Demotywatory.pl

Menu Szukaj

Marketing wchodzi na wyższy poziom. W Holandii McDonald's wprowadza nowy rodzaj billboardów - bez żadnych zdjęć, haseł, ani nawet loga. Billboard ma po prostu pachnieć, tak że każdy kto zbliży się na odległość 5 metrów poczuje charakterystyczny zapach frytek

www.demotywatory.pl
+
99 107
-

Zobacz także:

samodzielny68
+5 / 7

Czemu frytki miałyby się kojarzyć właśnie z MacDonaldem? No chyba, że chodzi osoby regularne jadające w tym barze, ale po co kierować reklamy do takich osób?

Odpowiedz
koszmarek66
+6 / 6

Nie wiem jeszcze co ale coś mi tu śmierdzi...

Zaśmiecanie krajobrazu wchodzi na nowy poziom.

Nad Zatoką Fińską próbowano tego ostatnio na dużo większą skalę. Efekt był porażający...

Odpowiedz
E El_Polaco
+2 / 2

@koszmarek66

Śmierdzi to właściwe słowo. Za każdym razem, jak przechodzę koło McDonalds, to nie podobają mi się zapachy. Jakoś nie czuję w tym zapachu jedzenia, tylko sam nie wiem czego. Zalatuje czymś sztucznym. Nawet w barach szybkiej obsługi, gdzie można dostać żarcie smażone na oleju na szybko, zapachy są inne.

Q Qbikkkk
+7 / 7

Powinno sie tego zakazac, jak sie okaze skuteczne to cale miasta beda walic zarciem.

Odpowiedz