Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
166 172
-

Zobacz także:


O Okohorusa
+8 / 12

Niestety w tym kraju, niezależnie w którą stronę rzucisz kamień to trafisz w skur..syna złodzieja dyrektora

Odpowiedz
F filarm
+4 / 4

zwariowali z tą cena...jeśli auto.pali 8l/100km i paliwo kosztowałoby 7zl/litr to jest taniej niż tym pociągiem. a jeśli jedzie więcej niż jedna osoba to różnica jest kolosalna. kto jeździ tym pkp wogule?

Odpowiedz
S Slayed
-1 / 1

@filarm osoby, którym odebrano prawo jazdy xd A potem jest płacz, że nie chcą jeździć transportem zbiorowym zamiast po prostu ulepszyć tenże transport.

Y Yahu1983
-1 / 3

Takie są opłaty za poruszanie się po niemieckich torach. Cena za bilet jest praktycznie taka sama, jak gdybyś policzył kilometry po polskiej stronie granicy wg cennika PKP i kilometry po niemieckiej stronie granicy wg cennika Deutsche Bahn.
Pociąg jadący w niemczech, jest obsługiwany przez DB. Na granicy zmienia się obsługa, operator. Pociąg pobiera prąd z niemieckiej sieci, jedzie po niemieckich torach. Takie tam są ceny. Wczoraj się urodziłeś? Nigdy nie jechałeś za granicę pociągiem?
Nigdy nie kupowałeś biletu w niemczech na jakiś pociąg ekspresowy? Nie mówię o kolei dojazdowej, tylko o pociągu dalekobieżnym. Kilkadziesięt euro za 200 km to przecież normalna cena w Niemczech.
Przed chwilą sprawdziłem ceny biletów za pociąg pospieszny Berlin - Monachium. Ceny? 250-500 zł (w drugiej klasie).
Przy cenach za niemieckie tory, 600 zł za podróż z Warszawy do Monachium, to jest wyjątkowo tanio.

A czemu prąd w niemczech taki drogi? Zapytaj "zielonych".

A... i jeszcze jedno. Sprawdź sobie ceny biletow na ten sam pociąg, jakbyś kupował bilet na stronie DB, wsiadając po niemieckiej stronie granicy. łatwo sobie zobrazujesz, ile z tych 670 zł idzie do PKP a ile do DB.

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 11 December 2023 2023 20:26

Odpowiedz