Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
306 314
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
L lkb81
+2 / 2

Wyglada na to ze wszyscy mieszkamy w stanie Indiana

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y ysub3334
-1 / 3

nie wierzyłbym wszystkiemu co znajdziesz w internecie, ta droga z Indiany i tak jest lepsza do jazdy niż ta rzymska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C coldfish
+1 / 3

@ysub3334 no niby tak ale poczekaj jaka będzie za 2000 lat. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
0 / 0

@ysub3334 U nas był bruk na jednej drodze(teraz zalane asfaltem), to się źle nie jeździło. Tylko amortyzatory pracowały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
0 / 0

To pewnie te mikroby, co w polsce zżerały asfalt, jak parę lat temu próbowały nam wmówić media, tłumacząc tak dziurawe drogi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+1 / 1

Wieczna trwałość nie jest priorytetem. Można ją uzyskać także dzisiaj, ale są to niepotrzebne koszty i nieracjonalne zużycie materiałów. Rzeczy muszą wytrzymać tak długo, jak długo są potrzebne.

Kilka rzymskich dróg może nadal istnieć w niezmienionej formie, bo sobie są na uboczu, albo w zespołach zabytkowych. Drogi o priorytetowym znaczeniu niemal zawsze wymagają przebudowy po góra kilkudziesięciu latach, bo zmieniają się potrzeby, środki transportu i miejsca, do których te drogi prowadzą. Więc wystarczy, gdy droga wytrzyma te kilkadziesiąt lat, nie musi 2000.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhiteD
-1 / 1

@daclaw większość tych dróg była zasypana ziemią przez wieki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
-1 / 1

Bzdura. W Indianie nie ma takich betonowych barier. Są typowe dla rosji.
No i przeważnie linia środkowa jest w Indianie żółta, choć i białe się trafiają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar greony12
0 / 0

to teraz zobaczymy kto ma lepszą przyczepność na deszczu
gdyby kamienie były przetwarzane, tez by pożyły jakieś 10 lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem