Wieczna trwałość nie jest priorytetem. Można ją uzyskać także dzisiaj, ale są to niepotrzebne koszty i nieracjonalne zużycie materiałów. Rzeczy muszą wytrzymać tak długo, jak długo są potrzebne.
Kilka rzymskich dróg może nadal istnieć w niezmienionej formie, bo sobie są na uboczu, albo w zespołach zabytkowych. Drogi o priorytetowym znaczeniu niemal zawsze wymagają przebudowy po góra kilkudziesięciu latach, bo zmieniają się potrzeby, środki transportu i miejsca, do których te drogi prowadzą. Więc wystarczy, gdy droga wytrzyma te kilkadziesiąt lat, nie musi 2000.
Bzdura. W Indianie nie ma takich betonowych barier. Są typowe dla rosji.
No i przeważnie linia środkowa jest w Indianie żółta, choć i białe się trafiają.
Wyglada na to ze wszyscy mieszkamy w stanie Indiana
Odpowiedznie wierzyłbym wszystkiemu co znajdziesz w internecie, ta droga z Indiany i tak jest lepsza do jazdy niż ta rzymska.
Odpowiedz@ysub3334 no niby tak ale poczekaj jaka będzie za 2000 lat. ;)
@ysub3334 U nas był bruk na jednej drodze(teraz zalane asfaltem), to się źle nie jeździło. Tylko amortyzatory pracowały.
To pewnie te mikroby, co w polsce zżerały asfalt, jak parę lat temu próbowały nam wmówić media, tłumacząc tak dziurawe drogi.
OdpowiedzWieczna trwałość nie jest priorytetem. Można ją uzyskać także dzisiaj, ale są to niepotrzebne koszty i nieracjonalne zużycie materiałów. Rzeczy muszą wytrzymać tak długo, jak długo są potrzebne.
OdpowiedzKilka rzymskich dróg może nadal istnieć w niezmienionej formie, bo sobie są na uboczu, albo w zespołach zabytkowych. Drogi o priorytetowym znaczeniu niemal zawsze wymagają przebudowy po góra kilkudziesięciu latach, bo zmieniają się potrzeby, środki transportu i miejsca, do których te drogi prowadzą. Więc wystarczy, gdy droga wytrzyma te kilkadziesiąt lat, nie musi 2000.
@daclaw większość tych dróg była zasypana ziemią przez wieki...
Bzdura. W Indianie nie ma takich betonowych barier. Są typowe dla rosji.
OdpowiedzNo i przeważnie linia środkowa jest w Indianie żółta, choć i białe się trafiają.
to teraz zobaczymy kto ma lepszą przyczepność na deszczu
Odpowiedzgdyby kamienie były przetwarzane, tez by pożyły jakieś 10 lat