Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1149 1166
-

Zobacz także:


Casimir
+13 / 17

Właśnie tego nie pojmuję. Jak ktoś może zrobić sobie taką kreskę nad okiem, stanąć przed lustrem przyjrzeć się uważnie, i stwierdzić że to wygląda dobrze. To samo dotyczy kosmetuningu innych części twarzy, i nie tylko.

Odpowiedz
P Puolalainen
+2 / 10

@Casimir

czasami ma się bardzo mało włosków i dlatego się je maluje. To, czy wygląda dobrze czy nie to już sprawa indywidualna.

D daclaw
+3 / 9

@Puolalainen Albo odwrotnie - totalne krzaki. Coś takiego nie jest łatwo wyregulować, więc można szarpnąć woskiem całość po to, żeby uzyskać czysty stan wyjściowy i regulować planowo to, co będzie odrastać. A kredka w międzyczasie - wygląda mniej dziwnie, niż brak czegokolwiek.

AleksandraCz
+4 / 12

ja też tego nie robię.
a rzęsy mam swoje, nie malowane, nie doczepiane :)

Odpowiedz
Casimir
+5 / 11

@ AleksandraCz Cieszę się że są jeszcze kobiety, potrafiące tylko delikatnie podkreślić swą naturalną urodę. Nie wiem jednak, czy to nie jest tak, że obecnie młodym mężczyznom nie przeszkadza, albo nawet podoba bardziej podoba się taki, żeby to dobrze ująć, przejaskrawiony design. Nie chcę krytykować, chciałbym to tylko zrozumieć.

AleksandraCz
+6 / 6

@Casimir zależy od przypadku. bo niektórym tapeciara się podoba, innym naturalna.
jednym się podoba ogolona, innym z zarostem,
jednym XL size, drugim chuda laska

M michalSFS
+5 / 7

@AleksandraCz

Podaż i popyt. Takie tapeciary widocznie odpowiadają na pewną niszę. Mniej inteligentne, krzykliwe z wyglądu kobiety są adorowane przez mało inteligentnych mężczyzn:) Gdzieś tacy istnieją. Ciężko mi określić ich lokalizacje, bo zawsze unikałem debilów, niezależnie od płci. Boję się ludzkiej głupoty :)

Wszystko kwestia pewnego wyczucia i elegancji.

Makijaż jest ok - ale nie kilo tapety na "klauna". Usuwanie brwi, żeby narysować kreskę to głupota. Niepraktyczne paznokcie na pół palca, albo szkodliwe solarium na "pomarańczowo", sztuczne rzęsy dłuższe niż u krowy - długo by wymieniać.

Nie znam chyba nikogo, komu to się podoba. Oczywiście to sprawa tych osób. Jest też plus - wiadomo, żeby trzymać się od takich kobiet z daleka:)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 January 2024 2024 16:59

G GieniaK
-5 / 9

@AleksandraCz
No i co...?

M michalSFS
+5 / 11

@GieniaK
Trzymam się z daleka.
Komentowanie chyba nie jest zabronione?

Uderz w stół? :)

G GieniaK
-4 / 12

@michalSFS
Ty nie komentujesz, Ty oceniasz:
"Usuwanie brwi, żeby narysować kreskę to głupota."
"sztuczne rzęsy dłuższe niż u krowy"

A do tego obrażasz:
"Podaż i popyt. Takie tapeciary widocznie odpowiadają na pewną niszę. Mniej inteligentne, krzykliwe z wyglądu kobiety są adorowane przez mało inteligentnych mężczyzn:) Gdzieś tacy istnieją. Ciężko mi określić ich lokalizacje, bo zawsze unikałem debilów, niezależnie od płci. Boję się ludzkiej głupoty :) "

M michalSFS
+3 / 5

@GieniaK
Tak, oceniam (negatywnie) i komentuję.
"Ty nie komentujesz, Ty oceniasz" - jedno nie wyklucza drugiego.
Czy obrażam? - tak. Przypuszczam jednak, że większą obrazą dla "osób zainteresowanych" jest krytyka urody niż intelektu:)

Teraz pomyśl, że widzisz faceta bez brwi, tylko narysował sobie kreski kredką. Może nie chcesz oceniać, ale i tak ocenisz, że debil, prawda? Nie przejdziesz całkowicie bez chwilowej myśli o nim. Być może po prostu myśl szybko zostanie zastąpiona przez inną i w pokładach świadomości zapomnisz o niej.

Z tym, że w salonach urody zarabia się na tym, zarabia też kosmetykach i u kobiety nazywa się to pielęgnacją urody:)

S seybr
+3 / 3

@GieniaK Ponoć o gustach się nie dyskutuje, ale nie każdy go ma. Wypowiadać się można, na tym polega dyskusja. Ja wiem że są amatorzy smoków, glonojadów i kobiet IQ na poziomie ameby. Aby cyc był i dobrze robiła.
Delikatny makijaż lepiej podkreśla urodę, niż tona tapety. Mocny makijaż owszem, ale musi być dobrze zrobiony, to pasuje do zdjęć. Dzaneta i Dzesika jak nałoży tonę tapety z kolorach tęczy to nie oznacza, że dobrze to wygląda. Do tego solarka i pazurku welociraptora, sorry to nie wygląda dobrze.
Kobieta z klasą wie jak się ma umalować.

@michalSFS Zgodzę się z tobą.

G GieniaK
-5 / 7

@michalSFS
"Teraz pomyśl, że widzisz faceta bez brwi, tylko narysował sobie kreski kredką. Może nie chcesz oceniać, ale i tak ocenisz, że debil, prawda?" - nie, nieprawda.

"Z tym, że w salonach urody zarabia się na tym, zarabia też kosmetykach i u kobiety nazywa się to pielęgnacją urody:)" - to już nie: "Usuwanie brwi, żeby narysować kreskę to głupota.", a pilęgnacja urody? Skąd taka nagła zmiana w Tobie?

"Przypuszczam jednak, że większą obrazą dla "osób zainteresowanych" jest krytyka urody niż intelektu:)" - ciekawe, bo właśnie intelekt tych osób skrytykowałeś najbardziej: "Takie tapeciary widocznie odpowiadają na pewną niszę. Mniej inteligentne, krzykliwe z wyglądu kobiety są adorowane przez mało inteligentnych mężczyzn:) Gdzieś tacy istnieją. Ciężko mi określić ich lokalizacje, bo zawsze unikałem debilów, niezależnie od płci."

M michalSFS
+1 / 1

@GieniaK
1. Trudno mi to uwierzyć, bo brak oceniania jest niezgodny z ludzką naturą. To pierwotne instynkty - które dawniej ułatwiały przeżycie, dziś służą do spełniania różnych "podpunktów" z piramidy potrzeb. Przetrwały, tylko zmieniły się cele. Nie da się tego obejść, może być co najwyżej w różnym stopniu nasilone.

2. Żadna zmiana - nie ma niezgodności. Dla mnie to głupota, biznes jednak się kręci - i ci co na tym zarabiają tak to ładnie nazywają.

3. Zgadzam się, akurat to jest ciekawe.

G GieniaK
-2 / 6

@seybr
"Kobieta z klasą wie jak się ma umalować." - czyli jak, Twoim zdaniem?

G GieniaK
-3 / 7

@michalSFS
" Trudno mi to uwierzyć,..." - nie mierz wszystkich swoją miarką.

"Dla mnie to głupota,..." - a nie powinno to robić na Tobie żadnego wrażenia.

M michalSFS
0 / 2

@GieniaK
"Trudno mi to uwierzyć,..." - nie mierz wszystkich swoją miarką.
Co za bzdura. Mam nie mierzyć swoją miarą, gdy temat dotyczy nas wszystkich. No, akurat ciebie nie. Taki wyjątek - może ktoś na twoim przypadku napisze pracę doktorską z dziedziny badania mózgu. Kupy pewnie też nie robisz. Co prawda jest niżej w piramidzie Masłowa, ale kto wie.

"Dla mnie to głupota,..." - a nie powinno to robić na Tobie żadnego wrażenia. Heh :))))

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 January 2024 2024 18:59

G GieniaK
-2 / 4

@michalSFS
"Co za bzdura. Mam nie mierzyć swoją miarą, gdy temat dotyczy nas wszystkich." - konkretnie, który temat masz na myśli?

No i co Cię tak rozbawiło?

W konto usunięte
-1 / 13

Co prawda, to prawda. Żonka kiedyś poszła do kosmetyczki i wróciła z brwiami pomalowanymi henną czy tam innym mazidłem (nie znam się). Przez tydzień mówiłem do niej per "Karyna". Wkurzała się o to niemiłosiernie, ale było warto :)

Odpowiedz
Q Quant_
+4 / 4

@coolszczur - mało tego, że ma krzywe stopy, to w dodatku nie ma w ogóle brwi :) No chyba, że okulary zasłaniają.

W WhiteD
+16 / 34

To jest Ania5757. Ania za dużo rozmyśla o tym co robią inne kobiety ze swoimi ciałami. Ania robi z tego durnego demota by pokazać jaka to ona jest inna i mądra. Ale Ania nie jest mądra. Ania niech lepiej zajmie się własnym tyłkiem. Nie bądź jak Ania - zajmij się swoją twarzą.

Są kobiety co robią sobie operacje plastyczne, cuda nie widy z włosami i twarzami - i ok, bo komu to przeszkadza?
Są kobiety co tego nie robią, ale są kobiece - nadal, nikomu to nie przeszkadza.
Są kobiety co wolą krótkie włosy, nigdy nie nosiły makijażu i sukienki - no to też czasami ludziom z jakiegoś powodu przeszkadza, a nie powinno...

Po prostu - zajmij się człowieku sobą... co ciebie obchodzi co nosi i robi ze swoim ciałem obcy człowiek?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 January 2024 2024 13:26

Odpowiedz
P Pug_79
+2 / 8

@WhiteD
trudno ująć to lepiej

Q Quant_
-1 / 3

@WhiteD - obawiam się, że to co piszesz to czysta utopia. Oczywiście co do meritum masz rację, ale prawda jest taka, że jak świat światem, ludzie zajmowali się cudzym wyglądem i zawsze komuś coś przeszkadzało w tym jak wyglądają inni. Zmieniają się kanony, ale zjawisko jest to samo. 100 lat temu oburzano się na stroje kąpielowe na plaży, jeszcze wcześniej na spodnie noszone przez kobiety, w średniowieczu czepiano się nieortodoksyjnych nakryć głowy, a w starożytnym Rzymie odsądzano od czci i wiary kobiety farbujące włosy. Jesteśmy gatunkiem stadnym, dlatego to zjawisko jest nieuniknione. Ale istnieje metoda radzenia sobie z czymś takim - mieć to w dupie ;)

W WhiteD
-3 / 5

@Quant_ dobra rada - nie używaj pojęć których znaczenia nie znasz i nie rozumiesz.
Utopia – projekt lub przedstawienie idealnego ustroju politycznego, opierającego się na sprawiedliwości, solidarności i równości [wikipedia]
Co ma ustrój polityczny do tego jak ktoś wygląda?
Co też do tego ma to co robiono 100 lat temu czy 1000 lat temu? Dzisiaj jest dzisiaj a nie kiedyś.
Do tego - w Starożytnym Rzymie farbowanie włosów było wyjątkowo popularne i nikt nikogo od czci i wiary z tego powodu nie odsądzał. Włosy farbowały kobiety - na rudy, kruczoczarny czy blond (acz tu no - to był kolor zarezerwowany dla prostytutek :) ale też faceci (Komodus np). Są całe łacińskie poradniki jak farbować włosy, robić makijaż itd.
Niektóre też były dość ekstremalne, no Pliniusz Starszy polecał trzymać gnijące pijawki w winie przez 40 dni... not recomended.

A i potrenuj też czytanie ze zrozumieniem. Ja dokładnie to właśnie napisałam - nie interesuj się cudzym życiem, bo to nie jest twoje życie. Np. w twoim przypadku polecam zapisanie się do biblioteki i poczytanie paru książek. Poćwiczysz czytanie ze zrozumieniem i dowiesz się czegoś o świecie.

S konto usunięte
0 / 2

@WhiteD Ania5757 tego nie przeczyta, bo jest botem, który raz uważa się za kobietę, raz za mężczyznę, a raz za psa. Ania kopiuje obrazki z neta i wkleja je tutaj.

Q Quant_
+1 / 5

@WhiteD - dam Ci dobrą radę: wyciągnij z tyłka kij, który połknąłeś :) Zapewniam Cię, że znam kanoniczne znaczenie pojęcia utopia. Po prostu użyłem go w znaczeniu potocznym. Z czytaniem ze zrozumieniem również nie mam żadnych problemów. Za to Ty masz kolosalny problem z kompleksami. Nie da się bowiem inaczej wytłumaczyć tak agresywnej odpowiedzi na post, który był tak ewidentnie utrzymany w żartobliwym tonie. Ludzie zakompleksieni nawet żarty uznają za atak na swoją osobę. Popracuj nad samooceną, bo taka postawa tylko zatruwa Ci życie. Żeby była jasność, to jest już koniec naszej dyskusji, więc nie kłopocz się z odpowiedzią. Na Demotywatorach pisuję przede wszystkim dla rozrywki i nie zamierzam sobie psuć humoru użeraniem się z ludźmi, którzy reagują nieuzasadnioną agresją. Tak więc z Bogiem młody człowieku i mimo wszystko życzę wszystkiego dobrego :)

Lady_Apocalypse
0 / 10

Tak sobie pomyślałam: A dlaczego zakazywać tych wszystkich patologii, ostrzegać czy dawać rady?? Niech robią. Przynajmniej będzie widać, która jest kretynką. :-)))

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 January 2024 2024 17:06

Odpowiedz
G GieniaK
-1 / 13

@Lady_Apocalypse

Pozdrawiam w imieniu wszystkich 'kretynek' chorych na raka, malujących brwi, po wypadnięciu wszystkich włosów!

M michalSFS
+3 / 9

@GieniaK
Demot jest u kobietach, które usuwają brwi, żeby potem malować sztuczne kredką. Nie widzisz różnicy?

Nie ma nic o tych chorych na raka.

I wątpię czy te chore na raka - tylko malujące brwi, będą krzywdząco nazywane kretynkami. Ten kretynizm najczęściej uwidacznia się w całym zestawie zabiegów "upiększających", nie w jednym.

G GieniaK
-3 / 11

@michalSFS
"Demot jest u kobietach, które usuwają brwi, żeby potem malować sztuczne kredką. Nie widzisz różnicy?" - nie, a Ty widzisz? Bo mój zmysł wzroku jest taki sam jak u przeciętnego człowieka.

M michalSFS
+2 / 4

@GieniaK
Jak napisałem wcześniej - widzę to w "zestawie".
Inteligentna kobieta po przejściu raka (a i przed) nie cuduje z ustami, solarium na "żar tropików", szpachlą czy innymi "cudowiankami".

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 January 2024 2024 18:32

S Skruchtysyn71
+6 / 8

Facet przyszedł do pracy z namalowanymi wąsami.Kobiety z namalowanymi brwiami wyzwały go od idiotów.Taki dowcip

Odpowiedz
H hubertnnn
0 / 2

@Skruchtysyn71 Az mi się przypomniał korwin z maseczką na nosie wyśmiany przez ludzi z maseczkami na brodach.

E EmielRegisRohellec
+5 / 7

Bywa różnie. Sam nie znam kobiet, które dobrowolnie usuwałby sobie brwi i rysowały na nowo.
Znam za to takie, które te brwi straciły z różnych powodów - jedne z powodu chorób tarczycy (traci się włosy, nie tylko na głowie), jedne po chemioterapii, inne po ciąży, a inne z powodu menopauzy.
Co dalej? Brwi nadają wyrazu twarzy, więc te kobiety chcą je mieć. Sposoby i rezultaty bywają różne, ale to wybór tych kobiet! Czy komukolwiek dzieje się krzywda, bo KTOŚ INNY ma brzydkie brwi? Nie.

Kobiety między sobą mogą sobie porozmawiać, czy doradzić, ale to nie zawsze będzie dobrze przyjęte.
Dodam na koniec, że gusta są różne, więc dlaczego komuś narzucać jak ma wyglądać?

Odpowiedz
A Anonim_Gall
0 / 2

Możliwe. Ale jak dla mnie osoba używająca słowa "zajebiście" też zbyt mądra nie jest.

Odpowiedz
S Shambler
-1 / 1

Z kreski jeszcze idzie wyrosnąć, z tatuaża już nie.

Odpowiedz
S Shambler
-3 / 3

@glupiawrednabrzydkagruba
A co jeśli to Tomka córka?

G glupiawrednabrzydkagruba
+2 / 4

@Shambler ze Paulina? No to Paulina nie maluje sobie brwi, a Tomek zgodnie ze swoja zyciowa filozofia, nie wtraca sie w brwi Pauliny. W czym problem?

P pafcio80
0 / 0

no tak, ale jeżeli kredką narysujesz kreski schodzące się do nosa to mozesz wyglądać na fqrwioną a być zadowoloną

Odpowiedz
M michalSFS
0 / 0

@samodzielny68
Tak zauważam to może 10 lat, może trochę więcej. Wtedy też widziałem pierwsze memy - np. z tą treścią, którą napisał @Skruchtysyn71

A kiedy to było nowością?

samodzielny68
+1 / 1

@michalSFS Wczeeeeśniej.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 January 2024 2024 11:27

F Fahrmass
0 / 0

Nie ma znaczenia, czy Paulina nie jest tępą dzidą, czy ma chociaż maturę lub zna jakiś obcy język. Nie wyrywa brwi i nie rysuje kreski, więc jest mądra. I kropka.

Odpowiedz
TrinityKiller
+1 / 3

Nie mów innym co mają robić. To, że Tobie coś się nie podoba, nie oznacza że innym również.

Odpowiedz