Demotywatory.pl

Menu Szukaj

Tymczasem na wjeździe do Przysuchy

+
498 510
-

Zobacz także:


A Aqq300
+19 / 53

Obiektywnyś jak ruskie sądy trójkowe. W sumie - Rosja jest wzorcem konfederastów.

goldenfrog
+38 / 50

@Ynfluencer Chyba za dużo oglądasz telewizji i wmówili Ci, jak masz myśleć, bo stawianie Morawieckiego wyżej od Tuska w tej debacie to chyba wypaczenie nierokujące? Premier, który non-stop w debacie mówił o swoim byłym szefie? On mi przypominał tutaj Macierewicza, i po tej debacie nie wiem już, który z nich jest bardziej odklejony?

L LUPUS1962
+13 / 25

@goldenfrog Ja kolejność widzę trochę inaczej. Maj i Chołownia najlepsi (szczerze zaskoczony jestem Chołownią), Potem Scheuring Wielgus, Bosak (dziś słabiutko, potrafi lepiej) Tusk i Morawiecki - obaj słabo. Morawiecki generalnie żenujący, Tuskowi nie za bardzo wyszło, potrafi znacznie lepiej. Abstrahując od programów oczywiście. Morawiecki na własnym boisku, z własnym podającym piłkę i zapewne zający pytania wypadł jak polska drużyna kopaczy. @Ynfluencer - chyba oglądaliśmy różne debaty...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 October 2023 2023 22:24

K konto usunięte
+8 / 10

Moje subiektywne zdanie kto wygrał debatę to w kolejności: cholownia, bosak, costam-wielgus, Tusk, maj, morawiecki.

goldenfrog
+8 / 18

@Ynfluencer Ci Twoi eksperci to chyba mianowani przez samego Macierewicza?
Jeśli myślisz, że ludzie głosują na KO, bo to partia dla elit, to chyba urwałeś się z choinki. Podam przykład z mojego środowiska zawodowego, czyli bardzo dużej firmy technologicznej: zdecydowana większość będzie głosować na kandydatów z przymusu, nie znajdują nikogo, na kogo chcieliby oddać głos, więc będą wybierać na siłę z opozycji. Wielu rozważa KO, jako realną siłę antypisowską, inni liczą głosy i chcą wspierać trzecią siłę, która odbierze PIS-owi mandaty, mniej liczni mają swoje sympatie i głosują na ulubione partie i kandydatów. Czasy fanatyków PO już dawno odeszły w niepamięć, gdyby KO się nie zjednoczyła, to PIS zgarnąłby wszystko, bo ze starych fanatyków niewielu już pozostało.
Zatem ocknij się i zacznij dostrzegać rzeczywistość taką jaka ona dziś jest, bo siedzisz głęboko w przeszłości i nie zauważyłeś, że świat Ci odjechał.

N no_musialem
+7 / 7

@Ynfluencer @mudia Niestety w większości się zgaszam. W moim odczuciu najlepiej wypadł Bosak, choć absolutnie nie zgadzam się z jego pier...niem znaczy poglądami. Tuż za nim Hołownia. Obaj mówili spójnie, dodatkowo ten drugi ładnie parę razy pocisnął PiSowi a nawet z raz Tuskowi. Wiem, że pod publiczkę ale sprawnie. Morawiecki mówił z grubsza to, co jego elektorat (już kolejny raz) chciał usłyszeć. Wielgus? Tu ciężko mi się wypowiedzieć, raczej dobrze grała na emocjach. Maj taki-sobie. Tusk niestety wypadł blado, wyglądał na zaskoczonego(?) albo zdenerwowanego. Szkoda. Swoją drogą dwoje "debatujących" zwróciło uwagę na dziwne zachowanie Morawieckiego. Ciekawe, czego TVP nie pokazała, robił jakieś gesty?
A najbardziej mnie dziwi, że Twój komentarz spadł poniżej poziomu, ludzie, jesteście trolle czy kompletnie pogięło?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 October 2023 2023 10:53

AVictor
+1 / 3

@Ynfluencer Mi ta debata dużo dała... Ponieważ takie polityczne 0 jak Wielgus i Hołownia wypadli o niebo lepiej niż Tusk i Morawiecki, którzy wypadli jak dzieci w piaskownicy kłócące się o babkę z piasku.
Ogólnie najlepiej wypadli Bosak i Maj, którzy podali swój program swoje poglądy oraz to co ich partia będzie reprezentowała...
PoPis wyszedł tylko pokazaniem większego chaosu z odrealnieniem od gospodarki.

PIStozwis
-1 / 5

@Ynfluencer Zanim zabierzesz głos, to weź korepetycje z języka polskiego.

A Albandur
+45 / 57

To chyba najgorsza, najmniej merytoryczna, najbardziej oddalona od realiów debata jaką w życiu widziałem. Poziom argumentacji zerowy... gorzej poniżej dna... absolutnie nikt się niczym nie wykazał... Polska jest stracona

Odpowiedz
D Dejmien86
+19 / 19

@Albandur ale przynajmniej memy jakże trafne.

goldenfrog
+25 / 41

@Albandur A dla mnie to była dobra debata, bo pokazała, gdzie dziś Polska się znajduje. Jedyną szansę dla kraju upatrywałbym w zjednoczeniu całej opozycji, powtórzę: całej, ale to marzenie ściętej głowy i widać już na horyzoncie zbliżający się armageddon.
Lista uczestników:
- premier dużego kraju z psychopatycznym kompleksem swojego byłego szefa uprawiający hipokryzję zenitalną,
- błyskotliwy krasomówczo neokatol,
- szukająca swojej szansy w empatyzacji przekazu lewicowa działaczka,
- naszprycowany nacjonalista udający eksperta,
- niezależny kandydat urwany z choinki i grzebiący szansę swojej grupy nawołujący do porozumienia, ale jadący po starym premierze i udający krytykę nowego,
- stary wyga, który zmarnował swoją szansę i szukający jej na nowo z nowym doświadczeniem zdobytym na salonach Europy.

Najlepiej wypadł Hołownia i chyba Tusk, szczególnie, że ten drugi był skazany na rozszarpanie. Najbardziej skompromitował się Morawiecki, w połowie debaty srał ze strachu, chyba nie wytrzymał presji, ale podniósł się w końcówce, gdzie trzeba było powtórzyć starą mantrę czarowania swoich fanatycznych wyznawców.

Spektakl żenady dobiegł końca, za tydzień spektakl ten może przenieść się pod nasze strzechy, ale już na poważnie i zostać na długie lata, fundując nam reżim polityczny z kwakaniem w tle.

L LordL
+5 / 5

@Albandur Problemem były absurdalnie formułowane pytania ,tak tak zadane pytanie to w sumie nie ma sensu odpowiadać.

G GramDaniel
0 / 2

@Albandur Toż nie było żadnej "debaty" bo tego co tam było tak nazwać nie można, jak ktoś chce obejrzeć jak powinna wyglądać debata to niech sobie obejrzy debatę między kandydatami na prezydenta w USA
To co można było obejrzeć było co najwyżej nieśmiesznym żartem za nasze pieniądze

A agalaura
-1 / 1

@Albandur jest jeszcze PJJ! Ich nie zaprosili do debaty, bo się bali. Polecam. Nie wybieraj mniejszego zła, wybierz dobro i dobrze zarządzaną, bogatą Polskę!

goldenfrog
+3 / 13

Cholera, miałem wrażenie, że kręcili Psy 4 w wersji hardcore, ale tylko jeden aktor dał radę ze swoją rolą. Reszta niestety poległa, za mało Tuska, Tuska!

Odpowiedz
M mudia
+25 / 33

Dno i pięć metrów mułu.
Tuskowi należy się szacunek, że w ogóle pojawił się w TVP bo przy tak stronniczych prowadzących to cud, że go na miejscu nie zastrzelili kolesie z TVP. Niestety mówił bez polotu, jakby był smiertelnie zmęczony.
Morawiecki to dla przegrany - wszystko miał podane na złotej tacy pokrojone w malutkie kawałeczki żeby nawet nie musiał zbyt mocno się natrudzić. Recytował z pamięci i chyba nikt nie ma wątpliwości, że już miesiąc wcześniej znał pytania na pamięć. Mimo to, choć mu nawet ściany pomagały, to jedyne co potrafił to: Tusk, Tusk, Tusk!
Bosak gadał ładnie, jak to ma w zwyczaju, ale nie zmieni to faktu, że Konfa to prorosyjskie, szowinistyczne, katojebliwe (tu wpisz kolejne 5 inwektyw, które przyjdą tobie na myśli) totalne zero bez żadnego programu i gładkie słowa tego nie zmienią.
Hołownia ładnie gadał, ale zabrakło mu pazura. Przynajmniej próbował coś powiedzieć poza inwektywami, ale był jakiś nijaki.
Joanna SW - to ta co oddała psy do schroniska, bo jej się sytuacja mieszkaniowa pogorszyła? I to taka jest dobroć tej lewicy? Na plus podobnie - coś więcej poza inwektywami, ale ta osoba mnie odstręcza.
No i był jeszcze ten niezależny, nawet nie pamiętam jak się nazywał. Trochę jak Hołowni, bez pazura, Niby gadał składnie, ale nie przekonał mnie nawet do zapamiętania jego nazwiska.
Kto wygrał? Może Bosak, bo na chwilę spowolni spadki Konfy. Może Hołownia, bo go mało w TVP widać było.
Kto przegrał? Widzownie :/

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 October 2023 2023 22:25

Odpowiedz
000gd000
+28 / 28

jeśli akcja z kołodziejczakiem miała miejsce to pozdro 600, niech mi ktoś powie że te niebieskie ludziki nie są na smyczy władzy

Odpowiedz
S swoj_chlop
+3 / 5

Najlepiej wypadła Lewica i Konfederacja. Bo to było ich pięć minut, więc się starali.
Dla PiS i KO to był tylko mały sparring przed meczem. Oni jeszcze nie wytoczyli najcięższych dział.
Zrobią to pięć minut przed ciszą wyborczą.

Odpowiedz
sfzgkkp
+22 / 24

"Chojrak z Przysuchy" był na debacie najlepszy, bo go nie było! Kto by wytrzymał 7 minut mlaskania!

Odpowiedz
C Crollo
+2 / 12

Z Lewicy i Konfederacji jeszcze jakoś przedstawiciele starali się odpowiadać a Tusk i Morawiecki? Poziom totalnego dna, Kłócili się jak Mietek ze Staszkiem pod monopolowym

Odpowiedz
P pan_grajek92
+6 / 6

Dobrze że są demoty :) nie tracąc czasu na ten teatrzyk dla plebsu, można dostać streszczenie

Odpowiedz
Dipol
-1 / 1

Dobrze rozegrane. Pinokio skupił się na Tusku, a pozostali mogli spokojnie przedstawić propagandę.

Odpowiedz
DamianDziku
+11 / 11

Dlaczego prezes odmówił wzięcia udziału w debacie TVP? Bo miałby problemy zmieścić się z odpowiedziami. Co można powiedzieć w minutę? Tu trzeba kogoś kto pracował w radio.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 October 2023 2023 7:47

Odpowiedz
kibic777
+5 / 5

@DamianDziku przecież on miałby 2-3 minuty na wypowiedź w przeciwieństwie do pozostałych;)

L Livanir
+7 / 7

@DamianDziku Ta minuta przy tych pytaniach to dramat. Zanim człowiek przeanalizuje, to czas mu się kończy. Ja czasami potrzebuje tyle czasu, by przeanalizować dziwne pytania klienrów i znaleźć słowa by to jasno wytłumaczyć... A tłumacze rzeczy pokroju jak działają typy zleceń na giełdzie, a nie zmiany i ilosć wszystkich podatków VAT

DamianDziku
+1 / 1

@Livanir Ja jestem szaraczkiem. I podejrzewam, że Eminem by to jeszcze ogarnął! On uczył się rymowanek na blachę, a potem z błyskotliwością nimi zionął w przeciwnika. Dajmy spokój. Debata to piękna sztuka. Ale u nas jest zamykana do klatki.

severh
+16 / 16

Nazywanie tego "potworka" debatą to jest cytując małego klasyka "semantyczne nadużycie"...

Odpowiedz
M marcinm1
-1 / 11

W tej debacie wszystkie partie proponowały dokładnie to samo.
Wszystkie te partie są populistyczne. Proponują i mówią wszystko, aby zdobyć głosy i aby nie stracić nawet jednego głosu. Nie proponują nic dla dobra Polski i całego społeczeństwa, nie myślą kompletnie o przyszłości dłuższej niż 1 rok, co jest pogorszeniem sytuacji bo do nie dawna nie myśleli o przyszłości dłużej niż 4 lata.
Pytania w debacie:
- nic sensownego i użytecznego dla wyborcy w tych pytaniach nie było,
- ich forma, treść, długość były reklamami pisu, a nie pytaniami,
- nie dowiedziałem się co z finansami publicznymi, które nie mają szans w starciu z tymi wielkimi i rosnącymi wydatkami państwa,
- nie dowiedziałem się co z polityką zagraniczną,
- nie dowiedziałem się czy wyprowadzą Polskę z Unii Europejskiej,

Prowadzący każdemu pozwolili powiedzieć "dobry wieczór" poza Tuskiem, któremu przerwali jak mówił "dobry wieczór"

Debatę zdecydowanie wygrał morawiecki, ale czy to kogoś dziwi skoro "pytania" były wygodne dla niego, a jednocześnie jak byk było słychać, że morawiecki znał wcześniej pytania.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 October 2023 2023 10:25

Odpowiedz
S skromny
+3 / 3

@marcinm1 Jeśli uważasz, że argumenty 'bo Tusk' cokolwiek wygrały to mamy odmienne poczucie merytoryczności

A agalaura
-1 / 1

@marcinm1 jest jeszcze Polska Jest Jedna, która mówi co innego i coś konkretnego proponuje. Tak konkretnego, że bali się zaprosić ich do debaty! Polecam zapoznać się z programem i zainwestować głos!

K konto usunięte
+11 / 15

Mi ta debata pokazała, że już naprawdę Kaczyński, Morawiecki i Tusk powinni przejść do historii. To jest stary typ polityków, którzy nie potrafią inaczej działać niż robienie z ludzi idiotów. Ja słuchając Tuska i Morawieckiego czułem, że obraża się moją inteligencję. Morawiecki niby wykształcony bankster, a gada jak totalny przygłup, nie mogłem tego słuchać. Tusk to opowiadał to co już lata temu słyszałem jak to obiecywał, że OSOBIŚCIE dopilnuję wieku emerytalnego, tak jak za jego rządów obiecał, że OSOBIŚCIE dopilnuje, żeby nie podnosić podatków (oczywiście podniósł). Moim zdaniem obi już są przegrani. PiS to partia dla skończonych kretynów, a Tusk to opcja dla ludzi, których jak żona zdradzi poraz 10 i po raz 10 słyszy, że to ostatni raz to jej wierzy.
Ja byłem najbardziej skłonny oddać głos na Hołownie przed debatą, ale po niej jestem już przekonany, że zagłosuje na nich, bo już jestem zmęczony tą wojną plemienną, mam dosyć codziennie słuchania raz, że jestem lewakiem, a zaraz pisowskim trollem, skończmy z tym Tutsi i Hutu. Jest w Polsce więcej opcji myślenia niż pisowskie i niepisowskie, prawicowe czy lewackie. Dajmy szansę nowym ludziom. Tusk i Kaczyński już swoje szanse dostali i to dwie kadencje.
A na koniec o TVP....zajebiste pytania:D
"Rząd PiS dba o bezpieczeństwo kraju, a za czasów PO nie chcieli bronić kraju, za jaką opcją jesteś?"
Nie wierzę....

Odpowiedz
K Kireina_Kirin
0 / 0

@Kunta_Kinte bardzo dobry komentarz, ja debaty w ogóle nie oglądałam, ale dziękuję za streszczenie w punkt. I zgadzam się z tym, co napisałeś.

K konto usunięte
0 / 0

@Kireina_Kirin
Dużo nie przegapiłaś:P
Szkoda tylko, że i tak pewnie wygra PiS albo PO i będziemy mieli dalej dwie Polski.
A wyobraźmy sobie, że wygrywa taki Hołownia i wtedy taka wojenka pisowców i tuskowców traci całkowicie na znaczeniu. Wyobrażasz sobie, że włączasz TV i nie słyszysz tylko, że ci śmierdzą, a tamci biją dzieci? Piękny sen...

Jazu
+2 / 2

Kiedy memy są tak dobre, znaczy, że to cyrk, nie polityka :(

Odpowiedz
I irulax
+1 / 1

Guzik mnie interesuje ta Eurowizja. Myślicie, ze po wyborach wywiążą się ze swoich obietnic?

Odpowiedz
Leo85
0 / 0

Bosak sensownie krótko i na temat, ale sposób mówienia ruchy gesty jak Donald Trump

Odpowiedz
A AndPaw
+2 / 2

Poziom dyskusji taki jak poziom polityki w Polsce.
Natomiast zdziwiony jestem, że Tusk wypadł praktycznie najsłabiej z wszystkich.
To już Hołownia i Bosak zdecydowanie lepiej się prezentowali, ale nawet Morawiecki wypadł lepiej.

Odpowiedz
K konto usunięte
0 / 0

@AndPaw
Ja myślę trochę inaczej. Tusk wypadł bardzo słabo, ale pamiętaj, że nie ma szans, żeby Morawiecki jako jedyny nie znał pytań. Na 100% dostał wcześniej pytania (PiS żadne reguły nie obowiązują) i do tego pytania były pod Morawieckiego, w każdym pytaniu już była zawarta teza, że za Tuska nie było nic, a za Morawieckiego mamy cud, miód, malina. Więc Morawiecki musiał tylko wyrecytować wcześniej przygotowane odpowiedzi i mógł kłamać jak z nut. Tusk musiał odpierać ataki. Ja widziałem to tak, że Tusk był mocno wystraszony i szczerze myślałem, że wypadnie jednak lepiej, ale od Morawieckiego bolały uszy. On nie jest idiotą, jest wykształcony, a gada jak jakiś neandertalczyk, bo takie właśnie ma zdanie o swoich wyborcach, że to prymitywy i tylko prymitywny język do nich trafi. Wyborcy PiSu muszą czuć dumę:P
Hołownia wypadł dobrze, bo łatwo się rozmawia o polityce gdy ma się czyste ręce, nie rządziło się nigdy, więc można powiedzieć wszystko i nikt nie powie "sprawdzam". Bosak założył ładną maskę, że ktoś kto nie zna się w ogóle i miałby oceniać konfederację po wystąpieniu Bosaka to mógłby odnieść złudne wrażenie, że to nie są naziole.
Mimo wszystko Hołownia wypadł najlepiej, ale wątpię, że to będzie miało jakiś większy wpływ na wybory, bo nie oszukujmy się, wszystkie inne partie oprócz PiSu i KO walczą o trzecie miejsce w sejmie albo koalicję z PiSem albo KO.

A agalaura
-1 / 1

W debacie zabrakło partii Polska Jest Jedna. Dlaczego? Dlatego, że ich nie zaprosili, bo się ich bali! Choćby dlatego polecam zapoznać się z programem i zainwestować swój głos!

Odpowiedz
M MG02
0 / 0

No to teraz mogę powiedzieć głośno: A nie mówiłem!! Nie było sensu tracić casu na ten cyrk. Z memów się można było spokojnie dowiedzieć o czym była mowa na tej pseudo debacie.

Odpowiedz