Istnieje kilka zestawów ubrań do filmów na wypadek ich zniszczenia lub zabrudzenia
Sceny z muzyką często mają dodany dźwięk w postprodukcji
Poleganie na prognozach pogody podczas kręcenia filmów jest zbyt ryzykowne. Aby móc „kontrolować” pogodę na potrzeby filmu, używa się różnego rodzaju efektów specjalnych
Celem uniknięcia przecieków przed premierą filmu, na planie filmowym stosuje się zakaz posiadania telefonów i dodatkowych kamer
Czy zauważyłeś, że aktorzy na ekranie wyglądają o wiele bardziej atrakcyjnie niż w prawdziwym życiu? Jest na to proste wytłumaczenie: retusz cyfrowy
Dziś aktorzy nie muszą gubić dziesiątek kilogramów na potrzeby swoich roli, ani ćwiczyć na siłowni miesiącami. Oczywiście wciąż są tacy, którzy to robią, ale w wielu przypadkach twarze aktorów są po prostu dodawane do ciał innych ludzi lub ich ciała są edytowane na różne sposoby
Aktorzy muszą uważać na swoje ubrania, ponieważ nawet niewielka zmiana w ich strojach może spowodować problem z zachowaniem ciągłości w filmie
Aby zwiększyć swój wzrost, niektórzy aktorzy muszą nosić buty na platformie
Jakość jedzenia i menu na planie zależy od budżetu filmu
Dublerzy nie zawsze muszą wyglądać jak aktorzy
Zwiastuny do filmów są wykonywane przez specjalne agencje marketingowe
Scena Big Lebowskiego była kręcona w domu moich marzeń Sheats Goldstein(klub i bunkier do medytacji to przesada, ale reszta to petarda). Polecam zobaczyć ten dom np na kanale Enesa Yilmazera.
To są w większości oczywiste kwestie i nikt tego nie ukrywa. O tym podręcznym zestawie kosmetycznym nie słyszałem. Często "uszkodzenia" facjaty aktora są na tyle specyficzne, że wizażyści odtwarzają to na podstawie kilku zdjęć pstrykniętych przy pierwszym robieniu makijażu.
Dołożenie czyjejś "głowy" do zupełnie innej postaci nie jest wcale takie efektywne. Co prawda pierwszy taki zabieg był użyty (AFAIR) już w pierwszym Parku Jurajskim, ale tylko na ułamek sekundy. Ludzkie oko potrafi bardzo dobrze wykrywać takie nienaturalne łączenia. Dlatego nie stosuje się tego przy dłuższych scenach i na większym zbliżeniu.
@yankers I wyglądało to jak wyglądało. Pierwsze wrażenie było super, ale już po kilku chwilach,, łeee. Zresztą, sama Leia, której twarz była na ekranie przez kilka sekund wyglądała strasznie:)
@Jezuita E, do 91 roku robił całkiem dobre filmy.
@Jezuita, bo to nie muzyka inny ten no... artysta
@Jezuita A, bo Twój komentarz brzmiał jakbyś się z gruntu nie zgadzał.
Scena Big Lebowskiego była kręcona w domu moich marzeń Sheats Goldstein(klub i bunkier do medytacji to przesada, ale reszta to petarda). Polecam zobaczyć ten dom np na kanale Enesa Yilmazera.
OdpowiedzTo są w większości oczywiste kwestie i nikt tego nie ukrywa. O tym podręcznym zestawie kosmetycznym nie słyszałem. Często "uszkodzenia" facjaty aktora są na tyle specyficzne, że wizażyści odtwarzają to na podstawie kilku zdjęć pstrykniętych przy pierwszym robieniu makijażu.
OdpowiedzDołożenie czyjejś "głowy" do zupełnie innej postaci nie jest wcale takie efektywne. Co prawda pierwszy taki zabieg był użyty (AFAIR) już w pierwszym Parku Jurajskim, ale tylko na ułamek sekundy. Ludzkie oko potrafi bardzo dobrze wykrywać takie nienaturalne łączenia. Dlatego nie stosuje się tego przy dłuższych scenach i na większym zbliżeniu.
@Hermes_Trismegistos Na wskrzeszonym Cushingu w filmie Łotr 1 niezbyt bali się dłuższych scen i zbliżeń :)
@yankers I wyglądało to jak wyglądało. Pierwsze wrażenie było super, ale już po kilku chwilach,, łeee. Zresztą, sama Leia, której twarz była na ekranie przez kilka sekund wyglądała strasznie:)
Stare, już było
Odpowiedz