Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
85 95
-

Zobacz także:


melblue
+1 / 9

@kostek_slask Wg planów tych panów będziesz miał wszystko wypożyczone (mieszkanie, samochód - jeśli ci będzie potrzebny w 15minutowym mieście), a odebrać Ci będą mogli (także dostęp do różnych wygód, atrakcji i przyjemności, gdy nie będziesz realizował ich wskazań. Przy jednoczesnym posługiwaniu się walutą bezgotówkową, będą mieli na ciebie bardzo konkretny bat. Już sprawdzili, jak bardzo ludzie są posłuszni - maseczki, lockdowny, szczepienia. W międzyczasie na drodze do realizacji ich planów zmieniło się prawo (skupmy się na Polsce) - w razie braków w skarbie państwa zajmą twoje oszczędności, a obce i nasze wojsko może podnieść na ciebie "rękę" w zasadzie bez zdania racji. Mogą dokwaterować do twojej rodziny kogoś i nawet nie stękniesz. W Chinach, gdzie testują różnego typu działania, chcą wprowadzić pieniądz z "datą ważności" - jeśli nie wydasz do piątku, przepadło. W Niemczech już działa fundusz obywatelski, który uzależnia ludzi od państwa - bardziej nawet niż MOPSY naszych rodzimych Januszów i Dżesiki.
Jedno, z czym zgadzam się na całej linii z tym, co napisałeś, to że szczęście można zbudować w sobie niezależnie od dóbr materialnych, ucząc się eliminować strach i rezygnując z nienawiści do wrogów prawdziwych i tych, których nam "wprogramowano" w mediach i przez takie, a nie inne wychowanie.
I żeby było jasne, to, że dzielę się tu swoją "wiedzą", nie znaczy, że tego oczekuję czy w to wierzę. Za to z pewnością nie wierzę, że rząd czy ktokolwiek w państwie, unii czy innej organizacji jak WHO dba o mnie, mój dobrostan, moje zdrowie i szczęście.

Odpowiedz
LowcaKomedii
+1 / 7

@melblue Ale wiesz, że założeniem 15 minutowego miasta nie jest wypożyczanie ci wszystkiego, o czym piszesz, tylko to, abyś mógł do najważniejszych punktów typy lekarz, apteka, sklep itp. dojść w 15 minut (polecane - pieszo lub rowerem). W założeniu nie ma tam nic o utrudnianiu przyjazdów/wyjazdów, wypożyczanie wszystkiego itp.
I, szury pospadają z krzeseł, takie miasta już istnieją od wielu lat, na całym świecie...

Tak właśnie działają teorie spiskowe na łatwowierne umysły - najlepszym kłamstwem jest coś, w czym jest ziarnko prawdy. W tym wypadku prawdą jest to, że takie miasta istnieją. Następnie dorabia się nierealną narrację do tego ziarenka prawdy, oczywiście taką, w której jakieś bliżej nieokreślone elity chcą ci coś zrobić lub cię czegoś pozbawić. Żerujemy na strachu. Gotowy przepis na teorię spiskową.

M konto usunięte
-1 / 7

@LowcaKomedii No i w 15 minut dotarł do swego mózgu. Upss, tobie lata świetlne nie wystarczą.

melblue
-1 / 1

@LowcaKomedii I tak, i nie - co do 15minutowych miast. Masz rację co do dostępności i wdrażania (jedno ponoć budowane jest w Arabii Saudyjskiej - źródło: https://www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/na-pustyni-powstanie-miasto-zamkniete-w-szklanym-wiezowcu-zamieszka-w-nim-wiecej/sqckb50), ale nie uwzględniasz walki o redukcję śladu węglowego.
Wypożyczanie dotyczy: "nie będziesz mieć niczego".
A same "teorie spiskowe" - określenie to twór CIA po to, by tych, którzy dociekliwie "łączą kropki" zdeprecjonować wraz z tym, na co zwrócili uwagę. Zaś my: pożyjemy, zobaczymy, co było wymysłem szurów, a co nie.
Dobrze, że nie dziwisz się moim brakiem zaufania do działań elit wszelkiej maści.
Ukłony.

LowcaKomedii
+2 / 2

@Maverick98 Jest i jedno z moich ulubionych "włączonych myśleń" :) Wcale nie dziwi, że i to łyknąłeś.

A tak zmieniając temat - mamy jakieś nowinki odnośnie czipów od Billa Gatesa, które mi wcześniej linkowałeś?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 February 2023 2023 23:35

LowcaKomedii
+3 / 5

@melblue Takich miast jest więcej:
https://en.wikipedia.org/wiki/15-minute_city

"A same "teorie spiskowe" - określenie to twór CIA po to, by tych, którzy dociekliwie "łączą kropki" zdeprecjonować wraz z tym, na co zwrócili uwagę." - wiesz, to również nie jest prawdą. Jest to kolejna teoria spiskowa, która ma ich zwolenników przedstawić w lepszym świetle :)
https://demagog.org.pl/fake_news/cia-nie-spopularyzowala-ani-nie-stworzyla-terminu-teoria-spiskowa/

"Dobrze, że nie dziwisz się moim brakiem zaufania do działań elit wszelkiej maści. Ukłony. " - to akurat prawda. Pieniądz rządzi światem. Tak samo nie wierzę w jakichś odgórny plan "elit", na który jednogłośnie godzą się wszystkie kraje na ziemi.

M konto usunięte
-2 / 2

@LowcaKomedii He he. Łyknąłeś ? Ciekawe stwierdzenie. Tu nie trzeba włączać myślenia tylko posłuchać tego "geniusza" nawet nie wysilając się w myśleniu. No cóż jak napisałem wcześniej trzeba mieć chociaż 15 minut na dotarcie do swego móżgu. A nie całą wieczność.

LowcaKomedii
+1 / 1

@Maverick98 Tylko, jak już włączasz to myślenie, to posłuchaj całości, a nie wyrwanych z kontekstu fragmentów + narracji pana, który tłumaczy ci o co w tym chodzi :)

LowcaKomedii
+1 / 1

@melblue A co ma do tego kompletnie inny demot z ARCHIWUM, dodany dzisiaj, pod którym się nawet nie udzielałem i którego nawet na oczy nie widziałem?

A gdybm widział, to co miałbym mu napisać?
"Gratuluję pomysłowości Marcin! Piękna kopia?"

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 February 2023 2023 23:12

melblue
-1 / 1

@LowcaKomedii
W czasie wysyłania linku w komentarzu demot nie był w archiwum.
I chodzi mi o to, że tu nie zgłaszasz uwag do tematu. Bardziej chodziło mi o aspekt z: https://demotywatory.pl/5173740
Pytanie - "czepiasz" się losowo, czy wybiórczo? Do zagadnienia, czy do konkretnych osób? W zasadzie nie jest to ważne. Tak tylko moja ciekawość chciała być przez moment zaspokojona. A teraz prawdziwe pytanie: Czy serio ufasz internetowi, a konkretnie stronie https://demagog.org.pl/? :)

G Goretex
+1 / 1

@melblue ufasz, jak nie masz na coś dowodów. Ewentualnie, jeśli nie masz czasu (lub nie potrafisz) zrozumieć jakiegoś tekstu. Wtedy idziesz na skróty i przyjmujesz np. ocenę, jaką ktoś wydał.

Demagog zawsze podaje listę źródeł, jeśli nawet z ich oceną, czy jej kompletnością, można czasem dyskutować, to można też w prosty sposób zobaczyć na jakich informacjach oparli swój osąd.

LowcaKomedii
+1 / 1

@melblue Demagog podaje źródła, tym różni się od tych wszystkich stronek dla przebudzonych, gdzie masz tylko wizję autora, wnioski, jakie POWINIENEŚ wyciągnąć z jego artykułu i zero źródeł.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 February 2023 2023 21:27

melblue
-1 / 1

@LowcaKomedii Masz dużo racji.
Takich miejsc (15minutowych miast) jest więcej. Nie piszę tu syntezy wszystkich wiadomości ani artykułu na wiki.
Stronę (demagog) i jej zastosowanie znam od dawna.
Wnioski z newsów ze stron "przebudzonych" określam samodzielnie.
Gdybyś zadał sobie trud przeczytania ostatniego akapitu z mojego pierwszego tu zamieszczonego komentarza.... :)
Z wyrazami szacunku, dziękując za zabawę, bo do tego są demotywatory, jeśli się nie mylę, a nie do podawania wiadomości ex cathedra...
Pa :)
Mel Blue

E elefun
+5 / 5

Wiecie co...?
Może dla nas to tragedia, nawet samo takie myślenie, ale rozmawiałem ostatnio z młodą osobą, świeżo po studiach, w sumie to właśnie zaczyna samodzielne życie.
Pytam jakie plany? Mieszkanie, samochód, praca, może własna firma? Tak pod kątem tego, jak sam zap.. lałem w tym wieku, aby coś osiągnąć, co dla mnie było celem. Właśnie dom, rodzina, firma, samochód itp...
Usłyszałem, zę jestem niepoważny. Po co tyle problemów? Dom trzeba utrzymać, ogrzać, opłacić, rodzinę utrzymać, samochód utrzymać...
Młody człowiek ma to gdzieś.... Woli NIE MIEĆ NIC, woli mieszkać w socjalnym, lub wynajmowanym. Chodzić sobie do prostej pracy, dojechać autobusem, a jeśli będzie za mało kasy, to jest SOCJAL i PAŃSTWO POMOŻE.
Wiem, jak to działa i kiedyś państwu zabraknie kasy, jeśli zostaną sami tacy. Może o to w tym chodzi? Mozę ten system ma paść na twarz i mają zostać same nieporadne istotki, które pójdą za swoim Schwabem?

Odpowiedz
LowcaKomedii
+3 / 5

@Goretex Zauważyłeś jak to na przestrzeni ostatnich lat zmienił się ten, kto pociąga za wszystkie sznurki wśród szurów? Jeszcze pamiętam, jak za całe zło tego świata odpowiedzialny był Bill Gates. Teraz Schwab wysunął się na prowadzenie i znacznie częściej słyszy się o nim i o jego planach zniewolenia ludzkości. Plan Gatesa dot. tego zniewolenia poszedł troszeczkę w odstawkę.
Schwab ma już swoje lata. Ciekawe kim go zastąpią po jego śmierci.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 February 2023 2023 21:23

M konto usunięte
-3 / 5

@Goretex Poczytaj założenia Agendy 2030 na gov.pl , ale rozważnie.

G Goretex
+2 / 2

@Maverick98 czytałem. Łatwiej będzie jak napiszesz czego to się tak obawiasz z tej agendy.

M konto usunięte
-2 / 4

@Goretex Chyba nie czytałeś. Albo nie zrozumiałeś. Sam wybierz.

G Goretex
+2 / 2

@Maverick98 jest jeszcze trzecia opcja. Że nie wiesz o czym piszesz.

Prosiłem o konkretny fragment który Cię niepokoi.

M konto usunięte
-2 / 2

@Goretex Skoro ciebie nic nie niepokoi, to oznacza iż ciebie to nie dotyczy. A wtedy możesz sobie żyć spokojnie. Mnie niepokoi 3/4 tego zapisu więc sam sobie możesz wybrać, a i tak trafisz.

G Goretex
+1 / 1

@Maverick98 Możesz podać ten najbardziej niepokojący, warto o takich rzeczach rozmawiać konkretnie.

Jak mówisz, że niepokoi Cię 3/4 to nie powinno to być szczególnie kłopotliwe.

M konto usunięte
-2 / 4

@Goretex A po co ci coś wskazywać. Był covid byłeś za. Kolejne wymysły szwaba jesteś za. Ciebie nic nie przekona, nawet jeśli już coś cię dotyka to i tak tego nie umiesz z niczym powiązać. Jedyne co potrafisz to wyśmiewać innych. Taka twoja rola w życiu.

G Goretex
+1 / 1

@Maverick98 "Był covid byłeś za"

Byłem za tym, by rzetelnie informować ludzi o korzyściach i zagrożeniach związanych ze szczepieniami.
Sam wiesz ile fake newsów powstało w tym temacie. Ludzie w pewnym momencie dyskutowali nie o faktach a o fałszywych informacjach z jakichś szurowskich portali. W takim wypadku zawsze należy sięgnąć do faktów i wyników badań, a nie do podejrzanych opinii.

Jeśli gdzieś poczułeś się "wyśmiany" to wybacz, ale musiałbyś mi dostarczyć więcej szczegółów, żebym mógł się do tego odnieść.

Wracając do dokumentu., z chęcią poznałbym choć jeden zapis, który Cię niepokoi. Ciężko tak dyskutować bez faktów.

LowcaKomedii
+1 / 1

@Maverick98 Zabawnie się czyta, gdy ty bezmyślnie powtarzasz po innych foliarzach hurr durr agenda 2030!11!!, a teraz wychodzi na to, że ty jej w ogóle nie czytałeś, nawet kawałeczka :)

M konto usunięte
-1 / 1

@LowcaKomedii Nie wcinaj się między wódkę a zakąskę. Dziecko

G Goretex
+1 / 1

@Maverick98 nadal nie doczekałem się choćby jednego zapisu z tego dokumentu, który Cię tak niepokoi.

Ewentualnie, jeśli Twoje obawy dotyczą nie samego dokumentu, a powstały po obejrzeniu lub przeczytaniu jakiegoś "omówienia".. to z nim też chętnie się zapoznam.

LowcaKomedii
+1 / 5

@Maverick98 Oczywiście, mogę się nie wcinać, ale pamiętaj tylko, że im bardziej unikasz odpowiedzi na pytania odnośnie konkretów, tym bardziej się kompromitujesz. Miej to na uwadze :)

M konto usunięte
-2 / 2

@LowcaKomedii Co wy macie świadomość zbiorową jak karaluchy ? Jedyn pyta a drugi oczekuje odpowiedzi ? Czy może konto masz zdublowane ? Na uwadze mam tylko to że nikt z was nie próbuje zadawać pytań , a jedynie łykacie "jedynie słuszne" informacje z "jedynie słusznych" miejsc. I nie potraficie rzeczowo wypowiedzieć się na temat a jedynie przytaczacie te argumenty w które wam podano i nie wierzycie. To jest jak w kościele masz wierzyć i nie pytać. Jak pytasz to źle.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 8 February 2023 2023 12:59

G Goretex
+2 / 2

@Maverick98 Zadałem Ci bardzo konkretne pytanie, mogę je powtórzyć

Jaki fragment tego dokumentu najbardziej Cię niepokoi ?

"To jest jak w kościele masz wierzyć i nie pytać. Jak pytasz to źle."
Trochę tak się czuję jak z Tobą rozmawiam. Mam Ci uwierzyć że mamy się obawiać tej Agendy.. ale nie powiesz mi dlaczego, bo mam Ci uwierzyć.

M konto usunięte
-2 / 2

@Goretex a ja tobie że nie. A jednak macie świadomość zbiorową lub konto zdublowane na jedną osobę. Zgłoszę do admina niech sprawdzi.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 February 2023 2023 14:56

G Goretex
+2 / 2

@Maverick98 "a ja tobie że nie"

Niezbyt rozumiem do czego to się odnosi.

"Zgłoszę do admina niech sprawdzi"
Odpaliłeś widzę kolejny poboczny temat byle nie odpowiedzieć na banalnie proste pytanie.

I ponawiam pytanie
Jaki fragment tego dokumentu najbardziej Cię niepokoi ?

I może pytanie pomocnicze.. czy niepokój nie wynika z faktu, że nie przeczytałeś lub też nie zrozumiałeś jakiejś części tego dokumentu ? Bo jeśli tak, to służę pomocą.

LowcaKomedii
+1 / 3

@Maverick98 "Na uwadze mam tylko to że nikt z was nie próbuje zadawać pytań , a jedynie łykacie "jedynie słuszne" informacje z "jedynie słusznych" - całkiem ci się pomerdało, bo przypadkowo piszesz o sobie, tylko tego najwyraźniej nie rozumiesz.
W odmętach internetu, gdzie zbierają się szury, przeczytałeś wypociny typu: hurr durr agenda 2030, chco ludzi zniewolić itp. itd.
Więc, jak rasowy przebudzony, zaczynasz robić dokładnie to samo. Normalny człowiek najpierw by przeczytał o co w niej chodzi i dopiero później wyrobił sobie zdanie czy mają rację, czy też nie. Ale nie, to by było zbyt trudne. Łatwiej przecież nie zagłębiać się w nią i zacząć powtarzać dokładnie to, co te szury, od których usłyszałeś o tej agendzie. Masz wierzyć szurom, że to, co napisały na tej agendzie, to prawda i ty również musisz zacząć protestować, w zasadzie przeciwko nie wiadomo czemu, bo przecież tej agendy nie czytałeś :)

LowcaKomedii
0 / 2

@Maverick98 "Zgłoszę do admina niech sprawdzi." - te twoje ucieczki od odpowiedzi na pytanie wyglądają coraz bardziej kuriozalnie i infantylnie :)

K konto usunięte
-2 / 4

@LowcaKomedii Dlatego idź jutro do Kościoła, daj na tace i podziękuj Bogu że dał nam tak wspaniały rząd i polityków jak kaczyński, morawiecki i pan duda.

LowcaKomedii
+1 / 5

@kikurenty Zależy od interpretacji. A może temu człowiekowi żyje się coraz lepiej POMIMO tego, że mamy taki rząd i takich polityków? :)

K konto usunięte
0 / 0

@LowcaKomedii Wiadomo że zależy, możne jak pisał ten tekst akurat świeciło słońce i był piątek po południu. Mnie ciekawi twoja opinia czy faktycznie uważasz że w Polsce żyje się coraz lepiej. Bo znam twoje poglądy i zastanawiam się czy nie nawróciłeś się na Pisowska komunę ;) Zacząłem być zaniepokojony ;)

LowcaKomedii
+1 / 1

@kikurenty U mnie stabilnie - ***** *** i Konfederację :)

F Fim
0 / 0

Nie miec nic i móc korzystać ze wszystkiego bez ograniczeń ilościowych, czasowych i finansowych. Dlaczego nie.

Odpowiedz