Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
619 643
-

Zobacz także:


CoGitare
+17 / 29

@rafik3001 hej hej patrz na mnie, zrozumiał bym jakbyś żył/żyła w jakimś pacyfistycznym kraju z pacyfistyczną historią i nie słyszał/a o tym co ludzie robią podczas obrony kraju, ale no żesz kur... ....

Xardas132
+2 / 2

Dzieci były tak ważne, że chwyciła za broń w ich obronie. Jak wyhodujesz sobie kiedyś jaja to zrozumiesz, bo ta kobieta miała większe niz ty.

agronomista
+6 / 10

@BrickOfTheWall Głupoty gadasz.

BrickOfTheWall
+4 / 8

@agronomista
Oświeć mnie więc łaskawco i wskaż linkę do danych na ten temat nie będących propagandą.
Ale nie rosyjskich ani ukraińskich (z automatu powielanych przez polskie media).
Ci pierwsi szacują straty swoje na kilkuset zabitych a ukraińskie na 2000 i w ogóle lud ukraiński wita kwiatami wyzwolicieli.
A ci drudzy szacują straty Rosji na kilkanaście tysięcy a po stronie ukraińskiej giną tylko bezbronne kobiety i dzieci bo tylko z nimi walczą najeźdźcy.

Czy są tam jacyś korespondenci wojenni podający obiektywne informacje?

PS. To, że popieramy Ukrainę nie oznacza, że mamy łykać propagandę. Ta propaganda nie jest przecież kierowana do nas ale do Ukraińców (ma ich zagrzewać) i Rosjan (ma ich demotywować).

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 March 2022 2022 8:28

D konto usunięte
+4 / 8

@BrickOfTheWall Każdy normalny wie, że podawanie danych odnośnie poległych żołnierzy ukraińskich może mieć negatywny wpływ na morale więc się tego nie robi. Dowiesz się po wojnie.

T konto usunięte
-4 / 8

@diverus To co to za morale, jeśli prawda może je podkopać? A te zdrowe ukraińskie byczki na polskich budowach to czemu nie wracają bronić swojego kraju? To są patrioci? Nie rozśmieszaj mnie.

D konto usunięte
+1 / 3

@tema_lina Jak to nie wracają? W Warszawie stanęła cała budowa bo Ukraińcy się zawinęli bronić swego kraju. Bardzo wielu mężczyzn wraca żeby walczyć w obronie kraju.

G Geoffrey
0 / 2

@BrickOfTheWall Chłopie, trzeba się najpierw zapoznać z danymi, które się komentuje. Tydzień temu strona ukraińska podawała, że zginęło ich 1300 żołnierzy.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 March 2022 2022 20:18

BrickOfTheWall
0 / 2

@Geoffrey
Teraz już wiem. W DW znalazłem info o stracie 1500 ukraińskich żołnierzy.
Przebitka 1:10 ... zbliżone do stosunku strat w wojnie wietnamskiej.

T konto usunięte
-4 / 6

@diverus A na budowie osiedla, które codziennie mijam spacerując z psem słychać tylko rosyjski i ukraiński. Polskiego w ogóle nie słychać.
Jak "bardzo wielu" Ukraińców wyjechało z Polski żeby walczyć? Masz jakieś wiarygodne dane? Bo ja widziałam w telewizji mniej niż dziesięciu, którzy ZAMIERZALI pojechać, ale czy pojechali to już się nie dowiedziałam. Teraz cicho o tych, którzy wracają. Może to tajemnica wojskowa XDDDDD

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 March 2022 2022 22:04

Klobo
-2 / 36

Matka zajmuje się dziećmi.
Żołnierze idą na wojnę.

Odpowiedz
R rdaneel
+4 / 12

@Klobo Chyba że masz sowietów pod bokiem.

D deathrider123
+3 / 13

Cóż, przede wszystkim: witaj na demotywatorach. Jesteś z nami dopiero 4 dni (konto założone 17.03.2022).
Mała rada: sankcje równo pojadą wam po żopach. Na rubelki za komenty nie masz co liczyć - i tak nawet na jednego kartofla Ci nie starczą, VPN'y też u was przestają powoli działać. Zamiast lizać nie powiem co Puttlerowi, może naucz się uprawiać ziemię, hodować jakieś zwierzaki, albo naprawiać silniki parowe? Nic innego w Rosji wam niedługo już nie zostanie...

JanuszTorun
+8 / 12

@Klobo -- Gorzej, jeżeli matka jest żołnierzem.
Poza tym, jeżeli wojna toczy się w miastach na terenie danego kraju,
to, chcąc nie chcąc, każdy mieszkaniec tych miast staje się żołnierzem.

S sancz79
+2 / 10

@deathrider123 pięknie wypunktowałes kolejnego ruskiego trolla

G Geoffrey
0 / 2

@Klobo A co robią lekarze? Przysięga hipokratesa? Mówi Ci to coś? Gdzie są ranni, są też wojskowi lekarze.

T konto usunięte
-5 / 7

@Geoffrey Tak są lekarze wojskowi, ale nie na pierwszej linii frontu. Poza tym ta pani nie ma opaski z czerwonym krzyżem, czyli nawet nie udaje, że jest lekarzem. Lekarze też nie mają broni, co reguluje konwencja. I generalnie nie jestem pewna, czy na pewno ta kobieta nie żyje, czy to przypadkiem nie kolejna celebrytka przebrana w mundur.

M Maja123456
-2 / 4

@deathrider123 Po**balo cie czlowieku? To jest juz psychoza. Byla za covida, jest i teraz. Teraz jak ktos swiezo konto zalozy i napisze cos co Ci sie nie spodoba, to bedziesz od kacapow wyzywal? Wez sie uspokoj, bo to paranoja co piszesz! I klobo ma abslolutna racje! Matka, nawet zolnierz, powinna z dziecmi uciekac do bezpiecznego kraju, a nie zostawiac dzieci na pastwe losu. Skoro jest informacja, ze osierocila dzieci, tzn ze dzieci juz pewnie ojca rowniez nie maja. To nie ma zadnego zwiazku z odpowiedzialnoscia. Sa dzieci, to trzeba sie nimi zajmowac.

D deathrider123
+1 / 1

@Maja123456 to nie jest "psychoza": wystarczy zobaczyć konto Klobo i treść komentarzy którymi spamuje. Oraz ich ilość w jednostce czasu: każdy może samemu sprawdzić patrząc na jego konto.
Edit: widzę że dostał bana, i skasowano większość jego komentarzy :D

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 March 2022 2022 10:39

D deathrider123
0 / 2

@tema_lina co do samych lekarzy wojskowych i ratowników: mylisz się i to bardzo.
Przykłady ratowniczych/medycznych jednostek wojskowych, które nie "używają" opasek z czerwonym krzyżem:
- https://www.airforce.com/careers/detail/pararescue -> o tyle ciekawe że to siły specjalne. I oni działają dokładnie na pierwszej linii frontu.
- https://en.wikipedia.org/wiki/274th_Forward_Surgical_Team_(Airborne)

To przykłady tylko z USA. Ponieważ są uzbrojeni, nie chroni ich żadna dodatkowa konwencja.
Dla czego więc to robią? Praktyka pokazuje że uzbrojone i dobrze przeszkolone zespoły medyczne są dużo skuteczniejsze i ponoszą mniejsze straty. Czerwony krzyż tylko ułatwia przeciwnikom celowanie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 March 2022 2022 9:06

G Geoffrey
0 / 2

@tema_lina Rosjanie zabijają ludzi z czerwonym krzyżem w pierwszej kolejności. Bo wtedy ginie nie tylko lekarz, a też wszyscy ranni, których ten lekarz mógłby uratować. Tak było w 2014 i w czasie wojny w Syrii. Obiekty i pojazdy medyczne są bombardowane przez Rosjan w pierwszej kolejności. Tak jak schrony z napisem "dzieci".

M Maja123456
-3 / 5

@deathrider123 Weszlam na jego konto, nie wiem jakie komentarze byly wczesniej, czy bylo wiecej, przeczytalam te ktore sa i nie uwazam go za trolla. Jak za takie komentarze zostaje sie zbanowanym, to przepraszam, ale cos sie mocno nie tak dzieje, bo widac ze jak nie popierasz wszystkich dzialan propagowanych w tv, mediach, to stajesz sie trolem. A to juz staje sie mocno niepokajace, bo w ten sposob powstaje dyktatura jedynego slusznego pogladu, chyba zdajesz sobie sprawe? Tak samo bylo z covidem, a teraz juz nawet nie udaja ze jest cenzura. Podobna rzecz dzieje sie w rosji, tylko w druga strone. Wolnosc slowa musi byc, bo inaczej stracimy wolnosc calkowita.

P konto usunięte
-1 / 7

A anonimowi mężczyźni sobie giną bez artykułów o nich. (No chyba, że się poświęcą wysadzając most itd)

Odpowiedz
M mrooki
-1 / 5

No i? Tak to bywa, jak się służy w wojsku. Szczególnie, gdy wybucha wojna.

Odpowiedz
G Geoffrey
+1 / 7

@tema_lina Ta kobieta była wojskowym lekarzem. JAK miała, "zrezygnować" z pójścia na wojnę, jeśli całe życie uczyła się i ćwiczyła właśnie po to, żeby ratować rannych swojej armii?

P Pug_79
+2 / 4

@tema_lina
niedobry troll ...

taki_tam_tam
+2 / 6

@tema_lina Co prawda mając 6 dzieci trzeba mieć coś z głową aby iść na wojnę chyba, że są one już dorosłe. Pierwszy obowiązek rodzica to zabezpieczyć dziecko aby nic mu się nie stało a zwłaszcza w trakcie konfliktu zbrojnego oraz myśleć o ich przyszłości i nie zostawiać po sobie sieroty.

Pierwsza zabezpieczona powinna być bliska rodzina jak żona, mąż, dzieci, matka, ojciec a potem kraj.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 March 2022 2022 21:42

T konto usunięte
-4 / 6

@Geoffrey Tak? Była lekarzem? Na pierwszej linii frontu? Gdyby tak było, to Ukraińcy już dawno by trąbili, że ci przebrzydli ruscy zbombardowali szpital polowy, albo zwykły szpital, w którym leczyli się cywile. Jakoś mi to umknęło. Na marginesie, lekarze nie walczą, nie mają broni. Ich bronią jest opaska z czerwonym krzyżem.

T konto usunięte
-4 / 6

@Pug_79 Bardzo dziękuję:) Dodam jeszcze że nie robię tego za darmo. Rosjanie sowicie mnie wynagradzają w rublach. Złotych rublach dla jasności, takich z carem Mikołajem II. A co... Niech zazdroszczą XDDD

M Maja123456
-2 / 4

@tema_lina Ludzie nie potrafia zdystansowac sie. Widza cierpienie i hurra, powtarzaja to co mowia w mediach no i oczywiscie slawa ukrainie i jeb** putina. Super, to sluszne, tylko ze trzeba myslec tez innych aspektach, a jak ktos o tym wspomina, to jest uwazany za onuca, ruska... to jest paranoja. Obudza sie, jak olej bedzie kosztowal 15zl za litr, a benzyna podobnie.Obudza sie, jak w Polsce bedzie ciagle slyszac jezyk ukrainski, jak nauczyciele beda zmuszani do nauki ukrainskiego, bo nie moga sie porozumiec z dziecmi, a dzieci polskiego nie potrafia i nie chca sie uczyc. Tak bedzie juz za kilka miesiecy i bedzie znow zdziwienie, bo nie sa na tyle inteligentni zeby to przewidziec. Zamiast ladowac dzieciaki do szkol, powinni kazdemu chetnemu kraunskiemu dziecku, zapewnic lekcje polskiego, a dopiero od wrzesnia do szkoly, zeby byly w stanie uczyc sie po polsku.

P Pug_79
+3 / 3

@tema_lina
to czemu to robisz nie ma znaczenia, jesteś piewca systemu totalitarnego i obrońca jego działań. To stawia Cię gdzieś pomiędzy gwałcicielem a pedofilem.

G Geoffrey
-1 / 1

@tema_lina Tak, na pierwszej linii frontu. I Ukraińcy Trąbią. Ci, którzy walczą z Rosjanami doskonale wiedzą, ze czerwony krzyż dla Rosjan jest jak tarcza strzelnicza. Tak było w Syrii - każdy punkt medyczny od razu stawał się celem nalotów. Rosjanie polują na lekarzy, dlatego Ukraińcy ich nie oznaczają.

G Geoffrey
0 / 2

@taki_tam_tam Jakoś kiedy szła na medycynę, nie planowała, że będzie wojna z Rosją. Wojskowy lekarz nie decyduje czy mu się "chce" iść na wojnę.

taki_tam_tam
-2 / 2

@Geoffrey Lekarz nie lata z bronią na linii frontu tylko na tyłach leczy rannych, jak zginęła tego nie wiem ale zdjęcie sugeruje, że nie na tyłach...

J jjac
-2 / 2

Jacek Hoga z fundacji Ad Arma dyskutując kwestie WOT omawiał bardzo merytorycznie kwestię powoływania kobiet, zwłaszcza matek, do wojska i czemu to jest bez sensu.

Odpowiedz