeciwnicy Polski w Brukseli w tej sytuacji jaką mamy potrafią się z nami solidaryzować i nas wspierają, wszyscy trzymają się w kupie przeciw Putinowi, tylko nie Polacy, my w najlepsze mamy wojnę PO-PiS, a teraz jeszcze doszło u nas szukanie proputinowskich trolli. Brawo, lekcja z rozbiorów Polski oficjalnie może zostać za nieodrobioną. Gdyby Putin chciał teraz najechać na Polskę to nawet nie musiałby używać do tego armii, ma w Polsce Polaków którzy gotowi są w każdej chwili rzucić się sobie do gardeł.

K Konf
0 / 4

@johnyrabarbarowiec Zgadzam się zdecydowanie w zakresie trzymania wspólnego frontu przeciw Putinowi. Braun jest przeciw wysyłaniu broni na Ukrainę. Niebezpieczny agent.

johnyrabarbarowiec
-1 / 1

@Konf O tym nie słyszałem, jedynie słyszałem, że Braun jest przeciw aktywnemu i wielkiemu pomaganiu Ukraińcom tutaj w Polsce, jeśli twierdzi, że rzeczywiście nie powinniśmy wysyłać broni na Ukrainę, to dla mnie jest skreślony mimo, że bardzo go lubiłem.
Co do wspólnego frontu, nie ważne w którą stronę ten front trzymamy, skoro już uznaliśmy, że będziemy wspierać Ukraińców jak nikt inny, to już trzymajmy ten kierunek, niestety w takich sprawach zmiana kierunku bez rozstrzelania władzy przynosi same negatywne konsekwencje, dlatego póki jest stan jaki jest, z niechęcią, podejżliwością, ale musimy trzymać się scenariusza napisanego przez władzę i chociaż nie popieram PiS to póki co śmiało mogę powiedzieć, że radzą sobie z tematem nie najgorzej, choć błędy popełniają jak 1200+ na uchodźcę co przyniesie z czasem więcej złego niż dobrego, z drugiej strony kwestia Migów dla Ukrainy zrobiona po mistrzowsku, świat cały nas kocha za tak wielkie chęci do pomocy Ukrainie, a jednocześnie zrobiliśmy to w sposób bezpieczny nie narażając się na atak Rosji, a i Amerykanom dostanie się po doopie bo nagle się okazało, że Amerykanom nie tak spieszno do pomocy, to było tak mocno genialne posunięcie jak mocno zrąbali polski wał :)

johnyrabarbarowiec
0 / 0

@Konf PS. możesz mi wskazać dokładnie gdzie od dnia wybuchu wojny Braun był przeciwko wysyłaniu broni na Ukrainę? Bo aż zacząłem szukać jakiś informacji, na Twitterze jedyne co widzę to to, że jest przeciwko Putinowi, ale nie widzę nic o broni poza podczepieniem się pod heheszka, że nie pozostaje nam nic, tylko żeby cyganie zajumali nam te Migi i oddali Ukraińcom.

K Konf
0 / 0

@johnyrabarbarowiec wpisz proszę w demotywatorach w wyszukiwarce „Braun”. Mówił, iż powinniśmy zachować neutralność. Koleżanka obok podała w definicji, iż kraj neutralny nie wysyła broni stronie konfliktu.

johnyrabarbarowiec
0 / 0

@Konf Ale to koleżanka powiedziała czy Braun powiedział? Poza tym, szukałem trochę o Braunie, gość jak najbardziej pomaga uchodźcom. Wiesz, co innego jeśli powiedziałbym "hej, Putin górą, zamknijmy granicę z Ukrainy i pomóżmy Putinowi rozgromić Ukrainę", a co innego jeśli pomagam uchodźcom, nie wspieram Putina, a wręcz przyczyniam się do uderzania w niego, ale mam jakieś obiekcje do tego jak to robić. Sam uważam, że idiotycznym jest nakładanie samemu na siebie embarga w Rosji gdzie wycofujemy nasze zachodnie biznesy bo dla mnie to idiotyczne rozwiązanie, że np. taka Ikea wychodzi z Rosji, gdy tymczasem mogłaby tam zarabiać, a wiadome jest, że jak Ikea zarabia w Rosji to z gospodarki Rosji uchodzą pieniądze na rzecz Szwecji, a tak, na miejsce takiej ikei wejdzie kilka firm rosyjskich które ten rynek wypełnią, Rosjanie nie przestaną przecież kupować mebli jeśli Ikea wyjdzie z Rosji, dlatego uważam, że zamykanie naszych firm na Rosję (no chyba, że strategicznych i powiązanych militarnie) to idiotyzm, co innego embarga nakładane u nas na rosyjskie firmy bo wtedy traci Rosja. To, że my wyjdziemy z Rosji oznacza tylko tyle, że my stracimy, zyska Rosja. Ale czy to oznacza, że popieram Putina? Absolutnie, po prostu zauważam inne kwestie.
Z tym wysyłaniem broni na Ukrainę, pytanie z kiedy ten wywiad jest, jeśli z początku wojny to mogły być obiekcje w tej pomocy, bo trzeba było na szybko wymyślić jak to zrobić, żeby pozostać neutralnym, jakbyśmy jako Polska oficjalnie wysłali na Ukrainę broń w celu walki z Rosją to Rosja mogłaby to uznać za akt agresji, a tego nie chcemy, na szczęście szybko ogarnęli w Polsce jak to zrobić (chyba gościa od pracujących niedziel z żabki zatrudnili do tego) i wymyślili wysyłkę broni "defensywnej" bo jak uzasadnili, broń dzieli się na defensywną i ofensywną, jeśli obaj mamy pistolety i Ty zaczynasz we mnie strzelać, a ja jako drugi strzelam w twoją stronę, to Ty masz broń ofensywną, a ja defensywną. Wiem, idiotyczne to jest, ale działa, zanim to wymyślono wiele osób w Polsce miało obiekcje do tego czy i jak wysyłać broń na Ukrainę, dzisiaj już chyba nikt takich obiekcji nie ma. Serio dzisiaj nie róbmy z każdego ruskiego trolla bo to mija się z celem tym bardziej, że to właśnie ruskie trolle będą najbardziej nakręcać polowanie na ruskich trolli. Póki co nie oglądajmy się na innych, róbmy swoje jak najlepiej, a wyłapywanie ruskich trolli zostawmy służbom które od tego są jak choćby SKW. Teraz czyś narodowiec, czy LPGT, czy jeszcze jakiś inny baśniowy stwór, musimy stać razem w szeregu bo mamy ważniejsze sprawy na głowie i pod tym względem Brauna akurat szanuję bo chociaż nie jestem narodowcem, ale blisko mi do nich, to ucieszyło mnie kiedy Braun na jednej ze swoich manifestacji objął parasolem ochronnym przed policją jakąś dziewczynę z LPGT która prawdopodobnie chciała z nim wejść w dyskusję i udowodnić, że jest fanatykiem, gość zrobił to w pełni świadomie, a to oznacza, że chłop rozumie, że są cele wyższe niż nasze poglądy i upodobania polityczne. Nie bądźmy gorsi.

K Konf
0 / 0

@johnyrabarbarowiec Powiedziała to koleżanka podczas wspólnej konferencji prasowej. Koleżanka z jego partii. Wyjście Ikei i innych spowodowane jest raczej brakiem możliwości dokonywania przelewów zagranicznych i brakiem komunikacji lotniczej menedżerów. Po wyjściu zachodnich firm zmniejszy się konkurencyjność na rynku, firmy rosyjskie dostarczą więc jeszcze gorszą jakość. Zaporożec nigdy nie był „best car of the year”. Odszukam tego brauna i podeślę link :)

K Konf
0 / 0

@johnyrabarbarowiec Zerknij czy również uważasz, że Braun jest przeciwny wysyłaniu broni. https://demotywatory.pl/5124025 Dołączyłby z tym głosem do Orbana co jeśli się rozleje na innych, zrobi się niebezpieczne.

C chrisde46
+9 / 51

@RavenMT Masz racje, jesteś najlepszym na to przykładem.... Szkoda że są jeszcze idioci co bronia te onuce...Szkoda ze ludzie tak późno dostrzegli w tych pachołkach to co reprezentowali soba cały czas, szczególnie ta onuca mikke...

O obcy78
+1 / 17

@chrisde46 onuce :D
PiSowcy wraz z POwcami i lewakami kontra Konfederacja.
Znaczy Konfa robi coś dobrego.
...że są nadal idioci głosujący na PiS, PO a co gorsza lewicę.

C chrisde46
+1 / 13

@obcy78 Bocie, to 78 to iloraz inteligencji twórcy ?!? Nawet by się zgadzało... Co niby te onuce robia dobrego, banda fałszywych katobebili, oraz kremlowskich sprzedawczyków, z mikke smieciem na czele, z ułomem braunem i kryptogejem bosakiem...
Nawet Ikonowicz w debilnym sweterku jest lepszy od tej bandy !!!!!

johnyrabarbarowiec
+2 / 4

@chrisde46 Yup, Konfa to putinowskie sprzedawczyki. POPiS+Lewica+PSL mają rację, trzeba rozbroić Polaków, NATO nas obroni, jak nas Rosja zaatakuje, to my uciekniemy z Polski na księżyc, a NATO rozstawi się w Polsce i pokaże Putinowi gdzie jego miejsce. Potem wrócimy z księżyca i będzie wieczny pokój. Polacy nie powinni uczestniczyć w wojnie obronnej, Konfa natomiast chce dać nam broń, a wiemy dobrze, że my Polacy jak mamy broń palną w rękach to uruchamia się w nas turbo-killer mode, zaczynamy strzelać do wszystkiego co się rusza, a Putin tylko na to czeka, żebyśmy się wystrzelali. Najbardziej Putin boi się nieuzbrojonych Polaków z obietnicą NATO, że NATO będzie walczyć ZA NAS bez naszego udziału. Zresztą powstanie Warszawskie pokazało już jak się walczy po Polsku, gdybyśmy wtedy byli uzbrojeni po zęby to Niemcy od razu by wygrali powstanie, bo my byśmy się pozabijali, a tak prawie wygraliśmy, tylko tych kilku głupich skądś wzięło broń i przegraliśmy przez to xDDDD

M konto usunięte
0 / 2

@chrisde46 Po Twoim przykładzie widzę, że do Polski nie ma co wracać. Patrzę na to wszystko z boku i nic się nie zmieniło od lat. Ludzie jak zwykle emocjonalnie na hurra, potem będą pytać i myśleć. PIS i te inne dziady które sąw sejmie, rządzie i cholera wie gdzie są jeszcze odkąd ja chodziłem do gimnazjum. Ja już mam 34 lata,a ludziom komuna przeżarła mózg i patrzą z taką zawiścią na ten zachód bo oni mają, a my nie i to niesprawiedliwe, ale żaden idiota nie usiądzie 5 min i nie pomyśli skąd ten zachód ma. Jakie Państwo tacy politycy bo oni nie spadają z nieba, nie przechodzą przez jakiś portal - pochodza z polskich domów, rodzin, szkół i kościołów. Żałosny, zawistny i głupi naród który można napuścić dosłownie na wszystko i wszystkich. Komunizm, Unia ani nikt inny proponujący takie rozwiązania nie wygrał z matematyką, ale Polska będzie tym jedynym przykładem na świecie który będzie rozdawał za darmo i dla wszystkich wystarczy. Ja pierd....co za żenada i głupota do poziomu który już przestał być śmieszny i żałosny.

C chrisde46
+3 / 7

@Michael_M O Boże !!! Co my zrobimy ?!?!? rodacy , michael nie wraca !!! trzeba będzie zamknąć Polskę !!! Koniec świata !!!
A naprawdę w dupie mamy czy ty wrócisz czy nie, nie pochlebiaj sobie że wzbudzisz tym jakiegokolwiek zainteresowanie tym faktem...
Jako mieszkaniec Polski brzydzę się takimi pachołkami, którzy próbują bronić konfederacji, narodowców i innych im podobnych szczyn. Kto daje Ci prawo oceniania i wypowiadania na temat sytuacji w kraju z którego spier***liłeś jak prostytutka wybierając dla własnej korzyści inny kraj....
Szczerze to jedyne co mam ochotę ci napisać to proste słowo WYP****AJ !!!
Każde słowo którym próbujesz mnie obrazić, jest laurka dla mnie i jestem dumny że onuce oburzają się tym co pisze :)

M konto usunięte
-1 / 1

@chrisde46 Dziwne, że oszuści i dziwki wyjechały, a tacy patrioci jak Ty zostali i co? Zaraz będziesz obcym w swoim własnym kraju, ale przynajmniej będziesz mógł napisać, że zostałeś do końca i skończysz z niczym. Polaczek męczennik który im bardziej sobie życie utrudni i sam się upodli tym lepsze miejsce w niebie dostanie. Żałosne. Kolejny pseudo polak patriota z syndromem sztokholmskim bez instynktu samozachowawczego. Zaraz będziesz płacił ratę kredytu wyższą o 2 tys zł to od razu kierunek zachód stanie się atrakcyjny bo własny kraj traktuje cię jak śmiecia.

C chrisde46
+4 / 6

@Michael_M Mam w dupie co napisałeś , nawet nie chce mi się marnować czasu na czytanie tego konfederackiego opłacanego przez to kremlowskie ścierwo gówna
Jeszcze raz ci napisze jakbyś nie zrozumiał za pierwszym razem.....
!!! SRAM NA OPINIE PACHOŁKÓW !!!
Jesteś opłacanym trollem niczym więcej, dziękuj bogu za anonimowość w sieci....

O obcy78
-1 / 1

@chrisde46 aleś zabłysnął :D
Przy Twoim ilorazie 46, to i tak szacun, że udaje Ci się zdania skłądać :D

C chrisde46
+3 / 5

@obcy78 Widzę że pachołkom i ruskim onucą dosypali troche kasy...
Gardzę takimi pachołkami i botami jak tY....
Każda próba obrażanie mnie przez psie odchody jest dla mnie jak laurka !!!!
i jeszcze raz napiszę dużymi literami żebyś zrozumiał...
!!! SRAM NA OPINIE PACHOŁKÓW !!!

lokutus
0 / 0

@Hostis_Humani_Generis a czy w tym kraju od komuny skazano jakiegoś polityka max straszono

JohnLilly
+8 / 18

Dalibyście bardziej aktualne zdjęcie, Liroya to już od wieków w konfederacji nie ma.

Odpowiedz
P pikardil
+3 / 15

Osobiście śmiem wątpić ale każdy ma prawo myśleć co chce.

Odpowiedz
C ciomak12
+6 / 50

poziom pudelka. Przerasta nawet wrzucenie prawidłowego zdjęcia. Takie to rozeznanie w temacie... Dwójka z pokazanych osób nie jest w konfederacji. I to od TRZECH LAT... Tak więc o czym tu dyskutować z takimi trolami...

Odpowiedz
Xar
-5 / 25

@ciomak12 bo braknie argumentow,co?

C ciomak12
+14 / 38

@Xar Ech i kolejny półinteligent... To jak taki "modry" jesteś to wskaż mi na co mam odpowiedzieć? Mam w democie nieaktualne od kilku lat zdjęcie konfederacji oraz jedno zdanie. "wojna odsłania prawdziwe oblicze".

Ale odsłania te dobre oblicze, czy złe? I w jaki sposób odsłoniła? Po czym ktoś to wnosi? Jakie ma argumenty na poparcie tej tezy i czy w ogóle jakieś są?

To mam teraz sam wymyślać argumenty drugiej strony i sam je obalać? No świetna dyskusja...

S Siemanoooo
+8 / 18

@Xar czego? Gdzie są podane argumenty w tym demotywatorze? Posłowie od Korwina są na granicy, pomagają ludziom. Sami posłowie Wolności potępiają atak na Ukrainę.

C ciomak12
+6 / 16

@Xar Czyli Twoim zdaniem powinienem dyskutować sam ze sobą. Tzn. domyślać się argumentów strony przeciwnej i bohatersko je obalać... No super dyskusja...

A Ty piszesz kolejny post z zarzutami czemu nie odpowiadam na zarzuty, których mam się domyślać zamiast po prostu je napisać.

H heniooslaw
+3 / 13

@Xar aż z krzesła spadłem czytając twoje wypociny. Wymagasz od kogoś merytorycznej odpowiedzi na brak jakichkolwiek argumentów i wrzucenie mema ? Ile ty masz lat, pięć?
Rozmówca: @Xar Przedstaw swoje argumenty.
@Xar: Domyśl się ! Inteligentny człowiek by się domyślił !

xD

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 7 March 2022 2022 11:06

M konto usunięte
+3 / 9

@Xar Taaaa bo z Zachodem i Unią to my takie deale mamy wspaniałe że hoho. Po ile prąd, gaz i rachunki za wywóz śmieci?
Zachód właśnie nas uwalił na 35 lat z potężnym długiem, a jak tylko Rosja stanie się naszym sąsiadem to od razu będą się nami zasłaniać. Jeśli ktoś myśli, że teraz wkurzanie Putina to dobry pomysł to równie dobrze możesz wejść do klatki z tygrysem i ciągnąć go za wąsy i ogon. Polska nie ma żadnej pozycji ani militarnej ani negocjacyjnej by wyjść z tej sytuacji w jednym kawałku.Szykuj się na większą emigracje Polaków do rodzin żyjących na zachodzie. Raty kredytów i koszty życia tak wystrzelą w kosmos, że będziesz miał masę ludzi zaczynających od zera gdzie indziej albo żyjących w kamperach.

L lianzer
0 / 6

@Michael_M smutne ale jak prawdziwe.
Ludzie nie zdają sobie sprawy z podstawowych rzeczy.
Nagły napływ kapitału ludzkiego, zatrzyma w miejscu płace na lata. A koszty życia będą tylko rosnąć. ( nie mówię żeby nie pomagać, patrzę na to tylko czysto ekonomicznie)
Do tego dochodzi zerwanie łańcucha dostaw, czyli znowu ceny materiałów do góry.
Nie wspominając, że ros i ukr są odpowiedzialne za ponad 30 % światowej produkcji pszenicy...
Będzie biednie...oj będzie.

C ciomak12
+6 / 8

@Xar No i czytam tę wypowiedź. Po niej wnioskuje, że Korwin uważa Donieck i Ługańsk jako twory państwowe a nie jak województwa u nas. I to twory na tyle z centralizowaną władzą że mogą nakładać sankcje.

I ja np nie wyobrażam sobie sankcji podlasia na warmie i mazury. A tam widocznie jest to formalnie możliwe.

Natomiast czego tu NIE MA:
Nie ma tutaj stwierdzenia czy DRŁ i ŁRL powinny należeć do Rosji.
Nie ma tutaj stwierdzenia że dobrze się stało że się odłączyły.
Nie ma tutaj stwierdzenia że popiera Putina z agresją na Ukrainę.

Zamień DRŁ i ŁRL na texas i nebraska a kreml na konges/biden. I czy ktoś twierdząc że nebraska jest niezależna i ma własne aspiracje twierdzi że ma się odłączyć od USA?

PODSUMOWUJĄC. Widać bardzo mało wiesz o systemach politycznych na świecie stąd takie wypowiedzi Cię oburzają zamiast otworzyć CI oczy.

Xar
-5 / 9

@ciomak12 a teraz zamien to na Slask i sie okaze, czy jest samodzielny i rozny. SAMODZIELNY. PRAWDZIWE PANSTWO.
Wskazac pointerem bo nadal nie dociera? K*rwin przyznaje im prawo do bycia niepodleglymi republikami, samodzielnymi, prawdziwymi panstwami. Jak to wedlug Ciebie nie jest proputinowska propaganda, to znaczy, ze onuce masz na oczach!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 March 2022 2022 20:49

M marianoziom
+1 / 9

@Xar Idiota. Co ma Śląsk do tych dwóch republik.? XD Korwin po prostu tylko stwierdził fakt że funkcjonują na poziomie autonomii pozwalącej na nałożenie na siebie nawzajem sakcji. Tak trudne do ogarnięcia? Wszelkie stwierdzenia o ich zależności od rosji są na chwilę obecną tak naprawdę tylko domysłami, ale trolle od razu rozwijają proste stwierdzenia bo są zbyt ograniczeni by pojąć tak naprawdę proste rzeczy. XD

johnyrabarbarowiec
+2 / 4

@Xar Rety, kiedy Wy się nauczycie podstawowych rzeczy...

1. Wszyscy jesteśmy Polakami, dzisiaj każda siła polityczna w Polsce jest po jednej stronie, nawet bagiety za którymi nie przepadam są po jednej stronie i potrafi z nich wyjść Polskość, ale jak zawsze trafi się kilku debili w tym kilku polityków jak Kowal którzy zaczną się przepychać kiedy wszyscy inni pracują w jednym NADRZĘDNYM celu bez podziałów, tak jak powinno być. Gdyby to ode mnie zależało, to każdego jednego bym oskarżył o bycie ruskim trollem i na czas wojny pozamykał w jakiś obozach jenieckich, po wojnie byśmy ich sądzili lub wypuścili. Dzisiaj nie ma nikogo bardziej proputinowskiego niż ci którzy próbują wepchnąć gdziekolwiek winę Tuska czy proputinowość Konfy.

2. Konfederacja w odróżnieniu od innych znanych nam partii, nie jest jednolita. Są tam różni ludzie którzy za cel wybrali sobie rozbicie tego politycznego betonu. PO, PiS, PSL i Lewicę można by było zmniejszyć do postaci jednego polityka z ilością głosów odpowiadających ilość posłów z danej partii i nic by to faktycznie nie zmieniło z tą różnicą, że wydatki państwa zmniejszyłyby się zauważalnie bo czy jeden polityk PiS ma inne zdanie niż drugi polityk PiS? Nigdy. W Konfederacji są różni ludzie z różnych środowisk, często nawet się nie zgadzają ze sobą w mniej znaczących sprawach co widać po głosowaniach i nikt tam nie ma o nic żalu do innych, to nie partia Korwina, tylko partia złożona z wielu partii i organizacji. Oczywiście są tam wariaci w postaci foliarzy, jest Korwin który ma czasami chore pomysły, ale jest też Dziambor, Sośnierz i wielu innych którzy trzeźwo myślą. Do tego w ich otoczeniu są ludzie jak Mentzen i wielu innych którzy koncentrują się na dziedzinie na której się znają.

3. Trzeba w końcu wyjść z ery byłych komunistów czyli POPiS+PSL+Lewica, ileż można głosować na 4 te same partie (a już głosujemy na nich od ponad 30 lat), wiecznie narzekać, że źle rządzą, a jednocześnie liczyć, że w kolejnej kadencji będą rządzić dobrze. No litości, to brzmi jak komuniści kiedy mówią, że "wtedy to nie był prawdziwy komunizm, ale teraz to naprawdę się uda". Rozumiem nie lubić Konfy, bo prawilna, ale jest masa partii centrowych i lewicowych odciętych od bandy czworga, zagłosujcie na coś nowego, niezależnego i zróbmy wreszcie coś porządnie jako Polacy, bo to męczące kiedy najpierw identyfikujemy się z partią, a dopiero później z narodem, to jest jakiś chory fanatyzm.

C ciomak12
+1 / 1

@Xar Ech... chciało by się powiedzieć że w doopie byłeś i gówno widziałeś. Zobacz sobie Wielką Brytanie, Hiszpanie, USA, Szwajcarie. A Ty patrzysz na ruskie onuce i tylko ich szukasz.

Nie masz bladego pojęcia o tworach państwowych, za to pycha i egoizm których w Tobie jest pełno powodują, że zamiast pytać to bierzesz taką wypowiedź na 280 znaków i czego nie zrozumiesz to sobie dopowiesz i już masz "agenta putina i ruskie onuce"...

Tak więc jak już trochę poczytasz o różnych państwach, o mniejszościach wyznaniowych, etnicznych, rasowych to zobaczysz że fakt że dane państwo ma ogromne swobody, samodzielność, prawodawstwo nie oznacza że musi być odrębną częścią państwa...

U nas mamy komunistyczne prawodawstwo. Bogatsze miasta płacą na biedniejsze. Władza samorządowa mimo że ma oddzielny budżet to sposób zbierania pieniędzy i obowiązki na co mają przeznaczać kasę i tak reguluje rząd centralny. A mieszkanie w innym województwie w zasadzie różni się jedynie lokalizacją danego urzędu.

I teraz przez ignorantów Twojego pokroju mamy w Afryce granice państw rysowane od linijki. I właśnie wiedza o tym jakie są specyficzne właściwości regionów i samodzielność i różnice pozwala stworzyć trwały porządek państwowy. I ja naprawdę nie mam nic przeciwko żeby Śląsk otrzymał sporą autonomie. Może byśmy jako kraj nie dopłacali tak do górników i kopalni. Bo tak te miliardowe straty rozpływają się na cały kraj, A gdyby przez nierentowność kopalni samorządy musiały pozamykać szkoły przedszkola i żłobki, przestali remontować drogi pousuwali różne ośrodki pomocy społecznej to zamiast strajku górników pod sejmem byśmy mieli protesty Ślązaków pod kopalniami.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 March 2022 2022 8:16

Xar
-2 / 2

@ciomak12 po pierwsze to rozumiem ze Twoim zdaniem sami dzialacze partii nie wiedza co ta partia glosi? https://wiadomosci.wp.pl/trzech-poslow-konfederacji-opuszcza-partie-korwin-krytykuja-janusza-korwin-mikkego-6745086896929376a
Po drugie - wlasnie powiedziales ze wojewodztwo Slaskie moze sie odlaczyc, po wojnie oglosic niepodleglosc i to bedzie calkiem spoko. Bo tak wlasnie bylo z Donieckiem i Luganskiem a na arenie meidzynarodowej ich jestestwo jako osobne panstwa traktuje tylko Putin i wszelaka proba popierania takiego stanu rzeczy zajezdza ruska propaganda przez onuce!
Dorzuce tylko informacja, ze np. USA czy UK sa zjednoczone i prowadza pewna polityke wspolnie za zgoda calosci. Nie ma tam sytuacji, ze ktores z panstw czy stanow oglosilo niepodleglosc po wojnie domowej. Mieszasz federacje z samozwanczymi republikami ktore tak naprawde sa czescia Ukrainy...

C ciomak12
+2 / 2

@Xar Naprawdę dyskusja jak z 5-cio latkiem. Ty tak specjalnie udajesz idiotę czy naprawdę nic nie kumasz z tego jakie są formy państwowości na świecie?

Więc tak Nie tylko UK, USA prowadzą pewną politykę wspólnie za zgodą całości. DOKŁADNIE TAK SAMO DZIAŁA UNIA EUROPEJSKA. I co uważasz że jesteśmy okupowani przez UE a nasi europosłowie sa siłą trzymani w parlamencie? Obecnie jakieś 70% prawa polskiego to prawo unijne. Unia nas wiąże polityką energetyczną środowiskową, rolniczą. A część krajów nawet polityką monetarną. Co nie znaczy że Polska to nie jest samodzielny kraj...

I w przypadku ślaska NIE MÓWIŁEM o odłączeniu, ale wspomniałem o SAMODZIELNOŚCI. I tak można mieć samodzielność gospodarczą czy związaną z prawodawstwem podatkowym. Np tak masz kantony w Szwajcarii czy stany w USA. I nie musi się to wiązać z oddzielną armią czy odłączeniem od kraju. Naprawdę wróć się do podstawówki i dorwij jakąś książkę od WOSu. Nawet obecnie w Polsce mamy budżet samorządowy, do których to wpływają podatki. I to oznacza że jakiś samorząd nie jest częścią Polski? Brak słów na Twoją ignorancję i to jak sobie dopowiadasz idiotyzmy...

A w tych republikach obecnie stacjonuje rosyjskie wojsko. I to te wojsko sprawia że są na razie samozwańczymi republikami. Tak samo jak wojsko chińskie sprawia że taiwan nie może ogłosić niepodległości. Natomiast Tu korwin porusza inną kwestię. A mianowicie kwestie struktury tych republik. że nawet po wojnie należy wziąć pod uwagę ich samodzielność i odrębność. I nadal mogą być w Ukrainie(choć szansa na to jest bardzo mała nawet jeżeli Ukraina się obroni). Ale będąc w ukrainie mogą mieć np zagwarantowaną ilośc posłów w rządzie(jak u nas mniejszość niemiecka czy w szwarcarii kantony a w USA stany) czy własny budżet z którego jedynie część będzie powiązana z budżetem całego państwa. I warto mieć to na uwadze.

Co do odejścia. Ci trzej posłowie są nadal w konfederacji. A jako że to jest świeża sprawa i to akurat 1,5 roku przed wyborami to nie wiązał bym tego jedynie z wpisami krowina co do rosji. Już sam Korwin powiedział że mieli kłótnie przez ostatnie pół roku. Tak więc kontekst jest szerszy niż wpis na tweeterze. No ale co ty możesz wiedzieć o szerszym kontekście jak nie masz bladego pojęcia jak wyglądają struktury państwowe...



Pergamin
+5 / 11

Prawdziwe oblicze czyli jakie? Bo żadnego źródła widzę nie ma i nie wiem jakie to oblicze jest. Dobre? Złe? Nijakie?

Odpowiedz
W Wqerty
+1 / 11

Jak do tej pory jakby ktoś nie zauważył to ktoś inny pcha nas na front.
I to w czasie kiedy leżymy i kwiczymy.
W naszej sytuacji powinniśmy być bardziej powściągliwi w pomocy tym bardziej że prawdy dziś nikt nie zna pamiętajcie Ci co najbardziej krzyczą o dezinformacji najwięcej jej sieją.
A patrząc na historię i zachowanie sąsiada zachodniego to powinniśmy się zacząć zastanawiać czy zaraz my nie będziemy mieli wojny. No ale mamy NATO w sumie racja ale Ukraina też miała zapewnienia i umowy.
Trump dobrze rozgrywał Rosję to nawet nie myślała o żadnej wojnie, ale dziadka teraz nikt się nie boi panuje, samowolka

Odpowiedz
darek1423
+1 / 5

@Wqerty Przeczytaj trochę o memorandium odnośnie Ukrainy. W skrócie chodziło o to ,że Rosja ,USA i UK uznały nienaruszalność granic Ukrainy. O bronieniu jej w razie inwazji nie było mowy. Po prostu Putin złamał umowę ,ale obwinianie Zachodu za to ,że nie poszedł przez to na wojnę to głupota.

W Wqerty
-1 / 9

@darek1423 tak czy siak została naruszona granica Ukrainy mimo zapewnień.
Moim zdaniem, nami dobrze manipulują dwie strony.
wygrana Bidena = pozwoleniem na wojnę.
Nie obwiniam zachodu że idzie na wojnę, tylko że My jako Polska za dużo gadamy na arenie międzynarodowej.
Nie jesteśmy żadnym mocarstwem żeby ktoś nas słuchał, ale jak powiemy o jedno słowo za dużo to może być nasza klęska.

S sancz79
+1 / 5

@Wqerty Powściągliwi?. A cz powściągliwość zatrzymała Hitlera czy bardziej go rozzuchwaliła ?

P plasser
-2 / 4

@sancz79 Hitler napadł na Polskę, bo Konfederosja napadła na radiostację Gliwicach...
A potem faszystowska Konfederosja mordowała Rosjan na Ukrainie, przez co Rosja musiała zacząć tam "specoperację".
Rad staratsia, tawariszcz durak! :D

darek1423
+2 / 2

@Wqerty Ale to Rosja złamała umowę. W skrócie był to pakt o nieagresji. Zachód nie obiecywał jej ochrony ani niczego takiego. Tylko to ,że uznaje jej granice w tamtym kształcie.

Pergamin
+1 / 1

@darek1423 jest to kwestia dyskusyjna. Z całą pewnością dyplomacja ukraińska tego za coś takiego nie uważała. A z pewnością dyplomaci Wielkiej Brytanii i Stanów nie spodziewali się najazdu Rosji. Ale zdania ekspertów są podzielone, kruczki prawne latają, a umowy są warte tyle ile papier...

S sancz79
+1 / 1

@plasser Jeżeli nie widzisz analogi i podobieństw pomiędzy Hitlerem a Putinem znaczy że nie znasz historii. Powściągliwość i "polityki łagodzenia" dla poszczególnych kroków i przekraczania granic przez tyranów nie wróży niczego dobrego po tylko utwierdza dyktatorów w poczuciu bezkarności .
"Kto nie pamięta historii, skazany jest na jej ponowne przeżycie"

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 March 2022 2022 12:54

P plasser
-1 / 5

@sancz79 No, dobrze. Pełna racja. Tylko ja się pytam - dlaczego te wszystkie "gieroje klawiatury" nie walczą ze znienawidzonym wrogiem z bronią w ręku w ochotniczym legionie Zełeńskiego, tylko robią pospolity chlew na POLSKIEJ ziemi? Komu to ma służyć?

S sancz79
0 / 2

@plasser Ponieważ nie jesteśmy w średniowieczu i nie hołduje się już pospolitego ruszenia . Większość obywateli nie ma przeszkolenia wojskowego. W inwazji Rosjan bierze udział tylko ułamek ludności ,podobnie wojska Ukrainy jest też ułamek w stosunku do całości. Myślenie że należy rzucić wszystko i biec tłuć rosjan jest nie poważne. Ale można wspierać Ukrainę i powstrzymywać Rosję bez bycia pospolitym ruszeniem. Np nie popierając rosyjskiej narracji czy nie pomagając prorosyjskim ugrupowaniom
Chlew i czarny pijar Polsce robi teraz konfederacja co było widać w Przemyślu. Już rosyjska prasa pisała że Polacy rasiści i biją uchodźców pochodzenia afrykańskich . Tak łatwo podpuścić sebików i kiboli..paru agentów ,wpisów na FB i już narodowcy łykają i w służbie rosyjskiej propagandy

K krys89
-2 / 8

Nie łudźcie się , poparcie dla Konfy wróci do poziomu kilkunastu procent za pare miesięcy , gdy PiS z lewactwem podniosą podatki by mieć na Ukrainiec plus.

Odpowiedz
J jatoania
+7 / 21

Śmieszny jest ten portal gdzie demoty pokazujące obłudę PO i lewicy przy podaniu kilku źródeł informacji są usuwane, a taka marna prowokacja trafia na główną.

Odpowiedz
H heniooslaw
+3 / 17

@jatoania przecież od dawna wiadomo że ten portal to lewotywatory :D

L lianzer
-2 / 8

@plasser XD
dokładnie
przecież rudasek o putinie gadał - nasz człowiek w moskwie XD

Banda zje..ów, która teraz umywa od wszystkiego ręce.

P plasser
-2 / 6

@lianzer Zaraz się okaże, że wojnie na Ukrainie winien jest tylko Korwin.
I co tu się śmiać z ruskich zakutych łbów? xD
Ale są plusy - na bezmózgów oczywiście szkoda czasu, na człowiek w miarę inteligentny w obliczu takich "newsów" zainteresuje się tematem i coś tam doczyta. :-)

polkong
-4 / 12

Zwykle mam takich ludzi gdzieś, niech pieprzą swoje farmazony. Dopiero w ciężkich czasach się okazuje jak bardzo niebezpieczni mogą być dopuszczeni do głosu idioci...

Odpowiedz
L lianzer
0 / 12

@polkong masz racje
czyli co ?
delegalizacja PO?
Bo PIS od powstania jedzie na rosje, tylko lewi i PO się głaskało z moskwą.

K konto usunięte
+3 / 3

@lianzer Pis "jedzie" po moskwie? Pomijam nic nie znaczące pyskówki w gadzinówce TVPiS. Ale nie kto inny jak macierewicz rozwalił Polski wywiad. Ostatni dziwny wyciek do internetu stanu Polskiej armii, gdzie ruskie wiedza ile mamy gaci na składzie. Zerwanie umów pawlaka i przejście na rynek SPOT dzięki Pisowskim geniuszom płacimy rosji za gaz 5 razy drożej. I wisienka na torcie:
https://www.youtube.com/watch?v=rjfUm6mbBv4

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 March 2022 2022 17:32

R konto usunięte
+10 / 18

"Ruska onuca" wnosiła w 1992 projekt uchwały ujawniającej pełną listę współpracowników służby bezpieczeństwa PRL.
https://www.youtube.com/watch?v=55TqA5QBWWw

To, że ktoś mówi o warunkach porozumienia w sprawie wstąpienia Polski w NATO to zaraz ruski agent ?
Czekam z niecierpliwością na tą listę ruskich agentów od anonymusa, niektórzy to się tak zdziwią...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 March 2022 2022 7:56

Odpowiedz
M marianoziom
-1 / 9

@Robyrt niestety Korwin całe życie użera się z idiotami. Taki los ludzi patrzących trochę dalej niż miesiąc w przyszłość. :)

R konto usunięte
0 / 6

@marianoziom Niektórzy to chyba w ogóle nie mają oczu - tylko uszy i usta, słuchają grzecznie co im mówią, żeby wiedzieć co za prawdy objawione potem głosić. ^ ^
Tematy dla kumatych, a ciulatych na straty

M konto usunięte
-2 / 10

ja tam specjalnie za konfą nie przepadam, ale uważam że w tej chwili najbardziej ze wszystkich opcji politycznych w dzisiejszym chaosie bronią polskiej racji stanu a wymaga to teraz po prostu głoszenia tez nie przystających do poprawności politycznej w obecnej sytuacji. jeśli myśli się nie emocjami tylko przez pryzmat suchej analizy faktów to tak jest i nawet gimnastyka kremlowskich trolli i prowokatorów próbujących skłócać nas wewnątrz nie sprawi że będzie inaczej.

Odpowiedz
U usiek1992
-1 / 7

@Dreji Ile rubli wpadło za komentarz? Czczenie Bandery przez Ukraińców niczym nie różni się od czczenia przez Polaków niektórych żołnierzy wyklętych, którzy byli zwykłymi bandytami i zbrodniarzami wojennymi (czyt. "Bury", "Łupaszka").

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 March 2022 2022 22:54

CoGitare
-4 / 6

@usiek1992 Po prawdzie nie wiem kogo bym bardziej cenił na drabince leszczy, kogoś kto dostaje ruble za coś takiego czy pożytecznego chama który robi to za darmo.

M konto usunięte
-2 / 6

@usiek1992 że ty masz czelność insynuować komuś że bierze pieniądze za ruską propagandę kiedy to przez lata właśnie sowiecka agentura oczerniała i dyskredytowała żołnierzy wyklętych a ty teraz wpisałeś się w tą samą narrację. po naszej stronie to były osoby jednostkowe i porównywanie stopnia zbrodni z banderą to nawet nie jest nadużycie tylko zwykłe kanalarstwo i antypolonizm.

S sancz79
-2 / 4

@Dreji Grzesiu B nie wygłupiaj się pseudonimami wiemy że to ty.

M konto usunięte
-2 / 4

@usiek1992 i co, w ogóle wiesz co jest w tej książce czy tak sobie ją wrzuciłeś bo w tytule ma coś tam o zbrodniach wśród wyklętych? zdajesz sobie w ogóle jaka jest skala tych zbrodni w porównaniu do zbrodni banderowców, do których tak nieudolnie starasz się ich zestawić? lepiej sam się tego doucz i przestań już siać tutaj sowiecką propagandę bo potomkowie tych którzy kiedyś mordowali nasze zbrojne podziemie dzisiaj sieją swoje "wyzwolenie" na ukrainie. a za kłamstwa na temat wyklętych i perfidną próbę zrównywania ich z banderowcami odpowiada właśnie wieloletnie fałszowanie historii rodem z rosji radzieckiej.

U usiek1992
-2 / 2

@maciejniemusial995 Zbrodniarz wojenny to zbrodniarz wojenny, ilość ofiar jest sprawą drugorzędną. Dlatego będę stawiał znak równości, bowiem w obu przypadkach jest to oddawanie czci bandytom i zbrodniarzom. Książkę przeczytałem, i to kilka razy - a Ty?

Sowiecką propagandę siejesz akurat Ty i Tobie podobni, próbujący skłócić nas z narodem ukraińskim. Putin byłby dumny.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 March 2022 2022 21:03

M konto usunięte
-2 / 4

@usiek1992 przeczytałeś kilka razy a zrozumiałeś w końcu? taka różnica że zbrodnie polskiego podziemia wobec cywili miały charakter odwetowy co było całkowicie zakazane przez kierownictwo AK, były dokonywane przez jednostki i były samowolką a zbrodnie banderowców były głównym celem i miały znamiona czystki etnicznej. także zaczynasz bredzić.
co do drugiego akapitu. stawiasz bardzo poważne oskarżenia że sieję propagandę. zatem wskaż w moich wypowiedziach cytaty w których kogokolwiek próbuję skłócić i sieję propagandę. jeśli nie jesteś w stanie tego zrobić to zamilcz i się więcej nie kompromituj.

CoGitare
-4 / 6

Stand-upy się nudzą i materiał nie trafia też, Korwin zaskakuje i od czasów komuny cieszy, nawet na wyspach go można było zobaczyć, można powiedzieć że chciał być pierwszym komikiem prezydentem zanim to było modne.

Odpowiedz
pandoro
-4 / 8

jest taki klasyk - płatni zdrajcy, pachołki Rosji.

Odpowiedz
W konto usunięte
-2 / 8

Korwin to taki drugi Bierut sprzedałby Polskę ruskim bez większego zawahania. Zresztą sam się do tego przyznał w rozmowie z Liroyem.

Odpowiedz
kondon
0 / 0

@admin Naprawdę takie g... bez żadnej merytorycznej wartości wrzucacie na główną?
Do tego z dawno nieaktualnym plakatem...
Ja wiem, że poziom tutaj jest bardzo słaby, ale coś takiego jest po prostu tragiczne.

Odpowiedz