Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
382 389
-

Zobacz także:


K kozaalfa1
+1 / 1

Może jedzie przez Gdańsk ? A tak na poważnie - jakie są przystanki na trasie i jakie były przed inwestycją ?

Odpowiedz
A Ashardon
0 / 4

Nie wiem jakie były założenia inwestycji poza modernizacją infrastruktury, ale wcale nie musiały oznaczać zwiększenia limitu prędkości na poszczególnych odcinkach.

Odpowiedz
M monitor25
+4 / 4

@Ashardon "głównym celem inwestycji była poprawa przepustowości i remont peronów, a nie skrócenie czasu przejazdu pociągów", także wszystko zgodnie z planem.

M monitor25
+1 / 3

@Ashardon Jeszcze "Na trasie trwają bowiem prace na innych odcinkach - Łowicz - Ożarów Mazowiecki oraz na stacji Warszawa Zachodnia. Gdy wszystkie się zakończą, jest szansa na przyspieszenie", więc tytuł to zwykły clickbait

A adesk
+4 / 4

Ten odcinek ma byc czescia inicjatywy kolejowej laczacej nowo budowana szybka rail baltica, CPK, majacy na celu polaczenie europy siecia szybkiej kolej. Wiec jezeli ta linia nie bedzie obslugiwac predkosci 250 kmph lub wiecej, to jest to jakis totalny zart - tym bardziej, ze dokladnie ta linia jest przeciez czescia inwestycji europejskiej:
https://www.railtech.com/infrastructure/2022/11/29/design-works-for-polish-high-speed-rail-project-begin/
wiec jezeli ktos mi powie, ze wydali kupe kasy po to, zeby jeszcze raz wydac kupe kasy... oj, chcialbym zobaczyc nowe jachty krewnych i kolegow krol... znaczy, prezesa.

Odpowiedz