bartoszewiczkrzysztof 30 June 2023 2023 12:23 0 / 0 Zepsuł mi się kiedyś telewizor (padło częściowo podświetlenie matrycy) dzwonię zgłosić problem ubezpieczycielowi, no i jedno z pierwszych pytań (pewnie formułka jakaś) "próbował pan wyłączyć i uruchomić ponownie''? Padłem XDS Odpowiedz
A Ashardon 30 June 2023 2023 12:49 +2 / 2 @bartoszewiczkrzysztof Kto robił w help desku ten się z tego pytania nie śmieje.
A Asravaf 30 June 2023 2023 14:17 0 / 0 @Ashardon kto kiedykolwiek próbował coś naprawić ten się nie śmieję, to naprawdę czasem potrafi zdziałać cuda Odpowiedz
Zepsuł mi się kiedyś telewizor (padło częściowo podświetlenie matrycy) dzwonię zgłosić problem ubezpieczycielowi, no i jedno z pierwszych pytań (pewnie formułka jakaś) "próbował pan wyłączyć i uruchomić ponownie''? Padłem XDS
Odpowiedz@bartoszewiczkrzysztof Kto robił w help desku ten się z tego pytania nie śmieje.
@Ashardon kto kiedykolwiek próbował coś naprawić ten się nie śmieję, to naprawdę czasem potrafi zdziałać cuda
Odpowiedz