Dzisiaj rano był identyczny demot na głównej. Wydaje mi się że stary demot był kopią i admin na miejsce starego dodał ten starszy - orginalny który zaginął gdzieś w poczekalni? Miło. Co do demota - kobieta na zdjęciu zalicza się do takich ludzi, na których wystarczy spojrzeć i już jest się wk*rwionym. Mam jakieś złe myśli w kierunku tej pani...
Myślę że teraz po tym jak my tych szwabów wywaliliśmy z naszych ziem , oni mogą bezkarnie je odbierać to jest debilizm nad debilizmami . Na przykład : Rzymianie żądzili kiedyś prawie całą Europą , to co mają to teraz odebrać bo " KIEDYŚ " rządzili w tym miejscu , toż to głupota tak samo jak to co niemcy robią z nami . +
Tej babie wydaje się że biednym Niemcom należą się odszkodowania od Polaków bo zostali wykopani ze swoich domów które oni najpierw zabrali naszym w czasie 2 Wojny Światowej. Mówię ci, jeśli takie osoby jak ta pi*da będą miały prawo głosu to nasz kraj skończy jako jedyny przegrany i w dodatku będziemy do końca świata musieli płacić odszkodowania wszystkim innym krajom bo się broniliśmy w wyniku czego zginął ich żołnierz... Jak widzę jej mordę to krew się we mnie gotuje.
Erika Steinbach z Zwiazku Wypedzonych. Nie dosc, ze zada od Polski odszkodowan za wypedzenie, to sama sie za taka uwaza, pomimo, ze gdy urodzila sie w Rumii w 43, znajdowala sie ona pod okupacja niemieckie przez caly czas trwania wojny i nic z tego "wieliego wypedzenia" a wlasciwie przesiedlenia nie pamieta.
garindor - akurat jeżeli o nią chodzi to wiem bo czasem poczytam wiadomości na onecie. Ale z doświadczenia wiem, że nie zawsze jest czas. Często jedyne o czym myślisz po pracy to położyć się spać ;-)
nigdy nie daje plusow ani minusow bo nie chce mi sie logować ale dla tego demota zalogowalbym sie 100 razy zeby oddac plusa. niemcy robili z polakow mydlo i zpomnieli o czlowieczenstwie jakimkolwiek a teraz zadaja aby oddac im ziemie, to wola o pomste do nieba krew sie gotuje !!!
mydło to można z ciebie zrobic głąbie - jak nie znasz histori to sie nie wypowiadaj pania S mam w dupie i irytje mnie jej osoba - już dawni miasta takie jak Gdansk , Wrocław , warszawa i inne powinny wystosowac o odszkodowania za zniszczenia
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 13:38
Jakby Polacy się upomnieli o odszkodowanie za niemieckie morderstwa na nich za II WŚ, więżenie naszych przodków w obozach koncentracyjnych i wielu, wielu innych rzeczy, to byśmy byli prawdopodobnie jednym z najbogatszych krajów w Europie. Niestety szanowny pan Donald Tusk, Premier III Rzeczypospolitej Polski nie ośmieli się czegoś zażądać, będzie tylko oddawał to, co nasze i udawał przy Rosji i Niemcach, że naszej przeszłości nie było.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 12:19
gdyby po I wojnie światowej Wlk. Brytania i Francja nie okazały współczucia skur.ysynom i zamiast anulować reparacje wojenne nie dała im pożyczek stymulujących gospodarkę, to w ogóle by II wojny nie było i mielibyśmy nie tylko pieniądze, ale i terytoria! pamiętamy kto nas sprzedał- dwukrotnie!
chyba nie zauważasz pewnego problemu pt. 'fałszowanie historii' pamiętasz jeszcze pakt
Ribbentrop-Mołotow? kto go podpisał? A kto jest hołubiony za 'powstrzymanie nazizmu'? Tak,
właśnie Rosja. A pamiętasz układ w Rapallo? Na mocy którego Rosja pozwoliła de facto
przygotować się Niemcom do wojny, łamiąc postanowienia Traktatu Wersalskiego. Rosja, która po
wojnie 'wyzwoliła Europę środkowo-wschodnią. Ale nie mówi się już o Rosji jako agresorze. Ile
lat musi minąć, żeby przestano mówić o Niemcach, jako agresorach? W zasadzie już powoli do
tego dochodzi, bo II wojnę światową rozpętali 'hitlerowcy'...a ja się pytam, kto im dał
poparcie? oczywiście, że nie możemy zapominać o zbrodniach II RP, bo były niezaprzeczalne, ale
to były inne, bardziej barbarzyńskie czasy. Poza tym ciężko tak o wszystkim pamiętać, bo wtedy
chyba tylko Szwajcaria miałaby 'czyste konto'. Bierzemy więc pod uwagę historię najnowszą-
czyli dwa konflikty- największe w dziejach, w których Polska została za swój heroizm nie tylko
zniszczona, ale sprzedana przez swoich sojuszników. Bezsprzecznie jesteśmy najbardziej
poszkodowanym narodem II wś. Mówi się duzo o tym, że w czasie wojny najwięcej zginęło Rosjan,
ale trzeba pamiętać, ze to wujek Józef zabił 60 mln ludzi w swoim kraju...poza tym, w Polsce
została przez Niemców wypleniona inteligencja [choćby słynna wywózka profesorów UJ- Sonderaktion Krakau w listopadzie 1939 roku]. Nie ma
się więc co dziwić, że jesteśmy zgorzkniali, skoro wszędzie ,zawsze się nas traktowało
eufemistycznie mówiąc nie w porządku.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 13:01
Szuwar nie używaj słowa Rosjanie w odniesieniu do całego ZSRR bo w skład Armii Czerwonej wchodził Kazachstan , Mongolia , Białoruś , Ukraina i wiele innych państw łącznie przewyższali Oni liczebność rdzennych Rosjan . W pamiętnikach niektórych żołnierzy niemieckich możemy się dowiedzieć , że zalewała ich wala skośnookich .
Jak dla mnie Niemcy byli winni, ale nie możemy karać ich potomstwa za czyny dziadków, za to szczerze nienawidzę rusów za to co robili, wielcy bohaterowie się znaleźli, niby ocalili Europe a potem zagarnęli połowę kontynentu.
Uważam że bardziej winni są Ruscy
Democik [+] :)
@Talic: oczywiście, przepraszam za to niedopatrzenie, masz rację
chociaż nazywać dawną Rosję ZSRR to też trochę jak Niemcy hitlerowcami...ale masz rację, tutaj przesadziełem
bardzo miło się z wami dyskutuje- ludźmi na poziomie i z szeroką wiedzą, ciesze się, że ten demot wywołał tyle emocji, bo może 'młodsze pokolenie' [co widać po niektórych komentarzach] się czegoś nauczy. Chociaż sam mam 20 lat więc taki znowu 'starym' pokoleniem chyba nie jestem:)
Zapraszam tą pania do zwiedzenia: Auschwitz, Birkenau, Mathausen, Gusen, Buchenwald, Ravensbruck, Majdanka, Stutthofa, Dachau, Gros Rosen itp lista może być nieiarygodnie długa....
Wredny, bezczelny babsztyl, ale jak na Niemkę ona przynajmniej przypomina kobietę z wyglądu, ale jak widzimy jest subtelna i urokliwa jak moja dupa podczas srania :)
Świetna kwintesencja i komentarz do absurdu prezentowanego m.in. przez tą panią. Niedługo to my będziemy musieli płacić odszkodowania za to, co tym biednym Niemcom w obronie własnej przed nimi zrobiliśmy.
+ dla demota
Ta pani jest taka mądra że dziadek Tuska z Wermachtu to przy niej pikuś ! Niezapominajmy ze Niemcy którzy osiedlili się na Polskich ziemiach wczesniej Niemiecka armia zabrała polakom te domy,działki i stąd niemcy mieli miejsce dla siebie to tak jakbyśmy weszli teraz do niemiec wykopali wschodnią strone niemców sami sie osiedlili tam za chwile oni by przyszli nas wykopali a za jakiś czas my sobie przypomnimy ze tam jest nasze i chcemy wyrwac troche $$$$ bo nie od dzis wiadmomo ze NIEMRUCHOM chodzi o kasiore
(niby zadośćuczynienie)za te domy itp. a nie o same własności! DLATEGO patrząc chociażby na nasze straty przez wojne wywołaną przez nich(do dzis widac te straty) np. opóźnienie do nich samych czy reszty zachodniej europy gdzies ok 20-30lat (oczywiscie komuna tez ma w tym swoj udzial) nawet bym sie nie odważył krzyczeć po takiej zbrodni na nasszym narodzie zeby im oddac domy,działki itp.
Niemcy po wojnie byly bardziej zniszczone od Polski.
Za opoznienie rozwojowe gospodarki mozemy winic jedynie ruskich.
Zachod europy rozwinal sie na zielonych dolarowych łąkach z USA.
Gdyby nie ciocia Rosja tez bysmy dostali.
i tutaj się zgodzę z Harv'em, faktycznie gdyby Polsce Zsrr dało skorzystać z planu Marshall'a, nasza gospodarka dziś wyglądałaby jak niemiecka, nie mniej wina Niemców poprzez wywołanie wojny jest bezsporna i nie możemy o tym zapominać
A moim zdaniem to nie jest tylko i wyłącznie wina Związku Radzieckiego bo w końcu kto jak nie nasi drodzy sojusznicy Amerykanie i Brytyjczycy oddali nas w stręfę wpływów ZSRR ? Kto jak nie nasi kochani alianci zachodni zdecydowali o tym, że pieniądze z odszkodowań wojennych nie będą płynęły do poszczególnych krajów tj. Polski, Czech itp. tylko do ZSRR, które miało te pieniądze sprawiedliwie rozdzielić ? Po samej wojnie był taki okres, że może część tych pieniędzy udało by się mądrze zagospodarować.
Reasumując. Dobrze było wiadomo, że nie możemy się ze wschodu niczego dobrego spodziewać. To "Zachód" nas pięknie zrobił w du**.
Co do pani E.S. to już się wypowiadałem
warto pamiętać, że na konferencji w Teheranie, Jałcie, czy Poczdamie nie było jeszcze wiadomo, że Japonia skapituluje w tak krótkim czasie i tamtej wojny niezmiernie się Amerykanie obawiali, bo była naturalnie im bliższa (gospodarczo i geograficznie), stąd, przehandlowali oni Polskę i inne kraje Europy środkowo-wschodniej w zamian za pomoc ZSRR w wojnie z Japonią. Nie ma się im co dziwić, że przedkładali swój interes nad intereso Polski, (to tylko nasz naród jest był takim altruistycznym naiwniakiem). Potem spuścili tam 2 bombki i wojnę zakończyli, ale postanowień jałtańsko-poczdamiskich już nie mogli cofnąć. Natomiast jeśli chodzi o plan Marshalla, to generalnie wiecie, jakim ustrojem był ZSRR, więc nie ma się co dziwić, że nie chciał skorzystać z 'imperialistycznej pomocy', jednak przez to, spowodował wielkie straty w okupowanych, przepraszam 'wyzwolonych' przez siebie krajach.
Podsumowując, spory się będą toczyć jeszcze pewnie przez setki lat i nie o to chodzi, chodzi głównie o to, żeby paimętać, kto tę wojnę zaczął i kto ją przegrał na papierze, a kto ją przegrał faktycznie.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 7:15
co za głupia szmata. Brak mi słów na takich ludzi. Cos sie w główce naprzewracało i potracili wartości. Moze jej mama nią ubijała mięso pod kotlety co niedziele i mamy efekt..żal!
Mylisz się kolego. To właśnie ogromne reparacje wymuszone na Niemcach po I Wojnie Światowej stworzyły w tym społeczeńśtwie podstawę do zaakceptowania takiego człowieka jakim był Hitler.
Erika Steinbach- szefowa Niemieckiego Związku Wypędzonych- organizacji domagającej się zwrotów majątków Niemców, którzy zostali wysiedleni po II wojnie światowej z terytoriów obecnej Polski czyli zachodnich ziem naszego kraju, które zajęli w 39 roku Niemcy.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 13:07
kopa w dupe możesz paskudo dostać a nie zajęte domy, to może się nauczysz ,gdzie te twoje niemcy leza i zeby z nich wiecej nie wychodzic.
przegrali wojnę i jeszcze chce nagrody , tak bezczelne to mogą być tylko szwaby ;/
szuwar1906 ma 1000000 % racji!! To śmieszne, aż boję się pomyśleć co jeszcze wymyślą,żeby nas zmieszać z błotem i ośmieszyć. Miliony ludzi przez nich straciło wszystko co mieli,rodziny, mieszkania,życie!!!...w naszej podświadomości jeszcze długo będzie ta myśl, że "zawsze się nas traktowało eufemistycznie mówiąc nie w porządku". Mam nadzieję,że któreś z przyszłych pokoleń w postanowi odciąć od siebie " niezdrowe myślenie". Ale jak patrzę na tych od początku wychowanych na mtv i serialach brazylijskich..... zaczynam się zastanawiać czy warto było tracić życie dla takiej Polski. I nie żebym miała coś do młodszych- nie. Ale do systemu wartości wpajanego im i nam - wszystko
Gdyby miała choć trochę przyzwoitości za założyłaby Związek Wymordowanych Polaków, albo Zagazowanych Żydów, a ta pi*da jeszcze chce odszkodowań za to że po wojnie wróciliśmy na swoje :/
jak ona wredna suka chce odszkodowań to niech oni nam zwrócą łupy wojenne. Cholera, i na drogi byśmy mieli, i na 5 takich EURO 2012. Przydał by się teraz jakiś Szakal na nią ze steyerem.
I zaprawdę powiadam: dawno tak mocnego demotywatora me oczy nie widziały... Wysublimowana ironia, odwaga i wiedza.
Perfekcyjny w każdym calu - gratuluję.
Ta neonazistka już dawno powinna zostać ukarana. Ale zasrany zachód, UE i inni debile mają nas w dupie, tak jak 70 lat temu. Ta suka nas obraża a nasze porąbane władze nic jej nie zrobią. Założę się, że Tusk niedługo jej przytaknie i odda kawał Polski. Dupoliz zasrany.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 14:30
haha, UE to pokazała jak się przejmuje sprawami Polski wczoraj, przy okazji (nie)przyjęcia rezolucji w sprawie potępienia Łukaszenki. Dziekujemy Ci współczesny Związku Radziecki
Usprawiedliwiacie niemców...
A winni są wszyscy.
Kto doprowadził do dojścia nazistów do władzy?
Niemcy
Wszyscy niemcy oddali głos w wolnych wyborach
i tak niestety wszyscy są są winni
No właśnie chodzi o to, że sprawa jest dużo głębsza bo tak na prawdę do takiego położenia Niemców doprowadziła Ententa po I Wojnie Światowej. Co w żaden sposób nie usprawiedliwia ani nazistów, ani tych którzy ich popierali, żeby była jasność. Po prostu zwracam uwagę, że każdy problem ma drugie dno
Nie dość że zabijali naszych krewnych niszczyli nasze miasta, zabijali miliony ludzi w obozach zagłady to jeszcze pretensje mają. Gówno mnie obchodzą cholerne szkopy, to oni powinni płacić, za zniszczenia i inne straty. Nie wypłacili by się a inne państwa też przez nich cierpiały. niemcy to tylko problemy. mam takie zdanie, jak chcecie to minusujcie...
Niemcy mają żal do Rosjan za to ze storpedowali statek cywili którzy ewakuowali się z Gdańska ok. 10,000 zabitych, robiąc z tego największą tragedię II Wojny światowej... Ale są na tyle bezczelni ze zapomnieli o 250,000 zabitych w powstaniu Warszawskim i drugie tyle w oblężeniu Leningradu... dwie z wielu zbrodni w których ginęli sami cywile... I mają tupet żeby zakładać jakiś związek wypędzonych ? Moim zdaniem takie państwo jak Niemcy nie powinno istnieć, tak samo jak Izrael
"Niemcy mają żal do Rosjan za to ze storpedowali statek cywili którzy ewakuowali się z Gdańska ok. 10,000 zabitych,"
Tylko dużo z tych cywili to byli SS-mani i żołnierze. Ten co dał rozkaz to storpedowania Gustloffa nie mógł wiedzieć kto jest na pokładzie.
Szwaby chcą odzyskać swoje ziemie. My byśmy chcieli swoje kresy razem z Wilnem, Lwowem. Nam by się bardziej należały, bo mimo to, że walczyliśmy na wszystkich frontach II wojny jako Alianci, straciliśmy najwięcej ziem, razem z Niemcami. A to że Niemcy byli agresorami, to troche powinny stracić:] W istocie straciły dużo, ale dlaczego kraj zwycięski ma być pokrzywdzony? 8 maja 1945 cieszył się z zakończenia wojny Waszyngton, Paryż, Londyn, Moskwa itd. Wszyscy oprócz Warszawy i berlina.
A co do zjednoczonej europy - nigdy takiej nie było i nie będzie.
Dzisiejsza wschodnia granica Polski to jest linia Ribentrop-Mołotow. Z tym, że wujek Józek chciał mieć dokładnie taką granicę Polski. Z tym, że nie chciał się powoływać na układ z Niemcami,tylko na angielskiego polityka Curzona (linie granic mniej więcej sie pokrywały, z tym, że Polsce przypadł by Lwów i całe Prusy wschodnie i pieprzony królewiec [kaliningrad] by by polski)
No właśnie te małe detale różniące linię Curzona były bardzo ważne strategicznie i historycznie (+ Wilno)... ;/ Ale alianci zachodni niestety nie chcieli tego zrozumieć i uważali, że czepiamy się o parę kilometrów..
Ja bym to babsko strzelił w ryj najpierw, potem zadźgał nożem, oddał pociski w ten sam sposób w jaki nam dali, polał benzyną i podpalił, na deser związał i na torach położył i czekał na pociąg i na dobitkę zakopał głęboko pod ziemią.
Za to co nam szwaby zrobili mielibyśmy im cokolwiek oddawać?? To oni powinni cały swój kraj oddać. Rosjanie też co nieco powinni oddać, bo nie tylko szwaby narobili nam szkód i to nie tylko podczas II wojny światowej.
Z chęcią bym też się pozbył Anglii, Francji, US i A, Palestyny i jak jeszcze jakie inne ścierwo się nawinie to też.
Oczywiście standardowe [+] ode mnie.
Żałuję, że nie ma przycisku ultra mocne, bo taki ten demot jest.
Centrum przeciwko Wypędzeniom, forsowany przez Erikę Steinbach, przewodniczącą niemieckiego Związku Wypędzonych.
Mimo, że podchodzimy z głębokim szacunkiem do - wynikających z wojen targających przez wieki naszym kontynentem - cierpień jednostek, nie możemy nie zauważyć, że p. przewodnicząca jest z pochodzenia rdzenną Niemką, która urodziła się w Rumi [Rehmel] ponieważ jej ojciec, podoficer okupacyjnych wojsk niemieckich, przypadkowo tam właśnie dostał kwaterę (oczywiście - po uprzednim wypędzeniu miejscowej ludności).
W naszym rozumieniu Erika Steinbach proponuje więc utworzenie Centrum [uważających się za] Wypędzonych. Jako ludzie o otwartych umysłach zgadzamy się oczywiście z tą ideą, uważając, że jednym z podstawowych praw każdego człowieka jest poczucie bycia wypędzonym.
Ponieważ planowana lokalizacja Centrum przeciwko Wypędzeniom stała się zarzewiem poważnego konfliktu dyplomatycznego, zgłaszamy własną, obywatelską inicjatywę - stworzenia w Rumi, miejscu urodzenia Eriki Steinbach, Centrum Wypędzonych im. Pana Twardowskiego. Nasze centrum stałoby się ośrodkiem pamięci o wszystkich, którzy czują się wypędzeni, ze szczególnym uwzględnieniem:
- Rosjan wypędzonych z Afganistanu w 1985r.,
- Amerykanów wypędzonych z Wietnamu w 1974r.,
- Japończyków wypędzonych z Korei w 1945r.,
- Niemców wypędzonych z Francji w 1914r.,
- Francuzów wypędzonych z Rosji w 1813r.,
- Polaków wypędzonych z Madagaskaru w 1776r.,
- Turków osmańskich, wypędzonych w 1683r. spod Wiednia,
- Hunów wypędzonych z Galii w 451r.
- i pani Eriki Steinbach, wypędzonej z Rumi w 1945r.
Trudno straciliśmy wschodnie tereny; chyba nie jesteś prawdziwym Polakiem skoro możesz w głupi sposób mówić o zamianie terenów z powrotem. Stało się i sie nie odstanie. Tak potoczyła sie historia, nie mamy na to wpływu. mysle, że nagrabiłes sobie u Pomorzan i Śląska.
piotrex13 - święta prawda, Tusk liże dupe szwabom i tak samo rosji, a skończy się to tak, że zaś nas napadną [rosja już nas szpieguje].
ciekaw jestem kto minusuje takie demoty -,- chyba jacyś niemcy
SUKA, owszem urodziła się w Rumii, która obecnie znajduje się w woj pomorskim, ale jej ojciec był tam jako OKUPANT!!!! sam pochodził z frankfurtu nad menem, "Zgodnie z tą definicją nawet dziecko Hansa Franka urodzone w 1943 roku na Wawelu byłoby „wypędzonym", niech jej w piekle nogi zgniją
Piękna kwintesencja całej ironii historycznej do jakiej Erika Steinbach doprowadza. Cała ta jej organizacja jest śmiechu warta, przydałoby się im trochę wstydu.
Gdyby Janusz Korwin Mikke był u władzy zamiast pionków układu komunistów PO/PIS/SLD/PSL, to byśmy nie zapominali o 2WŚ która była zaledwie 70 lat temu. Byśmy walczyli o swoje i nie dali się pieprzyć w dupę.
Ta ci.a jest tylko odważna na tej skrzywionej szwabskiej mordzie! niech tu sama przyjedzie nam to odebrać. Z chęcią oddam jej dom, ale po jednej cegłówce w ten głupi ryj!
Nie wszyscy Niemcy mordowali Polaków byli też tacy, którzy nam nawet pomagali :|
Skoro ktoś był przeciwny w wojnie, z pochodzenia był Niemcem i mieszkał w Polsce to przecież też się nie cieszył jak go gdzieś wysiedlano. Takim ludziom należa się mieszkania itp...
wannna : "Myślę że teraz po tym jak my tych szwabów wywaliliśmy z naszych ziem "
mała poprawka - nie my tylko Rosja wypędziła Niemców z Polski. Polska to wiesz co mogła sobie wypędzać :) Byliśmy taką potęgą, że strach się śmiać :)
Co to za brednie, z tymi dobrymi niemcami??!! Przyszli z Wermachtem i zajęli domy wymordowanych Polaków. Nie przeszkadzało im to (np. rodzicom pani Steinbach).
hahaha
OdpowiedzDzisiaj rano był identyczny demot na głównej. Wydaje mi się że stary demot był kopią i admin na miejsce starego dodał ten starszy - orginalny który zaginął gdzieś w poczekalni? Miło. Co do demota - kobieta na zdjęciu zalicza się do takich ludzi, na których wystarczy spojrzeć i już jest się wk*rwionym. Mam jakieś złe myśli w kierunku tej pani...
Miło widzieć sprawiedliwość na demotywatorach. (chodzi o zmianę demota)
bez sensu
Mozliwe ze sam autor demota zedytował sobie to. Bo przeciez mozna. Tak czy siak dobre to jest
nie jest to edycja tamtego, tamten mial 300 ponad komentow i wiecej glosow ;]
Wredna ku*! Nie zasługuje na zupełnie żaden szacunek. Z tej otwartej reki powinna sama sobie w
pysk strzelić
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 16:11
jaa ile bym dał żebym mógl jej czymś przywalić w ten szwabski łeb !!
ode mnie oczywiście + Erika ma naprawde naje.bane we łbie. Demotywator idealnie pokazuje jak bardzo jest bezczelna.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 16:50
demot:Atomówka do Berlina:raz proszę
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 18:49
Myślę że teraz po tym jak my tych szwabów wywaliliśmy z naszych ziem , oni mogą bezkarnie je odbierać to jest debilizm nad debilizmami . Na przykład : Rzymianie żądzili kiedyś prawie całą Europą , to co mają to teraz odebrać bo " KIEDYŚ " rządzili w tym miejscu , toż to głupota tak samo jak to co niemcy robią z nami . +
jak dla mnie: zabić, spalić i nabić na pal na przestrogę na granicy polsko-niemieckiej
demot:Jeśli piekło istnieje:zgnij tam!!!!!!
nic tak nie łączy jak wspólna nienawiść ;)))
ZAJEBBBBAĆ SUKE !
Niestety ta pani jest na tyle bezczelna...
OdpowiedzDokladnie... a to juz niestety nie jest smieszne... :(
Dobra, sam podkładam sobie głowę pod topór kata, dla waszej uciechy, ale kim jest ta pani? I o co właściwie chodzi?
Ta pani mnie przeraża...
Odpowiedzona będzie niedługo chciala zebysmy im wyplacili odszkodowanie za mundury dla zołnierzy SS...
Odpowiedzmocarne, @Fizus same here :|
OdpowiedzTak, ona na nie zasługuje. Powinna dostać świeżutkie,prosto z lufy...
OdpowiedzTo ona powinna pójść do archiwum, a nie ten demot
OdpowiedzDo archiwum ludzkości...
A tak właściwie to o co z nią chodzi? Nie oglądam za często wiadomości to niech mnie ktoś uświadomi :) proszę.
OdpowiedzTej babie wydaje się że biednym Niemcom należą się odszkodowania od Polaków bo zostali wykopani ze swoich domów które oni najpierw zabrali naszym w czasie 2 Wojny Światowej. Mówię ci, jeśli takie osoby jak ta pi*da będą miały prawo głosu to nasz kraj skończy jako jedyny przegrany i w dodatku będziemy do końca świata musieli płacić odszkodowania wszystkim innym krajom bo się broniliśmy w wyniku czego zginął ich żołnierz... Jak widzę jej mordę to krew się we mnie gotuje.
Erika Steinbach z Zwiazku Wypedzonych. Nie dosc, ze zada od Polski odszkodowan za wypedzenie, to sama sie za taka uwaza, pomimo, ze gdy urodzila sie w Rumii w 43, znajdowala sie ona pod okupacja niemieckie przez caly czas trwania wojny i nic z tego "wieliego wypedzenia" a wlasciwie przesiedlenia nie pamieta.
garindor - akurat jeżeli o nią chodzi to wiem bo czasem poczytam wiadomości na onecie. Ale z doświadczenia wiem, że nie zawsze jest czas. Często jedyne o czym myślisz po pracy to położyć się spać ;-)
http://www.rp.pl/artykul/264022_Erika_Steinbach___skrzypaczka__ktora_wstrzasnela_Polska.html Tu masz info co do niej.
sorry dalem -, bo myslalem ze to kopia tego z glownej, jednak tamten byl kopia :/
OdpowiedzZanim się coś zrobi, trzeba najpierw pomyśleć nad tym ;)
Gdzie poprzedni demot???
Odpowiedztamten byl plagiatem tego
Odpowiedzdemot:Wynajmę snajpera:cel na zdjeciu, cena nie gra roli
OdpowiedzZa flaszkę zrobie co chcesz.
Daj mi karabin snajperski i powiedz gdzie ona się znajduje.
Zrobię to za darmo ,tak charytatywnie.
ten opis mnie rozwala!xD sam bym napluł jej w twarz gdyby nie to ze pobrudziłbym sobie monitor
wczoraj było tu coś innego... dziwne... jakaś cenzura czy co?
OdpowiedzBo tamten był kopią tego. Ktoś kliknął "było" i kłamstwo wyszło na jaw.
demot:a może:Frytki do tego?
OdpowiedzI odszkodowanie za każdego poległego Niemca w wojnie, o tak. Dobry Demot
Odpowiedzaha, to spoko, ze wywalili kopie, kurestwem jest kopiowanie cudzej pracy.
Odpowiedzadmin czuwa, admin nie spi!:D
I jak tu zapomnieć o sąsiedzkich grzechach z przeszłości, kiedy takie france wrzeszczą, że są poszkodowane?...
Odpowiedzdemot:Mój dziadek.:Zginął w Powstaniu Warszawskim, Polen musi zapłacić!
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 12:20
Odpowiedznigdy nie daje plusow ani minusow bo nie chce mi sie logować ale dla tego demota zalogowalbym sie 100 razy zeby oddac plusa. niemcy robili z polakow mydlo i zpomnieli o czlowieczenstwie jakimkolwiek a teraz zadaja aby oddac im ziemie, to wola o pomste do nieba krew sie gotuje !!!
Odpowiedzmydło to można z ciebie zrobic głąbie - jak nie znasz histori to sie nie wypowiadaj pania S mam w dupie i irytje mnie jej osoba - już dawni miasta takie jak Gdansk , Wrocław , warszawa i inne powinny wystosowac o odszkodowania za zniszczenia
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 13:38
Jakby Polacy się upomnieli o odszkodowanie za niemieckie morderstwa na nich za II WŚ, więżenie naszych przodków w obozach koncentracyjnych i wielu, wielu innych rzeczy, to byśmy byli prawdopodobnie jednym z najbogatszych krajów w Europie. Niestety szanowny pan Donald Tusk, Premier III Rzeczypospolitej Polski nie ośmieli się czegoś zażądać, będzie tylko oddawał to, co nasze i udawał przy Rosji i Niemcach, że naszej przeszłości nie było.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 12:19
Odpowiedzgdyby po I wojnie światowej Wlk. Brytania i Francja nie okazały współczucia skur.ysynom i zamiast anulować reparacje wojenne nie dała im pożyczek stymulujących gospodarkę, to w ogóle by II wojny nie było i mielibyśmy nie tylko pieniądze, ale i terytoria! pamiętamy kto nas sprzedał- dwukrotnie!
To jeszcze Litwa i inne kraje powinny zazadac od nas odszkodowan bosmy ich mieczami po lbach tlukli?
Albo idziemy do przodu, albo gryziemy sie o przeszlosc.
A skoro juz mamy sie gryzc, badzmy bardziej obeznani z wiedza.
chyba nie zauważasz pewnego problemu pt. 'fałszowanie historii' pamiętasz jeszcze pakt
Ribbentrop-Mołotow? kto go podpisał? A kto jest hołubiony za 'powstrzymanie nazizmu'? Tak,
właśnie Rosja. A pamiętasz układ w Rapallo? Na mocy którego Rosja pozwoliła de facto
przygotować się Niemcom do wojny, łamiąc postanowienia Traktatu Wersalskiego. Rosja, która po
wojnie 'wyzwoliła Europę środkowo-wschodnią. Ale nie mówi się już o Rosji jako agresorze. Ile
lat musi minąć, żeby przestano mówić o Niemcach, jako agresorach? W zasadzie już powoli do
tego dochodzi, bo II wojnę światową rozpętali 'hitlerowcy'...a ja się pytam, kto im dał
poparcie? oczywiście, że nie możemy zapominać o zbrodniach II RP, bo były niezaprzeczalne, ale
to były inne, bardziej barbarzyńskie czasy. Poza tym ciężko tak o wszystkim pamiętać, bo wtedy
chyba tylko Szwajcaria miałaby 'czyste konto'. Bierzemy więc pod uwagę historię najnowszą-
czyli dwa konflikty- największe w dziejach, w których Polska została za swój heroizm nie tylko
zniszczona, ale sprzedana przez swoich sojuszników. Bezsprzecznie jesteśmy najbardziej
poszkodowanym narodem II wś. Mówi się duzo o tym, że w czasie wojny najwięcej zginęło Rosjan,
ale trzeba pamiętać, ze to wujek Józef zabił 60 mln ludzi w swoim kraju...poza tym, w Polsce
została przez Niemców wypleniona inteligencja [choćby słynna wywózka profesorów UJ- Sonderaktion Krakau w listopadzie 1939 roku]. Nie ma
się więc co dziwić, że jesteśmy zgorzkniali, skoro wszędzie ,zawsze się nas traktowało
eufemistycznie mówiąc nie w porządku.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 13:01
Szuwar nie używaj słowa Rosjanie w odniesieniu do całego ZSRR bo w skład Armii Czerwonej wchodził Kazachstan , Mongolia , Białoruś , Ukraina i wiele innych państw łącznie przewyższali Oni liczebność rdzennych Rosjan . W pamiętnikach niektórych żołnierzy niemieckich możemy się dowiedzieć , że zalewała ich wala skośnookich .
Jak dla mnie Niemcy byli winni, ale nie możemy karać ich potomstwa za czyny dziadków, za to szczerze nienawidzę rusów za to co robili, wielcy bohaterowie się znaleźli, niby ocalili Europe a potem zagarnęli połowę kontynentu.
Uważam że bardziej winni są Ruscy
Democik [+] :)
@Talic: oczywiście, przepraszam za to niedopatrzenie, masz rację
chociaż nazywać dawną Rosję ZSRR to też trochę jak Niemcy hitlerowcami...ale masz rację, tutaj przesadziełem
bardzo miło się z wami dyskutuje- ludźmi na poziomie i z szeroką wiedzą, ciesze się, że ten demot wywołał tyle emocji, bo może 'młodsze pokolenie' [co widać po niektórych komentarzach] się czegoś nauczy. Chociaż sam mam 20 lat więc taki znowu 'starym' pokoleniem chyba nie jestem:)
No to powie ktoś do ciężkiej kur*y kto to jest?
OdpowiedzHahhahahahah najlepszy demot jakiego dotych czas widziałem.. haha xdd
Odpowiedzlepszy obrazek, bo tamten był chyba fotomontażem
OdpowiedzZapraszam tą pania do zwiedzenia: Auschwitz, Birkenau, Mathausen, Gusen, Buchenwald, Ravensbruck, Majdanka, Stutthofa, Dachau, Gros Rosen itp lista może być nieiarygodnie długa....
OdpowiedzNIe zapomnij o Łambinowicach
Najlepiej, jakby jej praktycznie pokazali co się tam działo...
Ona jest taka tępa, że stwierdziłaby że to nasi tak robili Niemcom -.- albo, że to było w samoobronie!
Wredny, bezczelny babsztyl, ale jak na Niemkę ona przynajmniej przypomina kobietę z wyglądu, ale jak widzimy jest subtelna i urokliwa jak moja dupa podczas srania :)
Odpowiedzdemot:Uosobienie:bezczelności i chamstwa
Odpowiedzdemot:Fall Weiss, blitzkrieg?:was ist das?
OdpowiedzŚwietna kwintesencja i komentarz do absurdu prezentowanego m.in. przez tą panią. Niedługo to my będziemy musieli płacić odszkodowania za to, co tym biednym Niemcom w obronie własnej przed nimi zrobiliśmy.
Odpowiedz+ dla demota
Erika Steinbach szefowa zwiazkui wypedzonych niemców bodajże...
Odpowiedzdla niej powinni zrobić chwilową reaktywację Auschwitz!
OdpowiedzŚwietne.
Odpowiedzdemot:Wyraźnie Konstytucja:Niemiecka Pokazuje nam granice z 1937 roku, dlaczego jest inaczej?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 12:27
OdpowiedzTa pani jest taka mądra że dziadek Tuska z Wermachtu to przy niej pikuś ! Niezapominajmy ze Niemcy którzy osiedlili się na Polskich ziemiach wczesniej Niemiecka armia zabrała polakom te domy,działki i stąd niemcy mieli miejsce dla siebie to tak jakbyśmy weszli teraz do niemiec wykopali wschodnią strone niemców sami sie osiedlili tam za chwile oni by przyszli nas wykopali a za jakiś czas my sobie przypomnimy ze tam jest nasze i chcemy wyrwac troche $$$$ bo nie od dzis wiadmomo ze NIEMRUCHOM chodzi o kasiore
Odpowiedz(niby zadośćuczynienie)za te domy itp. a nie o same własności! DLATEGO patrząc chociażby na nasze straty przez wojne wywołaną przez nich(do dzis widac te straty) np. opóźnienie do nich samych czy reszty zachodniej europy gdzies ok 20-30lat (oczywiscie komuna tez ma w tym swoj udzial) nawet bym sie nie odważył krzyczeć po takiej zbrodni na nasszym narodzie zeby im oddac domy,działki itp.
Niemcy po wojnie byly bardziej zniszczone od Polski.
Za opoznienie rozwojowe gospodarki mozemy winic jedynie ruskich.
Zachod europy rozwinal sie na zielonych dolarowych łąkach z USA.
Gdyby nie ciocia Rosja tez bysmy dostali.
i tutaj się zgodzę z Harv'em, faktycznie gdyby Polsce Zsrr dało skorzystać z planu Marshall'a, nasza gospodarka dziś wyglądałaby jak niemiecka, nie mniej wina Niemców poprzez wywołanie wojny jest bezsporna i nie możemy o tym zapominać
A moim zdaniem to nie jest tylko i wyłącznie wina Związku Radzieckiego bo w końcu kto jak nie nasi drodzy sojusznicy Amerykanie i Brytyjczycy oddali nas w stręfę wpływów ZSRR ? Kto jak nie nasi kochani alianci zachodni zdecydowali o tym, że pieniądze z odszkodowań wojennych nie będą płynęły do poszczególnych krajów tj. Polski, Czech itp. tylko do ZSRR, które miało te pieniądze sprawiedliwie rozdzielić ? Po samej wojnie był taki okres, że może część tych pieniędzy udało by się mądrze zagospodarować.
Reasumując. Dobrze było wiadomo, że nie możemy się ze wschodu niczego dobrego spodziewać. To "Zachód" nas pięknie zrobił w du**.
Co do pani E.S. to już się wypowiadałem
warto pamiętać, że na konferencji w Teheranie, Jałcie, czy Poczdamie nie było jeszcze wiadomo, że Japonia skapituluje w tak krótkim czasie i tamtej wojny niezmiernie się Amerykanie obawiali, bo była naturalnie im bliższa (gospodarczo i geograficznie), stąd, przehandlowali oni Polskę i inne kraje Europy środkowo-wschodniej w zamian za pomoc ZSRR w wojnie z Japonią. Nie ma się im co dziwić, że przedkładali swój interes nad intereso Polski, (to tylko nasz naród jest był takim altruistycznym naiwniakiem). Potem spuścili tam 2 bombki i wojnę zakończyli, ale postanowień jałtańsko-poczdamiskich już nie mogli cofnąć. Natomiast jeśli chodzi o plan Marshalla, to generalnie wiecie, jakim ustrojem był ZSRR, więc nie ma się co dziwić, że nie chciał skorzystać z 'imperialistycznej pomocy', jednak przez to, spowodował wielkie straty w okupowanych, przepraszam 'wyzwolonych' przez siebie krajach.
Podsumowując, spory się będą toczyć jeszcze pewnie przez setki lat i nie o to chodzi, chodzi głównie o to, żeby paimętać, kto tę wojnę zaczął i kto ją przegrał na papierze, a kto ją przegrał faktycznie.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 25 February 2010 2010 7:15
kim że ona jest by udawać tak głupią sukę ;/
OdpowiedzPrezesem jednego z bardziej dochodowych ugrupowan w Niemczech:)
ona nie udaje
zal baby, zakopac ja gdzies i tyle
Odpowiedzdobre
OdpowiedzPiękny, wzorowy demot.
OdpowiedzNie było takiego od miesięcy.
hmmm, rano było ponad 300 komentarzy przy tym democie, czyżby ktoś usunął spam? :p
OdpowiedzWczoraj np byl inny obrazek przy tym democie
inny autor, inny demot. tamten był kopią tego
co za głupia szmata. Brak mi słów na takich ludzi. Cos sie w główce naprzewracało i potracili wartości. Moze jej mama nią ubijała mięso pod kotlety co niedziele i mamy efekt..żal!
Odpowiedzgdyby nie zdjecie kontrybucji po I wojnie swiatowej, spłacali by go do 89 roku, po drugie nie mieli by pieniędzy na druga wojne. ode mnie +
OdpowiedzMylisz się kolego. To właśnie ogromne reparacje wymuszone na Niemcach po I Wojnie Światowej stworzyły w tym społeczeńśtwie podstawę do zaakceptowania takiego człowieka jakim był Hitler.
Pewnie zwyzywacie ale kto to.
OdpowiedzErika Steinbach- szefowa Niemieckiego Związku Wypędzonych- organizacji domagającej się zwrotów majątków Niemców, którzy zostali wysiedleni po II wojnie światowej z terytoriów obecnej Polski czyli zachodnich ziem naszego kraju, które zajęli w 39 roku Niemcy.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 13:07
krótko, zwięźle i na temat: ta "pani" to wredna suka
Odpowiedzdemot:Urodziłam się w Rumi 43':wysiedlono mnie z tego Polskiego miasta, zapłacicie!
OdpowiedzTeż mieszkam w Rumi, może się znamy?
Jak widzę ocenę 800/1200 to dochodzę do wniosku że 1/3 głosujących "minusuje" bo nie rozumie ocb. Dzieci kochane - to jest prawdziwy demot.
OdpowiedzPowiesić tą france!
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 13:17
OdpowiedzI te 2 nagie miecze spod Grunwaldu też może!!??
Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 13:20
OdpowiedzDemot:Mój ojciec zginął w Oświęcimiu:Spadł z wieżyczki
Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 13:23
Odpowiedzpo co drugi raz autor dodał ten sam demot?
Odpowiedzkopa w dupe możesz paskudo dostać a nie zajęte domy, to może się nauczysz ,gdzie te twoje niemcy leza i zeby z nich wiecej nie wychodzic.
Odpowiedzprzegrali wojnę i jeszcze chce nagrody , tak bezczelne to mogą być tylko szwaby ;/
szwaby i żydy, oni się dobrze uzupełniają w swojej bezczelności względem naszej Polski
Odpowiedzjeszcze dodaj, iż od zawsze w sojuszu...
Za jaja ją powiesić :D
Odpowiedz+
demot:Chętnie oddamy:Z taką samą prędkością z jaką je dostaliśmy - 380m/s
OdpowiedzMoże niech od razu wystawią nam rachunek za gaz?
Odpowiedzszuwar1906 ma 1000000 % racji!! To śmieszne, aż boję się pomyśleć co jeszcze wymyślą,żeby nas zmieszać z błotem i ośmieszyć. Miliony ludzi przez nich straciło wszystko co mieli,rodziny, mieszkania,życie!!!...w naszej podświadomości jeszcze długo będzie ta myśl, że "zawsze się nas traktowało eufemistycznie mówiąc nie w porządku". Mam nadzieję,że któreś z przyszłych pokoleń w postanowi odciąć od siebie " niezdrowe myślenie". Ale jak patrzę na tych od początku wychowanych na mtv i serialach brazylijskich..... zaczynam się zastanawiać czy warto było tracić życie dla takiej Polski. I nie żebym miała coś do młodszych- nie. Ale do systemu wartości wpajanego im i nam - wszystko
Odpowiedzhehe :D
To sie dzieje naprawdę. Co to za UE, która nie może zatkać japy tej niedouczonej, neonazistowskiej kobiety.
Odpowiedzbo część szwabów myśli tak jak ona :/
http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.melissaweber.de.vu%2F ogarnijcie sie juz
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 13:47
Odpowiedzsuk*a, to te jeb*ne szwaby powinny nam płacić, za to co nam zrobili -,-
Odpowiedzdo gazu
OdpowiedzJeb*ac szwabów!!!!!
Odpowiedzhttp://www.melissaweber.de.vu/?id=3e3fff
OdpowiedzGdyby miała choć trochę przyzwoitości za założyłaby Związek Wymordowanych Polaków, albo Zagazowanych Żydów, a ta pi*da jeszcze chce odszkodowań za to że po wojnie wróciliśmy na swoje :/
OdpowiedzKomentarz usunięty
OdpowiedzNiech to potraktują (zagarnięte mienie) jako reparacje wojenne
Odpowiedz...i dziwią się Niemcy że ich nienawidzimy.
OdpowiedzWie ktoś gdzie kupie dragunowa? Bo chce ją ustrzelić. Demot plus oczywiście!
OdpowiedzNiemcy są nietaktowni. Powinni teraz siedzieć cicho dla własnego dobra bo tylko pogarszają swoją opinię.
Odpowiedzjak ona wredna suka chce odszkodowań to niech oni nam zwrócą łupy wojenne. Cholera, i na drogi byśmy mieli, i na 5 takich EURO 2012. Przydał by się teraz jakiś Szakal na nią ze steyerem.
OdpowiedzI zaprawdę powiadam: dawno tak mocnego demotywatora me oczy nie widziały... Wysublimowana ironia, odwaga i wiedza.
OdpowiedzPerfekcyjny w każdym calu - gratuluję.
Je*bać szwabów od zawsze na zawsze bez względu na okoliczności!!
OdpowiedzNiemcy xd
Odpowiedzkraj w którym mężczyzni są płcia piękną xP
Sie takie babsko panoszy, bo jej Polska na to pozwala. Taki Tusk liże im dupe, żeby w kraju chwalic sie dobrymi stosunkami z zachodem.
OdpowiedzTa neonazistka już dawno powinna zostać ukarana. Ale zasrany zachód, UE i inni debile mają nas w dupie, tak jak 70 lat temu. Ta suka nas obraża a nasze porąbane władze nic jej nie zrobią. Założę się, że Tusk niedługo jej przytaknie i odda kawał Polski. Dupoliz zasrany.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 14:30
Odpowiedzhaha, UE to pokazała jak się przejmuje sprawami Polski wczoraj, przy okazji (nie)przyjęcia rezolucji w sprawie potępienia Łukaszenki. Dziekujemy Ci współczesny Związku Radziecki
Kim jest na kobieta??
Odpowiedzhaha, dobry żart :D
Bobelon, ty idioto - jest napisane przecież, wiec po co pytasz?
OdpowiedzGdzie napisane?
Ale ja na poważnie. Jakiś nowy polityk?
OdpowiedzNiemcy powinni nam płacić odszkodowanie za szkody które nam wyrządzili :P za demota daję ++
OdpowiedzDam minusa bo jak strzelała jakieś naboje to powinna je sama pozbierać, więc to w niczym nie demotywuje.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 14:44
OdpowiedzOdciąć dostęp do internetu - proszę!
dla tej pani mam tylko jedno słowo: WYP***DALAJ!
OdpowiedzNIECH MI KTOS NAPISZE O CO TU CHODZI PROSZE
Odpowiedzjak mozna cos takiego minusowac? chyba tylko w sytuacji gdy nie wie się o co chodzi... ale wtedy chyba lepiej nie głosowac, prawda?
Odpowiedzminusują to tylko volksdojcze
OdpowiedzE tam to, ze sie powtarza zdjecie nie znaczy, ze podpis tez, bo ten podpis jest poprostu miażdżący ;D
OdpowiedzNiech sami poszukaja ;D
OdpowiedzUsprawiedliwiacie niemców...
OdpowiedzA winni są wszyscy.
Kto doprowadził do dojścia nazistów do władzy?
Niemcy
Wszyscy niemcy oddali głos w wolnych wyborach
i tak niestety wszyscy są są winni
No właśnie chodzi o to, że sprawa jest dużo głębsza bo tak na prawdę do takiego położenia Niemców doprowadziła Ententa po I Wojnie Światowej. Co w żaden sposób nie usprawiedliwia ani nazistów, ani tych którzy ich popierali, żeby była jasność. Po prostu zwracam uwagę, że każdy problem ma drugie dno
A jednak poprawili składnie!!!!!
OdpowiedzWcześniej było nie po polskiemu.
"naboje i broń z których do was strzelaliśmy".
Rzeczywiście brzmiało to żenująco.
Są? Wszyscy? Przecież większości wtedy jeszcze nie było na świecie mądralo
Odpowiedzco to jest za biać?? może dostać ode mnie naboje sodowe prosto w banie
Odpowiedzpowinno trafic na international demotivator :P
OdpowiedzNie dość że zabijali naszych krewnych niszczyli nasze miasta, zabijali miliony ludzi w obozach zagłady to jeszcze pretensje mają. Gówno mnie obchodzą cholerne szkopy, to oni powinni płacić, za zniszczenia i inne straty. Nie wypłacili by się a inne państwa też przez nich cierpiały. niemcy to tylko problemy. mam takie zdanie, jak chcecie to minusujcie...
Odpowiedzwreszcie dobry demot, bo ostatnimi czasy sie robi zal. dobry demot musi byc inteligenty i nawiazywac do konkretu. ten z pewnoscia taki jest. podrix
OdpowiedzWyżywajcie się na meila tylko mądrze: erika.steinbach@bundestag.de
Odpowiedzhttp://www.erika-steinbach.de/
Niemcy mają żal do Rosjan za to ze storpedowali statek cywili którzy ewakuowali się z Gdańska ok. 10,000 zabitych, robiąc z tego największą tragedię II Wojny światowej... Ale są na tyle bezczelni ze zapomnieli o 250,000 zabitych w powstaniu Warszawskim i drugie tyle w oblężeniu Leningradu... dwie z wielu zbrodni w których ginęli sami cywile... I mają tupet żeby zakładać jakiś związek wypędzonych ? Moim zdaniem takie państwo jak Niemcy nie powinno istnieć, tak samo jak Izrael
OdpowiedzJa jej chętnie oddam te naboje w ten sam sposób co Niemcy "darowali" je Polakom- postawić pod ścianą i kula w łeb...
Odpowiedz"Niemcy mają żal do Rosjan za to ze storpedowali statek cywili którzy ewakuowali się z Gdańska ok. 10,000 zabitych,"
OdpowiedzTylko dużo z tych cywili to byli SS-mani i żołnierze. Ten co dał rozkaz to storpedowania Gustloffa nie mógł wiedzieć kto jest na pokładzie.
Szwaby chcą odzyskać swoje ziemie. My byśmy chcieli swoje kresy razem z Wilnem, Lwowem. Nam by się bardziej należały, bo mimo to, że walczyliśmy na wszystkich frontach II wojny jako Alianci, straciliśmy najwięcej ziem, razem z Niemcami. A to że Niemcy byli agresorami, to troche powinny stracić:] W istocie straciły dużo, ale dlaczego kraj zwycięski ma być pokrzywdzony? 8 maja 1945 cieszył się z zakończenia wojny Waszyngton, Paryż, Londyn, Moskwa itd. Wszyscy oprócz Warszawy i berlina.
demot:A za Gaz:Rachunek wystawi wam ZSRR, nam już zapłacili
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 February 2010 2010 17:40
OdpowiedzA co do zjednoczonej europy - nigdy takiej nie było i nie będzie.
OdpowiedzDzisiejsza wschodnia granica Polski to jest linia Ribentrop-Mołotow. Z tym, że wujek Józek chciał mieć dokładnie taką granicę Polski. Z tym, że nie chciał się powoływać na układ z Niemcami,tylko na angielskiego polityka Curzona (linie granic mniej więcej sie pokrywały, z tym, że Polsce przypadł by Lwów i całe Prusy wschodnie i pieprzony królewiec [kaliningrad] by by polski)
http://www.ivrozbiorpolski.pl/img/mapa1-4-3.gif
Niebieska linia to linia Curzona, czerwona to IIRP
No właśnie te małe detale różniące linię Curzona były bardzo ważne strategicznie i historycznie (+ Wilno)... ;/ Ale alianci zachodni niestety nie chcieli tego zrozumieć i uważali, że czepiamy się o parę kilometrów..
nóż w kieszeni sam się otwiera..
OdpowiedzChyba chodzi o pociski, a nie naboje? Przecież Niemcy nie byli chyba tak głupi, żeby rzucać we wroga amunicją?
Odpowiedzdobry demot ale ciekawe ile osób wie o co tej tępej babie na serio chodzi :)
OdpowiedzJa bym to babsko strzelił w ryj najpierw, potem zadźgał nożem, oddał pociski w ten sam sposób w jaki nam dali, polał benzyną i podpalił, na deser związał i na torach położył i czekał na pociąg i na dobitkę zakopał głęboko pod ziemią.
OdpowiedzZa to co nam szwaby zrobili mielibyśmy im cokolwiek oddawać?? To oni powinni cały swój kraj oddać. Rosjanie też co nieco powinni oddać, bo nie tylko szwaby narobili nam szkód i to nie tylko podczas II wojny światowej.
Z chęcią bym też się pozbył Anglii, Francji, US i A, Palestyny i jak jeszcze jakie inne ścierwo się nawinie to też.
Oczywiście standardowe [+] ode mnie.
Żałuję, że nie ma przycisku ultra mocne, bo taki ten demot jest.
demot:Z chęcią oddam ci te pociski:Miejsce spotkania, ty gdzieś na placu, ja w wysokim budynku przy oknie
OdpowiedzCiekawe, czy ci wypędzeni naprawde chcieliby żyć TUTAJ, nie byliby miło traktowani, to napewno.
OdpowiedzDziwne :D Niemki są łatwe do rozpoznania :D A jej chętnie bym oddał pociski. Tylko nie wiem, jak je złapie :D
Odpowiedzdemot:I oddajcie nam nasze naboje...:Chyba Cie poje*ao dziewczynko!
OdpowiedzTak sobie czytam te komentarze i odnoszę przykre wrażenie, że wiele osób wzięło podpis pod demotem za cytat.
Odpowiedzperełka
Odpowiedzdemot:I oddajcie nam nasze miasta:Danzig, Breslau, Krakau i Warsau!
OdpowiedzCentrum przeciwko Wypędzeniom, forsowany przez Erikę Steinbach, przewodniczącą niemieckiego Związku Wypędzonych.
OdpowiedzMimo, że podchodzimy z głębokim szacunkiem do - wynikających z wojen targających przez wieki naszym kontynentem - cierpień jednostek, nie możemy nie zauważyć, że p. przewodnicząca jest z pochodzenia rdzenną Niemką, która urodziła się w Rumi [Rehmel] ponieważ jej ojciec, podoficer okupacyjnych wojsk niemieckich, przypadkowo tam właśnie dostał kwaterę (oczywiście - po uprzednim wypędzeniu miejscowej ludności).
W naszym rozumieniu Erika Steinbach proponuje więc utworzenie Centrum [uważających się za] Wypędzonych. Jako ludzie o otwartych umysłach zgadzamy się oczywiście z tą ideą, uważając, że jednym z podstawowych praw każdego człowieka jest poczucie bycia wypędzonym.
Ponieważ planowana lokalizacja Centrum przeciwko Wypędzeniom stała się zarzewiem poważnego konfliktu dyplomatycznego, zgłaszamy własną, obywatelską inicjatywę - stworzenia w Rumi, miejscu urodzenia Eriki Steinbach, Centrum Wypędzonych im. Pana Twardowskiego. Nasze centrum stałoby się ośrodkiem pamięci o wszystkich, którzy czują się wypędzeni, ze szczególnym uwzględnieniem:
- Rosjan wypędzonych z Afganistanu w 1985r.,
- Amerykanów wypędzonych z Wietnamu w 1974r.,
- Japończyków wypędzonych z Korei w 1945r.,
- Niemców wypędzonych z Francji w 1914r.,
- Francuzów wypędzonych z Rosji w 1813r.,
- Polaków wypędzonych z Madagaskaru w 1776r.,
- Turków osmańskich, wypędzonych w 1683r. spod Wiednia,
- Hunów wypędzonych z Galii w 451r.
- i pani Eriki Steinbach, wypędzonej z Rumi w 1945r.
(więcej na: http://free.art.pl/czersky/centrum/)
100/100
Oddamy wam szczecin i Prusy, ale do kur*y nędzy niech oddadzą nam Ukraine, Litwe, Inflanty itd...
OdpowiedzTrudno straciliśmy wschodnie tereny; chyba nie jesteś prawdziwym Polakiem skoro możesz w głupi sposób mówić o zamianie terenów z powrotem. Stało się i sie nie odstanie. Tak potoczyła sie historia, nie mamy na to wpływu. mysle, że nagrabiłes sobie u Pomorzan i Śląska.
k***a!!!!! ile razy można wstawiać ten sam demotywator? czyżby to pan wszechmogący się uwziął?
Odpowiedzpiotrex13 - święta prawda, Tusk liże dupe szwabom i tak samo rosji, a skończy się to tak, że zaś nas napadną [rosja już nas szpieguje].
Odpowiedzciekaw jestem kto minusuje takie demoty -,- chyba jacyś niemcy
Gdybym ją tylko miał okazję spotkać na wyciągnięcie reki to bym ją ku.rw.a za.je.bał ! Działa mi na nerwy jak mało kto...
OdpowiedzOddamy jak tylko Rosjanie oddadzą nam Lwów
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 February 2010 2010 22:46
OdpowiedzSUKA, owszem urodziła się w Rumii, która obecnie znajduje się w woj pomorskim, ale jej ojciec był tam jako OKUPANT!!!! sam pochodził z frankfurtu nad menem, "Zgodnie z tą definicją nawet dziecko Hansa Franka urodzone w 1943 roku na Wawelu byłoby „wypędzonym", niech jej w piekle nogi zgniją
OdpowiedzPiękna kwintesencja całej ironii historycznej do jakiej Erika Steinbach doprowadza. Cała ta jej organizacja jest śmiechu warta, przydałoby się im trochę wstydu.
OdpowiedzTy niemiecka habeto... chociaż nazwisko "Steinbach", Ż...
Odpowiedzdrętwa suka..
OdpowiedzGdyby Janusz Korwin Mikke był u władzy zamiast pionków układu komunistów PO/PIS/SLD/PSL, to byśmy nie zapominali o 2WŚ która była zaledwie 70 lat temu. Byśmy walczyli o swoje i nie dali się pieprzyć w dupę.
OdpowiedzZa to co niemcy zrobili powinni zostawić rozpie^^oleni w puch, nie ma sprawiedliwosci na swiecie...
OdpowiedzJak widzę takie "coś", to wolałbym być - homoseksualistą!
Odpowiedz100/100 hasło konkret, trafione w 10iątkę
OdpowiedzNaboje mozna załadowac ale strzela sie pociskami. Wiec powinna prosic o pociski, bo łuski to se sami mogli pozbierac :D
OdpowiedzJa bym jej te naboje chętnie oddał bo jej się jak najbardziej należą. Prosto w głowę całą serię. Nie wiem kto wgl daje minusy. Demot idealny. "+"
Odpowiedzmieszkam w niemczech i jak ja kiedys spotkam to jej napierdze na twarz!!
OdpowiedzNa jej miejscu nawet samolotem przez polske bym radzil nie przelatywac ;D
OdpowiedzTa ci.a jest tylko odważna na tej skrzywionej szwabskiej mordzie! niech tu sama przyjedzie nam to odebrać. Z chęcią oddam jej dom, ale po jednej cegłówce w ten głupi ryj!
OdpowiedzNie wszyscy Niemcy mordowali Polaków byli też tacy, którzy nam nawet pomagali :|
OdpowiedzSkoro ktoś był przeciwny w wojnie, z pochodzenia był Niemcem i mieszkał w Polsce to przecież też się nie cieszył jak go gdzieś wysiedlano. Takim ludziom należa się mieszkania itp...
wannna : "Myślę że teraz po tym jak my tych szwabów wywaliliśmy z naszych ziem "
mała poprawka - nie my tylko Rosja wypędziła Niemców z Polski. Polska to wiesz co mogła sobie wypędzać :) Byliśmy taką potęgą, że strach się śmiać :)
Co to za brednie, z tymi dobrymi niemcami??!! Przyszli z Wermachtem i zajęli domy wymordowanych Polaków. Nie przeszkadzało im to (np. rodzicom pani Steinbach).
Zdemotywowany na maksa !:P
Odpowiedzto pójdę na cmentarz, odkopię prababcię i poszukam tych naboi.
Odpowiedzi możesz je Sobie w dupe wsadzić
do pieca z nią !
Odpowiedz